En voi sietää pienirintaisia naisia

Kärpäslätkä

Outoja mutaatioita.........................

36

1037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vieläkö näitä ..

      Enkä minä voi sietää pieniaivoisia miehiä, pidät varmaan naisia vain objekteina ?

    • kgdjkjdyj

      Pienet tissitkin menee kunhan objekteilla on edes A-luokan perse

    • isothinkit

      joo ja miehet...koolla on väliä! en voi sietää pieni munaisia miehiä! yäk!

    • Yäk mitä miehiä

      En voi sietää kaljamahaisia, turpeita, haisevia, syljeskeleviä, kiroilevia, laiskoja miehiä, jotka ovat tunnekehitykseltään lapsen asteella, jotka kuvittelevat naisen olevan maapallolla vain seksin vuoksi, jotka pitävät naisia alempiarvoisena ja tyhmempänä kuin itse ovat. Että sellaista, kaivaudu nyt jo maan koloon ja vaikene, itse olet mutaatio...

      • SuurimunainenLempust

        Useimmat naiset ovat itseäni tyhmempiä.

        Sitäpaitsi nainen on maapallolla vain seksin tiskaamisen pyykkäämisen vuoksi.


    • 2+2

      Ai se olikin tuo alotus sun juttujas ?

      • SuurimunainenLempust

        Minunko, ei ollut


    • siinäsullevastaus

      Hei apina tässä faktaa: maailmassa on tuhoton määrä pienirintaisia naisia ja ne rinnat ei marinasta kasva ja sille ei ketään voi mitään. Ratkaisu : vedä kuti kalloos eipä tartte enää marmattaa case closed tyytyväinen? Hanki nyt jo harrastus.

    • P a s k a h u a r a

      En pystynyt olemaan uimahallissa, lattarintaisia ämmiä tuli ja meni, hyi

    • ddsdddddd

      Itse rakastan pienirintaisia naisia

    • 2+13

      Hommaa itelles lehmä...
      Sellanen satatonnari hekuna, sillä varmaan on tarpeeksi suuret ja venyneet.

    • Hani Suihinottaja

      Lihavat ämmät haisee p a s k a l l e, laihat v i t u l l e, laudanmuotoiset ämmät eivät kiihota, olen panomies.

      • poiuytf

        Halpa-hallissa on näppylähanskoja myynnissä...


    • rexona

      Oleks huomannu ittees haistella viime aikoina..?????Haiskahrat meinaan aika märäntyneeltä!!

    • Karviaisen

      Lihavia lautoja on uuressa paarissa paistamassa pitsoja

    • Pussyriiotti

      Kylä tissit pitää olla, silikonia vaan lauran tilalle virosta

    • lempussa syntynyt

      Se on ainakin varmaa ettei lempussa ole suuri munia eikä suuria tissejä, kun ei siellä ole yleensäkään yhtään mitään.

      ps. olen lepussa syntynyt ja sunut lapsuuteni

    • nussija

      eikaa naisella tartte olla ko pillu niin se on hyvä nainen

    • tiedetään

      Se on ainakin varmaa ettei lempussa ole suuri munia eikä suuria tissejä, kun ei siellä ole yleensäkään yhtään mitään.

      ps. olen lepussa syntynyt ja sunut lapsuuteni ja nuoruuteni

      tiedän kuka olet pienimuinainen ja aivotonkin lempust (:

      • 75D

        Sen verran olen oppinut, että pojat on (isojen) tissien perään, mutta kun mieheksi kasvavat niin pääsevät jo yli.. Pienimunaiset on useimmiten niitä jotka kuuluttaa pienistä rinnoista.


    • niinsiisMITÄ

      Ja mitähän vittua minä juuri luin? :D

    • gokankaanpää

      Luit juuri erittäin korkealaatuista ja älykästä keskustelua....jep...tämä on kankaanpään taso... :D

    • tutkimus

      Mistätähän se johtuu että niitä on nykyään niin paljon?

    • SebVaan

      Pienirintaiset naiset ovat kauniita - pienet rinnat ovat jääneet aivan liian vähälle huomiolle!
      Pienet rinnat ovat ihanat hyväillä ja suudellessa voit ottaa koko rinnan huuliesi väliin!
      NI!

    • Takaapäin

      On hirveä tilanne olla Mies jos vaimolla on pienet rinnat, itsemurha on paperia siihen verrattuna.
      Missä jonossa nämä tissittömät ovat olleet silloin kun tissejä on jaettu?
      Aivan kuin halkaistuja sikoja.

    • tiimalasi_

      Samaa mieltä, jos tissejä on jaettu miksi niitä ei ole otettu? Selluliittiä kyllä runsaasti.............

    • keittääkeittää

      Veikkaan että oot joku teinipelle tai sit vaa oot henkisesti teini. Toi on oikeesti ehkä säälittävintä tulla suomi24 huutelee mite pienirintaset on outoja mutaatioita. Ootkohan sä sittenki se outo mutaatio? Ehkä et oo koskaan saanutkaan pillua. Haet sä itelles jotenki parempaa itseluottamuksta huutelemalla täällä? Olet s ä ä l i t t ä v ä, kasvata munakarvat ja tuu sit uusiks huutelee.

    • Voi poikia....

      Eikö tässä maailmassa löydy yhtään tärkeämpiä keskustelunaiheita 2000 luvulla, lapsellista, lasten höpinää.

      • joooh

        No älä kuule muuta sano! Kasvakaa oikeesti, puhukaa mieluummi vaikka köyhien maiden ongelmista.. Eiköhän se ole hieman vakavampi asia kuin pienirintaiset naiset:--)?


    • Isoapäähän

      Yhdellä ämmällä on niin suuri pää ettei silmälasit mahdu kunnolla mukaan.
      Olemus on kuin kuplavolkkarilla.
      Kauhee läskikasa.
      Löytyy kyllä internetistäkin.
      Kamala ilmestys.

      • Melkein langanlaiha

        Yleensä isorintainen nainen on myös pullea muutenkin. Rinnat on rasvakudosta. Tosin onhan pikkasen pyöreä nainen ehkä terveemmän näköinen ku langanlaiha.


    • Luomu parempi

      Jep, näin on. Jos on isot rinnat (siis luonnostaan), niin on muutenkin pyöreä.

      Jos on isot rinnat ja langanlaiha muuten, ne on silikonit.

      Kai tuon nyt pöljempikin on jo tajunnut. Mutta silti miehet katselee kiilto silmissä niitä silikoneja.

      • Tissit on

        Oman kokemukseni mukaan nimenomaan Miehet on jo oppineet sen, että on iso- ja pienitissisiä naisia. Löytyy myös eriparia ja silikonia. Jossain vaiheessa kaksilahkeiset astuu seuraavalle tasolle ja ymmärtää, että nainen on muutakin ku tisut! Mun mielestä miehet on paljon kiinnostuneempia siitä mitä löytyy päästä ja tietty housuista.. ;) ei silti en mäkään kyllä pienipilistä halua.. Tosin makunsa kullakin


      • Tyytyväinen
        Tissit on kirjoitti:

        Oman kokemukseni mukaan nimenomaan Miehet on jo oppineet sen, että on iso- ja pienitissisiä naisia. Löytyy myös eriparia ja silikonia. Jossain vaiheessa kaksilahkeiset astuu seuraavalle tasolle ja ymmärtää, että nainen on muutakin ku tisut! Mun mielestä miehet on paljon kiinnostuneempia siitä mitä löytyy päästä ja tietty housuista.. ;) ei silti en mäkään kyllä pienipilistä halua.. Tosin makunsa kullakin

        Minulla on kohtuu pieni rintavarustus, tosin muutenkin aika pieni, mutta olen siitä onnellinen! Nuorempana oli huomattavampi varustus ja silloin oli niska ja hartiat aina kipeänä. Mitä isommat Sen hankalampaa.


    • Giantti

      Mä en taas voi sietää isop*lluisia naisia. Yäk. Kyllä reiästä reunat pitäisi löytyä vaikka ei lempusta olisikaan.

    • ssn87

      Riippuu millaiset ne pienet rinnat ovat. Vaikka olen hetero nainen, tykkään kyllä katsella muiden naisten rintoja ja kiihotunkin niistä jollain tapaa. Olen kiihottunut sekä pienirintaisista että isorintaisista, mutta liian suuret rinnat ovat mielestäni suurempi luonnonoikku kuin pienet rinnat.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe