voitin kenossa

voittaja 123

Olen pelannut kenoa ja enimmäkseen 10-tasoa yli 10 vuotta ja vasta nyt sain 100€uroa (8-oikein) eli aika harvoin saa vähän isomman voiton.

17

2139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wwwwww..........fi

      No miks pelaat 10-tasoa? Surkein mahdollinen!!!!

      • voittaja 123

        Taitaa olla sama mitä tasoa pelaa jos vaikka tavoittelee 100 000 euroa, joutuuhan alemmille tasoille sijoittamaan vastaavasti isomman summan kierrosta kohden jos taas tavoittelee samaa sataatuhatta.
        Pienemmät voitot esim. eurot - sataset ei juuri kiinnosta, ihan yhtä vaikea niitäkin suhteessa on saada.


      • juupajooh
        voittaja 123 kirjoitti:

        Taitaa olla sama mitä tasoa pelaa jos vaikka tavoittelee 100 000 euroa, joutuuhan alemmille tasoille sijoittamaan vastaavasti isomman summan kierrosta kohden jos taas tavoittelee samaa sataatuhatta.
        Pienemmät voitot esim. eurot - sataset ei juuri kiinnosta, ihan yhtä vaikea niitäkin suhteessa on saada.

        "sataset ei juuri kiinnosta"....kiinnostipas ja ilahduit niin kovasti, että piti oikein tulla tänne siitä kertomaan;)


      • kenotsi
        juupajooh kirjoitti:

        "sataset ei juuri kiinnosta"....kiinnostipas ja ilahduit niin kovasti, että piti oikein tulla tänne siitä kertomaan;)

        Niinpä!! Aika pöhkö aloitus. Mua kyllä kiinnostaa hyvinkin sataset. Ja alemmilla tasoilla niitä saa. :D


    • rahantuloaeivoiestää

      Minä myös voitin loppuvuodesta 100€ ja sen jälkeen on tullut euron parin voittoja silloin tällöin. Ehkä noin 250€ edestä on pelattu ja voittoja noin 150€.

    • keno mies.

      Voitin 30 000 ja kerran olen saanut 10 tasosta 8 oikein myös.

    • Tarpeeksi pelannut

      Olen tasan kerran saanut 1200 euroa. Muuten voitot ovat korkeintaan olleet 20 - 30 euroa. Rahaa on varmaan mennyt vaikka kuinka paljon. Melkein päivittäin olen tehnyt muutaman euron edestä. Jos Kenolappu maksaa 10 euroa, voitto on 1 - 2 euroa eli häviölle jää aina :) Nyt ajattelin lopettaa koko pelaamisen. Sama nettiarpojen kanssa. Ostin 10 jalokiviarpaa ja voitin 1 euron.

      Joten ei niitä voittoja tule pienemmilläkään tasoilla. Eniten voittaa lopettamalla kaiken pelaamisen.

    • voittaja osaa

      Eilen tuli taas 50 centtiä.

    • tukea tarvitseville

      Yleisimmät voitot on varmaan niitä joissa saa panoksen takaisin. Harvakseltaan noita isompiavoittoja tulee. yli 100t voittoja ei montaa vuodessa tule. Mutta meneehän kuitenkin veikkaukselta tukea hyviin tarkoituksiin. Tänä viikonloppuna en laittanu vaan laitoin roposet kirkon kolehtiin mikä sekin on hyvä.

    • Yess..

      Voitin 0,5€, ja hävisin 1,5€. Oli 4 oiken 9 tasolla.

    • voitto88888

      Voitin keno 2:sesta 25 euroa, oli myös kunkkunumero oikein. :)

    • tupunainen

      helou pelurit ! Sain joululahjaksi 80 riviä kenoa, siis seiska tasoa ja 50c panos, ja voittoja tuli 1212,50, viidenneks vika rivi mitä tarkastelin tässä aamutuimaan ja siinä kaikki oikein, eli 1200e ! hUIPPU lahja !! Muita pikkuvoittoja toi 12,50. Nyt palautu usko kenoon, oon ajatellu ettei sieltä voi voittaa, kun aina ne viereiset....

      • Palautus% -EV

        Sait Joululahjaksi siis vain karhunpalveluksen, eli nyt alat uskoa (jos tarinasi on edes totta) keno-peliin ja sen mahtavuuteen. Voin takuuvarmasti kertoa, ettei tuon voittosi takaisin häviäminen kestää kovinkaan kauan. Jos jatkat samaan malliin 80:llä rivillä 50 centin panoksella / päivä niin tasan 30 päivän kuluttua on koko 1200 euroa lyöty takaisin. Normaalilla tavalla jos "onni potkii" saat 1200 eurollasi takaisin vielä noin 150-250 euroa ja seuraava kuukausi onkin sitten on sellainen minkä maksat omista rahoistasi ja tämä toistuu niin kauan kuin vain viitsit hakata päätäsi seinään.

        Silti onnittelut aniharvinaisesta voitostasi jos totta puhuit.


    • keno_man

      Ei pelaa simona mitään pelejä kauppareissulla voi joskus 50 sentil onni potkaista.

    • järkiintynyt

      keno on paska peli.ei kannata pelata!

    • TiliPeliTuliMeniMitä

      Totta, laiskasti tulee kunnon voittoja.
      Mun tuttavapiirissäni parhaiten kenossa tienanneet ovat pelanneet näitä 7- ja 8-tasoja.
      Isoin yksittäinen voitto on 30000€. Eli taitaa olla "varmempaa" pelata noita pienempiä tasoja ison rahan toivossa.
      Itse pelaan enempi noita urheiluvetoja, en ole tienannut kymmeniä tuhansia, mutta saan kuitenkin aina silloin tällöin muutamasta satasesta muutamaan tuhanteen voittoja(eli voitto miinus pelin hinta), joten palkan jatkeena ihan hyvä juttu. Nytkin sain reilu 2200€ tässä viikonvaihteessa. 2 ekaa peliä maksoi 25€ ja sain niistä 998€ ja kolmannen laitoin satasen panoksella 0-0 tasuriksi jasiitä tuli 1193€. Eli reilu 2000€ voittoa.
      Niin muuten, kenosta vielä..Aika jallitusta Veikkaukselta puhua parista miljoonansta voitosta päivittäin. SIihen lasketaan mukaan myös nämä rivit, joilla saa sen rivin hinnan takaisin. Eli on -0. Todelliset voitot, eli ne joilla saa enemmän rahaa kuin mitä peli on maksanut, ovat varmasti huomattavasti pienemmässä mittakaavassa.

    • Kesieb

      Toukokuussa ja elokuussa voitin samalla rivillä 200ekeä... kymppitaso ja kahdeksan oikein😄

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe