Tera:n pelaajat ilmoitautukoon tänne.

Toinenpelihirmu

Terve.

Elikkäs kyseisen pelin pelaajat voisivat ilmoittautua ja voitaisiin vaikka perustaa suomi guildi tai joku muu vastaava??

Myös voitte kertoa millä classillä pelaatte, levelinne ja serverin.

Itse olen pari päivää pelannut kyseistä peliä ja tykästyin kyllä heti. Erittäin hyvän näköiset grafiikat, myös tämä taistelu tapa on mielenkiintoinen ja toimivaksi todettu. Questitkin ovat mukavan lyhyitä, verrattuna johkin muun pelin questeihin.

Pitää vielä itsekkin tutustua paremmin pelin sisältöön, jossain kohtaa aukeaa instatkin. :3 (kokeneemmat pelaajat voisivat vähän kertoa syvemmin minulle ja neuvoa jos jaksavat?)

Minun hahmo nimi on Ronja, 18 lvl, slayeri, Ishara servulla pelaan.

Myös, jos luet tätä ja et ole koittanut peliä tai etsit jotain pelattavaa peliä, niin suosittelen tätä.

Linkki: http://en.tera.gameforge.com/news/index

21

422

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parhaillaan asentamassa tuota TERA. Ajattelin kokeilla sitä vaikka siitä puuttuukin housing system, guild hall jne. Sitä voi pelata vaikka sillon kun Aionista pitää taukoa tai kun on maintenance meneillään :)

      • toinenpelihirmu

        Mukava kuulla! Olen nytten 38 lvl... oon löytänyt jo muitakin soomalaisia. :) Laitahan ukkos samaan servuun ja pm minulle Ronja


      • toinenpelihirmu kirjoitti:

        Mukava kuulla! Olen nytten 38 lvl... oon löytänyt jo muitakin soomalaisia. :) Laitahan ukkos samaan servuun ja pm minulle Ronja

        No tuskinpa innostun TERA:sta kovin paljoa, mutta testaan kuitenkin. Tein jo killan Desert Rose Aioniin ja jäseniä on 34. Olen siinä levelillä 23.


    • Ishara taitaa olla PvP servu. Mä en perusta oikeen PvP:stä, koska noilla servuilla on niitä urpoja jotka korkea levusina huvikseen häiritsee uusia pelaajia jatkuvasti tappamalla niitä ja näin estää mm. questien teon. Tein hahmon Zenobia PvE servulle. Castanic Lancer.

    • Toinenpelihirmu

      pvp servuissa on semmonen tapa, että low lvl ei ainakaan häiritä. Paitsi jotkut noobit. ja se tuo infamyy vaan.

    • Kokeilin TERA:a pelata sekä Lancerina, että Archerina ja täytyy sanoa, että peli oli pettymys. Animaatiot ja grafiikat on hienot, mutta TERA on melkeinpä identtinen yhden toisen MMO:n kanssa: RaiderZ. Itseasiassa sanoisin, että RaiderZ on jopa parempi (30lvl Raiderzissa):

      1. Skillbar on pienempi TERA:ssa, kuin Raiderzissa tai missään muussa MMO:ssa

      2. Taistelumekaniikka sama, että normihyökkäykset ja torjunnat hiirellä ja skillit napeilla Raiderzissa ja TERA:ssa.

      3. Kartta ei ole niin selvä, kuin useimmissa MMO peleissä esim. Aionissa näkyy kartassa kaikki pienetkin sivupolut.

      4. Archer ei pysty tähtäämään kuten Raiderzissa ja aseen kantomatka huonompi.

      5. Mielestäni TERA:ssa oli huonoa sekin, että ampu sitten hirviötä päähän tai jalkaan niin saman damagemäärän sai aikaiseksi. Raiderzissa oli, että jos osui päähän niin se aiheutti enemmän damagea, kuin jos olisi jalkaan.

      6. Hirviöt eivät Raiderziin verraten näytä kovin kummoisilta.

      7. Levuttaminen on turhankin helppoa.

      8. Musiikki oli surkeaa jos vertaa Aioniin.

      9. Craftaus systeemi samanlainen, kuin Raiderzissa ja näin ollen huonompi, kuin Aionissa.

    • Seuraa vailla

      Onkos terassa yhtään suomalaisia pelaajia? vielä ei ainuttakaan suomalaista /suomalaista nimeä tullut vastaa eikä kehtaa oikein alkaa huutelemaankaan että löytyykö. Melko uusi nobo olen itse pelissä tällä hetkellä lvl 17 warrior human female.Aionia ja teraa tullut pelailtua ja kateltua vähän mutta kumpaakaan ei oikein kiinnosta pelata kun ei ole peliseuraa ja omassa kaveripiirissä ei ole ketään joka pelaisi minkää sortin morppeja paitsi wowia/lolia jotka taas ei itseä kiinnosta

    • ^__^

      Itte oon pelaillu teraa muutaman kuukauden ja minulle voi viestittää siellä ja lisätä kaverilistalle jos haluaa :) Hahmoja eri servuilla eniten varmaan pelailen Frayassa 28lv mystic Riseye ja 12lv Archer Ragou. Arcadiassa on uusin hahmo human warrior evce taisi olla 6lv. Veritasissa Kooyo joku 35-36lv lancer ja lamiane joku 11-12lv slayer ja Zenobiassakin uusi hahmo Cie 6-8lv sorc mutta siellä varmaan vähemmän pelaan tällä hetkellä. Olisi tosi kiva saada kaveri tuolle mysticille kun sillä pelaan tällä hetkellä eniten ja sooloilu vähän tylsää :< Ja jos joku tietää noilla servuilla suomi guildeja niin ois kiva liittyä kun tuolla Frayassa lähetin pyynnön yhteen minkä löysin ja tuntuupa että ei ole enää aktiivisia pelaajia siellä kun ei vastausta tullut :S
      Raidit ja battleground(?) ja tämmöset on vielä hepreaa mulle mutta toivon mukaan opin niistäkin enemmän tässä pelaillessa (saa selittää ;D)

    • Seuraa vailla

      Laittelen viestiä. :) teen siis uuden hahmon tuonne frayaan jos sieltä saisin sinustakin pelikaverin ^^

    • Toinenpelihirmu

      Moi, elikkäs tännekkin näköjään tullut viestiä. just tuli 57 lvl täyteen. bgtä ja instoja ja melkein kaikki story questit done. :) ffraywinditkin bankissa odottamassa. saas nähdä millon on strikeforcet :)

    • Toinenpelihirmu

      Jooh, nyt on ilvl 166, isharalta siirryin killianille ja nykyään nimenä toimii Nightangel, joten rohkeesti vain pm tulemaan, jos pelaat killianilla.

    • >~<

      Ketään pelaamassa En Masse NA:ssa? Itse olen celestial hills - roleplay serverissä.

    • magelius92

      Mä pelaan Killian servulla melkeenpä 50lvl sorkkaa sieltä löytyy muutamia suomalaisia ei ole hirveesti tullut eteen, voisi kyllä perustaa suomikillan

    • Lohikäärmetyttö

      Joo, eli itse pelaan Teraa jossain servussa, en muista missä ja kirjoitan illalla, joten en nyt tarksta. Olen aloittanut 4 päivää sitten ja nyt olen 25 lvl ja on yksi kiva Avatar Weapon. Olen päättäväinen pelaaja, joka ei luovuta jos joku asia kestää tunnin tai pari. Hahmoni nimi on haltiatytto. XD Tykkään pelistä joten saatan pelata aika paljon, ja saavutan varmasti leveleitä yms. melko nopeasti, Etsin vähän "kavereita" joiden kanssa voisin pelata enemmänkin kuin joku satunnainen hetki kun vain tapaa "minipelissä". Guild olisi myös kiva. Jatkan viestiä huomenna, koska kuten sanoin, kirjoitan illalla, ja en voi tarkistaa niitä asioita mitä en muista.

    • Lohikäärmetyttö

      Joo, tarkistin tänään missä servussa pelaan, servu on Zenobia

    • hihi :3

      Jenkki versio, servu on Tempest Reach

    • whiiiiiii

      Itse siirryin muutama kuukausi sitten pelailemaan NA:han Celestial Hilleille :3 Tykästyin niin hirveästi federation billeihin ja fashion couponkeihin joita ei ainakaan sillon EU:ssa ollut. Jos joku haluaa lisätä niin main chara on Evce (Priest 60lv) ja Micchan (reaper 60lv) löytyy myös 55 lv sorc Riida, joka pitäisi joskus saada koulutettua 60 8D Aika paljon tuhlaan aikaa vaan buffailemassa ihmisiä kun on tylsää :P niin saa pistää viestiä jos tarvii vaikka 60lv apua jossain dunkussa tai muussa niin autan parhaani mukaan ^_^

    • jebs

      Morjes.
      Teraa pelannu alusta lähtien muutamat kuukausien tauot aina välis.
      Eka tuli pelailtuu Essenialla .. vaihdoin Zurasille josta server mergen kautta Icaruna serverille, joka on todella kuollut.

      Jos jossain muualla serverillä on suomi kiltaa pystyssä tai halukkaita niin saattaisin olla valmis siirtämään charrun sinne.

      IGN: Talexion
      Servu: Icaruna

      • ikulity

        Tein uuden characterin tonne Icaruna serverille ja lisäsin sut kaveriksi koska etsin suomalaista peliseuraa :)


    • Christina-

      moi, vieläkö on suomalaisia teran pelaajia?

    • sitäsuntätä9881

      Jos joku pelaa ko peliä edelleen ni tuli prossun mukana joku koodi jolla saa pelissä jonkun lisäsisällön auki.

      Koodi: 46T6KX46RYEEDGW3JRDFE6W7C voimassa helmikuun 2018 loppuun.

      "Log into your account and click the “Enter Code” button in the top right corner.
      Enter your TERA: Winterwing Starter Pack code and click “Submit”.
      The contents of the pack will be added to your account and are accessible from your in-game Item Claim within TERA. The En Masse Points (EMP) will be added directly to your account’s EMP balance."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe