Saako skodalla piparia

Mies moponselästä

Miten saako skodan kyytiin naisia? Meinasin laitaa octavian keväällä, kun amis loppuu.

30

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen autolla?

      Miehen alku moponselässä.

      Nyt olet käsittänyt ihan väärin. Ei naisen saantiin tarvita autoa. Siihen tarvitaan munaa ja miestä. Maltata vain odottaa, niin molemmat kasvaa aikanaaan.
      Sihen asti mukavia hetkiä mopoilun ja runk......n parissa.

    • L-äÄkärI

      Älä vaivaudu liikaa miettimään näitä asioita. Avopäin ajaminen on jo pilannut aivotoimintasi ja mopon tärinä on vienyt sinulta kyvyn.

      • No, eihän

        se vielä ole alkanutkaan. Tai, no - päiväunissa joskus .


    • tumppuuntuleva jorma

      HAH HAA HAA!!! vai skodalla pimppiä älä unta nää. Tietysti jos pörräilet Kellokosken nurkilla voit sieltä jonkun prinsessan kyytiin saada.

    • Julgubbe

      Skodalla saisi myös torttua mutta jormat tahtoo suklaadonitsia.

    • jatka mopolla

      Skoda ja teinirakkaudet eivät kuulu yhteen.

    • Aldak

      Todistettavasti kerran oli lähellä, kun Tallinnasta hain viinalastia. Ei jäänyt kuin 70€:stä kiinni!

      • Late Lapista.

        Normaali hinta 50 € Jormalta otetaan 20 € sokota lisää, kun ilolinnun paikat kipeytyy surkeista istumista ja vaatteet alkavat haista kommunismille.


      • Nils Aslak
        Late Lapista. kirjoitti:

        Normaali hinta 50 € Jormalta otetaan 20 € sokota lisää, kun ilolinnun paikat kipeytyy surkeista istumista ja vaatteet alkavat haista kommunismille.

        Sutenööri Late tietää nämä taksat tarkasti..


      • PiimäPill_
        Late Lapista. kirjoitti:

        Normaali hinta 50 € Jormalta otetaan 20 € sokota lisää, kun ilolinnun paikat kipeytyy surkeista istumista ja vaatteet alkavat haista kommunismille.

        Juu, Lateksi Lapistakin olisi kerran saanut, mutta kun ei sillä oo koskaan seisonu.


    • Nainut mies

      Voi olla, ettei ole paras auto siihen. Itse olen saanut autossa parhaitwn Saab 96:lla, muta 25 vuotta myöhemmin ei samaan malliin onnistu uudella Octavialla. Osta siis mieluummin -79 saab 96. Toimii hyvin ja siinä on ne jalkalenkitkin, mitä ei enää uusissa autoissa ole.
      Ja kyllä silloin joskus tyttöystävä (nykyinen vaimo) antoi autossa, mutta ei nykyään enää...

      • Mistäs tiedät

        Ei sinulle mutta.....


    • kannattaa koittaa

      Kunnon mies saa piparia millä autolla tahansa ja surkeampikin saa Skodalla varmasti.

    • Kyseessä on

      niin sanottu "anna edes säälistä" -strategia

    • Kale

      Ei merkillä väliä vaan auton värillä - eikä silläkään hirveesti.

    • mr.pipari

      Sain piparia mutta autoni ei olekaan skoda. Ikinä en ole skodalla saanut piparia (tosin ikinä en ole skodaa omistanutkaan)

    • 000000

      tottakai saa jonkun lihavan vanhaa piparia karvakuorrutteella

    • turbo-skoda

      Kuule skodalla et saa muutakun nyrkkikyllikkiä, mutta siinä on kyllä se hyvä puoli sitä saa niin usein kun haluaa. ABC:n takapihalla on kyllä tarjolla muita nahkahousu Jormia, mutta naiset lähtee kun ostat skodan on nimittäin omakohtasia kokemuksia.

    • Tekopersepano

      Skodalla saa semmosia naisia jotka tykkää kakkaleikeistä ja kusta sun suuhun sielä itä vinkuintiaanikosla octavian romussa. En ihan oikeesti kehtais ajaa skodalla/audilla..kummatkin jotain itä koslia..ja arvostus ihan pyllystä. Bmw kuskeillahan on tunnetusti isoin muna ja mersumiehillä eniten rahaa.

    • Late Lapista.

      Hommaa sellanen bmw tai mersumies itelles, esim. Tässä olis sulle Late Lapista. Nähdäänkö ABC:llä, salasana on amg

      • skurbo-toda

        Molemmat kuvat sitten edustavat sinun omaa mieltymystäsi, koska eihän tuollaisia kuvia kukaan kaivele esiin, ellei pidä sellaisista.


      • turbo-skoda
        skurbo-toda kirjoitti:

        Molemmat kuvat sitten edustavat sinun omaa mieltymystäsi, koska eihän tuollaisia kuvia kukaan kaivele esiin, ellei pidä sellaisista.

        Juu noi pari typykää olen ocuuni saanut ja niiden piparia syönyt. Typyjen kuvat on minulla hanskalokerossa huoltokirjan välissä.


    • Pähkinänakkeli

      Tarjosin kerran pähkinöitä, niin sain piparia. Valitettavasti olen saanut vain kerran elämässäni.
      http://www.nauris.fi/l/11288.jpg
      Nykyään pyörin poikaporukoissa tai tyydyn omaan käteen

      • Gone to nuts?

        Hoohoohoo. Joku vähemmän älykäs on hokannut, että toisen keksimää nimimerkkiäkin voi lainata.

        Pähkinöitä olet silti ansainnut. Enimmäkseen siitä syystä, että rohkenet linkittää tänne kuvia, jollaisista itse kiihotut.


    • keke.

      Pitkäsääriset naiset mahtuvat hyvin Skoda Superbiin.

    • Onanoiva skodailija

      Säpiä sain kerran.

    • KasvanutMiesMoponselästä

      Ei sillä sokotalla piparia saa vieläkään

    • vasen-oikea

      Luulen etä jårmat eivät edes tiedä piparin merkitysta, saati sitten että kykenevät vonkaamaan :-)

    • sokotalla

      Torttua, hodareita, pizzaa saa lidlistä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1378
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1175
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1135
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      14
      1083
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      31
      1027
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1022
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1011
    Aihe