lidl asiakaspalvelu

ent.as

Miksi sieltä ei saa enää hyvää palvelua?

23

2220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • legalzedwriter

      Katso peiliin.
      Olet ruma ja ylipainoinen. Sellaisia ei pidäkään palvella.

    • Ihan sama

      Ei väliä miten palvellaan pääasia ettei tarvitse maksaa muiden bonuksia.

    • lidl on halpa

      ei sieltä ole koskaan saanu hyvää palvelua

    • Kauppaan laukkaan

      Halvat hinnat ja laadukkaat tuotteet. Siinä minulle tärkeimmät syyt Lidlissä käymiseen.

      Ja kyllä ne myyjät ainakin minulle hymyilevät takaisin ihan samalla tavalla kuin muissakin kaupoissa.

    • Jepujee1

      Hymyä ei ole lisätty hintoihin, esim. Porin pickpayssä sama juttu :D

      • Tottaturisee

        moni.Halpaa ja laadukasta on kiitos.
        Alkuaikojen etäisyys ja semmonen hahmottomuus alkaa karisemaan niin hyvässä kuin huonossakin mielessä.
        Tavarat on silti hyviä eikä niitä myyjiä tartte ottaa kaupantekijäisinä.


    • Hb113

      Onko Harjavallassa Lidl? Missä? En o käyny Harjavallassa kymmeneen vuoteen ja oon miettinytkin onkohan sielläkin Lidl ja miten se on muuttunut muuten...

    • Kanta-asiakas

      Olen asioinut Lidlissä vuosia enkä ole koskaan saanut huonoa palvelua. Voiskohan vikaa hakea valittajasta. Ainahan on niitä ihmisiä joiden päivä ei ole hyvä ellei löydy jotain valitettavaa. Sääli!

    • muu on valetta

      Köyhyys ja työttömyys. Siinä syyt käydä lidlissä.

      • ;) niih

        nii, johan sen näkee pihalla parkissa olevista autoistakin, avaa silmäs


    • Pöh

      Lidli ei ottanu mua töihi ja sen takia siel o huono palvelu ny!

    • Anneliina42

      Missä ova mainokset - kahteen viikkoon emme ole saaneet niitä Nakkilassa???
      Kuitenkin täällä on paljon Lidlin käyttäjiä Harjavallassa ja myös Porissa...???

      • Skege

        Näkee sen mainoslehtisen lidlin sivuiltakin, ei tarvi odotella josko laatikkoon ilmestyis.


    • Riktig man

      Saako jossain kaupassa palveluakin?

      Suomessa ei ole edes kassinpakkaajia hihnalla, ja kotona joudun kassit myös itse tyhjentämäänkin.

      Ennen oli toisin. Käytin koria.

    • Puspuss

      Harjavallan Lidlissä on kuuma myyjä. :3 Se silmälasipäinen, pitkä, tumma nuori mies.

      • hvohdsvoiudhsol

        siel on useempiki kuuma myyjä.


    • Anonyymi

      Lidl lielahti asiakaspalvelu on niin huon palvelu
      Sellaisia ei pidäkään palvella. Yksi työntäkija yksi työntäkijä on sanoi minulla miksi sinun lapsi istu karru lapset ei saa istu karru minun lapsi ei istu karru mutta hän sanoin olen niin vihähenen huonu palvelu 22.1.2021 klo 18.06 lielahti lidl .

    • Anonyymi

      Myymäläkonsepti on sellainen, ettei hyvään palveluun edes satsata eikä ole tarkoituskaan. Kyseessä siis ns. laatikkomyymälä ja hinta etusijalla!

    • Anonyymi

      Missä Harjavallassa saa hyvää palvelua päivittäistavarakaupassa? Ja jos sitä haluaa pitää mennä Stokkalle Tampereelle tai Hesaan. Arvostan Lidilissä helppoa ostamista eikä haittaa yhtään jos kassaneiti tai poitsu on vähän huonolla päällä ja kiireinen. Laadukkasti halpa pitää paikkansa!

    • Anonyymi

      Käy kokemäellä, niin saat tosi huonoa palvelua ja harjavalta alkaa olemaan luksusta.

    • Anonyymi

      Korona raivoo.

    • Anonyymi

      Ihan sama, en käy natsi siwassa kuitenkaan.

    • Anonyymi

      Harjavallan paras kauppa. hyvät tuotteet ja hinta. nykyään lahjoittaa vanhenevat tuotteet vinnariin siitäkin 10 pistettä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1485
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1275
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1215
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      12
      1097
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1073
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe