Juoruaminen

jaajaajoojoo

Miksi kohteena usein muualta muuttaneet?

31

1348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vajakki-parka

      oletko kohde vai muuten vaan vajaavainen?

    • O tempota O more

      Juorouilu on kansallinen tapa ja se korostuu erityisesti korpimaisemissa,jossa ihmiset kyttäävät toisiaan ja panettelevat parjausten kera toisiaan.Mitähän Jumala on ajatellut, kun ihmistä luodessaan käytti jätösaineet näihin juoruilijoihin.

      • jaajaajoojoo

        Saman huomannut. Luulisi, että muualta muuttaneissa riittäisi vähemmän ruodittavaa.


      • xxxxxxx
        jaajaajoojoo kirjoitti:

        Saman huomannut. Luulisi, että muualta muuttaneissa riittäisi vähemmän ruodittavaa.

        Jospa paikalliset on jo niin tarkkaan kaluttu ettei niistä irtoa enää mitään. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä, mutta kyllä kuiva kakka kannoilta karisee. Yletön juoruamisen halu lähtee oman elämän sisällön puutteesta, eikä se ole yksin Kuhmon ilmiö. Huumoria lääkkeeksi.


      • Elämää positiivisemmin!
        xxxxxxx kirjoitti:

        Jospa paikalliset on jo niin tarkkaan kaluttu ettei niistä irtoa enää mitään. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä, mutta kyllä kuiva kakka kannoilta karisee. Yletön juoruamisen halu lähtee oman elämän sisällön puutteesta, eikä se ole yksin Kuhmon ilmiö. Huumoria lääkkeeksi.

        Se on KATEUS miksi ihmiset juoruaa ja paskaa toisista puhuvat.
        Muualta tulleilla on oma elämä eikä tarvii puuttua toisten elämään.


      • Äippäliini

        Minusta on aivan ihanaa että minusta puhutaan, tunnen itseni pop-tähdeksi.


    • parempi yksin

      Saman olen huomannut että kateudesta on kyse ja sitten juoruillaan täysin perättömiä että juoruiluun kohdistetulta henkilöltä katoaa viimeisetkin ystävät ja itse paskanjauhaja saa kaikki puolelleen,aika sairasta.

      • Ystävät muualla ❤

        Aika vaikea ystävää saada Kuhmossa jos ei pettyä halua.
        Kavereita kyllä löytyy jotka selän takana ovat aivan muuta kuin kasvotusten.


    • sovon pikkupiika

      Luen joskus juttujanne, koska kerran lyhyellä vierailulla tuli sieltä mukava kuva. Vai on tuommoita rääpimistä ja pikkusielua sielläkin.

    • amispoikanen

      Ihan sama mitä ne musta puhuvat, kun ovat itse täysiä shittejä.

    • pikkupiika 2

      Luulin kuhmolaisia ylen kultturelleiks kun on jos minkälaista tapahtumaa ja hieno Kuhmo-talo. Sanotte olevan nurkkakuntaista ja juoruilevaa.

    • konservatiivi1

      Jos sua kadehtitaan, ole hyvilläsi, tarkoittaa että asiasi ovat paremmin kuin kadehtijoilla. Kateus pitää ansaita

      • Ykskas

        Juoruaminen voi olla myös paheksuntaa.


      • kaupalainen

        Hyvä! Kateus pitää ansaita. Se on mielestäni yksi parhaimpia lauseita mitä on. En kylläkään itse luultavasti joutunut Kuhmossa asuessani kovin kovan juoruilun kohteeksi. Ja jos jouduin niin mitä sitten, ei haitannut silloin ja vielä vähemmän nyt. Olin ns. käypäläinen. Ja ihan vinkkinä teille jotka aiotte muuttaa tai olette vasta muuttaneet Kuhmoon, niin älkää ihan ensimmäisissä keskusteluissa kertoko itsestänne ihan kaikkea. Pelkkä esittely riittää. Kannattaa pitää esim. ne perheasiat ihan omana tietona. Sitten jos tulee luottamusta, niin asia on toinen. Ja vielä se, että ei se kateus ja uteliaisuus ole pelkästään kuhmolainen piirre. Ihminen on, mitä on riippumatta paikasta. Pienillä paikkakunnilla se vain korostuu enemmän, kun porukkaa on niin vähän.


      • uusi84
        kaupalainen kirjoitti:

        Hyvä! Kateus pitää ansaita. Se on mielestäni yksi parhaimpia lauseita mitä on. En kylläkään itse luultavasti joutunut Kuhmossa asuessani kovin kovan juoruilun kohteeksi. Ja jos jouduin niin mitä sitten, ei haitannut silloin ja vielä vähemmän nyt. Olin ns. käypäläinen. Ja ihan vinkkinä teille jotka aiotte muuttaa tai olette vasta muuttaneet Kuhmoon, niin älkää ihan ensimmäisissä keskusteluissa kertoko itsestänne ihan kaikkea. Pelkkä esittely riittää. Kannattaa pitää esim. ne perheasiat ihan omana tietona. Sitten jos tulee luottamusta, niin asia on toinen. Ja vielä se, että ei se kateus ja uteliaisuus ole pelkästään kuhmolainen piirre. Ihminen on, mitä on riippumatta paikasta. Pienillä paikkakunnilla se vain korostuu enemmän, kun porukkaa on niin vähän.

        No sit mä tein väärin ... :( mut minkäs teet kun oot rehellinen toinen kysyy kysymyksen ja vastaan rehellisesti.


    • Lapsellista touhua

      Kaveria edessä,selän kääntäessä ei enää kaveri.

    • ei mitään järkee

      Kyllä tietty "paikallisradio" kuhmosta löytyy joka tietää asian kun asian jostain henkilöstä jos sattuu kysymään ja toinen sotkamosta.

    • Sanasi kertoo

      Jokaiseen maailman kolkkaan riittää joku juoruaja joka mielestään tietää asiat paremmin kuin asianomainen itse tai omat läheiset. Toiset tapailee ystäviäänkin vain juorutakseen, se on heille elämän tärkeimpiä seurustelumuotoja. Läheisissäkin voi olla niitä katkeria ihmisiä, jotka levittää valheellista tietoa omasta suvustaan ja vääntää asioita oman heikon itsetuntonsa korottamiseksi. Etenkin ne jotka ovat sukuun tulleet ulkopuolelta. Oman kilven kiillotus polkemalla toisia osoittaa vain itsensä juoruajan heikkoudet. Voi miten paljon näitä onkaan, itse ollaan omasta mielestään muka pyhimyksiä. Totuudenhan tietää usein hänen lähellään elävät ihmiset. Yleensä ihminen joka on utelias toisten asioista on myös juoruaja.

      • lonely wolf

        That is the cold truth.


      • xxxxxxx
        lonely wolf kirjoitti:

        That is the cold truth.

        Jos se sattuu muualta muuttaneella enemmän, koska ei ole ympärillä turvaverkkoa. Jokaisen koti on niin pyhä paikka, että sen tietää parhaiten itse mikä on oikein. Toivois kaikille myös oikeita turvallisia ihmissuhteita.


    • <3 <3

      Eikö ihmisillä oo muuta tekemistä kuin toisia vahata. Luulisin niittenkin elämä olevan hankalaa jos ei muuta ole tekemistä. Täytyy sairas ihmeinen olla jos toisten elämää sotkee juoruilemalla. Hankkikaa oma elämä ja jättäkää toiset rauhaan, mikä ei teille kuuluu. Hoitoon tuolaiset paskan jauhaajat. NAURATTAA ku oot SAIRAS ihmeinen.

      • Tulisuudelma

        Minusta juorutaan, että olisin etelän Mersu miehelle antautunut. Kateelliset amis pojat, jotka eivät päässet runsaita rintojani kopeloimaan sanaa levittävät.
        Vain puolet juorusta on totta, koska auto on Audi.


      • Ykskas
        Tulisuudelma kirjoitti:

        Minusta juorutaan, että olisin etelän Mersu miehelle antautunut. Kateelliset amis pojat, jotka eivät päässet runsaita rintojani kopeloimaan sanaa levittävät.
        Vain puolet juorusta on totta, koska auto on Audi.

        Yhteiskunnassa on lakeja ja normeja. Hän, kuka ei piittaa yhteisön käyttäytymissäännöistä,siveyskäsityksistä ja normeista, joutuu yleisen puheen kohteeksi. Näin se on ollut ja näin se tule olemaan.


      • xxxxxxx
        Ykskas kirjoitti:

        Yhteiskunnassa on lakeja ja normeja. Hän, kuka ei piittaa yhteisön käyttäytymissäännöistä,siveyskäsityksistä ja normeista, joutuu yleisen puheen kohteeksi. Näin se on ollut ja näin se tule olemaan.

        Näistä olen samaa mieltä. Aina kuitenkaan pahansuopaisuus ei satu sellaisiin narsisteihin, jotka yrittävät hallita toisen elämää aivan väärillä omilla elämänasenteilla. Jos on oma elämä likaista ja saastaista, niin silleenhän se on muidenkin oltava. Jos on elämänkatsomus, mikä ei vahingoita toista, sitä on kunnioitettava vaikka itse ajatteleekin toisin.19


      • Rapa Ripa
        xxxxxxx kirjoitti:

        Näistä olen samaa mieltä. Aina kuitenkaan pahansuopaisuus ei satu sellaisiin narsisteihin, jotka yrittävät hallita toisen elämää aivan väärillä omilla elämänasenteilla. Jos on oma elämä likaista ja saastaista, niin silleenhän se on muidenkin oltava. Jos on elämänkatsomus, mikä ei vahingoita toista, sitä on kunnioitettava vaikka itse ajatteleekin toisin.19

        Yleensä juorusta ei ole korkeintaan kuin puolet totta. Esimerkiksi jotkut hölmöt levittelevät minusta juorua, että istuskelen baarissa kaiket päivät ja juon kaljaa työttömyyspäivärahalla. Totuus on, että en juo kaljaa vaan lonkeroa, en kaiken päivää, koska herään vasta puoliltapäivin. En myöskään nauti työttömyys päivärahaa vaan olen masennuksen vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä. Juoru ukot aina pistävät puolet petäjäistä. Missä on pahempi juoruporukka ? Shellillä vai Nesteellä.


      • Yksikössä
        Rapa Ripa kirjoitti:

        Yleensä juorusta ei ole korkeintaan kuin puolet totta. Esimerkiksi jotkut hölmöt levittelevät minusta juorua, että istuskelen baarissa kaiket päivät ja juon kaljaa työttömyyspäivärahalla. Totuus on, että en juo kaljaa vaan lonkeroa, en kaiken päivää, koska herään vasta puoliltapäivin. En myöskään nauti työttömyys päivärahaa vaan olen masennuksen vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä. Juoru ukot aina pistävät puolet petäjäistä. Missä on pahempi juoruporukka ? Shellillä vai Nesteellä.

        Monesta juoruilijasta tulisi hyvä poliitikko. Selän kun kääntää, juttu on aivan erilainen. Itse ollaan viattomia, mutta annas olla kun poissaolijasta päästään puhumaan.


      • Niinon
        Yksikössä kirjoitti:

        Monesta juoruilijasta tulisi hyvä poliitikko. Selän kun kääntää, juttu on aivan erilainen. Itse ollaan viattomia, mutta annas olla kun poissaolijasta päästään puhumaan.

        Kuhmolaisen tuntee siitä ettei hän puhu omista asioistaan.


      • Juoru on kuin pieru
        Rapa Ripa kirjoitti:

        Yleensä juorusta ei ole korkeintaan kuin puolet totta. Esimerkiksi jotkut hölmöt levittelevät minusta juorua, että istuskelen baarissa kaiket päivät ja juon kaljaa työttömyyspäivärahalla. Totuus on, että en juo kaljaa vaan lonkeroa, en kaiken päivää, koska herään vasta puoliltapäivin. En myöskään nauti työttömyys päivärahaa vaan olen masennuksen vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä. Juoru ukot aina pistävät puolet petäjäistä. Missä on pahempi juoruporukka ? Shellillä vai Nesteellä.

        Shellillä kokoontuu mehtämiehet ja jauhavat sontaa petojen vaarallisuudesta. Haluavat ampua kaiken mikä liikkuu. Toinen kiinnostuksen aihe on autot ja muut vehkeet. Naiset kiinnostaa vähän.
        Nesteellä taas kokoontuu vihreämpi porukka. Ovat olevinaan kiinnostuneita luonnosta. Tosiasiassa ukot vain kaljoittelevat ja seurustelevat keskenään. Naiset eivät kiinnosta tippakaan.
        Sitten on vielä torin kupeessa kokoontuva huru ukkojen juoru kerho. Niitä kiinnostaa vain kyttääminen ja juoruaminen sekä kaljan kittaaminen silloin kun on € taskunpohjalla.


    • Parempi maailma

      Jospa selittäisimme asiat parhain päin ja emme puhuisi valheita.

    • masentunut11

      Kuhmossa ei ole akoilla muuta tekemistä kun juoruilla perättömiä ,tiedetään "muka" juttuja joista juoruilun kohde ei itsekään tiedä mitään,että aika sairasta touhua,ainakaan kuhmossa ei kannata tutustua keneenkään jotka ensin on niin olevinaan kavereita ja sitten kun urkitaan joiltain mukamas jotain tietoja perättömiä niin sitten saakin semmoinen kaveri jäädä,on niitä akkamaisia ukkojakin jotka on samanlaisia juorukellopaskanjauhajia.

      • Maallista

        Ukot ne pahimpia juoruajia on Kuhmossa.Mitä merkitystä on selvittää toisten omaisuuksia,terveyttä yms.tietoja joita ovat tietoonsa saaneet.Katteellisia kait,voi raukkoja.Kuka eronnut,kuka karannut myös vakiotietotoimisto aiheita.Ei jaksa kiinnostaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      59
      3017
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      544
      2866
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2038
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1942
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1755
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1472
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      96
      1223
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1188
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1152
    Aihe