Tietoja Bella Alanyan tarjoilija pojista?

Ninzi

Onko kellään tarkempia tietoja näistä tarjoilija pojista? Nimiä en viitsi mainita, mutta esim alkukirjaimella voi kertoa ketä tarkoittaa. Olihan pojat nättejä ja todella palvelualttiita (rahan takia, totta kai!), mutta ihan mielenkiinnosta olisi kiva kuulla kuinka moni tytöistä, jotka poikien mukaan "eksyneet", pitää säännöllisesti poikiin yhteyttä? Enkä tarkoita mitään fb-kuvien tykkäyksiä vaan ihan henk.koht kirjoittelee sinne niille. Tai kehen pojat pitävät säännöllisesti yhteyttä?
Pojat itsekin myönsivät olevansa playreitä, ja sillä käytöksellä en sitä yhtään ihmettele, mutta eivät kuulema tytön kotiin lähdön jälkeen paljon enää yhteyksiä pitele, onko näin??

265

5085

    Vastaukset

    • Reilua?

      Kerro oma tarinasi, kiitos.

      • Ei kiitos

        Ylläpito voisi siirtää nämä pikkuhorot täältä Matkailupalstalta Lomaromansseihin samoin tein...


    • Alistettuko?

      Tietysti pojat pitää useisiin tyttöihin yhteyttä. Näin he saavat tyhmät turistitytöt palaamaan taas seuraavalla kaudella heidän ravintolaansa kuluttamaan rahaa. Eli et todellakaan ole ainoa "aşkim". Niitä pojilla riittää!! Siirappisten "I miss you soooo much"-viestien jälkeen kinutaan tytöiltä kutsukirjeitä viisumihakemusta varten. Röyhkeimmät jopa suoraan pyytävät rahaa, kännyköitä, läppäreitä yms. Järki käteen näitten pelimiesten kanssa!

      • Seksiturismi on

        seksiturismia...


      • Juorut juoruina
        Seksiturismi on kirjoitti:

        seksiturismia...

        Onko sulle usein käynyt niin, että pyydetään rahaa tai kutsukirjeitä? Mulle ei vaan koskaan.


      • kyllä pyytää
        Juorut juoruina kirjoitti:

        Onko sulle usein käynyt niin, että pyydetään rahaa tai kutsukirjeitä? Mulle ei vaan koskaan.

        Rahaahan ne pyytää jokainen pojankolli.


      • Juorut juoruina
        kyllä pyytää kirjoitti:

        Rahaahan ne pyytää jokainen pojankolli.

        Niinhän täällä suomi24 puhutaan. Yhtään en ole tosielämässä kohdannut.


      • Nökönökö
        Seksiturismi on kirjoitti:

        seksiturismia...

        Näin on myös Thaimaassa. Tasa-arvo niin miehille kuin naisillekin. Yli 10 kertaa Alanyassa lomailleena olen pystynyt välttämään kaikki ns. Suomi-paikat. Nautin turkkilaisesta elävästä musiikista ja niissä paikoissa ei tupata lähelle. Omasta käytöksestä ja kunnioituksesta paikallisia ihmisiä kohtaan riippuu, mistä loma roikkuu... Kuuntelen turkkia sujuvasti ja kiintoisaa on kuunnella, miten killipojat kuvailevat valloituksiaan, pisteyttävät paitsi rakastelutaidot myös ... try to guess...
        Tätä piirrettä en hyväksy enkä sitä, että yksityisistä asioista puhutaan. Siksi olen pitänyt huolen, että minusta ei ole puhuttu eikä tulla puhumaan. Ajattelen myös naimisissa olevien miesten vaimoja, jotka kyllä tietävät, missä aviomiehet huitelevat. Kunnioitan suomalaisia kunnon miehiä, jotka käyttäytyvät toisella tavoin.


      • Sapnahae

        En ymmärrä Turkin kieltä, mutta seuraamalla ihmisten käyttäytymistä, ilmeitä, katseita, äänensävyä ym pystyy melkein lukemaan toisen ajatukset. Sellaisen palautteen saa, minkä itse antaa. Turkkilaiset nuoret naiset ovat erittäin kohteliaita, monesti minulle on tarjottu istumapaikkaa busseissa, vaikka yleensä käytänkin taksia, enkä mikään vanhuskaan vielä ole. Ongelmana on vain kuljettajien huono kielitaito. Siksi matkoillani pyrinkin joka puolella käyttämään vanhoja taksituttaviani. Viimeinen Alanyan matkani huhtikuun lopulla oli poikkeuksellisen epäonninen. Ensin loukkasin jalkani hotellin rappusissa ja jouduin liikkumaan keppien avulla. Sitten juuri tällaisessa edellisen kirjoittajan mainitsemassa elävän musiikin yöpaikassa seuraani lyöttäytyi ihan fiksun tuntuinen paikallinen nuorehko mies, istuimme yhdessä ja juttelimme, sikäli kun se oli mahdollista kovan musiikin seassa, kunnes taksin kuljettajani tuli hakemaan minua. Pyysin laskua ja samalla huomasin, että rahapussini oli melkein tyhjä. Silloin minulla alkoi raksuttaa, mitä olisi viisainta tehdä? Jos olisin nostanut äläkän, kaveri olisi varmaan karannut, joten hyvästelin hänet ja poistuimme kuljettajan kanssa kaikessa rauhassa ulos. Siellä selvitin kuljettajalle asian ja hetkessä poliisit olivat paikalla. Rahat löytyivät kaverin taskusta ja poliisit uskoivat minua, koska suurin osa rahoista oli euroja. Olisi tullut yli viidensadan euron vahinko. Moni voisi ajatella että tyhmä nainen, kun kuljettaa isoja summia mukanaan. Rahat oli varattu aamuksi läheiselle kultakauppiaalle. En halunnut tehdä rikosilmoitusta miestä vastaan, mutta poliisi otti seuraavana päivänä yhteyttä ja sain tietää, että mies tekee tätä ihan työkseen, ensin iskee naisen, houkuttelee mukaansa, tarkoituksenaan viedä rahat. Minua jäi vaivaamaan, että kyseisessä henkilössä oli jotakin tutun omaista. Ja selvisihän se pian. Olin käynyt kampaamo/kauneushoitolassa useamman kerran samassa paikassa ja tämän paikan omistaja oli hänen kavereitaan. Aikaisemmin päivällä he kyselivät minulta, minne aioin mennä iltaa istumaan ja minä hölmö kerroin. Joten kaikki matkailijat, niin naiset kuin miehetkin, olkaa varovaisia, älkää kulkeko varsinkaaan yksin, jos olette ottaneet alkoholia. Intian suurkaupungeissa käydessäni minulla on aina ollut turvamies, joka kantaa asetta, siellä ei voi luottaa edes takseihin. Nuorena Lanzarotella minut kerran ryöstettiin keskellä kirkasta päivää. Siitä otin opikseni, ei koskaan voi olla kyllin varovainen.


      • Turkinmatkaaja
        Sapnahae kirjoitti:

        En ymmärrä Turkin kieltä, mutta seuraamalla ihmisten käyttäytymistä, ilmeitä, katseita, äänensävyä ym pystyy melkein lukemaan toisen ajatukset. Sellaisen palautteen saa, minkä itse antaa. Turkkilaiset nuoret naiset ovat erittäin kohteliaita, monesti minulle on tarjottu istumapaikkaa busseissa, vaikka yleensä käytänkin taksia, enkä mikään vanhuskaan vielä ole. Ongelmana on vain kuljettajien huono kielitaito. Siksi matkoillani pyrinkin joka puolella käyttämään vanhoja taksituttaviani. Viimeinen Alanyan matkani huhtikuun lopulla oli poikkeuksellisen epäonninen. Ensin loukkasin jalkani hotellin rappusissa ja jouduin liikkumaan keppien avulla. Sitten juuri tällaisessa edellisen kirjoittajan mainitsemassa elävän musiikin yöpaikassa seuraani lyöttäytyi ihan fiksun tuntuinen paikallinen nuorehko mies, istuimme yhdessä ja juttelimme, sikäli kun se oli mahdollista kovan musiikin seassa, kunnes taksin kuljettajani tuli hakemaan minua. Pyysin laskua ja samalla huomasin, että rahapussini oli melkein tyhjä. Silloin minulla alkoi raksuttaa, mitä olisi viisainta tehdä? Jos olisin nostanut äläkän, kaveri olisi varmaan karannut, joten hyvästelin hänet ja poistuimme kuljettajan kanssa kaikessa rauhassa ulos. Siellä selvitin kuljettajalle asian ja hetkessä poliisit olivat paikalla. Rahat löytyivät kaverin taskusta ja poliisit uskoivat minua, koska suurin osa rahoista oli euroja. Olisi tullut yli viidensadan euron vahinko. Moni voisi ajatella että tyhmä nainen, kun kuljettaa isoja summia mukanaan. Rahat oli varattu aamuksi läheiselle kultakauppiaalle. En halunnut tehdä rikosilmoitusta miestä vastaan, mutta poliisi otti seuraavana päivänä yhteyttä ja sain tietää, että mies tekee tätä ihan työkseen, ensin iskee naisen, houkuttelee mukaansa, tarkoituksenaan viedä rahat. Minua jäi vaivaamaan, että kyseisessä henkilössä oli jotakin tutun omaista. Ja selvisihän se pian. Olin käynyt kampaamo/kauneushoitolassa useamman kerran samassa paikassa ja tämän paikan omistaja oli hänen kavereitaan. Aikaisemmin päivällä he kyselivät minulta, minne aioin mennä iltaa istumaan ja minä hölmö kerroin. Joten kaikki matkailijat, niin naiset kuin miehetkin, olkaa varovaisia, älkää kulkeko varsinkaaan yksin, jos olette ottaneet alkoholia. Intian suurkaupungeissa käydessäni minulla on aina ollut turvamies, joka kantaa asetta, siellä ei voi luottaa edes takseihin. Nuorena Lanzarotella minut kerran ryöstettiin keskellä kirkasta päivää. Siitä otin opikseni, ei koskaan voi olla kyllin varovainen.

        Hyvä.että olit valppaana!! Osaatko jälkeenpäin kelata,missä ja miten seurassa ollut henkilö oli päässyt nappaamaan noin suuren summan kukkarostasi?? Hyvä,että vakiokuljettajasi oli avulias ja selvisit tilanteesta.


    • Ninzi

      Joo, tuli annettua rahaa ja muutakin... Palkaksi sainkin sitten satiaiset :)

    • jassuje

      ei kukka pakotta anta raha ja pillu suomelainen on urpo alanyasa se anta pillu ja raha ja kaikki miksi vitto kaikki valitta kai nalle karhu maistu hyvältä mita ei tappa se vahvista t jassu

    • Kerubii

      Jos joku kertoo itse olevansa playeri ja vielä ylpeilee sillä niin ei taida olla kaikki ihan kunnossa siellä pääkopassakaan.

      Mieti jos joku nainen esittelisi itsensä kaikille huorana...

      Itse en Bellassa jaksa käydä siksi koska pojat aina kimpussa ehdotteluineen. En ainakaan ole Bellassa edes törmännyt yhteenkään komeaan tai järkevään työntekijään... No Turkkilaisethan ovat hyvin tyhmä ja yksinkertainen kansa, pikkuasiasta tehdään suuri draama jne...

    • Sss

      Oon seurustellut yhden Bellan työntekijän kanssa. Enkä tarkota mitään lomaromansseja, vaan asuin Turkissa. En nyt halua sen kummemmin kertoa siitä, vaan että mitä niihin poikiin oon tutustunut, niin sielä puhutaan kaikki uusista vallotuksista. Kun turistityttö erehtyy lähteen jonkun baarin pojan matkaan, seuraavana päivänä koko muukin henkilökunta tietää mitä on tapahtunut. Siellä ei mikään ole salaista ja yksityistä! Joskus olen jopa kuullut kun poika kertoo baarin ASIAKKAILLE, että kuka tyttö on lähtenyt hänen mukaansa!! Ja sitten tietenkin seläntakana nauretaan ja pilkataan.
      Ei olen kuitenkaan vain tämän baarin "ongelma", vaan aika yleistä Turkissa.

      • Daaaaah!

        No shit Sherlock!


    • Ringring

      Olen myös kuullut, että pojat jakavat numeroitaan päivän mittaan.
      Iltaisin kokoonnutaan johonkin ja kaikki laittaa puhelimensa pöydälle, se kenen puhelin pärähtää eka voittaa.

      • Vain elämää

        On se hurjaa.


    • useasti vieraillut

      Joo ei niihin poikiin sokeesti kannata luottaa, toimivat jorinat syötetään jokaiselle tytölle. Tytöstä itsestään riippuu miten vakavasti hänet otetaan. Oon käynyt paikassa useasti joten tätä meininkiä olen nähnyt ja paljon kuullut.

      Ainaki yksi tarjoilija kuulemma kirjoittelee ja juttelee jonkun tytön kanssa päivittäin joten kyllä siellä varmaan jotkut tarjoilijat pitävät yhtettä tyttöihin ihan vilpittömästi. Kyllähän "vakioasiakkaiden" kanssa tulee helposti myös ystävyyssuhteita luotua, niinkun täällä suomessakin.

      • kukkis

        Useasti vieraillut, onko sulla asiasta tarkempaa tietoa? siis siitä kuka pitää yhteyksiä päivittäin johonkin... eräs tyyppi pitää päivittäin yhteyttä yhteen ystävääni niin mietin että puhutaanko samasta henkilöstä? ja onkohan tällä tyypillä useitakin näitä typyjä? Mistä sä muuten oot kuullut et pitää yhteyttä?

        Eihän tälläisiin tyyppeihin sokeasti pystykään luottaa, on ne sitten suomalaisia tai turkkilaisia. Kyllä ne suomen baarimikotkin osaa niitä hyväksi havaittuja repliikkejä heittää, mut kyllä nainen aika "blondi" saa olla jos ihan tosissaan ne niiden jutut ottaa!! :D :D pilke silmäkulmassa on tällä kaverillanikin, ainahan sitä voi hauskaa pitää ;)
        En ole kyllä kuullut tän tyypin kertaakan pyytäneen rahaa, kutsukirjeitä (viisumia varten) tai mitään muutakaan, mistä täällä puhutaan!


      • useasti vieraillut
        kukkis kirjoitti:

        Useasti vieraillut, onko sulla asiasta tarkempaa tietoa? siis siitä kuka pitää yhteyksiä päivittäin johonkin... eräs tyyppi pitää päivittäin yhteyttä yhteen ystävääni niin mietin että puhutaanko samasta henkilöstä? ja onkohan tällä tyypillä useitakin näitä typyjä? Mistä sä muuten oot kuullut et pitää yhteyttä?

        Eihän tälläisiin tyyppeihin sokeasti pystykään luottaa, on ne sitten suomalaisia tai turkkilaisia. Kyllä ne suomen baarimikotkin osaa niitä hyväksi havaittuja repliikkejä heittää, mut kyllä nainen aika "blondi" saa olla jos ihan tosissaan ne niiden jutut ottaa!! :D :D pilke silmäkulmassa on tällä kaverillanikin, ainahan sitä voi hauskaa pitää ;)
        En ole kyllä kuullut tän tyypin kertaakan pyytäneen rahaa, kutsukirjeitä (viisumia varten) tai mitään muutakaan, mistä täällä puhutaan!

        En nimiä viitsi suoraan kirjoittaa mutta annetaan nyt vinkkinä vaikka kirjain A. Olen kuullut kun herra tästä tytöstä puhuu ja satuin syksyllä olemaan reissun päällä juuri samoihin aikoihin kun tämä tyttö lähti takaisin kotiin. Tämä tarjoilija sitten puhuin minulle ja ystävälleni (jonka hän tuntenut jo monien vuosien takaa) omista fiiliksistään ja kuinka he pitävät yhteyttä päivittäin.
        Tämän enempää asiasta en tiedä.


      • Kukkis
        useasti vieraillut kirjoitti:

        En nimiä viitsi suoraan kirjoittaa mutta annetaan nyt vinkkinä vaikka kirjain A. Olen kuullut kun herra tästä tytöstä puhuu ja satuin syksyllä olemaan reissun päällä juuri samoihin aikoihin kun tämä tyttö lähti takaisin kotiin. Tämä tarjoilija sitten puhuin minulle ja ystävälleni (jonka hän tuntenut jo monien vuosien takaa) omista fiiliksistään ja kuinka he pitävät yhteyttä päivittäin.
        Tämän enempää asiasta en tiedä.

        Kiitos vastauksesta! Taidan tietää ketä A:lla tarkoitat ;) voisitko kertoa milloin tämä tapahtui kun tyttö lähti kotiin, suurinpiirtein? Onko sulla mitään tietoa tyypistä johon liittyy kirjain B? ;)


      • useasti vieraillut
        Kukkis kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta! Taidan tietää ketä A:lla tarkoitat ;) voisitko kertoa milloin tämä tapahtui kun tyttö lähti kotiin, suurinpiirtein? Onko sulla mitään tietoa tyypistä johon liittyy kirjain B? ;)

        Hmmm oma lomani siitä vielä jatkui joten tarkkaa ajan kohtaa en osaa sanoa mutta joskus siinä lokakuun alussa tämä tyttö kotiutui. Eli ei tainut olla sama mies kyseessä?

        Tiedänkin ketä tarkoitat B:llä, minkähänlaista tietoa haluaisit tässä herrasta? Varmaankin olenko kuullut tai nähnyt jotain vai? Milloin tämä sinun ystäväsi ja B:n yhteydenpito on alkanut niin on hieman helpompi vastata kysymykseesi :D


      • Kukkis
        useasti vieraillut kirjoitti:

        Hmmm oma lomani siitä vielä jatkui joten tarkkaa ajan kohtaa en osaa sanoa mutta joskus siinä lokakuun alussa tämä tyttö kotiutui. Eli ei tainut olla sama mies kyseessä?

        Tiedänkin ketä tarkoitat B:llä, minkähänlaista tietoa haluaisit tässä herrasta? Varmaankin olenko kuullut tai nähnyt jotain vai? Milloin tämä sinun ystäväsi ja B:n yhteydenpito on alkanut niin on hieman helpompi vastata kysymykseesi :D

        Lähinnä vaan mietin että tiedätkö Bn pitävän yhteyksiä ympäriinsä? Oletko kuullut hänen puhuvan mitään/kenestäkään? Joskus lokakuun aikana alkoi se yhteydenpito... ;) kaikkihan sen tietää että muitakin naisia ollut, mutta pitääkö heihin kaikkiin yhteyttä samalla tavalla....?


      • useasti vieraillut
        Kukkis kirjoitti:

        Lähinnä vaan mietin että tiedätkö Bn pitävän yhteyksiä ympäriinsä? Oletko kuullut hänen puhuvan mitään/kenestäkään? Joskus lokakuun aikana alkoi se yhteydenpito... ;) kaikkihan sen tietää että muitakin naisia ollut, mutta pitääkö heihin kaikkiin yhteyttä samalla tavalla....?

        En ole kuullut hänen puhuvan mitään kenestäkään mutta en myös tunne B:tä niin hyvin että hän mulle "avautuisi" :D muutaman tytön kanssa hänet olen alanyan yössä nähnyt mutta niinhän ne kaikki pitää hauskaa asiakkaiden kanssa töiden jälkeen. enkä usko että pojat useiden tyttöjen kanssa yhteyttä tiiviisti pitää, eihä niillä muuten aikaa riittäisi muuhun! ;D


      • hahhhahah
        Kukkis kirjoitti:

        Lähinnä vaan mietin että tiedätkö Bn pitävän yhteyksiä ympäriinsä? Oletko kuullut hänen puhuvan mitään/kenestäkään? Joskus lokakuun aikana alkoi se yhteydenpito... ;) kaikkihan sen tietää että muitakin naisia ollut, mutta pitääkö heihin kaikkiin yhteyttä samalla tavalla....?

        HAHAHAHAHA ystävähän se on aina joo :DDD voi raukkapieni, puhutteko jo rakastamisesta??


    • kleoparta1

      B-kirjaimella alkavalle pyllistin viime kesänä kesken työpäivän ravintolan vessassa. A:lla alkava koitti ängätä mukaan jälkiliukkaalle, mutta sille hommalle laitoin heti topin. En minä sentään mikään jakorasia ole.

    • belllan poıkka

      terve kaikki tarjoıllı on tessa bellla alanya poıkka kıtos kaıkkılle :=)

    • pir

      Oon asunut Alanyassa pariin otteeseen pitempiä aikoja ja toissavuonna tuli seurusteltua vähän aikaa erään tarjoilijan kans.
      Sitä touhua kun seuras.... soitettiin peräkkäin 5 tyttöystävälle ympäri maailmaa ja kaikille samat lässytykset. Selän takana naurettiin. Normi paskaa. Kaikki ne tuntuu olevan siellä samanlaisia, mutta mikseivät olisi kun saaminen (rahan ja muunkin) on taattua. Ei kannata haksahtaa näihin, paitsi jos oikeesti riittää pelkkä seksi. Ei näistä oo seurustelemaan.

      • Onko kiva

        olla tyhmä.

        Hahahahahahaha!


      • pir
        Onko kiva kirjoitti:

        olla tyhmä.

        Hahahahahahaha!

        Kukas tässä on ollut tyhmä, sanoinko että seurustelin jotenkin vakavasti tai jotain olettaen ;)


    • crete1

      Ketähän tarjoilijapoikia siellä nykyisin on? Onko niillä kellään ns. pitempiaikaista tyttöystävää?

      • Tornado trash

        Pimppa-Bulent on ainakin vielä hommissa samoin kuin Mälli-Erdal. Yksi jyskyttää puolilerpalla ja toinen laukeaa 10 sekunnissa. Toivotonta toimintaa.


    • tyttis

      Eikös niillä kaikilla ole ns. pitempiaikaset tyttöystävät? Osalla vaimotkin. Ja siis nimenomaan NS :D Olen itsekin ollut ns. tyttöystävä ja mulla on ollut Alanyassa ns. poikaystävä :D :D

      • pusiBulent

        saatko limaista letkua edelleen?


    • Alanyalove

      Kyllä mä ainakin säännöllisesti pidän yhteyttä poikiin. Niin viestitse puhelimella, kuin netissäkin. En tosin kaikkien ja osa on ahkerampia laittamaan viestiä, kun toiset. Yhdenkään pojan kanssa en ikinä ole mitään säheltänyt, mutta pienestä saakka on tuolla käyty ja monet jo ystäviä moooonia vuosia. Ja vaikka ihania poikia kaikki ovatkin, niin hurjaa on ollut seurata poikien touhua. Kesäsin useamman viikon olleena, niin huhhuh! Ei voi kun nauraa näille "tyttöystäville". Kyllä osaa pojat toki lirkutella, mutta kukaan ei varmana ole kenenkään ainoa... Onnea sille, joka näin uskoo :D

      • Dixie South

        läiskvätkö vuorotellen kuppamelalla?


      • Alanyalove
        Dixie South kirjoitti:

        läiskvätkö vuorotellen kuppamelalla?

        Minua vai?? :D


    • fdsfsd

      Itse en tiedä, mutta tutun kautta joka ollut töissä useissa Alanyan keittiöissä olen kuullut että ravintoloissa, joissa ei ole avokeittiötä, niin masturboivat tipparista runkkia ihmisten ruoka-annoksiin. Pitäneekö paikkaansa?

    • ssssssssssssssssssss

      En kyllä käsitä lainkaan sitä, että seksi täytyy hakea ulkomailta??????? Itse kohta 50 ja vientiä näyttäis olevan edelleen täälläkin.

      Aloitus on ollut jonku 20-35 ikäisen ihmisen....

      ETTEKÖ TE VIELÄKÄÄN TAJUA ETTEI SEKSI MEKSITSE MITÄÄN, after all!!!!!!!

      Olispa kiva olla katsomassa teidänkin naamoja rajan takaa :) Nyt mennään ettei millään ole väliä, mutta yhtäkkiä oletkin yksin! Näiverryt lopulta koska olet vain naimisissa seksin kanssa :) Ei lapsia, ei omaa perhettä, on vain ne ihanat pojat... en kiellä, ovat komeilta, mutten koskaan kanssakäymiseen lähtisi.

      Kai se on siitäkin kiinni tuo ymmärtäminen (mikä on hyvä ja ei) jos on ollut tekemisissä businessmaailman kanssa/asiakasplavelumaailman kanssa. Jotkut osaa pitää roolin, jotkut ei. Syitä ei meistä kukaan voi analysoida eikä pidäkään. Jokaisella meillä on oma stoorinsa eikä kukaan voi siihen samaistua.

    • Namia

      Itse kävin Alanyassa syksyllä, olen siitä asti pitänyt yhteyttä Bellan A:han.. Nyt olen menossa hänen luokseen viikoksi.. Olen tiedostanut että voi olla että turpaan tulee, mahdollisuuksia on monia,katson mitä tulevaisuus tuo, ainakin aion nauttia LOMASTANI

      • pöh

        Mikäs siinä jos ei haittaa että hän panee monia muitakin. Nauti ihmeessä.


      • jasmyan

        Ihan vaan mielenkiinnosta, mihin aikaa syksyä olit alanyassa?


      • BBBb123

        Oletko menossa nyt tammikuun lopussa? n.27. pvn tienoilla? En usko että turpaan tulee, pojat (tai ainakin se eräs kenen luona minä olin ;) ) pitää vieraistaan tosi hyvää huolta mutta älä missään nimessä haksahda kuvittelemaan että olisit ainoa... Näin nimittäin siellä ollessa A:n chattailevän 6:n eri muijan kanssa ja yksi niistä oli eräs minunkin ystävistäni... mutta varmasti mukavaa sulla on ja pääasia että nautit lomastasi, lomaromanssit piristää... ;) olisipa kiva kuulla myöhemmin miten reissu meni, mutta eipä sitä täällä palstoilla viisi paljastaa... kuin voisi jotenkin yksityisesti...


      • Soffya
        BBBb123 kirjoitti:

        Oletko menossa nyt tammikuun lopussa? n.27. pvn tienoilla? En usko että turpaan tulee, pojat (tai ainakin se eräs kenen luona minä olin ;) ) pitää vieraistaan tosi hyvää huolta mutta älä missään nimessä haksahda kuvittelemaan että olisit ainoa... Näin nimittäin siellä ollessa A:n chattailevän 6:n eri muijan kanssa ja yksi niistä oli eräs minunkin ystävistäni... mutta varmasti mukavaa sulla on ja pääasia että nautit lomastasi, lomaromanssit piristää... ;) olisipa kiva kuulla myöhemmin miten reissu meni, mutta eipä sitä täällä palstoilla viisi paljastaa... kuin voisi jotenkin yksityisesti...

        Miksi ihmeessä meette niiden äijien perässä sinne. Bellassa ei oo yhtään hyvännäköstä äijää ja kaikki käyttävät naisia hyväkseen ja puhuvat niin törkeästi panoistaan että kuka itseään yhtään kunnioittava nainen edes sallii sellaisen. Ja muistakaa että ne kännykamerat kuvaa yleensä koko aktin. Joten katsokaa ennen "hommia" ettei missään jemmassa ole kameraa päällä ;)


      • avana
        BBBb123 kirjoitti:

        Oletko menossa nyt tammikuun lopussa? n.27. pvn tienoilla? En usko että turpaan tulee, pojat (tai ainakin se eräs kenen luona minä olin ;) ) pitää vieraistaan tosi hyvää huolta mutta älä missään nimessä haksahda kuvittelemaan että olisit ainoa... Näin nimittäin siellä ollessa A:n chattailevän 6:n eri muijan kanssa ja yksi niistä oli eräs minunkin ystävistäni... mutta varmasti mukavaa sulla on ja pääasia että nautit lomastasi, lomaromanssit piristää... ;) olisipa kiva kuulla myöhemmin miten reissu meni, mutta eipä sitä täällä palstoilla viisi paljastaa... kuin voisi jotenkin yksityisesti...

        Tarkkaaampa A sulle on näyttänyt kuinka monen kanssa chattäilee ku ihan osasit laskee että kuuden kanssa. :D tuntuuu vähä et täällä kirjottajat luulevat tietävänsä kaiken vaikka eivät oikeasti tiedä mitään. Kenens luona sinä siellä vierailit? Vai pitääkö jo nimimerkistä arvata että B:n luona BBBb123?


      • bbbb123
        avana kirjoitti:

        Tarkkaaampa A sulle on näyttänyt kuinka monen kanssa chattäilee ku ihan osasit laskee että kuuden kanssa. :D tuntuuu vähä et täällä kirjottajat luulevat tietävänsä kaiken vaikka eivät oikeasti tiedä mitään. Kenens luona sinä siellä vierailit? Vai pitääkö jo nimimerkistä arvata että B:n luona BBBb123?

        No itseasiassa A näytti minulle viestejä mitä kirjoitti sen ystäväni kanssa ja samalla huomasin niitä olevan "muutama" muukin. Ja se miten sen näin hänen ei varmastikaan ole olennaista tässä asiassa vaan se etten halua kenenkään naisen kuvittelevan olevansa "se ainoa", kun ei sitä kuitenkaan ole ;)
        Ja se kenen luona minä olin ei myöskään ole kovin olennaista, vaan se että minulla oli ainakin ihan älyttömän mukavaa reissulla ja minusta pidettiin tosi hyvää huolta...

        Namia... oleko varannut hotellin itsellesi vai menetkö A:n luokse yöksi? Nehän kun asuu siinä kimppakämpässä... ;)

        Ja mikäs avanan ongelma on? kuulostat hieman katkeralta... kuinkas hyvin itse nämä kyseiset ihmiset tunnet?


      • avana
        bbbb123 kirjoitti:

        No itseasiassa A näytti minulle viestejä mitä kirjoitti sen ystäväni kanssa ja samalla huomasin niitä olevan "muutama" muukin. Ja se miten sen näin hänen ei varmastikaan ole olennaista tässä asiassa vaan se etten halua kenenkään naisen kuvittelevan olevansa "se ainoa", kun ei sitä kuitenkaan ole ;)
        Ja se kenen luona minä olin ei myöskään ole kovin olennaista, vaan se että minulla oli ainakin ihan älyttömän mukavaa reissulla ja minusta pidettiin tosi hyvää huolta...

        Namia... oleko varannut hotellin itsellesi vai menetkö A:n luokse yöksi? Nehän kun asuu siinä kimppakämpässä... ;)

        Ja mikäs avanan ongelma on? kuulostat hieman katkeralta... kuinkas hyvin itse nämä kyseiset ihmiset tunnet?

        Ei mulla mitäään ongelmaaa ole ja en katkera myöskään mistään. Muutaman kerran vaan olen siellä ollessani kuulut kun jotkut "viisaat" turistitytöt ovat naureskellen kertoneet mitä olevinaan tietävät ja itse on vaan silloin sattunut tietämäät etteivät asiat oikeesti niin ole. Joten tässä syy miksi uskon että moni luulee tietävänsä asioita enemmän kuin oikeesti tietää. Viestini ei ollut tarkoitus olla suora hyökkäys sinua kohtaan vaan yleistystä. Itsekki olen tuntenut pojat jo kauan, toiset pidempään kuin toiset ja hyviä tyyppejä ovat vaikka aikamoisia idiootteja välillä. Ja kyllä itsekkin yhteyttä sinne suuntaan pidän ja talvella viikon siellä lomailen ;)


      • bbbb123
        avana kirjoitti:

        Ei mulla mitäään ongelmaaa ole ja en katkera myöskään mistään. Muutaman kerran vaan olen siellä ollessani kuulut kun jotkut "viisaat" turistitytöt ovat naureskellen kertoneet mitä olevinaan tietävät ja itse on vaan silloin sattunut tietämäät etteivät asiat oikeesti niin ole. Joten tässä syy miksi uskon että moni luulee tietävänsä asioita enemmän kuin oikeesti tietää. Viestini ei ollut tarkoitus olla suora hyökkäys sinua kohtaan vaan yleistystä. Itsekki olen tuntenut pojat jo kauan, toiset pidempään kuin toiset ja hyviä tyyppejä ovat vaikka aikamoisia idiootteja välillä. Ja kyllä itsekkin yhteyttä sinne suuntaan pidän ja talvella viikon siellä lomailen ;)

        Joo, uskon kylllä että näitä "viisaita" pikkupimuja löytyy varmaan useitakin, voin vaan kuvitella niitä juttuja ;D :D :D :D
        En voi itsekään väittää tietäväni heistä kaikkea tai tuntevani mitenkään älyttömän hyvin, mutta kyllä tässä neljän kuukauden aikana, mitä olemme joka pv yhteyttä pitäneet, on jonkun verran ihmiseen tutustunut... mut joo kyllähän ne välillä varsinaisia urpoja ovat ;D

        Mutta muakin kiinnostais tietää aloittajan tapaan että pidetäänkö sieltä samanlailla yhteyksiä moneen suuntaan? Siis sillai romanttisessa mielessä? olisi kiva kuulla heitetäänkö samat läpät joka pimulle, kuin mullekin ;D ja ei, en ole rakastunut enkä muutenkaan ota koko hommaa liian vakavasti, vaikka ihan loistava ja äärettömän kultainen tyyppi onkin, mutta kyllä nämä playboit on niin nähty :D :D
        tottakai kavereita ja tuttujahan heillä on tosi paljon joiden kanssa pidetään yhteyksiä...


      • Kristiinas1
        bbbb123 kirjoitti:

        Joo, uskon kylllä että näitä "viisaita" pikkupimuja löytyy varmaan useitakin, voin vaan kuvitella niitä juttuja ;D :D :D :D
        En voi itsekään väittää tietäväni heistä kaikkea tai tuntevani mitenkään älyttömän hyvin, mutta kyllä tässä neljän kuukauden aikana, mitä olemme joka pv yhteyttä pitäneet, on jonkun verran ihmiseen tutustunut... mut joo kyllähän ne välillä varsinaisia urpoja ovat ;D

        Mutta muakin kiinnostais tietää aloittajan tapaan että pidetäänkö sieltä samanlailla yhteyksiä moneen suuntaan? Siis sillai romanttisessa mielessä? olisi kiva kuulla heitetäänkö samat läpät joka pimulle, kuin mullekin ;D ja ei, en ole rakastunut enkä muutenkaan ota koko hommaa liian vakavasti, vaikka ihan loistava ja äärettömän kultainen tyyppi onkin, mutta kyllä nämä playboit on niin nähty :D :D
        tottakai kavereita ja tuttujahan heillä on tosi paljon joiden kanssa pidetään yhteyksiä...

        Samaa olen itsekki miettinyt, Ummet ja lammet ainaki toho omaan puhelimeen sataa jokainen päivä että onko suoraan copypaste monelle "tyttöystävälle". Itse en myöskään leikkiin vakavasti uskalla edes lähteä kun tietää millaisia he siellä ovat. Mukavaa ajanvietettä ;D

        Taidan muute ehkä tietää kuka olet bbbb123, ajankohtasi siellä ja kertomukset osuuvat aika hyvin yhteen mitä sieltä olen tänne suomeen kuullut ja ketkä siellä ovat tuohon aikaan olleet. Että ainakaan meidän kohdalla ei samasta herrasta puhuta. :D :D


      • avana
        Kristiinas1 kirjoitti:

        Samaa olen itsekki miettinyt, Ummet ja lammet ainaki toho omaan puhelimeen sataa jokainen päivä että onko suoraan copypaste monelle "tyttöystävälle". Itse en myöskään leikkiin vakavasti uskalla edes lähteä kun tietää millaisia he siellä ovat. Mukavaa ajanvietettä ;D

        Taidan muute ehkä tietää kuka olet bbbb123, ajankohtasi siellä ja kertomukset osuuvat aika hyvin yhteen mitä sieltä olen tänne suomeen kuullut ja ketkä siellä ovat tuohon aikaan olleet. Että ainakaan meidän kohdalla ei samasta herrasta puhuta. :D :D

        Kiinnostaisi itse myös tietäää mutta harvoin sitä tietoonsa saa :D mutta sinä näit esim jotain niitä A:n viestejä niin oliko ne romanttisia kaikille niille tytöille vai perus kirjotusta mitä ne asiakkaille joutuukin asiakkaille kirjottamaan?


      • bbbb123
        Kristiinas1 kirjoitti:

        Samaa olen itsekki miettinyt, Ummet ja lammet ainaki toho omaan puhelimeen sataa jokainen päivä että onko suoraan copypaste monelle "tyttöystävälle". Itse en myöskään leikkiin vakavasti uskalla edes lähteä kun tietää millaisia he siellä ovat. Mukavaa ajanvietettä ;D

        Taidan muute ehkä tietää kuka olet bbbb123, ajankohtasi siellä ja kertomukset osuuvat aika hyvin yhteen mitä sieltä olen tänne suomeen kuullut ja ketkä siellä ovat tuohon aikaan olleet. Että ainakaan meidän kohdalla ei samasta herrasta puhuta. :D :D

        Hmmmm... mistä tiedät minusta? siis mitähän olet kuullutja keneltä? milloin uskot mun siellä olleen? nythän tämä menee mielenkiintoiseksi ;D mahtavaa kuulla mitä musta puhutaan ;) :D: D :D sen verran voin ainakin kertoa että siitä A:sta en omalla kohdalla puhu ainakaan ;)

        Ihan hirveän tarkkaan en niitä viestejä nähnyt, eikä tietenkään kenenkään viestit mulle kuulukaan, että sillä en osaa sanoa oliko kaikki romanttisia vai ei... sen vaan vahingossa huomasin että joku pimu sinne on menossa ilmeisesti ensi viikolla ja että useamman kanssa hän pitkään kirjoitteli...


      • kristiinas1
        bbbb123 kirjoitti:

        Hmmmm... mistä tiedät minusta? siis mitähän olet kuullutja keneltä? milloin uskot mun siellä olleen? nythän tämä menee mielenkiintoiseksi ;D mahtavaa kuulla mitä musta puhutaan ;) :D: D :D sen verran voin ainakin kertoa että siitä A:sta en omalla kohdalla puhu ainakaan ;)

        Ihan hirveän tarkkaan en niitä viestejä nähnyt, eikä tietenkään kenenkään viestit mulle kuulukaan, että sillä en osaa sanoa oliko kaikki romanttisia vai ei... sen vaan vahingossa huomasin että joku pimu sinne on menossa ilmeisesti ensi viikolla ja että useamman kanssa hän pitkään kirjoitteli...

        Mitäään pahaa enkä mitään juoruilua ole siis kuullut. Ja tiedän ettet A:sta itse puhu ;) siis menit sinne kaverisi kanssa joskus ennen vuoden vaihdetta ja en tarkkaan kyllä tiiä kauanko olitte mutta olitte poikien mukana antalyan reissulla. Jos toi täsmää niin sit osu ja uppos :D


      • kristiinas1
        kristiinas1 kirjoitti:

        Mitäään pahaa enkä mitään juoruilua ole siis kuullut. Ja tiedän ettet A:sta itse puhu ;) siis menit sinne kaverisi kanssa joskus ennen vuoden vaihdetta ja en tarkkaan kyllä tiiä kauanko olitte mutta olitte poikien mukana antalyan reissulla. Jos toi täsmää niin sit osu ja uppos :D

        Tuli samointein kun kirjotin edellisen niin mieleen että voit olla yksi toinenki tyttö :D silloin olisit ollu eri miehen luona kun ketä mietin aluksi. En kuollakseen muista milloin siellä olit koska mulle ei siitä silloin paljoa kerrottu. :D :D pitäsköhän mun lopettaa sekottaa pakkaa ku itekki aika pihalla näköjään :D :D


      • Bbbb123
        kristiinas1 kirjoitti:

        Tuli samointein kun kirjotin edellisen niin mieleen että voit olla yksi toinenki tyttö :D silloin olisit ollu eri miehen luona kun ketä mietin aluksi. En kuollakseen muista milloin siellä olit koska mulle ei siitä silloin paljoa kerrottu. :D :D pitäsköhän mun lopettaa sekottaa pakkaa ku itekki aika pihalla näköjään :D :D

        Kerro toki lisää :D joo en tosiaan ole niitä kenestä ensin puhuit, mutta tiedän siellä kyllä ainakin pari tyttöä olleen joskus uuden vuoden aikoihin... Jos tarkoitat sitä antalyan reissua mikä tehtiin heti uv:n jälkeen?? En kyllä tiedä kenen luona he sielä oli mut tiedän kenen luona ei ainakaan olleet ;) kenen luona uskot mun olleen?
        Mistä sä saat tietää näistä? Pidätkö itekin jonkun kans yhteyksiä? Eikä mua kiinnosta niiden muiden tekemiset ollenkaan, ainoastaan sen kenen kans ite olen yhteyksissä... ;)


      • kristiinas1
        Bbbb123 kirjoitti:

        Kerro toki lisää :D joo en tosiaan ole niitä kenestä ensin puhuit, mutta tiedän siellä kyllä ainakin pari tyttöä olleen joskus uuden vuoden aikoihin... Jos tarkoitat sitä antalyan reissua mikä tehtiin heti uv:n jälkeen?? En kyllä tiedä kenen luona he sielä oli mut tiedän kenen luona ei ainakaan olleet ;) kenen luona uskot mun olleen?
        Mistä sä saat tietää näistä? Pidätkö itekin jonkun kans yhteyksiä? Eikä mua kiinnosta niiden muiden tekemiset ollenkaan, ainoastaan sen kenen kans ite olen yhteyksissä... ;)

        Joo sitä reissua tarkoitin. Eli sitten sinä olet tämä vaihtoehto kakkonen. :D susta en sit paljoa tiedäkkään koska mulle ei susta "saatu" paljon kertoa :D :D mutta tiedän kenen luona siellä olit, olis huomattavasti mukavempi jatkaa tätä keskustelua muualla mutta mitenkähän se onnistuisi koska ei mulle edes sun nimeä kerrottu etten pysty suhun yhteyttä ottamaan esim facessa.. ja siitä tiedän näitä koska myös itse pidän yhteyttä sinne suuntaan ja aika paljon mulle kerrotaan mitä siellä tapahtuu mutten halua liikaa paljastaa täällä julkisesti mitään.


      • jaakko3
        kristiinas1 kirjoitti:

        Joo sitä reissua tarkoitin. Eli sitten sinä olet tämä vaihtoehto kakkonen. :D susta en sit paljoa tiedäkkään koska mulle ei susta "saatu" paljon kertoa :D :D mutta tiedän kenen luona siellä olit, olis huomattavasti mukavempi jatkaa tätä keskustelua muualla mutta mitenkähän se onnistuisi koska ei mulle edes sun nimeä kerrottu etten pysty suhun yhteyttä ottamaan esim facessa.. ja siitä tiedän näitä koska myös itse pidän yhteyttä sinne suuntaan ja aika paljon mulle kerrotaan mitä siellä tapahtuu mutten halua liikaa paljastaa täällä julkisesti mitään.

        Eikö voisi mennä toisaalle vertailemaan tipparimolonsaanteja senkin läskilegginssilortot, jotka ovat vaan jakamassa pilluva Alanyassa ja häpäisemässä muut 1% suomalaisämmistä, jotka eivät niin tee.


      • bbb123
        kristiinas1 kirjoitti:

        Joo sitä reissua tarkoitin. Eli sitten sinä olet tämä vaihtoehto kakkonen. :D susta en sit paljoa tiedäkkään koska mulle ei susta "saatu" paljon kertoa :D :D mutta tiedän kenen luona siellä olit, olis huomattavasti mukavempi jatkaa tätä keskustelua muualla mutta mitenkähän se onnistuisi koska ei mulle edes sun nimeä kerrottu etten pysty suhun yhteyttä ottamaan esim facessa.. ja siitä tiedän näitä koska myös itse pidän yhteyttä sinne suuntaan ja aika paljon mulle kerrotaan mitä siellä tapahtuu mutten halua liikaa paljastaa täällä julkisesti mitään.

        tein s.postin... "nimimerkki"@suomi24.fi ;) laitahan sinne... muiden lähettämiä roskaposteja en aio sitten edes lukea että turha vaivautua :D


      • bbbb123
        bbb123 kirjoitti:

        tein s.postin... "nimimerkki"@suomi24.fi ;) laitahan sinne... muiden lähettämiä roskaposteja en aio sitten edes lukea että turha vaivautua :D

        siis tämä nimimerkki


      • jaakko3
        bbb123 kirjoitti:

        tein s.postin... "nimimerkki"@suomi24.fi ;) laitahan sinne... muiden lähettämiä roskaposteja en aio sitten edes lukea että turha vaivautua :D

        Painonhallintaohjelman voisit tehdä eikä mitään sähköposteja. Laiduttamaan vaan siitä, hus hus!


      • ei täällä
        bbb123 kirjoitti:

        tein s.postin... "nimimerkki"@suomi24.fi ;) laitahan sinne... muiden lähettämiä roskaposteja en aio sitten edes lukea että turha vaivautua :D

        Teinikakaroitten ongelmia ,onko "oma lomakulta" päässyt panemaan muitakin turistinaisia.Pitäsikö kuitenkin mennä jonnekkin muualle purkamaan huolenne ,täällä vain näytätte oman tyhmyytenne.


      • jaakko3
        ei täällä kirjoitti:

        Teinikakaroitten ongelmia ,onko "oma lomakulta" päässyt panemaan muitakin turistinaisia.Pitäsikö kuitenkin mennä jonnekkin muualle purkamaan huolenne ,täällä vain näytätte oman tyhmyytenne.

        Ja etenkin kun on tunnistettavissa jutuista. Hirveitä rupikonnia ja ihrakasoja, kunnon prototyyppejä suomiläskiviinaanjakeskenpanonsammuvanikotinistilegginssilortosta. Ihan paikallaan niille Alanyan matkailu, niin ilmakin Suomessa on selvästi parempaa.


      • bbbb123
        kristiinas1 kirjoitti:

        Joo sitä reissua tarkoitin. Eli sitten sinä olet tämä vaihtoehto kakkonen. :D susta en sit paljoa tiedäkkään koska mulle ei susta "saatu" paljon kertoa :D :D mutta tiedän kenen luona siellä olit, olis huomattavasti mukavempi jatkaa tätä keskustelua muualla mutta mitenkähän se onnistuisi koska ei mulle edes sun nimeä kerrottu etten pysty suhun yhteyttä ottamaan esim facessa.. ja siitä tiedän näitä koska myös itse pidän yhteyttä sinne suuntaan ja aika paljon mulle kerrotaan mitä siellä tapahtuu mutten halua liikaa paljastaa täällä julkisesti mitään.

        kristiinas1, Laita tonne mun s.postiin sun s.posti... ois pari kysymystä ;)


    • Namia

      ihan syyskuun alussa,kuis?

      • kebabmarmara

        Hei Namia. Millon olet menossa Alanyaan ja milloin lähdet pois? Matkustatko yksin?


    • Venn1

      Kertokaas millainen ihminen/mies on Talip???

      • eiajettuonneksi

        Talip. Mitä haluat tietää? Voit heti yliviivata tuon mies sanan.


      • Venn1
        eiajettuonneksi kirjoitti:

        Talip. Mitä haluat tietää? Voit heti yliviivata tuon mies sanan.

        ??? No kerro jotain?


    • Namia

      Reissuhan meni ihan loistavasti! A:sta paljastu ihana pikku paskiainen juuri ennen lähtöä, mutta hyvä näin! Joka tapauksessa vietin aivan ihanan ja rentouttavan loman ilman A:ta, kaikki meni täydellisesti..."hotelli" all inclusive ominaisuudella ja hamamit ja systeemit! kevväällä takasin! :D

    • kiia2

      Nythän tää A on ollut suomessaki nähtävästi jonku perheen luona, mitä ny facebookista katoin :D millähä tarkotuksella mietin vaan..

      • mimmiim

        Ai millä tarkoituksella ollu jonku perheen luona?? :D varmaaan ihan vaan yksinkertaisesti moikkaamassa asiakkaita joista on tullu läheisiä :D ehkä ihan kaikkea ei tarvitse kieroutuneesti ajatella.


      • kiiiaaa
        mimmiim kirjoitti:

        Ai millä tarkoituksella ollu jonku perheen luona?? :D varmaaan ihan vaan yksinkertaisesti moikkaamassa asiakkaita joista on tullu läheisiä :D ehkä ihan kaikkea ei tarvitse kieroutuneesti ajatella.

        En mä kieroutuneesti ajatellukkaan, vaikka tän kyseisen henkilön tuntemisen perusteella voisin hyvinki ajatellakki :D
        Ja mikäs siinä, jos rahat riittää suomi-matkailuun niin käykööt moikkaamas useemminki asiakkaitansa jos tykkää.
        Aina saa ihmetellä ;P


      • ;)..
        kiiiaaa kirjoitti:

        En mä kieroutuneesti ajatellukkaan, vaikka tän kyseisen henkilön tuntemisen perusteella voisin hyvinki ajatellakki :D
        Ja mikäs siinä, jos rahat riittää suomi-matkailuun niin käykööt moikkaamas useemminki asiakkaitansa jos tykkää.
        Aina saa ihmetellä ;P

        kuka asiakkaista rupee läheiseksi noiden huijareiden kanssa. Onko suomalaiset oikeesti niin tyhmä kansa kuin puhutaan. Avatkaa nyt silmänne.


    • heiluva heppi

      eikös karvakäsiä löydy lähempää, sen kun marssii lähimpään pizzeriaan.

    • Aaaskim

      A on ilmeisesti mennyt kihloihin jonkun tampereelaisen tytön kanssa jos olen oikein ymmärtänyt.. Silti yrittää jatkuvasti ottaa yhteyttä minuun, ollaan siis ennen oltu "yhdessä" vaikka toki siinä samalla oli useita eri naikkosia. Nuorin sen tytöistä ollut kuulemma 14-15 vuotias, se kun oli se alanyaplayers sivu niin siellä oli oikein meheviä juttuja tämän baarin työntekijöistä.

      • tarjoilijat ei ei

        Nämä baarityöntekijätkö ovat suomityttöjen ihastuksen kohteita, ihan tosi pleijereitä pahimmasta päästä. Eikö sieltä löydy muita miehiä, kuin ravintoloiden tarjoilijat ja mahdollisesti myös rantagigolot, voi vattu, millainen on suomimuijan maku. Koulutettuja ns. tavallisia miehiä varmaankin on, mutta eivät kiinnostu turistinaisten naurattamisesta.


      • Leni...
        tarjoilijat ei ei kirjoitti:

        Nämä baarityöntekijätkö ovat suomityttöjen ihastuksen kohteita, ihan tosi pleijereitä pahimmasta päästä. Eikö sieltä löydy muita miehiä, kuin ravintoloiden tarjoilijat ja mahdollisesti myös rantagigolot, voi vattu, millainen on suomimuijan maku. Koulutettuja ns. tavallisia miehiä varmaankin on, mutta eivät kiinnostu turistinaisten naurattamisesta.

        Juurikin näin. Suurin osa baari/basaaripojista on Kurdeja, joilla koulutustaso myös alempi.

        Minulla on naispuolinen ystävä (Fatos) Alanyassa, jonka kanssa ollaan jonkin verran käyty ulkona, jolloin olen tavannut myös hänen kavereitaan, joista osa miehiä. Nämä miehet turkkilaisia ja heillä kunnon ammatit. On sairaanhoitajia, insinöörejä jne..Kyselevät minun työstä ja kertovat omastaan. Osa ollut naimisissa olevia miehiä, joten ovat iloisena esitelleet perheensä kuvia tai kertoneet juuri tehdystä keittiörempasta jne.. Siis tavallisia asioita jollaisia saattaisin jutella suomessakin kavereideni miesten kanssa.
        Heidän kanssaan jutustelu sujuu, eikä mielessä ole vain ja ainoastaan seksi ja illan päätteeksi asiallisesti kerrottu että oli kiva tutustua ja hyvää yötä ja hyvää loman jatkoa..


      • Amaria1

        Eipä haitannut kihlaukset, kun tänä kesänä pyllistin A:lle B:n vessassa kesken työpäivän ja tarjoiluillan. Mukavaa oli asiakkaiden saada visvaisia ruokalautasia sen jälkeen, kun ei pessyt käsiään olleenkaan sen jälkeen.


    • huomio1

      ei saatanan vittu ootte kyllä tyhmiä että luulette niiden ajattelevan teidän olevan jotenkin erikoisia, yleensä ne ravintolan tarjoilijat tiesetään ja ne tekee vaan työtä ja yrittää saada ravintolan viihtyisäksi juuri niit juntti turisteja varten...ja toinen juttu mitä jotkut niistä haluaa on käyttää naisia hyväkseen mikä me nyt tiedetään, jos oikeesti haluaa alistua tollaseen paskaan nii siitä vaan sitten XD vaikka monet miehet Alanyassa on pitämässä hauskaa ja käyttää hyväksi naisia mutta kannattaa muistaa ettei kuitenkaan jokainen siellä ole kyseinen hyväksikäyttäjä, on niitä aitojakin ihmisiä. Mutta toivottavasti pidätte hauskaa lomailessanne Alanyassa, itse tykkään paljon monen kerran ja turkkilaisena tiedän paljon alanyasta, ja turkista. Älkää suomalaiset käyttäytykö ku mitkäkin juntit siellä.

      • molperi

        Jos mielestäsi suomalaiset käyttäytyvät juntin tavoin, niin kyllä on Turkin poikien käyttäytymisessäklin junttimaisia piirteitä, että molemmissa parantamisen varaa.


    • uutelias

      Uteliasuuttani kyselen minkä nimiset kyseiset ravintolan työntekijät ovat; Toinen pitkä, hoikka, hiukset ohuella pannalla laitettu päätämyöden. Toisella vaaleamman ruskeat hiukset ja kiharat, keskipitkä ja suht lihaksikas. Kolmas vähän pyöreämpi kuin muut. Kaikki arviolta noin 30-40 vuotiaita. Tunnistaako kukaan? :) Työskentelivät Heikin baarissa vuonna 2011 syksyllä. Yhden illan siellä istuin kavereiden kanssa ja naureskeltini tuota menoa.

      • livenä nähnyt

        Tämän yhden tunnistaa helposti, kun sillä aikanaan ympärileikkaussilpominen lapsena epäonnistui ja esinahkaan tuli vain sellainen pitkittäisviilto ja se riekale repsottaa siinä suikulan klunssin alapuolella sillain irvokkaasti.


      • jepjepjuurinäin

        Henkilökunta on vaihtunut vuodesta 2011 joten tarjoilijat joista puhut eivät varmasti enää ole töissä jos eivät kuulu omistaja sukuun.


      • jepjepjuurinäin

        Henkilökunta on vaihtunut vuodesta 2011 joten tarjoilijat joista puhut eivät varmasti enää ole töissä jos eivät kuulu omistaja sukuun.


    • EEVA S

      Lerppa k ulleja kaikki!

    • huomannutmuutosta

      On tainu tänä kesänä hieman meno muuttua tässä ravintolassa ku noita ihka oikeita tyttöystäviä tullut kehiin. Kiva vaan jos pojat ovat löytäneet itselleen muuta ku kivaa ajanvietettä ja ovat tajunneet et yhden kanssa on paljon mukavampaa. F taitaa olla enää ainut totaali sinkku päätarjoilijoista.

      • piiri pyörii

        Vai että ihkaoikeita tyttöystäviä pojilla, niin on, vähän aikaa ollaan oikeita tyttöystäviä, kunnes taas seuraava oikea tyttöystävä astuu kuvioihin.


    • allabella

      Nämä kesken kasvuiset kollit ei edes tunne seksin saloja. Se on vain pano ja vaihto.. Hulluinta on että siellä istuu suomalaiset naiset illasta toiseen haltioissaan näiden kundien lirkuttelusta. ( myös vanhemmat naiset, jotka eivät suomessa miestä saa.. )

      • Niinpä niin

        Työväenluokakinen alkoholilleperso Suomihoro on pahnan pohjimmainen.

        Koko maailma tietää...


    • Hiawatha?

      On se niin hienoa, että suomalaiset miehet osaavat aina käyttäytyä tyylikkäästi, eivät juo känniin eivätkä riitele tyttökavereidensa ja vaimojensa kanssa. Suomalainen mies on aina se jykevä pilari matkalla, johon voi tukeutua. Olen puhunut.

      • Suomalainen mies

        on todennäköisesti maailman suvaitsevaisin mies.

        Sietää juppoja skandihorojaan, Jotkut rasvanahat menevät kuulemma maailmalla huoranneiden reppanoiden kanssa jopa naimisiin;)

        Ei taida muslimimiehet olla aivan yhtä vapaamielisiä naistensa suhteen...


    • allabella

      Ihka oikeita tyttöystäviä, mitä vielä.. Varsinainen turistikausi on nyt jo ohi ja turisti määrä vähenee ja sanoin rahan tulo. Silloin otetaan tyttöystävä jota pidetään rahan ja seksin lähteenä talven ajan. Keväällä taas sama lento kukasta kukkaan alkaa..

    • suojeleva äiti

      Siinä ei tyttöystävä, vaimo tai lapset ole hidasteena kun näiltä "pojilta" seksi irtoaa.
      Siellä kulkee niin moni suomalainen, ruotsalainen ja jne.. nainen panettamassa itseään monta kertaa vuodessa.
      Eikä näillä naisillakaan tunnu oma mies esteenä olevan.
      Vanhempana en edes päästä omia tyttöjäni lähtemään ko. paikkaan. He voivat käydä siellä sitten yhdessä suomalaisen poikaystävänsä kanssa. Eiväthän he nyt kieltoani ymmärrä, mutta joskus kiittävät.
      Juuri alkaneessa Matkaoppaat sarjassa oikein näytetään tätä nuoren pojan ja vanhemman naisen "rakkautta" joka tulee päätymään siihen että poika suomeen päästyään jättää tän naisen ja ottaa suomesta oman ikäisensä naisen..
      Ja vilkaiskaapa kuinka usein tukkilainen mies haroo muniaan kun niitä kuvataan..

      • kikkeliskokkeliskuu

        Miksi niin monet turkkilaiset miehet harovat muniaan, kertokaa, jos tiedätte. On vaan todella yököttävä katsoa siellä paikan päällä.


    • belek

      Kaikki suomalaiset miehet ei ole sellaisia jotka kännää ja riitelee vaimojensa kanssa. Siinä pitää vilkaista itsekin peiliin jos näin on.
      Hiawatha?:lle tää tiedoksi.
      Se on rakkaus joka sulattaa karskimmankin suomimiehen. Kysykään vaikka Jereltä :)

      • Hiawatha?

        Niin, kysy uudestaan Jereltä sitten kun hää on ollut sen suuren rakkautensa kanssa kymmenisen vuotta ja lapsiakin on siunaantunut...


    • aliissa

      Kyllähän jokaisen pitäisi ymmärtää että näiden kavereiden ystävyys tarkoittaa vain sitä että heillä itsellä säilyy leipä pöydässä. Eikä ne pahakseen pistä jos luontaisetuna tulee sitten vähän seksiäkin.
      Nämä kaverit opetetaan pitämään asiakkaat tyytyväisenä ja kun tyytyväinen asiakas kertoo paikasta omille ystävilleen, on asiakasjatkumo taattu.
      Ihmiset tulee aina viikoksi, kahdeksi tai jopa kolmeksi istumaan samaan kuppilaan joka ilta, tapaamaan ystäviään.. Suomalainen kuluttaa tuona aikana aika paljon rahaa, joten kyllä siinä omistaja ja tarjoilijatkin hymyssä suin jaksavat esittää ystävää. On tosiystävyyttä..
      Kun halutaan että asiakkaat istuu pitkän illan ja kuluttaa paljon rahaa, niin drinkit ovat pelkkää jäätä. Ja sit kun halutaan jonkun päihtyvän kunnolla ja seksiseuraksi, niin kyllähän drinkkiin alkoholia osataan laittaa.
      Naurettavista tässä on se että paikan päällä suomineito esittää ystävää kaikille, ei tee töitä, joten miettikääpä kenen rahoilla siellä eletään..

    • nicknoll

      Kyllä tällä "ystävyydellä" koukutetaan asiakkaat tulemaan uudestaan ja uudestaan.
      Huijareita koko sakki.
      Älkää vain antako rahaa lainaksi, koskaan niitä ette takaisin saa.
      Ja näistä suhteista ei käteen jää varmasti yhtään mitään muuta kuin paha mieli.

    • vapaa nainen

      No saahan sitä ystävien kans tehdä mitä huvittaa. Ja mulla on tosi hyvät välit kaikkiin.
      Ja nää mun luvut on kuule ihan pientä siihen todellisuuteen mitä siellä tapahtuu..

      • Nainen on

        naiselle susi.

        Kun ajattelee miten vapaita musliminaiset ovat....

        Noh, aina on mahdollisuus että kuolet esim. syöpään. Toivotaan ainakin. Rukoillaan.


      • minä syöpäpotilas
        Nainen on kirjoitti:

        naiselle susi.

        Kun ajattelee miten vapaita musliminaiset ovat....

        Noh, aina on mahdollisuus että kuolet esim. syöpään. Toivotaan ainakin. Rukoillaan.

        Älä hyvä ihminen toivo kenellekään syöpäkuolemaa, voipi sattua omaan nilkkaan.


      • juurikinäin

        On varmasti hyvät välit kaikkiin ku leikit jakorasiaa siellä. Ihan vaa vinkkinä, et tiedäkkää mitä pojat puhuu seläntakana tollasista naisista jotka jakaa kaikille. Eivät kunnioita pätkääkään olet vaan helppo.


    • että näin

      Suurin osahan näistä pojista on jo naimisissa kotikylissään,naitettu jollekin serkulle.

      • marhaussa

        Vaikka olisikin pojilla vaimot muualla, niin se ei estä turistien kanssa pelaamista, se on heille aina pieni lisä kukkaroon ja helpottaa perheen elantoa.


    • pantu2014

      Sain muuten turkkilaista miestä tänä vuonna. Tuli vastaa sattumalta ja vei mennessään. Tietyn hotellin ravintolan työntekijä. Kohtelias ja hyvin käyttäytyvä. Sängyssä alkuun ala-arvoinen suoritus. Muutaman kerran jälkeen kaveri oppi hommat paremmin ja loistokkaasti meni. Aikamoinen facebook sivusto kannattajineen. Löytyy joka maasta peukuttajaa. Kusetuksen mahu tuli tästä kaverista jälkikäteen, ei voi muuta sanoa.

    • utelias-uuni

      Onko kukaan saanut Bellan A:lta kyytejä sen jälkeen, kun kihlautui sen tamperelaisen kanssa?

      • Hei 123

        Nämä pojat jolla on vakituiset tyttökaverit ovat huomattavasti rauhoittuneet kun viikko sitten palasin kotiin,mun mielestä osaan miehiin voi luottaa.


      • kyytiläinen

        Et viitsisi utelias-uuni kysellä tuollaisia, ei siihen kuitenkaan kukaan tohdi vastata.


      • tossiis

        No eiköhän se nyt oo saanu, pitääkö tuota edes täällä kysyä... Jo onhan sillä nytkin se vanhempi suomalainen nainen.


      • Eli suomeksi
        tossiis kirjoitti:

        No eiköhän se nyt oo saanu, pitääkö tuota edes täällä kysyä... Jo onhan sillä nytkin se vanhempi suomalainen nainen.

        sanottuna suomaalainen muslimnihoro!


    • pimmu

      "Kun nämä pojat ei kerro kenellekään niin en kerro minäkään... :D"

      Tohon et usko itekkään! Kyllä sielä baarissa kaikki tarjoilija-pojat tietää ketä oot nussinu ja koska. Sana leviää ihan samantien!
      Kaverini vietti yön erään Bellan tarjoilijan kanssa, niin seuraavana päivänä ne kaikki tiesi ja tuli heittään läppää aiheesta.

      Sielä on muuten enemmänkin kuin yks A, I, M, B.. ei voi tietää ketä tarkoittaa :D

      • Taisit horo

        viettää ihan itse sen yön eikä kaveri, hahaa!


    • vapaa nainen

      Ei tainnu "pimmu" nyt oikein ymmärtää..
      Miksiköhän minä käytin tuota hymiötä tuolla lauseen perässä??
      Ja taisinhan minä siinä samassa viestissä lipsauttaa salaista tietoa.. :D
      Mun ei tarvii piiloutua "kaveriverhon" taakse vaan voin sanoa itse tehneeni niin.
      Kyllä kaikki sen tietää että ne kertoo toisilleen kaiken ja niin tiedän minäkin.

    • Ei oo vakavaa

      Mitä pahaa siinä on, että on harrastanu seksiä turkkilaisen tarjoilijan kans? Kuinka moni on suomalaisen baarimikon kans? Aika moni :D
      Kyllä itekin myönnän, että Bellasta on yöseuraa saanu :D Ja juu, kyllähän ne kaikki sielä tosiaan tietää toistensa säädöt.. Mutta kyllähän mekin kavereiden kanssa jutellaan kokemuksista :D :D Ja vitsaillaan ja nauretaan, jos aihetta on :D

    • mii laik it

      Kyllä se A on helppo houkutella kihlauksesta huolimatta mukaansa ja hyvät kyydit oli. Siinäpä vastaus sinulle utelias uunille..

      • camoooon

        Hahaa nää on nii hauskoja kommentteja :D
        ekanaki kuka itseään arvostava nainen lähtee varatun miehen matkaan kerta tietää että mies on varattu??!! Eikö saa mukaansa ketää vapaata, ällöttäväå. Ja toiseksi onko näillä kellään ketkä täällä näitä "salaisuuksia" paljastaa munaa kertoa näille tyttöystäville mitä miehet touhuaa vai onko tänne kirjottelu pelkkää paska puhetta?

        Yrittäkääs naiset vähä jos edes olette naisia ettekö näitä turkkia ja turkkilaisia vihaavia miehiä keitä tämä palsta on täynnä.


      • Tuskin täällä
        camoooon kirjoitti:

        Hahaa nää on nii hauskoja kommentteja :D
        ekanaki kuka itseään arvostava nainen lähtee varatun miehen matkaan kerta tietää että mies on varattu??!! Eikö saa mukaansa ketää vapaata, ällöttäväå. Ja toiseksi onko näillä kellään ketkä täällä näitä "salaisuuksia" paljastaa munaa kertoa näille tyttöystäville mitä miehet touhuaa vai onko tänne kirjottelu pelkkää paska puhetta?

        Yrittäkääs naiset vähä jos edes olette naisia ettekö näitä turkkia ja turkkilaisia vihaavia miehiä keitä tämä palsta on täynnä.

        kukaan sinänsä turkkilaisia saati Turkkia vihaa, vaan muslimeja ja niiden aivottomia suomihoroja lähinnä...


    • Belal

      Hyvät kokemukset mullakin A:sta, eikä oo koskaan tarvinnut edes houkutella mukaan.. Eiköhän sieltä Bella Alanyasta tällekin tyttöystävälle töitä löydy, niin voi vahtia miestään kaiket illat ;)

      • Kermitti

        Juu näinhän se on menny ennenkin....


    • Lavi

      Kyllähän nuo tyttöystävät varmaan tietää seikkailuista, mutta kun kulttuurin tuntee, se on vain hyväksyttävä.. tuohon maailmaan ovat baaripojat luultavimmin kasvaneet, eivätkä ole muuta mallia ikinä kulttuurissaan saaneet..

      Enkä edes jaksa "poikkeuksia löytyy -keskustelua" tähän yhdistää, mutta toivotaan niin!!

      • Ovat kasvaneet

        siihen kaikkien tietämään totuuteen, että suomihoro on säälittävä;)


    • suosittelen!

      Ehdottomasti parhaat kyydit saa baarin omistajalta!

      • My opinion

        Itse olen ainakin huomannut että nämä pojat jolla on tyttökaverit on rauhoittunut huomattavasti. Ja sehän on sen merkki että poikiin voi luottaa :D


      • monet,monet kerrat..

        Olen ehdottomasti samaa mieltä!!!


    • Utelias-uuni

      Jaahas... Missäs olette muka touhunneet ja ihan päiväsaikaanko, A:han varmaan asuu kihlattunsa kanssa??

      • sirjehelsinki

        Onhan noita paikkoja, kaverien kämpistä on aina joku tyhjänä.


      • niimissä
        sirjehelsinki kirjoitti:

        Onhan noita paikkoja, kaverien kämpistä on aina joku tyhjänä.

        Vai että kaverin kämpistä, huomaa kommentistasi ettei sulla ole mitään hajua kuka pojista asuu ja missäki :D


      • näinon
        niimissä kirjoitti:

        Vai että kaverin kämpistä, huomaa kommentistasi ettei sulla ole mitään hajua kuka pojista asuu ja missäki :D

        Komppaan edellistä kirjoittajaa "niimissä" voi luoja joo ei vissiin tietoakaan missä pojat asustelee :D


      • Bimbopillu
        näinon kirjoitti:

        Komppaan edellistä kirjoittajaa "niimissä" voi luoja joo ei vissiin tietoakaan missä pojat asustelee :D

        Nooo onx sul sit;)))):DDDDDDDDD


      • Jeppssssssss
        Bimbopillu kirjoitti:

        Nooo onx sul sit;)))):DDDDDDDDD

        Itseasiassa on :)


      • Bimbopillu
        Jeppssssssss kirjoitti:

        Itseasiassa on :)

        Valehteleeeet!


      • Jooooops
        Bimbopillu kirjoitti:

        Valehteleeeet!

        Jaa no sit mä varmaan valehtelen ku sä sanot :)))


      • Bimbopillu
        Jooooops kirjoitti:

        Jaa no sit mä varmaan valehtelen ku sä sanot :)))

        Todista väittees oikeeks:))))))


      • hahahahahhhaah
        Bimbopillu kirjoitti:

        Todista väittees oikeeks:))))))

        No sano nimiä nii sanon missä kukanenki asuu? :D


      • en huolisi
        hahahahahhhaah kirjoitti:

        No sano nimiä nii sanon missä kukanenki asuu? :D

        Onko tuon hotellin miehet ns.maksullisia, yleisiä miehiä, kun heidän kanssaan monilla suhteita, ainakin näistä kommenteista päätellen.


      • Bimbopillu
        hahahahahhhaah kirjoitti:

        No sano nimiä nii sanon missä kukanenki asuu? :D

        Ootko pannu kaikiii?;))))));D.


      • niinmissä
        Bimbopillu kirjoitti:

        Ootko pannu kaikiii?;))))));D.

        Itsekki kyllä tiedän missä asuuvat vaikka ihan vain yhdessä sängyssä oon aikaa viettäny.

        Huomaa jo siitä että paska puhetta puolet täällä kun tarkentavia kysymyksiä esittää niin mennää hiljaseks. :D


      • Kerro heti
        niinmissä kirjoitti:

        Itsekki kyllä tiedän missä asuuvat vaikka ihan vain yhdessä sängyssä oon aikaa viettäny.

        Huomaa jo siitä että paska puhetta puolet täällä kun tarkentavia kysymyksiä esittää niin mennää hiljaseks. :D

        Ketä nussit))))?????


      • Jeppass
        niinmissä kirjoitti:

        Itsekki kyllä tiedän missä asuuvat vaikka ihan vain yhdessä sängyssä oon aikaa viettäny.

        Huomaa jo siitä että paska puhetta puolet täällä kun tarkentavia kysymyksiä esittää niin mennää hiljaseks. :D

        Näimpä :D heti kun kysyin nimiä nii ei vastausta xd


      • Justjoooo
        Bimbopillu kirjoitti:

        Ootko pannu kaikiii?;))))));D.

        Itseasiassa vaa yhtä jos siis mua tarkotit...:D


    • (y)

      "en huolisi", Kyse on ravintolasta, ei hotellista. Ja ei, ei ole maksullisia, ne on turkkilaisia :D

      Ps. Ei tarvi tietää missä kukakin näistä pojista asuu, eikä tarvi mennä kenenkään asuntoon, että saa seksiä ;)

      • Bimbopillu

        Vessoissako köyritte?


      • bellaisabella1

        Kyllähän ne vessatki on kokeiltu ;D


      • Yleensä mitä
        bellaisabella1 kirjoitti:

        Kyllähän ne vessatki on kokeiltu ;D

        halvemmista horoista on kyse, sitä varmemmin on...


    • bellaisabella1

      Hauskaa oli lukea noi kommentit :D itekki oon käyny kokeilemassa pari bellan jätkää pari kuukautta sitte tai no oon kolme kertaa aikasemminki käyny mutta eka kerta bella alanyassa, oon aiemmin ollu heikinbaarissa joka oli ihan siinä bella alanyan vieressä.. Ootte kyl aika tyhmiä jos te uskotte niitä bellan poikia ja luulette et siitä vois kehittyy' jotai vakavampaa, seksiä ja rahaa ne vaa haluu!
      Ja joo totta on ne tosi ihania ja hyvän näkösiä ja vois luulla et ne aidosti välittää mut niin se vaan ei ole.
      Menin itekki vahingossa ihastumaan yhteen bellan pojista vaikka ei todellakaan ollu tarkotus, mutta ei se nyt sinäänsä haitannu ku ties et jossaivaihees kuitenki menee takasi suomee.
      Viimekerralla ku olin siellä niin sanoin suoraa pojille että tiiän kyllä mitä ne touhuu ja että turha mulle on selittää mitää paskaa koska en kuitenkaa usko, oon kuullu ja katellu niitten touhuu jo monta vuotta (Siis en mitenkään vihasesti sanonu :D) ja niin tota noin sitte käytii nopee yläkerrassa...ja niin hmm... siitä ei sitte enempää:D Ja nii sit mä pidin sen pari viikkoo hauskaa poikienkaa ja pidän vieläki yhteyttä niihin.
      Tottahan se on et niil on vaimot ja miljoona ns tyttöystävää ja panee tyylii jokasen vastaantulijankaa jos ne vaan on halukkaita antamaan ja sitte työpäivän jälkee tai jopa kesken työpäivän kertoo kaille että koska, missä ja kenekaa on ollu panemas. Ja sit heti sen jälkee kaveri alkaa vonkaamaa samalt muijalt ku tietää et se antaa. Mut eihän siinä mitää jos pelkkä hauskanpito riittää :))

      • Sääälittävää

        Eikö hävetä olla noin tyhmä?


      • bellaisabella1
        Sääälittävää kirjoitti:

        Eikö hävetä olla noin tyhmä?

        Ei oikeestaa. Emmä suomessa ikinä tekis mitää tommosta, jos mä täällä tekisin samoin niin voin kyll'ä sanoo että sitte hävettäis! :D
        Kerran vuodessa oon lomalla ja otan kaiken irti siitä, sitte ku palaa suomee nii samalla tulee myös todellisuus vastaa :)


      • Mutta kaikki
        bellaisabella1 kirjoitti:

        Ei oikeestaa. Emmä suomessa ikinä tekis mitää tommosta, jos mä täällä tekisin samoin niin voin kyll'ä sanoo että sitte hävettäis! :D
        Kerran vuodessa oon lomalla ja otan kaiken irti siitä, sitte ku palaa suomee nii samalla tulee myös todellisuus vastaa :)

        tietävät kyllä mitä puuhaat Turkissa. älä kuvittelekaan etteivätkö tietäisi.

        Tosin tyhmillä ihmisillä on myös ainoastaan tyhmiä ihimisiä ympärillään, joten voi olla että eivät tajua...


      • bellaisabella1
        Mutta kaikki kirjoitti:

        tietävät kyllä mitä puuhaat Turkissa. älä kuvittelekaan etteivätkö tietäisi.

        Tosin tyhmillä ihmisillä on myös ainoastaan tyhmiä ihimisiä ympärillään, joten voi olla että eivät tajua...

        Nii tietää, siks oliki nii kiva lukee nää jutut tääl ku niin moni luuleet et ne on tosissaan ja haluu jotai vakavampaa


      • uteliasutelias
        bellaisabella1 kirjoitti:

        Nii tietää, siks oliki nii kiva lukee nää jutut tääl ku niin moni luuleet et ne on tosissaan ja haluu jotai vakavampaa

        No kerros nyt sit vielä et ketä kaikkia sitä tuli yläkerrassa laitettua? Kerta alotit niin mielenkiinnolla koko tarina ;)


      • Turhaa puhetta

        Niin olisi mielenkiintoista kuulla niitä nimiä, niin moni väittää täällä jotain poikien kanssa tehneen. Kumma kyllä nimiä ei voida mainita.. Kyllä se on helppo tarinoita kirjoittaa ilman nimiä, josta taas huomaa kuinka paljon paskaa täällä kirjoitetaan. Jos joku on valmis tarinoitaan jakamaan, niin kertokaa nyt ihmeessä nimiä, ehkä joku voi uskoakin!


      • uskotko nyt?
        Turhaa puhetta kirjoitti:

        Niin olisi mielenkiintoista kuulla niitä nimiä, niin moni väittää täällä jotain poikien kanssa tehneen. Kumma kyllä nimiä ei voida mainita.. Kyllä se on helppo tarinoita kirjoittaa ilman nimiä, josta taas huomaa kuinka paljon paskaa täällä kirjoitetaan. Jos joku on valmis tarinoitaan jakamaan, niin kertokaa nyt ihmeessä nimiä, ehkä joku voi uskoakin!

        Muistan ainaki : ibo, mahmut, firat, bayram, ali (niit oli vissii kaks) ilyas, altay ja halil?


      • Turhaa puhetta
        uskotko nyt? kirjoitti:

        Muistan ainaki : ibo, mahmut, firat, bayram, ali (niit oli vissii kaks) ilyas, altay ja halil?

        Niin luettelit baarin työntekijät vai mistä heidät muistat? :D


      • Hmmmm...
        Turhaa puhetta kirjoitti:

        Niin luettelit baarin työntekijät vai mistä heidät muistat? :D

        "Niin luettelit baarin työntekijät vai mistä heidät muistat?"

        Mitähän tuo on suomeksi?


      • Turhaa puhetta
        Hmmmm... kirjoitti:

        "Niin luettelit baarin työntekijät vai mistä heidät muistat?"

        Mitähän tuo on suomeksi?

        Helppo on luetella työntekijöiden nimet, mutta kun tarinoita kerrotte voitte samalla yhdistää kyseiset henkilöt näihin, niin joku ehkä voi uskoa.. ;) tai ehkä täällä vaan katkerat ja kateelliset kirjoittelee, kun pojat on vihdoin löytänyt oikeita tyttöystäviä eikä munaa ole enää saatavilla varatuilta pojilta .. :D


      • huhhu
        Turhaa puhetta kirjoitti:

        Helppo on luetella työntekijöiden nimet, mutta kun tarinoita kerrotte voitte samalla yhdistää kyseiset henkilöt näihin, niin joku ehkä voi uskoa.. ;) tai ehkä täällä vaan katkerat ja kateelliset kirjoittelee, kun pojat on vihdoin löytänyt oikeita tyttöystäviä eikä munaa ole enää saatavilla varatuilta pojilta .. :D

        joka ikinen joka siellä bella alanyassa on käyny ja pannu niitä poikia nii tietää kyllä mikä on totta ja mikä ei, tai nojoo monet muijat on kyl tosi sinisilmäsii ja uskoo niitten tarinat. monellahan siellä on jopa sormukset sormessa eikä se niitten touhuja haittaa. kyl siel munaa saa vaikka niillä oiski miljoona ns. tyttöystävää tai vaimoa.

        ja niistä työntekijöistähän tässä kokoajan ollaa puhuttu. mäki oon käyny kokeilemas niitä bellan poikia mutta ei siinä paljoo nimiä kyselty.


      • Hmmm...
        huhhu kirjoitti:

        joka ikinen joka siellä bella alanyassa on käyny ja pannu niitä poikia nii tietää kyllä mikä on totta ja mikä ei, tai nojoo monet muijat on kyl tosi sinisilmäsii ja uskoo niitten tarinat. monellahan siellä on jopa sormukset sormessa eikä se niitten touhuja haittaa. kyl siel munaa saa vaikka niillä oiski miljoona ns. tyttöystävää tai vaimoa.

        ja niistä työntekijöistähän tässä kokoajan ollaa puhuttu. mäki oon käyny kokeilemas niitä bellan poikia mutta ei siinä paljoo nimiä kyselty.

        Näitä juttuja lukiessa tulee mieleen kyllä hieman muita sanoja kuin "sinisilmäinen".

        Ainakin voidaan puhua suomaalaisten naisten tyhmimmästä prosentista:)


      • Jepssaa
        Turhaa puhetta kirjoitti:

        Helppo on luetella työntekijöiden nimet, mutta kun tarinoita kerrotte voitte samalla yhdistää kyseiset henkilöt näihin, niin joku ehkä voi uskoa.. ;) tai ehkä täällä vaan katkerat ja kateelliset kirjoittelee, kun pojat on vihdoin löytänyt oikeita tyttöystäviä eikä munaa ole enää saatavilla varatuilta pojilta .. :D

        Oon sunkaa kyllä nii sammaa mieltä...


      • Jepsaaaaaa

        En oo varma mut taidan ehkä tietää ku oot :) millon mahdoit olla viimeksi alanyassa mietin vaan et oltiinko samaan aikaan :D


      • Jepsasaa

        Siis tarkotan sua "bellaisabella1" että taidan ehkä tietää sut :D


      • bellaisabella1
        Jepsasaa kirjoitti:

        Siis tarkotan sua "bellaisabella1" että taidan ehkä tietää sut :D

        syyskuun alussa olin :) entä sä?


    • aaijh

      "vessoissako köyritte?" Vessat on kans ihan jees ;D Vaihtoehtoja on aika paljonkin! Kuka sano et ne panot pitää hoitaa sielä baarin vessassa, jos ei kyseisen tyypin asunnolle mene? :D

      "bellaisabella1" Samanlaisia ajatuksia mullakin! :D Hauskan pitäminen riittää, kun todellakin tietää ettei se näille pojille (ja yleensäkin aika monelle alanyassa työskentelevälle) oo mitään muuta :D
      Eipä siinä näille oo tyttöystävät/kihlatut/vaimot tullu mieleen, kun on ehdotelleet kaikenlaista :D :D (ja toteuttaneetkin ehdotuksensa) :D

      • bellaisabella1

        Noni joku joka ymmärtää xdd Ootko ite joskus käyny alanyas?


      • Jeppaspp
        bellaisabella1 kirjoitti:

        Noni joku joka ymmärtää xdd Ootko ite joskus käyny alanyas?

        Täälläki on yks joka ymmärtää täysin mitä tarkotat :D !


    • Huhujako?

      siellä bellan yläkerrassa asuu vanhenpi naishenkilö, jota pojat käyvät panemassa vuorotellen.... ei ilm. suomalainen...

      • bellaisabella1

        ite ku olin siel yläkerras nii siel oli joku kuntosali, uima allas, terassi ym... tai no ainaki ylimmäs kerrokses oli, en sitte tiiä niist muist kerroksist mitää :D


      • Pakko olla

        suomaalainen,kuulostaa suomaalaiselta!


    • aaijh

      "bellaisabella1", jos multa kysyit, niin olen käyny alanyassa muutaman kerran :) on nää pojat tullu tutuks.... :D
      itse en oo koskaan käyny siellä yläkerrassa :D

    • jouluuuu

      onks joku teistä joksus ollu alanyassa viettämässä joulua? mua kiinnostais lähtee jonekki jouluna ja tuli mielee alanya just sentakii ku se paikka on jo tullu niin tutuks, ja nyt en tarkota vaa nii poikii :D

      • itsekin nainen

        En pystyisi paneskelemaan ehkä satojenkin turistien käyttämiä miehiä, hyi. Mutta todennäköisesti ette naiset muita saa.


      • Ei lutkat
        itsekin nainen kirjoitti:

        En pystyisi paneskelemaan ehkä satojenkin turistien käyttämiä miehiä, hyi. Mutta todennäköisesti ette naiset muita saa.

        välitä tuollaisesta. Tulevat ongelmalapsien yksinhuoltajat.

        USAssa käytettäisiin termiä "white trash".


      • hyvääjoulua

        Alanyassa olen ollut parina Jouluna ja Uutena vuotena.Hyvät kyydit sain silloinkin.Suosittelen!!


    • Näin on

      Aika törkeetä vatvoo täälä toisten (baarin poikien) seksielämää ja elämää yleensäkin. Onneks ei sentään nimillä ole puhuttu, vaikka kyllähän alkukirjaimetkin jo vähä paljastaa.. Itsekin olen harrastanut seksiä kyseisen baarin työntekijän kanssa, mutta en haluaisi, että hän tulisi tänne luettelemaan tyttöjä kenen kanssa on touhuillut, ja löytäisin listalta oman nimeni! Joten en myöskään hänen nimeään paljasta, ja olis ihan reilua että muutkin pitäis seksikumppaninsa omina tietoinaan..

      • Tuskin ne

        muistavat kaikkien halpojen likaisten horojen nimiä, joita ovat panneet.

        Tuskin haluavatkaan muistaa...


      • cavepenc
        Tuskin ne kirjoitti:

        muistavat kaikkien halpojen likaisten horojen nimiä, joita ovat panneet.

        Tuskin haluavatkaan muistaa...

        Naiset, jotka menevät panoille noiden tuhanteen kertaan käytettyjen poikien kanssa, eivät arvosta itseään sentin vertaa, alas ovat painuneet, häpeällistä. Ei ihme, jos siellä pojat nauravatkin helpoille, en sano mille, likaista touhua.


      • säälittäväää
        cavepenc kirjoitti:

        Naiset, jotka menevät panoille noiden tuhanteen kertaan käytettyjen poikien kanssa, eivät arvosta itseään sentin vertaa, alas ovat painuneet, häpeällistä. Ei ihme, jos siellä pojat nauravatkin helpoille, en sano mille, likaista touhua.

        Aivan samaa mieltä. Ja vielä tuohon lisäte ku täällä näin paljon puhutaan ettei sormukset hidasta näitten poikien touhuja nii pitäs sen edes teitä hidastaa. Kuka pitää itseään niin säälittävänä ja epätoivoisena että menee panee varattuu miestä. Valoja päälle hei naiset älkää olko noin paljon munan perässä ettei olis aikaa etsiä vapaata miestä. Oksettavaa...


      • zxcvbnjunyss
        Tuskin ne kirjoitti:

        muistavat kaikkien halpojen likaisten horojen nimiä, joita ovat panneet.

        Tuskin haluavatkaan muistaa...

        Mitä väliä nimillä on,nimet ovat vain nimiä.


    • belllla

      "bellaisabella1", olin sielä kans syyskuun alussa :D

      • bellaisabella1

        Aaa no ehkä me sit oltii samaa aikaa :D haha..


      • Jepaaaaaaaaa
        bellaisabella1 kirjoitti:

        Aaa no ehkä me sit oltii samaa aikaa :D haha..

        No mä en ollu syyskuun alussa vaan lokakuun aika lopussa :D no sit en tiiäkkää kuka oot xd


      • ringring
        Jepaaaaaaaaa kirjoitti:

        No mä en ollu syyskuun alussa vaan lokakuun aika lopussa :D no sit en tiiäkkää kuka oot xd

        Mitä väliä sormuksista, jos panettaa niin pannaan, pojat ajattelee tuolla tavoin ja naisiahan riittää.


    • belllla

      bellaisabella1, kai me ollaan käyty vuorotellen paneen samoja jätkiä, haha :D

      • leikkikaveri

        Niin mitäpä väliä sillä on vaikka naiset panevat samojen miesten kanssa, sehän on vaan hetken hupia, eikä niitä poikia useimmat ota vakavasti. Pientä leikkiä loman ajaksi, miksipä ei. Kunhan huolehtii siitä, ettei tule tauteja matkamuistona.


      • Luulisi tämä
        leikkikaveri kirjoitti:

        Niin mitäpä väliä sillä on vaikka naiset panevat samojen miesten kanssa, sehän on vaan hetken hupia, eikä niitä poikia useimmat ota vakavasti. Pientä leikkiä loman ajaksi, miksipä ei. Kunhan huolehtii siitä, ettei tule tauteja matkamuistona.

        ketju saavan ainakin suomalaismiehet tajuamaan, että suomihorojen seksiturismin keskuksesta kannattaa pysyä kaukana poissa.

        Kuten muslimimaista yleensäkin.

        Ei kai niihin miehet/miesporukat matkustakaan elleivät ole homoja.


    • Belle1

      Nyt kierrossa olevat tyttöystävät onnellisena laittavat kuvia omille facesivuilleen, mut eipä noita yhteisiä kuvia näy poikien sivuilla..

      • Oma havainto

        Kyllä ainakin itse olen nähnyt kun itse pojat jakavat kuvia tyttöystävistään ja moni on vienyt tyttöystäviään kotikaupunkeihensa..


      • Munhavainnot
        Oma havainto kirjoitti:

        Kyllä ainakin itse olen nähnyt kun itse pojat jakavat kuvia tyttöystävistään ja moni on vienyt tyttöystäviään kotikaupunkeihensa..

        Olen minä ainakin nähnyt poikien lisäävän yhteiskuvia,enemmän entä nämä tyttöystävät :D


      • aivansamamulle
        Munhavainnot kirjoitti:

        Olen minä ainakin nähnyt poikien lisäävän yhteiskuvia,enemmän entä nämä tyttöystävät :D

        Kyllä minäkin olen nähnyt. Kaikillahan niillä on kuvia missä tyttöystävä näkyy. Taas jotain turhaa kitinää ku selvästikkää mitää hajua kirjoittajalla ole asiasta. Keksikää parempaa tekemistä ku arvostella muiden parisuhteita täällä. Haluisitteko jos joku arvostelisi teidän jossain suomi24 keskustelussa?? :D :D


      • Samaamieltä
        aivansamamulle kirjoitti:

        Kyllä minäkin olen nähnyt. Kaikillahan niillä on kuvia missä tyttöystävä näkyy. Taas jotain turhaa kitinää ku selvästikkää mitää hajua kirjoittajalla ole asiasta. Keksikää parempaa tekemistä ku arvostella muiden parisuhteita täällä. Haluisitteko jos joku arvostelisi teidän jossain suomi24 keskustelussa?? :D :D

        Näimpä just :)


      • Mutta muista
        aivansamamulle kirjoitti:

        Kyllä minäkin olen nähnyt. Kaikillahan niillä on kuvia missä tyttöystävä näkyy. Taas jotain turhaa kitinää ku selvästikkää mitää hajua kirjoittajalla ole asiasta. Keksikää parempaa tekemistä ku arvostella muiden parisuhteita täällä. Haluisitteko jos joku arvostelisi teidän jossain suomi24 keskustelussa?? :D :D

        kuitenkin muslimin jalkavaimo, että tulevaisuutesi tulee olemaan juuri niin huono kuin suomaalaisella white trash-känttyrällä voi olla.

        Hyvä niin...


    • hohhoijaa123

      Erehdyin antamaan numeroni yhdelle niistä tarjoilijoista ja sen jälkeen ku lähettiin kotiin Alanyasta, rupes tulemaan niitä "I miss u my Angel" viestejä. Ne tosin aika nopeesti loppu ku en noteerannu mitenkään niitä. Mun mielestä wt-naisten ja gigolo-tarjoilijoiden välinen viikon kestävä draama erilaisine rakkaudentunnustuksineen on tosi viihdyttävää katottavaa. Alku viikosta ollaan ihan rakastuneita mut sitte ku Mehmettiä ei enää kiinnostakkaa ni sit itketään : D

    • matkalainen1

      Kokemuksia Bella Alanya Heikinbaarista 2015?

    • etuisuuksia

      Kertokaahan minkälaista palvelua Bella Alanyassa saa?

      • alanyantomppa

        Visvasyylää, jalkapohjasilsaa, kynsisientä, syyliä, nielutippuria, paksusuolen polyyppejä, klamydiaa, herppestä. Näitä ainakin ja kun nätisti pyytää, niin harvinaisempaakin löytyy kyllä.


    • Jokokyllästyttää

      Onko "rauhoittuneet"? Tuskin kukaan useampaa vuotta jaksaa..

    • OdininSoturit

      Uusi entistä motivoituneempi sukupolvi on ottanut suoritusvastuun eikä lopeta ennenkuin lopullinen voitto saavutettu.

    • Huhteitä

      En usko, hänellä tyttöystävä ja asuu tämän tytön kanssa...

      • eeesss

        MInä taas uskon, olen ollut läsnä. Tyttöystävästä ei koskaan kuvia, facessa salataan parisuhde jne. Kaikki harhautukset tehtynä tyttöystävälle.


      • äkkiäkössitä

        Tyttöystävät ja vaimot eivät ole este vieraissakäynnille Suomessakaan niin miksi olisi este Turkissakaan :D


      • dedee

        Herranjumala, just näitä sinisilmäisiä vedätettäviä :)


    • Siissiis

      Vedätettäviä? Kyllä se olin minä joka vedätin. Saipahan nulikka opetuksen

    • Älykääpiöt

      Kyllä vaan ihan avoimesti ja onnellisesti yhdessä.. luulen siis että teillä naiset sanoja mutta ei tekoja;)

    • Epäilijä

      Uskoisko pojista pahaa

    • Miksioimiksi

      Mitä eroa näillä kahdella heikinbaarilla alanyassa? Melko lähekkäinkin ovat.

    • IlmainenKikka

      Minä olen aina nussinut miehiä perseenreikään ilman kumia.
      Siitä sitten olen kullin näppärällä heittoliikkeellä iskenyt rakkaan vaimoni suuhun.
      Tällä tavalla kullini on aina säilynyt puhtaana ja taudittomana. Suosittelen tapaa kaikille toiminnallisille lomailijoille.

    • Legginssilortto

      Kyllä juu ihan avoimesti tyttöystävän kanssa näyttäytyy ja some täynnä yhteiskuvia,mutta sitten kun saa sen oman muijan matkalle kohti lentokenttää ja suomea niin heti kyllä iskee kiinni turisti muijaan !! :) tästäkin kokemusta :D

      • Tyttöystävä1

        Jos näin olet tehnyt, miksi et laita viestiä tyttöystävälle? Koska vaikuttaa että puhut vain paskaa kun suomi24 kirjotellaan.


      • Legginssilortto
        Tyttöystävä1 kirjoitti:

        Jos näin olet tehnyt, miksi et laita viestiä tyttöystävälle? Koska vaikuttaa että puhut vain paskaa kun suomi24 kirjotellaan.

        Ei jaksa sen enempää kiinnostaa mitä tekee, miksi tekee ja miten tekee. Paska pano oli. Unohtunutkin jo muutoin kuin sen asian naurettavuus. Pitäköön petturinsa, niitä kyllä riittää sormia napsauttamalla.


      • Kaikenlaistasitäonkin

        Pakkohan se on hyväksyä vähävaraisen vuorilta pudonneen ammatin harjoittamisen. Ammattina siis tyhmien, vanhenevien, sivistyneille enää kelpaamattomien, rupsahtaneiden suomiakkojen viihdyttäminen. Sivutoimialana ja päätoimialan kulissina on sitten lasien ja ruokailujätteiden keräämien pöydistä.


    • Öhömm

      Kuka näin muka tekee, kaikki nykyisin sinkkuja paitsi yksi?!

      • Legginssilortto

        Nimenomaan tämä henkilö josta aiemmin puhuttiin,jota on moni turisti tänä kesänäkin paneskellut,itseni mukaan lukien.


      • dsfsdf
        Legginssilortto kirjoitti:

        Nimenomaan tämä henkilö josta aiemmin puhuttiin,jota on moni turisti tänä kesänäkin paneskellut,itseni mukaan lukien.

        Pojat on poikia. Vasta laskeutuneet alas vuorilta ja ovat viriilöejä nuoria. Tottuneet saamaan lampaanpillu monta kertaa päivässä. Pillu on kullin herkkua. Mikä etteivät nussisi pois kun sitä ilta illan jälkeen tuputetaan.


    • Öhömm

      Totta pojathan puhuu että turistinaiset hulluja päällekäyviä vahtaajia ja vinkuu sitä minkä kerkee, eikä pelkästään suomalaiset turistinaiset.. mikä näissä baaripojissa oikein viehättää vuosi vuoden jälkeen?!!?

      • AIanya

        Ihmeellinen tarve köyhän ja kehistysmaan asukin alistamiseen ja naiselle sisäänrakennettu hoivavietti, joka laukeaa esiin kun tapaa itseäkin surkeamman tapauksen.


      • Legginssilortto

        Ei ole kyllä kertaakaan tarvinnut olla päällekäyvä vahtaaja tai vinkua yhtään mitään,kyllä se niiden tarjoilioiden suunnalta alkaa ! :D


      • Uteliain

        Kerro toki lisää missä tapahtui ja oliko hyvä? Ja myös miksi lähdit mukaan


      • dsf
        Legginssilortto kirjoitti:

        Ei ole kyllä kertaakaan tarvinnut olla päällekäyvä vahtaaja tai vinkua yhtään mitään,kyllä se niiden tarjoilioiden suunnalta alkaa ! :D

        Oletko nyt sitten ylpeä itsestäsi kun olet kurdipoikasten pilluhierarkiassa päässyt lampaanvitusta seuraavaksi?


      • Legginssilortto

        kerroin vain faktoja kun heti turistinaisia sanotaan päällekäyviksi jotka vinkuvat seksiä...en toki sano etteikö tuollaisia naisiakin olisi mutta kyllä se yleensä tarjoilijan aloitteesta lähtee !


      • Ihmettelijä_

        Ihan yhtä paljon molempien alotteesta, miten muuten muka niin paljon lomaromansseja tai ihan vain näitä yhdenillanjuttuja .. Mikä saa lähtemään näiden mukaan, kertokaa naiset?


      • AIanyatar

        Todennäköisesti minä olen tämän pillunjakokilpailun voittaja. Olen pyllistänyt ja nussinut viimeisen 10 vuoden aikana jokaisen henkilökuntaan kuuluvan kanssa ja aion tehdä niin myös jatkossakin uusien kohdalla jotta saadaan jatkumoa tälle hyvälle sarjalle. Hyvä minä!


    • Huhheij

      Jokaisen on liioittelua..

    • tässähyväketju

      Kannattaa tosiaan jokaisen suomipojan lukea tämä ketju ennen kuin Turkimatkaaja horoille edes juttelevat...

      • Turkinhihasta

        Jäisi niiltä suomipojilta juttelut vähiin, jos pitäisi löytää Suomesta muija, joka ei ole siellä Turkissa käynyt.


    • Vanesssaaa

      Joku oli menny ent. Bellan tarjoilijan kaa naimisiin, sen A. kirjaimella alkavan joka nykysin toisessa suomi baarissa. Herran jestas no äijä jo vuosi sitte kerto että tavotteena päästä Suomeen ja saada joku muija joka sinne hänet hommaa. Kaverini oli tän kyseisen miehen kaa muutama kk sitten, joten miten mahollista että nyt naimisissa? Kuka nainen on näin tyhmä että ottaa näitä pelimiehiä elätikseen.

      • Voikuules

        Voi voi, nykypäivää tämä. Kyseisen ketjun baarikin täynnä useamman jalkavaimo kumppanin omaavia narreja, uusia turisteja jatkuvasti ja kakki "rakkaita tai kultia". En ymmärrä eikö naiset ymmärrä vai eikö vain välitä.. Nyt ainakin heillä sata lasissa kun tarvii taas "elättäjää" talven yli, koska sesonki oli huono. Kukin kuitenkin tavallaan, mikä tässä toisia arvostelemaan vaikka ihmetyttääkin!


      • Outookinoudompaa

        Toiha on tota samaa puhumista kun tuolla aikasemminki joku kirjotti et eikö suominaisilla oo enää mitään kunnioitusta oman maan naisia kohtaan et jos on ollu varatun miehen kanssa niin kertoisi asiasta sille naiselle. Suomi24 hyvä paikka puhua nimimerkkien takana!
        En ymmärrä mut joo ei mun varmaan tarttekkaan.


      • Eipäauta

        Kerrottu muttei välitä


      • Juliaaaa

        No mutta hyvä puolihan on se ettei meidän muiden tarvii enää mennä A:n takia Turkkiin, koska hän Suomessa jo :/


      • Hyiii
        Juliaaaa kirjoitti:

        No mutta hyvä puolihan on se ettei meidän muiden tarvii enää mennä A:n takia Turkkiin, koska hän Suomessa jo :/

        Kuka sen ällötyksen takia on sinne vaivautunut mennä... :D


      • helmiiin

        no ei kukaan, voi sitä vahingoniloa siellä heidän häissään matin baarissa.


    • 16veeteini-ihastus

      2013 aloitettu ketju ja joku jaksaa vieläkin?

    • lvanhoe

      Miksi tuosta asiasta keuhkotaan? On naisia jotka saavat miehiä vain maksua vastaan ja Alanyassa on miehiä joita voi alistaa ostamalla. Kaikilla hyvin, win-win. Ja tuossa kyseisessä paikassa he pääsevät kohtaamaan. Naiset saavat siellä niskahierontaa ja nuo samaiset miehet blokkaavat siellä likaisia astioita ja toisten ruokajätteit

    • Elämäonsitä

      Antaa ihmisten tehdä mitä lystää, tuskin se on keltään pois ja arvostelijoita löytyy aina. Itse ainakin vietin mukavan kesän siellä ja totta, naiset vaihtuu osalla kuin sukat jalassa. Itse en mitään enempää haluakaan kuin kaveri, kiva käydä välillä kahvilla tai uimassa..
      nyt heillä alkoi loma ja useampi matkustaa naisen luo Suomeen/ (Pohjoismaihin), mitä sitten. Kerran sitä vaan eletään! Tietenkin harmittaa, kun kaikki ei tajua et pyörityksessä samaan aikaan monta. Jotkut tosiaan luulee olevansa "ainoa kulta". Toivottavasti ei kuitenkaan kunnolla ota siipeensä.

      • Ivanhoee

        Oma huvittelu ja vedätettävänä oleminen on kaksi aivan eri olotilaa. Suurin osa suomalaisista naisista on jälkummäistä, vaikka kuvittelevat olevansa varovaisia. Tietämättömiä reppanoita. Ennemmin tai myöhemmin saavat siipeensä, viimeistään kun rahat on loppu. Se muslimin ajattelumaailma tulee sieltä lopulta ilmi kuitenkin.


    • aliyoruz

      Ei voi kuin onnitella A:ta! Hänen suunnitelmansa ja pitkäaikainen haaveensa on siis toteutunut. Hänen missionsahan on ollut löytää suomalainen vaimo ja päästä asumaan Suomeen. Sydämestäni toivon kaikkea hyvää tälle parille! Toivottavasti todellinen motiivi avioliitolle on rakkaus, eikä A:n oleskelulupa tänne hyvinvointivaltioon. Jos/kun viisumihakemus Suomeen on jo vetämässä, eipä asiaa tarvitse paljoa arvuutella. Häät Matin baarissa?! Voi myötähäpeä!

      • Mitäihmet

        Miksi he haluavat suomeen? Aivan eri kulttuuri ja tuskin hyvä työllistymis mahdollisuus?
        Muutaman turkin tuttuni kohdalla olen ajatellut etteivät he sopeutuisi kyllä helpolla suomen kamaralle, kuitenkin maat niin erilaisia..


    • asddddd

      Ymmärrys ja suunnitelmallisuus ei ole näiden vuorilta tippuneiden parhaita ominaisuuksia. Haavemaailmassa elävät, kuten viime syksyn irakilaisten ja afgaanien maahantunkeutumisinvaasioikin oli. Häntä koipien välissä jonotetaan kotia. Meidän ilmasto-olosuhteet ovat läpi vuoden aivan perseestä.

    • Säälittävät

      Ettekö vois jättää jo ihmiset rauhaan? Yhtä säälittäviä olette te ketkä jauhatte muiden suhteista täällä nimimerkin takana. Miettisitte miltä ihmisistä voisi tuntua jos lukisivat näitä! Ei varmaan kukaan teistäkään haluais lukea omasta yksityiselämästään netissä.

      • EttäSellaista

        Tämä on anonyymipalsta, täällä keskustellaan nimimerkeillä. Se, kenelle asia ei sovi, niin on itse aivan väärässä paikassa täällä.


      • Miettikäänyt
        EttäSellaista kirjoitti:

        Tämä on anonyymipalsta, täällä keskustellaan nimimerkeillä. Se, kenelle asia ei sovi, niin on itse aivan väärässä paikassa täällä.

        Tämä ei ole enää mitään yleistä keskustelua vaan täällä puhutaan jo suoraan nimillä henkilöistä. Sekö mukavaa?!
        Keltä muulta tälläistä voi odottaa kun suomalaisilta idiooteilta että vatvotaan ja arvostellaan toisten ihmisten elämää. Auta armias kun itse kohteeksi joutuis niin sit muuttuis äänikellossa.
        Komppaan aikaisempaa, säälittävää touhua.


    • EnAntanut

      Tällaiset seuraamukset mietitään jo tekovaiheessa, että onko järkee vai ei. Jos oletetaan että joku vuosikausia ja edelleen jatkaen vonkaa pillua jokaiselta ravintolan asiakkaalta, välillä onnistuen ja useinmiten epäonnistuen niin pitää ymmärtää mihin tämä johtaa. Mutta kun ei ole ymmärrystä, niin turha on naukua täällä kirjoittelustakaan. Itse aiheutettua päänsärkyä se on. Täältä saa olla pois, ei ole pakko lukea. Mutta niin vain pitää sinunkin tulla tänne lukemaan juoruja, kun kiinnostaa ja haluttaa olla utelias. Hyväkäs!

      • Huohhh

        Itse olen nähnyt kuinka A on muiden naisien kanssa ollut.. Säälittää vain tämän vaimon puolesta, kuinka tyhmä voi olla, vaikka varmasti tietää mikä miehensä on?? A on kehuskellut olevansa alanyan pahin panopukki :D Saa olla ylpeä miehestään!


    • Jesseman123

      Hankkikaa elämä! Niin, moni katsoo että on helpompi elää muiden - säälin teitä ressukoita joilla ei ole mitään muuta puheenaihetta kuin mitä joku teki ja kenen kanssa. Tätähän töissäkin jauhetaan tunnin verran istuskellen kahvitauoilla. Itse en tosin tuohon ryhmään kuulu, koska jonkun on tehtävä se duunikin. Oletteko teinejä?

      • Purkautumiskyttä

        Yks surkeimmista purkautumisista mitä täällä on koskaan saatu lukea :)


    • Kokokesäntöitäteen

      Kohta taas pojat viihdyttämässä vauvasta vanhaan

    • Alanyankuningas

      Mitä henkilökunnalle kuului vuonna 2017?

    • Veskupee

      Muutama tuttu naama jatkoi tän kauden. Pojat löytäneet naiset vierelleen.

      • Antawa

        Ei mitään vaikutusta. Esimerkiksi minä olen antanut pillua useammalle tarjoilijapojalle samaan aikaan takahuoneessa tai vessassa, kun pojan tyttöystävä on vartioinut shakaalin lailla poikaystäväänsä baarissa. Mukavaa peliä tyhmien vedättäminen.


      • Savonpoliisi
        Antawa kirjoitti:

        Ei mitään vaikutusta. Esimerkiksi minä olen antanut pillua useammalle tarjoilijapojalle samaan aikaan takahuoneessa tai vessassa, kun pojan tyttöystävä on vartioinut shakaalin lailla poikaystäväänsä baarissa. Mukavaa peliä tyhmien vedättäminen.

        Tähän en usko, työ ja huvi erikseen :D tänä vuonna baaripojat oli tosi rauhallisia.


    • auringonkukkasen

      Villikot veljen baariin töihin tai muuttanut Suomeen. Naiset heillä tätä nykyä, huomaa rauhoittaneen.

    • Alanyankävijä

      Aika monellahan niistä käsittääkseni on tämän kesän ajan ollut tyttöystävä Suomesta tai muualta Pohjoismaista. Kuinka kestäviä ja vakavia nämä suhteet on, ei meistä kukaan voi tietää. Ens kesänä sitten nähdään onko uudet naamat kierroksessa vai oliko tän kesän rakkaudet pysyviä

      • Seen_it

        Paksuksi panemisen jälkeen alkaakin jo uusi pyöritys ja vanhaa pidetään varastossa, mustasukkaisesti vartioiden. Sitä on muhamettilaisen poikaystävän luonto.


    • Veskupee

      Ei kannata yleistää

    • Stalkkeri007

      Juu, yhel niist oli kierrokses muutama suomalain muija tänä kesään samaa aikaa. Yhen pani paksuks ja ainakii muutamaa pyörittää vielkii samaa aikaa. Ei niil oo muu ku raha ja pillu mieles. Tääkii niin suomalaisturistien oikein lempitarjoilijoita. Kukapa uskoisi ku osaavat tekeytyy niin ihaniks herrasmiehiks. Samaa aikaa muijat lomailee ja istuu samas baaris. Toista pannaa vessas tai ylhääl töiden lomas ja toista sit kämpil. Älkää helvetis olko noin sinisilmäsii. Säälittää katsoa vierestä, kuinka montaakin muijaa vedätetään. Tosin eihän tää jätkien vika oo ja siksi vielä jatkan istumista kyseisessä paikassa. Liian moni vaan lankeaa komeisiin vedättäviin poikiin.

      • frdfregfre

        Sesonki ohi. Lammas tai oma vaimo vuorilla on nyt morsiona. Sieltä sitä sitten tuodaan kaikkea kivaa tarttuvaa uuden sesongin vedätettäville. Ellei sitten ole jo roudattuna Suomeen elätiksi.


    • ehkäelämäniparaskesä

      Itse olen pitänyt itseäni aina varsin järkevänä ja harkitsevana mitä ihmissuhteisiin tulee, mutta silti huomasin kesän aikana useampana kertana ottaneeni suunnaksi Alanyan ja kyseisen ravintolan. Olin siis yhden pojista lirkuttelun kohteena, mutta onneksi en täysin hänen valtaansa joutunut ja tiedostin koko ajan että en ole todellakaan ainoa, mikä näin jälkikäteen osottautui hyvin järkeväksi suhtautumistavaksi. Harmittaa vaan toki muiden mimmien puolesta, jos ovat joutuneet näiden poikien pikkusormen ympärille, varsinkin kun itselle on selvinnyt useammastakin pojasta totuuksia tässä kesän mittaan. Mutta mitään en kadu, mitään en menettänyt eikä mitään pahaa tapahtunut. Toki sinne matkustaminen teki aina pienen loven lompakkoon mutta kyllä se kotiolot voitti.

      • Herraarmahtaaminäen

        Kyllä osaa ihminen olla hävytön!!!!!!!!! Matkustaa monta kertaa Alanyaan antamaan pillua varatulle miehelle ja vielä ylpeilee asialla. Helvetti sinut imaiskoo n tuliseen pätsiinsä syntinen saatana.


      • Veskupee

        Kuka heistä?


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      362
      3205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      140
      1217
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      136
      987
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe