Äiti ei usko et mull on menkat!! :O

HaistakootSevammaneV

Moikka, oon 12-vuotias tyttö ja mulla alko menkat.
Sanoin siitä äitille ja se vaa oli sillee et: "vainiin" ja sit mä kysyin siltä siteitä ja arvatkaa mitä se sano?! Se sano: "LUULETSÄ ET MÄ USKON ET SULL ON OIKEESTI MENKAT?! munkin menkat alko vasta 14-vuotiaana että älä kuule likka valehtele!"
Ärsyttää ihan vitusti ku pitää käyttää jtn vitun WC-paperii! >:/

24

1735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm

      Mee ostaan itse kaupasta siteitä. Tai eikö teillä ole missään kaapissa ? Ja jos äitisi ei usko niin suosittelen että menisit kouluterkalle puhumaan asiasta.

    • Tytzy

      Sun pitää vaakuuttaa sun äitilles et sul on menkat. Jos se ei usko vieläkää ni osta ite siteitä. WC-paperii ei kannata käyttää (kokemuksia on)

    • Yritin

      Sitte ku on menkat ni joku iltapäivä ku ei oo mitää tekemistä, ni anna pikkareiden mennä kunnolla vereen ja sitte laita pyykkiin normaalisti ni eiköhän äitiys ala uskoa.

      Ei ehkä mikään paras neuvo, mutta yritin.

      • Yritin

        *äitis


    • Tyttö

      Näytä sille sun verisiä pikkareita ja sano et jos se ei usko nii voi haistaa niitä tai tutkia niit pikkareita mikroskoopilla

    • äiti 54

      Jos äidillä on kaapissa siteitä niin ota sieltä vaan. Äidin kuuluu ostaa sulle jatkossa siteitä.

      • mixx_

        Ai kuka niin sanoo et äidin kuuluu ostaa tyttärensä siteet ?? Mun äiti antoi sillon ekojen menkkojen aikan, ku olin 13v, paketin ku en ollu varautunu ja siit lähtien oon aina ostnu siteet ja tamponini ite, tottakai et saan ite päättää mitä käytän, ei mun menkat oo mun äitin asia ollenkaan.


      • nuggetko
        mixx_ kirjoitti:

        Ai kuka niin sanoo et äidin kuuluu ostaa tyttärensä siteet ?? Mun äiti antoi sillon ekojen menkkojen aikan, ku olin 13v, paketin ku en ollu varautunu ja siit lähtien oon aina ostnu siteet ja tamponini ite, tottakai et saan ite päättää mitä käytän, ei mun menkat oo mun äitin asia ollenkaan.

        miunki äiti on ostanu mulle ison paketin siteitå. oon 12v ja menkat ei io alkanu


    • Menkat

      Hei. Olen 12v. myös. Ja menkkani alkoivat 11v. ihan yhtäkkiä. Menin vain äitini luokse kun ketään muuta ei ollut lähellä että menkat ovat alkaneet ja näytin pikkareita. Käytin sen yön wc paperia, koska meillä ei ollut siteitä, mutta sitten äiti kävi ostamassa niitä.

    • hmmmh

      Mitä :D Jos sillä on sattunu alkaan just 14-vuotiaana, niin sulla muka ei vois alkaa aiemmin? Kun toi on aivan tavallinen ikä kuukautisille muutenkin. Kuulostaapa erikoiselta :/ Sanon samaa kuin muutkin, ota siltä siteitä tai osta ite ja näytä sille. Jos kehtaat, voit näyttää niityä pikkareita, mut tos iäs se toki voi olla hiukan nöyryyttävää. Eniten mä ihmettelen tässä koko jutussa sun äitis käytöstä.*Hali* Toi on ainaki täysin normaali ikä menkkojen alkamiselle, vaikka sun äitis tulis sanomaan mitä ja mullaki alko tuolloin 12-vuotiaana ja omalla äidilläni 14-vuotiaana vasta.

    • mäsä

      mulki alko joskus aikoinaan 12 vuotiaana, mut eikös sen pitäis olla ihan äidin velvollisuus ostaa tyttärelleen siteet... ja kaikelisäks kuka ton ikänen edes valehtelee menkoista, koska se oli mulle sillon tosi nolo juttu kertoo äidille ekoista menskoista. :/

    • äitisi ei vaan halua tajuta sitä että oma lapsi on sairas.

      mutta älä huoli, menkat voi parantaa,

      • homssu

        Toivottavasti pilailet tai olet muuten vaan ääliö


      • 12369

        ???


    • 15-v tyttö

      Siis mul alko menkat 10 vuotiaana että...on se kumma jos äitis ei usko.......

    • homssu

      Minullakin alkoi 12-vuotiaana, mutta olin onnekas, sillä pystyin heti kotona ottamaan asian puheeksi äitipuolen kanssa, joka lähti mukaani kauppaan kertoakseen eri siteistä ja tamponeista. Omalle äidille kerroin myöhemmin, hän oli odottanut sitä ja auttoi parhaansa mukaan rahallisesti ostoissa. Isän luona asuin ja sovittiin, että hän antaa minulle rahat siteisiin, koska ei kehdannut ilman minua mennä kauppaan niitä ostamaan. Ymmärrän kyllä isän tunteita asiassa, kun on elänyt pelkkien tyttöjen kanssa. Nyt ikää pian 23 ja muutama vuosi sitten hankin kuukupin, paljon kätevämpi, kuin siteet ja tamponit! Ei maksa edes paljoa.

    • Fatimaaa

      Miten saat vessapaperin riittämään? Kyl se kuitenkin valuu kokoajan, joten kyl sust näkee et sul on menkat.
      Sun on täytynyt viedä tänään kasa vaatteita pestäväksi. Kun viet vaatteita pyykkikoriin nii kattooks sun äiti mistä ne on likaisia tai kun oot pesemäs vaatteita, kattooks sun äiti mitä oot pesemäs?

      Mut viimeistään yöllä äitisi huomaa asian, aamulla sängyn täytyy olla veressä yltäpäältä ja voitte mennä ostaa siteitä tai äitis voi mennä ostaa siteitä sulle.

      Ihmettelenpähän muuten mihin heität ne vessapaperit?

    • Määääää

      Luulen että vessanpönttöön kukapa ei.mut mikä on menka kuinkakauan se kestää?

    • 244454

      Anna sun pikkareiden mennä ihan veriseksi niin sitten se uskoo että sulla on menkat!

    • vaanmenkkajutut

      Mulla alko menkat 10 vuotiaana ja oon nyt 12 ... äiti kannusti mua

    • beyourselfnowandtomorrow

      Okei, todella outo juttu ! Suosittelen keskustelemaan asiasta uudelleen äitisi kanssa tai mennä kouluterveydenhoitajan juttusille, tai ihan vaikka kauppaan ostamaan itse ensimmäiset siteet.

      • enkeksinimimerkkiiiii

        aloittaja on nyt 15v että ihmettelisin jos äiti ei vieläkään uskoisi häntä ;)


    • Moimoiijee

      Mun äitil alko 17v ja mulla 11v :DDD

    • kannattaa servata se niin tekee mitä haluut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe