Suzuki PV 50cc Power+ sylinteri

thepevettimän

Joten oon tilannu tommosen pytyn ja aattelin kysästä paljon tolla pääsis suoralla? muuten on 12mm kaasutin ja 15/35 välit ja vakioputki.

11

2233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuck the police

      200km/h suoraan vapaapudotuksessa.

    • juu3

      50...

    • olen janne

      kyllä se nyt vaikuttaa iha siltä että VITTU SE MENEE SEN 45KM/H prkl vittu työ ette viritä niitä vitun paskoja mopoja saatavin vitun finninaamat prkl.

      janne

    • 36+.

      tuskin sinä v itun apina nimeäsi tänne kirjoittaisit. tuu tänne vaa huutelee päristä niin nakkaan tollasen mopopellen niskasta lumihankeen ja potkin päähän järkeä.

      kysyitkö isiltä luvan tilaamiseen vai vetikö se kännejä ettei väliä millää?

    • olen janne

      aina sopii yrittää

    • SuzukiPV19

      ei sillä pelkällä pytyllä mitään vauhtia tule lisää ittellä oli 60cc pytty porattu 67cc, 16mm mikuni, 16/32 välit, power filter, tehoputki menee noin 85 nykyään autolla ajelen kesällä taas peeveellä kunhan paan näyttävämmän näköseksi

    • ookoo....

      eikä isi ja äiti sano mitään vaikka virität vai onko sulla ihan lupakin rikkoa lakia?

      ihmeporukkaa täällä.....

      hyvä että on puhelin autossani mukana, pääsee vasikoimaan sunlaiset

    • haittaaks se sua ?

      mun vanhemmat ainaskaa sanonu mitää vaikka laitoin kulkemaa 85km/h.

      @ookoo.... haista sinä vaa PASKA !!

      tuut sä valittaa siitäkin kun mä viritän mun autoo ??

    • ookoo....

      koska sulla onkin m u l k u t vanhemmat. tekis ihan hyvää sulle naperolle että joku oikeesti kieltäis sua virittämästä ja ajaisit ihan vakiolla 45km/h.

      jos näen sunlaisen kaaharin niin tiedät sitten valitanko vai en. tuskin täälläpäin sua näkyy onneksi.

    • haittaaks se sua ?

      luulet sinä tosissas et mie uskon jos joku oikeasti tulee kieltämään EN TODELLAKAAN

      vitut vaa tästä suomen laista ja poliisit vittuun, mut on niin monta kertaa pysäytetty että ei ne paskalakit jaksa enää välittä paljo mun mopo kulkee !!

    • ........

      joku muu saattaa välittää

      leiki toheloa sitten aikuisena, älä viitsi egoilla pikkujamppana ympäri kyliä siitä ei kaikki aikuiset tykkää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe