Hei 80-luvun nuoret!

Anna-Maria

Ilosanoman tuon. 80-luvulla suurta suosiota nauttineen Culture Clubin keulahahmo on palannut. Uusi levy tulossa ja single julkaistu. Boy Georgen ääni on saanut iän tuomaa karismaa ja biisi on aivan ihana.
http://www.youtube.com/watch?v=nCNF3wPgqFc

Ei näytä enää naiselta tai androgyyniltä, mutta luomiväri ei ole jäänyt vaikka komea parta on kasvanut, hei Boy me vanhetaan kanssasi ylpeinä! Tulipa hyvä mieli tästä.

7

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YÖÖÖÄÄK!

      Ällöttävä H.O.M.O!!!

      • Mitä sitten

        Oli hän homo, hetero tai bi... mitä väliä, musiikkia tässä kuunnellaan!

        Mitä te homofobiset miehet pelkäätte, itseänne, ystäväpiiriänne? Herättääkö miehet teissä sellaisia tunteita jotka haluatte tukahduttaa ja kadehditte heitä jotka uskaltavat elää omana itsenään? Ovatko "hurjat" homovastaiset komentit vain tapa todistella itselle ja ystäväpiirille heteroutta josta olette epävarmoja?


      • terve hetero
        Mitä sitten kirjoitti:

        Oli hän homo, hetero tai bi... mitä väliä, musiikkia tässä kuunnellaan!

        Mitä te homofobiset miehet pelkäätte, itseänne, ystäväpiiriänne? Herättääkö miehet teissä sellaisia tunteita jotka haluatte tukahduttaa ja kadehditte heitä jotka uskaltavat elää omana itsenään? Ovatko "hurjat" homovastaiset komentit vain tapa todistella itselle ja ystäväpiirille heteroutta josta olette epävarmoja?

        Te homot käytätte aina sanaa homofobinen. Se on oikein muotisana, ette muuhun pysty. Huvittavaa selittelyä pakaraan pökkijältä. :D

        Heh, olen 100% hetero, enkä sitä epäile enkä ole epäillyt koskaan. :D
        Homous on mielen sairaus, totuus ei pala tulessakaan.

        isä (mies) äiti(nainen) lapset=PERHE


    • Edistyksellinen

      Kuule, hei.

      Täällä ei ole nuoria, enää ollenkaan. On vaan joko vanhoja tai vaihtoehtoisesti epänormaaleja.

      Itse olen 80 luvun nuori. Mutta...koska koko 80 luku on syvemmältä kuin per.... heestä vai oliko se nimenomaan p e r s e e s t ä, niin aikaa edellä elin jo 90 lukua

      Olen ollut aikaa edellä aina.

      • vanhoillinen

        Musta 80 luku oli hienoa aikaa Mä en silloin istunut kotona vaan olin avovaimon ja sen kavereiden kanssa mökkeilemässä kaiket kesät ja talvetkin. Se oli oikeaa elämää.


      • Hyppäsin yli.
        vanhoillinen kirjoitti:

        Musta 80 luku oli hienoa aikaa Mä en silloin istunut kotona vaan olin avovaimon ja sen kavereiden kanssa mökkeilemässä kaiket kesät ja talvetkin. Se oli oikeaa elämää.

        80 luvulla piti olla niin juppi niin juppi kuin olla voi. Edes teeskennellä sellaista ja kyllästää elämänsä luottokorteilla jotka tulivat muotiin. Elää velaksi.
        Ja katsoa ja matkia Reinikaista he he.
        Lapsille Commodore, velaksi sekin.
        Myös massapsykoosit tulivat muotiin kuten laskettelu, kattotelineet ja suksiboxit ja muut arkut auton katolle, velaksi ostettu Honda Civic ja mitä niitä olikaan.
        Kake Randelin kop kop he he.
        Eipä siitä ajasta jäänyt kirjoitettavaa lapsille ja lapsen lapsille.


    • Kiitti linkistä

      Upea biisi! Täytyypä tutstua tähän uuteen materiaaliin kun saatavilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe