Spring house - aikuisten uravalmennus

Ei enää nuori

Kohta on imatralla tämmöinen 25.11.2013 - 7.2014.
Arkisin klo 9-16

Valmennuksen aikana toteutetaan noin kuukauden mittainen työkokeilujakso. 20-35v töissä olleena pitää saada työkokeilua.vmp.

Tästä saa jopa 9€ päivä. wau.

Tämä on kait entinen taitoprofiilit. Nyt näitä on jo vanhemmille. Pelkkää huonoahan näistä kuulee eli joku saa ilmaista työvoimaa, mitäs sitä palkalla tekee.

Onko kokemuksia ja mitä olette tehneet jos tullut tämmöinen kutsu, siis jotain CV:n tekoa kuin pikkulapsille ja näitä saanut yli 50 vuotiaat jotka olleet aina töissä.

Oletteko ottaneet karenssin, sairaslomaa, kärsineet ja kestäneet 2kk.

Nämä pitäs lopettaa lailla, euroopassahan jossain maissa liimataan lappu firmojen seiniin ketkä ottaa orjiksi ihmisiä jos eivät maksa oikeaa palkkaa.

EI näistä ole mitään hyötyä, paitsi Spring house vetää hyvät tilit ja vetäjä saa palkkaa. Onko moni saanut saman lapun. Ei ole mollissa ainaskaaan vielä tämä.

15

905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • powerpoint-eikka

      Enpä tiiä, fiksumpaa tuollainen on kuin istuttaa pajalla. Ainakin edes yritetään ohjata työelämään.

      Kävin taitoprofiilin kurssin useampi vuosi sitten kun oli pidempi työttömyysjakso, ja sain työpaikan tämän työharjoittelu osion ansiosta. Iso kiitos kuuluu siitä kurssinvetäjä Kimmolle.

      Kai se on vähän millä asenteella noihin lähtee. Opin mie siellä pitämään powerpoint-esityksen, sitä taitoa en tule tarvitsemaan ikinä, milloinkaan.

    • suuri spring kseteus

      kevät kääryle ...
      - mutta mikä on tää spring house ??
      onko se se syvempi idea että kakitaan työttömän päälle ja puuhasta nostetaan viel rahat ?
      todellinen kääryle ja sit viel pulppuava veroraha kevät lähde ja kaikkii.
      Lähde tulee kun pissitään työttömän päälle ja nostetaan siitä rahat !
      - todella - todella, - tää on tätä kokoomus leipäjono mantraa ja ideaa, kustaan silmään ja nostetaan verorahat !!

    • paperimies1

      Mistä saisi jonkun työttömän nyppimään nastat mun entisistä talvirenkaista? Voin siintä 9 e luuserille maksaa

      • Pikku provo. Ei mee läpi

        Älä yritä esittää paperimiestä. Ei paperimiehen renkaista nastoja nypitä kun uusia renkaita myydään vianorilla.


    • työ n antaja

      Noista valmennuksesa olleista työntekijöistä on käytännössä kaikki olleet tähänsaakka täysin hyödyttömiä. Ei niille mitään palkkaaa kuulukaan. Vaan ei pidä antaa myöskään vastikkeetonta rahaa.

    • cvkontyötön

      no 54v. pitäisi lähteä johonkon cv.vvvitun,
      mistä en ymmärrä muuta kuin helsinkiläinen
      konsultti firma joka haluuaa rahat

    • kokoomusnuoriso

      Se on ihan oma vika ettet ole pärjänny työmarkkinoilla. Nyt olet parasta ennen-päiväyksen ohittanut luuseri, jota ei kukaan huoli. Työvoimatoimiston on kuitenkin pakko silloin tällöin heitellä sua ympäriinsä, että tilastot kaunistuisi. Se tulee yhteiskunnalle todella kalliiksi.
      Parempi olisi amerikamalli, jossa sosiaaliturva ja kaikenlaiset tempputyöt lopetettaisiin ja tuottamattomat luuserit jätettäisiin oman onnensa nojaan. Säästyneet varat ohjattaisiin liike-elämän kehittämiseen ja voitaisiin johdolle tarjota kansainvälisesti kilpailukykyinen ja kannustava palkkaus.

      • russakan vilosohviaa

        mä liiskaan kokoomusnuoren kuin russakan, aina kun tapaan.
        Kokomusnuori vilkuile taaksesi.... aika on kypsä russakoille !


      • arbeit_macht_frei

        Saksan malli ois etullisin


    • luistaa

      kokoomusnuorille vastaisku nyt kaikki kulutus seis.vain välttämätön mitä tarvitsee,ei muuta.kun meitä köyhiä ei tarvita mihinkään niin se vähäinenkin kulutuds seis,joten kaikki mukaan talkoisiin markkinatsaloutta vastaan.

      • niiiiin

        taitaa kyllä olla temareitten ,kärsunien juonia


    • pirjovain

      ei vitsi mitä läppää. mä oon ihan eri mieltä springhousen pitämistä kursseista.en mäkään osannut hakea oikein töitä ennen sitä. nyt on nyt ja 80-luvulla oli toisin.
      olen nyt töissä kans ton kurssin ansiosta. en usko että työkkärit tilasi niitä kursseista jos ne olis ihan paskoja

    • consult oy

      Työkokeilun järjesämiseen myös työeläkefirmat ottaa konsultteja. Konsultti " järjestelee " paikkaa ainaski puoli vuotta-vuoden ajan. Firmat ottaa työkokeiluun muutamaks kuukaudeks, kun saavat ilmasta työvoimaa, vaikka ois yt neuvottelut just alkamassa. Konsultti veloittaa eläkeyhtiölä todennäköisesti huikeen summan tässä paikan järjestämisestä eli parissa haastattelussa käymisestä. Ja lopputulos ihan /- nolla. Luulen, että suurin osa ihmisisä hakeutuu kyllä ihan itse työmarkkinoille, jos ovat terveitä. Millonkohan suomessa tajutaan, että kaikki huuhaa konsultti firmat on täysin turhia ja ainoita hyötyjiä.

    • Niin kauan

      tota kusetusta konsultit tekee kun löytyy veronmaksajien rahoja tuhlattavaksi saakka. Itse olen ollut pitkiä aikoja työttömänä ja nytkin työtön.
      Kaikenlaisia kurssituksia oon käynyt muttei ne vakituisiksi töiksi ole muuttuneet.
      Tossa -90 luvulla eräänä vuonna jäi Suomen valtiolla käyttämättä, olisko abaut 60 miljoonaa markkaa työttömille suunnattua rahaa, koulutuksiin ym.
      Oli vaan virkamiehet suuressa viisaudessaan kehittäneet sellaiset ehdot rahoituksen myöntämiseen, ettei niitä kukaan pystynyt täyttämään.
      No eipä menneet ne rahat konsulttien taskuun.

    • pirihome

      Vuonna 2013 liikevaihto yli 5,6 miljoonaa euroa ja valtio maksaa tämän että tilastoissa
      ei ole työttömiä kun laitetaan työttömät kuuntelemaan jonkun konsultin paska puhetta

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe