Miesten ominaishajut

tsiipi3

Onko jengillä kokemuksia miesten hajuista? Mulla on viimeisimmästä miehestä tosi outoja kokemuksia. Kaveri oli lähtöisin vähän kauempaa, etelän maista. Aluksi ajattelin, että hänellä olisi ilmavaivoja, mutta jossain vaiheessa huomasin, että kaveri ilmeisesti jättää vessassa pyyhkimättä. Kaiken huipuksi erään vierailun päätteeksi löysin sängystäni pieniä papanoita! Olenko kokemusteni kanssa yksin?

139

4426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pyykinpesijä

      Joo, on kokemuksia piereskelevistä miehistä. Useastakin. Joillakin haju on vähän kitkerämpi kuin toisilla, mutta yleensä ottaen esimerkiksi, jos istuu miehen vieressä sohvalla, niin pierua ei voi olla haistamatta. Tosin yhdellä oli sellainen melko hajuton. Mutta kyllä vähän siltä tuntuu, että pieru on osa miesten ominaishajua.

      Tuollaiseen papanajuttuun en ole kyllä törmännyt, mutta kyllä se on varmasti mahdollista. Olen aikoinaan pessyt yhden miehen vaatteita, ja kyllä sen alushousut oli edestä keltaiset ja takaa ruskeat. En koskaan huomannut tarkistaa, olisko ollut jopa pieniä papanoita, mutta pitkä ruskea raita niissä ainakin useimmiten oli.

      • clean man

        Kai pesit ne 60 asteessa? No joo, tämähän oli vasta Iltalehdessä, että alusvaatteille ei riitä 40 astetta, jossa ne yleensä pestään. Ulostebakteerit ei kuole 40:ssä ja leviävät vaan muihin vaatteisiin pesuveden mukana.

        Itse voin jonkun mielestä olla ylihygieeninen, ja nyt voi jollekin tulla too much information, mutta pyrin aina pesemään oman peppuni kun käyn kakkosella. Pyyhintä ei siis riitä. Ihan vedellä pesen, bideesuihku riittää. Lisäksi sheivaan takaliston aina silloin tällöin, ettei karvoitukseenkaan pääse tarttumaan mitään. Puhtaana on kiva olla!


      • Kokkaava putkimies

        Jos olisi isoja kakkakikkareita, niin menisi varmaan poistoputki tukkoon. Ja muut pyykit olisi ruskistuneet.


      • Sohvaperuna

        Istuin tämän illan yhden sulhasehdokkaan vieressä sohvalla. Ei puhuttu pieremisestä mitään, mutta pariin kertaan kyllä mies taisi pieraista, koska selvä kakan haju lehahti miehen suunnasta. Mitä tällaisessakin tilanteessa voisi tehdä? Kieltää pieremästä? Sitten toinen on aivan punaisena, kun yrittää pidättää vessaan asti.


      • on.

        "Mutta kyllä vähän siltä tuntuu, että pieru on osa miesten ominaishajua."

        Samoin hienhaju, ainakin itselläni. Joskus jopa voimakkaan pistävä.


      • 5+14
        on. kirjoitti:

        "Mutta kyllä vähän siltä tuntuu, että pieru on osa miesten ominaishajua."

        Samoin hienhaju, ainakin itselläni. Joskus jopa voimakkaan pistävä.

        Siihen auttaa useimmiten päivittäinen saippualla peseminen ja dödöä kainaloon. Vaatteetkin vois vaihtaa päivittäin ja pestä. Ei haise hiki enää.


      • ilmat pihalle

        Multa ei tuu papanoita, mutta joskus pääsee märkiä pieruja.


      • Ilma Vaivanen
        on. kirjoitti:

        "Mutta kyllä vähän siltä tuntuu, että pieru on osa miesten ominaishajua."

        Samoin hienhaju, ainakin itselläni. Joskus jopa voimakkaan pistävä.

        Verta, hikeä ja pierun hajua.


      • tunnettu malli tuo

        Kysymyksessä olivat ns. kaksikomponenttialushousut, edestä keltaiset, takaa ruskeat.


    • hhmmmmmm

      Olikohan se nyt sitten lammsa Uudesta Seelannista vai kani Mexicosta?

      • k3rä1lijä

        Ihmisen papanat on yleensä eri värisiä kuin kanin. Onkohan sama mies käynyt munkin peittojen välissä, kun yhden huonosti suomea puhuneen lähdettyä löysin sängystäni ruskeita, kovia kikkareita. Muuten meillä oli kivaa, mutta meni vähän maku kiikareita keräillessä.


      • yäkkis kummiski
        k3rä1lijä kirjoitti:

        Ihmisen papanat on yleensä eri värisiä kuin kanin. Onkohan sama mies käynyt munkin peittojen välissä, kun yhden huonosti suomea puhuneen lähdettyä löysin sängystäni ruskeita, kovia kikkareita. Muuten meillä oli kivaa, mutta meni vähän maku kiikareita keräillessä.

        jos niillä oli suurehkoja peräpukamia, joiden kurttuihin kikkareet jääneet kiinni ja irtoilleet sitten lemmen tiimellyksessä?


      • kurttunen
        yäkkis kummiski kirjoitti:

        jos niillä oli suurehkoja peräpukamia, joiden kurttuihin kikkareet jääneet kiinni ja irtoilleet sitten lemmen tiimellyksessä?

        Tai voihan sitä olla vaan muuten kurttuinen peräpää. Sinne jää herkästi kikkare jos toinenkin kiinni. Putoilevat sitten puhjetessa irti.


      • järkyttynyt neitonen

        Jos ei perähygienia ole länsimaisella tasolla niin mitä luulet löytyvän eskarin alta?
        Ne smegupalleroiset vasta hyvältä tuoksuu :-)


    • Vieressäistuja

      Onhan noita monenlaisia ominaishajuja tullut haisteltua, mutta en nyt yhtä-äkkiä muista papanoita sängyssäni nähneeni.

      Myös eri miesten autojen ominaishajut eroavat selvästi toisistaan. Toisilla tuntuu purkautuvan päivän paineet nimenomaan autossa, ja usein niissä onkin selvä pierun haju. Yhdellä tuntui olevan autossa piereminen oikein päätekeminen ajaessa, kun usein haisi vielä aamullakin edellispäivän pierut. Luulisi olevan vaikeaa jo ajaakin, kun täytyy kankkua koko ajan nostella.

      • porttari

        Mies kävi eilen mökillä. Reissuun meni noin 3 tuntia autoiluaikaa. Aamulla, kun lähdin viemään poikaa peliin, autossa oli selvä pierun, melkein kakan haju. Mainitsin asiasta miehelle, joka oli asiasta täysin hämmästyneen näköinen. Jos kerran vielä pieree auton tuohon kuntoon, tulee viikon porttikielto.


      • Salapoliisi
        porttari kirjoitti:

        Mies kävi eilen mökillä. Reissuun meni noin 3 tuntia autoiluaikaa. Aamulla, kun lähdin viemään poikaa peliin, autossa oli selvä pierun, melkein kakan haju. Mainitsin asiasta miehelle, joka oli asiasta täysin hämmästyneen näköinen. Jos kerran vielä pieree auton tuohon kuntoon, tulee viikon porttikielto.

        Tätä tuntuu olevan tänään liikkeellä. Meillä sama juttu. Mies kävi eilen kaverillaan Kouvolassa. Aamulla kun vein tyttöä taitoluisteluun, niin autossa oli hirveä pierun haju. Kun kysyin iltapäivällä mieheltä, oliko vatsa kipeä eilen, niin se vaan katsoi hölmistyneen näköisenä. En ole muulloin kuullut miehen juurikaan piereskelevän, mutta taisin löytää sen salaisuuden. Se piereskelee automatkoillaan.


    • .........

      Provohan sinä olet. Ei kukaan päästäisi p.askalta haisevaa tyyppiä sänkyynsä.

      • Poimuistaan löytyy

        Suomalaiselle siiderivalaalle kelpaa mikä vaan. Ties vaikka kiihottuisi niistä papanoista.


      • Minä vaan pyykkään

        Mullekin on käynyt noin. Kaveri oli vähän ottanut liikaa ja sit yöllä oli ilmeisesti päästänyt ns. märän pie.un. Niinhän siinä oli ruskea läikkä lakanassa. Siitä se sitten oli tarttunut peittoon jne. Enhän mä sitä aamulla heti huomannut, pussailtiin ekaks eteisessä, kun se lähti litoon. Sit mä menin takas sänkyyn, kun huomasin et mikä tääl döfaa. Siinähän se oli sit keskellä sänkyä. Eikä muuta kuin koko setti pesukoneeseen...


    • havainnut olen

      somput haisee talille. Tiedä sitten onko se rasvainen ruoka vai mikä....

    • in laaaaaav

      Kyllä on kokemuksia - tosin ei ihan tuollaisia...
      Ex nro 1 haisi jo 3-kymppisenä "vanhalle"... Sellaiselle rasvaiselle ja tuhruiselle, vaikka kävi suihkussa päivittäin ja piti puhtaita vaatteita. Intohimoinen kuntourheilija, joten kuona-aineet ainakin lähtivät liikkeelle hikoillessa, mutta ikävän hajuinen mies oli.
      Ex nro 2 haiskahti pinttyneelle hielle, vaikka olisi mitä tehnyt... Hänellä oli päähän pinttymä, ettei voi käyttää dödöä, kun menee kainalot "rikki" ja kävi suihkussa aamuin illoin... Pitkän maanittelun jälkeen alkoi käyttää herkän ihon dödöä ja tuoksahtelikin vähän vähemmän pinttyneelle.
      Nykyinen mies on ihme heppu! Hänen ominaistuoksunsa on niin "nenään sopiva", ettei edes oikein havaitse sitä. Perussiisti mies, ei juurikaan käytä hajuisteita, suihkusaippuaa vain. Maistuu ja tuoksuu aina tasaisen hyvälle :)

    • ooknnnklookknnnkkook

      Itse olen mies, enkä mikään siisteysfriikki, mutta siltikin pitää ihmetellä millaisten paskahousujen kanssa te olette.

      • jviohrh0jnbyubnf

        On jumaliste uskomattomia naisia..........jostain pippurin kasvun takaa hamutaan miehiä panemaan kun kotimaiset ei kelpaa.......kun ne ei ole eksoottisia.......sitten valitetaan kun etelän pojat paskoo sänkyyn.

        Tiedättekö mitä........niin petaa kuin makaa.


      • Anonyymi
        jviohrh0jnbyubnf kirjoitti:

        On jumaliste uskomattomia naisia..........jostain pippurin kasvun takaa hamutaan miehiä panemaan kun kotimaiset ei kelpaa.......kun ne ei ole eksoottisia.......sitten valitetaan kun etelän pojat paskoo sänkyyn.

        Tiedättekö mitä........niin petaa kuin makaa.

        Istuskelen pöntöllä ja lähetän viestejä alakerran naapurille, plumps, pluumps, hyvin tipahtelee jytkyt, Aion vielä tehdä kumean loppupierun, kun sontimiselta ehdin.


      • Anonyymi

        Nämä taitaa olla näitä persumiesnaisten juttuja. Keinot on monet...


    • ap on huumorimiehiä

      No taidat olla. Oletko varma, että kyseessä oli mies eikä esimerkiksi lemmikkikani?

      • nenätarkkailija

        Muutama vuosi sitten asuin p..kalta haisevan miehen kanssa. Se lihoi seurusteluaikana 30kg, mikä aiheutti jatkuvat kaasutteluongelmat. Kun suhde sitten loppui, niin seinät haisi pierulta pitkään. Suhteen aikana kyllä näki vieraiden ilmeistä ja nenän liikkeistä, että pierun haju oli kotimme ominaishaju.


      • Laihduttajan vaimo
        nenätarkkailija kirjoitti:

        Muutama vuosi sitten asuin p..kalta haisevan miehen kanssa. Se lihoi seurusteluaikana 30kg, mikä aiheutti jatkuvat kaasutteluongelmat. Kun suhde sitten loppui, niin seinät haisi pierulta pitkään. Suhteen aikana kyllä näki vieraiden ilmeistä ja nenän liikkeistä, että pierun haju oli kotimme ominaishaju.

        Mulla on kokemusta 30 kiloa laihduttaneesta miehestä. Se on pahempi tilanne, kun paljon laihduttaessa ilmeisesti vatsalaukusta erittyy jotain eritettä, minkä haju on kammottava. Miehen suu ja hengitys haisee todella pahalta ja se levittyy koko asuntoon.Aamulla makuuhuoneessa ei oo mitään muuta kuin miehen pahanhajuisen hengityksen haju. Laihdutuksessa on tietysti myös maha melko usein sekaisin, joten kyllä pierun hajukin on meillä tuttu. Mielummin olisi voinut pitää ne 30 kiloonsa.


    • sgdsgggdg

      Tässä lueskellut näitä juttuja ja tuli mieleen, että piereskelettekö te naiset ollenkaan? Luulisi, että miehet ja naiset piereskelis saman verran, mutta harvoinpa tuota näkee naisen pierevän. Ite oon aika kova pieremään, mutta olenkin mies :D

      • 2 löysää

        Me olemme mieheni kanssa varmasti keskivertoa enemmän piereskelevä pariskunta. Itse olen synnyttänyt 5 lasta, ja mieheni on ollut aikaisemmin miesuhteissa, joissa hänen sulkijalihaksensa on löystynyt. Eli voin tunnustaa, että meillä kyllä
        pieree kumpikin paljon, eikä kumpikaan pysty pierua pidättämään. Ja meilläkin vieraat tuntee nenässään jalon hajun.


      • Totuus esiin...
        2 löysää kirjoitti:

        Me olemme mieheni kanssa varmasti keskivertoa enemmän piereskelevä pariskunta. Itse olen synnyttänyt 5 lasta, ja mieheni on ollut aikaisemmin miesuhteissa, joissa hänen sulkijalihaksensa on löystynyt. Eli voin tunnustaa, että meillä kyllä
        pieree kumpikin paljon, eikä kumpikaan pysty pierua pidättämään. Ja meilläkin vieraat tuntee nenässään jalon hajun.

        Vanhan sanonnan mukaan se, joka piarua pidättää, valehtelee muulloinkin.


      • Löysät paikat
        2 löysää kirjoitti:

        Me olemme mieheni kanssa varmasti keskivertoa enemmän piereskelevä pariskunta. Itse olen synnyttänyt 5 lasta, ja mieheni on ollut aikaisemmin miesuhteissa, joissa hänen sulkijalihaksensa on löystynyt. Eli voin tunnustaa, että meillä kyllä
        pieree kumpikin paljon, eikä kumpikaan pysty pierua pidättämään. Ja meilläkin vieraat tuntee nenässään jalon hajun.

        Me ollaan samanlainen pari. Mies on bi ja ollut pitkään miehen kanssa suhteessa. Sulkija on myös niin löysä, ettei pidättele mitään. Itse tavara pysyy jotenkin sisällä. Mulla 3 lasta synnytettynä ja paikat samassa kunnossa. Siinä sitten kun rytkytetään, niin kummaltakin saattaa siinä tuoksinassa päästä tuhnu jos toinenkin. Yhdessä siinä siten naureskellaan löysille paikoille, mutta kivaa on. Ja hajussa kasvaa, jos olla saattaa!


      • täh?
        Löysät paikat kirjoitti:

        Me ollaan samanlainen pari. Mies on bi ja ollut pitkään miehen kanssa suhteessa. Sulkija on myös niin löysä, ettei pidättele mitään. Itse tavara pysyy jotenkin sisällä. Mulla 3 lasta synnytettynä ja paikat samassa kunnossa. Siinä sitten kun rytkytetään, niin kummaltakin saattaa siinä tuoksinassa päästä tuhnu jos toinenkin. Yhdessä siinä siten naureskellaan löysille paikoille, mutta kivaa on. Ja hajussa kasvaa, jos olla saattaa!

        persreiän kauttako te niitä mukuloita ootta pusanneet?


      • Tulta mu.ille

        Kyllä naiset pieree! Ja käyttävät vielä pieremistä miesten alistamiseen. EX-vaimoni nimittäin käytti pieremistä viestintään, mikä oli minusta vähintäänkin kyseenalaista. Nukkumaan mennessä nimitäin vaimo ilmoitti (ollessamme lusikka-asennossa) "ampumalla" suoraan mu..ille, että tänään ei ole sellainen päivä. Sattui jonkun verran tuo ilmaluoti, eikä kyllä sen jälkeen enää tehnyt mielikään. Sitten kun taas oli sellainen toisenlainen päivä, niin mu.at säilyivät ehjinä, eikä peiton alla haissut.


      • Sirpa-Kyllikki
        Tulta mu.ille kirjoitti:

        Kyllä naiset pieree! Ja käyttävät vielä pieremistä miesten alistamiseen. EX-vaimoni nimittäin käytti pieremistä viestintään, mikä oli minusta vähintäänkin kyseenalaista. Nukkumaan mennessä nimitäin vaimo ilmoitti (ollessamme lusikka-asennossa) "ampumalla" suoraan mu..ille, että tänään ei ole sellainen päivä. Sattui jonkun verran tuo ilmaluoti, eikä kyllä sen jälkeen enää tehnyt mielikään. Sitten kun taas oli sellainen toisenlainen päivä, niin mu.at säilyivät ehjinä, eikä peiton alla haissut.

        Heh heh ! Ei ihme että on ex-vaimo..


      • 1-2-3 tulta
        Tulta mu.ille kirjoitti:

        Kyllä naiset pieree! Ja käyttävät vielä pieremistä miesten alistamiseen. EX-vaimoni nimittäin käytti pieremistä viestintään, mikä oli minusta vähintäänkin kyseenalaista. Nukkumaan mennessä nimitäin vaimo ilmoitti (ollessamme lusikka-asennossa) "ampumalla" suoraan mu..ille, että tänään ei ole sellainen päivä. Sattui jonkun verran tuo ilmaluoti, eikä kyllä sen jälkeen enää tehnyt mielikään. Sitten kun taas oli sellainen toisenlainen päivä, niin mu.at säilyivät ehjinä, eikä peiton alla haissut.

        Tämähän on loistava idea, otan tänä iltana käyttöön.


      • Tarkk'ampuja
        Tulta mu.ille kirjoitti:

        Kyllä naiset pieree! Ja käyttävät vielä pieremistä miesten alistamiseen. EX-vaimoni nimittäin käytti pieremistä viestintään, mikä oli minusta vähintäänkin kyseenalaista. Nukkumaan mennessä nimitäin vaimo ilmoitti (ollessamme lusikka-asennossa) "ampumalla" suoraan mu..ille, että tänään ei ole sellainen päivä. Sattui jonkun verran tuo ilmaluoti, eikä kyllä sen jälkeen enää tehnyt mielikään. Sitten kun taas oli sellainen toisenlainen päivä, niin mu.at säilyivät ehjinä, eikä peiton alla haissut.

        Täytyy tunnustaa, että tätä kikkaa (ei kikkaretta) on tullut käytettyä. Kannattaa ensin vähän herätellä veitikkaa pepun pyörityksellä. Kun veitikka vähän nousee, niin kas vain: siinä ne kaksi palloa on täysin ilman puolustusta. Ja sitten vain tulta. Joskus tosin tulee harhalaukauksia, mutta yleensä osuu. Ja saa taatusti nukkua yönsä rauhassa.


      • 1-2-3 tulta
        1-2-3 tulta kirjoitti:

        Tämähän on loistava idea, otan tänä iltana käyttöön.

        Toimii!


      • kokki
        Tulta mu.ille kirjoitti:

        Kyllä naiset pieree! Ja käyttävät vielä pieremistä miesten alistamiseen. EX-vaimoni nimittäin käytti pieremistä viestintään, mikä oli minusta vähintäänkin kyseenalaista. Nukkumaan mennessä nimitäin vaimo ilmoitti (ollessamme lusikka-asennossa) "ampumalla" suoraan mu..ille, että tänään ei ole sellainen päivä. Sattui jonkun verran tuo ilmaluoti, eikä kyllä sen jälkeen enää tehnyt mielikään. Sitten kun taas oli sellainen toisenlainen päivä, niin mu.at säilyivät ehjinä, eikä peiton alla haissut.

        Meillä muija on kehittänyt oman merkkikielensä. Kun olen kokki jalaitan meillä ruokia, niin siinä ei hirveästi ruokaillessa keskustella. Kun muija on syönyt, niin pitkä ja syvä röyhtäisy tarkoittaa, että olin onnistunut kokkailussa. Vähän pienempi röyhtäisy tarkoittaa neutraalia. Sen sijaan pitkä viheltävä pieru tarkoittaa, ettei tullut täyteen ja teeppä lisää. Ns. syväpieru tarkoittaa, että älä äijä ikinä tee tätä ruokaa uudestaan.


      • tsik tsik

        Mä näin kerran naisen pieraisevan, kun se istui pöydällä, jolla oli jauhoja. Pöllähti vaan jauhot, samalla kun kuului karmaiseva ääni. Tästä syntyi myös hajuhavainto, joten on nähty, kuultu ja haistetettu! Elämys oli järisyttävä kaikkine lieveilmiöineen, kuten mielipuolisine nauruineen ja mahan kipristelyineen. Suosittelen pierevän naisen etsimistä!


    • Ismo Kajasto

      Olipa yksi hauskimmista lukemistani viestiketjuista pitkään aikaan. Sai nauraa vedet silmissä vakavalle asialle. Pietu ja kakkahuumori se aina vain tuntuu purevan vaikka onkin nk tarkoituksetonta..

    • ukyjhtrge

      Aloittaja on ns. elikkämies, n. nelikymppinen äijä

      • Naisnäkökulmaa

        Tämän kirjoittaja taitaa itse olla 40v. äijä, joka ei tiedä asiasta naisen näkökulmasta mitään. Hyvä, että tästä ominaishajusta saa jakaa mielipiteitä.


    • yjthrgef

      Pa skallehan ne perkeleet useimmiten haisee, joku harvinainen kuselle

    • jaaa?

      "Aluksi ajattelin, että hänellä olisi ilmavaivoja, mutta jossain vaiheessa huomasin, että kaveri ilmeisesti jättää vessassa pyyhkimättä."

      Et siis erota pierupaskan ja umpipaskan hajua? Kyllä on jotain vikaa.

      Kyllähän useimmat näistä "etelänihmisistä" löyhkää omalle kemikaalilleen jne.

      • no joo

        Provohan tuo aloitus oli. Luultavasti jonkun miehen tekemä, tarkoituksena mollata naisia ja näiden kiinnostusta "etelänihmisiin".


    • 16+6

      Olen aina elänyt sen mukaan, että tunnistan sopivan miehen hänen hajunsa perusteella. Kyllä välillä yritän ajatella järjellä, mutta pahanhajuisen miehen kanssa ei voi olla. Hyvänhajuinen tai neutraalinhajuinen on paras. Neutraali ominaistuoksukin muuttuu aikanaan hyväksi.

      • Vimosovia

        Neutraali on paras. Se neutraali vaan on erilainen eri ihmisille.


      • Väistelijä

        Se neutraalius on harhaa. Miehen tuoksu muistuttaa omaasi, etkä sen vuoksi erota sitä. Kaikkihan haisevat jollekin, ja jos hajut eroavat liikaa, niin silloin parisuhde ei toimi. Itse olen melko kova pieremään, joten samanlainen pierufluidi on tullut saman katon alle löydettyä. Haistaan kumpikin samalle: vähän parfyymiä ja voimakas pierun/löysän kakan haju. Yksi ystävättäreni ei piere ollenkaan, ja samanlaisen ukon se otti. Ei piere eikä varmaan kakikaan, jos olen oikein ymmärtänyt. En kestäisi itse pierutonta ukkoa, tulisi aika pitkäksi, kun ei tarvitsisi väistellä mitään.


    • Pierasija

      Kylla minä äinakin piraisen, kun se on tulossa. Välilla pääsee scheiss, mutta sen ennättää ehtoolla pyyhkii.

      • Tuumasta toimeen

        Luinpa koko ketjun läpi, ja sen jälkeen... päästin kunnon pierun. Ja voin taata, että ääni oli kova ja haju paha.


      • Seurailija
        Tuumasta toimeen kirjoitti:

        Luinpa koko ketjun läpi, ja sen jälkeen... päästin kunnon pierun. Ja voin taata, että ääni oli kova ja haju paha.

        Taidanpa seurata esimerkkiä näin lauantai-illan kunniaksi! Ja teen sen ihan itseni vuoksi, ja ehkä vähän muiden kiusaksi


      • Fluisi
        Seurailija kirjoitti:

        Taidanpa seurata esimerkkiä näin lauantai-illan kunniaksi! Ja teen sen ihan itseni vuoksi, ja ehkä vähän muiden kiusaksi

        Seuraan esimerkkiä, ja yritän pierrä Finlandian alkua.


      • Hanuri kunnossa
        Fluisi kirjoitti:

        Seuraan esimerkkiä, ja yritän pierrä Finlandian alkua.

        Taidanpa aloittaa viikonlopun hanurikonsertilla. Mitähän soittais?


      • polokan tahtiin
        Hanuri kunnossa kirjoitti:

        Taidanpa aloittaa viikonlopun hanurikonsertilla. Mitähän soittais?

        Säkkijärven polokka


    • Kaikkea kokenut

      Minulla ihan karsea kokemus miehestä,joka kusi sänkyni piloille! Ihan oikeasti meni mun sängyn petari uusiksi,kun se kusen haju oli aivan hirveä! Mies luuli sit,et petivaatteet nostetaan vaan kuivamaan ja eikö sit vaan takas petiin ne kuivuneet kusipetivaatteet! Arvatkaa,lähtikö petari roskiin ja ukko mäkeen,hyi helvata!

      • uhri

        Joskus nuorena mulle kävi samoin, tosin tekijänä oli nainen.


    • naisetkin pieree

      kyllä tuli komiat naurut tästä!!!

      Kyllähän sitä jarrujäljet kalsareissa joillakin miehillä on välillä mut siis et sängystä asti löytyy lantaa!?!?!? hyi kauhee!!! Kyllä mua ällöttäis

      Ja meillä kyllä molemmat piereskelee ihan just sillo ku pierettää jos kaksistaan vaan ollaan :D

      • mustat farkut

        Mua kyllä ällöttää jarrujäljetkin, vaikka itseltäkin niitä joskus löytyy. Stringit ja valkoiset housut ei siis ole kun juttu.


    • Sirpa-Kyllikki

      Minullakin oli aikoinaan kaksi mies ystävää. Nyt olen ollut sinkkuna 15-vuotta. Ensimmäinen miehistä oli rakennusmies joka oli aika ronski tavoiltaan. Piereskeli aika avoimesti olipa siten seurueessa tuttuja tai vieraita. Ruokavalio hänellä oli aika rasvainen ja mahdollisesti lievä laktoosi-intoleranssikin hänellä oli. Töräyksiä siis riitti kotitarpeiksi riittävästi ja taatusti kylillekin. Myös haju oli ruokavalion myötä aika rasvainen.
      Sänkyhommissakin kaveri oli aika rahvas: tarttui hommiin kuin sika limppuun. ei paljon esileikkejä harrastanut ja onneksi homma olikin jo ohi alle kolmessa minuutissa. Ei hänen kuntonsa olisi paljon pitemmäksi aikaa riittänytkään. Tupakka, ylipaino,huonokunto ja reiluhko keskikössi varmasti vaikuttivat asiaan.
      Hommien jälkeen käänsikylkeä, pierasi ja nukahti samantien. Hoitelin sitten itse itseni paremmalla ajalla ominkäsin onneen. Myös leviä seisokki ongelmia kaverilla oli pikku pilinsä kanssa vaikka olikin vain n. 30 kun seurustelitiin.

      Katselin tyyppiä alle puolitoista vuotta vaikkakyllä hän kova työmies oli ja toi rahaa myös hieman yhteiseen pesään vaikka ryyppäsikin reilusti ja sökö vei yleeensä loput rahat. Oli olevinaan kovakin pelimies mutta älynlahjat eivät riittäneet yleensä korvaamaan huonoa tuuria korttipelissä. TV oli noiden lisäksi ainoa harrastus ja sieltä lähinnä formulat, lätkä ja toiminta lefffat joissa nopeita autoja ja vähäpukeisia naisia." Huumorintajuinen" hän myös oli - tosin parasta huumoria hänestä oli mojovan ja haisevan pierunj älkeen lehdellä hajun ympääristöön huiskuttelu ja röhönaurut päälle.Minua tuo ei luonnollisesti hirveästi naurattanut - vähiten silloin kun naiskuoro oli meillä jouluglögeillä. Tyypillinen Suomi-miehen sterotyyppi luonnehtisin. Punakka, hanakka ja tanakka !

      Uutta miestä valkatessani luonnollisesti halusin edellisen vastakohtaa. Löysinkin kirjeenvaihtoilmoituksen perusteella uskovaisen, valtionvirassa (toimistotyö) olevan kasvissyöjän. Tositarkoituksella oli liikenteessä.

      En oikein ollut tähänkään tyyppiin tyytyväinen. Kaveri oli hintelä, kalju ja silmalasipäinen. Ei varsinainen adonis siis. Tavoiltaan kovin siveä ja sivistynyt hän kyllä oli.
      Tämä heppu Ei piereskellyt äänekkäitä pieruja juuri lainkaan, mutta tiedättehän että pierussa onkin haju kuuroja varten. Eli ne suhnut mitä hän laski olivat kaksin veroin pahemman hajuisia mitä edellisen kaiffarin äänekkäät märänneenhajuiset töräykset. Kikherne , pavut muut kasvikset kyllä lisäävät kaasun muodostusta ja myöskin siihen rajusti hajua (sellainen kitkerä tiedättehän) aivan kiitettävästi. Ilmastokokouksissa pitäisikin mielestäni säätää haittavero kasvissyöjille noiden päästöjen takia !!

      Sängyssäkin kaveri oli kaino ja muutenkin käytökseltään jäykkä kuin kadetti paskalla. Sänkyhommat hoidettiin pimeässä peiton alla ja aina lähetyssaarnaaja asennossa (olisikohan johtunut uskosta?) Esileikit oli varmaankin opiskeltu jostain parisuhde opaasta jossa oli kerrottu että miehen tekemät kotityöt ovat parasta esileikkiä naiselle. Hän lämmittelikin minua siivoamalla ja tiskaamalla koko päivän. Kerran viikossa (yleensä lauantaina saunan jälkeen) sitten koitti tuo kauan odotettu akti. Kaverin varustus oli ohuenlainen ja vehkeen käyttö oli varmaankin luontofilmeistä (kanien parittelu) opittua nylkytystä joka kylläkin kesti aika tovin. Usein rupesin kyllästymään koko touhuun jo viidessä minuutissa ja teeskentelin orgasmia. Kaveri luuli olevansa todellinen panomies ja tulikin sitten samantien. Pakko oli teeskennellä sillä muuten touhu olisi kestänyt varmasti tunnin sillä kaverilla ei kunto ja potenssi loppuneet sillä hän taas harrasti marathonjuoksua ja jaksoi kyllä painaa pitkää päivää samaa tahtia. Aktin jälkeen hän luki iltarukouksen, kiitti herraa ja nukahti. Olisi joskus kiittänyt minuakin kun sai looraa. Unissaan hän kyllä piereskeli reilusti äänekkäitäkin pieruja ja valitettavasti nekin haisivat yhtä pahalle niiden äänettömien kanssa.

      Tätä kaveria katselin lähes kaksi vuotta ja hän vonkasikin minua koko ajan naimisiin kanssaan kun elimme kuulemma synnissä. Päästin hänet pahasta ja annoin lähtöpassit. Haiskoot jossain muualla välillä.
      Ette varmaan ihmettelekkään että olen nyt 45-vuotiaana edelleen sinkku ja käytän seksin saamiseksi vain silloin tällöin puumaa metsästäviä urheilullisia tanssiravitoloissa tapaamiani nuorehkoja miehiä. Niitähän kyllä tälläisellekin (olen hyvin säilynyt ja timmi mimmi) kissalle riittää. Lyhyissä suhteissa miehet näet harvoin kehtaavat piereksiä ja haista naisen läsnä ollessa !!

      • Ckxjckck

        Voehan ihimettä!!


    • Hyviä juttuja

      Harvoin olen nauranut yhtä paljon vedet silmissä kuin tätä ketjua lukiessani. Kirjoittajat (ja hyvät sellaiset) olivat kyllä pistäneet parastaan. :-)

      • Päivän naurut

        Saa kyllä nauraa jutuille näille.


    • Saimi-ope

      Voi hyvä Sylvi, mikä tilanne. Mieheni kyllä pieraisee aina silloin tällöin, muttei päästele housuun. Enkä kyllä itsekään. No, saatan ehkä pieraista kerran viikossa, mutta hillitysti, ja hyvät tavat muistaen.

      • muistelija2

        Ookkohan sä se sama Sylvi, joka oli mulla opena ala-asteella? Jos sun miehesi nimi on Erkki, niin sulla on kyllä ihan väärä kuva siitä. Muistan kun se tuli aina silloin tällöin meille kyntämään, niin kyllä se pieri kilpaa meidän isän kanssa. Ja yleensä Erkki voitti, kun isältä tuli pas.at housuun. Erkki vaan jatkoi nauraen pieremistä ja isä meni kiroillen vaihtamaan housujaan. Ja äiti huusi sille, että isot miehet taas leikkii.


      • Saimi1
        muistelija2 kirjoitti:

        Ookkohan sä se sama Sylvi, joka oli mulla opena ala-asteella? Jos sun miehesi nimi on Erkki, niin sulla on kyllä ihan väärä kuva siitä. Muistan kun se tuli aina silloin tällöin meille kyntämään, niin kyllä se pieri kilpaa meidän isän kanssa. Ja yleensä Erkki voitti, kun isältä tuli pas.at housuun. Erkki vaan jatkoi nauraen pieremistä ja isä meni kiroillen vaihtamaan housujaan. Ja äiti huusi sille, että isot miehet taas leikkii.

        Älä poika höpise! Minun Erkkini ei ole koskaan pieraissut, varsinkaan ei ole voinut ottaa osaa mihinkään kilpailuun, tai ainakaan teidän isän kanssa. Mikäli Erkki olisi pieraissut, niin Erkki olisi kyllä kertonut minulle, koska kertoo aina kakkimisensakin. Olemme olleet niin pitkään yhdessä, ettei Erkki enää häpeäisi kertoa, jos olisi pieraista päräyttänyt. Eipä levitetä Erkistä tuollaisia huhuja.


      • nyyh
        Saimi1 kirjoitti:

        Älä poika höpise! Minun Erkkini ei ole koskaan pieraissut, varsinkaan ei ole voinut ottaa osaa mihinkään kilpailuun, tai ainakaan teidän isän kanssa. Mikäli Erkki olisi pieraissut, niin Erkki olisi kyllä kertonut minulle, koska kertoo aina kakkimisensakin. Olemme olleet niin pitkään yhdessä, ettei Erkki enää häpeäisi kertoa, jos olisi pieraista päräyttänyt. Eipä levitetä Erkistä tuollaisia huhuja.

        Höpöjä, Erkki pieri kilpaa meidän isän kanssa. Ja valitettavasti voitti aina. Ei oppinut meidän isä pieremään kuraamatta kalsareitaan.


      • Anonyymi

        Pieruttomuus voi rusentaa pitkänkin suhteen, jossa on pieritty kilvan.


    • Tarve on kova

      Siskot hyvät, vaikkei tämä taitane olla treffipalsta, niin mistä olette löytäneet näitä sänkyyn sontivia papanaveikkoja, minäkin kun tahtoisin jo omani

      • lainaa vain

        Mulla on täällä kotona yksi papanakone. Haluatko lainaan sontimaan tai pieremään?


      • lainaaja2
        lainaa vain kirjoitti:

        Mulla on täällä kotona yksi papanakone. Haluatko lainaan sontimaan tai pieremään?

        Joo, voisin mäkin ottaa sellasen papanakoneen vähäksi aikaa kotiin. Jos oikein ymmärsin, niin sellainen on kuitenkin varsin vilkas petipuuhissa!?


    • Eli kaikki kelpaa

      Meidän tuppukylän lähikaupan nurkalla on aina iso porukka noin 50-60vuotiaita (joskus vähän nuorempiakin) alkoholisti miehiä, yleensä niillä jotain kiljua mukana ja he tekee molemmat tarpeensa ympäri nurkkia ja kuuleman mukaan välillä omiin housuihinsakin. Tiedoksi vaan ihan sillä että jos kiinnostaa perushygieniastaan huolehtimattomat miehet, niin ei niitä tarvitse ulkomailta asti ruveta hakemaan, kun kerran lähempääkin löytää.........

      • näin on

        Kunnon mies pieree ja pussaa, eikä tuppisuu ja tappipers.


    • lirauttaja

      Voihan pieru, kun sai nauraa pissat ja kakat livahti housuun.

      • Pikkarit vaihtoon

        No niin kävi täälläkin tai siis meinasi tulla pissat, muttei kakkoja...


    • Wima Sinikka

      Tuollainen papanamaakari olisi kyllä loitovalonta jollekin horttonoomifriidulle. Voisi näet näppärästi heitellä papanat kukkaruukkuihin lannoitteeksi ja kukat kukkisivat hienosti...

      • Wilma Sinikka

        Siis loistovalinta! Sorry näppäilyvirhe..


    • Kinkun paistaja

      Onpas kiva saada vertaistukea teiltä siskot. Mieheni on nimittäin karmea piereskelijä. Pelkään jo etukäteen huomista jouluaattoa, kun se ahmii itsensä täyteen kinkkua, rosollia jne. Sitten se piereskelee loppujoulun. Vielä kun on sukulaiset kylässä, niin se kyllä yrittää peitellä piereskelemistään esimerkiksi takan vieressä istumalla, mutta eihän sille karsealle hajulle voi mitään.

      Joten ei muuta kuin hajuisia jouluja teille kaikille, jotka kärvistelette samanlaisen ongelman kanssa!

      • HYI HELVETTI

        Tuokin asia kuuluu yleissivisyneisyyteen piereskely tapahtunee "omissa"oloissaan ei toisten läsnä oloissa...kaikkee paskaa voi olla kun näitä juttuja lukee!!!Voi jestas.


      • mikähän..

        ehkä sinäkin voisit rehellisesti ajatella, haittaako tuo?

        jos et tee siitä ongelmaa, sitä ei ole.


      • Ulkoilemaan

        Meidän isäntä on ainakin pierryt pari päivää, mutta vetää edelleen kinkun jämiä. Huh huh, mikä haju talossa. Lähden vähäksi aikaa ulos.


      • kokki koken
        Ulkoilemaan kirjoitti:

        Meidän isäntä on ainakin pierryt pari päivää, mutta vetää edelleen kinkun jämiä. Huh huh, mikä haju talossa. Lähden vähäksi aikaa ulos.

        Tein kinkun jänistä hernekeittoa. Varmaan illalla isäntä esittää huilukonaertin. Yleensä välttelen ilmavaivoja aiheuttavia ruokia. Mites muiden ruokalistat?


      • ilotulittajan vaimo
        kokki koken kirjoitti:

        Tein kinkun jänistä hernekeittoa. Varmaan illalla isäntä esittää huilukonaertin. Yleensä välttelen ilmavaivoja aiheuttavia ruokia. Mites muiden ruokalistat?

        Mun miehen maha menee sekaisin perunasta, mutta ei aina. Se onkin hauskaa lottoa, kun kuunnellaan perunan aiheuttamaa reaktiota. Jos mahasta alkaa kuulua lorinaa, niin pari minuuttia ja varpusparvi on irti. Silloin tämä tyttö lähtee pakoon sitä ilotulitusta.


    • Munakoiso

      Isot miehet haisevat pahalle, koska heillä on suurempi pinta-ala, josta vapautuu enemmän hajumolekyylejä ilmaan. Monesti ison miehen ohittaessa ilmassa on ummehtunut ulosteen haju.

    • räppänät auki

      Ukko ehti tänään ekaksi nukkumaan, ja mikä pierun haju siellä oli kun meinasin mennä nukkumaan. Saa olla räppänät vähän aikaa auki ennen kuin liityn seuraan. Ukolta mielenkiintoinen uuden vuoden toivotus!

      • talosuunnittelija

        Onks kellään muulla tällaisia ongelmia? Mun mies ilmeisesti rentoutuu nukkumaan mennessään, ja päästelee siinä makuulla päivän paineet ulos. Aivan hirveä haju, kun se nostaa peittoa. Rakennettiin muutama vuosi sitten talo ja kun tiesin tämän ominaisuuden, niin tehtiin kaksi tuuletusikkunaa makkariin, joilla saa nopeasti läpivedon.

        Eiks kenenkään muun mies päästele ilmoja nukkumaan mennessään?


      • lääkäriin vaan
        talosuunnittelija kirjoitti:

        Onks kellään muulla tällaisia ongelmia? Mun mies ilmeisesti rentoutuu nukkumaan mennessään, ja päästelee siinä makuulla päivän paineet ulos. Aivan hirveä haju, kun se nostaa peittoa. Rakennettiin muutama vuosi sitten talo ja kun tiesin tämän ominaisuuden, niin tehtiin kaksi tuuletusikkunaa makkariin, joilla saa nopeasti läpivedon.

        Eiks kenenkään muun mies päästele ilmoja nukkumaan mennessään?

        No, on samanlaisia ongelmia. Lähetin kerran ukon lääkäriin, kun kyllästyin sen iltapiereskelyyn. Ensin kun paahtaa täysillä kotitöitä, ja lopulta pääsee sänkyyn, niin vastassa on karsee pask4n haju. Saa oikein pelätä, kun se nostaa peittoa, ettei lähde taju.

        Ei sieltä lääkäristä tullut sen enempää selvyyttä vaivaan. Se oli käskenyt muuttaa ruokavaliota, ettei söisi niin paljon salaattia iltaisin. Salaatti kuulemma alkaa laskemaan makuuasennossa, ja muodostuu ilmaksi paksusuolessa. Mutta ei sekään auttanut, pierumaakari mikä pierumaakari. Täytyy varmaan myös lyödä seinään reiät, joista voi tuuletella pahimmat haisut mäelle.


      • rikkauden merkki
        lääkäriin vaan kirjoitti:

        No, on samanlaisia ongelmia. Lähetin kerran ukon lääkäriin, kun kyllästyin sen iltapiereskelyyn. Ensin kun paahtaa täysillä kotitöitä, ja lopulta pääsee sänkyyn, niin vastassa on karsee pask4n haju. Saa oikein pelätä, kun se nostaa peittoa, ettei lähde taju.

        Ei sieltä lääkäristä tullut sen enempää selvyyttä vaivaan. Se oli käskenyt muuttaa ruokavaliota, ettei söisi niin paljon salaattia iltaisin. Salaatti kuulemma alkaa laskemaan makuuasennossa, ja muodostuu ilmaksi paksusuolessa. Mutta ei sekään auttanut, pierumaakari mikä pierumaakari. Täytyy varmaan myös lyödä seinään reiät, joista voi tuuletella pahimmat haisut mäelle.

        Raha se vaan haisee, kun on pierun haju. Ei köyhät piere tai ei niillä ole varaa pierrä.


    • Sivistynyt.

      Kylläpä siras ketju? En muuta tiedä sanoa?

      • pierun kieltäjä

        Samaa mieltä! Minäkään en ole alkanut piereskellä!


      • Sivistyneelle

        Joillakin elämä on ilmeisesti niin täydellistä, ettei siihen kuulu mitkään hajut. Mun mielestä tämänkin ketjun asioista pitää pystyä keskustelemaan, vaikka ne osan mielestä eivät ole tärkeitä.


      • Kledei

        Mulkin on Tsiraksen kledjut! Enpä mäkään sit muuta bamlaa?


    • Tänään kotona

      Joku kolumnisti kirjoitti Hesarissa, että piereminen on kotoista. Niin mustakin. Tykkään siitä, kun koko perhe istuu sohvalla vierekkäin, ja siinä sitten vuorotellen päästellään pieruja. Aina kun joku päästää pierun, nauretaan. Jos joku päästää oikein äänekkään ja haisevan pierun, niin silloin saatamme yltyä taputuksiin ja bravo -huutoihin.

    • Salapollari

      Meillä mies ilmeisesti piereskelee äänettömästi herättyään. Se lueskelee kännykästä juttuja ensin, ja sitten yhtä-äkkiä nousee ja heilauttaa peiton päältään. Samalla kun miehestä lähtee vauhdilla makkarista, niin huoneeseen leviää karsea kakan/pierunhaju. En kuitenkaan ole kehdannut ottaa aihetta miehen kanssa puheeksi, mutta jotain tosi omituista siinä aamulla tapahtuu, kun joka aamu miehen noustessa sängystä se karsea haju leviää koko huoneeseen. Onko muita ajatuksia kuin se että mies pieree peiton alla?

      • Mikä herätys!

        Sattuipa sopivasti tämä teksti. Aamulla nimittäin raivostuin lopullisesti samasta asiasta. Nukuin ihan rauhassa, ja ukko oli taas tehnyt temput eli päästellyt eilisten tuoreiden ruisleipien voimalla pieruja peiton alla. Sitten se oli noussut ja heittänyt peiton päältään. Ja ette voi uskoa, heräsin tänä aamuna pierun hajuun, kun se alkoi melkein yskittää. En siis siihen peiton kahinaan vaan nimenomaan hajuun. Äijä tietysti näytteli tietämätöntä, ja häipyi melko kiireellä työmatkalla. Oli muuten viimeinen kerta, kun leivon yleensä mitään, jos ei vatsa tuon enempää kestä!

        Onko tämä muuten yleistä, että miehet herättelee pierunhajulla aamuisin?


      • Vessa makkariin
        Mikä herätys! kirjoitti:

        Sattuipa sopivasti tämä teksti. Aamulla nimittäin raivostuin lopullisesti samasta asiasta. Nukuin ihan rauhassa, ja ukko oli taas tehnyt temput eli päästellyt eilisten tuoreiden ruisleipien voimalla pieruja peiton alla. Sitten se oli noussut ja heittänyt peiton päältään. Ja ette voi uskoa, heräsin tänä aamuna pierun hajuun, kun se alkoi melkein yskittää. En siis siihen peiton kahinaan vaan nimenomaan hajuun. Äijä tietysti näytteli tietämätöntä, ja häipyi melko kiireellä työmatkalla. Oli muuten viimeinen kerta, kun leivon yleensä mitään, jos ei vatsa tuon enempää kestä!

        Onko tämä muuten yleistä, että miehet herättelee pierunhajulla aamuisin?

        Kuinka monella muuten on vessa makuuhuoneen yhteydessä? Olen nimittäin ajatellut, että se voisi olla toimiva juttu. Saisi tässäkin tapauksessa potkaistua äijän sinne pieremään aamuisin. Tai tietysti vaatehuonekin sopii samaan tarkoitukseen. Pimeä vaatehuone olisi oiva paikka päästellä aamupierut. Ainoa ongelma on, että ajan myötä haju tarttuu liinavaatteisiin, ja sitten pierun haju on aina läsnä lakanassa.


      • 3+16
        Mikä herätys! kirjoitti:

        Sattuipa sopivasti tämä teksti. Aamulla nimittäin raivostuin lopullisesti samasta asiasta. Nukuin ihan rauhassa, ja ukko oli taas tehnyt temput eli päästellyt eilisten tuoreiden ruisleipien voimalla pieruja peiton alla. Sitten se oli noussut ja heittänyt peiton päältään. Ja ette voi uskoa, heräsin tänä aamuna pierun hajuun, kun se alkoi melkein yskittää. En siis siihen peiton kahinaan vaan nimenomaan hajuun. Äijä tietysti näytteli tietämätöntä, ja häipyi melko kiireellä työmatkalla. Oli muuten viimeinen kerta, kun leivon yleensä mitään, jos ei vatsa tuon enempää kestä!

        Onko tämä muuten yleistä, että miehet herättelee pierunhajulla aamuisin?

        Meillä ei ollut hajuongelmaa, mutta muutaman kerran olen yöllä herännyt mieheni päästämään pamaukseen. Tai näin ainakin uskon. En usko kuitenkaan että se tekisi sitä tahallaan vaan paine vaan kasvaa liian kovaksi ja lopuksi sitten ns. kansi lentää kattoon. Nopeastihan siinä nukahtaa sen jälkeen, eikä siitä sen enempää jutella. Olen ymmärtäväinen vaimo ja siksi en häntä tästä soimaa, vaikka yöunet välillä katkeavatkin. Voisihan se olla että mies tulisi joka yö kännissä kotiin. Parempi pieni pieru kuin suuri suru!


      • Pierut kieltoon!
        3+16 kirjoitti:

        Meillä ei ollut hajuongelmaa, mutta muutaman kerran olen yöllä herännyt mieheni päästämään pamaukseen. Tai näin ainakin uskon. En usko kuitenkaan että se tekisi sitä tahallaan vaan paine vaan kasvaa liian kovaksi ja lopuksi sitten ns. kansi lentää kattoon. Nopeastihan siinä nukahtaa sen jälkeen, eikä siitä sen enempää jutella. Olen ymmärtäväinen vaimo ja siksi en häntä tästä soimaa, vaikka yöunet välillä katkeavatkin. Voisihan se olla että mies tulisi joka yö kännissä kotiin. Parempi pieni pieru kuin suuri suru!

        Musta on kauheeta, jos mies pieree. Oon jättänytkin monta hyvääkin miestä sen takia, että ovat intaantuneet haisemaan. En voi sietää pierun ääntä tai hajua. Sen äänikin on samanlainen kuin lapsuuteni rasvaamaton ulko-ovi tai sen nokkahuilun ääni, jota mut pakotettiin soittaan. Kumpikin vie ihmisen arvostuksen mun mittareille nollaan, enkä todellakaan halua olla sellaisten kanssa tekemisissä!


      • FART engine
        3+16 kirjoitti:

        Meillä ei ollut hajuongelmaa, mutta muutaman kerran olen yöllä herännyt mieheni päästämään pamaukseen. Tai näin ainakin uskon. En usko kuitenkaan että se tekisi sitä tahallaan vaan paine vaan kasvaa liian kovaksi ja lopuksi sitten ns. kansi lentää kattoon. Nopeastihan siinä nukahtaa sen jälkeen, eikä siitä sen enempää jutella. Olen ymmärtäväinen vaimo ja siksi en häntä tästä soimaa, vaikka yöunet välillä katkeavatkin. Voisihan se olla että mies tulisi joka yö kännissä kotiin. Parempi pieni pieru kuin suuri suru!

        Paineanturi mittaa painetta ja paineen noustua liian korkeaksi mahaenergialaitoksen ohjaustietokone avaa varoventtiilin päästäen liiat paineet pihalle.
        Nenäanturi mittaa pakokaasupäästöjä ja säätää mahaenergialaitoksen palamistapahtumaa sen mukaan.
        Valitettavasti tästä järjestelmästä puuttuu katalysaattori ja polttoaineen annostelukin on melko suurpiirteistä :P


    • :DDD

      repesin :D

    • Nauraa vedet silmiss

      Nauraa kätkätin ääneen tätä ketjua:DD

    • ...........

      Olen haistelija... muutama isokokoinen mies on haissut hiivalle ja se haju saa minut voimaan pahoin. Joudun töissäni haistelemaan mummojen ja pappojen hautuneita varpaanvälejä ja en halua miehen haisevan samalta.

      Eräs mies haisi todella voimakkaalta hieltä ja seksin yhteydessä se tarttui minuun. Suihkun jälkeenkin oli tunne, että se hiki haisee minussa vieläkin. Se suhde päättyi näinkin "pieneen" ongelmaan.

      En ole koskaan ulkomaalaisen kanssa ollut, mutta kaupassa törmään ongelmaan, että moni haisee todella pahalta. Liekkö sitten ne papanat housuissa...

      • Totuus löytyy kaura

        Jos on bokserit, niin papanat voisi tippua lahkeesta, mutta muuten erottuu vaan hajusta. Ei se oo mies eikä mikään, joka ei osaa kunnolla pierrä!


    • naurattaapierettää

      Pieru, se on se ääni mikä kuuluu ihmisen kehitysvaiheessa kun perce repeää kahtia :D

    • voihan vitsi

      Ei silti naurata tippaakaan nämä jutut! Miehelläni krooniset ilmavaivat...mikä paskankäry ympärillä koko ajan, Karseinta on makuukammarissa aamuisin.On kuin kaasukammio. Huh! Eikä auta minua syyllistää kysymällä, mitä miehelleni syötän...itse hän valikoi ruokansa ja etenkin juomansa.
      Ja hien haju vielä tämän päälle.Peseytyä mukamas osaa, vaan ei aina siltä vaikuta.Deodorantin käyttö olisi ihan sallittua ja jopa suotavaa.
      Kaikkeen kuitenkin tottuu vuosien saatossa.
      Mitä olisikaan ilman noita hajujaan!

      • Susa82

        Meillä on mies innostunut grillaamisesta. Ilmeisesti karsinogeeni tai joku muu pistää sen vatsan sekaisin ja kärsijänä olen minä ja lapset. Mies on oppinut jostain äijätemput. Ensin se grillailee (tai rillaa, niin kuin se nykyään sanoo), sitten sen syödä hotkii pari makkaraa ja marinetin. Huuhtelu tapahtuu yhdellä kolmoskarhulla ja lasillisella valkoviiniä (ei musta kovinkaan äijää, mutta sen mielestä se on niitä pikkurilli-juttuja!), minkä jälkeen se rojahtaa tv:n ääreen. Sitten se alkaa hihitellä ja kikatella päästäessään ensimmäisen huilukonsertin äänen. Siitä lähtee huiluosuudet ensin liikkeelle päätyen saksofoonin töräykseen. Siinä vaiheessa hihittely on vaihtunut hohotukseen ja kommentteihin "Miksi te pidätte nenästänne kiinni?" Kerran sen äiti oli meillä ja se vaan sanoi, että tuo meidän K...o on aina ollut niin herkkävatsainen, että lapsenakin se kakki tuplakerrat sen veljeen verrattuna. Ja tätä tapahtuu siis tällä hetkellä joka ilta.


      • voihan vitsi
        Susa82 kirjoitti:

        Meillä on mies innostunut grillaamisesta. Ilmeisesti karsinogeeni tai joku muu pistää sen vatsan sekaisin ja kärsijänä olen minä ja lapset. Mies on oppinut jostain äijätemput. Ensin se grillailee (tai rillaa, niin kuin se nykyään sanoo), sitten sen syödä hotkii pari makkaraa ja marinetin. Huuhtelu tapahtuu yhdellä kolmoskarhulla ja lasillisella valkoviiniä (ei musta kovinkaan äijää, mutta sen mielestä se on niitä pikkurilli-juttuja!), minkä jälkeen se rojahtaa tv:n ääreen. Sitten se alkaa hihitellä ja kikatella päästäessään ensimmäisen huilukonsertin äänen. Siitä lähtee huiluosuudet ensin liikkeelle päätyen saksofoonin töräykseen. Siinä vaiheessa hihittely on vaihtunut hohotukseen ja kommentteihin "Miksi te pidätte nenästänne kiinni?" Kerran sen äiti oli meillä ja se vaan sanoi, että tuo meidän K...o on aina ollut niin herkkävatsainen, että lapsenakin se kakki tuplakerrat sen veljeen verrattuna. Ja tätä tapahtuu siis tällä hetkellä joka ilta.

        Otan osaa. Niin tuttua tuo kaikki. Mikään muu ei naurata,kuin kunnon pieruntöräykset...siis miestä ei naurata!! Ja minulla melkein tippa linssissä.


      • Juhannusmorsian
        voihan vitsi kirjoitti:

        Otan osaa. Niin tuttua tuo kaikki. Mikään muu ei naurata,kuin kunnon pieruntöräykset...siis miestä ei naurata!! Ja minulla melkein tippa linssissä.

        Musta ainakin piereminen on osa mun miestä. Pieremätön mies on musta sekä hajuton että mauton. Kyllä miehestä täytyy lähteä kunnon haku ja siinä täytyy olla myös maku. Sittenhän se olisi sama vaikka pussailisi seinää, jos haluaa hajutonta ja mautonta.


    • mies88.

      Minä luulin että täällä keskusteltaisiin miesten ominaishajuista eikä piereskelystä ja papanoista.

      Exä kyllä piti minun tuoksustani kovin ja jos olin poissa kotoa viikonlopun niin nukkui nuuskutellen minun paitaani. Samoin minä pidin hänen tuoksustaan ja hänen poissa ollessaan haisteliun hänen paitojaan.

      • Tästä maailmasta

        Sanoi vaan haistelevansa paitaasi. Äijät on just sellasii, et ne sanoo tekevänsä jotain, kun ei oo ketään todistajaa. Todellisuudessa se oli kuule hakenut kopan kaljaa, juonu ne ja sammunut sänkyynsä. Sitten siinä yön ajan päästelly pierujaan. Aamulla sitten koko huone haisi vanhalle kaljalle, hielle ja pierulle. Ei siinä sun paitojas muisteltu. Sitten se keräsi ne pullot pois kauppaan, ja siivos muutenkin paikat. Siinä morkkikses sitten heitti sen sun paidan sinne sänkyyn. Saatto olla, et oli käyny bylsimäs naapuris parhaassa tapauksessa. Et siinä se todellisuus!


    • bi-nainen

      Mielestäni miehen ominaistuoksu on suloinen ja kiihottavakin. Tykkään haistella miehen sukuelintä, ei haittaa vaikka olisi vähän likainenkin. Samoin rakastan miehen peppureiän hajua, kunhan on puhdas. :3 Hienhajukaan ei ole paha. Nuo kaikki ovat oikeastaan kiihottavia.

      Toki pieru ja kakka haisee jos mies käy kakalla tai pieraisee, mutta niinhän se haisee naisillakin, ja naisten paska / pieru haisee tutkitusti miehiä pahemmalta.

      Vähän naurattaa tää naisten kitinä siitä kun mies haisee paskalle, kun itse kuitenkin piereskelette ja paskotte varsinkin menkkojen ja raskauden aikana pahemmin kuin kymmenen miestä yhteensä. :D

    • Puolustaja

      Onhan täällä käyty laajempaakin analyysiä miesten ominaishajuista, mutta aika usein on päädytty siihen, että pierun ja kakan haju ovat sitä kaikista ominaisimpaa miehen hajua. Papanathan aiheutttavat omalta osaltaan tämän hajun, jos ovat jääneet kikkareina roikkumaan miehen peräpäähän. En kiellä, etteikö naisetkin silloin tällöin piereskele tai kakkaa, mutta harva nainen (jotkut kylläkin) tekee tätä julkisesti. Miesten ongelma on se, että tekevät näitä kumpaakin ikävää juttua ihan julkisesti ja hohottavat päälle.

      • Anonyymi

        Jospa tieremiehet jalostaisivat hajuttoman pierun. Lääketieteen Nobelin voisi myöntää heille.
        Näin ilmastonmuutos pysähtyisi ja hengitys olisi vappaampaa.


    • Lomalaisen vaimo

      Meidän iskä se on grillannu koko kesän kylmistä keleistä huolimatta, ja ominaishaju koostuu seuraavista asioista tällä hetkellä (huom! ollut juhannuksesta asti lomalla):
      - pinttynyt hienhaju (tarttunut myös vaatteisiin)
      - rasvan haju (johtuu jatkuvasta grillauksesta)
      - suussa vanhan kaljan haju (osittain pilsusta, mutta myös kolmosesta)
      - vahva pierun haju (grilliruoat sekoittaa vatsan jatkuvasti)
      - osittain kyllä myös suora p*s*an haju (ei taida mökkiolosuhteissa pyyhkiä peppuaan kunnolla)
      - lievä suolan haju iholla (käy aina silloin tällöin meressä uimassa, mutta ei pese sen enempää itseään)
      - tukka haisee lisäksi koiralta (ollut pesemättä juhannuksesta asti)
      - jaloissa voimakas jalkahien haju, sekoittuen kengän nahkan hajuun (ei käytä periaatteesta sukkia kesällä).

      Tällaiset on meidän perheen miesväen ominaishajut täällä Kalajokilaaksossa.

      • jaa?

        "Teidän iskä" eli sun vanha isäsi?

        Haisteletko hänen ihoaan, tukkaansa ja persettään?

        Tarkoittaako pilsu pilsneriä vai pillua?


      • PP haju pinttyy
        jaa? kirjoitti:

        "Teidän iskä" eli sun vanha isäsi?

        Haisteletko hänen ihoaan, tukkaansa ja persettään?

        Tarkoittaako pilsu pilsneriä vai pillua?

        Tarkoittaako pilsu pilsneriä vai pillua?

        Ei kai sillä ole väliä, jos ei ole hampaitaan vähään aikaan pessyt. Eikö niiden haju ala muistuttamaan toisiaan?


    • raikasjapuhdas

      Voiko avioeron syyksi kelvata helvetin pahan hajuinen hengitys. Puolison henki haisee, kun raato. Olen jo eräämmän kerran kehottanut parantamaan suuhygieniansa tasoa, hankkinut tahnoja, hammaslankaa, lankaimen, suuvettä ym. Mutta hyi helkkari se vaan haisee pahalta. Sitten miettii, kun ei sänkyyn pääse. Mutta kuka voi naida kuvottavalta haisevan miehen kanssa?

    • Marimatti

      Voi jeesus eipä ole hetkeen ollut yhtä hauskaa luettavaa mitä tässä ketjussa on, piristää päivää kummasti hyvät naurut, minkälaisia ruikkoja te miehiksenne ootte oikeen haalineet, hämmästyttää suuresti.

      Siis oikeesti eikö teidän ukot peseydy jos ne paskalle haisee?
      Meillä mies pesee alapään joka päivä ja pitää muustakin hygieniasta hyvää huolta, käyttää mietoja hyvän tuoksuisia hajuvesiä, eikä se piereskele sisällä ei edes yöllä, aamulla on painetta mutta se menee vessaan tai parvekkeelle pireksimään.
      En minäkään ilkeä sisällä piereksiä kun ei kumppanikaan piere, meillä on makkarissa aamullakin raikas ilma.

      • Deidriimör

        Taidat nähdä unta. Ettei muka kumpikaan piereskele kotioloissa sisällä. Heh heh! Herätys! Wake up, and fart!


      • On ilmoja pidellyt
        Deidriimör kirjoitti:

        Taidat nähdä unta. Ettei muka kumpikaan piereskele kotioloissa sisällä. Heh heh! Herätys! Wake up, and fart!

        Meillä ei ainakaan kumpikaan päästele ilmoja sisällä. Itse käyn tekemässä sen parvekkeella ilmoittamalla, että käyn vähän haistelemassa ilmaa. En kehtaa sanoa miehelleni sen tarkempaa, mutta epäilen mieheni aavistelevan, miksi menen parvekkeelle. Mieheni uskon hoitavan tarpeensa autossa, koska siellä on leijailee joskus sellainen vanhan ulosteen haju. Vaikka voihan sinne tietysti joutua esimerkiksi koiran ulostetta kenkien pohjasta.


      • parvekenaapuri
        On ilmoja pidellyt kirjoitti:

        Meillä ei ainakaan kumpikaan päästele ilmoja sisällä. Itse käyn tekemässä sen parvekkeella ilmoittamalla, että käyn vähän haistelemassa ilmaa. En kehtaa sanoa miehelleni sen tarkempaa, mutta epäilen mieheni aavistelevan, miksi menen parvekkeelle. Mieheni uskon hoitavan tarpeensa autossa, koska siellä on leijailee joskus sellainen vanhan ulosteen haju. Vaikka voihan sinne tietysti joutua esimerkiksi koiran ulostetta kenkien pohjasta.

        On huomattu että käyt parvekkeella pieremässä - tai lähinnä siis haistettu ja kuultu. Parveketupakoinnin sijasta / lisäksi tulisi kieltää myös parvekepiereskely.
        Terveisin naapuri


      • bqanjbnjk
        parvekenaapuri kirjoitti:

        On huomattu että käyt parvekkeella pieremässä - tai lähinnä siis haistettu ja kuultu. Parveketupakoinnin sijasta / lisäksi tulisi kieltää myös parvekepiereskely.
        Terveisin naapuri

        minä taas luulin että siellä ne taas leipoo pikkuleipiä..


    • jjjjjggd
    • BEM

      Hah hah. Hyviä juttuja.

      Mä en oikein ymmärrä miksi ns. jarrutusjälkiä pidetään normaaleina miehillä. Sehän vaan tarkoittaa, ettei ole viitsinyt pyyhkiä persettään tarpeeksi hyvin. Jos ei paperilla lähde niin sitten vedellä.

      Itselläni oli myös suuria vaikeuksia hienhajun kanssa kunnes rupesin sheivaamaan kainalot. Karvoihin haju tarttuu muutenkin tosi tiukasti. Itse menin tässä hiljattain nätin mukavan naisen kanssa sänkyyn ja kun rupesin nuolemaan hänen alapäätään oli karvoihin tarttunut kusenhaju aika luotaantyöntävä.

      Tuossa aloittajan tapauksessa voi nuo papanat olla sellaisia peppukarvoihin tarttuneita kikkareita, jotka on taistelun tuoksinassa irronneet.

      Jotenkin ymmärrän vielä tuon autossa piereskelyn . Sieltä ei voi olla jatkuvasti pomppimassa pois ja useimmiten siellä ollaan yksin. On se kuitenkin ikävää jos haju pinttyy penkkeihin.

      Useimpiin hajuihin siis auttaa saippua ja partakone.

      • Kasakka Iistä

        Kyllä, nämä on tärkeitä juttuja. Itse kyllä olen vaatinut miestäni ajamaan partakoneella ns. perskarvatkin, ettei jää kikkareita roikkumaan. Varsinkin nuorena miehenä ollessani olin tosi tarkka sen suhteen, että takalisto oli ajeltu. Kyllä siinä tiimellyksessä joka tapauksessa kakka haisee ja palalaikka soi.


      • Pusuja pakoon
        Kasakka Iistä kirjoitti:

        Kyllä, nämä on tärkeitä juttuja. Itse kyllä olen vaatinut miestäni ajamaan partakoneella ns. perskarvatkin, ettei jää kikkareita roikkumaan. Varsinkin nuorena miehenä ollessani olin tosi tarkka sen suhteen, että takalisto oli ajeltu. Kyllä siinä tiimellyksessä joka tapauksessa kakka haisee ja palalaikka soi.

        Aika kakka/pieru-painotteisena miesten ominaishaju nähdään. Meillä on kyllä tuo ukko kehittänyt tässä vuosien mittaa melko omaperäisen hajun suuhunsa. Siis ei mitenkään positiivisessa mielessä vaan sellainen outo makea (vanhan siiderinmakuinen). Ei tee kyllä mieli pussailla, mutta ikävä juttu on, että mies on sitten sitäkin kovempi pussailija.

        Siskot, mitä neuvoksi?


    • Perässähiihtäjä

      Ei pidä paikkaansa, ettei naiset piere. Meillä on ainakin vaimo huomattavasti kovempi pieremään. Voittaa sekä äänessä että hajussa! Jään täysin lähtötelineisiin, kun otetaan kisaa iltaisin.

    • Vehkeet puhtaiks

      Pieru, pieru ja pieru! Onko tosiaan niin, että pierun haju on hajuista ärsyttävin. Kyllä mua henk.koht. eniten ärsyttää se, että kun saan harvoin äijän innostumaan iltaleikeistä, niin sekä kassit että itse vehje döftaa kuin rankkitynnyri. Oo siin sitten hehkeänä ja kiihottuneena! Enemmän siinä on sillon kiivastuneena, etteikö vois tehdä edes alapesua pari kertaa viikossa! Ei luulis olevan vaikeeta esim. heittää vessa lavuaarissa vähän vettä pipen päähän!

      • Pumpulissa kasvanut

        Ei tytöt, mistä te ootte löytäneet näitä miehiä. Ei mulle ole ikinä tullut vastaan haisevaa miestä.


    • misä haisee

      parempi pieru, keräkaali, hapankaali

      • Täydellinen mies

        Voin puhua vain omasta puolestani. Olen varmasti melkein kaikkien suomalaisnaisten ihannemies: pitkä, komea jne. Ja kaiken hyvän lisäksi hyvä pieremään. Pieremistä olen harjoitellut pikkupojasta alkaen. Osaan jo Fur Elisen alun, mitä pidetään fluidistien todellisena taidon näytteenä.

        Ikävää vaan on, etteivät nämä ylivertaiset ominaisuuteni ole houkutelleet ketään pysyvästi rinnalleni. Olen miettinyt, että täytyisi varmaan luopua jostakin ominaisuudesta, etteivät naiset koe itseään huonompana kuin on tällainen täydellisyys vertailukohtana. Pieremisestä en kuitenkaan suostu edes keskustelemaan. Ehkäpä lihota itseni uuteen kuosiin, niin en olisi enää niin täydellinen. Vai mitä mieltä itse naiset ovat?


      • Soitappa mulle!
        Täydellinen mies kirjoitti:

        Voin puhua vain omasta puolestani. Olen varmasti melkein kaikkien suomalaisnaisten ihannemies: pitkä, komea jne. Ja kaiken hyvän lisäksi hyvä pieremään. Pieremistä olen harjoitellut pikkupojasta alkaen. Osaan jo Fur Elisen alun, mitä pidetään fluidistien todellisena taidon näytteenä.

        Ikävää vaan on, etteivät nämä ylivertaiset ominaisuuteni ole houkutelleet ketään pysyvästi rinnalleni. Olen miettinyt, että täytyisi varmaan luopua jostakin ominaisuudesta, etteivät naiset koe itseään huonompana kuin on tällainen täydellisyys vertailukohtana. Pieremisestä en kuitenkaan suostu edes keskustelemaan. Ehkäpä lihota itseni uuteen kuosiin, niin en olisi enää niin täydellinen. Vai mitä mieltä itse naiset ovat?

        En usko tuollaiseen tarinaan. Soita mulle nroon 046005479, niin jutellaan tarkemmin.


    • Omenan vihaaja

      Meidän isi on taas aloittanut vuosittaisen omenakuurinsa. Syö kymmenkunta omenaa omasta puusta päivässä. Ja maha on sitten mukaisessa kunnossa. Tänä aamuna oli ennätyshaju makkarissa. Siinä se luki aamulla lehteä, söi omenaa samalla, ja niin kuin ei olisi itse huomannutkaan, pie.eskeli koko ajan. Välillä ääni oli kovempi, välillä hiljaisempi, mutta haju pysyi samanlaisena. Kaiken kukkaraksi, olin itse vielä tehnyt marjapuuroa, joka pahensi tilannetta.

      Puolukka-omena yhdistelmä on näin vaimoihmisenä kuolettava yhdistelmä. Haju on kuin entisajan navetasta, eikä lähde edes tuulettamalla. Onnekksi omenasato oli normaalia huonompi. Enkä viitsi kieltää omenien syöntiä, kun ovat kuitenkin miehelle terveellisiä. Itseni puolesta olen huolissani. Onko todella niin, että hajussa kasvaa, jos olla saattaa? Eli lihon entisestäni. Vai tuleeko jossain vaiheessa raja vastaan, ja kellahdan pyörtyneenä koomaan, kun mies päästää sen kuolettavan ilmapommin joku kaunis aamu?

      • Sisäinen tarkastaja

        Veteli taas meidän isäntä oikein kunnolla lihaa ja juustoa. Nyt kipristelee ummetuksen kanssa, mutta pie.u lentää. Väittää ettei pie.e, mutta kummasti joka paikassa, jossa se käy, on se mätä haju. Miten ihminen saakin aikaiseksi tollasen pask.n hajun ilman, että pask.o. Vai olisko se pask.nut johonkin nurkkaan. Täytyykin tarkistaa, ettei löydy meiltäkin kikkareita tai torttu sohvan jalan vierestä. Tarkastakaapa siskot tekin nurkkanne, että miehet pysyy sisäsiisteinä. Ulkona saavat mun puolesta pask.a vaikka moottoritielle, mutta sisällä vain pöndeen!


    • haistakoon pierun.

      Minä pieraisen aina pomon huoneeseen mätänevän haisevan pierun, joka kestää monta päivää.

    • Anonyymi

      No oman löyhkäämisen kanssa on tullut elettyä jo monta vuosikymmentä. Olen kaiken lisäksi ns. turbolla erittävä mies joka tarkoittaa että haisen hyvin helposti. En todellakaan tykkää haista, mutta esim. pierukaasun muodostus on enemmän tai vähemmän vakio ja sille ei voi mitään ja koko elämäänsä ei voi vessassa viettää. Huolehdin perushygieniasta mutta bideekään ei auta siihen että kalsareihin tulee raitaa, bideen kanssa ne ovat vain märempiä lopulta. Hikeni on myös puolessa päivässä pistävää ja unohdit rasvan hajun, minulla on erittäin voimakas rasvaneritys koko kropassa alkaen hiuksista ja päättyen suunnilleen varpaisiin ja sekin alkaa nopsaan haisemaan ja sen mukanaan tuoma kehon kuona ei myöskään ruusulle tuoksu.

      Jos jotain positiivista voi tilasta etsiä niin tälläinen turboaineenvaihdunta on ilmeisesti terveydelle hyväksi, olen ollut viimeisen 10 vuoden aikana yhteensä sairaana ehkä kaikkiaan pari viikkoa. Käyn suihkussa kerran päivässä mutta ominaistuoksuni minulla on päällä aina ja puolessa päivässä alan kirjaimellisesti haista, dödöt yms. vain hiukan lieventävät ja viivästyttävät tätä mutta eivät todellakaan estä.

      En minä tästä pidä tai nauti mutta tällä mennään enkä ole jaksanut vuosikausiin murehtia vahvaa ominaishajuani. Antaisin pois jos voisin, mutta kun en voi enkä sitten toisaalta halua antaa sen liikoja määrätä elämäni kaavaakaan joten antaa olla.

    • Anonyymi

      Just ku nuolemassa, Pröööt :)

      Mahtavaa

      • Anonyymi

        Aarmolliset paskaväki, runon paikka:

        Istunpa, kävelenpä,
        Perseenpä kuulen,
        Pärinöivän!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3720
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1823
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      923
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      840
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe