Kylmis sekosi Lidlissä

Myrkkytiikeri

29

62

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

      Englannin kautta aikojen kallein vanki ei sulattanut paskaà. Jos kytät tuli valittamaan sille siitä, että se käveli punaisia päin tai ei käyttänyt heijastinta pimeällä, se tyyppi pisti totaalisen ranttaliksi.

      Jälkiviisaana olisi voinut miettiä, että antaa miehen kävellä punaisia päin, jos ei autoja tule kummaltakaan suunnalta.

    •  K 

      Jos Kylmäksille ei myydä lidlissä Nobelaneria, joka ikinen osapuoli tulee kärsimään ja katumaan sitä.

    • Kylmät kädet

      Minä Jumalauta maksoin sen ulosottomaksun. Nyt tulee joku 5 sentin vaatimus, jolla mut pystytään pitämään Oulun Ulosottoviraston asiakkaana loputtomiin.

      5 c on minimi

      •  Kk

        Olen kiltti ihminen, jolla ei ole mitään menetettävää. Miksi ne rupee leikkimään sellaisen tyypin kanssa? Diagnoosina psykoosipiirteinen persoonallisuus.


      • Kylmät kädet
         Kk kirjoitti:

        Olen kiltti ihminen, jolla ei ole mitään menetettävää. Miksi ne rupee leikkimään sellaisen tyypin kanssa? Diagnoosina psykoosipiirteinen persoonallisuus.

        Olen valmis vaikka repimään naamasi irti hampaillani, jos rupeat kiusaamaan minua IRL.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Olen valmis vaikka repimään naamasi irti hampaillani, jos rupeat kiusaamaan minua IRL.

        Nettikiusaaminen kuuluu asiaan, mutta jos Oulun Seudun Ulosottovirasto rupeaa kiusaamaan mua oikeassa elämässä (IRL), olen valmis ihan mihin vain.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Nettikiusaaminen kuuluu asiaan, mutta jos Oulun Seudun Ulosottovirasto rupeaa kiusaamaan mua oikeassa elämässä (IRL), olen valmis ihan mihin vain.

        Inkason 120 kiloiset lihaskimput tapan yksitellen, takaa päin puukolla, ne pienikalloiset paksuniskat ovat niin idiootteja, että heitä voi hämätä loputtomiin.

        Venäjällä niitä ei kirjata edes tappioiksi.


      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Inkason 120 kiloiset lihaskimput tapan yksitellen, takaa päin puukolla, ne pienikalloiset paksuniskat ovat niin idiootteja, että heitä voi hämätä loputtomiin.

        Venäjällä niitä ei kirjata edes tappioiksi.

        Kyllä.

        Olen valmis totaaliseen sotaan 5 sentin takia. Olen 100% periaatteen ihminen, henkeen ja vereen. Tulen kuolemaan tuon 5 sentin takia.


    • paras dubbari
    • Kylmät kädet
      •  Kk

        Jos Karpo olisi nuori, se saisi hyvän jutun tästä mun 5 sentistä, jota karhutaan tulevaisuudessa korkojen kera.


    • vain 0.05€ takia

      Tyyppi aivan sekaisin.

    • vera :)
      • Kylmät kädet

      • Kylmät kädet
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Vera, kuunteleppa tämä: ♥

        http://www.youtube.com/watch?v=i1XjN9k7aLw

        Alkossa törmäsin tuohon naiseen. Se on työntekijä. Kun iäkäs puuma antaa mulle signaalin, olen aivan sekaisin. oon 37 v.


      •  K 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Vera, kuunteleppa tämä: ♥

        http://www.youtube.com/watch?v=i1XjN9k7aLw

        ALkon vakiohenkilökuntaan kuuluva nainen. Haluan nukkua hänen vieressään ja nauttia lämmöstä. Olen a-seksuaali, varsinaista seksiä emme harrasta.


      • vera :)
         K  kirjoitti:

        ALkon vakiohenkilökuntaan kuuluva nainen. Haluan nukkua hänen vieressään ja nauttia lämmöstä. Olen a-seksuaali, varsinaista seksiä emme harrasta.

        En usko!
        mut tää :D http://www.youtube.com/watch?v=zvVI_hscAk0


      • Kylmät kädet

    • Kylmät kädet
      • vera :)

      • Kylmät kädet

      • vera :)

    •  Kk
      • vera ;)

    • puistotien pravda

      Lue vaan kommunistista manifestia ja juo kraanasta vettä

      • Kylmät kädet

      • vera :)

      • Kylmät kädet
        vera :) kirjoitti:

        Piikaset nukahti :)
        Nyt pääsen panee mun murun kaa :)

        Haluan yleissivistää teitä, että olisi keskustelunaiheita tulevaisuudessakin.


      •  K 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Haluan yleissivistää teitä, että olisi keskustelunaiheita tulevaisuudessakin.

        Teemu Keskisarja
        Pentti Linkola
        Esko Valtaoja
        Jussi Halla-aho

        ihan vain pari mainitakseni, jotka ovat ehkä älykkäämpiä, kuin minä.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe