Käykö lyhyt (155) nainen miehille?

Eve24

Olen 155cm ja 48kg, hentorakenteinen, kuulostaako pahalta? Tuntuu että pitkät (ja näin ollen näyttävät) naiset kääntää miesten päät, itse jotenkin katoan joukkoon :/

101

4327

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienionkaunista

      Pieni on kaunista. Itse suosin juuri lyhyitä naisia; ovat kuin keijuja, sopivat syliin ja ovat sieviä. :)

    • trolololololollll

      Tunnetustihan miehet himoitsevat hujoppeja amatsoneja, mielellään vielä lihavia sellaisia. Taskuvenukset ei tietenkään kelpaa kenellekään, kuka nyt pienen siron naisen haluaisi jos on rannalle ajautunut valaskin tarjolla.

      Älä ruoki trollia. Ja jos ei ollu trolli, niin käytä hetki aikaa ketjujen lukemiseen ennen tyhmien kysymysten esittämistä.

      Jotkut (pieni vähemmistö) pitää pienikokoisia naisia lapsiin verrattavina eikä siks tunne niihin vetoa. Toiset (pervot) taas juuri siitä syystä pitää petit-naisista. Ja sitten me loput terveet miehet pidämme hoikista, siroista naisista, pituudesta riippumatta, koska ovat kauniita katsella. Toki mukavampi kun mahtuu kainaloon, siks onkin hyvä että siroja tyttöjä löytyy eri pituuksilla. Sais löytyä enemmänkin.

    • Eve24

      Ei ollut trolli t. ap

      Kiitos vastauksesta. Mietin vaan usein mitä sellaiset pidemmät miehet (eli 180cm ylöspäin) joita joudun katsomaan pää kenossa kun puhun heille läheltä, oikein miettii - näytänkö heistä ihan lapselta (omaan vielä pyöreähköt kasvot ja isot silmät niin kunnon lapsi efekti!) niin etteivät he edes voisi tuntea mitään seksuaalista vetoa minua kohtaan?

      • Seivästän sinut kyrv

        Voi kuule, kyllä me lapsista salaa haaveilevat pervosedät tunnetaan vetoa sinua kohtaan, olet oikea namu!!!!!

        Älä viitsi trollata, aikuinen ihminen... Ei aikuinen nainen näytä lapselta, vaikka olisi lyhyt, pyöreänaamainen ja isosilmäinen. Jos et ole trolli niin ihan tuntuu, että tahdotkin herättää himoja jossain pervoissa äijissä, kun vertaat itseäsi lapsiin ja olet omasta mielestäsi lapsen näköinen. Jos asian laita on näin, niin sun kannattais käydä juttelemassa kallotohtorille, on meinaan jotain vialla korvien välissä.


      • Sannnnnnni

        Miksi haluat sitten sellaisen tosi pitkän? Olen itsekin lyhyt ja olen kokenut sen suurena etuna siksi että miehet joilla ei yleensä ole pahemmin vientiä oman lyhyytensä vuoksi uskaltavat lähestyä. Eli saan miehiä jotka muuten olisi varattu jo ajat sitten -fiksuja, kilttejä, ymmärtäväisiä, hauskoja, hyvännäköisiäkin -mutta jotka kuitenkin ovat jääneet tähteeksi koska useimmat naiset haluavat itseään pitemmän miehen, ja jolleivät haluakaan, niin miehet kuitenkin luulevat heidän haluavan. 165 cm on mielestäni miehelle ihan täydellinen pituus, Tom Cruisekin on jotain sitä kokoa ^^


      • Pituus merkityksetön
        Sannnnnnni kirjoitti:

        Miksi haluat sitten sellaisen tosi pitkän? Olen itsekin lyhyt ja olen kokenut sen suurena etuna siksi että miehet joilla ei yleensä ole pahemmin vientiä oman lyhyytensä vuoksi uskaltavat lähestyä. Eli saan miehiä jotka muuten olisi varattu jo ajat sitten -fiksuja, kilttejä, ymmärtäväisiä, hauskoja, hyvännäköisiäkin -mutta jotka kuitenkin ovat jääneet tähteeksi koska useimmat naiset haluavat itseään pitemmän miehen, ja jolleivät haluakaan, niin miehet kuitenkin luulevat heidän haluavan. 165 cm on mielestäni miehelle ihan täydellinen pituus, Tom Cruisekin on jotain sitä kokoa ^^

        Sinä oletkin "sinut" oman pituutesi kanssa. Luulen että nämä lyhyet naiset joilla on joku pakkomielle saada keskivertoa pitempi mies eivät pidä itsestään. Keskimittaisille ja jopa pitkille naisillekin kun "kelpaa" joku 168 - 178 cm mittainen mies, eikä tarvi olla vähintään 190 cm. Kerran kuuntelin erään lyhyen naisen vuodatusta kuinka hän oli raskausaikana pelännyt että lapsi periikin häneltä lyhyyden, vaikka isä oli tosi pitkä mies! Kaikeksi "onneksi" lapsi kai kuitenkin oli kasvukäyrien mukaan kasvamassa pitkäksi. Ehkä tuon jollain tasolla ymmärtäisi, jos lapsi olisi ollut poika, mutta oli kyse tytöstä. Samaan aikaan tämä nainen on itse aina hehkuttanut omaa paremmuuttaan muihin nähden kun on lyhyt, eli hieman ristiriitaista.


    • Mies, 48, Hki

      Voisin joskus vaikka kosia, mutta taidan olla liian vanha.

    • Aito mies

      Ei kuulosta ollenkaan pahalta!

      Ainakin minulla nousevat ritalliset vaistot pintaa ja muutun automaattisesti suojaavammaksi pienempää naista kohtaan.

      • pieni ja pirtsakka

        Siis Aito mies on oikeesti luonteeltaan suojeleva, kun ajatukset on vieläkin samanlaisia ;)
        Kaikkea tässä vaan selailen, kun aihe tuntuu jotenkin niin omalta...


    • Miksi taas?

      Eikö tämä sama kysymys ole esitetty täällä jo miljoona kertaa?

      • hoohhoijjaa

        Eipä täällä puheenaiheet muutenkaan juuri uusiudu; suomineito on läski ja ruma, onko pienet tissit ok, laiha vai muodokas...


    • JETSON

      Itse olen 192cm pitkä mies ja itselläni on tyttöystävä joka on 152cm pitkä mielestäni hän on paras minulle :) vaikka pussailu on vaikeaa :D

    • Grrrr

      Minä olen 197 cm pitkä ja tunnen erityisesti vetoa pieniin ja siroihin naisiin. Kaksi edellistä tyttöystävääni ovat olleet 153 ja 154 cm pitkiä. Painot olleet 40-47 kg.

      Mittasi ovat todella inspiroivia minun mielessäni.

      O
      II
      I---->
      I
      L

    • pissis olet.

      Taitaa olla vaan naisilla huono itsetunto kun kyselee tyhmiä. Eiole kyse siitä et köykö miehille vaan siitä että naiset sen päätöksen tekee minkälainen mies niille käy. Jos mies päättäis et käy kaikenkokoiset naiset niin kukaan ei olisi sinkku. Aikam onet 155cm -165 cm naiset haluu 170-185 cm miehen

    • naisten vaatimukset

      Niinpä taas se nähtiin, että 155cm nainen haaveilee yli 180cm miehestä.

      • pitkä nainen parmpi?

        Mites ne pitkät miehet, jotka haaveilevat lyhyistä naisista, tässäkin ketjussa tullut vastaan? Ilmeisestikin yrität vihjailla, ettei lyhyt nainen ole pitkän miehen "tasoinen" (samaan tapaan kun esim. lihava nainen, joka haaveilee timmistä miehestä). Onko lyhyt rumempi kuin pitkä? (Kyllä, olen lyhyt nainen, joka nyt vaan ei tunne vetoa lyhyisiin miehiin, miksi pitäisi sellaiseen siis tyytyä?)


      • 9+2
        pitkä nainen parmpi? kirjoitti:

        Mites ne pitkät miehet, jotka haaveilevat lyhyistä naisista, tässäkin ketjussa tullut vastaan? Ilmeisestikin yrität vihjailla, ettei lyhyt nainen ole pitkän miehen "tasoinen" (samaan tapaan kun esim. lihava nainen, joka haaveilee timmistä miehestä). Onko lyhyt rumempi kuin pitkä? (Kyllä, olen lyhyt nainen, joka nyt vaan ei tunne vetoa lyhyisiin miehiin, miksi pitäisi sellaiseen siis tyytyä?)

        No tuossa jo sanot itsekin että sun pitäis _tyytyä_ lyhyeen mieheen, joten pidät lyhyitä miehiä pitkiä huonompina ja liian huonoina sinulle. Eli omastakin mielestäsi lyhyet ihmiset tai ainakin miehet on huonompia kuin pitkät, vai etkö tosiaan kananaivoillasi ole osannut ajatella näin pitkälle asioita, onko lyhyyttä siis korvien välissäkin eikä pelkästään ruumiissa?

        On se kummaa tuo naisen logiikka (varsinkin lyhyiden naisten) - itse saa pitää lyhyttä miestä huonompana kuin pitkää, mutta mies ei saa pitää lyhyttä naista huonompana kuin pitkää. Tosin mun tietojen mukaan miehet ei pidä naista huonona pituuden perusteella, vaan osa vain tuntee vetoa pitkiin, osa lyhyisiin ja osalle pituudella ei ole mitään väliä, huonona ei kuitenkaan pidetä ketään kuin ehkä todella ylipainoisia (jotkut tykkää niistäkin).

        Mun mielestä tuo naisten vaatimuksista kommentoiva tyyppi tarkoittaa lähinnä sitä, että lyhyt nainen olettaa että hänellä on "oikeus" vaatia mieheltä jotain esim. paria metriä hipovaa pituutta ja pitää lyhyitä miehiä liian huonoina itselleen "koska ei vaan tunne vetoa... jäkä, jäkä.." mutta auta armias jos mies ei pidäkään lyhyistä naisista, niin johan siitä loukkaannutaan ja vedetään sieraimet täyteen hernerokkaa.

        Terveisin mies 175 cm eli aivan liian huono sinulle. Mutta äläpä välitä - sinäkin olet korviesi välin perusteella liian huono minulle.


    • D.S.

      Mun on pakko kertoa sellainen juttu, että kun mies on pitkä ja voimakas ja nainen on pieni, niin se on aikamoinen etu sängyssä.

      - Mun on helppo kannatella ja käännellä pientä mirriä.
      - Kun nuolen häntä, käteni ylttävät hänen varpaistaan päälaelle
      - 69:ssä naisen niska ei joudu koville, koska pää on hyvässä asennossa.
      - Ja on se vaan aika makeen näköistä kun iso (ja se pätee ainakin minun tapauksessani kaikkiin ruumiinosiini) on yhtä pienen kanssa. Näyttää meinaan aika isolta pienessä simpukassa.
      - Nostan penkiltä satakunta kiloa ja pystyn nostamaan naisen lennosta vaikka kasvoilleni.
      - Kun olen päällä, hän jää kokonaan alleni ja siitäkös hän tykkää :)

      • Hoh hoijaa...

        Taas näitä typperän pissaliisan seksifantasioita. Kuule - se ettet sinä kelpaa minkään mittaisille miehille ei johdu sun pituudesta, vaan siitä että olet muuten vaan ruma ja vielä tyhmä. Itse näin 148 cm kunnioitettavassa pituudessa voin kertoa, että ottajia on löytynyt monen mittaisista miehistä. Itse pidän eniten noin 170 cm miehistä, sillä he ovat sopivan mittaisia minun kokoiselleni. Ja pitäähän turvata tulevaisuuteenkin "petit -naisten" olemassaolo. Jos kaikki lyhyet pariutuu pitkien kanssa, ei kohta ole kuin keskimittaisia ihmisiä (pitkät ja lyhyet katoaa), ja mikäs sen tylsempää. Kivemman näköinen katukuva, kun siellä on monen mittaista.


      • PissaliisaXXX
        Hoh hoijaa... kirjoitti:

        Taas näitä typperän pissaliisan seksifantasioita. Kuule - se ettet sinä kelpaa minkään mittaisille miehille ei johdu sun pituudesta, vaan siitä että olet muuten vaan ruma ja vielä tyhmä. Itse näin 148 cm kunnioitettavassa pituudessa voin kertoa, että ottajia on löytynyt monen mittaisista miehistä. Itse pidän eniten noin 170 cm miehistä, sillä he ovat sopivan mittaisia minun kokoiselleni. Ja pitäähän turvata tulevaisuuteenkin "petit -naisten" olemassaolo. Jos kaikki lyhyet pariutuu pitkien kanssa, ei kohta ole kuin keskimittaisia ihmisiä (pitkät ja lyhyet katoaa), ja mikäs sen tylsempää. Kivemman näköinen katukuva, kun siellä on monen mittaista.

        150 cm 170 cm = 130 cm
        150 cm 190 cm = 160 cm

        ;)


      • Senttimetri

        Miksi sun naisen pitää olla niin lyhyt ja kevyt, jos olet pitkä ja voimakas? Onko sulla jotenkin luonnottomat mittasuhteet vartalossasi, esim. todella lyhyet kädet? Yleensä kun se on niin, että kun ihminen levittää kätensä sivuille on mitta sormenpäistä sormenpäihin suunnilleen sama kuin ihmisen oma pituus, eli 190 cm pitkällä miehellä sen pitäisi olla noin 190 cm. Eihän sinulla silloin pitäisi olla ulottuvuusongelmia sängyssä vähän pitemmänkään naisen kanssa. Sinulla on ilmeisesti myös todella lyhyt selkä, jos naisen täytyy olla lyhyt, että 69 onnistuu ilman pää kenossa olemista. Yleensä naisilla on suhteessa lyhyempi selkä kuin miehillä -esim. jos on 170 cm nainen ja 170 cm mies vierekkäin, on naisen sääret paljon pitemmät ja selkä lyhyempi kuin miehellä. Tai näin on ainakin normaalihkon ruumiinrakenteen omaavilla, eikä kaltaisillasi epämuodostuneilla. Minusta kun se on pikemmin niin, että 150 cm naisen ei pitäisi oikeastaan kunnolla edes yltää parimetrisen miehen kulliin 69:ssä tai sitten mies joutuu olemaan pää kenossa, tai nainen lipoo vain nippa nappa kullin kärkeä, vai oletko sinä aina ollut sellaisten epämuodostuneitten persejalkaisten ja pitkäselkäisten lyhyiden naisten kanssa? Niitä valitettavasti on kyllä paljon, mutta sinun kaltaisia lyhytselkäisiä ja -kätisiä pitkiä miehiä en ole tainnut koskaan nähdä. Käännät varmaan päitä kadulla kulkiessasi niin kuin muutkin luonnonoikut. Ja jos jaksat nostaa penkiltä 100 kg niin miksi naisen pitäisi olla alle 50 kg, jaksatko siis kuitenkaan? Eikö joku 60 - 70 kg nainenkin pitäisi olla ihan hyvin nosteltavissa? Jotenkin sun jutut ei vaan täsmää, on liian epäloogisia. Tuokin että luulet pimpin koon olevan jollain tapaa suhteessa naisen pituuteen. Pienellä naisellakin voi olla suuri pillu ja pitkällä naisella pieni ihan yhtälailla kuin pitkällä miehellä voi olla olematon kulli ja lyhyellä todella suuri.


      • Biggy
        Senttimetri kirjoitti:

        Miksi sun naisen pitää olla niin lyhyt ja kevyt, jos olet pitkä ja voimakas? Onko sulla jotenkin luonnottomat mittasuhteet vartalossasi, esim. todella lyhyet kädet? Yleensä kun se on niin, että kun ihminen levittää kätensä sivuille on mitta sormenpäistä sormenpäihin suunnilleen sama kuin ihmisen oma pituus, eli 190 cm pitkällä miehellä sen pitäisi olla noin 190 cm. Eihän sinulla silloin pitäisi olla ulottuvuusongelmia sängyssä vähän pitemmänkään naisen kanssa. Sinulla on ilmeisesti myös todella lyhyt selkä, jos naisen täytyy olla lyhyt, että 69 onnistuu ilman pää kenossa olemista. Yleensä naisilla on suhteessa lyhyempi selkä kuin miehillä -esim. jos on 170 cm nainen ja 170 cm mies vierekkäin, on naisen sääret paljon pitemmät ja selkä lyhyempi kuin miehellä. Tai näin on ainakin normaalihkon ruumiinrakenteen omaavilla, eikä kaltaisillasi epämuodostuneilla. Minusta kun se on pikemmin niin, että 150 cm naisen ei pitäisi oikeastaan kunnolla edes yltää parimetrisen miehen kulliin 69:ssä tai sitten mies joutuu olemaan pää kenossa, tai nainen lipoo vain nippa nappa kullin kärkeä, vai oletko sinä aina ollut sellaisten epämuodostuneitten persejalkaisten ja pitkäselkäisten lyhyiden naisten kanssa? Niitä valitettavasti on kyllä paljon, mutta sinun kaltaisia lyhytselkäisiä ja -kätisiä pitkiä miehiä en ole tainnut koskaan nähdä. Käännät varmaan päitä kadulla kulkiessasi niin kuin muutkin luonnonoikut. Ja jos jaksat nostaa penkiltä 100 kg niin miksi naisen pitäisi olla alle 50 kg, jaksatko siis kuitenkaan? Eikö joku 60 - 70 kg nainenkin pitäisi olla ihan hyvin nosteltavissa? Jotenkin sun jutut ei vaan täsmää, on liian epäloogisia. Tuokin että luulet pimpin koon olevan jollain tapaa suhteessa naisen pituuteen. Pienellä naisellakin voi olla suuri pillu ja pitkällä naisella pieni ihan yhtälailla kuin pitkällä miehellä voi olla olematon kulli ja lyhyellä todella suuri.

        Koitapas kuule yhdyntää kannatellen 40 kg naista sylissäsi ja sen jälkeen 60 kg naista. Huomaat kyllä, että jaksat kantaa kumpaakin, mutta kevyempää vaikka kuinka kauan, kun taas 60 kg vain minuutin pari väsymättä.

        Se on todella makeeta, kun naista voi pyörittää mennen tullen seksitouhuissa. Eikä vain miehen mielestä.


      • Helikopteri?
        Biggy kirjoitti:

        Koitapas kuule yhdyntää kannatellen 40 kg naista sylissäsi ja sen jälkeen 60 kg naista. Huomaat kyllä, että jaksat kantaa kumpaakin, mutta kevyempää vaikka kuinka kauan, kun taas 60 kg vain minuutin pari väsymättä.

        Se on todella makeeta, kun naista voi pyörittää mennen tullen seksitouhuissa. Eikä vain miehen mielestä.

        Pyörität mitä pyörität. Omaa kyrpääsi lähinnä.


      • asdfghjklöä
        Helikopteri? kirjoitti:

        Pyörität mitä pyörität. Omaa kyrpääsi lähinnä.

        läskin akan katkera kommenti siinä jälleen.


    • Lyhyet naiset <3

      Kyllä tällainen raavas 199 cm mies on kiimoissaan tuollaisen lyhyen naisen kanssa! Lyhyt nainen on jo seisaaltaan hyvissä asemissa suihinottoa varten. Ei muuta kun lyön kullin suuhun tuollaiselle pienelle ja lyhyelle naiselle ja kieputan ja pyöritän kuin väkkärää tai veiviä tai rupelia ympäri ämpäri naista. On meinaan mahtavan näköistä kun se siinä pyörii kuin mikäkin rupeli ja tulee ihan mahtavat orkut tuollaisesta suikkarista.

      • Mahtava spermalinko

        Samaa mieltä, ottaa vaan tiukasti korvista kiinni ja pumppaa niin maan perkeleesti että naisella vaan lätty lätisee ja on sitten jälkeenpäin ihan punainen naama ja sperma valuu suupielistä. Lyhyet naiset on niin HOT!!!!! Niitä on mahtavaa panna, kun voi heitellä ilmaan kesken aktin ja ottaa kyrvällä kopin ja jyystää ja kääntää vauhdissa pää alaspäin ja työntää kyrvän suuhun kurkkuun asti ja rynkyttää ja nussia suuhun kurkkuun asti täysillä. Ei tarvi antaa armoa kun eihän sellainen pikku sintti pysty vastaan panemaan kun tällainen 200 cm ja 200 kg lihaksikas jättikyrpäkarju jyystää ja seivästää ja halkaisee pikku taskuveenuksen, ja makaa päällä ja tukahduttaa ja runnoo patjan uumeniin pikku sintin. Panee suloisen pikku nartun anelemaan armoa, muttei anna armoa kun vaan kyrpää niin maan perkeleesti jokaiseen reikään ja heittää ja kieputtaa ilmassa.


    • wautsi
      Pieni siro nainen
      sul vamaan myös
      tikka pimsa
      Olis upea tutustua

      • Eve24

        Joo, on mulla tikkuja pimpsassa. Haluutko panna kavereiden kanssa mua kaikkiin reikiin? Mä nielen myös ja tykkään anaaliseksistä, varsinkin kun on "juna" tulossa.


    • Chris Noth

      :))))

      Pienet miehet ja pitkät lihavat naiset paljastavat itsensä niin selvästi tässä ketjussa.

      • Carrie Bradshaw

        Kuten myös harhaiset ja pakkomielteiset pervopapat, a.k.a "Mr.Big"

        ;)))))

        :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


      • Mr. Big
        Carrie Bradshaw kirjoitti:

        Kuten myös harhaiset ja pakkomielteiset pervopapat, a.k.a "Mr.Big"

        ;)))))

        :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

        Hei Carrie,

        Mutta sinäkin tykkäät minusta paitsi miljoonieni tähden myös siksi, että minä olen suuri kaikkialta ja sinä olet pieni kaikkialta. Kuinka monta kertaa oletkaan vikissyt nautinnosta ja nukahtanut suureen kainalooni täynnä onnea. Aidanit (joka oli aika suuri myös) ja Bergerit jäävät kakkosiksi.

        Laittaisinko seuraavaksi YSL:n vaiko Fordin puvun? Kuubalainen magnum ainakin suuhun. Oho, on muuten aika paljon pienempi kuin sinun puhaltamasi sikari.

        Harmi vaan Carrie, että sinustakin on tulossa hedelmätön ex-nainen.


    • umtruymrym

      Ei pituuskaan juuri kiinnosta, mut eniten tökkii hentorakenteisuus.

    • Ei kiitos

      Mikä hennossa rakenteessa on vikana? Sehän on juuri naisellinen ominaisuus, romuluisuus on aika karmeaa.

      • nhbrgvfec

        Itse tykkään lihaksikkaista naisista, hentous=laihuus tuo mieleen luurangon, kalman ja kuoleman, brrrrrrrrrrrr


    • kakakakakak

      käy se 155cm jollekin epätoivoisille, jotka ei muuta saa. Kyllä 155cm akka on ihan pygmi ja täysi persejalka. Jos on kaksi muuten tasavertaista, niin kyllä se pidempi mieluummin otetaan.

      • nuori sen olla pitää

        sanoo kateellinen vanha ryppyinen lihava akka jolla naama kuin lehmän vittu. pituudesta viis mutta..


      • vanha ella
        nuori sen olla pitää kirjoitti:

        sanoo kateellinen vanha ryppyinen lihava akka jolla naama kuin lehmän vittu. pituudesta viis mutta..

        olet siis lyhyt persejalka.


      • nuori sen olla pitää
        vanha ella kirjoitti:

        olet siis lyhyt persejalka.

        24 v mies jolle ei lehmän vitulla olevat naamat akalla kelpaa. sorry. panisin vain rahasta. akka saisi antaa mulle 500 e käteen että painaisin sitä.
        hyi vittu.. vanhoilla akoilla on suuret luulot omasta seksikkyydestään. oli ihraa ja ryppyä silti tarjoillaan itseään kuvitellen että tällainen nuori jäbä voisi kiinnostua.


      • 22 -v nainen
        nuori sen olla pitää kirjoitti:

        24 v mies jolle ei lehmän vitulla olevat naamat akalla kelpaa. sorry. panisin vain rahasta. akka saisi antaa mulle 500 e käteen että painaisin sitä.
        hyi vittu.. vanhoilla akoilla on suuret luulot omasta seksikkyydestään. oli ihraa ja ryppyä silti tarjoillaan itseään kuvitellen että tällainen nuori jäbä voisi kiinnostua.

        No sama se on toisinkinpäin.. Eli vanhat rupsahtaneet ryppyiset roikkuperse ukot tyrkyttää itseään ja kuvittelevat kelpaavansa. Minä en panisi edes rahasta, mutta enpä olekaan huora, toisin kuin sinä ilmeisesti olet.


    • "pitkät (ja näin ollen näyttävät) naiset "

      -Pituus ei korreloi automaattisesti näyttävyyden kanssa.

      Avainsana on ryhti. Ja ylipäätään se miten itsensä kantaa.
      Huono ryhti antaa hlöstä flegmaattisen ja laiskan/sairaalloisen kuvan, pituudesta riippumatta. Ja sukupuoleen katsomatta.

      Toki mikäli miehen ja naisen välinen pituusero on se 30 cm, ni onhan se kieltämättä melko koomisen näköistä. X)
      Mutta ei se nyt mikään ehdoton turn-off ole jos nainen on muuten silmää miellyttävä ja luonnekkin natsaa. =)

    • 5+5

      Itse olen 190cm mies ja itseäni viehättää erityisesti hieman lyhyemmät naiset. Jos nainen on lyhyt ja siro niin hänessä korostuu tietynlainen naismaisuus/tyttömäisyys. Myös luonnolliset suojeluvaistot heräävät semmoisen kanssa.

    • mmm..

      Olen 187cm ja ei oikein lyhyet nappaa. Ei siis mikään turn off välttämättä, mutta jos sinua olisi kaksi kappaletta 168cm vaikka ja sitten tuo 155cm, samat kasvot jne, niin kyllä kallistuisin tuohon pidempään..

      Tykkään sporttisista naisista, ja mun silmään se korostuu pitkissä. Oma vaimo on 174cm ja upea näky kun tekee vatsalihaksia tai lenkkeilee.

      Ei haittaa ollenkaan vaikka esimerkiks hän on korkkareissa melkein yhtä pitkä kuin minä. Hääpäivänä ihmiset tuli onmnittelemaan miten hyvännäköinen pari ollaan.

      Mulla ei kai sen suurempaa suojeluhalua ole. Syliin tekee mieli ottaa jos toinen näyttää jotenkin erityisen herttaiselta.

      Ehkä olen poikkeus, kun musta lyhyet tuntuu jotenkin avuttomilta vaan.. Eivät ylety mihinkään ja ovat jotenkin aina tumput suorina (tai sitten tekeytyvät sellaisiksi).

      Oman naisen ilme kun hän ei johonkin pystykään/osaakkaan, sellainen häpeällinen hymy alta kulmien on niin kuuma ettei mitään järkeä. Veljen lyhkäistä tyttöä taas saa olla koko ajan auttamassa ja välillä turhauttaa vaan että eikö hän mitään osaa..

      • 9767889597

        Eli yleistät lyhyet avuttomiksi, kun veljen tyttö on avuton. Joo.

        No ehkäpä ei kannattaisi yleistää. Olet rakastunut pitkään, siksi tunnet vetoa pitkiin. Joku toinen rakastuu lyhyeen, ja tuntee siksi vetoa lyhyisiin.

        Niin yksinkertaista se on. Mutta ei siis todellakaan kannata yhdistää luonteenpiirteitä pituuteen sen enempää kuin hiusten väriin, kuin vasenkätisyyteenkään.


    • pieni ja pirtsakka

      Kyllä lyhytkin voi olla sporttinen!!! Vatsalihaksia löytyy siinä kuin pidemmillä ja nuoremmillakin!!! Ei voi yleistää. Itse en koe itseäni missään nimessä avuttomaksi,vaikken olekaan pituudella pilattu.Sisulla mennään eteenpäin ja vaikka vielä hampaat irvessä,jos sellaiseen tarvetta on.Onneksi,ei juurikaan ole ollut. Siis hymyillen eteenpäin =)

    • isopy

      Tykkään vähemmin pitkistä naisista. Vaimo lyhyehkö ja iso pyllyinen, aivan ihanan seksikäs, en vaihtaisi

      • lihavamiesjasenpuoli

        No et varmaan Pertti. Et muita saa kun tuon ruman vosun joskus,kaltaisesi ihramahan.


      • huomattu kyllä
        lihavamiesjasenpuoli kirjoitti:

        No et varmaan Pertti. Et muita saa kun tuon ruman vosun joskus,kaltaisesi ihramahan.

        Miten minusta tuntuu, että täällä palstalla on joku aktiivisesti kirjoittava pitkä laiha muodoton kuivakka nainen, joka on kateellinen siroille hoikille muodokkaille normaalipituisille naisille, joita miehet haluaa. Yrittää tuoda pituuttaan ja pitkiä sääriään esille, mutta ei kelpaa miehille juuri laihuutensa ja muodottomuutensa takia. Eihän sellainen näytä edes naiselta. Ja haukkuu monissa ketjuissa kaikkia naisen näköisiä naisia persjaloiksi. Tai sitten täällä on monta sellaista naista.


    • mmm..

      No enpä nyt mitään oletusta tehnyt tai esittänyt asiaa faktana. Mutta mun mielestä lyhyistä saa avuttoman vaikutelman, vaikka olisivat kovinkin toimeliaita ja yrittelijäitä. Totuushan on se ettei kuitenkaan kaikkeen löydy keinoja. Veljen vaimo ei esimerkiksi ylety verhoja laittamaan yms... eikä varmasti ole ainoa.

      Vaikutelma avuttomuudesta ei vättämättä tarkoita sitä että olisi avuton, ei vaan sytytä se vaikutelmakaan.

      Voi toki olla että tunnen liikaa tällaisia yksilöitä.. Esimerkiksi moni muukin tutuista naisista jotka ovat lyhyitä, korostavat lyhyyttään "kun mä olen niin lyhyt" "enhän minä voi/ saa sitä tehtyä niin x:n pitää..."

      Enkä syytä näitä naisia, fysiikalleen ei mitään voi. Vaan noita "suojeluhaluisia" miehiä.

      Olen kyllä rakastunut pitkään, mutta suhteita on ollur lyhyempiekin kanssa, ei tosin alle 162cm.. Ei vaan nappaa ja sille en mitään voi.

    • ella2

      Tällä haetaan itsetunnon pönkitystä taas. Hieman ilmeisesti harmittaa, kun on niin lyhyt, ja sitten halutaan kuulla sitä "olet kivan siro" jne. höpötystä. Eiköhän sillä ihmisen luonteella nyt OIKEASTI kuitenkin suurin merkitys ole kuin pituudella? Itse olen 176 cm pitkä nainen, ja todellakin voisin kuvitella olevani itseäni lyhyemmänkin miehen kanssa. Olin jokin aika sitten todella ihastunut 4 cm itseäni lyhyempään.

      Sitä aina ihmettelenkin, että miksi te lyhyet naiset TARVIITTE niitä hongankolistajamiehiä rinnallenne? Itselläni on tällä hetkellä 190 cm pitkä mies (ja muuten, 14 cm on todettu ideaaliksi pituuseroksi miehen ja naisen välillä, joten sinullekin aloittaja voisi 169-senttinen mies olla paras!). Eräs lääkäriystäväni lisäksi totesi, että anatomisista syistä kaikkein parhaita toisilleen ovat ei-niin-isoa-pituuseroa omaavat...Seksikin on silloin parhainta.

      Ja voin tuon uskoa. Kauhean vaivalloiselta näyttää joskus pitkän miehen ja lyhyen naisen suuteluyrityksetkin. Ja miehenikin on todennut minulle, että kiva kun oot näin pitkä, ei tarvi kumartua niin kovin kuin suutelee, ja muutenkin tykkää hivellä pitkää varttani...:) Tuntuu saavan kiksejä lyhyemmän naisen jälkeen...

      Joskus, jos näen jonkun tosi pitkän miehen tosi lyhyen kanssa, kieltämättä on jotenkin koomisen näköistä. Mutta luonteellahan merkitystä on, nämähän ovat vain ulkoisia seikkoja!

      T. Eräs 176 -senttinen nainen

      • ella2

        Ilmeisesti siis lyhyen naisen on melko mahdotonta kuvitella itselleen itseään vaikka pari senttiä lyhyempää miestä? Vai kuinka? Pidemmän naisen ei ole tätä niin vaikea kuvitella.

        Itse tosiaan 176-senttisenä en todellakaan vaadi, että miehen on välttämättä oltava minua pidempi. Mutta siis lyhyillä naisilla tuntuu järjestään olevan vaatimuksena, että miehen tulisi olla vähintään 20-30 cm pidempi. Miksiköhän? Minusta on hieman naurettavaa alkaa "vaatimaan", että tahdon välttämättä vähintään 20-30 cm pidemmän miehen!

        Ella2


      • PätkisN-79
        ella2 kirjoitti:

        Ilmeisesti siis lyhyen naisen on melko mahdotonta kuvitella itselleen itseään vaikka pari senttiä lyhyempää miestä? Vai kuinka? Pidemmän naisen ei ole tätä niin vaikea kuvitella.

        Itse tosiaan 176-senttisenä en todellakaan vaadi, että miehen on välttämättä oltava minua pidempi. Mutta siis lyhyillä naisilla tuntuu järjestään olevan vaatimuksena, että miehen tulisi olla vähintään 20-30 cm pidempi. Miksiköhän? Minusta on hieman naurettavaa alkaa "vaatimaan", että tahdon välttämättä vähintään 20-30 cm pidemmän miehen!

        Ella2

        Korjataan nyt Sullekin tuota yhtä päähänpinttymää.. Jotta muka lyhyet naiset vaatisi pitkiä miehiä. :D
        Näin joskus jollain yksinkertaisella naisella/tytöllä voi olla mutta yleensä EI!

        Olen jo vanhempi nainen ja mittaa 157cm. Koko ikäni olen yrittänyt tehdä tuttavuutta enemmän ns.itseni tasoisten miesten kanssa mutta ehei.. ei ole napannut. Jostain kumman syystä itseäni sen väh.30cm pidemmät miehet ovat minusta olleet aina kiinnostuneita.
        Eli kun tarjonta on vain niitä pitkiä miehiä niin eipä sitä nyt yksinkään jaksa koko ikäänsä olla.
        Ex-aviomieheni oli lähemmäs 1,9m ja kaikki elämäni exät yli 1,8m reippaasti. Ihastunut olen ollut itse taas esim.1,64 ja 1,62 pituisiin miehiin palavasti mutta empä kelvannut, heheh..
        Ja nyt jälleen minusta on kiinnostunut yli 1,9 metrinen mies :/ Mukava luonteeltaankin mutta sitten sais taas kuulla kuinka pätkänä naisena olen pitkien miesten kimpussa vaikka asia on juuri päinvastoin.. ;)


    • Yliopistonörtti

      Äläs nyt! Oot pikkuherkku :D NAM! Onhan toi Shakirakin vain 157 cm.

      • Piquenique

        Shakira on erittäin muodokas latino. Siro ei ole ainakaan mutta hotti. Alkuperäisvärissään eli tummana olis vielä kauniimpini.


      • Ählämit haisee
        Piquenique kirjoitti:

        Shakira on erittäin muodokas latino. Siro ei ole ainakaan mutta hotti. Alkuperäisvärissään eli tummana olis vielä kauniimpini.

        Varo! Kävin taannoin hänen sivuillaan ja totesin että joku psykopaatti on vieraillut tietokoneellani. Jonkinlainen Juutalaisvaltion poliittinen tukija tms. hihhuli ilmeisesti ammatiltaan. https://www.youtube.com/watch?v=by3Z7dMUQFg


    • Yliopistonörtti-88

      Pienen kans on helppo sekstailla ja jos ei koko ajan jaksa, niin pienen typyn voi nostaa välillä vaikka naaman päälle istumaan :D

    • kiira2

      On kyllä Yliopistonörtti on sullakin lapselliset ajatukset. Mutta ehkä sä vielä löydät sen lyhyenlännän naisen seuraksesi :). Mutta tärkeintähän on, et voit seksin aikana nostaa sinne naaman päälle istumaan (huomio: kyllä pidempääkin naista vahva mies jaksaa nostella :) :). Viis muista ominaisuuksista (naisen pituudesta saattaa ihan oikeasti olla monessa kohtaa suhteessa jopa "hyötyäkin"...). Ja jos pitkän naisen kanssa tekee lapsia, myös lapsista tulee todennäköisimmin pitkiä. Ja kyllä itse ainakin mieluummin pidemmän lapsen saisin kuin lyhyemmän.

      Onnea etsinnässäsi!

      • yliopistonörtti -88

      • PROVOHAN TÄÄ
        yliopistonörtti -88 kirjoitti:

        Oletkos sä kiira2 tässä:

        http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/01589/Lorna-Gobey_1589754c.jpg


        Kyllä säkin jonkun löydät :D Lapsellista jauhaa vain pituudesta :D

        PROVOHAN TÄMÄ OLI! ap. ei ole itse lyhyt 155 cm/48 kg eikä iso silmäinen pyöreä kasvonen vaan hänen vihaamansa ihminen on sitä.

        Ei kukaan hauku itseään isosilmäiseksi lapseksi jota pedofiili vaistoiset miehet himoitsee! Jollain on vihaa jotain pientä naista kohtaan!


    • Eipituudellaooväliä!
    • Onhan noita!
      • -urheilija-

      • No mikä ettei!
        -urheilija- kirjoitti:

        Tämä herkku, NAM, NAM...nuolaisee ;D on vain 153 cm:

        http://static.iltalehti.fi/kauneus/anna_etu0803in_ka.jpg

        Anna on ruma pieni apina. Shakira sensijaan hottis. Shakira olis hottis vaikka kaksi metriä pitkänäkin. Anna taas ei, mutta vielä ällömmän siitä tekee tuo lyhyys. Niin epäsuhtainen vartalo kun olla voi. Pieni paksu näköinen pötkylä, jolla valtava pää ja iso naama.


      • hakkereita julkimois
        No mikä ettei! kirjoitti:

        Anna on ruma pieni apina. Shakira sensijaan hottis. Shakira olis hottis vaikka kaksi metriä pitkänäkin. Anna taas ei, mutta vielä ällömmän siitä tekee tuo lyhyys. Niin epäsuhtainen vartalo kun olla voi. Pieni paksu näköinen pötkylä, jolla valtava pää ja iso naama.

        Kannattaa jättää ainakin ählämiviilokin sivu väliin. Tuli hyökkäys tietokoneelle kun rullas niitä sen sivuja. Taitaa olla maailmanpoliisin vermeet fanien kyttäämiseen vai onko pettäjä ainesta? Mahtaako ikä ottaa nuppiin kun mikään meikki ei enää auta. Youtubessa kävi imuttamassa jonkun abaut saattohoidossa olevan juutalaisministerin lättyä ihan onnessaan.


      • lyhytonkaunis

    • Lallaaaaa

      Hehheh, haistan Ellan kommenteissa katkeruutta. Jos olet tyytyväinen varteesi, et tunne tarvetta arvostella lyhyitä.

    • Mies-1989

      Olen huomannut että kaikila pitkillä naisilla on jokin ihme kompleksi pituudestaan mutta en ole sellaista nähnyt lyhyillä naisilla koskaan. He ovat varsin tyytyväisiä itseensä.

    • pitkulapötkylä

      Naisena sanoisin, että kyllä miehiä enemmän kiinnostaa ne lyhyet kuin pitkät naiset. Kuten moni jo sanoikin, lyhyet naiset ovat usein söpömmän ja siromman näköisiä, ja eiköhän se miehissä itsessäänkin nostata sitä omaa miehekkyyden tunnetta, kun vierellä seisoo suloinen ja lyhyt neito, saati että siinä on hieman pidempi tai lähes miehen itsensä pituinen goljatti.

      Itse olen pidempi nainen (yli 170 cm) ja kyllä miehet ja naisetkin saattavat minua "näyttäväksi" sanoa, mutta se on sitten ihan toinen juttu haluaisiko mies edes kuvitella seurustelevansa kanssani.

      • Meidät huomataan

        Suloinen ja lyhyt on puutarhatonttukin. Ja siltähän tuo lyhyt taaperonainen usein näyttääkin yli 2kymppisenä.
        Minä olen oikeasti nainen ja 174 senttiä pitkä. Miehet ovat kimpussani liikaakin, en tiedä johtuuko se kuitenkaan pituudestani...Siskoni on vielä 4 senttiä pidempi ja hänestä miehet menevät jo aivan sekaisin.


      • selvä tapaus
        Meidät huomataan kirjoitti:

        Suloinen ja lyhyt on puutarhatonttukin. Ja siltähän tuo lyhyt taaperonainen usein näyttääkin yli 2kymppisenä.
        Minä olen oikeasti nainen ja 174 senttiä pitkä. Miehet ovat kimpussani liikaakin, en tiedä johtuuko se kuitenkaan pituudestani...Siskoni on vielä 4 senttiä pidempi ja hänestä miehet menevät jo aivan sekaisin.

        Pitkät laihat naiset näyttää usein murrosikäisiltä pojilta ja varmaan sinäkin, koska sinä pilkkaat noin kateellisena lyhyempiä naisia. Taitaa olla, että niinkuin täällä palstallakin tulee ilmi, lähes kaikki miehet ottaa ja katselee mieluummin sellaista söpöä naisellista kohtuullisen mittaista naista ja sinä katselet sivusta kateellisena.


    • pieni ja pirtsakka

      Kyllä minulla ainakin lyhyenä ja sopusuhtaisena on ollut vientiä....ikäkään ei ole esteenä ollut.

    • 194

      Täällä 194 senttinen mies ja itselläni tulee aina lyhyitä naisia kohtaan suojeleva olo ja heitä on helppo pyörittää sängyssä

    • --m79

      Ei kuulosta yhtään pahalta. Harmi vaan kun myös noi lyhyet naiset tuntuu haluavan pitkiä miehiä ja näin 173cm pitkänä olen myös heille aivan liian lyhyt.

      Itse pidän kyllä tuollaisista pienistä ja hentorakenteisista naisista. :)

    • Karl, komea, 193 cm

      Ei käy. Haluan tyttärestäni mallin joten vaimonkin pitää olla vähintään 174 senttiä pitkä.

    • No mikä ettei!

      Kyllähän se monenlaiseen käy, esim. ovenpönkäksi.

    • kurvitar

      Omassa tuttavapiirissä me lyhyemmät naiset ollaan juuri niitä muodokkaita kurvittaria (suurin osa hoikkia), jotka kääntää miesten päät, koska miehet tykkää naisellisista muodokkaista naisista. Pitkät hoikat naiset taas ovat lähes kaikki laihoja, joilta ei paljon muotoja löydy. Saavat kyllä hekin huomiota, mutta vain pituutensa takia eivätkä yleensäkään ainakaan siinä mielessä että joku mies katsoisi kiinnostuneena. Pituus voi kiinnittää huomiota, mutta ei siinä mielessä että joku mies ihailisi kroppaa.

    • Tätä mieltä

      Pituus itsessään voi olla näyttävää, mutta se ei kerro viehättävyydestä eikä naisellisuudesta yhtään. Monesti päinvastoin liian pitkä ja liian laiha nainen saa kauhistelevaa huomiota laihuudestaan, eikä suinkaan myönteistä huomiota. Ja jos vielä lyhyempi muodokas nainen on siinä vieressä seisomassa, niin laihuus korostuu entisestään.

      Ja tykkääkös miehet naisellisen näköisistä vai liian laihoista?

      • Mun mielipide

        Minä taas olen huomannut, että lyhyissä on näitä tissittömiä ja perseettömiä riukulaihoja paljon enemmän. On kapeat lantiot luustoltaan ja aika harteikkaita yleensä. Tuntuu että heillä on joku kilpailu keskenään kuka on pienin ja kun ei voi enää lyhentyä, niin aletaan pudottaa painoa. Anoreksia ja syömishäiriöt vaikuttais olevan nimenomaan lyhyiden naisten ongelma. Siihen sitten päälle vielä se, että ihmisten päät on aika saman kokoisia pituudesta riippumatta niin tällaisella mini -vartalon omaavalla naisella on kyllä ihan valtavan kokoinen kuula suhteutettuna kroppaan... Toinen lyhyiden naisten tyyppi jota paljon näkee on sitten nämä omasta mielestään naisellisen muodokkaat, eli suomeksi sanottuna läskit. On makkarraa ja sylttyä siellä täällä tursuamassa niin että voi kai sitä jo muodokkuutena pitää, jos jättää kriteereistä pois vyötärön. Oikeasti sopusuhtaista ja hyvän näköistä lyhyttä naista harvoin näkee, enkä suomessa ole nähnytkään. Ulkomailla reissatessa heitäkin voi nähdä.


      • en ole samaa mieltä
        Mun mielipide kirjoitti:

        Minä taas olen huomannut, että lyhyissä on näitä tissittömiä ja perseettömiä riukulaihoja paljon enemmän. On kapeat lantiot luustoltaan ja aika harteikkaita yleensä. Tuntuu että heillä on joku kilpailu keskenään kuka on pienin ja kun ei voi enää lyhentyä, niin aletaan pudottaa painoa. Anoreksia ja syömishäiriöt vaikuttais olevan nimenomaan lyhyiden naisten ongelma. Siihen sitten päälle vielä se, että ihmisten päät on aika saman kokoisia pituudesta riippumatta niin tällaisella mini -vartalon omaavalla naisella on kyllä ihan valtavan kokoinen kuula suhteutettuna kroppaan... Toinen lyhyiden naisten tyyppi jota paljon näkee on sitten nämä omasta mielestään naisellisen muodokkaat, eli suomeksi sanottuna läskit. On makkarraa ja sylttyä siellä täällä tursuamassa niin että voi kai sitä jo muodokkuutena pitää, jos jättää kriteereistä pois vyötärön. Oikeasti sopusuhtaista ja hyvän näköistä lyhyttä naista harvoin näkee, enkä suomessa ole nähnytkään. Ulkomailla reissatessa heitäkin voi nähdä.

        Varmaan harvat ovat samaa mieltä kanssasi.


      • outoja juttuja
        Mun mielipide kirjoitti:

        Minä taas olen huomannut, että lyhyissä on näitä tissittömiä ja perseettömiä riukulaihoja paljon enemmän. On kapeat lantiot luustoltaan ja aika harteikkaita yleensä. Tuntuu että heillä on joku kilpailu keskenään kuka on pienin ja kun ei voi enää lyhentyä, niin aletaan pudottaa painoa. Anoreksia ja syömishäiriöt vaikuttais olevan nimenomaan lyhyiden naisten ongelma. Siihen sitten päälle vielä se, että ihmisten päät on aika saman kokoisia pituudesta riippumatta niin tällaisella mini -vartalon omaavalla naisella on kyllä ihan valtavan kokoinen kuula suhteutettuna kroppaan... Toinen lyhyiden naisten tyyppi jota paljon näkee on sitten nämä omasta mielestään naisellisen muodokkaat, eli suomeksi sanottuna läskit. On makkarraa ja sylttyä siellä täällä tursuamassa niin että voi kai sitä jo muodokkuutena pitää, jos jättää kriteereistä pois vyötärön. Oikeasti sopusuhtaista ja hyvän näköistä lyhyttä naista harvoin näkee, enkä suomessa ole nähnytkään. Ulkomailla reissatessa heitäkin voi nähdä.

        Tais osua jollekin laihalle ja pitkälle ja pahasti. Kyllä yleensä muodokkaat naiset ovat vähän lyhyempiä. Ja nimenomaan lyhyemmät ovat useammin isompi tissisiä ja peppuisia ja leveät naiselliset lanteet. Pitkillä näkyy useammin pieniä pakaroita, tissejä ja kapeita lanteita tai vastaavasti pitkä ylipainoinen näyttää jättiläiseltä. Julkkiksista kaikki tiimalasivartaloiset kurvittaret ovat lyhyempiä naisia. Ja pitkät julkkikset näitä laihoja mallimaailmasta.

        Eikä lyhyemmillä ole yhtään enempää syömishäiriöitä tai ison näköistä päätä. Mistähän tuonkin keksit. Ja pitkällä kai se iso pää näyttää vielä oudommalta pitkän tikkuvarren huipulla.


      • Mun mielipide
        en ole samaa mieltä kirjoitti:

        Varmaan harvat ovat samaa mieltä kanssasi.

        Ja varmaan aika harva on samaa mieltä sun kanssasi! :D


      • Mun mielipide
        outoja juttuja kirjoitti:

        Tais osua jollekin laihalle ja pitkälle ja pahasti. Kyllä yleensä muodokkaat naiset ovat vähän lyhyempiä. Ja nimenomaan lyhyemmät ovat useammin isompi tissisiä ja peppuisia ja leveät naiselliset lanteet. Pitkillä näkyy useammin pieniä pakaroita, tissejä ja kapeita lanteita tai vastaavasti pitkä ylipainoinen näyttää jättiläiseltä. Julkkiksista kaikki tiimalasivartaloiset kurvittaret ovat lyhyempiä naisia. Ja pitkät julkkikset näitä laihoja mallimaailmasta.

        Eikä lyhyemmillä ole yhtään enempää syömishäiriöitä tai ison näköistä päätä. Mistähän tuonkin keksit. Ja pitkällä kai se iso pää näyttää vielä oudommalta pitkän tikkuvarren huipulla.

        Sullehan tuo tuntui "osuvan aika pahasti" kun ei saa näemmä kommentoida, jos ei ole samaa mieltä sun kanssa. Joo, pitkähkö olen (191cm) ja pikemmin urheilullinen kuin laiha. Oikeasti hyvän näköistä ja sopusuhtaista lyhyttä naista en ole nähnyt suomessa koskaan, vaan ainoastaan jätti -kuulalla varustettuja riukuja tai Anna Abreumaisia persejalkaisia pötköjä tai pyöreitä pallukoita. Italiassa, ranskassa ja espanjassa on kyllä kauniita lyhyitäkin naisia ja tietysti aasiassa. Säkin olet vaan sellainen läski "muodokas" kuten jo tuossa aiemmin kuvailin, vai mistä syystä otit kommenttini henkilökohtaisena loukkauksena? Enhän mä tätä juuri sulle tarkoittanut, kun en (onneksi) edes tunne sua! :D


      • huvituttaa
        Mun mielipide kirjoitti:

        Sullehan tuo tuntui "osuvan aika pahasti" kun ei saa näemmä kommentoida, jos ei ole samaa mieltä sun kanssa. Joo, pitkähkö olen (191cm) ja pikemmin urheilullinen kuin laiha. Oikeasti hyvän näköistä ja sopusuhtaista lyhyttä naista en ole nähnyt suomessa koskaan, vaan ainoastaan jätti -kuulalla varustettuja riukuja tai Anna Abreumaisia persejalkaisia pötköjä tai pyöreitä pallukoita. Italiassa, ranskassa ja espanjassa on kyllä kauniita lyhyitäkin naisia ja tietysti aasiassa. Säkin olet vaan sellainen läski "muodokas" kuten jo tuossa aiemmin kuvailin, vai mistä syystä otit kommenttini henkilökohtaisena loukkauksena? Enhän mä tätä juuri sulle tarkoittanut, kun en (onneksi) edes tunne sua! :D

        Ja kaikki miehet kuolaa just niitä sun vihaamia lyhyitä muodokkaita kaunottaria, kuten juuri haukkumaasi Anna Abreuta. Miehet EI voi olla väärässä kuka on seksikäs ja kuka ei.

        Sinun tekstistä paistaa iso viha näitä lyhyempiä naisia kohtaan, taitavat olla paha uhka. Mutta lyhyempiä naisia vaan naurattaa tuo vaahtoamisesi.


      • Mun mielipide
        huvituttaa kirjoitti:

        Ja kaikki miehet kuolaa just niitä sun vihaamia lyhyitä muodokkaita kaunottaria, kuten juuri haukkumaasi Anna Abreuta. Miehet EI voi olla väärässä kuka on seksikäs ja kuka ei.

        Sinun tekstistä paistaa iso viha näitä lyhyempiä naisia kohtaan, taitavat olla paha uhka. Mutta lyhyempiä naisia vaan naurattaa tuo vaahtoamisesi.

        Kukahan tässä vaahtoaa? :D Missä kohtaa olen sanonut vihaavani lyhyitä naisia? Niin juuri - en missään. Sanoin vaan että yleensä eivät ole sopusuhtaisia ja kauniita, ainakaan suomalaiset. Kerroin myös mistä sopusuhtaisia ja kauniita lyhyitäkin naisia löytyy. Ja kaikki miehet ei kuolaa Anna Abreuta, itseasiassa en tunne yhtäkään miestä jonka mielestä hän olisi hyvän näköinen ja tunnen harrastusten, töitten yms. kautta melkoisen joukon miehiä. Kaikki miehet ei kuolaa myöskään ylipäänsä lyhyitä naisia tai naisia erityisesti pituuden takia, ellei ole fetissi. Miehet kuolaa omasta mielestään hyvän näköisiä naisia ja jokaisella on oma mielipide siitä mikä on hyvän näköistä, mutta pituus yksinään ei tee kenestäkään hyvän näköistä. Aika tyhmää yleistää että "kaikki miehet." Ja miksi olet noin hyökkäävä, mikä syy siihen on? Miksi otat jonkun randomin sulle täysin tuntemattoman tyypin kommentit henkilökohtaisina loukkauksina. Sori nyt vaan, jos osuin arkaan paikkaan ja tulin kuvailleeksi inhokki -naisena juuri sinut. Ei ollut tarkoitus kun en sua ees tunne, ja muista et se on nyt vaan mun mielipide ja ehkä monen muunkin, mutta _silti_ niitäkin löytyy joiden mielestä olet säkin olet ihan kiva ja söpö. Mutta tuo vihamielinen asenne on varmasti jokaisen mielestä turn off... Miksi olet noin vihainen, onko sulla joku henkinen pipi? :)


      • sääliks käyt
        Mun mielipide kirjoitti:

        Kukahan tässä vaahtoaa? :D Missä kohtaa olen sanonut vihaavani lyhyitä naisia? Niin juuri - en missään. Sanoin vaan että yleensä eivät ole sopusuhtaisia ja kauniita, ainakaan suomalaiset. Kerroin myös mistä sopusuhtaisia ja kauniita lyhyitäkin naisia löytyy. Ja kaikki miehet ei kuolaa Anna Abreuta, itseasiassa en tunne yhtäkään miestä jonka mielestä hän olisi hyvän näköinen ja tunnen harrastusten, töitten yms. kautta melkoisen joukon miehiä. Kaikki miehet ei kuolaa myöskään ylipäänsä lyhyitä naisia tai naisia erityisesti pituuden takia, ellei ole fetissi. Miehet kuolaa omasta mielestään hyvän näköisiä naisia ja jokaisella on oma mielipide siitä mikä on hyvän näköistä, mutta pituus yksinään ei tee kenestäkään hyvän näköistä. Aika tyhmää yleistää että "kaikki miehet." Ja miksi olet noin hyökkäävä, mikä syy siihen on? Miksi otat jonkun randomin sulle täysin tuntemattoman tyypin kommentit henkilökohtaisina loukkauksina. Sori nyt vaan, jos osuin arkaan paikkaan ja tulin kuvailleeksi inhokki -naisena juuri sinut. Ei ollut tarkoitus kun en sua ees tunne, ja muista et se on nyt vaan mun mielipide ja ehkä monen muunkin, mutta _silti_ niitäkin löytyy joiden mielestä olet säkin olet ihan kiva ja söpö. Mutta tuo vihamielinen asenne on varmasti jokaisen mielestä turn off... Miksi olet noin vihainen, onko sulla joku henkinen pipi? :)

        Sinä olet säälittävä nainen. Ei täällä kukaan tunnu vihaavan eikä kadehtivan sinua, sinä olet ainut vihamielinen tässä ketjussa. Niin täynnä kateutta ja vihaa lyhyempiä ja seksikkäitä muodikkaita naisia kohtaan. Ja olet ihan yksin mielipiteittesi kanssa.

        Ai ei miehet muka kuolaa Anna Abreuta, kun hänethän valittiin juuri Iltalehden äänestyksessä Suomen seksikkäimmäksi naiseksi. Ja Kim Kardashianin ja Shakiran malliset lyhyet muodokkaat naiset saavat miehet kuolaamaan, ja sen mallisia kyllä löytyy Suomesta. Entäs jotkut pitkät laihat mallit? Eivät taida saada paljon kuolausta osakseen.

        Ja olen itsekin tiimalasin mallinen hoikka kurvikas vähän lyhyt nainen ja kyllä miehet kuolaa minunkin muotoja. Pitkien ja laihojen poikavartaloiden perään ei kuolaa kukaan.


      • korjaan:
        sääliks käyt kirjoitti:

        Sinä olet säälittävä nainen. Ei täällä kukaan tunnu vihaavan eikä kadehtivan sinua, sinä olet ainut vihamielinen tässä ketjussa. Niin täynnä kateutta ja vihaa lyhyempiä ja seksikkäitä muodikkaita naisia kohtaan. Ja olet ihan yksin mielipiteittesi kanssa.

        Ai ei miehet muka kuolaa Anna Abreuta, kun hänethän valittiin juuri Iltalehden äänestyksessä Suomen seksikkäimmäksi naiseksi. Ja Kim Kardashianin ja Shakiran malliset lyhyet muodokkaat naiset saavat miehet kuolaamaan, ja sen mallisia kyllä löytyy Suomesta. Entäs jotkut pitkät laihat mallit? Eivät taida saada paljon kuolausta osakseen.

        Ja olen itsekin tiimalasin mallinen hoikka kurvikas vähän lyhyt nainen ja kyllä miehet kuolaa minunkin muotoja. Pitkien ja laihojen poikavartaloiden perään ei kuolaa kukaan.

        Ei muodikkaita, vaan muodokkaita.


      • selvää juttua
        sääliks käyt kirjoitti:

        Sinä olet säälittävä nainen. Ei täällä kukaan tunnu vihaavan eikä kadehtivan sinua, sinä olet ainut vihamielinen tässä ketjussa. Niin täynnä kateutta ja vihaa lyhyempiä ja seksikkäitä muodikkaita naisia kohtaan. Ja olet ihan yksin mielipiteittesi kanssa.

        Ai ei miehet muka kuolaa Anna Abreuta, kun hänethän valittiin juuri Iltalehden äänestyksessä Suomen seksikkäimmäksi naiseksi. Ja Kim Kardashianin ja Shakiran malliset lyhyet muodokkaat naiset saavat miehet kuolaamaan, ja sen mallisia kyllä löytyy Suomesta. Entäs jotkut pitkät laihat mallit? Eivät taida saada paljon kuolausta osakseen.

        Ja olen itsekin tiimalasin mallinen hoikka kurvikas vähän lyhyt nainen ja kyllä miehet kuolaa minunkin muotoja. Pitkien ja laihojen poikavartaloiden perään ei kuolaa kukaan.

        Joo minäkin oon huomannut, että tuo "pitkäsääri" on täällä ainut vihamielinen ja joka ketjussa provoamassa ja mollaamassa "persjalkoja". Ei ole varmaan helppoa olla liian pitkä nainen.


      • No ööh...
        selvää juttua kirjoitti:

        Joo minäkin oon huomannut, että tuo "pitkäsääri" on täällä ainut vihamielinen ja joka ketjussa provoamassa ja mollaamassa "persjalkoja". Ei ole varmaan helppoa olla liian pitkä nainen.

        Sanoi olevansa 191 cm näemmä ja urheilullinen.


      • Mun mielipide
        sääliks käyt kirjoitti:

        Sinä olet säälittävä nainen. Ei täällä kukaan tunnu vihaavan eikä kadehtivan sinua, sinä olet ainut vihamielinen tässä ketjussa. Niin täynnä kateutta ja vihaa lyhyempiä ja seksikkäitä muodikkaita naisia kohtaan. Ja olet ihan yksin mielipiteittesi kanssa.

        Ai ei miehet muka kuolaa Anna Abreuta, kun hänethän valittiin juuri Iltalehden äänestyksessä Suomen seksikkäimmäksi naiseksi. Ja Kim Kardashianin ja Shakiran malliset lyhyet muodokkaat naiset saavat miehet kuolaamaan, ja sen mallisia kyllä löytyy Suomesta. Entäs jotkut pitkät laihat mallit? Eivät taida saada paljon kuolausta osakseen.

        Ja olen itsekin tiimalasin mallinen hoikka kurvikas vähän lyhyt nainen ja kyllä miehet kuolaa minunkin muotoja. Pitkien ja laihojen poikavartaloiden perään ei kuolaa kukaan.

        Ai oikein iltalehden äänestyksessä?! :D Ja äänestäjien sukupuolethan toki varmistettiin..? Jotenkin veikkaan että noihin äänestyksiin ottaa osaa lähinnä naiset, itse en ole äänestänyt koskaan. Kim Kardashian oli joskus hyvän näköinen, ei ole enää. Shakira on ihan hyvän näköinen, mutta aika roteva... Siis niputatko sä nyt Anna Abreun Kim K:n ja Shakiran kanssa samaan ryhmään kuuluvaksi? Sen paksun näköisen epäsuhtaisen persejalkaisen muodottoman pötkylän? Oikeasti? :D Kertoo kyllä ainakin sen, että mikä SUN vartalotyyppi on... Samanlainen epäsuhtainen läskin näköinen täysin muodoton isopäinen pallinaamainen pötkö kuin Abreu... Nyt mulla kyllä käy sääliksi sua! :D


      • edelleen säälität
        Mun mielipide kirjoitti:

        Ai oikein iltalehden äänestyksessä?! :D Ja äänestäjien sukupuolethan toki varmistettiin..? Jotenkin veikkaan että noihin äänestyksiin ottaa osaa lähinnä naiset, itse en ole äänestänyt koskaan. Kim Kardashian oli joskus hyvän näköinen, ei ole enää. Shakira on ihan hyvän näköinen, mutta aika roteva... Siis niputatko sä nyt Anna Abreun Kim K:n ja Shakiran kanssa samaan ryhmään kuuluvaksi? Sen paksun näköisen epäsuhtaisen persejalkaisen muodottoman pötkylän? Oikeasti? :D Kertoo kyllä ainakin sen, että mikä SUN vartalotyyppi on... Samanlainen epäsuhtainen läskin näköinen täysin muodoton isopäinen pallinaamainen pötkö kuin Abreu... Nyt mulla kyllä käy sääliksi sua! :D

        Voin kuvitella miten sulta nousee melkein savu korvista, kun raivossasi kirjoitat tänne noita provojasi. Mutta ei niiden naisten seksikkyys (eikä minunkaan) häviä vaikka miten haukut. Ja Iltalehteä lukee toki sekä naiset että myös miehet ja äänestystulos edustaa varmasti enemmistön makuja ja mielipiteitä sekä naisten että miestenkin osalta.


      • Mun mielipide
        edelleen säälität kirjoitti:

        Voin kuvitella miten sulta nousee melkein savu korvista, kun raivossasi kirjoitat tänne noita provojasi. Mutta ei niiden naisten seksikkyys (eikä minunkaan) häviä vaikka miten haukut. Ja Iltalehteä lukee toki sekä naiset että myös miehet ja äänestystulos edustaa varmasti enemmistön makuja ja mielipiteitä sekä naisten että miestenkin osalta.

        Muahan vaan naurattaa nuo sun typerät kommentit! :D Todellakaan savu nouse korvista, toisin kuin sulla joka naama punaisena raivoissaan hakkaat näppäimistöä ja yrität kehua rumat punkerot maasta taivaisiin, koska olet itse sellainen. XD Kuten sanoin, noihin äänestyksiin ottaa osaa lähinnä naiset, joten tulokset ei ole mitenkään relevantteja, eikä kerro mieltymyksistä yhtään mitään... Muiden kuin naisten. Ja suomessa nyt lähes kuka tahansa BB -tyrkkykin on joku "kaunotar", että ei ole vaikeaa saada kaunis- tai seksikäs -etuliitettä itselleen, jos on pari kertaa paljastellut surkeaa runkoaan jossain lehtikuvissa tai telkkarissa. Minusta Abreu oli aluksi siedettävä kun keskittyi lähinnä siihen laulamiseen, vaikkei mikään kummonen laulaja edes ole koskaan ollutkaan. Sitten jossain välissä se alkoi leikkimään jotain kuumaa -latinaa, vaikkei siitä sellaista saa tekemälläkään, olkoot vaan puoleksi mikälie espanjalainen vai portugalilainen. Muuttunut vaan koko ajan ulkonäöltään huonompaan suuntaan, se tumma tukka ei sovi sille, ja miten ne sen silmätkin jotka oli ainut kaunis piirre on kadonneet johonkin naamaläskien sisään? Vartaloa en tullut ees ajatelleeksi niin kauaan aikaan, kun sillä oli kunnolla vaatetta päällä, mutta sitten siitä oli jotain bikini -kuvia ja jumankekka kuinka surkean näköinen tasapaksu pötkylä, jolla ainoa kurvi oli pömpöttävä lapsen maha, ja mitkä naurettavat pullerokoivet! Ei hitto... X) Että siinä sitä seksikkyyttä! :D Ja säälittävä olet lähinnä itse, kun puolustelet jotain typerän näköistä julkkista. Miten se sun elämääs parantaa, tai susta suositumapaa tekee? :D Ei se ainakaan saa ketään ihannoimaan kaltaisias läskinaamaisia paksuja muodottomia pötköjä. ;)


      • Voi sua
        Mun mielipide kirjoitti:

        Muahan vaan naurattaa nuo sun typerät kommentit! :D Todellakaan savu nouse korvista, toisin kuin sulla joka naama punaisena raivoissaan hakkaat näppäimistöä ja yrität kehua rumat punkerot maasta taivaisiin, koska olet itse sellainen. XD Kuten sanoin, noihin äänestyksiin ottaa osaa lähinnä naiset, joten tulokset ei ole mitenkään relevantteja, eikä kerro mieltymyksistä yhtään mitään... Muiden kuin naisten. Ja suomessa nyt lähes kuka tahansa BB -tyrkkykin on joku "kaunotar", että ei ole vaikeaa saada kaunis- tai seksikäs -etuliitettä itselleen, jos on pari kertaa paljastellut surkeaa runkoaan jossain lehtikuvissa tai telkkarissa. Minusta Abreu oli aluksi siedettävä kun keskittyi lähinnä siihen laulamiseen, vaikkei mikään kummonen laulaja edes ole koskaan ollutkaan. Sitten jossain välissä se alkoi leikkimään jotain kuumaa -latinaa, vaikkei siitä sellaista saa tekemälläkään, olkoot vaan puoleksi mikälie espanjalainen vai portugalilainen. Muuttunut vaan koko ajan ulkonäöltään huonompaan suuntaan, se tumma tukka ei sovi sille, ja miten ne sen silmätkin jotka oli ainut kaunis piirre on kadonneet johonkin naamaläskien sisään? Vartaloa en tullut ees ajatelleeksi niin kauaan aikaan, kun sillä oli kunnolla vaatetta päällä, mutta sitten siitä oli jotain bikini -kuvia ja jumankekka kuinka surkean näköinen tasapaksu pötkylä, jolla ainoa kurvi oli pömpöttävä lapsen maha, ja mitkä naurettavat pullerokoivet! Ei hitto... X) Että siinä sitä seksikkyyttä! :D Ja säälittävä olet lähinnä itse, kun puolustelet jotain typerän näköistä julkkista. Miten se sun elämääs parantaa, tai susta suositumapaa tekee? :D Ei se ainakaan saa ketään ihannoimaan kaltaisias läskinaamaisia paksuja muodottomia pötköjä. ;)

        Nyt sulle nauraa ja säälii jo kaikki palstalaiset.


    • Juuri sopiva

      Itsellä pituutta 170cm ja olen vartaloltani naisellisen muodokas. Ei me pitkät naiset olla mitään laihoja hongankolistajia vaan kyllä meiltäkin muotoja löytyy. Olen minä nähnyt lyhyissäkin naisissa niitä laihoja. Etuna meillä on lyhyisiin nähden että säärissä on kivasti pituutta.

      • lyhyt vai pitkä

        170 cm on melkein lyhyen ja pitkän rajamailla naisella. Mutta sen yli on jo pitkä. Ja yli 175 cm naisella tuntuu jo todella todella huimalta.


    • Pienet vain pervoill

      In conclusion näistä kaikista: lyhyet naiset kelpaa panopuiksi, koska siroja ja pieni on kiva heitellä ja heilutella ja panna joka koloon?

      • OttakaaPieniMuija

        Totta! Pienet muijat on kovempia imemään...ainakin mulla on sellanen...


    • HaluRakastua

      vau!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe