tietokone ei tunnista galaxy trend puhelintani

avuton

Mikä avuksi, kun windos 8 ei tunnista uutta galaxy trend puhelinta???

17

938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laitoitko kyseisen puhelimen mediansiirto tilaan Androidin alasveto valikosta?

    • avuton

      En löydä puhelimestani median siirtotilaa. Alasvetovalikko on siis tuo yläpalikasta löytyvä valikko, jossa mm. wifi, gps, ääni, bluetooth jne...? (Olen siis oikeasti avuton tämän uuden puhelimen kanssa...) Siellä ei mitään mediansiirrosta.

    • Kyllä juurikin se tila ja sinne pitäisi tulla usb kuvake ( Jota painamalla tuon tilan voi muuttaa) kun laitat sen tietokoneeseen kiinni usb kaapelilla.

    • avuton

      Mutta kun ei tule mitään. Alasvetovalikko näyttää ihan samalta oli usb kaapelilla kiinni koneessa tai ei. Latasin jo tuollaisen kies ohjelman koneeseen, mutta ei vielä onnistu. Kies sanoo jotain yhteystilasta (?) ja medialaitteesta. Ja sitten lukituksen poistamisesta(?)

    • Kokeilitko eri usb porttia? Mitä Windowsin laitehallinta sanoo? Onko siellä yhtään keltaista huutomerkkiä?

    • avuton

      Kun yhdistän tulee ilmoitus, että windows ei tunnista laitetta. Koneen asetukset -> laitteet on "normaalin näköinen" ei huutomerkkejä tms.

    • avuton

      Olen lukenut samaa ohjetta ja luulin, että tuo Kies ohjelma auttaisi, mutta edelleenkään ei tunnista.

    • Entä usb virheenkorjaus tilassa? Sen saa päälle laitteen sovelluskehittäjät kohdasta.

      Kokeilitko tietokoneen sekä kännykän uudelleen käynnistystä?

    • myös Trend

      Oletko ladannut ajurin? Olen kyllä päivittänyt windowsini 8.1 ja sen jälkeen kun yhdistin Trendin tietokoneeseen, se latasi ajurin. Kaipa se teki niin silloinkin kun oli kahdeksikko. Minulla on sellainen usb, jossa on 4 usb porttia ja se on kytketty yhteen tietokoneen porttiin. Joskus laitan mihin sattuu ja joskus se hakee ajuria. Olen kuvitellut, että jos aikaisemmin olen laittanut vaikka kakkoseen ja sitten laitankin kolmoseen niin se hakee taas ajurin. En ole ihan varma, mutta jos joku voisi vastata, onko sillä mitään merkitystä. Joskus on ollut niin, että Kies ei ole yhdisitänyt trendiä. Pyörittää vain, että yhdistetään. En tiedä silloin onko vika Kiesissä vai Trendissä. Mutta sitten taas yhdistää. Kiesissä on aika useasti päivityksiä, kai olet päivittänyt ajan tasalle?

    • Todennäköisesti ajurit on asennettu koska ne asentuu automaattisesti kun puhelimen yhdistää tietokoneeseen.

      • myös Trend

        Mutta jos on jotain vikaa hänellä, onko varmaa, että ajurit on asentuneet automaattisesti. Muuten kyllä asentuvat, joskin kyllä se tietokoneessa näkyy, että ajuria asennetaan. Ainakin minulla.


    • Kun kännykän liittää tietokoneeseen ensimmäistä kertaa niin Windows alkaa etsimään siihen ajureita mikäli se tunnistaa kyseisen laitteen.

    • uusavuton

      Voisiko joku vastata minullekkin tässä samassa ketjussa?

      Minulla on Trend Plus ja haluaisin siirtää musiikkia koneelta puhelimeen, mutta puhelin väittää, ettei ole yhteensopivia sovelluksia. Puhelin ehdottaa Windows Media Player 11'sta, jonka ole ladannut, muttei siltikään suostu yhteityöhön. Alasvetopalkin mukaan puhelin on kuitenkin yhdistetty, että noista ohjelmistoista kai on kyse, mutta mikään ei silti pitäisi olla väärin. Vai voisiko kyse olla tietokoneen käyttöjärjestelmästä, kun Windows XP'tä käytän?

    • Eli yritit toistaa musiikkia kännykästä ja se ilmoitti noin?

      Vai eikö kone tunnista puhelinta?

    • Uusavuton

      Ootsä oikeesti Varpunen, joka ei osaa kirjoittaa nimeään oikein, vai oletko oikeesti Vapunenen? Siis pitääkö puhelin yhdistää oikein johdolla tietokoneeseen, vaiko riittääkö, jos puhelin on lähellä tietokonetta. Pitääkä kummankin laitteen olla päällä vai sammutettuina?

      • Kyllä pitää.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe