Muoviset cruiserit

ainoa

Joo elikkä monien mielestä nää muoviset cruiserit on paskoja mut auttakaapa silti ;). Aattelin ny hommaa semmosen joululahjaks kevättä odottaa ja tuli ongelma et mikä merkki ois paras, mietin joko globe bantam tai stereo vinel, joten kumpi on parempi ? (: Saaks niit vielä kaupoista ( mistä kaupoista ?) ku yleesä ei varmaa rullailla oikee tähä aikaa vuodest. Tai sit jos pitää tilaa netistä nii kertokaa jotai hyvii nettikauppoja (: Joo ja oon sit alottelija ja ei mul mikää hyvä tasapainokaa oo :| auttakaa kiitos !

23

1161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • W A R P stadium

      Mee stadium siel on ja sit löytyy kesporteista muovisii . topsportilla joku muovinen oma merkki. Ei kannata tilata mistään nettikaupasta kun noita saa niin helposti urheilukaupoista. osta warp se on halpa ja paras noista muovisista.

    • ras93

      Jos aiot käyttää sitä lautaa enemmän kun kerran ni älä ihmeessä osta warpin lautaa... voi olla halpa ja hyvä mutta ei noi pidemmän päälle kestä. Mulla on stereon lankku ja toimii pirun hyvin. Ja rullaa niin pirusti. Laminasta uskoisin että saa ympäri vuoden noita stereoita

      • skeittaaja

        Stereo on hyvä


    • vainiinn

      itelläni on stereo skateboardsin vinyl cruiser ep (extended player) ollut viime kesästä asti ja ihan tyytyväinen oon että kannattaa ostaa ja helppo kääntyä yms! ja tuo ep on myös vähän pidempi kuin ne normaalit muovi cruiserit ja sen myötä myös helpompi hallita. maksoi vissiin jotai vähäpäälle sata euroa saat ostaa multa pois sen ku longboardia aattelinn hommata täs kesäks. heh ja hyviä nettikauppoja on beyondstore.fi joka sijaitsee jyväskyläss mut kestää pari päivää vaan tulla postissa!

    • Kuur
    • Skeitt

      Mulla on Globe Cruiser "24 - Bantam Mash Up" ja tää on hyvä! suosittelen :)

    • kives44r

      Osta bananaboard kestää ja rullaaa mukava mennä

    • vastausta pliis

      onko kellää kokemuksia globen "24" bantam mash up cruisereista ?? oon aikovinani ostaa ,ja mietin onko muilla käyttökokemuksia ..onko jäykkä kääntyessä ym..kertokaa ihmeessä(:

    • ihan sam värikin

      Tuota samaa lautaa ilman junkyn logoo saa säästömarketista seinikseltä 19.90e

    • Hann Over

      Samaa lautaa myy:

      Säästömarket
      HongKong
      Boardsport
      Junkyard
      Motonet
      Etola
      Claes Olson

      • jooh elick's

        Myös ponkes myy samaa lautaa banana boardina, melkein tilasin. Ihan hiton törkeetä.


    • cruiserikoira

      Oon hankkimassa cruiserin, ihan vaa kesä rullailuun ; kavereittentykö (5km) pisin matka, koirankäyttöön, kaupunkii... Oon miettinyt lonkkaria mut ku sitä pitäis kantaa aika lailla, olen harkoitellut skeittulaudalla ja käyny rullaan kaverin lonkkarilla 1km. Eli siis onko cruiseri oikea valinta ?:) Kiiti etukäteen vastanneille ;)

    • kanajössi

      ihan parhaat on jos tilaa puuartesaanilta. käsintehty lauta on paras mitä oon käytt´äny. ei maksa ku 50-70 e

    • adfg

      Kannattaa ostaa stereon vinyyli cruiseri saat semmosen laminasta
      ostan itekkin


      warbin laudat on ihan syöpää

      • huomaas

        Stereo Vinyl kruiseri on sama kruiseri kun Warp


      • jormis
        huomaas kirjoitti:

        Stereo Vinyl kruiseri on sama kruiseri kun Warp

        Hahaa no ei todellakaan ole! Vähä on laadukkaampi toi stereo ku joku warp haloo! :D


    • Emppuliin

      Jos haluaa mennä pitkiä matkoja kannattaa ostaa lonkkari mutta itellä on muovinen ja se kestää hyvin. Jos aloittaa niin kannattaa ostaa joku halpa ja sitten kun tietää että osaa niin voi ostaa jonkun kallimman version mutta aloittelijalle löytyy myymälstä/verkkokaupasta XXL

    • käytsiigaa

      Kävin hypisteleen XXL lonkkarii. Ei lähtenyt kassalle mukaan. Renkaat ja trukit carbagee.

      • jaske

        jep ei noi oikee tajua mitää noista ku eivät ite skeittaa..


      • qewqweqwe

        Miksi muka huono? Nuo kaikki on samaa kiinanpaskaa, toiset vaan maksaa 19,95 ja toiset 199,99e.


    • kuitudekki
    • Hyviä_ovat

      Muovilaudat sopivat hyvin lapsille. Kun katselee kerrostaloyhtiömme pihalle niin siellä on tälläkin hetkellä kaksi n 8-9v lasta muovilaudoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2387
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1938
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe