Rintsikat liian myöhään?

liian myöhä

Sain ensimmäiset rintsikkani 7. luokan alussa. Ennen sitä ei ollut minkäänlaisiaei edes harkkareita... Ostimme suoraan 75A ja ne ovat minulle sopivat=) Mitä luulette ostinko liian myöhään?

ps. Lindexissä on hyviä rintsikoita!

20

391

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitty

      Ihan hyvä aika oli ostaa, ei mitenkään myöhässä. Itekki ostin ekat A-kuppia :)

      • rintsikkatyttö 12v

        Mä sain kans rintsikat samaan aikaan 75A topatut ihanat pitää päällä. Mullakaa ei oo ollu harkkareita, vaan äiti osti heti oikeet.

        Jänskättiks teitä mennä kouluun ekana päivänä, ku oli rintsikat päällä? Mua jänskätti tosi paljon. Kaikki huomas heti ja kysy, et oot sä saanu rintsikat. Mä olin vähän vaikeena ja sanoin, joo.

        Kertokaa omista kokemuksista! Eka päivä koulus uusilla rintsikoilla, joilla muodot näkyy oikeesti.


    • fdsgffsd

      Ite oon 14 ja 8 luokalla.... rinnat noin 80a enkä käytä rintsikoita tai harkkareita. oon aika pullee joten rinnatkin on sellaset löllömmät kun laihoilla ihmisillä. mut en silti käytä. halluisin ritsikat mutta eina kun äitee kysyy sanon ei koska en halua sellaisia mitä äiteeni pakottaisi ottamaan.... joten ilman mielummin meen...

      • rintsikkatyttö 12v

        Minkälaisia rintsikoita äitisi pakottaa ottamaan? Minkälaiset haluaisit itse?


    • Liivitär

      Rintaliivien hankkimiselle ei oo mitään oikeeta aikaa. Ne hankitaan sitten, kun rinnat alkavat tarvita tukea. Itse aloin muistaakseni käyttää liivejä jo viidennellä. Hui miten monta vuotta siitäkin on... Mutta vinkkini on, että rintaliiveihin kannattaa ihan oikeasti panostaa. Parhaimillaan liivit ovat mukavat ja tukevat päällä, saavat vaatteet istumaan oikein ja antavat myös itseluottamusta (minusta on ainakin mukava tietää, että paidan alla on kauniit liivit, vaikkei niitä kukaan muu näkisikään).

      • 14v rinnaton

        Oon 14v tyttö, eikä mulla oo juuri mitään rintoja. En oo edes rintsikoita saanu, vaikka kaikilla muilla ne on ollu jo monta vuotta.
        Vihdoin eilen äiti toi mulle topatut 75A liivit ja sanoi, että voin hyvin käyttää niitä.
        En kuitenkaan kehtaa millään lähteä niitten kanssa kouluun, kun kaikki näkis ja ihmettelis miten mun tissit on kasvanu yhdessä päivässä. Apua mitä mä teen? Haluisin käuttää niitä, mutta en kehtaa. Auttakaa!!!


      • Liivitär
        14v rinnaton kirjoitti:

        Oon 14v tyttö, eikä mulla oo juuri mitään rintoja. En oo edes rintsikoita saanu, vaikka kaikilla muilla ne on ollu jo monta vuotta.
        Vihdoin eilen äiti toi mulle topatut 75A liivit ja sanoi, että voin hyvin käyttää niitä.
        En kuitenkaan kehtaa millään lähteä niitten kanssa kouluun, kun kaikki näkis ja ihmettelis miten mun tissit on kasvanu yhdessä päivässä. Apua mitä mä teen? Haluisin käuttää niitä, mutta en kehtaa. Auttakaa!!!

        Sullehan sattui itse asiassa loistava vuodenaika! Laita kiva villapaita päälle, niin ei rintaliivit korostu. Ihan rohkeesti liivit päälle, jos niitä haluat pitää. Jos joku alkaa niistä kuittailla, niin on kyllä aika pöhköä. Tai sitten kannattaa olla imarreltu siitä, että joku viitsii pitää lukua siitä onko sulla liivit vai ei :)


      • 14v rinnaton
        Liivitär kirjoitti:

        Sullehan sattui itse asiassa loistava vuodenaika! Laita kiva villapaita päälle, niin ei rintaliivit korostu. Ihan rohkeesti liivit päälle, jos niitä haluat pitää. Jos joku alkaa niistä kuittailla, niin on kyllä aika pöhköä. Tai sitten kannattaa olla imarreltu siitä, että joku viitsii pitää lukua siitä onko sulla liivit vai ei :)

        Kiitos rohkasusta ja vinkistä. Mä oon pitäny paksua villapuseroo, mutta kyllä ne uudet liivit nostaa puseroo, niin, että kaikki on huomannu, että mullakin on vihdoin ja viimein kunnon rintsikat. Pojat on ristiny ne madonnarintsikoiksi, koska ne muistuttaa Madonnan teräviä liivejä.
        Kaikkea ne pojat keksii!


      • rintsikkatyttö
        14v rinnaton kirjoitti:

        Kiitos rohkasusta ja vinkistä. Mä oon pitäny paksua villapuseroo, mutta kyllä ne uudet liivit nostaa puseroo, niin, että kaikki on huomannu, että mullakin on vihdoin ja viimein kunnon rintsikat. Pojat on ristiny ne madonnarintsikoiksi, koska ne muistuttaa Madonnan teräviä liivejä.
        Kaikkea ne pojat keksii!

        Mullakin om semmoset topatut terävät "Madonnarintsikat" mä tykkään niistä tosi paljon. Mun koko on edelleen 75A.

        Kertokaa minkämallisii ja minkäkokosii liivejä te käytätte!


      • Vastaan
        rintsikkatyttö kirjoitti:

        Mullakin om semmoset topatut terävät "Madonnarintsikat" mä tykkään niistä tosi paljon. Mun koko on edelleen 75A.

        Kertokaa minkämallisii ja minkäkokosii liivejä te käytätte!

        rintsikkatyttö: itse tykkään käyttää pushuppeja koska tuntuvat mukavammpilta kuin normaalit :) olen syönyt pillereitä jo kaksi vuotta ja rintani ovat kasvaneet sen takia mahdottomasti! Kun tapasin nykyisen poikaystäväni, rintani olivat kokoa se 75A. Nyt saan etsiä rintsikoita sieltä 85C kohdasta :D ja tämä tapahtui vuoden sisällä. taas pitäisi mennä ostamaan isompia kun mahtaa nämä nykyisetkin jäädä pieniksi!


    • Vastaan

      Mä tein itse ihan samallai :D Kainaloitakaan en sheivannu vasta kun joskus 8-luokalla ku ennempää ei tarvinnu ^^

      • rintsikkatyttö

        Terve vastaan. Olipa hauska kuulla sinusta. Ovatpa tosiaan rintasi saaneet oikean kasvubuumin, kun 75A: sta ovat vuodessa hujahtaneet 85C:en ja siitä ylikin.
        Olen kuullut, että e-pillerit kasvattavat rintoja, mitta vuodessa noin paljon, sitä en ole tiennyt.
        Mimkäikäinen olet? Minä olen 13 ja odottelen ja toivon, että tissien kasvubuumi osuisi minunkin kohdalleni. Mulla on vielä se sama koko 75A ja liivit on paksusti topatut. Pitäsköhän munkin hommata pillerit, että sais tissit kasvamaan? No, en nyt ehkä kuitenkaan, kun menkatkaan ei oo vielä alkanu. Minkä ikäsenä sulla alko?


    • Vastaan

      Aloin syömään e-pillereitä kun olin 18. Nyt pian kesällä täytän 21. Mulla alko menkat vissiinki joskus ylä-asteella?Kahdeksannella?! Ei voi muistaa :)

      • rintsikkatyttö

        Kiitos vastauksestasi. Tuli tuossa mieleen, kun kerroit rintojesi kasvusta ja e-pillereistä, että onko niillä ollut noin muutenkin lihottava vaikutus, vai onko vaikutus koskenut vain rintoja?


    • Vastaan

      No empä ole hirveästi itse lihonnut siitä huolimatta että olen napsinut pillereitä ja istunut sohvalla :D paino on pysynyt siinä 54-56 välillä koko ajan :) reidet vähän isonivat mutta se johtuu geeneistä! :D

      • rintsikkatyttö

        Ajattelin, että jotain on varmaati tapahtunut vartalollesi, kun rintsikoitten ympärysmitta pn noussut 75 - 85. Onhan se melkoinen muutos yhden vuoden aikana.


      • Vastaan
        rintsikkatyttö kirjoitti:

        Ajattelin, että jotain on varmaati tapahtunut vartalollesi, kun rintsikoitten ympärysmitta pn noussut 75 - 85. Onhan se melkoinen muutos yhden vuoden aikana.

        Eipä muuta ole tapahtunut koska kumminkin liikun päivällä sen normaalin määrän kuten moni muukin ihminen kun harrastaa hyötyliikuntaa. Varsinaista liikuntaa en harrasta (paitsi kissojen kanssa rehaaminen :D)


    • prääjä

      Mitenkäs sitten on mahdollista että 75cm ympärysmitta kasvaa 10 cm niin ettei vartalollesi tapahdu mitään? :) Tiedätköhän sinä "21-vuotias" neitokainen nyt varmasti että MITÄ ympärysmittaa tämä 75cm ja 85cm tarkoittaa? :) Tai mitä ylipäänsä tämä A kuppi ja C kuppi tarkoittaa? :)

    • 14 andwantsboobjob

      Mulla ekat rintsikat 3. luokalla, harkkarit kylläki, ja menkat alko 10-11 vuotiaana, siis samana vuonna ku täytin 11. Ekat kunnon rintsikat hankittu 4. luokalla enkä sen jälkee oo pystyny olee ilma. Ällöttää kattoo semmosii ku ei käytä rintsikoi, ku ketunnenät puskee läpi... Oon ny 8. luokal ja rintsikoiden koko kasvanut tosta 75A:sta tohon 70B:hen. Mallina mun mielest parhaat on push upit ja normi topatut, vaik normi topatut toimii mulla push uppeina...:) oon sen verran terhakka kaveri;) Pillereit oon menos hakemaan järkyttäviin kipuihin (siis menkat) ja totta kai ehkäisyks. Yli puolella meijän luokkalaisilla on pillerit, joko yhdistelmä- tai keltarauhaspillerit. Yhdistelmäpillerit parempia........Mut nii, ei oo oikeeta ikää rintsikoille, kukin aikanaan.

      • rintsikkatyttö 13v

        75A > 70B oli sun tissit kasvanu, ku olit syöny pillereitä.
        Tiekkö mitä?
        Sun ympärysmitta on kutistunu 5cm ja rintsikoitten kuppien tilavuus on pysyny samana?
        Tää liivimatematiikka on joskus vähän vaikeeta, mutta kysy sun matikan opelta, on se sitten mies, tai nainen, miten se homma menee!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      361
      4314
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1809
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1549
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1370
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1325
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    Aihe