Portsarit Joensuussa!?!?

pierree

Onkohan noilla mitään koulutusta tohon hommaan, kun ei ihan siltä vaikuta?

121

7039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niillä on

      Sirkusapinan koulutus.

      • Anonyymi

        Sepäse todellakin koulutus


    • p0k3

      Pysykää kotona niin heidän ei tarvitse puuttua teidän epäasialliseen ravintolakäyttäytymiseen.

    • eli...?

      Portsarin tehtävä on varmaan poistaa häiriköivät asiakkaat. Siksi heitä varmaan vihataan.

      • itseasiassa1

        Portsarin tehtävä on asiakaspalvelu ensisijaisesti.


      • Anonyymi
        itseasiassa1 kirjoitti:

        Portsarin tehtävä on asiakaspalvelu ensisijaisesti.

        Ei näytä olevan ,Niinivaaran kuppilassa,joku torttuhuuli Pekka,tosi törkee,haukuuasiakkaita,huorittelee....tekis työtä ja jättää asiakkaat rauhaan.


    • Tietäjä90

      Täällä kotikaupungissa Joensuussa tavannut tähän mennessä inhottavimmat portsarit. Asiakaspalvelutaitoja vain harvalla. Ymmärtäähän sen tietysti, kun portsarit yleensä sali/taistelulaji tyyppejä. Pieni kaupunki ja vähäinen kilpailu ei myöskään saa firmoja kehittämään portsareiden asiakaspalveluasennetta.

      • Uloslentäjä?

        Olisiko asiakkaalla ollut myöskin täällä kotikaupungissaan se inhottavin käytös?


      • Anonyymi
        Uloslentäjä? kirjoitti:

        Olisiko asiakkaalla ollut myöskin täällä kotikaupungissaan se inhottavin käytös?

        Ei, vaan portsarilla oli se inhottavin käytös. Haisi myös pahalle, kusen ja steroidien sekainen lemu. Taisi olla myös kakkaa housussa.


      • Anonyymi

        Koitin selvinpäin mennä sisään niin eivät päästäneet, koska olin kuulema liian humalassa :)


    • ei baarikärpänen

      heh, häiriköt taas kirjottelee, kun vituttaa kun poistettu baarista riehumasta:)

    • jekr

      Eikös portsarin hommiin pääsyvaatimuksena ole vaan se 200kg penkistä niin muuta et tarttea...xD

      • kekr

        No ei...


      • Anonyymi

        Tarvii myös alle 60 älykkyysosamäärän, jos menee yli on riski että tajuaa olevansa idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvii myös alle 60 älykkyysosamäärän, jos menee yli on riski että tajuaa olevansa idiootti.

        Näinkö sinulle kävi?


    • tiiuska89

      missä baarissa oot käyny? ainakin kerubissa on huippu poket jotka kyl hoitaa hommansa tosi upeesti :) ne on nuoria ja komeita tyyppejä jotka muistaa kyl hymyillä! siks siel käynki aina :)

    • atgatarar

      Portsarit, eli järjestyksenvalvojat käyvät kurssin 32h. jonka laki vaatii.

      Asiakaspalvelijoita se ei heistä tee. Ravintolat yllättäen ei välitä miten poket ravintolaa markkinoi, ovathan he ensimäiset ja viimeiset jonka aiakas näkee!

      Kilpailun puute kaupungissa!

    • niinanuli

      Parhaat poket löytyy kyllä ehdottomasti Feveristä ! = )

    • odotan...

      muistattehan pyytää kuitin myös portsarilta kun maksatte sisäänpääsyn ja narikan ja heidän on velvollisuus se myös antaa (tämä on sitä harmaantalouden torjuntaa)

    • kuitti

      juuh varmast eivät kovin mielellään rupee kuittii kirjottaa....mut minä kans kyl vaadin saada sen!

    • Pienet rahat

      Tärkeintä se varmaan ravintolassa onkin saada portsarilta kuitti :) (en ole itse portsari). Nythän muutenkin työttömätkin saa tienata 300 euroa ilman että työttömyysturva vähenee.

    • apinatpor

      Isot lihakset, mut pieni aivo.

    • Saapas2

      Jos haluatte nähdä paskan poken niin menkää tahkolle piazzaan. Siellä yks poke rupes kehumaan miten oli lyönyt yhtenä iltana kahdelta henkilöltä tajun kankaalle.
      Siinä vähän ihmeissäni katsoin pokea, toivotin hyvät illan jatkot ja lähin tiskille.

    • Asiakas x

      Kyllä MULKUIMMAT löytyy Ilonasta...sen takia ei huvita käydä enää. Vittu luulevat olevan jotain jumalia!

      • sikat

        En ymmärrä mitä te teette siinä jonossa, mutta kyllä se Ilona on kaupungin paskin paikka ja pätevä syy sinänsä kiertää paikkaa kaukaa.

        40% liikaa väkeä mitä paikkaan mahtuu, kaikki tasot täynnä tuoppeja, lattia sokeritahmassa ja lasimurskassa. Tästä vielä maksaa joku 8€.

        Omistajaa täytyy kyllä onnitella hyvän rahastuskeinon keksimisestä.


    • ilonanpoketvoisvaiht

      Tuo on muuten totta, että Ilonan poket ovat ne kaikkein ikävimmät. En itsekään viitsi käydä kyseisessä mestassa kun alkaa vituttamaan jo heti ovella.

    • vakioasiakas

      Miksi he ovat ikäviä? Olisiko peiliin katsomisen paikka? Minulla ei ole kuin hyviä kokemuksia heidänkin ammattitaidostaan, joten ihmettelen suuresti palautetta.

      • Anonyymi

        Ilonan poket kusipäisiä teinin asteelle jämähtäneitä impotenttejä. Sitä ne hormoonit tekee.


    • paukku kalja

      poikotoidaan ilonaa kun ei ole asikkaita.tulee 100 varma konkurssi,tarjoilijoita käy sääliksi ovat ihan kivoja.

    • anon111

      giglin marlinin ovella oli ne ikävimmät poket

    • Kokeilkaas tekin

      Itse menen suht-koht selvinpäin baariin ja samalla tyylillä uloskin. Lisänä asiallinen käytös.

      • Vali vali

        Eihän sitä "pelti kiinni" tai muuten häiriköivällä käytöksellä sisään ravintolaan pääse. Enkä siis ole portsari.


    • ilonanpoketvoisvaiht

      Voi kuule, ihan nätisti ollaan menty, yleensä ollut vain pari alla ja siltikin käytös on portsareiden puolelta ollut ikävää. Turhaa siis vetää tuo kännikortti esiin.

    • vakioasiakas

      Edelleenkään ei löydy selitystä ikävälle käytökselle. Turhaa huulien heiluttelua tuulessa.

    • kalevituutti

      missähän kyseinen suuruus nykyisin on?

    • huhhahhei

      En ole poke mutta pakko sanoa että olen saanut joka ikisessä kuppilassa niin hyvää palvelua kaikilta työntekijöiltä (myös pokeilta) ja annan myös tippiä joskus jopa reilustikkin 20€ jos ei pienempää ole! Ja kappas kummaa olen pässyt seuraavan kerran vip-jonosta sisälle eikä tarvitse jonotella!Kokeilkaapa nurisijat samaa vaikka pienemmillä tipeillä ni saattaa teidänki happamat naamat jäädä mieleen ja olla iloisempia ilmeitä portsareilta! Hankkikaa elämä.....

      • Anonyymi

        Itse en rahalla ole tipannut joensuun ovimiehiä vaan antanut persettä tai imenyt niitten pieniä munia, silti en ole vippi jonoon päässyt vaan joutunut oottelee kuten muutkin poijjaat vuoroani....ne ei edes kertaakaan hyväveli tyyliin vatkannu miun munaa.


    • Näin on

      "Hankkikaa elämä" on niin vanhanaikainen sanonta joka elää vaan Joensuussa. Että tippiä portsareille, että olisivat iloisempia just joo...

    • >>>

      Portsarin työ on palveluammatti. Se tuppaa välillä näiltä Joensuun "portsarien ylivaltaa" tyypeiltä unohtumaan.

      • Anonyymi

        Tosi avutonta ja sairasta porukkaa.


    • kasvuiässä

      kyllä niiltä hyvää palvelua saa kun on niitä isompi :)

      • ??????

        Isompi fyysisesti vai älyllisesti? Kumpaa tarkoitit?


    • tumma mies

      kovanpaikan tullen menee pupu pöksyyn.kulkija tietää olen nähnyt baari puukotuksia ja ampumisia.huutajat ja uhoilija portsarit kaikkeen kovempia pelkureita.

    • juntti

      osa kesken kasvuisia nousee päähän haluavat päteä naurettavia pellejä.kylän poikia.määkiminen ovella huvittavaa.

      • Vanhan opetus

        Yksi vanha portsari totesi yleisenä ohjeena, että on parempi 5 minuuttia neuvotella asiakkaan kanssa kuin 5 sekuntia tapella.


    • pirtu poke

      joensuussa oli hyvät poket takavuosina.neuvottelevia ei ylimielisiä keskenkasvuisia akkoja.

    • kuka on kingi?

      Siihen ammattiin hakeutuu usein heikkolahjaisia jotka ei oikein muualla pärjää. Lopputuloskin on sen mukaista.

    • ..............

      Onpas pesti.

    • !!!!!!

      Portsarin hommassa olisi hyvä pitää mielessä kuka ne rahat sinne baariin kantaa!

    • ..............

      Portsarien ylivaltaa, ylivaltaa, ylivaltaa...

    • ...............

      Ylivalta loppuu kun asiakkaat äänestävät jaloilla.

    • Onhan se varma

      Portsarin hommaan pitää olla toisen asteen tai opistotason koulutus.

      • Anonyymi

        Portsarin hommaan riittää pieni muna ja pienet aivot kunhan on salilla steroideilla habaa hankittu vaan


    • :))))))

      Portsarin hommaan pääsee jos on käynyt kiertokoulua väärään suuntaan.

    • Näitä lisää

      Portsarit ja taksikuskit ovat kaikkein kohteliaimpia yleisön palvelijoina.

    • Fever

      Se muuten riippuu portsarista. Pärstäkerroin toisinaan tuntuu vaikuttavan vaan.
      Taksikuskit asiallisia etenkin kaupungin ulkopuolella.

      • kummaa

        Toiset pääsee Feveriin sikajurrissa ja toiset lempataan pihalle muutaman kaljan jälkeen.


    • maailma pelastuu

      Siinä ne on kaksi huippuammattia. Toinen juottaa viinaa ja toinen kuskaa känniset kotiinsa.

    • pyhä kolminaisuus

      Kolmas hyvä ammatti on poliisi kun se kiikuttaa juopot putkaa.

      • putkareissu

        Poliisi on ihmisen paras ystävä.


    • Asiakaspalvelua

      Em. ammatteihin liittyy läheisesti asiakaspalvelu. Pelkällä minä ite asenteella asiakkaat kaikkoavat ja tulee turhia ristiriitoja.

    • Viina on viisasten

      Eköhän se pellet oo niin että, kyllähän se siinä asiakkaassa on vika jos pihalle joutuu. Ei ketään syytöntä ja ja niin kuin aina valituksissa, selväähän sitä tietysti vielä raahataan...koko yön nätisti nurkassa istunutta, kilttiä miestä.
      Ja sitten haukutaan portsaria, sitä vähä-älystä, itse tietysti olen Erittäin viisas ja hyvä käytöksinen.

      Eikö ole miestä myöntää ja tunnustaa oma junttius ?
      Kännissä monet ovat juntteja, mutta eihän sitä itse tiedä.

      10 vuotta selvin päin viikonloput sivusta seurannut.

      • asiakas1

        Se vähän riippuu paikasta mikä on meno. Takataskussa ei koskaan mitään häikkää ole ollut. Portsarikin aina rennolla otteella tekee työnsä.


    • oikeuksia

      Toivon vain että portsarilla olisi lupa hakata kunnolla eikä vain huudella poliisia paikalle. nurkan taakse vain kaikki juoppot rähinä petterit !

      • Anonyymi

        Samoin saisi olla lupa viedä portsarit saunan taakse ja opettaa tapoja harva niistä pärjää aikamiehelle joka on selväpäinen


    • oikeuksia my ass

      Ai hakata. No minkä takia portsarin nyt hakkaamaan pitäisi ruveta. Ääliö älä lyö ööliä läikkyy. Miksi nurkan taakse? Eikö toimet kestä päivänvaloa? Jopa portsareille opetetaan lyhyessä koulutuksessa, että voimankäytön tulee rajoittua ääritilanteisiin ja voimankäytön tulee olla porrastettua eli ohjataan asiakasta puheella, kehotuksilla, käskyillä jne,.....

    • hamaisevanhelmi

      Takataskussa käy jengiläisiä, tai ainakin ne on siinä joskus edustalla.

    • urpot1

      Onko rikos olla "jengissä" ?
      Vähänkö epämääräistä juttua, takataskussa oli jengiläisiä tai sit ne oli siinä edustalla, ei ne varmaan olleet edustalla kun ne oli kaupungilla, ei kun ne oli kerhotiloissa, ei kun ne oli luukussaan, ei sitä jengiä ollutkaan, ei minä vaan sekoilen.

    • ????

      Ai niin mihin?

    • Minttuzl

      Missä Kerubiss töissä ollut pitkä portsari joka cosmicissakin ollut viime vuonna.. Iltojen piristys on hävinnyt kokonaan. Tietääkö kukaan nimeä? Noin 20-24v..

    • paskapalvelutoisinaan

      Toisilla on asiakaspalvelu taitoa, toisilla lyhyt pinna, jos oma elämä ei miellytä niin turha sitä on asiakkaille kostaa. Pitäis sen jv-kortin lisäks pakollinen olla jonkinlainen tapakoulutus, te portsarit olette kuitenkin asiakaspalvelu ammatissa eli jos on vittumainen tai humalainen asiakas niin sen voi ohjata ihan siististi ulos eikö?

    • juox

      Osalla pokeista mielenterveys ongelmia itse en käy tietyissä paikoissa pokejen takia.

    • t.u

      nyt viikonloppuna joku poke ryntäs päälle joensuun keskustassa,ite en ollu lähelläkään ovea,otti kurkkuotteen ja paino maahan...

      • arvostakaa

        No mitäs sä teit?älä vaan sano ettet mitään.

        Auvoitko päätäs?

        Olen nimittäin itse ollut näkemässä kun juuri ja juuri aikuiseksi kasvanut iältään siis aukoo päätänsä ärsyttävästi rankuttaen be bob edessä ovimiehelle omia lakejaan ym.

        Minkä takia te ette kunnioita työtään tekeviä järjestystä ylläpitäviä henkilöitä?

        Oli syy mikä tahansa ,jos portsari käskee poistumaan tai ei laske sisään niin hänellä on siihen oikeus,ja hän määrää sielä kenet laskee.

        Pitäs älytä heti jos kielto on ettei pääse sisään.

        En minä ainakaan missään tapauksessa haluaisi pullikoida järjestysmiehelle,siinä ei ole järkeä.

        Minua ei ole sorsittu koskaan järjestymiesten toimesta ja aina olen tullut toimeen heidän kanssaan,en ole koskaan nähnyt heissä mitään vikaa.

        Ainoastaan asiakaat saattavat länkyttää ärsyttävästi ja jopa uhkailla esimiehille kertovansa jonkun työstä,se ei ole mitään hupimiesten hommaa, vaan he pitävät hyvin järjestystä yllä.

        Sielä on myös vangin vartijakin ovilla,hänenkin kanssa olen ihan ohimennen tarinoinut,ja tulin toimeen vaikka en sisälle ollutkaan menossa.

        Olkaa onnelisia tai tyytyväisiä että ovilla on järjestysmiehet,muutenhan sielä olisi tappeluja koko ajan ja asiakaat olisivat todellisessa vaarassa.

        Eli arvostus kunniaan ja se ei ole mitään kevyttähommaa valvoa ja kytätä umpihumalassa olevia turvan aukojia.


    • kapakkamies

      Ikinä ei ole ollut ongelmia portsareiden kanssa. Ravintoloissa kuitenkin yli 20v käynyt. Ja aikoinaan oli ovilla aikalailla reippaampi meno kun nyt. Eiköhän se oo asiakkaan oma käytös heikkoa, jos joutuu portsareiden kanssa painimaan.

      • 90luku

        Ei niitten kans tarvii painia edes, känniläisen joka ei vastaan edes pistä laittavat pientä vauriota aiheuttaen ulos. On se sitten kiva varmaan kavereille sanoa että heitinpä tuosta yhden juopon ulos, vähän sille tuli osumaa jostain vaan eikös tuo kotiinsa selvene. Ellei paikkaukseen joudu. Murikka oli ihan ok poke, nykyiset taitaa kaivata itsetuntoon jotain kohennusta tuolla keinoin.


    • itunvitikat

      Venkula saa venkulan kohtelun ja herrasmies herrasmiehen kohtelun..näin yksinkertaista se on poijjaat!! Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan..olisko syytä jo tajuta vai vieläkö hakkaat päätä karjalan mäntyyn😵

      • ihanokkäytös

        Mikä ongelma sulla on ymmärtää että kaikki portsarit ei todellakaan asiallisia ole, niissä on ihan yhtä lailla ongelma tapauksia kuin asiakkaissa. Suurin osa onneksi on asiallisia, on silti muutamia joilla tuntuu olevan vihaa varastossa ja sillon ei tarvii kovin suurta syytä että tulee rajua kohtelua.


      • tyyppikadulta

        ihanokkäytös, kerroit juuri vastauksen "ymmärtämis ongelmaan", "kovin suurta syytä" on myöskin syy. Jos portsari käyttäytyy paskamaisesti, niin ihmisiä ne on kuitenkin. Toki, myönnän että poikkeuksia on, niinkuin kaikissa ammattikunnissa. Mutta jos on vähänkään riskiä siihen, ettei "tarvii olla kovin suurta syytä" niin miksi pitää se pienikin syy sille antaa? Itse teen asiakaspalvelua, puhelimessa, mutta vaikka tätä työtä teen, niin ei asiakkaalla silti ole oikeutta kohdella asiakaspalvelijaa kuin roskaa ja odottaa, että paska otetaan vastaan hymyssä suin.


      • uefjns

        Ja selvinpäin oleva nainen huoran hohtelun?
        Tein ainoastaan valinnan mennä ravintolaan ja sain pokelta ala-viitteistä ehdottelua.
        Otin selvää sanojasta, parisuhteessa oleva sekä pokefirman pyörittäjä.
        Asiakaspalvelutaidot ei ole hallussa.


      • kiinnostunutAVI

        Nimikirjaimet?


    • ahneuspilaaelämiä

      Meilläpäin pokei kasvatti rehua,vieläköhän toimii jonkun firman ovella....

    • Anonyymi

      Mummoni oli portsari ja hakkasi kaikki Joensuun kovikset kahesti viikkoon niin perkeleen kovilla nyrkeillä että Joensuun kovikset itkivät ja valuivat kusta ja paskaa ja helvetillinen ralli oli päällä. Kovikset itkee kun mummoni vetää nyrkillä naamaan ja veri turskuaa kovisten naamassa kun mummon luunkovat nyrkit rusentavat kovisten naamataulut. Niin. Mummoni oli portsari.

    • Anonyymi

      Onko Hirvonen enää ovilla

      • Anonyymi

        Riippuu ketä Hirvosta tarkotat, yks on ainakin vaikkei ihan noissa keskustan paikoissa.


      • Anonyymi

        Ei varmaan viiteen vuoteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan viiteen vuoteen

        Kyllä nykyään on niin kovaäänistä ja riehumalla hiki pintaan sakkia, ettei osata käyttäytyä edes kadulla kävellessä kun kotona ei ole ilm ollut eväitä opettaa tapoja..Portsareille valurauta pannu käteen ja voi vedellä sillä pitkin korvia kun tulee näitä valopäitä hevostelemaan🤡🤝


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu ketä Hirvosta tarkotat, yks on ainakin vaikkei ihan noissa keskustan paikoissa.

        J.Hirvosta tarkoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        J.Hirvosta tarkoitan.

        Enpä tuosta tiedä, voipi olla helpompi kysyy joltain portsarilta. Eiköhän noilla se tiedotus keskenään toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enpä tuosta tiedä, voipi olla helpompi kysyy joltain portsarilta. Eiköhän noilla se tiedotus keskenään toimi.

        Atlas Bouncerin poket on ainakin selkään puukottajia. Kovan paikan tullen luikkiivat karkuun koko porukka. Olin pari vuotta Atlaksella, kunnes eräänä iltana kaupungissa oli Liivijengiläisiä useampi porukka. Bepopin mennessä kiinni yksi jäi Hesburgerin jatkolle ja yksi Subwayn jatkolle viiteen asti. Yleensä kaikki poket notkui syömässä sinne asti, että ovi laitetaan lukkoon. Silloin kappas kummaa ei ollutkaan kenelläkään nälkä ja kaikki luikki karkuun, henkilöstöpäällikkö ensimmäisenä, vaikka huomasivat minut ihan kusessa jengiläisten kanssa. Porukka hakkasi yhen ulkopuolisen subin eteen ja mitä siinä olisi yksinään voinut tehdä, kun tilanne oli 1 vs 6. Sen jälkeen lopetin Atlaksella, luotto meni kokonaan ”työkavereihin”.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Atlas Bouncerin poket on ainakin selkään puukottajia. Kovan paikan tullen luikkiivat karkuun koko porukka. Olin pari vuotta Atlaksella, kunnes eräänä iltana kaupungissa oli Liivijengiläisiä useampi porukka. Bepopin mennessä kiinni yksi jäi Hesburgerin jatkolle ja yksi Subwayn jatkolle viiteen asti. Yleensä kaikki poket notkui syömässä sinne asti, että ovi laitetaan lukkoon. Silloin kappas kummaa ei ollutkaan kenelläkään nälkä ja kaikki luikki karkuun, henkilöstöpäällikkö ensimmäisenä, vaikka huomasivat minut ihan kusessa jengiläisten kanssa. Porukka hakkasi yhen ulkopuolisen subin eteen ja mitä siinä olisi yksinään voinut tehdä, kun tilanne oli 1 vs 6. Sen jälkeen lopetin Atlaksella, luotto meni kokonaan ”työkavereihin”.

        Nössöjä ovat kaikki ei minkään tekijöiksi


    • Anonyymi

      Koulutukseksi riittää, että on anaboliaddiktibodari ja veli homo sekoboltsi tuplamurha/tappomies, joka on kuitenkin syyntakeeton... Tietäjät tietää.

    • Anonyymi

      'Pitäis tappaz jokainen. Eivät päästä täysin selvinpäin sisälle, kun yhdelle jääny hampaankoloon, kun en antanut sen pidättää minua.

      • Anonyymi

        Jos ajatuksen kulku on tekstin mukainen niin en antaisi päivääkään sinun kulkea vapaalla jalalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ajatuksen kulku on tekstin mukainen niin en antaisi päivääkään sinun kulkea vapaalla jalalla.

        Ei edes tuntia.Mutta valitettavasti näitä laumasta jääneitä märehtii välillä tuolla.


    • Anonyymi

      Taitaa olla pahoja talousvaikeuksia paikallisella portsarifirmalla kun seuraa
      julkisia tilinpäätöslukuja. Tappiolla pyörinyt viimevuodet pääasiassa.

    • Anonyymi

      Itseoppineita lienee juopot ja häirikötkin.

    • Anonyymi

      Lopun edellä kituuttaa se firma. Merkit ovat selvät

    • Anonyymi

      Sitkeässä on Joensuun skinimaine. Pitäisikö ovimiehille antaa peruukit, ainakin sille joilla tukka ei enään iänkään puolesta kasva

    • Anonyymi

      Portsareissako vika kun asiakkaat ryyppää itsensä tappelukuntoon ja osa rähjää ja oksentelee pitkin ravintoloita.
      Viina on viisasten juoma.Joutaakin rähjä asiakkaat nakata pihalle ja potkasta perseelle.

      • Anonyymi

        Helmiä ja sikoja on asiakkaissa että asiakaspalvelijoissa. Jälkimmäisille tosin maksetaan palkkaa asiakkaiden palvelemisesta, eikä itsensä pullistelusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helmiä ja sikoja on asiakkaissa että asiakaspalvelijoissa. Jälkimmäisille tosin maksetaan palkkaa asiakkaiden palvelemisesta, eikä itsensä pullistelusta.

        Nimen omaan.


    • Anonyymi

      Kärpäset pörrää ja korpit kiertää. sen harvahiuksisen yrityksen yllä

    • Anonyymi

      Osa on ihan ok.toisilla nousee päähän

    • Anonyymi

      Opetelkaa ensin käyttäytymään julkisillakin paikoilla niin huomaatte että siellä se peilistä katsoo suurin syyllinen.Häiriöt ja perseily ei auta asiaa.Nykykakarat on kurittomia kun kotona ei ole kasvatusta niin poket joutuu sitten siihen hommaan.Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.Turha valittaa.Mulkvistin erottaa huonosta käytöksestä ja sellainen kyllä jää haaviin..

      • Anonyymi

        Kyllä asiakkaista monesti vikaa on kun päihteet on käytössä, silti portsareiden pitäisi pystyä selvänä toimimaan niin ettei ylilyöntejä tule. Silti niitä tulee vähän väliä niin portsareilla kuin vartijoilla jotka taitaa toisinaan olla sekä että.
        Silloin pitäisi viimeistään ruveta työnantajan miettimään että onko tämä ihminen edes oikealla alalla! Jos on käyttäytyminen jopa selvänä samaa tasoa kuin päihtyneellä asiakkaalla niin täytyy jotain vikaa siellä yläpäässä olla.


    • Anonyymi

      Minä olen portsari ja olen vähän koulutustakin saanut.
      Olen nimittäin ekonomi, tekniikan tohtori ja kasvatustieteen maisteri.
      Sotilasarvoltani olen yliluutnantti reservissä.
      Portsarin hommia teen vapaa-ajan harrastuksena koska siinä pääsee lähelle kansaa, tekisi hyvää muullekin akateemiselle väelle.

      • Anonyymi

        Luulet vain,mielikuvituksen tuotetta.Ha haa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulet vain,mielikuvituksen tuotetta.Ha haa

        Ei niillä oo mitää koulutusta 1kk korkeintaan,sen kyllä huomaa tuolla liikkeissä käyvessään minkälaisia kaheleita siellä leikki paskantärkeetä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niillä oo mitää koulutusta 1kk korkeintaan,sen kyllä huomaa tuolla liikkeissä käyvessään minkälaisia kaheleita siellä leikki paskantärkeetä..

        Hyvä että ovat siellä pitämässä kaltaisesi spurgut järjestyksessä.


    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5500
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3517
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1642
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1604
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1058
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe