Tekohampaat vessanpytyssä

Tekarimies

Olin työpaikkani pippaloissa tässä taannoin. Minulla on ylhäällä tekohampaat, jotka istuvat suhteellisen hyvin vielä suuhuni. Juhlissa käytettiin illan mittaa alkoholipitoisia juomia aika lailla. Minulla oli majoitus hotellihuoneessa työkaverini kanssa. Siinä illan aikana aloin tuntea humalani läpi etovaa oloa ja päätin poiketa huoneessani mutkan, koska tunsin että minulla on tarve oksentaa. Hoipuin hotellin käytävää pitkin huonettani kohti. Huoneeni ovella työkaverini tuli vastaan. Hän kertoi humalasta sammaltaen käyneensä vessassa, koska vatsa on sekaisin. Kaveri jatkoi matkaansa ravintolan puolelle ja minä työnnyin tuoreelle työkaverini ulosteelle tuoksahtelevaan vessaan. Vessassa seisova vankka ulosteen löyhkä sai minut oksentamaan välittömästi pyttyyn. Samalla kun yrjösin, tunsin kuinka hampaani irtosivat suustani ja putosivat kolahtaen pytyn pohjalle. Kopeloin tekarini pytystä oksennuksen seasta käteeni ja jatkoin laattaamista. Kun laatoitushomma tuli valmiiksi, viruttelin pytyssä uineita hampaitani vesikraanan alla ellotusta tuntien. Kaverini oli juuri aiemmin vääntänyt pyttyyn tortut ja heti perään hampaani olivat ilakoiden uineet samassa pytyssä. Mutta mitäpä siinä teit muutakaan kuin löit ellotusta yökkien kaluston takaisin suuhun ja lähdit jatkamaan juhlia. Oli pakko juoda tuon tapauksen päälle pari tiukkaa viinapaukkua, että suuni saisi edes jonkinlaista desinfiointia. Corega tabsejakaan kun ei tullut reissulle mukaan :)

14

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

    • pusutteluhampaat

      tekevälle sattuu ja tapahtuu, tuliko suudeltua illan aikana

    • hassujuttu

      hassu juttu

      • hbihvg

        kannattaa teettää uudet hampaat


      • Miksi?
        hbihvg kirjoitti:

        kannattaa teettää uudet hampaat

        Kunnon pesu hyvällä pesuaineella (tehokas astianpesuaine riittää) ja desinfiointi sen jälkeen riittää ja tekarit ovat uuden veroiset. No nuo operaatiot on jo tehty vähän kevyemmissä puitteissa jo silloin juhlailtana.


    • hammasteknikko-77

      Johonkin saumaan jää kuitenkin muhimaan jotain.

      • Tyypillistä

        Bisnestähän tuo on. Tehdään uudet (turhaan) ja rahaa tulee.


    • yk-vääpeli

      Tos aikoja sit sattui Lebanonissa olin YK-reissulla ja meillä oli sellainen kusiputki johon siis kävimme kusella. Putki oli noin 20cm halkaisijaltaan ja putki oli upotettu maahan ja oli sopivalla korkeudella et voi kusasta sinne. No oli yksi lapin jääkäri ja leekot oli niin ylhäällä kuin alhaallakin. Ja tietty krapula pirun kova ja muutenkin kusetti kaveria ja hän meni kusiputkelle tekeen pisuhätää ja eiköhän ruvennu oksettaan samaan aikaan ja kaveri oksensi siihen putkeen,ajatteli et parempi putkeen kuin siihen jalkojen juureen. No eihän mitään kaverin hampaat niin ylä kuin alahampaatkin putkesta sisään ja voikristus oliha jääkäril aamulla homma et sai hampaansa takaisin.

    • jiohugytcgf

      Tekiko kaveri uudet hampaat ??

    • hshsjskwbv

      Mahtaa maistua.

    • hosfihioshif

      Päivän parhaat naurut

    • mjojo

      Kannattaa pitää joulu´na huolta tekareista.

      • varma temppu

        Narulla kiinni kitarisaan


      • Tulee halvemmaksi
        varma temppu kirjoitti:

        Narulla kiinni kitarisaan

        Ei kun jättää tekarit kotiin lähtiessään juhlimaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe