Ps4

Kannattaako

Eli siis olen harkinnut ostaa ps4 konsolin (kaikki varmaan tunnistaa konsolin) mutta kaverit sanoo:
-älä osta se ensimmäinen versio ei kuitenkaa toimi.
Ymmärrän sen toki että slim ja muut mahdolliset versiot on parempia, mutta itselläni ei ole muutakaan konsolia. Kuitenkaan en ajatellut ostaa ps3 tähän hätään vaikka onkin nyt tosi halpa kun viihde kulkee niin lujaa eteen päin että se ps4 on kohta jokaisella taas. Onko siis pienintäkään ideaa ostaa ps4?

21

2069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123456789876543ed

      Hei!

      Sinähän sen päätöksen teet eikä sun kaverit.
      Kannattaa kuitenkin myyjältä kysyä minkälaiset takuuehdot on tälle konsolille, jos siinä ilmestyy pikkuvikoja ja takuun kautta uskoakseni ne on aina korvattavissa. Aikoinaan hain oman ps3:sen ennakkotilaustuotteena ja ei siinä ollut silloin mitään vikoja ja ei ole edelleenkään. Mutta niinkuin sanoin päätöksen teet sinä.

      Muista kuitenkin kysyä myyjältä niistä takuuehdoista :)

    • hooogle

      Itse en uskalla ostaa vielä. Vaikka mitä vikaa ollut isolla osalla käyttäjistä. Lämpöongelmia, hdmi-liitin kusee, laite ei käynnisty ollenkaan vaan valo vilkkuu yms... Minimissään puolisen vuotta odottelet niin on suurimman lastenvaivat saatu pois.

      • odota vaan jos maltat

        Näin juuri hoogle! Toisaalta tuskin mikään firma joutuu samaan paskamyllyyn vioilla kun ms aikoinaan. Kaikki varmasti ottanut oppia. Mutta itse odottelen varmaan sen vuoden verran jos vaan nykyinen kolmosen rakkine kestää. Joku hyvä bundle pack -tarjous prismasta.


    • Kannattaako

      kiitti kaikille,
      pahoittelen mun vastauksen myöhäisyyttä

    • Paniikki.

      Osaisko joku kertoo, kun tuo ps4 nyt tuntuu olevan myyty loppuun jokaisesta verkkokaupasta. Että onko esim gigantilla erikseen sitten niitä ihan sinne kivijalka myymälään? Koska tuntuis tyhmälltä jos julkisupäivän konsolia ei mistään pystyisi ostaan vaan jokainen kappale olisi jo myyty nettikaupassa.

      • Kärkkäiseltä PS4

        ite tilasin ton koneen Kärkkäisen verkkokaupasta. Kato sieltä näky olee 19 kappaletta varastossa.


    • et13235

      kannattaa ostaa

    • resophonic

      Olen hankintaan erittäin tyytyväinen! PS4 Killzone pac. 449€ ennakkotilauksena netanttilasta! :D

      Nyt pelit KZ ja BF4 pelattu läpi ja plussan jäsen-peleihin tutustumista kauttaaltaan. Uusin kuukauden peli Outlast aloitettu...

      PS3 on toki tuossa hyllyssä, mutta eipä siihen virtaa nykyään laita vaikka pelejä sille on.

    • toimisi

      Tietäisikö kukaan että toimiiko logitech gt driving force ps4?
      Ja toimisiko kyseinen ratti peleissä kuten the crew tai driveclub?
      Kun netistäkään ei löydy mitään oikeaa vastausta.

      • juupajuu.

        Siinä ei toimi mikään muu ratti kuin 300€ uudet ratit rahastuksen takia, muuta estettähän niille ei olisi mutta kun ne on estetty ohjelmallisesti.
        G25 ja G27 ei edes toimi, muka puuttuu joku siru, heh heh.

        Noh, siinäpähän rahastaa ja siksi taidankin satsa tietokoneeseen rahani.


    • ____

      kyllä ne päivityksillään ryssii tämänkin, mutta on se hyvä. fak

    • mitäsit

      Tiedättekö mitkä pelit toimii thrustmaster t80rs ratilla?

      • cannyman

        peräaukon kutinaan sheriprokt nero


    • yyhh

      Kumpaa suosittelisitte enemmän driveclubia vai the crewtä

    • awatae

      t80 on p%¤#skaa, osta t300 tai t500. ja driveclub ajon kannalta parempi ja dynaaminen keli on parasta tähän asti, tosin Project cars on tulossa maaliskuussa..

    • pshater

      Ps4 on paska kaikki maksaa netti maksaa siihe tarvii netin et voi kattoo blu ray/dvd

      • Nojust

        Nyt piti ihan kokeilla, kun alkoi kuulostaa niin omituiselle. Kyllähän tämä kysyy, että HALUATKO blurayvideon muodostavan yhteyden internettiin toistettaessa, vai et. En sallinut yhteyttä internettiin (koska en edes tajua mihin se nettiä tarvii) ja hyvin pyörii leffa, ei mitään ongelmaa. DVD ei enää edes kysynyt mitään, vaan pyörii silti hyvin.

        Vaikka se nettipelaamisen maksullisuus äidin kukkarosta eläviä häiritseekin, niin älkääs nyt sentään kukkua puhuko.


    • kusetettulapsi

      En todellakaan voi suositella tätä romua kenellekkään. Käyttöjärjestelmä on täysi paska. Niin helvetin huono toteutus kun vain olla ja voi, partychat ei toimi herjaa jatkuvasti NAT ongelmaa jota ei oikeasti ole yms yms. Osta xbox one vaikka hieman tehottomalla raudalla onkin varustettu mutta käyttöjärjestelmä ei varmasti ole näin vitun paska, tai jos vain mitenkään mahdollista niin tietokone.

      • cannyman

        mulla ei mitään ongelmia, sä et vaan osaa hahahahaha


    • jokujoku12345

      Joo itsekin oon harkinnu ps 4 ps 3 kaveriksi just tän blu... dvd vuoksi ja josku pelaamista mökille. Mut mulle riittää käytetty. Kysymy kuuluu miks porukka myy 2 vko vanhoja laitteita pois. Oks tää 1 tb vaan parempi et haluu vaihtaa vai mikä vika? Sit tää hinta oon nähny kaupassa 379e ps 4. Mut käytetyistä pitäis maksaa keski hinta 350e, peleille en laske arvoa kun en tartte edes kuin muutaman hyvän ja nhl suks jne. Mitä sanoo ps4 omistajat kysymyksiini

    • 4k5k8k

      he ovat saaneet ne lahjaksi/varastaneet/jättävät laskun maksamatta/tyhmyyttään? joten rahan tarpeeseen luulen? 1tb kovon voi vaihtaa myös 500gb ps4 ja muistaakseni 1,5tb max...??? osta uusi 1tb jos hinta on tuo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1575
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1414
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1331
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      31
      1305
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1258
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1186
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1082
    Aihe