AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / HUIJAUS: Groupon-diili koulutettu hieroja Tommi Raitio

HUIJAUS: Groupon-diili koulutettu hieroja Tommi Raitio

28 Vastausta 1 260 Lukukertaa
Ostin eilen Grouponilta mahtavan kuuloisen diilin: 45min klassinen hieronta koulutetulla hierojalla Tommi Raitiolla Helsingissä vain 20€ (norm 40€). Heti tänään kireiden hartioiden kanssa, lahjakortti kourassa rentoutumaan... Olispa ollut pokkaa häipyä 5minuutin kohdalla, koko 45 min oli nimittäin täyttä huijausta, ajan- ja rahanhukkaa! Tämä "Koulutetettu Hieroja" ei selvästikään tiennyt lainkaan mitä teki, lääpytteli vain eikä hieronnasta tietoakaan.

Hieronnasta päästyäni google kertoi, että herra ei ole ensimmäistä kertaa tekemässä onnetonta bisnestä onnettomilla taidoillaan. Jatkossa tutkin hieman tarkemmin diilit, joihin olen tarttumassa... Kertovathan nämä hierojan kotisivutkin jo aika paljon, näin jälkiviisaalle ainakin. http://ukinmusiikki.websites.fi

Älkää te muut hukatko rahojanne/aikaanne kyseiseen hierojaan. Ihan yhtä tyhjän kanssa.
Se on välillä harmillista, että jokaisessa ammattikunnassa on noita, jotka hoitaa hommansa huonosti. Välillä ne tuppaavat pilaamaan myös hyvien tekijöiden maineen, No toivottavasti et heittänyt kirvestä kaivoon vaan pikemminkin huomasit, että hierojalla todellakin on väliä.

Grouponit yms. ovat hyviä palveluihin (ja niiden tuottajiin) tutustumiseen. Jos kuitenkin löydät jonkun hyvän tekijän niin siitä kannattaa pitää kiinni sekä jakaa tietoa muille, sillä uuden hyvän löytäminen on aina vaikeaa. Onneksi nykyään on sosiaalinen media ja sitten erilaiset palvelut, joissa noita eri yrityksiä on arvioitu, joten tietoa on ainakin saatavilla.

Diilifirmojen myötä on tullut sellainen ilmiö, että porukka odottaa, että tietyltä palvelualalta tulee diilejä ulos esim. hieronta ja ramppaavat joka kerta eri tekijällä. Tämä ei hyvän hoidon, pitkäjänteisyyden ja hyvän asiakassuhteenkaan kannalta ole järkevää, mutta ihmisetäthän tekevät kuten haluavat. Eipä noista diileistä hirveästi jää palveluntuottajallekaan kouraan, mutta auttavat ehdottomasti asiakashankinnassa!
Minä olen tuohon diilihommaan pari kertaa sortunut - siis ammatinharjoittajana. Mulle riitti!
On aivan törkeää, että tällaiset pörssifirmat tulee ja kuorii ns kermat päältä. Helppo se on diilejä myydä, kun varsinaien työn tekijälle ei jää kuin murto-osa oikeasta tuntihinnasta, kas kun diilifirma trjous on yleensä -60-70 %. Tästä huikeasta tarjoushinnasta hieroja saa vain puolet joten siitä itsekukin voi laskea kuinka mahtavasti hieroja tienaa tekemällä diilejä. Diilifirmat houkuttelee ottamaan sen eka diilin just niin että sanovat, että voi tehdä vaikka pienen diilin muutaman kymmenen tarjouksen vaikkapa. No, un teet ekan diilin niin jo kohta on tämä diilifirma vonkaamassa uutta diiliä. Aina saisit ola siis tekemässä ns ilmaista työtä. helppo näiden diilifirmojen on ns toisen perseellä tuleen istua.
mieluummin teen itse hyviä tarjouksia ja saan itse joka euron.
Tuota, siihen sopimukseen yleensä tarvitaan kaksi osapuolta, joista toinen olet ollut sinä, kun sen uuden diilin hyväksyt. Kyllähän sitä ei voi kieltää, etteikö tuota kautta asiakkaita tulisi, jos hommansa hoitaa hyvin. Mielestäni ainakin parempi tehdä alkuun hommia pienellä katteella, kun pyöritellä peukaloita ja funtsia, että mistäs asiakkaita.
sukomatonta ja toihna oli loppuunmyyty ainakin 100 osti..
Tottakai sopimuksessa on kaksi osapuolta. Sen vuoksihan itsekin kokeilin - jopa kaksi kertaa - että toimiiko tuollainen. Ja tottakai jokainen diilihieronta myytiin eikä kukaan diilinsä ostanut jättänyt edes lahjakorttiaan käyttämättä. Mutta, mutta...:
Samalla kun näitä diilejä myydään, opetetaan ihmiset siihen, että kaiken saa lähes ilmaiseksi. Ihmiset etsii sitten aina vaan uusia diilejä. Vaikka tekisit työsi kuinka hvin tahansa, nämä diilinmetsästäjät hakee ne edulliset hieronnat. Sama homma suurinpiirtein kuin lehtien myynnistä. joku harva saattaa näistä diiliasiakkaista jäädä pysyväksi asiakkaaksi. Nämä diilit voi onnistua sellaisissa useamman sadantuhannen kaupungeissa, mutta ei muualla Suomessa ja pienemmillä paikkakuknnilla, missä asiakkaita on vähemmän yleensäkin.
suurkaupungeissa diilit toimii, kun potentiaalisia asiakkaita on paljon enemmän. Siellä jos työsi teet hyvin, näistä diiliasiakkaista voi jäädä jopa pysyviä asiakkaita.
Mutta silti olen sitä mieltä, että perinteinen puskaradio on hieronta-alalla parasta mainosta.
Minä en diilifirmoja elätä.
Juuri näin, se noissa on tosiaan ongelma, että toimivat isoilla paikkakunnilla suurimmilta osin. Pienellä paikkakunnalla on tosin ehkä vaikeampi lyödä itseään läpi, jos siellä sattuu toimimaan jo paljon hierojia, jolloin tuo voi olla yksi hyvä keino saada asiakkaat tulemaan ensimmäisen kerran.

Ongelmallista on tosiaan nuo diilinmetsästäjät, mutta sellaista elämä vain on. Mikään juttu ei ole aukoton ja jokaisessa markkinoinnin muodossa on omat riskinsä ja ongelmansa.

Jälkimyynti on se juttu, mitä pitää harrastaa näiden diilien yhteydessä, eikä tyytyä vain siihen, että asiakas käyttää lahjakorttinsa. Tämä unohtuu valitettavan monelta, joka näihin diileihin on ottanut osaa.
Kyllä siinä silti saa tehdä vaikka minkälaista jälkimyyntiä: tarjusta ja lisäpalvelua ja silti inhottaa, että tulee joku ulkomaan pörssifirma, joka vie meidän suomalaisten rahat valtaosin ulkomaille ja varsinaisen työn tekijä nuolee näppejään lähes sananmukaisesti.
No, OK, on minullekin tullut diilien perusteella uusia asiakkaita, mutta tämä diiliajatus vaan ei minun maailmaan mahdu. Sopii tosiaan paremmin sellaisille firmoille, joilla on mahdollisuus kasvaa. Meillähän on tuo aika rajana. Työtä ei voi tehdä 24/7. Ja se korvaus siitä menetetystä ajasta on diilien osalta aivan naurettavan pieni. On kai sitä muutakin elämää kuin vain oma työ vaikka onkin mukava työ.
meillä perinteissä jäsenkorjausessa opastetaan jo kurseilla jos 3 käynti kerran apua asijakaalle ei tule niin neuvotaan toiselle yritäjille.
Mä ostin kerran tollasen diilin, jossa oli 2xhieronta. Mutta kyseiseen firmaan en enää palaa, varsinkaan täydellä hinnalla, koska ensimmäisellä kerralla hieroja ravasi puhelimessa kahdesti kesken hieronnan, ja jätti mut siksi aikaa makaamaan pöydälle. Eikä siis sanonut puhelimeen että hänelllä olisi juuri nyt asiakas, vaan puhui ihan kiireettä molemmat puhelunsa loppuun. Ei tuntunut kauheen kivalta maata siinä kylmissään, kun olin kuitenkin se, joka siitä ajasta oli maksanut. Toisella kertaa oli eri hieroja ja hän keskittyi enemmän puhumiseen kun itse hierontaan. Ja myös tällä kertaa puhelin soi ja siihen mentiin vastaamaan. Ja se oli niiden mahdollisuus saada mut pysyväksi asiakkaaksi. Ei näin.

Ja kyllä mieluummin käyn ensin kokeilemassa siellä missä on halvempaa, oli diili tai ei, kun en oo vielä löytänyt sellaista hierojaa, jolla olisi tarpeeksi hyvä hinta-laatusuhde.
en tiä mitä mutu tykkää diilipaikoista itselleni ainakin kävi huono säkä aspataidoton aloittelija
Voi ventele! Mä olen mennyt ukolle ostaa tollaisen lahjakortin syndelahjaksi. En taida kehtaa antaa sitä. Sinne meni se pari kybää! Keksin jotain parempaa... voi iso v!
Kyllähän ne lahjakortit kannattaa käyttää, jos niistä on maksanut. Asiakaspalvelutaidot ja hierontataidotkin voivat kehittyä.

Palautetta kannattaa myös antaa suoraan tai vaikka sähköpostilla, moni saattaa luulla itse tekevänsä hommat hyvin, mutta toisten mielestä taas näin ei ole, jolloin jos palautetta ei tule niin ei kehittyäkään voi.
Miten tuo voi olla hieroja, kun tämänkin artikkelin mukaan mies on sokea. Eipä ole ennen sokeaa hierojaa tullut meikäläisellä vastaan.
Tyyppi on suuremman luokan huijari.

http://www.pop-lehti.fi/ukinmusiikki.pdf
Hei, aika vähänlaiset ovat tietosi, kun epäilet ettei sokea voi hierojana toimia. Näkövammaisilla ja sokeilla hierojilla on itseasiassa, asiaan hieman tutustuessani, aika pitkät perinteet hieronta- ja fysioterapia-alalla.
ehkä tyhmä. lehdessä jsut oli juttuus pariskunnasta jotka on sokeita ja hieroo. tuo diilihieronta on totta että usein niitä tilaa ne jotka ptiää saada asiakaskuntaa eli aloittelijat. muutenkin jos haluutte oikeeta hhierontaa se on urhieluhieronta ja opistosta saa halvalla. ihan lepsuu hivelyy joa auta mitään nuo klassiset.
Ostimme kaksi lahjakorttia hierontaan Tommi Raitiolle. Varattiin tälle päivälle( la 18.1.2014) kaksi peräkkäistä aikaa lahjakorttien ehtojen mukaan. Ensimmäinen aika 15:15 ja toinen 16:00. Se näkyy sähköpostiviestiketjusta Tommi Raition kanssa. Olimme paikalla 15:12, eikä kukaan avannut meille ovea. Yritimme ottaa yhteyttä puhelimetse hierojaan noin 15 minuttia. Kun hän vihdoinkin vastasi puheluun, hän ilmoitti,että hänen kalenterissa oli merkattu meidän ajaksi 15:00 (vaikka aika 15:15 oli hänen ehdottomaa,mikä taas näkyy viestiketjusta) ja että hän odotti meitä 15:10 asti ja lähti hoitolasta (vaikka meillä oli varattu toinenkin aika toiselle lahjakorteille klo 16:00(!!)). Mitään uutta aikaa hän ei ehdottanut varata, eikä edes pyytänyt anteeksi omasta virheestä,eikä edes ollut sitä mieltä,että se oli hänen virhe. Olemme sitä mieltä, että meitä on hujattu. Internetistä löytyi vahvistusta meidän epäilylle.
Tommi Raitio myös pyysi varauksen yhteydessä lahjakorttien varmuuskoodit. Tarkistin Groupon-tilini ja huomasin,että hän on merkannut lahjakortit käytetyiksi!
Tommi Raitio on kusettanut jo vuosien ajan asiakkaitaan, ensin musiikkikaupallaan netissä ja nyt näköjään hierojana sama tarina jatkuu. Useampia rikosilmoituksia on miehen nettirikoksista tehty mutta ei ole tainnut saada ainuttakaan tuomiota ja rahat ovat jääneet raition lompakkoon.
kannattaa aihna mennä eri hierojalle oletteko huomanneet että kun käytte samalla hierojalla vaikka 4 kertaa niin viimene on sitten melko lepsua ja kaikkia paikkoja ei viitsitä käydä läpi ollenkaan
kun aina menette uudelle hirojalle se tekee työn hyvin kun luulee saavansa asikkaan itsellen
kannattaa maksaa vain työstä ja hyvin tehdystä työstä
ei kai se hierojakaan tuo autoaan minulle että toisella tai kolmannella kerralla jätän jotkut paikat huoltamatta
Tähän kyllä täytyy sanoa, että olen erimieltä kanssasi. Toki varmasti näitäkin tapauksia löytyy, mutta pääsääntöisesti luulisi kaikkien pyrkivän tarjoamaan parasta mahdollista hoitoa.

Suosittelen kuitenkin kokeilemaan eri hierojia, jolloin tietää millainen hieronta on hyvää, jos kokemusta asiasta tai toisista hierojista ei ole. Jokainen hieroo eri tavoin ja eri ongelmia hoidetaan myös eri tavoin.

Ensimmäinen kerta hieronnassa menee jos siihen, kun tehdään asiakashaastattelu, kartoitetaan harrastuksia yms. jotka voivat olla kireyksien taustalla, tutkitaan vähän asiakkaan ryhtiä ja lihaskireyksiä ja tutustutaan siihen uuteen kroppaan. Jos vaiva ei ole kovin paha tai tullaan vain rentoutumaan, niin ekallakin kerralla varmasti tulee tuloksia ja seuraavilla kerroilla vielä enemmän.

Kommunikointi asiakkaan ja hierojan välillä on tärkeää, joten jos koet että otteet alkaa kevenemään tai muuten homma alkaa lepsuuntua, niin kerro siitä hierojalle. Mikä siinä suoran palautteen antamisessa on niin vaikeaa?
Perustavaa laatua olevien kysymysten jälkeen asiakashaastattelua voi jatkaa hieronnan aikanakin. lihaskireydet tuntuu käsien alla. Jos koko ensimmäinen käynti menee pelkästään kaikenlaiseen testailuun, kyelyyn ja "silmäilyyn", niin ei siitä asiakkaat tykkää, jos ovat johkun ongelmakin vuoksi hierontaan tulleet.
Hyvä asiakaspalvelija tekee arviot jo siinä vaiheessa, kun asiakas tulee, liikkuu, riisuu takkia jne.
Juuri näin, mutta kuten varmaankin luit ajatuksella tuon tekstini, niin huomaat, että olen kanssasi melkolailla samaa mieltä. Eikä tuohon aikaa sinänsä kauaa mene välttämättä, mutta jos asiakkaalla on paljon ongelmia ja vaivoja, niin siihen kyllä voi sitä kuluakin.

Toiset asiakkaat ovat taasen sellaisia, että haluaisivat kokovartalohieronnan 45min heti ekalla kerralla ja kipuja on siellä täällä = mahdoton yhtälö. Itselleni hoitotyö on kuitenkin tavoitteellista toimintaa, jota myös mittaan palautteen avulla.

Jos asiakas kokee, että olipa huono hieroja ja manitsee tästä, niin osaan ohjata hänet myös eteenpäin, en siis pidä kynsin hampain asiakkaista kiinni tai ala liian nöyräksi, koska arvostan ammattitaitoani ja samalla myös asiakkaan näkemystä.

Haastattelua ja palpointia toki jatketaan myös hieronnan aikana, mutta esimerkiksi passivisten ja aktiivisten liikkeiden avulla voidaan vähän hahmottaa onko kyse lihas- vai nivelperäisestä ongelmasta. Myös liikeradoilla on jonkin verran merkitystä havainnoinnissa.

Itse toimin näin ja selitän asiakkaalle, miksi näin toimin, Hyvä tutkiminen, haastattelu ja palpointi sekä riittävän pitkä hieronta-aika takaavat yleensä myös paremmat tulokset. Jos asiakas haluaa sitten vain hierontaa, niin toki sekin onnistuu jo asiakalomakkeen perusteella, mutta tuolloin en voi taata kokonaisvaltaisempaa arviointia ja parasta mahdollista tulosta, joka toki perustuu vain omaan näkemykseeni.
ei kai noita 45 minuutin kokohierontoja tehdä kun kylpylöissä, missä tavoitteena onkin se, että asiakas jaksaa vielä muihinkin rientoihin.
kyllä tiedän liikerata ym asiat, koska teen myös näitä osteopaattisia mobilisoivia hoitoja aivan riippuen mksi aisakas on tullut. Ja tottakai asiakkaalle usein täytyy perustella, miksi mitäkin tehdään ja että kaikki ei hoidu ns nappia painamalla.
Mistä tiedämme ettet ole nimetön vihaaja, naapurin kilpaileva thai-hieroja-akka, tai vain nettipeelo?

Kirjoitappa omalla nimellä sama, niin katsotaan kuka siellä kirjoittaa.
Te kaikki, jotka koette saaneenne jollakin tapaa huonoa palvelua, tehkää asiasta vähintään reklamaatio grouponille! Mitä enemmän meitä sinne viestittää asiasta, sen parempi! Toivon, ettei kukaan mene hänen hierottavakseen enää ja itse en todellakaan aio mennä. Itse koin sen verran huonoa hierontaa ja lisäksi vielä lähentelyä, että asia ei jää tähän. Jos joku muu on kokenut vastaavaa, ilmoittakaa ihmeessä asiasta eteenpäin!!!
no nnää diilit on muutenki peestä. jotkut hivelijät niitä tekee eivät tunnu tuntuvan mitään hieromisesta kunhan koskettelevat vähän. kaukana urheiluhierojista joissa saa sentää vastinetta hinnnalle
Tommi Raitio vaati sähköpostitse Groupon-kupongin koodin, jotta varauksen voi tehdä. Saatuaan koodin, hän rahasti välittömästi Grouponia eikä saapunut työpaikalleen sovittuna aikana. Vastasi kyllä puhelimeen, mutta ei suostunut alkuuknkaan keskustelemaan uudesta ajasta. Löi luurin korvaan. Aivan uskomattoman häikäilemätön kaveri. Tietää varmasti asiakkaiden tietävän tarkoituksellisesta petoksesta, mutta ilmeisesti onnistuu luiruilemaan ilman petostuomiota. Kiertäkää kaukaa!
Ilmoita ihmeessä asiasta vähintään Grouponille.
Lahjakorteista en tiedä mutta minulla on erittäin hyvät kokemukset hieroja Tommi Raitiosta.Olen käynyt hänellä usean vuoden ja käyn vastakin.
 /   /  /  / HUIJAUS: Groupon-diili koulutettu hieroja Tommi Raitio

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta