pelottaa tapailla naisia..

Henna_tv__

olen tiitti mies joka tykkää pukeutua vapaa ajallaan naisten vaatteisiin ja meikata. Olen tällä hetkellä sinkku.
Edellisessä suhteessa ex-tyttöystäväni tiesi tästä puolesta minusta.
Mutta nyt sinkkuna ollessani minulla on suuri kynnys lähteä treffeille naisten kanssa. koska mietin missä vaiheessa kerron tästä puolesta itsestäni ja jos kerron laittaako nainen välit poikki minuun heti saatuaan tiedettyä,että tykkään pukeutua ja meikata.
En silti haluaisi luopua tästä jutusta naisen takia koska koen tämän omaksi jutuksi..

13

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jospa kääntäisit asian toisin päin: On monia naisia, jotka pitävät ominaisuuttasi ihan piristävänä lisänä parisuhteessa. Jospa siis lähestytkin avoimin kortein - ja jos pelottaa, niin aluksi ilman oikeaa miesnimeäsi :)

    • Yks nainen

      Tämä vastaus tulee nyt vuosin päätä täältä jostakin. Minua ei tällainen ominaisuus, että mies tuntee tarvetta laittautua välillä naiseksi haittaa yhtään. Jos minä olisin tällaisen miehen kanssa, minä kokisin olevani enemmän minä ja ihmisenä kokonaisempi kuin jos olisin ihan perusmiehen kanssa. Minulle siis tällainen ominaisuus antaisi paljon. Ja kyllä minä rakastaisin miestä myös leidinä aivan samalla tapaa kuin miehenä. Ei se rakkaus minun osaltani siihen loppuisi, voisi jopa lisääntyä. Jotkut saattaisivat sanoa, että minä en ehkä ehtinyt jonoon, kun aivoja jaettiin, mutta en olisi minä jos ajattelisin toisin :)

      • Toinen nainen

        Sinä YKS NAINEN laita mail os. tähän saat varmaan postia


    • naurispata

      Avoimin kortein vain alusta asti.
      Osalle kuitenkin niin iso kysymys että suhde tyssää siihen, eli jokatapauksessa turha hukata aikaa odottamalla liikaa, osa suhtautuu neutraalisti ja osa pitää.
      Itse tiittinä löysin puolisoni naismoodissa, ja se oli osasyy miksi hän minuun ihastui. Varmasti löytyy seuraa jonka kanssa synkkaa, turha peitellä :)

    • BlackWatch

      Niin.

      Kumma juttu kun nainen housuissa ei ole samanlainen sensaatio kun mies hameessa. Kun omassa kaapissa on 1739 Black Watch-kuosilla oleva kiltti,niin on sekin kuulemma hame. Sano se skoteille; 90% ukoista menee vihille "hameessa" ja kun Ylämaan kisoissa nakellaan kiviä ja tukkeja "hameissa" niin voi saada nenän kipeäksi jos puhuu "hameista".

      Arabikulttuureissa käytetään molemmin puolin pitkiä kaapuja, kun ne ovat viileita. Ilmeisesti nekin kaikki ovat hameita, länsimaiselta kannalta.

      Tästä lähtien, itse kyllästyneenä siihen, että vaihtoehto on puku tai farkut, kutsun jokaista naista jolla on housut, etuliitteellä "transu-". Sama pätee kravatteihin ja kauluksiin, molemmat ovat sotilaspukineista, joten lisätään "telaketju-".

      Kun kerran miehen pukeutumista voidaan naisten suunnalta ajatella todella konservatiivisesti, niin eiköhän se ole niin, että jokainen nainen, jolla ei ole hametta, on peniskateellinen wannabe.

      TÄMÄ ON PROVO. Tahallinen ja ärsyttäväksi tarkoitetttu.

      Koska itse laventaisin pukeutumistani aika tavalla jos normit eivät olisi sitä mitä on.

      • ...

        Myllyyn voi vielä lisätä vettä mainitsemalla että suomalaiset papit (myös ev.lut.) käyttävät mekkoja.


      • 9+20

        Tässä kulttuurissa tytöt kasvavat nähden naisille suunniteltuihin housuihin pukeutuvia naisia, joten housuja käyttävä nainen ei ole transvestiitti. Miesten housut sitten eri asia, niitä käyttävät usein ovatkin transihmisiä tai ehkä lesboja.


      • Housut kuin housut
        9+20 kirjoitti:

        Tässä kulttuurissa tytöt kasvavat nähden naisille suunniteltuihin housuihin pukeutuvia naisia, joten housuja käyttävä nainen ei ole transvestiitti. Miesten housut sitten eri asia, niitä käyttävät usein ovatkin transihmisiä tai ehkä lesboja.

        Housut ovat joka tapauksessa miehinen vaatekappale. Mistä sen tunnistaa onko naisilla miesten vai naisten housut?


      • Hem uli
        ... kirjoitti:

        Myllyyn voi vielä lisätä vettä mainitsemalla että suomalaiset papit (myös ev.lut.) käyttävät mekkoja.

        Ja Hemulikin käyttää mekkoa.


      • 1+20
        Housut kuin housut kirjoitti:

        Housut ovat joka tapauksessa miehinen vaatekappale. Mistä sen tunnistaa onko naisilla miesten vai naisten housut?

        Naisten housut eivät ole miehistä nähneetkään. Teinitytöt kyllä tunnistavat ja tekevät eron tiukkojen teinityttöfarkkujen ja löysien miesten/jätkien housujen välillä. Harvoin näet maskuliinista lesboa tai transmiestä pukeutuneena naisten housuihin.

        On olemassa myös miehille tarkoitettuja, maskuliinisia hameita. Niitä ei tv:t käytä.


      • Muumilaaksossa
        Hem uli kirjoitti:

        Ja Hemulikin käyttää mekkoa.

        Heh, ja Nuuskamuikkunen myös.


    • BlackWatch

      Ei sillä ole mitään väliä, koska naisille ei housuja ole tehty. Sillä logiikalla ne on siis aina miehinen vaatekappale ja nainen aina trans-, jos on pöksyt jalassa.

      Toi pappi-juttu oli hyvä. :-) Mites menee tähän avioliittolakiin? Mikä ei ole tasa-arvonrn, koska edelleenkään en voi täällä Incestby:ssä mennä naimisiin ihan kenen kanssa vaan.

      Tosiasia on että aina joku tulee syrjityksi, yhteiskunta vain määrittelee sen mikä on aste. Me itse valitsemme Arkadianmäen Ongelmajätelaitoksen henkilökunnan (kiitos Juice) joten turha rutista jos päätökset ei miellytä.

      Niin. Takas aiheeseen.

      On noi mekot kalliita. 750 puntaa, mut on sitte 1914 tehty ja vissiin vähän käytettykin.

      http://www.ebay.co.uk/itm/Rare-Scottish-WWI-Black-Watch-British-Military-Tartan-Kilt-d-1918-34-W-/191254461834?pt=UK_Collectables_Militaria_LE&hash=item2c87a77d8a

      • ei tv vaan radio

        Se millaisissa vaatteissa transvestiitti viihtyy on kyllä pikkasen niinku kulttuurisidonnaista. Tuskinpa 30 vuoden päästä esiteinit laittaa kaljun Antti Tuiskun kuvia seinälleen siksi, että hän oli alunperin nuorisoidoli.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      49
      4985
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3277
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1412
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      957
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe