Annoin hampille potkut!!

Kapitalistiriistäjä

Niin lähti kortistoon yksi minun kuljetusliikkeessä yli 12 vuotta tunnollisesti pienellä palkalla ajanut hamppi. Syy tähän olikin sitten painava. Olin tämän poloisen kanssa päivällä rahtarien suosimassa aakkosbaarissa tarjoamallani lounaalla ja pyysin tuota raasua hiukan pokkuroimaan minua muiden rahtipaukapäiden nähden, mutta onneton kieltäytyi ja samalla sitten kongi kajahti. Noohh, oppiipahan olemaan...

10

1907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kapitalistiriistaja

      Perjantai ja sekakäyttöpaivä tällä kirjailijalla!Taiteilijoille tämä vuodenaika on
      vaikeaa aikaa,lääkkeet on lopussa ja täytyy juoda lakkabensiiniä..
      Kyllä siinä runosuoni pulppuaa,omat kokemukset saa uuden näkökulman
      ja tällä palstalla saa purkautua.

    • kova nyrkki

      Minä näin Kapitalistiriistäjän myös rahtarien suosimassa aakkosbaarissa. Kun menimme pihalle, vedin häneltä hampaat kurkkuun. Tulee hieman kallis hammaslääkärilasku, mutta eiköhän ne hampaat tule kuntoon. Ellei, niin sitten vaan tekarit suuhun.

    • Kapitalistiriistäjä

      Hieno juttu..! Kirjoitukseni ovat näköjään ravistelleet pahimpia kuski-apinoita ja tuntuu todella hyvältä, kun joku Turhapuro on suivaantunut niin että hänellä tekee mieli lyödä minua!

      Varmaan ihana haaveilla kaikenlaista suhteeni siinä olotilassa, missä kuskit nyt viikonloppuisin tapaavat olla..!:)
      Punainen Nortti käryää kahden mustan hampaan välissä..viikon ruokalista on paidalla ja tyhjiä kalja-ja viinapulloja lojuu ympäri läävää..!
      Persvako näkyy puoli metriä ja aamulla on pisut housussa..:)

      Rentouttavaa viikonloppua vaan teillekin..!

      T. oikea kapitalistiriistäjä

      • lyön sua munille

        Miksi muuten kapitalistiriistäjä haiset sianpaskalle niin paljon? Ja miksi olet pahemman näköinen kuin vanha, kalju, haiseva pultsari? Onko hampaasi jo kunnossa?


    • Kapitalistiriistäjä

      Oikea syy miksi olin siellä baarissa oli se että olen hampaaton mieshuora! Myyn persettä kaikille miehille jotta saan vähän rahaa jotta voin ostaa Lasoilia juodakseni! Olen myös tuhkamuna!

      • Lervo Tero

        Kiitos, kun avauduit, mutta tiesimme tuon jo ilmankin:)


    • Kapitalistiriistäjä

      Joskun lakkabensiini sekoittaa pääni!Pyydän anteeksi törkeitä puheitani!

      • sakwau

        Et saa mitään anteeksi ,paskahousu............. Olet vain niin äärettömän nuija ja ärsyttävin tyhjäntoimittaja tällä koko palstalla , Oletkohan lukenut keskiviikon iltalehteä ? Oli todella hauska juttu näistä Itähelsingi,taxi.n ajureista jotka suakin kyydittää hoitolaan ja liäkärin luakse ....Kannattaa varoa että ei tule JORMASTA päähän ....Kehitä niistä välillä juttuja ,ei sitten kuin hyvää tumputusiltaa vain ja vikise kuin SIKA.


    • vamppihamppi

      No säähän joudut sitten itse rehkimään hikipäässä? Taisi se hamppi päästä vetämään sua sun tyhmästä bolerosta?

    • makkaraperunat

      mitä kuuluu pyöreenpöydän ritareille ? taitaa paskamahat läskireteet kehuskella vaan 240 tuntisilla työviikoilla ja kilometriäkin on tullut viikossa 12000km. ottakaa kakkapussit mukaan rekka parkeille ,että ei seuraava tahri kinttuja DX

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe