Miehellä prepaid-liittymä...

Miksiköhän

Tutustuin erääseen mieheen...ihmettelen vaan miksi hänellä on prepaid-liittymä. Kysyinkin ja hän sanoi jotain ympäripyöreetä, jotenkin jäi kuitenkin vaivaamaan.

43

4857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Search Desktop

      Siis mikä saa ihmisen tekemään prepaid-liittymästä ongelman itselleen? Mikä sinua siinä vaivaa? Kysy toki häneltä suoraan, jos se on noin iso asia.

      • teollisuuden jhhh

        Trolli


    • 1+1

      Kaksi vaihtoehtoa 1. raha vaikeuksia 2. on varattu, eikä halua antaa oikean liittymän numeroa

      • 3.897

        3. vaihtoehto: On seksisuhteiden vuoksi hommannut prepaid-liittymän, niin tekee ihan jotkut sinkutkin, kun eivät tahdo ventovieraille muuta numeroon antaa


    • Miksiköhän

      Kyllä naisjutuista tässä on kyse...ajattelinkin että liittyykö tämä prepaid jotenkin oleellisesti asiaan.

    • harrymennen77

      Luottotiedot mennyt on tietysti yleinen vaihtoehto. Toisaalta itse en jakele ihan tuntemattomille virallista numeroa vaan prepaidin.

    • mies.

      Minulla on prepaid liittymä. Mitäs ihmeellistä siinä on. Ei liity rahaan tai siihen että sitä ei ole.

    • pre-paid

      Voi olla vaikka mikä syy, jota et saa tietää. Itsellä on turvallisuussyistä prepaid. Ei sen tarvitse sen kummempi syy olla. Toki se voi olla vaikka että ei saa liittymää kun on korviaan myöten veloissa. Mutta kuten sanottu, et saa välttämättä todellista syytä tietää, mutta spekuloida voit loputtomiin.

    • Syitä

      Minun jo aikuisella pojalla on varalla prepaid liittymä varalla, tuppaa hukkaamaan puhelintaan turhan tiuhaan ja siksi aikaa kun puhelinta etsitään/sitä haetaan löytötavaratoimistolta, hänellä on varapuhelin ja siinä prepaid. Ehkä olet tavannut poikani puhelimen hukkaushetkellä eikä hän kehtaa sitä kertoa.....

      • Miksiköhän

        Tämä kyseinen mies on jo ihan 50-60v. Siks ihmettelinkin prepaid-liittymää...


      • Anonyymi
        Miksiköhän kirjoitti:

        Tämä kyseinen mies on jo ihan 50-60v. Siks ihmettelinkin prepaid-liittymää...

        Toi oli varmaan mun aviomies. Hän just harrasti tollasta touhuu


      • Anonyymi
        Miksiköhän kirjoitti:

        Tämä kyseinen mies on jo ihan 50-60v. Siks ihmettelinkin prepaid-liittymää...

        Luottotiedot menneet ja ei saa sim korttia siinä syy.
        Pitkä rivi rekisterissä merkintöjä.


    • Valistunut arvaus

      Turvallisuussyistä, veikkaan.

    • ............

      Anteeksi tyhmä kysymys, mutta mistä tiedät sen olevan prepaid?

      Edellisten vaihtoehtojen lisäksi vielä, ehkä hänellä on joskus ollut jokin em. syy prepaidiin, eikä ole viitsinyt tai saanut aikaiseksi vaihtaa syyn poistuttua? Jos hän etsii seuraa esimerkiksi netistä, niin ei ehkä halua antaa oikeaa numeroaan ja kaikkia tietoja itsestään uusille tuttavuuksille niin nopeasti kuin haluaa kuitenkin numeroaan antaa. Tai jos hänellä on työsuhdepuhelin normaalisti käytössä, mutta ei halua uusien tuttavuuksien saavan selville hänen työpaikkaansa heti.

      • lsdkfj

        Työsuhdepuhelimen saa salaiseksi halutessaan, siis siten ettei saa tietoja numerotiedustelusta.


      • punaviiksi
        lsdkfj kirjoitti:

        Työsuhdepuhelimen saa salaiseksi halutessaan, siis siten ettei saa tietoja numerotiedustelusta.

        Niin saa muuten ihan henk.koht. puhelimenkin (oma numeroni on salattu turvallisuussyistä) :-)


    • bollitelli

      prepaid – ei liity mihinkään rikollisuuteen tai outouteen. Liittymä muiden joukoissa, numero pysyy salaisena, eikä tulee yllättäviä laskuja, maksat siitä mitä kulutat. Maksaa hieman enemmin, mutta jos soittaa erittäin vähän tulee liittymä kaikkein halvimmaksi. Todella hyvä juttu – minulle kelpaa hyvin, ei perusmaksujakaan.

      • Isä

        Itse juuri soitan niin vähän, että mulle prepaid on kaikkein edullisin. Eikä tosiaan tarvitse pelätä yllättäviä laskuja vaikka hukkaisi puhelimen tai se varastettaisiin. Silloin menettää vain puhelimen ja jäljellä olevan saldon.


    • Mitä väliä?

      Niin jotkut kyllä ottavat prepaidin muutenkin vain, voi olla sopivin vaihtoehto kyseiselle henkilölle. Siis ihan rahallisesti ja näin, prepaid tosiaan on siitä hyvä, että siinä maksat juuri siitä käytöstä.
      Mutta no, kuka mitenkin..

    • ehkäpä...

      ehkäpä mies onkin kihloissa kanssani nykyään ;)

    • karpulekovzski

      Mamu tai ei halua muista syistä pysyvää liittymää. Tai ei halua sulle jakaa toista numeroonsa. Mamut yleensä käyttää noita pre-paideja

      • feikki 555

        Juuri näin, tiedän yhden mamun 50-60 v useita liittymiä, nimi voi myös vaihtua.


      • 8+20
        feikki 555 kirjoitti:

        Juuri näin, tiedän yhden mamun 50-60 v useita liittymiä, nimi voi myös vaihtua.

        Omaan prepaidin koska kaverini joka muutti ulkomaille ei päässyt sopimuksestaan vuosikausiin eroon -sen piti olla vuoden sopimus jonka sai sitten peruuttaa, mutta siinä oli joku kolmen päivän ikkuna jolloin sen saattoi peruuttaa ennenkuin se uusiutui itsekseen taas vuodeksi. Koska kaverini posti käännettiin ulkomaille ja tuli siksi myöhässä, kesti aika kauan ennenkuin hän muisti juuri tammikuun kolmantena tai mikä päivä se sitten olikaan, peruuttaa sen sopimuksen, ja kivan kalliiksi tuli yhteys jota ei mitään hyötyä. Samasta syystä käyn kuntosalilla kymmenen kerran kortilla ja ostan lehdet irtonumeroina -ei huvita hirttäytyä sopimukseen jonka koko ansaintalogiikka on se ettei siitä on kauhea vaiva päästä eroon.


    • Syitä

      Ettei soitot ja viestit näy puhelinlaskulla. Usein nämä prepaidit ovat piilossa vaimon tai kumppanin silmistä. Onko kysymyksessä ukkomies?

    • simmi

      Prepaidiin ei puhelinmyyjät soittele, eikä exät ;)

    • Prepaid

      Kaikilla ihmisillä pitäisi olla prepaid jota käyttää vanhassa, joltain tuntemattomalta ostetussa ei-älypuhelimessa ja jota pidetään auki vain oman kodin ulkopuolella. Niin jos kaikki toimisivat niin mahtaisi mennä naama näkkärille muutamissa urkintalaitoksissa.

    • Liisukka55

      Mikäs miehen nimi, siis etunimi

      • aloittaja1

        alkaa K:lla


      • arvaus
        aloittaja1 kirjoitti:

        alkaa K:lla

        ja sukunimi tietysti P:llä.


      • Salainen6
        aloittaja1 kirjoitti:

        alkaa K:lla

        Kerroppas lisää tästä, taidan tietää tapauksen


    • miulla o n

      kaksi käännykkää, jokaisella on kaksi

    • ei sinisilmä

      kyseessä on varmaan Matti ei niin mainio seurustelukaveri. Pettää uhkailee ja tekee elämästäsi helvetin kun haluat eroon. Monesti vaikealla ihmisellä jolla on salattavaa ja elämä pielessä on pripaid. Olen treffannut monen miehen kanssa ja en enää kahvittele enää yhdenkään pripadi miehen kanssa. Jos haluaa salaisen nron sen saa normi puhelin liittymällä. Pripaid edustaa aina epäluottamusta.

      • kaikenlaisia sitä on

        Aika suoria päätelmiä sinulla. Varmasti pidät myös jokaista pitkätukkaista miestä huumehörhönä, jokaista lyhyttukkaista naista lesbona, jokaista päivällä terassilla istuvaa alkoholistina, jokaista vuokralla asuvaa sosiaalipummina jne.


    • viisastunut nainen

      No joo...syitä varmaan monia...
      olen nainen ja muutama suhde takana eron jälkeen...
      kyllä olis toisen tapauksen kanssa pitänyt käyttää prepaidia...tapailtiin reilu kk ja tietty siinä ajassa jo tulee vaihdettua numeroita...
      mies osoittautui kuitenkin mustasukkaiseksi ja omistushaluiseksi ja lopetin suhteen
      No mitäpä siitä seurasi...yöllisiä soittoja ja viestejä ja häirintää...
      lopulta jouduin vaihtamaan oman numeron ja siitä taas aiheutui hankaluuksia kun numero on ollut käytössä vuosikymmeniä...
      Joten prepaid on ehdoton ainakin puolen vuoden ajan :-)

      Mutta toki löytyy varattuja ja muuten kyseenalaisia tyyppejä jotka tarkoituksella käyttää prepaidia

    • 2 on ok.sinkku.

      tuntemattomille oma puh.numbra ? he,,, vain prepaid !

    • Isä

      Itselläni on prepaid-liittymä, koska luottotiedot ovat menneet. Niiden takaisinsaamiseenhan menee 5v, ettei se välttämättä nykyisiä rahavaikeuksia tarkoita.
      Silti muuta liittymää ei luottotiedot menettänyt saa.

      En näe edes mitään tarvetta muuttaa liittymätyyppiä mihinkään toiseen, sillä mulla kuluu saldoa muutenkin ehkä 10€ kolmessa kuukaudessa, joten varmaan jokainen "normaali"liittymä olisi tässäkin suhteessa minulle epäedullisin (kaikki eivät roiku päivät pitkät puhelimessa, vaan hoitavat sosiaaliset suhteensa lähinnä kasvokkain).

      Älä nyt tosiaan kuvittele, että prepaidin omistajat aina olisivat pettäviä ihmisiä, joilla tuo on vain kakkosliittymänä salasuhteita varten.

    • jaana40vee

      pelimies tai luottotiedot menny

    • Miksiköhän

      Sevisihän tuo asia ajan kanssa! Pelimies oli kyseessä, naissotkujen takia oli sitten prepaidin hankkinut.

    • Aman

      Fiksulla pelimiehellä ei ole naissotkuja, asiat hoidetaan tyylikkäästi. Prepaid alkaa oleen jo kaikilla ihmisillä kakkospuhelimena, ei siihen isompaa syytä tarvitse.

      • NäinMeillä

        "Prepaid alkaa oleen jo kaikilla ihmisillä kakkospuhelimena, ei siihen isompaa syytä tarvitse."

        Normaaleilla ihmisllä on ihan normaali liittymä siinä kakkospuhelimessakin jos sellaisen sattuu tarvitsemaan.


    • Aman

      Se oli helpottava huomautus, kiitos.

    • 4+2

      Exälläni oli 4 eri prepaid-liittymää ja jokaiselle oma puhelin.. sai pidettyä nämä salassa minulta pari vuotta ennenkuin totuus paljastu. Emme asuneet yhdessä. Puhelimia alkoi löytyä autosta piilotettuina ym.. kun vyyhti purkautui, selvisi että miehelläni on myös treffi-ilmoituksia 4 eri deittisivustolla ja näitä naisia varten tarvitsi prepai-liittymiä.

      Tällä hetkellä suhteessa uuden naisen kanssa ja sama touhu ainakin nettitreffailusta päätellen jatkuu.. kuinkahan kauan menee ennenkuin tämä uusi tajuaa asian? Toivottavasti ei yhtä kauan kuin mulla.

    • Anonyymi

      Itse olen harkinnut prepaid-liittymää, koska nykyisen liittymäni kuukausimaksu on jo yli 10 euroa. Prepaid-liittymässä kuukausimaksua ei ole ja sillä 10 eurolla puhuisi jo paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe