BMW 3 GT

teinköoikein

320i GT xdrive, ei rahat riittäny parempaan. 58000€ talvirenkaineen, ihanan kallista.
Oli kyllä paljon parempi kuin 5-sarjan farkku/sedan ja just sopiva meidän perheelle. Haukkukaa, kiitos!

62

6680

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miks?.....

      No miks tuosta tänne piti kirjoitella?

    • teinköoikein

      no miksei? 3-sarjan GT malleja ei vielä ole vastaan tullut. Jos vaikka jollain olis kokemuksia tai asiallista sanottavaa. Tosin tämän palstan tuntien tuollainen pitäisi heti laittaa paaliin ja ostaa vuosituhannen alun Seat, jossa iso subbari ja lippiksenkin saa kaupanpäälle.

    • himari pentti

      Eikös noi lippikset, Ja subbarit ole just Bimmeripoikien juttu?.......

    • downdown

      Ihanan halpa kun menet vaihattelemaan:). Mulla kylläkin uusi kolmonen sedan ja yritin vaihattaa sitä uuteen 5-sarjaan. Hinta oli tippunut tautisesti. Nyt päätinkin, että ajan tällä hiukka pitempään ja sen jälkeen vaihtuu kyllä merkki. Missään autossani ei arvo ole tippunut näin paljon.

      Itse arvostan kyllä 5-sarjaa selkeästi enemmän kuin 3-sarjaa.

    • pekka-

      320i GT on hieno auto, tilaa mukavasti ja onnistunut ulkonäkö. Sisustan viimeistelyssä ei pahemmin toivomisen varaa,

      Ainoa ongelma on hieman puhditon moottori, vaikka kyllähän tuolla aivan hyvin normiliikenteessä mukana menee.

      • Saapas__

        Ei tosiaankaan pysy meikäläisen vanhan turposaapin perässä.


      • ZF 8

        Heh vai puhditon kone elikäs 184 hv 2-litranen bensapata? Salli mun nauraa. Irtoaa viivalta kepeästi ja huippua mittarin mukaan 240 että se siitä puhdittomuudesta....


    • teinköoikein

      Joo, tilaa on tarpeeksi. mutta ei ole niin iso laiva kuin 5-sarjalainen. Lisävarusteet vain suht kalliita, ei tarvinnut paljoa ruksailla kun yli kymppitonni oli hinnassa lisää. Vaihtohintakin hieman mietitytti, mutta ajellaan nyt pidempään kuin se normaali kolme vuotta...tai mistä sen tietää kun autokuume taas seuraavan kerran iskee.

      Ei tässä ole tarvetta pysyäään turposaapin perässä saatika mennä ohi, kunhan vain mukavasti pääsee paikasta toiseen suht hiljaisessa kopissa istuen.

      • Et tehnyt

        Ei nole ainakaan noidenmallien mittasuhteet sinulla halussa.


    • Kunaalipentti

      Tosiasia on vaan se että kolmonen on aina kolmonen. Ei laatu ole läheskään sama kuin 5 sarjassa joka on jo kangaspenkeillä ja perusvarusteilla ihan eri tuntunen kuin 3 sarja. Toki ne on lähtökohtasestikkin eri luokan autoja. Vaikka tunget kolmoseen kaikki hienot varusteet niin 5 sarja tuntuu aina laadukkaammalta varusteista riippumatta. Itseäni häiritsee 3Gt:ssä se kun laitat oven kiinni niin se räsähtää hieman halpamaisesti. 5 sarjassa oven kiinni laitto on enemmä kassakaappimainen joskaan ei ihan yllä siihen fiilikseen joka on esim uudessa E sarjassa kun laitat oven kiinni. Autoissa on eroja ja kyllä bemarin 5 sarja on aika ylivoimainen ton hintasista autoista..samalla hinnalla 50-70 tonnia saa myös kolmosen hienoilla varusteilla mutta se on ihmisten silmissä aina "vain" kolmossarja ja tosiaan on aiinä laadussa iso ero niinkuin kuuluukin kun eri luokan autoista kyse. Takavetoisena en suomeen bemaria enää ottaisi, x driven jälkeen ei ole paluuta takavetoin. Suomessa kun on lumiset talvet:)

      • Penaalikuntti

        Tosiasia on se että ykkönen on aina kakkonen. Ei laatu ole läheskään sama kuin kakkosessa joka on jo kireydellään, hajullaan ja miehisyydellään ihan eri tuntunen kuin ykkönen. Toki ne on lähtökohtasestikkin eri luokan reikiä. Vaikka tunget ykköseen kaikki hienot varusteet niin kakkonen tuntuu aina laadukkaammalta varusteista riippumatta. Itseäni häiritsee ykkösessä se kun laitat sisään niin se lörpsähtää hieman halpamaisesti. Kakkosessa sisään laitto on enemmä kassakaappimainen joskaan ei ihan yllä siihen fiilikseen joka on esim täysin uudessa ja korkkaamattomassa kun laitat sisään. Rei'issä on eroja ja kyllä kakkonen on aika ylivoimainen..samalla vaivalla saa myös ykköstä hienoilla varusteilla mutta se on bimmeristien silmissä aina "vain" ykkönen ja tosiaan on aiinä laadussa iso ero niinkuin kuuluukin kun eri luokan rei'istä kyse. Takaavetoisena en suomeen bemaria enää ottaisi, x driven jälkeen ei ole paluuta takaavetoin. Suomessa kun on lumiset talvet ja kapiset kyrv*t :)


      • Mbss
        Penaalikuntti kirjoitti:

        Tosiasia on se että ykkönen on aina kakkonen. Ei laatu ole läheskään sama kuin kakkosessa joka on jo kireydellään, hajullaan ja miehisyydellään ihan eri tuntunen kuin ykkönen. Toki ne on lähtökohtasestikkin eri luokan reikiä. Vaikka tunget ykköseen kaikki hienot varusteet niin kakkonen tuntuu aina laadukkaammalta varusteista riippumatta. Itseäni häiritsee ykkösessä se kun laitat sisään niin se lörpsähtää hieman halpamaisesti. Kakkosessa sisään laitto on enemmä kassakaappimainen joskaan ei ihan yllä siihen fiilikseen joka on esim täysin uudessa ja korkkaamattomassa kun laitat sisään. Rei'issä on eroja ja kyllä kakkonen on aika ylivoimainen..samalla vaivalla saa myös ykköstä hienoilla varusteilla mutta se on bimmeristien silmissä aina "vain" ykkönen ja tosiaan on aiinä laadussa iso ero niinkuin kuuluukin kun eri luokan rei'istä kyse. Takaavetoisena en suomeen bemaria enää ottaisi, x driven jälkeen ei ole paluuta takaavetoin. Suomessa kun on lumiset talvet ja kapiset kyrv*t :)

        Miksi ihmeessä et ostanut autoa dieselinä. Samaan hintaan reilusti parempi
        käytännön suorituskyky ja selkeästi pienempi kulutus sekä parempi jälleenmyyntiarvo.


      • PeraBMW
        Penaalikuntti kirjoitti:

        Tosiasia on se että ykkönen on aina kakkonen. Ei laatu ole läheskään sama kuin kakkosessa joka on jo kireydellään, hajullaan ja miehisyydellään ihan eri tuntunen kuin ykkönen. Toki ne on lähtökohtasestikkin eri luokan reikiä. Vaikka tunget ykköseen kaikki hienot varusteet niin kakkonen tuntuu aina laadukkaammalta varusteista riippumatta. Itseäni häiritsee ykkösessä se kun laitat sisään niin se lörpsähtää hieman halpamaisesti. Kakkosessa sisään laitto on enemmä kassakaappimainen joskaan ei ihan yllä siihen fiilikseen joka on esim täysin uudessa ja korkkaamattomassa kun laitat sisään. Rei'issä on eroja ja kyllä kakkonen on aika ylivoimainen..samalla vaivalla saa myös ykköstä hienoilla varusteilla mutta se on bimmeristien silmissä aina "vain" ykkönen ja tosiaan on aiinä laadussa iso ero niinkuin kuuluukin kun eri luokan rei'istä kyse. Takaavetoisena en suomeen bemaria enää ottaisi, x driven jälkeen ei ole paluuta takaavetoin. Suomessa kun on lumiset talvet ja kapiset kyrv*t :)

        Kireä kakkonen karvaisilla ja miehekkäillä vunderbaumeilla,siinä on sitä mitä aito bemarimies arvostaa... Ykkönen on lähinnä Tojotisteille ja muille japsikuskeille.


      • jorkki 47

        Paljonko on lunta nyt etelä- Suomessa?


      • löpökone paras
        Mbss kirjoitti:

        Miksi ihmeessä et ostanut autoa dieselinä. Samaan hintaan reilusti parempi
        käytännön suorituskyky ja selkeästi pienempi kulutus sekä parempi jälleenmyyntiarvo.

        Jep disukka vie 6-0 tuollaista 320i bensaa. Vääntöä piisaa ja reagoi heti pedaalin hipaisuun, bensaa saa kurittaa...


    • mesee1

      siinä on ne paska ikkuna mekaniikka ei oikein sovellu tänne siperian rajalle ja hanurin muotoilu on aivan hanurista ei hivele katse aistia.

    • teinköoikein

      Dieseli olis ollut 3500€ kalliimpi, pelkästään tuo riitti kääntymään bensakoneeseen. Ajot kun on alle 20000km/vuosi.

      Kertokaa joku fiksumpi, onko huhupuhetta vai todellisuuspohjaa sillä että dieselit eivät tykkää lyhyistä ajomatkoista, esim useista 10-15min pyrähdyksistä päivän aikana? Vaan usein tarvittaisiin pidempiaikaista käyttöä, jotta moottori pysyy puhtaana tms.

    • 330

      Mistä saa tupla vanoksen o-renkaat . e46 330ci

      • Serlaa olla pitää

        Vanhoista vessapaperin hylsyistä.


    • teinsamoin

      Ostin saman pein. xDrive 320i. Samat perusteet: 320d oli kalliimpi, vaikka 5-sarjassa ne ovat samanhintaisia(!). No kertyyhään sitä hintaa loppujen lopuksi reilusti 5-sarjalaisen puolelle minullakin, mutta 5-sarja oli liian pieni. 3 gt on reilusti isompi, etenkin takatiloiltaan. 3Gt sijouttuu kooltaan jonnekin 5-sarjan ja 7-sarjan väliin. Ehkä 5-sarjan jotkin ratkaisut ovat hienompia, mutta se tila... Etenkin kujn sitä tarvitseee.

      • Atte

        Kolme kuukautta takana vastaavalla. Hyvät on kyydit. Ja nyt kun on päässyt liukkaille, ei enää nelivedosta ole paluuta. Nautintoa jokainen (5500) kilometri.

        Mutta - viime viikolla pikkupakkasilla ovi herjasi töihin lähtiessä olevansa auki. Kaksi kertaa. Ja sitten motarilla ikkuna suhisi; ei onnistunut sulkeutumaan lähtiessä. Töistä lähtiessä motarilla: BLING 'Rear spoiler malfunction' BLING, BLING... Että, kevättä odotellessa.

        ps. Ja takalasi on aika vittumainen raapata. Toisaalta, ei siitä hirveästi näe kuitenkaan.


    • A5 3,0 tdi q

      Onnittelut hyvästä valinnasta. Täytyy sanoa että ehkä paras ajamani bemari,mukavan pehmeä alusta,mutta tuttu dynaamisuus jäljellä. Meillä kaatui gt kauppa lisävarusteiden hintoihin ja kehyksettömiin laseihin. Audissa opittiin ettei nuo coupeissa suositut ikkunaratkaisut toimi suomen talvessa. Pitää muistaa että tuo kolmos gt ei ole varsinaisesti kolmossarjaa vaan pohjautuu vitossarjaan,kuten gt5 on rakenteellisesti seiska sarjalainen. Varmasti gt3 tarjoaa parempaa vastinetta rahalle kun vitossarja. Varsinkin valkoisena on aivan upean näköinen.

      • biimeri

        Höpsistä, se pohjautuu 3 sarjaan.


    • jotain puuttuu

      Mukava "setäauto" korkeampi ja jotenkin vanhatavan näköinen kun vertaa vaikka perus 3:een. Itse olisi valinnut 520:n.
      Tosin tuo alitus taitaa olla vain märkä teiniuni.

    • teinsamoin

      Mukava lukea palautetta omistajilta. Oma lähtee tuotantolinjalle ensi viikolla. Tuo ikkunoiden kehyksettömyys ja takaspoileri oli/on itsellekin kysymysmerkki talviolosuhteissa. Millä renkailla muuten ajatte? Kitkaa vai nastaa? Ja minkä merkin?

      • A5 3,0 tdi q

        Continentalin nastat,edelliset oli saman merkin kitkat.
        Varmasti kitkollakin pärjää,mutta jos autokin on hyvä niin miksi siihen ei sitten laittaisi parasta-siis nastoja.
        Varmaan kitkat toimii hyvin pohjoisessa,mutta täällä etelän teillä on kitkan(siis tienpinnan) muutokset sen verran suuria että kitka on huonoimmillaan. Nolla keli ,vetta jään päällä,kiillotetut risteysalueet,siinä syitä.
        Kannattaa harkita renkaiden merkkiä,nokian kaseja ovat vaihtaneet jo pois bemareista(lähinnä 5 sarja) 60-80km nopeudessa kuuluvan ujelluksen takia. Ei ole pystynyt nokian renkaiden asiakaspalvelukaan perustelemaan miksi joissain tietyissä autoissa meteli on todella häiritsevä. Äänen täytyy olla todella häiritsevä jos hylkää renkaat jo kuukauden ajon jälkeen.


    • minävaan

      Hyvå auto.

      Itse tilasin X3 3 litran dieselillä, ja varusteita ruksittu noin 17 ke arvosta!

      Toimitus helmikuussa 2014.

      • saksasta vaan

        Varmaan olisi kannattanut ostaa tuontiauto. Sillä 17ke ei kuitenkaan kovin hääpöisiä varusteita saa.
        65-70 hintaan saa tuontipelin kaikilla herkuilla.


      • gs birotor

        Tuolla 17k€ saa jo hyvän uudenkin auton, mutta kukin mieltymyksensä mukaa ja onnea uudesta autosta.


    • Doom

      Ja koettua on sekin kun ostaa 70 tonnin bemarin jossa n.20 tonnia lisävarusteita. Ajettu 25 tonnia vaihtohyvitys juuri tippunut sen 20 tonnia..eli lisävarusteet todella maksaa se joka ne ruksii. Sille seuraavalle jää varusteet halvempaan hintaan. Kyseessä oli mun tapauksessa 320da farmari jossa melkeen kaikki..panorama katto..harmankardonit..hud...18pyörät..navi..aktiivinen vak.nop säädin..sähköllä vetokoukku jne...sporttinahat muistilla....kaikkee kivaa ja mitää niistä ei saanu kun vaihoin lopulta 5 sarjaan.ja syynä lähinnä tilat ja melu.

      • A5 3,0 tdi q

        Joo,totta tuo. Nyt takavetoisen bemarin omistajat tulevat kokemaan karmean arvonpudotuksen,xdive kampanja( 499) on tehnyt tehtävänsä.
        Esim 530 takavetoinen on todella ongelmallinen myytävä tulevaisuudessa.


    • mobedisti

      Kiitos maksamistasi veroista, kaikkien meidän kansalaisten puolesta! Näin toimii vastuullinen kansalainen.

    • Bemaristiii

      Bemarimiehellä on rahaa millä maksaa. Minä ruksin ihan huvikseen aina uuteen bemariin ainakin 20-30 tonnia varusteita..:) kivoja aikuisten leluja:) siksihän tässä on yrittäjäksi ruvettu että voi ajella kivoilla autoilla ja vaihdella niitä kuin sukkia. Ajelen myös aina mahdollisimman paljon ja mahdollisimman paljon kuluttavalla bensa autolla. Nykyinen auto 8 koneinen x5:) naapurit ei puhu mutta ei kyllä haittaa

    • 530da

      Bmw 3gt ei todellakaan ole alustaltaan 5 sarja eikä pohjaudu 5 sarjaan. Tosiasia on että 3Gt pohjautuu ns.japanissakin myytäviin 3 sarjan pidennettyihin malleihin. Sisustaltaan ja leveydeltään 3gt on 3 sarja ja sen kyllä huomaa. Ero sisustassa 5 sarjaan on vielä melkoinen. 3gt:ssä isokroppainen ja iso ihminen istuu leveyssuunnassa melko tukalasti..pituussuunnassa tilaa riittää. Jos haluaa tilaa enemmän niin 5 sarjan farmari..ja toki se 5 sarjan arvostus on aina 5 sarjan arvostus..kolmonen on vain 3 sarja.

    • noppa bemari

      Kyllä se 3gt pohjautuu Kiinassa,Shenuangissa valmistettuun sekasikiö versioon joka on varmaan lähempänä mitoiltaan 5 sarjaa kun kolmosta. GT on ehkä paras bemari ajoltaan tällä hetkellä ,perus 5 sarjalaisella ei ole mitään jakoa.
      En tiedä kuka sitten pitää 3 sarjaa jotenkin halvemman oloisena,faktaa vaan on että samaan luukkiin on siirrytty uudessa x5 . 5 sarjassa on vähän samaa vikaa kun eemelissä,on siis aivan liian vanhahtava ja nyt koitetaan saada uutta ilmettä 3 sarjassa koetuilla ratkaisuilla.

    • Makuasioita toki

      Kyllä bemareita ajanneena voin sanoa että kapeampi 3gt ei todella ole lähelläkään ajo ominaisuuksissa edes perus 5 sarjalaista. Lisäksi bmw 5 on reilusti isompi farmarina sekä takakontiltaan että myös takapenkkien pääntiloiltaan. 3gt:ssä on kyllä paremmat jalkatilat takana mutta 186 senttisellä osuu jo nojatessa pää kattoon, tätä ei tapahdu 5 sarjan farkussa. Toinen juttu on tuo suuri ero leveydessä. 3gt on leveyssuunnassa reilusti ahtaampi 5 sarjaa.juuri siitä leveydestä tulee sitä mukavuutta ja ison auton tuntua. Ja tosiaan kun joku näkee 3 sarjan gt autosi se on vain 3 sarja ja 5 sarja on aina 5 sarja. 5 sarja ostetaan myös tuon statuksen takia. On se vähän eri kertoa että on 5 sarjalainen kuin 3 sarjalainen:) kyllä 5 sarjan sisustus lähentelee 7 sarjaa ja jotenki kolmonen ja ykkössarja on enemmän lähellä toisiaan sisustassa. Ja tuo näyttö häiritsee kolmosessa kun on kojelaudasta sojottamassa. 5 ja seiska sarjassa se on hienosti integroitu:)

      • Kokemusta näistä

        5 sarjan bmw on todella hiljainen ja lähes yhtä hiljainen kuin 7 sarja. Kaikissa kolmosissa nastojen ropina vielä kuuluu selkeästi.


    • Antaakaikkienkukkia

      Niin, onneksi on vaihtoehtoja. 5-sarja on kuitenkin pienempi 4 hengelle kuin 3 -sarjan gt. On siis varaa valita pitääkö reilusti pidemmästä kabiinista, vai vain hieman leveämmästä. 5-sarjan status? No, jos se on tärkeää, niin ehkä sitä on vähän enemmän. Samalla lisääntyy myös tavanomaisuus ja pappamaisuus. Kuten sanoin, hyvä kun on valinnanvaraa.

    • Yritysautoilijaaa

      Olin melkein jo valinnut seuraavaksi autoksrni 5 sarjan farkun mutta luettuani näitä ajattelin vielä koittaa 3Gt:n josko se olisikin parempi:)?

      • Bemari mies 57

        Kolmossarjan GT on helvetin ruma, niin kuin vitossarjankin. Mieleen tulee takavuosien Talbot.
        Itsellä vitosarjan 520 d M-sport paketilla, valkoisena, kauniimpaa autoa saa etsiä.
        BMW:n elektroniikka ja tasapainoisuus on niin hyvä , että takavedolla ja kitkoilla pärjää hienosti Suomen talvessa. Neliveto on tietysti poikaa ja saatan seuraavaksi harkita. Varusteet ne on kun kruunaa auton ja saa ne hieman maksaakin.
        Imuovet ovat hiljaisuuden tae ja sulkeutuvat pehmeästi ilman hakkaamista. Kunnon navigointi laite leveimmällä näytöllä maksaa, mutta on näyttävä varuste.
        Halpoja lisävarusteita ovat: Automaattinen kaukovalon vaihtaja, lämmitettävä ratti ja itsestään himmenevät taustapeilit. Oven kahvojen led valaistus on näyttävä.
        Takaluukku tulee toimia täysin sähköllä, jotta käsiään ei tarvitse liata.


      • my two cents
        Bemari mies 57 kirjoitti:

        Kolmossarjan GT on helvetin ruma, niin kuin vitossarjankin. Mieleen tulee takavuosien Talbot.
        Itsellä vitosarjan 520 d M-sport paketilla, valkoisena, kauniimpaa autoa saa etsiä.
        BMW:n elektroniikka ja tasapainoisuus on niin hyvä , että takavedolla ja kitkoilla pärjää hienosti Suomen talvessa. Neliveto on tietysti poikaa ja saatan seuraavaksi harkita. Varusteet ne on kun kruunaa auton ja saa ne hieman maksaakin.
        Imuovet ovat hiljaisuuden tae ja sulkeutuvat pehmeästi ilman hakkaamista. Kunnon navigointi laite leveimmällä näytöllä maksaa, mutta on näyttävä varuste.
        Halpoja lisävarusteita ovat: Automaattinen kaukovalon vaihtaja, lämmitettävä ratti ja itsestään himmenevät taustapeilit. Oven kahvojen led valaistus on näyttävä.
        Takaluukku tulee toimia täysin sähköllä, jotta käsiään ei tarvitse liata.

        Hienoa, että jollakin on absoluuttinen totuus ja näkemys asiaan. Tuollaisten kommenttien jälkeen kaikki pitävät bemarikuskeista.

        Kauneus on katsojan silmässä, sun silmäsi on yksi muiden joukossa. Ei huonompi, mutta ei varmasti myöskään parempi.


    • GT-lover
    • Bemaria kaipaan

      M-sport paketilla jokainen bemari on näyttävä mutta sillä m-sport paketilla tekee myös autosta suomen teille kovan ja inhottavan ajettavan..mukavuus poistuu ja se mukavuus on ainakin itsellä se joka vaikuttaa siihen onko auto hyvä vai huono..ajan 40 tonnia vuodessa joten en todella halua kovalta tuntuvaa autoa tonne maanteille. 3gt on kyllä kauneimpia bemareita..varsinkin sivulta

    • noppa bemari

      Outoa ajatella 5 sarjan olevan jotenkin imagoltaan parempi, jos joku haluaa nostaa imagoa bemarilla valinta on 3 sarjan coupe isolla moottorilla,m3 tai jokin suurempi coupe mutta ei 5 sarjan sedan tai farkku.

    • Normi Spede

      Itse myös päädyin lopulta tuohon 3 GT malliin. Hieman korkeampi istumakorkeus, mutta ei kuitenkaan mikään tila-auto ja hyvät takatilat kahdelle teini-ikäiselle. Itselle sain nyt vihdoin sen nelivedon ja automaattivaihteiston, kiitos x-drive kampanjan.

      Itse olisin halunut 5-sarjan farmarin, mutta vaimo ei sellaista suostunut ajattelemaankaan. tuota autoa kun pitää päivittäin ahtaisiin pysäköintiruutuihin sovitella ja kuulemma liian öky.

      Käyttöesinehän tuo on, joten en hirveästi autonvalinnoista ole stressannut, mutta seuraavaksi ostanen jonkun Yariksen - tulee näes tuo jälkikasvu ajokortti-ikään :)

    • bemareista

      5-sarja on olemukseltaan liian arvokas varsinkin jos käyt jossain asiakkaiden luona niin et näkevät autosi. 3 sarja on kansanautomaisrmpana "sallitumpi" . Mitä suurempi numero bemarin perässä niin sitä kalliimpana ihmiset sen ajattelee, ei ne tiedä oletko laittanu siihen 4kympin kolmoseen 30 tonnin varusteet:) Se on Se auton ulkonen habitus mikä arvostuksen määrää. Toki jos hienoon autoon sisälle astuu niin pettymys on suuri jos ei ole nahkoja ja hyvää äänentoistoa...myös hienoilla vanteilla saa vaikka uudesta yaxi e mersusta siedettävän näkösen:)

    • jorkki 47

      Kirkkonummella tämmöinen on taksissa. Ei tarvitse haukkua.

    • bemminen

      Miksi haukkuisin, itellä samanlainen.Hintaa oli kyllä 48000 kun 6 tuhatta päältä ajettu pois... on kyllä namu peli! Koeajoin myös MB 3 sarjan, Audin A5 ja Lexus is 300H mutta olivat aivan liian pieniä. Miten tämä onkin niin tilava sisältä?! Neliveto päälle... paras premium!

    • rahamies320

      Mielummin sijoitan rahani omaan kämppään, kuljen laatuvaatteissa, laatukengillä ja laatukello ranteessa kuin ostan uuden auton. Muutaman vuoden päästä varmaan vaihdan nykyisen 10-vuotiaan 320 farkkuni 320 GT:hen kun niitä alkaa saada käytettynä järkevään hintaan.

      • fgdfgf67

        On jo oma talo ja laatu kello ja osakkeita, niin voi ostaa uuden bemarin, käteiselle tietenkin.


      • hoh...
        fgdfgf67 kirjoitti:

        On jo oma talo ja laatu kello ja osakkeita, niin voi ostaa uuden bemarin, käteiselle tietenkin.

        No,ehkä sullaki sitten joskus kun finnit ei enää vaivaa ja se viikkorahoillasi ostettu läpimätä 316i vm.-85 on maksettu.


    • bemmimies

      neljä vuotta sitten ostin 7000 ajetun GT 3, maksoi 48000. Koska auto on ollut hyvä, ja 5 sarja ukkomainen, Audi 5 näillä varusteilla paljon kalliimpi, uusi MB sisältä hieno muta ulkopuoli ruma, taksi... ja kallis varustettuna. Niin pistin menemään tilauksen uudesta GT3. Tulee huhtikuussa. Kiva ajatella että sitä ruvetaan kasaamaan ihan itteä varten. Hintaa 52000 lasikatto, sähköinen vetokoukku, nahkasisusta, neliveto, avaimeton sisäänmeno ja käynnistys, luukun aukaiseminen jalan heilautuksella, valopaketti, tummat takaikkunat, ledit ym... samalla rahalla voi saada muunkin auton, esim. Skodan, mutta EI KIITOS. Aion ostaa sen uutena ja pitää niin kauan kuin se kulkee. Mua ei haittaa jos joku siitä autosta ei tykkää, ajakoon vaikka Mazdalla. Sain ylipuhuttua myös BMW pyörän kaupan päälle ;-)

    • Jereehhh

      Mahtava auto muuten, mut miks helvetis GT, rumentaa auton?

    • Jereeehh

      Toi GT vissiin joku Bemarin crossover?
      Jos on niin voin kertoo että kilpailijat onnistuneet paremmin, Audi on hyvännäkönen crossover.

      • VikainenWagen

        Vaggineen tekniikka kun ei kestä niin tulee kalliiksi ylläpitää.


      • Anonyymi
        VikainenWagen kirjoitti:

        Vaggineen tekniikka kun ei kestä niin tulee kalliiksi ylläpitää.

        Ja Bemari kestää vai :DDD


    • balanceGt

      Ketju on vanha mutta mihinkä GT on tuosta muuttunut. GT omistajat ovat haukkuneet balanssia. Normi 3-sarja on paremmin balanssissa ja takaveto pelittää loistavasti mutta GT-perä on kuulemma kevyt ja neliveto on perustellumpi. Ei kuulemma isompi ongelma, mutta eron huomaa.

    • Anonyymi

      Mulla 320 gt 600hv repikää siitä pellet ja pataan tulee heh homot

      • Anonyymi

        Jaa mul 725 hp AMG, taitaa apinalla tulla kurat housuun.


    • Anonyymi

      Toi GT kyl ihan vitun ruma tekele :D

      • Anonyymi

        Samaa mieltä, ihme ankanpyrstö.


    • Anonyymi

      Yksi maailamn rumimmista autoista, itse omistan Bemarin 5 sarjan hybridin, muttä hävettää GT mallit.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe