Satanisti

Satanistististi

Mistähän satanisti löytäisi kumppanin? Tuntuu siltä, että aina tapailussa käy niin, että miehen mielenkiinto lopahtaa kun aletaan puhumaan elämänfilosofioista ja kerron olevani satanisti.

100

569

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateisti.

      Itselleni kävisi hyvin satanisti. Liian moni on lössö tapakristitty, joka ei hyväksy ateismia, kun Jumala sittenkin saattaa olla olemassa ja ne kirkkohäät pitää saada.

      • Satanistististi

        Itsekin ateistia etsin, koska satanisteja tuntuu olevan kaupungissani niin harvassa. En voisi kuvitella kumppanikseni tapakristittyä. Muutenkin tuo tapakristitty homma kummastuttaa. Miksi kuulua kirkkoon jos ei allekirjoita kristinuskon oppeja? "Koska näin on aina ollut"?


      • atm #5334
        Satanistististi kirjoitti:

        Itsekin ateistia etsin, koska satanisteja tuntuu olevan kaupungissani niin harvassa. En voisi kuvitella kumppanikseni tapakristittyä. Muutenkin tuo tapakristitty homma kummastuttaa. Miksi kuulua kirkkoon jos ei allekirjoita kristinuskon oppeja? "Koska näin on aina ollut"?

        Eikös satanismi ole hyvin lähellä ateismia? Oletko painottanut miehille sitä, ettet ole saatananpalvoja, vaan ihan tavallinen, yksilöllinen ihminen?


      • Satanistististi
        atm #5334 kirjoitti:

        Eikös satanismi ole hyvin lähellä ateismia? Oletko painottanut miehille sitä, ettet ole saatananpalvoja, vaan ihan tavallinen, yksilöllinen ihminen?

        Olen sanonut, että se on yks ateismin muoto tai että se on vakaumuksellista ateismia. SIlti jostain syystä miehet kuvittelevat (kai?) että kaatelen hautakiviä ja poltan kirkkoja öisin.


      • Sharif Ali
        Satanistististi kirjoitti:

        Olen sanonut, että se on yks ateismin muoto tai että se on vakaumuksellista ateismia. SIlti jostain syystä miehet kuvittelevat (kai?) että kaatelen hautakiviä ja poltan kirkkoja öisin.

        Mikä on ärsyttävämpää kuin uskontoaan julistava pelle? Satanisti tai kristitty. Ei kiinnosta. Tietysti kaikkein eniten myötähäpeää nostattavat nämä kovaan ääneen ateisteiksi julistautuvat, jotka kuvittelevat olevansa jotain kapinallisia älykköjä.

        Ihminen, joka suhtautuu asiaan melko yhdentekevänä on kiinnostavin.


      • Satanistististi
        Sharif Ali kirjoitti:

        Mikä on ärsyttävämpää kuin uskontoaan julistava pelle? Satanisti tai kristitty. Ei kiinnosta. Tietysti kaikkein eniten myötähäpeää nostattavat nämä kovaan ääneen ateisteiksi julistautuvat, jotka kuvittelevat olevansa jotain kapinallisia älykköjä.

        Ihminen, joka suhtautuu asiaan melko yhdentekevänä on kiinnostavin.

        Minä en julista satanismiani, vaan se tulee keskustelussa väkisinkin esiin jossain vaiheessa. Enkä miellä sitä niinkään uskonnoksi, vaan elämänfilosofiaksi. Miten se voisikaan olla uskonto, kun se on ateistinen suuntaus? Yritän täällä vaan kysellä, mikä siinä on kun se tuntuu olevan niin kauhe turn-off miehissä.


      • atm #5334
        Sharif Ali kirjoitti:

        Mikä on ärsyttävämpää kuin uskontoaan julistava pelle? Satanisti tai kristitty. Ei kiinnosta. Tietysti kaikkein eniten myötähäpeää nostattavat nämä kovaan ääneen ateisteiksi julistautuvat, jotka kuvittelevat olevansa jotain kapinallisia älykköjä.

        Ihminen, joka suhtautuu asiaan melko yhdentekevänä on kiinnostavin.

        No ärsyttävämpää on ainakin sinun välitön, vihamielinen, henkilöä ja uskontoja vastaan hyökkäävä asenteesi, joka osoittaa merkittävän tason suvaitsemattomuutta. Nyt sinulla on myös uusi henkilökohtainen ongelma, sillä sinä et ainakaan näköjään suhtaudu asiaan yhdentekevänä.


      • Satanistististi
        atm #5334 kirjoitti:

        No ärsyttävämpää on ainakin sinun välitön, vihamielinen, henkilöä ja uskontoja vastaan hyökkäävä asenteesi, joka osoittaa merkittävän tason suvaitsemattomuutta. Nyt sinulla on myös uusi henkilökohtainen ongelma, sillä sinä et ainakaan näköjään suhtaudu asiaan yhdentekevänä.

        Juuri näin. Ihmiset, jotka eniten julistavat sitä, etteivät julista mitään ja uskonto/ateismi on yhdentekevää, ärsyyntyvät eniten siitä, kun aletaan puhumaan uskonnoista,


      • Sharif Ali
        Satanistististi kirjoitti:

        Juuri näin. Ihmiset, jotka eniten julistavat sitä, etteivät julista mitään ja uskonto/ateismi on yhdentekevää, ärsyyntyvät eniten siitä, kun aletaan puhumaan uskonnoista,

        Luulen, että vakaumuksesi ei ole ainoa syy mikset löydä kumppania..


      • Satanistististi
        Sharif Ali kirjoitti:

        Luulen, että vakaumuksesi ei ole ainoa syy mikset löydä kumppania..

        Ei niin, haluan miehen joka hyväksyy vakaumukseni ja ainakin osittain jakaa sen (eli ateistin) ja jolla on sama musiikkimaku kuin minulla, koska musiikki on iso osa elämääni ja rakkain harrastukseni. Olen siinä suhteessa nirso. Ja miehen tulee olla myös älykäs ja huumorintajuinen. Tämä nirsouteni karsii melko paljon miehiä, jotka ovat minusta kiinnostuneita.


      • filosofikameli
        Satanistististi kirjoitti:

        Minä en julista satanismiani, vaan se tulee keskustelussa väkisinkin esiin jossain vaiheessa. Enkä miellä sitä niinkään uskonnoksi, vaan elämänfilosofiaksi. Miten se voisikaan olla uskonto, kun se on ateistinen suuntaus? Yritän täällä vaan kysellä, mikä siinä on kun se tuntuu olevan niin kauhe turn-off miehissä.

        Käsittääkseni satanismissa on kyse aika pahemman luokan itsekkyydestä. Lyhyesti satanismin oppi: "jos ei miellytä itseäni, niin painukoot .v..ttuun".

        Mun yks lähisukulainen on satanisti.


      • Satanistististi
        filosofikameli kirjoitti:

        Käsittääkseni satanismissa on kyse aika pahemman luokan itsekkyydestä. Lyhyesti satanismin oppi: "jos ei miellytä itseäni, niin painukoot .v..ttuun".

        Mun yks lähisukulainen on satanisti.

        Itseänsä vartenhan täällä kukin elää. Satanismissa on terve itsekkyys keskeisenä oppina, ettei olla kynnysmattoja ja tulla henkisesti hyväksikäytetyiksi. Niitä ihmisiä kunnioitetaan ollaan ystävällisiä, jotka sen omalla käytöksellään ansaitsevat.


      • .......
        Satanistististi kirjoitti:

        Itseänsä vartenhan täällä kukin elää. Satanismissa on terve itsekkyys keskeisenä oppina, ettei olla kynnysmattoja ja tulla henkisesti hyväksikäytetyiksi. Niitä ihmisiä kunnioitetaan ollaan ystävällisiä, jotka sen omalla käytöksellään ansaitsevat.

        Minä en huolisi mitään satanistia vaikken uskovainen olekaan. Terve empatia kuulostaa paremmalta.


      • Luciferisti
        Satanistististi kirjoitti:

        Ei niin, haluan miehen joka hyväksyy vakaumukseni ja ainakin osittain jakaa sen (eli ateistin) ja jolla on sama musiikkimaku kuin minulla, koska musiikki on iso osa elämääni ja rakkain harrastukseni. Olen siinä suhteessa nirso. Ja miehen tulee olla myös älykäs ja huumorintajuinen. Tämä nirsouteni karsii melko paljon miehiä, jotka ovat minusta kiinnostuneita.

        Luulen, että homma kaatuu tuohon miehen älykkyyteen, sillä jos on oikeasti älykäs, niin miksi ottaisi sinut?

        Sitä paitsi Saatana on kristillinen hahmo, joten olet siis piilokristitty itsekin.


      • Satanistististi
        Luciferisti kirjoitti:

        Luulen, että homma kaatuu tuohon miehen älykkyyteen, sillä jos on oikeasti älykäs, niin miksi ottaisi sinut?

        Sitä paitsi Saatana on kristillinen hahmo, joten olet siis piilokristitty itsekin.

        Kuvittelet siis, että olen saatanan palvoja. Satanismi on ateistinen "uskonto". Yleensä älykkäät ihmiset ovat ateisteja. Yksi suurimmista ärsyttävyyden aiheista, joita näen ihmisissä on tyhmyys.


      • Luciferisti
        Satanistististi kirjoitti:

        Kuvittelet siis, että olen saatanan palvoja. Satanismi on ateistinen "uskonto". Yleensä älykkäät ihmiset ovat ateisteja. Yksi suurimmista ärsyttävyyden aiheista, joita näen ihmisissä on tyhmyys.

        Skientologiakin on ateistinen uskonto.

        Minua ärsyttää tyhmyyttä enemmän kuviteltu älykkyys.


      • Satanistististi
        Luciferisti kirjoitti:

        Skientologiakin on ateistinen uskonto.

        Minua ärsyttää tyhmyyttä enemmän kuviteltu älykkyys.

        Tyhmäkin tajuaa, että skientologia on kamalaa huuhaata. Pahempaa huuhaata kuin muut uskonnot, vaikkei siinä mitään jumalolentoa palvotakaan.


      • Satanistististi
        ....... kirjoitti:

        Minä en huolisi mitään satanistia vaikken uskovainen olekaan. Terve empatia kuulostaa paremmalta.

        Tottakai olen empaattinen, mutta en ymmärrä sitä maailmantuska-tyyppistä empatiaa, jossa itketään jokaista orpolasta.


      • Bobby Sands
        Satanistististi kirjoitti:

        Kuvittelet siis, että olen saatanan palvoja. Satanismi on ateistinen "uskonto". Yleensä älykkäät ihmiset ovat ateisteja. Yksi suurimmista ärsyttävyyden aiheista, joita näen ihmisissä on tyhmyys.

        Kurt Gödel todisti matemaattisesti ateismin mahdottomaksi. Tämä on asia, mistä ateistit ovat kummallisesti vaienneet. Se on asia, mikä todistaa atiesmin sellaiseksi taikauskoksi, mitä atiestit kristinuskossa halveksivat.


      • filosofikameli
        Satanistististi kirjoitti:

        Tottakai olen empaattinen, mutta en ymmärrä sitä maailmantuska-tyyppistä empatiaa, jossa itketään jokaista orpolasta.

        Kuulostaa kuitenkin hyvin kylmältä asenteelta. "Osoitetaan empatiaa jne vain niille jotka sen ansaitsevat.". Kylmää ja itsekästä. Minusta ei todellakaan tervettä.


      • Anonyymi

        Jos kokoomus ei pysty päivittämään näkemystään ja ymmärtämään perussuomalaisten toimintalogiikkaa ja motiiveja, sille on tulevaisuudessa luvassa lisää ikäviä yllätyksiä.


    • Kristus on HERRA!

      Kristus olkoon sulhasesi. Lankea nyt polvillesi, kadu syntejäsi ja rukoile sielusi autuuden puolesta. Meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesus Kristus on antanut henkensä myös sinun edestäsi. Tee parannus ja aloita uusi elämä Kristuksessa.

      • Satanistististi

        Pysytäänkö aiheessa eikä aleta provoilemaan?


    • ojdybrdskenei

      KIRKONPOLTTAJA oot, siks ei kukaan halua sua!

    • asdasdasddsa

      Eikö satanismi ole hyvin itsekeskeinen maailman katsomus. Voisiko vika siihen etteivät miehet viihdy kanssasi olla ihan se, että olet itsekeskeinen p4ska.

      Miksi edes vastailen provoihin :D

    • Ikisinkku M

      Varmaan jostain toisesta satanistista voi löytää, kukaan tavallisempi tuskin edes riittää eikä kai kukaan joka ei ennestään omaa hinkua hihhulointiin haua sekaantua mihinkään kulttiin eikä varsinkaan satanismiin sen tuoman mielleyhtymän vuoksi joka viittaa kaikenlaiseen ikävään ja muiden vahingoittamiseen. Itse välttäisin kaikkia ihmisiä jotka paatoksella julistaa kuuluvansa mihin tahansa ääriryhmään koska itseni tuntien heidälaisekseen en kykene muuttumaan enkä haluakaan ja pitkässä juoksussa he tuskin hyväksyisivät riippumattomuuttani heidän fantasiamaailmastaan.

      • Satanistististi

        Satanismi ei ole ääriryhmä, vaan yksi ateismin muoto. Eikä se mielestäni ole kovin itsekeskeinenkään. Olin tarpeeksi monta vuotta muiden kynnysmattona ja se imi voimavarani loppuun. Silloin aloin opetella tervettä itsekkyyttä ja karsin tuttavapiiristäni sellaiset ihmiset, jotka vain ottavat eivätkä itse anna mitään. Teen toisille niinkuin toiset tekevät minulle. Ystävällisille olen ystävällinen, mulkuille mulkku.

        En ole provo.


      • Ikisinkku M
        Satanistististi kirjoitti:

        Satanismi ei ole ääriryhmä, vaan yksi ateismin muoto. Eikä se mielestäni ole kovin itsekeskeinenkään. Olin tarpeeksi monta vuotta muiden kynnysmattona ja se imi voimavarani loppuun. Silloin aloin opetella tervettä itsekkyyttä ja karsin tuttavapiiristäni sellaiset ihmiset, jotka vain ottavat eivätkä itse anna mitään. Teen toisille niinkuin toiset tekevät minulle. Ystävällisille olen ystävällinen, mulkuille mulkku.

        En ole provo.

        Mitäpä siis itse arvelet, haluaisiko joku ryhtyä tekemisiin kanssasi satanismitaustoinesi vain ottaakseen vastaan kaiken patoutuneen vihasi? luultavasti siinä polttaa vain pahasti näppinsä.


      • Satanistististi
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Mitäpä siis itse arvelet, haluaisiko joku ryhtyä tekemisiin kanssasi satanismitaustoinesi vain ottaakseen vastaan kaiken patoutuneen vihasi? luultavasti siinä polttaa vain pahasti näppinsä.

        Ei minussa ole patoutunutta vihaa, itse asiassa olen kuullut ihmisiltä, että olen harvinaisen tasapainoisen oloinen ihminen.


      • Ikisinkku M
        Satanistististi kirjoitti:

        Ei minussa ole patoutunutta vihaa, itse asiassa olen kuullut ihmisiltä, että olen harvinaisen tasapainoisen oloinen ihminen.

        Joo mutta ei ne miehet sitä voi tietää, niillä saattaa tulla kuultuaan satanismista tuollaisia juttuja mieleen:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyvinkään_paloittelusurma

        Enkä nyt väitä että sinä mitään tuollaisia harrastaisit mutta ennakkoluulot voi olla aika kovat kuulijalla, hänhän kun ei sinua entuudestaan tunne.


      • Satanistististi
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Joo mutta ei ne miehet sitä voi tietää, niillä saattaa tulla kuultuaan satanismista tuollaisia juttuja mieleen:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyvinkään_paloittelusurma

        Enkä nyt väitä että sinä mitään tuollaisia harrastaisit mutta ennakkoluulot voi olla aika kovat kuulijalla, hänhän kun ei sinua entuudestaan tunne.

        No en minä kuitenkaan ensimmäisessä lauseessa sano olevani satanisti. Se tulee normaalissa keskustelussa jossain vaiheessa tutustumista esille.

        Kurjaa, että näin järkevästä filosofiasta tulee niin negatiiviset assosiaatiot.


      • Ikisinkku M
        Satanistististi kirjoitti:

        No en minä kuitenkaan ensimmäisessä lauseessa sano olevani satanisti. Se tulee normaalissa keskustelussa jossain vaiheessa tutustumista esille.

        Kurjaa, että näin järkevästä filosofiasta tulee niin negatiiviset assosiaatiot.

        Niinpä, kurjaahan se varmaan on mutta kun niihin ennakkoluuloihin ei oikein voi vaikuttaa ennen kuin tutustuu. Et tämän ketjun perusteella yhtään hullummalta ihmisenä vaikuta, ihan täysipäisiä kirjoittelet ja tunnut arvostavan ihan samoja asioita kuin minäkin mm. rehellisyyttä mutta kieltämättä jos joku jota en entuudestaan tunne juurikaan sanoisi olevansa satanisti niin siinä ensimmäisenä mieleen tulisi että mitähän se oikein hörhöilee ja kurjaahan se sinun kannalta toki on kun ihmiset olettaa asioita etukäteen ja tutustuminen saattaa tyssätä ihan vain tuohon kun olet rehellinen.


    • teeskentelyä jne..

      Kumppanin hakeminen on ristiriidassa ns. elämänfilosofiasi kanssa. Joten olet joko valehtelija tai muuten vain hämmentynyt. Toisaalta valehtelu on aika tärkeä osa kyseistä ajatusmaailmaa, mutta seurustelua hakeva henkilö ei välttämättä halua sekaantua sellaiseen.

      • Satanistististi

        Ummmmm, miten kumppanin hakeminen on ristiriidassa satanismin kanssa? Ja valehtelu ei kuulu satanismiin millään tavalla, satanismissa arvostetaan rehellisyyttä. Olisinko jotenkin parempi ihminen, jos en sanoisikaan olevani satanisti, vaan ateisti ja silti ajattelisin ja käyttäytyisin niinkuin nykyisinkin?


    • Sanana tuo satanismi kyllä kuullostaa minusta hiukka pahalta. En oikein innostuisi miehestä joka kertoisi sellainen olevansa.

      Voihan se olla että miehilläkin se on vain tuo sana, joka saa epäilykset heräämään. Eikö olisi parempi sanoa vain olevansa vakaumuksellinen ateisti?

      • Satanistististi

        Se voi olla, mutta se olisi periaatteessa valehtelua.


      • Satanistististi

        Tuli tuossa mieleen, että eikö se olisi miehen silmissä pahempaa, jos kerron aluksi olevani ateisti, ja sitten kun mies tutkii kirjahyllyäni, törmää Satanic Bibleen? Siinä vaiheessa kai se voisi ihmetyttää ja suututtaa, etten ole kertonut olevani satanisti. Ainakin näin kuvittelisin omalle kohdalleni.


      • Kyllä minäkin LaVeytä
        Satanistististi kirjoitti:

        Tuli tuossa mieleen, että eikö se olisi miehen silmissä pahempaa, jos kerron aluksi olevani ateisti, ja sitten kun mies tutkii kirjahyllyäni, törmää Satanic Bibleen? Siinä vaiheessa kai se voisi ihmetyttää ja suututtaa, etten ole kertonut olevani satanisti. Ainakin näin kuvittelisin omalle kohdalleni.

        vierastaisin. Satanic Bible on minusta kaupallista paskaa (LaVey oli ennen kaikkea businesmies, jolle satanismi oli keino tehdä rahaa) . Kääntyisin mieluumin Nietschen ja muiden vastaavien filosofien puoleen. Itse elämän filosofiana minä en "satanismia" vierastaisi, mutta en kutsuisi sitä satanismiksi vaan libertinismiksi (1700-luvun libertiinien hengessä)


      • Satanistististi
        Kyllä minäkin LaVeytä kirjoitti:

        vierastaisin. Satanic Bible on minusta kaupallista paskaa (LaVey oli ennen kaikkea businesmies, jolle satanismi oli keino tehdä rahaa) . Kääntyisin mieluumin Nietschen ja muiden vastaavien filosofien puoleen. Itse elämän filosofiana minä en "satanismia" vierastaisi, mutta en kutsuisi sitä satanismiksi vaan libertinismiksi (1700-luvun libertiinien hengessä)

        Se on sinun mielipide. Mikä toimii yhdelle, ei välttämättä toimi toiselle.


      • Bobby Sands
        Kyllä minäkin LaVeytä kirjoitti:

        vierastaisin. Satanic Bible on minusta kaupallista paskaa (LaVey oli ennen kaikkea businesmies, jolle satanismi oli keino tehdä rahaa) . Kääntyisin mieluumin Nietschen ja muiden vastaavien filosofien puoleen. Itse elämän filosofiana minä en "satanismia" vierastaisi, mutta en kutsuisi sitä satanismiksi vaan libertinismiksi (1700-luvun libertiinien hengessä)

        Miten Nietzsche liittyy satanismiin? Nietzsche oli älykäs filosofi, jolla oli aivokuppa. Mitä sinä ymmärrät Nietzschestä?


    • Bobby Sands

      No, minä olen uskovainen filosofiaharrastaja ja mulla ei löytyisi juurikaan kiinnostusta satanismia kohtaan, koska mulla on niistä satanisminkin käsittelemistä asioista aika paljon syvemmälle viedyt tutkimukset, kuin mitä se sinun elämänfilosofia käsittelee.

      • Satanistististi

        Minä taas en kiinnostu uskovaisista, koska tiedän että ajatusmaailma ei kohtaa.


      • Bobby Sands
        Satanistististi kirjoitti:

        Minä taas en kiinnostu uskovaisista, koska tiedän että ajatusmaailma ei kohtaa.

        Mistä sinä voit sellaista tietää? Onko sinulla apriorinen yhteys jokaisen uskovaisen psyykkeeseen?

        Aikoinaan Sokrates kiersi kylillä pitämässä dialogeja vastaantulevien ihmisten kanssa, osoittaakseen, että jokainen heistä luuli tietävänsä kaiken.


      • Satanistististi
        Bobby Sands kirjoitti:

        Mistä sinä voit sellaista tietää? Onko sinulla apriorinen yhteys jokaisen uskovaisen psyykkeeseen?

        Aikoinaan Sokrates kiersi kylillä pitämässä dialogeja vastaantulevien ihmisten kanssa, osoittaakseen, että jokainen heistä luuli tietävänsä kaiken.

        Arvomaailma on vain minulla niin erilainen kuin yleensä uskovaisilla. Ja uskovainen mies luultavasti haluaisi sitten kirkkohäät ja kastaa lapset. Näitä asioita minä en halua. Haluan lapsia ja haluan elää yhdessä miehen kanssa, mutten halua valtionkirkkoa siihen osalliseksi millään tavalla.


      • Bobby Sands
        Satanistististi kirjoitti:

        Arvomaailma on vain minulla niin erilainen kuin yleensä uskovaisilla. Ja uskovainen mies luultavasti haluaisi sitten kirkkohäät ja kastaa lapset. Näitä asioita minä en halua. Haluan lapsia ja haluan elää yhdessä miehen kanssa, mutten halua valtionkirkkoa siihen osalliseksi millään tavalla.

        Mitä väliä on valtionkirkon osallistumisella? Paavalin mukaan käytännössä kaikki kirkkokunnat ja lahkot ovat antikristusten johtamia.
        Minä en pidä niitä kristinuskon edustajina, vaan sosiaalisen vallankäytön ja narsististen johtajiensa aikaansaannoksina. Sama koskee myös satanismia. Tuollaisia ryhmiä johtavat sairaat ihmiset, joiden tehtävänä on huijaus ja omat pimeät motiivit.

        Kaikesta tästä huolimatta minulle on ihan sama, että pidetäänkö häät kirkossa ja kastetaanko vauva. Minusta se, minkä instituutin edustuksessa kaste ja häät pidetään, on merkityksetöntä. Häissähän on ensisijaisesti kyse perinteestä, juhlasta, eikä mistään periaatteesta, tai suuntaumuksesta. Joka liikaa tuijottaa nimiä ja jättää sisäisen toisarvoiseksi ei ole ymmärtänyt Jumalaa, itseään, eikä maailmaa.


      • Satanistististi
        Bobby Sands kirjoitti:

        Mitä väliä on valtionkirkon osallistumisella? Paavalin mukaan käytännössä kaikki kirkkokunnat ja lahkot ovat antikristusten johtamia.
        Minä en pidä niitä kristinuskon edustajina, vaan sosiaalisen vallankäytön ja narsististen johtajiensa aikaansaannoksina. Sama koskee myös satanismia. Tuollaisia ryhmiä johtavat sairaat ihmiset, joiden tehtävänä on huijaus ja omat pimeät motiivit.

        Kaikesta tästä huolimatta minulle on ihan sama, että pidetäänkö häät kirkossa ja kastetaanko vauva. Minusta se, minkä instituutin edustuksessa kaste ja häät pidetään, on merkityksetöntä. Häissähän on ensisijaisesti kyse perinteestä, juhlasta, eikä mistään periaatteesta, tai suuntaumuksesta. Joka liikaa tuijottaa nimiä ja jättää sisäisen toisarvoiseksi ei ole ymmärtänyt Jumalaa, itseään, eikä maailmaa.

        " Häissähän on ensisijaisesti kyse perinteestä, juhlasta, eikä mistään periaatteesta, tai suuntaumuksesta." Ei minulle. Minulle tärkeintä häissä on se kahden ihmisen sopimus jakaa loppuelämänsä keskenään. Minulle mieluisimmat häät olisivatkin, että maistraatissa käydään kahdestaan vihillä ja sen jälkeen mahdollisesti juhlitaan ystävien ja sukulaisten kesken. Samoin nimiäiset vain pienimuotoisesti lähisuvun kesken, paljastetaan mikä lapsen nimeksi tuli ja juodaan kahvit. En myöskään haluaisi miestä, joka kuuluu kirkkoon, koska vastustan ev. lut. kirkon sijaa valtionkirkkona. Minusta valtio ja kirkko tulisi erottaa täysin toisistaan ja kouluissa opettaa uskonnon sijaan lapsille elämänkatsomustietoa, koska siitä saa paremmat evääät elämään.


      • Bobby Sands
        Satanistististi kirjoitti:

        " Häissähän on ensisijaisesti kyse perinteestä, juhlasta, eikä mistään periaatteesta, tai suuntaumuksesta." Ei minulle. Minulle tärkeintä häissä on se kahden ihmisen sopimus jakaa loppuelämänsä keskenään. Minulle mieluisimmat häät olisivatkin, että maistraatissa käydään kahdestaan vihillä ja sen jälkeen mahdollisesti juhlitaan ystävien ja sukulaisten kesken. Samoin nimiäiset vain pienimuotoisesti lähisuvun kesken, paljastetaan mikä lapsen nimeksi tuli ja juodaan kahvit. En myöskään haluaisi miestä, joka kuuluu kirkkoon, koska vastustan ev. lut. kirkon sijaa valtionkirkkona. Minusta valtio ja kirkko tulisi erottaa täysin toisistaan ja kouluissa opettaa uskonnon sijaan lapsille elämänkatsomustietoa, koska siitä saa paremmat evääät elämään.

        Jos et pidä instituutioiden vaikutuksesta naimisiinmenossa ja olet kiinnostunut vain puolisoiden keskenään tekemästä lupauksesta, miksi haluaisit mennä maistraattiin?
        Minulle lupaus yhdessäolosta ja häät ovat kaksi eri asiaa. Lupauksen voi tehdä ilman instituutioitakin. Ja eihän sitä kahden ihmisen suhdetta voi lopultakaan mikään ulkopuolinen taho määrittää, tai lyödä lukkoon. Avioliitto kristillisessä mielessä voi olla pelkkä seurustelu illman merkintöjä papereissa.
        Häät sinällään ovat pelkkä perinnejuhla, jossa on kyse enemmänkin sosiaalisista asioista, kuin mistään pyhästä. Sen pyhän jokainen pitää sisällään.

        Minusta silläkään ei ole mitään merkitystä, kuuluuko joku ihminen ev-lut kirkkoon, tai onko hän Suomen, vaiko Viron kansalainen. Instituutiot eivät tässäkään asiassa ratkaise, vaan se sisäinen puoli. Kaikkein pahiten sisältä mädät ihmiset löytyvät niistä piireistä, joille nämä kuulumiset johonkin instituutioon ovat merkityksellisiä. Niistä piireistä löytyy ne, jotka elävät pelkkää kuorta ja viisveisaavat sisäisestä. Ne ihmiset ovat tehneet sielun puhtaudesta tyyliseikan, kuin pukeutuminen on.
        Lopultakin sä et tee muuta, kuin määrität itsesi oikeanlaiseksi ja muut vääränlaisiksi. Määrität itsesi voittajaksi ilman perusteita ja muut häviäjiksi.
        Mitä Raamatussa lukee laupiaasta samarialaisesta? Eikö tuon jutun tarkoitus ollut kehoittaa katsomaan ihmisten sisintä, ei uskollista suuntausta, tai kansalaisuutta...

        Minusta uskonnon opetus kouluissa on erinomainen asia, se auttaa ymmärtämään kulttuuriamme ja luo moraalista pohjaa ja arvopohjaa. Uskonnon opetuksessa tutustutaan myös muihin uskontoihin.
        Tässä yhteiskunnassa on niin paljon muita ongelmallisia rakenteita, jotka tulisi poistaa, tai muuttaa, että en voi nähdä mieleltään terveenä keskittymistä uskonnon opetukseen negatiivisena seikkana.
        Paljon suurempi ongelma on mm. se yhteiskunnasta heijastuva libidoa tukahduttava vaikutus, joka saa ihmiset keskittymään tyylisuuntauksiin todellisen sisimmän sijaan.
        Suuri ongelma on myös se, että ateismista on tullut vapaalippu huippuälyisyyteen; jos älykkyysosamäärän 60 omaava vajakki julistaa itsensä ateistiksi, hänet tunnustetaan ateistipiireissä huippuälyksi. Näin ateismi luo vajaaälyisyydestä äälyllisen katon, sillä ne eivät hyväksi älykkyysosamäärällä 200 olevaan uskovaista älykkääksi.


    • helppo vastaus

      Jos olet huomattavan lihava, sinulla on lävistyksiä nenässä, kulmakarvoissa, huulissa, sinulla on rumia tatuointeja, ja violetiksi värjätyt hiukset, kuten useimmat "satanistit" niin...

      et tule löytämään miestä.

      • Satanistististi

        Ulkonäkökö se ihmisen tärkein ominaisuus onkin? Itse en etsi mitään miesmallia, vaan älykästä miestä, jolle myöskin pään sisältö on tärkeämpää kuin naisen ulkonäkö.


      • Ikisinkku M
        Satanistististi kirjoitti:

        Ulkonäkökö se ihmisen tärkein ominaisuus onkin? Itse en etsi mitään miesmallia, vaan älykästä miestä, jolle myöskin pään sisältö on tärkeämpää kuin naisen ulkonäkö.

        Sen verran vielä sotkeennun että vaikkei ulkonäkö olisikaan tärkein normaalitapauksessa niin ei-satanistille satanistinaisen tapauksessa se on ainoa ominaisuus mikä voisi houkutella edes yrittämään, se päänsisältöhän on jo osoittautunut natsaamattomaksi kun on erilaiset elämänkatsomukset.


      • Satanistististi
        Ikisinkku M kirjoitti:

        Sen verran vielä sotkeennun että vaikkei ulkonäkö olisikaan tärkein normaalitapauksessa niin ei-satanistille satanistinaisen tapauksessa se on ainoa ominaisuus mikä voisi houkutella edes yrittämään, se päänsisältöhän on jo osoittautunut natsaamattomaksi kun on erilaiset elämänkatsomukset.

        Eli sinun logiikallasi satanistinainen ei voi löytää miestä, jolla on sama elämänkatsomus ja ainoastaan ulkonäkö voi pitää suhteen kasassa? Minä en alkaisi edes yrittämään suhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole samalla aaltopituudella, vaikka ulkonäkö miellyttäisi silmää erityisesti.


      • Ikisinkku M
        Satanistististi kirjoitti:

        Eli sinun logiikallasi satanistinainen ei voi löytää miestä, jolla on sama elämänkatsomus ja ainoastaan ulkonäkö voi pitää suhteen kasassa? Minä en alkaisi edes yrittämään suhdetta sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei ole samalla aaltopituudella, vaikka ulkonäkö miellyttäisi silmää erityisesti.

        Toki voi löytää elämänkatsomuksellakin, kuten tuolla ensimmäisessä viestissäni totesin että jostain toisesta satanistista sen voi löytää mutta muiden joukosta se on sitten tuo ulkonäkö minkä avulla voi onnistua ja sitten ehkä käännyttää mieleisekseen tai alkaa itse joustamaan pikkuhiljaa aatteistaan. Kai teillä satanisteilla netissä on jotain sivustoja tms. mistä voit hakea? Suurten massojen treffipalveluissa voi olla aika vaikeaa löytää se aatteiltaan natsaava.


    • ...

      Varmaan jostain hevi/goottimestoista löydät muita saatananpalvojia.

      • Satanistististi

        Kas kun en ole saatananpalvoja eikä kaupungissani oli kunnollista hevi- taikka goottibaaria.


      • asdasdasddas
        Satanistististi kirjoitti:

        Kas kun en ole saatananpalvoja eikä kaupungissani oli kunnollista hevi- taikka goottibaaria.

        Jos aatteen lähtökohtana on raamatun oppien kääntäminen päälaelleen, käytössä on saatanallista symboliikkaa ja huomioidaan atteen nimessä esiintyy sana "satan", niin eiköhän voida puhua saatanapalvonnasta. Touhu on vielä säälittävämpää kuin itse saatananpalvonta. Saatananpalvojat palvovat rehellisesti saatanaa satanistien leikkiessä pikkupahiksia symboleilla, joista eivät ymmärrä hölkäsenpöläystäkään.


      • Satanistististi
        asdasdasddas kirjoitti:

        Jos aatteen lähtökohtana on raamatun oppien kääntäminen päälaelleen, käytössä on saatanallista symboliikkaa ja huomioidaan atteen nimessä esiintyy sana "satan", niin eiköhän voida puhua saatanapalvonnasta. Touhu on vielä säälittävämpää kuin itse saatananpalvonta. Saatananpalvojat palvovat rehellisesti saatanaa satanistien leikkiessä pikkupahiksia symboleilla, joista eivät ymmärrä hölkäsenpöläystäkään.

        Nimenomaan saatanan palvonta kääntää raamatun opit päälaelleen ja kutsuu itseään "käänteiseksi kristinuskoksi", satanismi on ateistinen filosofia joka pohjaa ihmisen perusluonteeseen.


    • Ootko kokeillut jo netin treffipalstaa..? Siihen profiiliin voi jo heti laittaa vähän pientä osviittaa suuntautumuksestasi ja millainen olet. Sitten nämä kaiffarit, jotka tuntevat jonkinmoista samankaltaisuutta taikka sielunkumppanuutta, voisivat ottaa suhun yhteyttä. Ja itsekkin pystyy hakuja tekemään...Ajattelin vaan, että sulle voisi homma toimia...Mulla ei toiminut, koska olen yh-äiti ja sekin on aikamoinen kirosana miehille. Myös lapsellisille. Mun on myös erittäin vaikeaa saada mitään vakavaa. Ja kun haluan kaiken tai ei mitään, joudun olemaan ilman miestä sitten :(

      Niinhän se vain on, että tietyt sanat ja ihmisen statukset tuovat vaan niin paljon ikäviä mielleyhtymiä ettei sitten mikään luonaa...Ihminen pelkää tuntematonta ja sitten ei aina uskalla edes ottaa asioista edes selvää...

      • Satanistististi

        Olen kokeillut, tuntuu ettei saman henkisiä ihmisiä ole siellä liikenteessä. Onneksi tulen mainiosti toimeen yksinänikin.


      • Satanistististi kirjoitti:

        Olen kokeillut, tuntuu ettei saman henkisiä ihmisiä ole siellä liikenteessä. Onneksi tulen mainiosti toimeen yksinänikin.

        No höh... :( Niin sä olit tässä Suomi24:n kautta vai? Kokeilin joskus myös e-kontaktiakin ja siellä oli kyllä tosi kirjavaa porukkaa. Ainoa miinus vaan, että se on maksullinen...


      • Satanistististi
        nipa-84 kirjoitti:

        No höh... :( Niin sä olit tässä Suomi24:n kautta vai? Kokeilin joskus myös e-kontaktiakin ja siellä oli kyllä tosi kirjavaa porukkaa. Ainoa miinus vaan, että se on maksullinen...

        Minulla on sellainen periaate, etten liity maksullisiin seuranhakukanaviin. Kyllä minä uskon, että se oikea tulee vielä vastaan. :)


      • Satanistististi kirjoitti:

        Minulla on sellainen periaate, etten liity maksullisiin seuranhakukanaviin. Kyllä minä uskon, että se oikea tulee vielä vastaan. :)

        Hyvä hyvä :) Ja niinhän se tuleekin :) Kaikkea hyvää sulle ja älä liikaa stressaa ja pahoita mieltäsi näistä negatiivisista kommenteista...


      • Satanistististi
        nipa-84 kirjoitti:

        Hyvä hyvä :) Ja niinhän se tuleekin :) Kaikkea hyvää sulle ja älä liikaa stressaa ja pahoita mieltäsi näistä negatiivisista kommenteista...

        Kuin myös. :)


    • ......

      Sopisit hyvin yhteen täällä kirjoitelleen vasemmistoanarkistin kanssa. Mikä on mielipiteesi työnteosta?

      • Satanistististi

        Totta kai työtä pitää tehdä, itsekin olen töissä ja opiskelen. En ole koskaan aktiivisesti seurannut politiikkaa, mutta tuollainen vasemmistolainen anarkistisuus kuulostaa melko tympäännyttävältä.


    • Jaha jaha

      Jos olet nuori niin liity Kokoomusnuoriin, siellä vilisee satanisteja. Kauppakorkea, Hankken jne. busineshenkiset piirit.

      • Satanistististi

        En tahdo poliittisesti aktiivista miestä, enkä kokoomuslaista uraohjusta joka ajattelee vain rahaa koko ajan ja jatkuvasti. Itse tienaan sen verran, että pärjäilen. Mieluummin nautiskelen elämästä kuin mietin päivät pitkät, miten maksimoisin rikkauteni.


    • Kannatat ilmeisesti LaVeyn edustamaa satanismia. Materialismi ja hedonismi kunniaan, vai kuinka?

      • Satanistististi

        En voi kieltää, ettenkö pitäisi kauniista esineistä ja vaatteista. Hedonismi taas..... Noh, se on itsestään selvää, että ihminen on nautinnonhaluinen eläin.


    • Vic Bloood

      Hei satanisti, mä diggaan. Mistä päin oot?

      • Satanistististi

        Pohjois-Suomesta.


    • Lähisairaanhoitaja

      Minulle satanisti-naisesta tulee mieleen se, että nainen on joko huomiota tavoitteleva narsisti erikoisella ja yleistä pahennusta herättävällä harrastuksellaan tai sitten oikeasti asiasta kiinnostunut sekopää.

      Kummassakin tapauksessa nostaisin kytkintä.

      Ylipäätään liian persoonallinen ja massasta erottuva käytös, pukeutuminen tai muu vastaava on minulle turn off.

      En voisi koskaan seurustella esim. Sofi Oksasen näköisen naisen kanssa. Tai kaveerata esim. Veltto Virtasen näköisen miehen kanssa. Liian taiteilijoita ja massasta erottuvia. Mutta eipä hekään kiinnostuisi mun seurasta.

      Mikset satanisti nainen etsi satanisti miestä? Luulisi jostain hevi-baarista tai tuska festareilta alkavan löytyä.

      • Satanistististi

        "Oikeasti asiasta kiinnostunut sekopää" on minun tapaus. Baareissa ja festareilla en hirveämmin viihdy, lähinnä tulee lähialueilla käytyä keikoilla. Olen kuitenkin melko ujo lähestymään kiinnostavaa miestä, ja seuraavana päivänä kadun sitä, etten mennyt juttelemaan. Toisaalta keikoilla keskitytään siihen musiikkiin ja sen jälkeen monesti jo joko minä tai mielenkiintoinen tyyppi lähteekin jo kotiin.


    • hombreTre

      Höh, mistäpäin ja minkäikäinen olet? Olen ateisti mutten mitenkään ideologinen vaikka asioita tuleekin ajateltu ja niistä keskusteleminen on hauskaa.

      • Satanistististi

        Vähän vajaa 30v. Pohjois-Suomesta.


      • hombreTre
        Satanistististi kirjoitti:

        Vähän vajaa 30v. Pohjois-Suomesta.

        Tampere ja 47 v. taitaa mennä liian kauas?

        Tuosta tuli kyllä paha fingerpori-assosisaatio:D


      • Satanistististi
        hombreTre kirjoitti:

        Tampere ja 47 v. taitaa mennä liian kauas?

        Tuosta tuli kyllä paha fingerpori-assosisaatio:D

        Niin tuli, heti kun täppäsin enteriä, tajusin mitä kirjoitin. :D

        Liian vanha ja liian kaukana mulle, sori vaan. Etsin sellaista suurin piirtein itseni ikäistä miestä lähiseudulta.


      • hombreTre
        Satanistististi kirjoitti:

        Niin tuli, heti kun täppäsin enteriä, tajusin mitä kirjoitin. :D

        Liian vanha ja liian kaukana mulle, sori vaan. Etsin sellaista suurin piirtein itseni ikäistä miestä lähiseudulta.

        Onnea metsästykseen!


      • Satanistististi
        hombreTre kirjoitti:

        Onnea metsästykseen!

        Kiitos. :)


    • Sata Nisti

      Eikö satanisteilla ole mitään yhdistyksiä ja keskustelupalstoja suomessa?

      • Satanistististi

        Jaa, enpäs ole ottanut selville. Pakanaverkko on ainoa yhdistys, jossa on satanisteja, jonka tiedän.


    • mies32

      Kovin merkillistä, että satanistimme kertoo, etteivät arvonsa voisi kohdata kristityn kanssa, mutta omiksi tärkeimmiksi arvoikseen kertoo juuri kristinuskon ydinarvoja, kuten "tee muille se mitä toivoisit itsellesi".
      Anteeksi nyt vaan, mutta jonkun sortin mielisairaaksihan sinut on luokiteltava. Ilmeisesti rankka elämä ajanut tuohon. Hyvä kuitenkin, että elät niin kuin Jeesus opetti. Se yleensä aina johtaa hyvyyteen, vaikka erikoisuudentavoittelusi vuoksi haluatkin esittää pahaa friikkiä.

      • hombreTre

        Ei ne ole mitään kristillisiä arvoja, aika yleisinhimillisiähän nuo on. Harmi vaan kun kaikenmaailman ideologit omivat nuo itselleen. Jonkinlaista hassua dehumanisaatiota:]


      • Satanistististi

        En ole missään vaiheessa sanonut, että "tee muille se mitä toivoisit itsellesi", vaan tee muille niinkuin he tekevät sinulle. Silmä silmästä ja niin edespäin.

        Mielisairas en ole, masennuksen kävin läpi vuosia sitten, mutta ei siitä sen enempää.


      • Satanistististi
        hombreTre kirjoitti:

        Ei ne ole mitään kristillisiä arvoja, aika yleisinhimillisiähän nuo on. Harmi vaan kun kaikenmaailman ideologit omivat nuo itselleen. Jonkinlaista hassua dehumanisaatiota:]

        Näin juuri. Niinkuin satanismissa vain on jalostettu ihmisen luontaisia evolutiivisia ominaisuuksia. Mutta satanismi ei niitä omi itselleen!


      • Satanistististi
        Satanistististi kirjoitti:

        En ole missään vaiheessa sanonut, että "tee muille se mitä toivoisit itsellesi", vaan tee muille niinkuin he tekevät sinulle. Silmä silmästä ja niin edespäin.

        Mielisairas en ole, masennuksen kävin läpi vuosia sitten, mutta ei siitä sen enempää.

        Niin ja en voi käsittää, miten järkevät ihmiset uskovat johonkin huuhaaukkoon pilven päällä.


      • mies32
        hombreTre kirjoitti:

        Ei ne ole mitään kristillisiä arvoja, aika yleisinhimillisiähän nuo on. Harmi vaan kun kaikenmaailman ideologit omivat nuo itselleen. Jonkinlaista hassua dehumanisaatiota:]

        Ei sillä nyt juurikaan ole väliä, että mistä ne alunperin ovat. Pointti on nyt kuitenkin se, että samoja ovat niin kristityllä kuin ihan eri tavalla ajattelevalla itsenäisellä individualistisaatanallakin.

        Ja tiedäpä siitä yleisinhimillisyydestä. Tosin apinoillakin on todettu olevan jotain reilun pelin käsityskykyä, mikä tuskin on Jeesuksen saarnoista opittua.

        Mutta vaikka nuo olisivat ihan yleisinhimillisiä käsityksiä, niin nostamalla ne Jumalalta tulleiksi elämänohjeiksi, on melko varmasti vältytty jonkun verran pahalta, jota joku synnynnäisesti löyhämoraalisempi olisi tehnyt.


      • mies32
        Satanistististi kirjoitti:

        Niin ja en voi käsittää, miten järkevät ihmiset uskovat johonkin huuhaaukkoon pilven päällä.

        Käsityskykysi vaatii siis avartamista.

        Kai joko sinun tai toisen on tehtävä jotain ensin? Vai eikö mitään hyvää voi tehdä ennen kuin on saanut hyvää? Kaikki vaan odottavat, että joku muu auttaisi ensin?


      • mies32
        Satanistististi kirjoitti:

        Niin ja en voi käsittää, miten järkevät ihmiset uskovat johonkin huuhaaukkoon pilven päällä.

        Kertasin muuten Satanismia. Näemmä "vahvin selviää" on arvomaailman ytimessä. Sinusta on siis ihan ok jos tulen vahvempana ottamaan sinulta haluamani. Olethan alle 60kg? Muuten en halua muuta kuin, että lopetat luonnonresurssien käytön.


      • Satanistististi
        mies32 kirjoitti:

        Käsityskykysi vaatii siis avartamista.

        Kai joko sinun tai toisen on tehtävä jotain ensin? Vai eikö mitään hyvää voi tehdä ennen kuin on saanut hyvää? Kaikki vaan odottavat, että joku muu auttaisi ensin?

        Itse lähtökohtaisesti olen normaalisti tapakasvatettu, peruskohtelias kansalainen, mutta jos toinen kerjää tylyä kohtelua, sitä myös saa. Kuten taisin tuolla ylempänä ketjua todeta, olin joskus kynnysmatto ja ystäväpiirissäni oli sellaisia henkisiä vampyyreja, että henkiset voimat loppuivat kokonaan. Silloin päätin, ettei ystävällisyyttä ja empatiaa tarvitse sellaisiin ihmisiin tuhlata. Olen ystäville ystävä, vihollisille vihollinen.


      • Satanistististi
        mies32 kirjoitti:

        Kertasin muuten Satanismia. Näemmä "vahvin selviää" on arvomaailman ytimessä. Sinusta on siis ihan ok jos tulen vahvempana ottamaan sinulta haluamani. Olethan alle 60kg? Muuten en halua muuta kuin, että lopetat luonnonresurssien käytön.

        Jos katsot tarkemmin, siellä myös sanotaan: "älä tee seksuaalisia lähestymisyrityksiä ellet saa parittelukutsua."

        http://www.pakanaverkko.fi/uskonnoista/satanismi/maan-yksitoista-saatanallista-saantoa


      • mies32
        Satanistististi kirjoitti:

        Itse lähtökohtaisesti olen normaalisti tapakasvatettu, peruskohtelias kansalainen, mutta jos toinen kerjää tylyä kohtelua, sitä myös saa. Kuten taisin tuolla ylempänä ketjua todeta, olin joskus kynnysmatto ja ystäväpiirissäni oli sellaisia henkisiä vampyyreja, että henkiset voimat loppuivat kokonaan. Silloin päätin, ettei ystävällisyyttä ja empatiaa tarvitse sellaisiin ihmisiin tuhlata. Olen ystäville ystävä, vihollisille vihollinen.

        Yleensä noin sanovat ovat itse niitä hirviöitä, joille vaan on joku sitten sanonut vastaan.
        En kyllä ymmärrä, että miten kynnysmattoilusi liittyy kristinusko-satanismi-arvoakseliin? Sinustako kristityn pitää tyytyä kynnysmatoksi? Ja jos et halua tyytyä kynnysmatoksi, pitää apuun kutsua Saatana?


      • mies32
        Satanistististi kirjoitti:

        Jos katsot tarkemmin, siellä myös sanotaan: "älä tee seksuaalisia lähestymisyrityksiä ellet saa parittelukutsua."

        http://www.pakanaverkko.fi/uskonnoista/satanismi/maan-yksitoista-saatanallista-saantoa

        Tuohan on täydessä ristiriidassa evoluutio-puheidesi ja vahvimman oikeuden kanssa. Ilmeisesti pitänyt lisätä tuollainen kohta, jotta naisetkin uskaltavat lähteä leikkimään spesiaaleja. Täysin keinotekoista, sillä joko on vahvimman oikeus tai ei ole? Päätähän nyt. Otan muuten samalla reissulla kulukorvaukset vaikka parittamalla sinua kahleissa narkkareille. Eikö kuulosta ihanan saatanalliselta?


      • Satanistististi
        mies32 kirjoitti:

        Yleensä noin sanovat ovat itse niitä hirviöitä, joille vaan on joku sitten sanonut vastaan.
        En kyllä ymmärrä, että miten kynnysmattoilusi liittyy kristinusko-satanismi-arvoakseliin? Sinustako kristityn pitää tyytyä kynnysmatoksi? Ja jos et halua tyytyä kynnysmatoksi, pitää apuun kutsua Saatana?

        Satanismi nyt vain tiivistää yhteen sanaan ajattelumaailmani. Olen aiemminkin ollut ateisti ja kristinuskon vastainen. Satanistinen elämänfilosofia sopii minulle.


      • Satanistististi
        mies32 kirjoitti:

        Tuohan on täydessä ristiriidassa evoluutio-puheidesi ja vahvimman oikeuden kanssa. Ilmeisesti pitänyt lisätä tuollainen kohta, jotta naisetkin uskaltavat lähteä leikkimään spesiaaleja. Täysin keinotekoista, sillä joko on vahvimman oikeus tai ei ole? Päätähän nyt. Otan muuten samalla reissulla kulukorvaukset vaikka parittamalla sinua kahleissa narkkareille. Eikö kuulosta ihanan saatanalliselta?

        Tuollainen kohta on lisätty luultavasti sinun kaltaisia riemuidiootteja varten. Samoin kuin ettei lapsia saa vahingoittaa. Sinä lähdet täysin asiattomalle linjalle tässä keskustelussa niin toivotan sinulle paskaa loppuelämää enkä enää edes vastaile sinulle.


      • mies32
        Satanistististi kirjoitti:

        Satanismi nyt vain tiivistää yhteen sanaan ajattelumaailmani. Olen aiemminkin ollut ateisti ja kristinuskon vastainen. Satanistinen elämänfilosofia sopii minulle.

        No nyt tuli niin vastaansanomattomat argumentit, että lähden heti kohti pohjoista, kun en kerran kuulu kirkkoonkaan.


      • mies32
        Satanistististi kirjoitti:

        Tuollainen kohta on lisätty luultavasti sinun kaltaisia riemuidiootteja varten. Samoin kuin ettei lapsia saa vahingoittaa. Sinä lähdet täysin asiattomalle linjalle tässä keskustelussa niin toivotan sinulle paskaa loppuelämää enkä enää edes vastaile sinulle.

        Eli on vahvimman oikeus, mutta ei sitten olekaan jos siitä voi tulla satanistille itselleen iso itku? Pitäisikö teidän polttaa nuo satanistimerkit toistenne otsiin, jotta osaisitte muutenkin vältellä toistenne hyväksikäyttöä?


    • pgg

      Jos nyt vielä joku nuori 24-35 nainen Pirkanmaalta sattui näitä lukemaan niin eräskin "toisinajattelija"mies voisi juttu ja muuta seuraa kaivata. [email protected] vaan mailia. Äärimmäisen tuskallista kun on samanhenkiset niin harvassa.

      Tapa-uskovaisuus on oksettavaa, taolainen filosofia aika nastaa jne. tiedät kyllä jos tiedät.

    • vastauis

      Ruve vaikka agnostikoksi. Turha kapinoida.

    • Anonyymi

      Aloittaja haluaa vain keskutella täällä, eikä löytää miestä itselleen.
      Hän ei valmiina hakee vielä itseään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4020
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3872
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3794
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2518
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      74
      2380
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2017
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      2000
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1839
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1529
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe