Feikki ja huijari

common sense

Paljon olen kuullut noista netti huijaresita jotka huijaavat naisilta rahaa.No,nyt tuli törmättyä itse sellaiseen. Rahaa ei multa kyllä saanut vaikka erittäin taitavasti ja sinnikkäästi sitä yrittikin.
Mies esiintyi Bryan Shaughnessy nimellä.kirjoitti muistaakseni nimim nallekarhu 175cm mulle.Googlettamalla selvisi että käyttänyt myös nimim warmwhispers ,hnessy,j nessy63.
Jennki asunut suomessa n 4 kk,kaivosalalla,tytär asuu miehen äidin luona Ruotsissa... Asiallinen,fiksu ja hurmaava mies. Osasi tosiaan kirjoittaa.. Viest mulle treffeissä n 2 kk sitten.Ehdotti tapaamista,jonka esteeksi yllättäen tuli työ asia.siitä parin päivän päästä lähti yllättäen työ matkalle etelä-aftikkaan, vietittely jatkui entiseen tapaan. Sitten alkoi kertoa ongelmista..alkuun tarjoilin vain sympatiaa rahahuoliin ja se tuntui riittävän kunnes...pyysi 1900 euroa,että saisi koneensa ulos satamasta.Hah :D Sanoin etten aio eikämullaolesellaisia rahoja,llaittoi siitähuolimatta maksutiedot, ettäjos vain edes 100 euroa voisin laittaa..no,enlaittanut ja tyypille tuntui se olevan ok.Soitteli muutaman kerran ja suunta nrooli etelä-afrikkaan,aksentti ei kyllä oikein ollut oikein jenkkiä... Jos en ollut illan aikana vastannut hänen meiliin,soitti ja kysyi missä olin..Olin yrittänyt etsiä googlettamalla tietoa miehestä,tuloksetta.Kunnes tajusin googlettaa miehen s-poti osoiteen ja BINGO! Deitti huijarit sivuilla eräs nainen kertoi samaa tarinaa saman nimisestä miehestä..
Mies oli niin taitava ja kaikkiin kiperiinkin kysymyksiini osasi antaa hyvän ja uskottavan selityksen. En vieläkään oikein ymmärrä miten mies piti koko kudelman koossa...
Laitoin viestin,ettätiedän miehen olevan huijari,kielsi kaiken,tietty..sen jälkeen ei ole kuulunut mitään..
Ja jatkaa varmaan puuhiaan.Tuolla deitti huijarit sivustolla miehestä oli kirjoitettu jo alkuvuodesta.

Facebookissa on myös hyvät sivut ,FEIKIT JA HUIJARITjoissa paljastetaan näitä,siellä nyt myös kuva tästä " Bryanista" joka tosin varmaan on joku aivan viato nmies :-/ Saattaa joku muukin tunnistaa kirjoitelleensa tämän tyypin .kanssa
Vaikka netti mahdollistaa näiden huijarien tekoset niin onneksi se myös mahdollistaa niiden paljastamisen :)

12

2053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei common sense,

      hienoa että hoksottimesi toimivat tarpeeksi ajoissa. Nämä kansainväliset rikollisliigat ovat todellakin ärsyttäviä.

      Kirjasin muutamia tunnusmerkkejä ylös E-kontakti.fin bogiin, joiden avulla huijareita on mahdollista tunnistaa: http://bit.ly/HQ8C7g

      Terveisin Heli E-kontakti.fi

    • Moi kaikille naisille ! Minusta on tullut tänä kesänä ns huijareiden huijari ! On ollut kenraaleita, siviilejä jne...
      yksi tuli facebookin kautta, parikymmentä yrirränyt skypen kautta ja nyt löysin saman skype kaverin eri nimellä suomi treffi sivuilta ..

      Aina kauniiden kirjoitusten jälkeen ..yhtäkkiä, on lapsi sairas, joutunut pankkiin matkalla ryöstetyksi, lapsi ajanut kolarin .. tulee tänne, kun pääsee eläkkeelle , haluaa lähettää rahat tililleni talon ostoa varten , ovat muka Syyriassa tai afganistanissa ja väh. kenraaleita... tai muita buisnes ihmisiä, Minulla on ollut tapana ensimmäiseksi ilmoittaa, että en lähetä rahaa kenellekään, enkä pyydä keneltäkään rahaa, yrittävät jatkaa..on kuulemma montakin taloa yhdysvalloissa ja rahaa niin paljon että minut köyhäkin voidaan hoitaa muun ohella , mutta kuinkas ollakaan .. jonkun ajan kuluttua, pitäisikin saada lainaksi rahaa, tai rahan tilisiirto jne, syy, miksi , on jos jotakin hänen puolelta, kun ei pysty ite meneen pankkiinsa sitä rahaa siirtämään jne...

      Yksi hyöty on minulle mummelille ollut tästä tämän puoli vuotta, olen taas saanut englanninkielessä hyvä kurssin, kun en ole tarvinnut käyttää sitä joka päivä ja hauskaakin on ollut niiden kehumisten kanssa ...

      MUISTAKAA , EI PENNIÄKÄÄN RAHAA ULKOMAILLE...hävinneet sitten yhtäkkiä ja minä olen ilmoittanut valvonta sivuille ne huijareina...Googlettamalla myös löytyy paljon.. mm male-scammer tai female- scammer sivuja tutkimalla googlesta.. kenraali haulla löytyy Wikipediasta tietoja ja kuvakavalkadeja heistä, mistä on heidän kuvansa varastettu.

      OLEN PAHOILLANI SIITÄ, ETTÄ JOTKUT OVAT HAKSAHTANEET LÄHETTÄMÄÄN TOSIAAN RAHAA HEILLE..., MAALAISJÄRKEÄ NAISET JA MIEHET SUOSITTELEN..Minä olen saanut jopa lentolipusta tänne jäljennöksen aamulla ja iltapäivällä onkin sattunut jotain kauheaa, ryöstetty..ja nyt vaarantuu työ , ellei saa lainaksi rahaa...kun on sulkenut kortin varkauden takia tilin, eikä pääse sitä kotimaahan avaamaan jne.. Sanokaa vain, kuten minäkin, en lähetä rahaa, ennekuin olemme tavanneet oikeasti ja asumme saman katon alla, silloin he katoavat etsiin uutta uhria taas.

    • tarkkana tulee olla

      heh minä varmaan tapasin saman hepun, bruce, tai brian bruce.. Baltimoresta Fb mukaan, Antwerpenissä töissä mutta jää eläkkeelle (51v???) ja muuttaa Helsinkiin nsen jällkeen. Yllättäen tytär Mandy sairastui kilpirauhasongelmiin ja tarvitsee kipeästi leikkausta :-) pyysi 500e lähetettäväksi naiselle Detroittiin, serkku kuulemma.
      Huippu oli, että ilmoitti kuitenkin, että on tulossa jouluksi tänne. Pyysi lähettämään terveiset perheelleni, jonka tapaa ihan kohta.., arvata saattaa, ettei miehestä kuulunut sen jälkeen mitään. ehdin tagata hänen seinälleen, että tämä on huijari. toivottavasti muutkin huomaavat. hyviä nämä vedättäjät ovat kyllä.. Nyt tuntuu Suomi olevan kohteena. Ensin ajattelin olla lähettävinäni rahaa ja juoksuttaa miestä pari viikkoa keksimällä pankkiselkkauksia ym.. mutta ei maksa vaivaa.säpo on brianme99
      ja pyytää faceen myös kaveriksi. Tosin keksityt sivut ovat, koska kaverilista ei ollut oikein järkevä eikä kukaan kommentoinut hänen juttujaan. Mutta tulipahan koettua.. kipeästi kävi vain sydämeen. Ensimmäinen huijari, joka osui kohdalle. Mutta heti rahapyynnön saatuani arvasin mikä on homman nimi.

    • neitiumpilampi

      jesse53 ... jerry... "ahvenanmaalta" tai 2turusta" Molemmiila surkeat kohtalot, mutta onneksi varakkuutta riittää... on iso firma... kultaseppä tai francisin -yritys. Vain sopiva puoliso puuttuu ja juuri sinä olet sellainen! Välimatka ei ole ongelma... Vain rakkaus merkitsee.... varokaa

    • Nähnyt

      Varokaa etunimella F Iisalmi-Lappeenranta.Huijari.Myy toreilla.

      • Täyshuijari

        Tunnen minäkin sen F- täysin huijari Ei suomalainen.Sai minulta "lopputilin"


    • fakctoja

      Miksi tässä puhutaan naisista? Netti on täynnä naisina esiintyviä huijareita, jotka yrittävät Huijata miehiä. Eli joko rahaa, soittoaikaa tai jotain vastaavaa enemmän tai vähemmän seksiin sitoutuen. Ja huijarit ovat enimmäkseen suomalaisia (naisia) ja todella petollisia. 'naisille' suunnatut huijausyritykset ovat taas täysin sukupuoleen sitomattomia. Lisäksi aika kömpelöitä Tuo alkutekstin yrityskin oli sukupuolineutraali yritys - naisten tapauksessa tietenkin yritys voi hieman perustua yrittäjän ulkonäköön, mutta muuten siinä yritettiin päästä ystäväksi. ystävähän autta aina. Tuo oli ns. Nigerialainen huijaus, jossa aina juttu on sidottu jotenkin afriikkaan ja ongelma on joko matkalippu tai sitten on joutunut vaaraan - tai sitten kohde on voittanut jotain ja voiton saa rahan avulla... Tai jopa suuri perintö voi olla kyseessä.

    • rakkausonsokeaa

      Kristillisessä kotisataman deitissä ainakin näitä tuntuu piisaavan. Yksikin nainen kertoo murheistaan, jotka eivät ole loppuakseen... raha kuulemma ..".edes pieni summa" jouluksi auttais... sitten on näitä miehinä esiintyviä... kuvan kanssa, toki kaikki. Kuviahan saa ja niitä käytetään eri maissa, etttei tunnistettaisi. Meidän kuvia on vaikka missä ulkomaalaisilla deittisivustoilla, kun niitä olemme heidän käyttöönsä lähetelleet...

    • Muaeihuijata

      Natasha Schroven on huijari nainen. Hakee rahaa tutkintotodistusta varten, jotta pääsee Eurooppaan /Suomeen sairaanhoitajaksi. Lähettää suht hyvin käsiteltyjä kuvia, ja USA passin....vaikka on Malesiasta.
      VAROKAA ETTETTE lankea, mutta kiva on koijata takaisin, ei ota vieraita vastaan vaikka kuinka haluaa tavata.

    • terounti

      Lähetin rahaa, venäläinen nainen tuli minulle.

      • Anonyymi

        Lähes kaikki nettiromanssit on huijausta.


    • Anonyymi

      Deiteillä vähemmin mukavavaksi osittautuvasta naisesta pääsee eroon kertomalla ettei rahaa ole. Eikä tartte millään muotoa epämiellyttävä olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe