Hyvä kampaaja

Pörrö

Mitä suosittelisitte Pirkkalassa?

18

5300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+9

      Samasta olen kiinnostunut minäkin...

    • suosittelen
    • 4+1

      Pitäneepä kokeilla

    • Kuontalo

      En voi suositella koska sääntöjen mukaan täällä ei saa mainostaa.

    • Haukkua

      Haukkua saa mutta ei mainostaa....

    • tukka hyvin?

      Pirkkalassa on noin yleisesti ottaen parturit aika huonolla. Keskustassa on se muotitukka tms., jolla on jo niin paljon vakiasiakkaita, ettei sitä pääse edes kokeilemaan. Se vanhusten palvelutalossa oleva on varsinainen louhimo.

    • Pulipää

      Nokialta löytyy mielestäni kaksi parasta ja kauneinta Tampereen lähialueen parturia.
      Olen käynyt todella monen parturinaisen käsittelyssä viime vuosina, joten vertailupohjaa on.
      Orelinkadulla on vaalea viehättävä Outi. Toinen on parturi-kampaamo Kivan söpö polkkatukkainen Mari. Näiden ihanien naisten ansiosta leikkautan hiukseni vähintään kerran kuussa.

    • herran isä

      Kävin Partolassa parturissa. Täytyy sanoa, että olipahan suolainen hinta - 46 euroa! Hyvin kyllä leikkasi.
      Siltikin mä käyn seuraavaksi jossain vähän edullisemmassa. Tampereen keskustassakin hiustenleikkuu oli vain 30 euroa, eikä jälki tai palvelu ollut huonompaa.
      Taas jotain opittiin: aina kun meet uuteen putiikkiin, mis et oo ennen asioinut, niin aina - aina kysy hinta ensin. Sen jälkeen voi varata ajan tai äänestää jaloillas. Saman firman putiikki on myös yli 10 km Partolasta. Viime vuonna tuli käytyä siellä, ja se oli huomattavasti edullisempi.
      Hyvä kuitenkin, ettei se hiustenleikkuu Partolassa nyt sentään satasta maksanut.

    • Never again

      Yksi mitä en voi suositella ainakaan on Parturi-Kampaamo Diamond. Tuntui että käsittelyssä pää lähtee irti, kun hiuksia kuivattiin siihen malliin. Myös pesu oli kovakourainen ja ylimääräiset hiusvärit hinkattiin pois kovalla kädellä, jja tuntui että iho menee rikki. Kampaajat juttelivat keskenään, ja tuntui että asiakkaasta ei olla kiinnostuneita. Tuntui, että paikassa on liukuhihna meininki, kun asiakkaita käskytettiin siihen malliin. Palvelu oli kaikkea muuta kuin rentouttavaa ja ihanaa. Tulin lähinnä vihaiseksi. Ei enää ikinä!

    • Paskapää

      Jumatsuka,muotitukka otti viimeksi jotain 30€ ja autosta kun katsoin ajan,niin kesti huimat 5min!
      Pyyhkäs nopeesti koneella....niinkuin sovittiin,mutta hinta hämmästyttää.
      Toisen kerran rupes kyseleen shamppoota,millä pesen,ja sano,että kannattaa vaihtaa....jumanklavita,mää olin pessyt pään jus sinne mennessä,mutta oon duunari,niin päänahka ei ehkä oo silkinpehmeä,niinkuin pikku misuilla....ja mää oon mies,hitostakos mää tiedän shampoo merkkejä.

      • Näin_se_on

        Ihan sama, ne shampoomerkit. Olen kuullut, että munashampoollakin voi pestä hätätilassa myös päänsä.


    • JörriJöykky

      Sitten kun vielä löytyisi jostain sellainen parturi, jossa olo ei olisi kun tuote-esittelyssä ! Luulis nyt tajuavan, jos heti alussa sanoo, että "ei en ole kiinnostunut nyt mistään hiustuotteista"....silti vaan paapatetaan ja tyrkytetään koko leikkausoperaation ajan shamppoista hoitoaineisiin ja hiusvesiin ja vahoihin...huh !

      • Neonhinaajastaaivan

        Ja sit ku niitten purnukat ei millään viidellä eurolla lähde. Onkohan ne semmoset väkisin tyrkyttäjät jotain entisiä puhelinmyyjiä?


    • Pulipää

      Taitaa olla Tampereen puolella Härmälässä R-kioskia vastapäätä. Perinteinen mukava parturi, missä saa hiukset lyhyeksi tai kaljuksi kympillä.

    • 15201520

      Minä olen käynyt Loukonlahden Ewassa, ei erityisen hyvä, mutta hinta-laatu kohdallaan. Ja aina myöhässä.

    • 15euroaOnJoHalpa

      Halvin missä mä oon käynyt, otti 15 euroa. Se oli kyllä Tampereella, keskustan sivussa. Kaik muut siinä lähistöllä, niin vähintään 8 euroa kalliimpia. Siellä Partolassa maksoi 46 euroa, että en kyllä toiste mene siihen. Käykööt Pirkkalan miljönäärit sen hintaisissa partureissa.

    • älälöpöpöpöpö

      Mikä on tämä Satu Haikassa.
      Voi ristus että tukka pilalla. Ei mitään tajua leikkaamisesta...
      Että kiukuttaa..

    • Kutrit

      AnnOx leikkaa hyvin lyhyet tukat niin miehillä kun naisilla. Men`s Room Pirkkalan keskustassa on myös hyvä, mutta välillä saa jonottaa tunninkin. Parhaat leikkaukset ja värjäykset olleet Tredun opiskelijoilla käydessäni, hinta-laatu suhde erittäin hyvä, tosin hidasta touhua kun ope tarkastaa joka vaiheen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe