Idiootit ovat vallanneet lähes kaikki keskustelut!

Kyllästynyt

Nykyisin Ikaalinen-palstalla on lähes mahdotonta keskustella sivistyneesti asioista kun kaiken maailman säheltäjät ja idiootit vastailet täysin asiaan kuulumattomia kommentteja. Mielestäni kaikki turhat keskustelut kuten ainot, jarmot, topit, ginit, avaranäöt, karvanopat ym. krääsäkeskustelut tulee poistaa täältä!

115

1070

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santran liukkaat

      No sitten tulee rauhat einarit armakset kullervot toivot aikut ja muut
      lahkolaiset.

      • Olen tosi fiksu

        Pässi puskee seinää niin kauan kuin pökertyy. Samaa tekevät aloittajan mainitsemat Ikaalisten parhaat "älyköt"!


    • lisää

      päin vastoin,näitä keskuteluja saisi olla paljon enempi.aino ja jarmo tuo eloa paltalle ja topit ginit on hauskoja.avaranäkö on aino ja karvanopa on jarmo.työ päivän jälkeen päivän parasta antia

      • LIves disko

        Missä näitä merkkihenkilöitä voisi tavata livenä.


    • EI HÄMEENKYRÖÖN

      Luitteko OIVAA, Hämeenkyrössä hirveä velkakierre, limiitti ei kuulemma riitä kohta palkanmaksuihinkaan. Vieläkö on niitä huluja, jotka haaveilevat Hämeenkyröstä ja adressin kirjoittajia, adressin, johon monen nimi oli ilmaantunut asianosaisen tietämättä. Oli sekin touhua. Toivottavasti nyt silmät aukeavat ikaalislaisilla, ettei niitä vähiä rahoja enää Hämeenkyröön viedä, vaan kehitetään omaa kaupunkia ja maaseutua. Toki kireätä tulee, mutta sekin kestetään oman kaupungin hyväksi.

    • No näinhän se

      on. En ole aikoihin viitsinyt laittaa keskusteluavauksia kun joka asia väännetään homosteluihin, talopalvelu/isännöintisönkötyksiin ja muinaisiin puistotapahtumiin jotka ei kyllä ketään kiinnosta. Suurin osahan noista onnettomista jankutuksista tulee parista osoitteesta. Autuaita ovat yksinkertaiset.

      • ei asiallista, ei

        Just niin. Mä uskon vahvasti, että tämän Ikaalisten palstan valvoja on yksi noista jarmoista tai gineistä. Millään muulla paikkakuntakeskustelussa ei ole tälläistä.

        Ihan typerää.


      • ainon.skitsofrenia

        Mikään ei ole muuttunut neljässä vuodessa sillä hullu Aino ja
        pari vajakkia lässyttävät samaa lässytystään yhä.


    • asiatietoa1

      Palstan merkitystä kuntalaisille ei pidä väheksyä.
      Ilman palstaa monikaan ei enää muistaisi kuka
      sai harmaan suihkun niskaansa tai kuka nautiskeli
      kynttilästä ilman tulta.

      Muiden kuntien vastaavat palstat ovat erittäin
      ankeaa luettavaa.

      • Jaskan sahtitonkka

        Pieni korjaus: se harmaa suihku osui Aarnen selkään, ei niskaan.

        Ei mulla muuta. Hieno palstahan tämä, varmasti löytyy kiinnostuneita lukijoita jatkossakin!


      • kuinkas_kävi
        Jaskan sahtitonkka kirjoitti:

        Pieni korjaus: se harmaa suihku osui Aarnen selkään, ei niskaan.

        Ei mulla muuta. Hieno palstahan tämä, varmasti löytyy kiinnostuneita lukijoita jatkossakin!

        Kuinkas Aarnen sitten kävi

        Jäikö hankeen makaamaan


    • kuurankukka1

      Kiitos tästä palstasta.Jarmo Hoikkalaan liittyvää materiaalia tuntuu piisaavan.On homoilua,karvanoppaa,puistoo,isännöintiä ja topin talopalvelua.
      Ikaalsiten ihmiset haluavat kesksutella näistä aiheista ja pulibat pois.Kaikki vain rohkeasti kirjoittaan mieltä askarruttavista aiheista niin saadaan parempi palsta

      • Anonyymi

        Juuri siksi meidän palsta on suomen suosituin keskustelufoorumi


    • Lisää pulibaa

      Ketään ei kiinnosta mainitsemasi aiheet. Sama ressukat niistä jaksaa jankuttaa Ja kuten aikaisemmin ketjussa mainittiin ei tänne voi laittaa aloituksia kun nämä vähälahjaiset ei muusta osaakaan kirjoittaakaan vaan sotkevat asiallisetkin jutut.

      • senssipuhelin

        Homoilua tuntuu kovasti piisaavan.Ikaalisnen saa valtakunnallista huomiota kun keskusteluun on osallistunut homoja ympäri suomen.Monet homoseksuellit seuraavat tätä palstaa enemmän kuin omien kyliensä palstoja.Samoin kävisi senssipuhelimen kanssa 80 luvulla.


      • ainonoppa
        senssipuhelin kirjoitti:

        Homoilua tuntuu kovasti piisaavan.Ikaalisnen saa valtakunnallista huomiota kun keskusteluun on osallistunut homoja ympäri suomen.Monet homoseksuellit seuraavat tätä palstaa enemmän kuin omien kyliensä palstoja.Samoin kävisi senssipuhelimen kanssa 80 luvulla.

        Avarnäkö on ollut tänään ahkerana ja laittanut joka kejuun
        valtaosan viesteistä.
        Palsta normalisoituu aina kun Ainoa Vammalassa hoidetaan.


    • ikoolihih

      "...kun kaiken maailman säheltäjät ja idiootit vastailet täysin asiaan kuulumattomia kommentteja."

      Näitä kutsutaan yleisnimellä ikaalislaiset.

      • salattu rakkaus

        Sensuurihenkilöt aktivoituvat heti kun Aino kertoo
        suhteestaan hymyävään hiihtäjään.


      • Rouva Hoikkala
        salattu rakkaus kirjoitti:

        Sensuurihenkilöt aktivoituvat heti kun Aino kertoo
        suhteestaan hymyävään hiihtäjään.

        Tai minä kerron suhteestasi Lättyyn, Raunoon tai Aarneen!


    • KORIPALLO FANI

      kuinka ilves VS huuhkaajat pelissä kävi

    • Nako&Aarne

      Millä lailla idiootti määritellään?ÄO alle 60, vai?Ollaan meinaan molemmat rantapuistosta valmistuneita.

    • kunnontyöntekijä

      Kun me muut vaan tehään keskustelunavauksia ja jätetää nuo oudot puistotapahtumajutut kommentoimatta nii eiväkköhä siirry muihin ketjuihin 8itse aloittamiinsa) vänkäämään. puhutaan me muut asiasta ja nuo toiset asian vierestä;), kaikil varmaankin on siten tilaa.

      • Hoikkalan Jarmo täti

        Parivaljakosta Jarmo ja Aino, asiallisessa keskustelussa Aino ei yleensä ensin kommentoi mitään älytöntä. Jarmo heittää typerän kommentin Ainosta ja sitten sama jauhaminen alkaa. Seuratkaapa!!


      • seuratkaa tarkemmin
        Hoikkalan Jarmo täti kirjoitti:

        Parivaljakosta Jarmo ja Aino, asiallisessa keskustelussa Aino ei yleensä ensin kommentoi mitään älytöntä. Jarmo heittää typerän kommentin Ainosta ja sitten sama jauhaminen alkaa. Seuratkaapa!!

        Avaranäkö taas on nimmarilla Hoikkalan täti kääntämässä
        asioita koska nimenomaan Aino on se joka provosoi ja
        sitten hän vastaa itse jollakin toisella nimmarilla.
        90 % jutuista tulee Kukkala-Hokkilan koneelta.


      • Rouva Hoikkala
        seuratkaa tarkemmin kirjoitti:

        Avaranäkö taas on nimmarilla Hoikkalan täti kääntämässä
        asioita koska nimenomaan Aino on se joka provosoi ja
        sitten hän vastaa itse jollakin toisella nimmarilla.
        90 % jutuista tulee Kukkala-Hokkilan koneelta.

        Kuulehan nyt, Jarmo Hoikkala! Käyttämäni nimimerkit ovat Rouva Hoikkala, Avaranäkö, Puhdaskukka ja hormo on jamo. Olen tehnyt sinuun liittyviä aloituksia todella paljon. Aloituksista varmasti 30 % on minun tekemiä. Palstalle tulleista viesteistä ehkä 20 % on minun tekemiäni. Koska suuri osa viesteistäni poistetaan, arvelisin tällä hetkellä palstan kaikista viesteistä on 10 % minun koneelta!


      • kukkalan kukkaruukut
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Kuulehan nyt, Jarmo Hoikkala! Käyttämäni nimimerkit ovat Rouva Hoikkala, Avaranäkö, Puhdaskukka ja hormo on jamo. Olen tehnyt sinuun liittyviä aloituksia todella paljon. Aloituksista varmasti 30 % on minun tekemiä. Palstalle tulleista viesteistä ehkä 20 % on minun tekemiäni. Koska suuri osa viesteistäni poistetaan, arvelisin tällä hetkellä palstan kaikista viesteistä on 10 % minun koneelta!

        Me kaikki Rouvan hyvin tuntevt tiedämme Ainon valehtelusairauden
        ja tuossa edellisessä se hyvin näkyy.


      • Rouva Hoikkala
        kukkalan kukkaruukut kirjoitti:

        Me kaikki Rouvan hyvin tuntevt tiedämme Ainon valehtelusairauden
        ja tuossa edellisessä se hyvin näkyy.

        Kerrohan tarkemmin! Oikaise ilmoittamiani lukuja, jos katsot siihen aihetta!


      • todellisuus
        seuratkaa tarkemmin kirjoitti:

        Avaranäkö taas on nimmarilla Hoikkalan täti kääntämässä
        asioita koska nimenomaan Aino on se joka provosoi ja
        sitten hän vastaa itse jollakin toisella nimmarilla.
        90 % jutuista tulee Kukkala-Hokkilan koneelta.

        Sillähän ei ole edes konetta. Joku muu sitä kiusaa harrastaa.


      • kirjoittamiseen_panostet
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Kuulehan nyt, Jarmo Hoikkala! Käyttämäni nimimerkit ovat Rouva Hoikkala, Avaranäkö, Puhdaskukka ja hormo on jamo. Olen tehnyt sinuun liittyviä aloituksia todella paljon. Aloituksista varmasti 30 % on minun tekemiä. Palstalle tulleista viesteistä ehkä 20 % on minun tekemiäni. Koska suuri osa viesteistäni poistetaan, arvelisin tällä hetkellä palstan kaikista viesteistä on 10 % minun koneelta!

        Kirjoittamiseen on todella panostettava jos jo kirjoitusvaiheessa tietää että 90 % poistetaan!


    • möllimolli

      Valtaväestö ei tiedä mitään tämänkään kunnan palstan ns. keskusteluista, ei oman kunnan väki eivätkä satunnaiset ohikulkijat kunhan ovat tajunneet keskustelua väsäävien pienen piirin.

      • Rouva Hoikkala

        Kyllä palstaa seurataan melko aktiivisesti Ikaalisissa. Päivittäin joku tulee juttelemaan kanssani palstalla käsitellyistä asioista ja usein heillä on antaa minulle uutta tärkeää tietoa. Näistä päivittäisistä keskusteluista saan usein kipinän aloittaa jälleen uusi keskustelu tällä palstalla.


      • Töihin siitä
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Kyllä palstaa seurataan melko aktiivisesti Ikaalisissa. Päivittäin joku tulee juttelemaan kanssani palstalla käsitellyistä asioista ja usein heillä on antaa minulle uutta tärkeää tietoa. Näistä päivittäisistä keskusteluista saan usein kipinän aloittaa jälleen uusi keskustelu tällä palstalla.

        Mitäs jos menisit töihin ja lakkaisit jauhamasta paskaa täällä.


      • ewertyyu
        Töihin siitä kirjoitti:

        Mitäs jos menisit töihin ja lakkaisit jauhamasta paskaa täällä.

        Kaikille tiedoksi, että suurin osa palstan viesteistä tulee yhden ja saman ääliön IP-osoitteesta.


      • kiitos tästä palstas
        ewertyyu kirjoitti:

        Kaikille tiedoksi, että suurin osa palstan viesteistä tulee yhden ja saman ääliön IP-osoitteesta.

        hianoo että meillä on joku joka jaksaa pitää palstaa yllä ja keksii aina uusia mielenkiintosia aiheita


      • Voi juma
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Kyllä palstaa seurataan melko aktiivisesti Ikaalisissa. Päivittäin joku tulee juttelemaan kanssani palstalla käsitellyistä asioista ja usein heillä on antaa minulle uutta tärkeää tietoa. Näistä päivittäisistä keskusteluista saan usein kipinän aloittaa jälleen uusi keskustelu tällä palstalla.

        mitä tuubaa. Tuskin tapaat ihmisiä kasvokkain edes viikottain.


    • ihan huvittaa

      Koville se ottaa näköjään joillekin kun on olemassa vapaa keskustelupalsta .

      • Vapaampia

        näyttää muut palstat olevan. Niissä onnistuu ihan normaali keskustelu useampien henkilöiden kanssa. Täällä taas homot / homoista jankuttajat karkottaa muut pois.


      • kynttilää ainolle
        Vapaampia kirjoitti:

        näyttää muut palstat olevan. Niissä onnistuu ihan normaali keskustelu useampien henkilöiden kanssa. Täällä taas homot / homoista jankuttajat karkottaa muut pois.

        Aino ei osaa tuota homoista huolehtimista lopettaa, sellaista
        se kun pääsee makuun.


      • Rouva Hoikkala
        kynttilää ainolle kirjoitti:

        Aino ei osaa tuota homoista huolehtimista lopettaa, sellaista
        se kun pääsee makuun.

        Kuulehan Jarmo. Kynttilöistä minä en sinuna puhuisi yhtään mitään!

        Vieläkin hävettää ne parinvuosikymmenen takaiset sessiot, joissa vaadit minua osallistumaan sinun kynttiläleikkehin. Rauno oli lopettanut ne hommat ja pakotit minut työntelemään itseesi niitä inhottavia kynttilöitä.


      • käpälämäenkadulta
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Kuulehan Jarmo. Kynttilöistä minä en sinuna puhuisi yhtään mitään!

        Vieläkin hävettää ne parinvuosikymmenen takaiset sessiot, joissa vaadit minua osallistumaan sinun kynttiläleikkehin. Rauno oli lopettanut ne hommat ja pakotit minut työntelemään itseesi niitä inhottavia kynttilöitä.

        Rouva Hoikkalalla on jatkuva kaipaus vanhaan suhteeseensa
        ja yhteiset diloleikitkin pitävät pariskuntaa kiinni toisisssaan.

        Miksi sanot kyntteliä inhottavaksi ?


      • lyki kynttilää aino
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Kuulehan Jarmo. Kynttilöistä minä en sinuna puhuisi yhtään mitään!

        Vieläkin hävettää ne parinvuosikymmenen takaiset sessiot, joissa vaadit minua osallistumaan sinun kynttiläleikkehin. Rauno oli lopettanut ne hommat ja pakotit minut työntelemään itseesi niitä inhottavia kynttilöitä.

        Millaisessa asennossa olit kun työntelit kynttilää ?
        Kerro Aino kaikki yksityiskohdat, oliko hiihtäjä
        mukana ja käytitkö samaa kynttilää hänenkin
        kanssaan, entä osuiko kynttilä Ainon rööriin ?


      • Rouva Hoikkala
        lyki kynttilää aino kirjoitti:

        Millaisessa asennossa olit kun työntelit kynttilää ?
        Kerro Aino kaikki yksityiskohdat, oliko hiihtäjä
        mukana ja käytitkö samaa kynttilää hänenkin
        kanssaan, entä osuiko kynttilä Ainon rööriin ?

        Uloste on sinulle niin kotoinen asia, ettet pidä ulosteisia kynttilöitä inhottavina!

        Ketään muita ei ollut mukana näissä kynttiläsessioissasi. Istuin jakkaralla ja sinä makasit vatsallasi siinä vieressä sohvalla. Ei se erikosen hääviä touhua ollut. Minulla ei vain ollut muuta vaihtoehtoa!


      • otetaanko uusiksi ?
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Uloste on sinulle niin kotoinen asia, ettet pidä ulosteisia kynttilöitä inhottavina!

        Ketään muita ei ollut mukana näissä kynttiläsessioissasi. Istuin jakkaralla ja sinä makasit vatsallasi siinä vieressä sohvalla. Ei se erikosen hääviä touhua ollut. Minulla ei vain ollut muuta vaihtoehtoa!

        Muistan hyvin nuo tapahtumat kun Rouva ehdottomasi halusi
        itse tehdä tuota ja olimme molemmat alasti, minä selälläni
        ja Rouva istui päälläni ja teki työtä.


      • Rouva Hoikkala
        otetaanko uusiksi ? kirjoitti:

        Muistan hyvin nuo tapahtumat kun Rouva ehdottomasi halusi
        itse tehdä tuota ja olimme molemmat alasti, minä selälläni
        ja Rouva istui päälläni ja teki työtä.

        Olen aivan varma, ettei yksikään nainen ole ikäpäivänä ratsastanut sinulla - en minäkään!


      • kulinaristin.herkku
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Uloste on sinulle niin kotoinen asia, ettet pidä ulosteisia kynttilöitä inhottavina!

        Ketään muita ei ollut mukana näissä kynttiläsessioissasi. Istuin jakkaralla ja sinä makasit vatsallasi siinä vieressä sohvalla. Ei se erikosen hääviä touhua ollut. Minulla ei vain ollut muuta vaihtoehtoa!

        Rouva on monasti kertonut palstalla syövänsä ulosteet.


    • jankuttaja

      Vitsihän tuo ewertyun ainainen jankutus onkin :D

    • Abi 1989

      Vieläkö Jarmoon uppoo kynttilöitä?

    • Rouva Hoikkala

      Kuvaa Ikaalilaisten älykyysosamäärää.Sisäsiittosta porukaa.

      • Rouva Hoikkala

        Tarkoittaako täyskaimani, että ikaalislaiset ovat erittäin viisasta vai erittäin tyhmää väkeä?


    • pajalla kuultua

      Jarmo halus kai aina kynttilää niin että se makas selällään lattialla ja aksu ja samppa nosti sen jalkoja ylös päin niin että silmä näky.Sitten rane otti kyntilän ja työnsi sen simmuun,jos ei meinannu menä kunnolla niin rane otti jääkaapista voi paketin ja sitten siveli voita kynttilän päähän ja sinne se sitten osui ja uppos.

      • suklaasilmä1

        Kuinka säännölliseti tätä yapahtui ja milloin ?


      • pajalla kuultua
        suklaasilmä1 kirjoitti:

        Kuinka säännölliseti tätä yapahtui ja milloin ?

        Vuosina 1986-89 ihan säänöllisesti melkein joka viikonloppu.Jampelle ei riittäny mikään sen oli vaan pakko saada sitä kyntilää yhä enempi ja enempi


      • kynttiläaino
        pajalla kuultua kirjoitti:

        Vuosina 1986-89 ihan säänöllisesti melkein joka viikonloppu.Jampelle ei riittäny mikään sen oli vaan pakko saada sitä kyntilää yhä enempi ja enempi

        Poikien lopetettua nuo hommat alkoi Aino antaa noita kynttelihoitoja
        lähes joka päivä.


      • Matin tukiryhmä
        pajalla kuultua kirjoitti:

        Vuosina 1986-89 ihan säänöllisesti melkein joka viikonloppu.Jampelle ei riittäny mikään sen oli vaan pakko saada sitä kyntilää yhä enempi ja enempi

        Eikö tämä Jampe koskaan kyllästynyt kynttiläleikkeihin?Nykyisin tämä taitaa käyttää anustappia jollaista ei aikoinaan ollut vielä olemassa?


      • lyly ja kalhu
        Matin tukiryhmä kirjoitti:

        Eikö tämä Jampe koskaan kyllästynyt kynttiläleikkeihin?Nykyisin tämä taitaa käyttää anustappia jollaista ei aikoinaan ollut vielä olemassa?

        Matin tukiryhmä seuraa tarkasti tekniikan kehittymistä.


      • Jarmon havi
        Matin tukiryhmä kirjoitti:

        Eikö tämä Jampe koskaan kyllästynyt kynttiläleikkeihin?Nykyisin tämä taitaa käyttää anustappia jollaista ei aikoinaan ollut vielä olemassa?

        Ei kyllästynyt kuuna päivänä. Lisää vaan aina pyysi.


      • Rouva Hoikkala
        kynttiläaino kirjoitti:

        Poikien lopetettua nuo hommat alkoi Aino antaa noita kynttelihoitoja
        lähes joka päivä.

        Viikoittain! Olet erikoinen homoseksuaali, koska muut joutuvat aina seksiorjaksesi. Minä ja Rauno kynttilähommiin ja Rauno erikseen masturboimaan sinua (hanskat kädessä). Rauno joutui lisäksi hieromaan sukupuolielimiäsi laitteella, joka oli alunperin tarkoitettu halvaantuneen naamasi hierontaan. Naamasihan halvaantui Teuhon pahoinpideltyä sinut syksyllä 1980.


      • karva noppa
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Viikoittain! Olet erikoinen homoseksuaali, koska muut joutuvat aina seksiorjaksesi. Minä ja Rauno kynttilähommiin ja Rauno erikseen masturboimaan sinua (hanskat kädessä). Rauno joutui lisäksi hieromaan sukupuolielimiäsi laitteella, joka oli alunperin tarkoitettu halvaantuneen naamasi hierontaan. Naamasihan halvaantui Teuhon pahoinpideltyä sinut syksyllä 1980.

        Miten niin joutuvat seksiorjiksi, Kukkala ainakin on pyytänyt
        päästä niihin hommiin viimeksi keskiviikkona sillä 50 euron
        korvauksella jonka aina maksan, ei se ole orjuutta.


      • Rouva Hoikkala
        karva noppa kirjoitti:

        Miten niin joutuvat seksiorjiksi, Kukkala ainakin on pyytänyt
        päästä niihin hommiin viimeksi keskiviikkona sillä 50 euron
        korvauksella jonka aina maksan, ei se ole orjuutta.

        En ole koskaan pyytänyt päästä tyydyttämään sinua. Virheeni oli ehdottaa sinulle eheytystä, mitä ei onneksi tarvittukaan, koska olit tähän liian toivoton tapaus.

        Rahaa en ole koskaan sinulta saanut. Yhden vodkapullon olet minulle antanut silloin, kun toimimme hautureina Kukkurakoskella.


      • karva naama
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        En ole koskaan pyytänyt päästä tyydyttämään sinua. Virheeni oli ehdottaa sinulle eheytystä, mitä ei onneksi tarvittukaan, koska olit tähän liian toivoton tapaus.

        Rahaa en ole koskaan sinulta saanut. Yhden vodkapullon olet minulle antanut silloin, kun toimimme hautureina Kukkurakoskella.

        Mistääs ne Rouvan rahat tulevat ?


      • Rouva Hoikkala
        karva naama kirjoitti:

        Mistääs ne Rouvan rahat tulevat ?

        Äijöltä ja Parjaselta sekä joiltakin muilta, joita et tunne.


      • karva naama
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Äijöltä ja Parjaselta sekä joiltakin muilta, joita et tunne.

        Rouvan naapuri on jo pitkään kuvannut kaikki hänen luonaan
        käyneet sekä ottanut ylös siellä vietetyn ajan joten kohta
        laitan niitä kuvia tännekin.


      • Rouva Hoikkala
        karva naama kirjoitti:

        Rouvan naapuri on jo pitkään kuvannut kaikki hänen luonaan
        käyneet sekä ottanut ylös siellä vietetyn ajan joten kohta
        laitan niitä kuvia tännekin.

        Minua ei haittaa eikä kiinnosta, jos julkaiset kuvia. Sain käsiini poliisin ottamia kuvia isännöitsijän ryöstöstä. Mielenkiintoista luettavaa tämä esitutkinta-aineisto.


      • saatiinko tekijä kii
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Minua ei haittaa eikä kiinnosta, jos julkaiset kuvia. Sain käsiini poliisin ottamia kuvia isännöitsijän ryöstöstä. Mielenkiintoista luettavaa tämä esitutkinta-aineisto.

        Onko Tili ja Kiinteistö ryöstetty ?


      • Rouva Hoikkala
        saatiinko tekijä kii kirjoitti:

        Onko Tili ja Kiinteistö ryöstetty ?

        Kyseessä on Jarmo Hoikkalan ryöstö!


      • aaltonen ja seppä
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Kyseessä on Jarmo Hoikkalan ryöstö!

        Minkä ryöstön se on tehnyt ja milloin ?


      • höyryävä läjä
        aaltonen ja seppä kirjoitti:

        Minkä ryöstön se on tehnyt ja milloin ?

        postiauton ryästöstä oli ainakin joku juttu


      • ovatko.yhtäaikaa
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Äijöltä ja Parjaselta sekä joiltakin muilta, joita et tunne.

        Paljonko nämä herrat antavat mielenterveyspotilaalle
        rahaa yöstä?


      • kuka.hautaan
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        En ole koskaan pyytänyt päästä tyydyttämään sinua. Virheeni oli ehdottaa sinulle eheytystä, mitä ei onneksi tarvittukaan, koska olit tähän liian toivoton tapaus.

        Rahaa en ole koskaan sinulta saanut. Yhden vodkapullon olet minulle antanut silloin, kun toimimme hautureina Kukkurakoskella.

        Milloin rouva toimi hauturina kukkurakoskella?


      • Onko_sopivaa
        kuka.hautaan kirjoitti:

        Milloin rouva toimi hauturina kukkurakoskella?

        ONko se sopivaa hörppiä kiljua hautausmaalla keskellä päivää


    • ota lääkkees0

      Jos nämä häirikköviestit todellakin tulee yhden hörhön ip-osoitteesta, niin miten sitä ei saada blokattua pois? Ärsyttää lukea, tekstiä kun pitää aina hyppiä kaikkien Jarmo -viestien yli, varsinkin kun niitä on niin paljon. Kauppakeskuksen nimi -keskusteluunkin pitää tunkea ne rasittavat homot ja rouvat.

      • Rouva Hoikkala

        Lähes kaikki tämän palstan viestit tulevat kahdesta eri ip-osoitteesta: minun ja Jarmo Hoikkalan.

        Meitä on aivan oikeasti täällä kaksi hörhöä, vaikka Jarmo yrittää välillä kehittää tarinaa joistakin "feikkijarmoista" ja "valejarmoista".

        Tätä vänkäämistä riittää täällä todennäköisesti siihen asti, kun palvelun ylläpito estää meidän pääsyn sivustolle.


    • ota lääkkees0

      Ja jos tämä Jarmo tai Hoikkalan emäntä ovat "oikeasti" olemassa, eli ei kenenkään mielikuvituskavereita, niin eikö näisiä häirikköviesteistä voisi jo tehdä jotain syytettä.. Tuskin poliisia kinnostaa, mutta kun noita viestejä tulee joka päivä, ja koko ajan puhutaan jostain tietyistä henkilöistä.

      • like a candle

        Nämä kaksi tyyppiä antaa palstalle just sen oikeen vireen miyä palsta on jo vuosia kaivannu.ilman jarmoo ja rouvaa tää palsta olis syvältä p.rseestä niinku se kynttilä


    • Comment

      Päihteet näkyy olevan käytössä.
      Puheet eivät vaikuta täysijärkisten puheilta.

    • käpy kylä

      Määkin alan keksimään tarinoita Erkistä ja Niemisestä:

      "Onkohan Erkki taas käynyt yleisavaimilla Niemisillä, kuulin semmoista huhua?"
      "Erkki tais ostaa eilen kynttilöitä, meinaa varmaan sytyttää ne josain viahees"
      "Mitäköhän se Nieminen teki siellä roskakatoksessa vuonna 1986?"

      Onpa hassun hauskaa! Hehehe... Kaikkia naurattaa ja kiinnostaa kamalasti.

      • Avaranäkö

        Vanhojen tarinoiden tarkoitus on valistaa Ikaalisten nuorta polvea entisaikojen tapahtumista.

        Ikaalisissa on tapahtunut paljon mielenkiintoisia asioita vuosikymmenten saatossa, jotka ovat syytä dokumentoida!


      • Kökköä
        Avaranäkö kirjoitti:

        Vanhojen tarinoiden tarkoitus on valistaa Ikaalisten nuorta polvea entisaikojen tapahtumista.

        Ikaalisissa on tapahtunut paljon mielenkiintoisia asioita vuosikymmenten saatossa, jotka ovat syytä dokumentoida!

        ..., jotka ovat....


    • Lääkkeet lääkkeeet

      joillakin on taas maaninen vaihe päällä, kun höpö-höpö viestejä pukkaa kuin tautia.

    • menkää pois trollit

      Taas on kaikki viestit jotain spermaa ja alamaailmaa. onneks nimimerkistä jo näkee, ettei kannata klikata keskustelua auki. rasittavia nuo turhat viestit, ja kun niitä on vielä niin paljon.

      • kynttilä ja voipaket

        Väitkkö ettei alamaailmalla ja spermoilla voi olla jotakin tärkeetä sanottavaa paremmalle väelle ?Onko ranen aksun ja sampan kynttilä touhuissa jotakin kielteistä?


    • tekee gutaa

      Kynttilää persuiksiin vaa

      • päästään sustaki

        Lykkää valkeepää edellä se kynttilä sinne hanuriis, niin eiköhän suolikaasut hoida loput...


    • Lääkkeet hyvä mies

      Taas on maaninen vaihe huipussaan..
      Kyrpää ja spermaa vaan hoetaan, eikä sanojen hokija ole sanat juuri oppinut 6v jani-petteri, vaan 40 äijä/äijät.

      • kiinnostaa kovasti

        Olisiko paljastuksia siitä kuka tämmönen 40 äijä olisi. Voisi kylällä kulkiessa sitten hymyillä vienosti kyseisen henkilön nähdessään :)


    • hömppää ei uskota

      Kannattaa jättää tietyt nimimerkit sivuun, sitten punnita, mitä lukee ja mitä ei. Osasta ajatukset täällä herättelevät miettimään asioiden oikeaa laitaa. Syyllä kun usein on seurauksensa, niin metsä vastaa, kun sinne huudetaan. Osa ei edes tiedä Ikaalisten tapahtumista muutaman kymmenvuoden takaa mitään. Osaa ihmisiä viedään kuin pässiä narussa ja uskotellaan jos jonninlaista totuutta, mikä ei useinkaan pidä paikkaansa.

    • Suh.Normaali

      Harmi kun tämä palsta on kokonaan sekopäiden hallussa. Mistään ei voi keskustella ilman, että joku valopää alkaa jauhaa nakeistaan.

      • kansankynttilä

        Sarin nakeista ei ookaan juttua pukannu aikoihin. Muuten palsta tuntuu olevan samassa jamassa kun 3 vuotta sitten. Jarmo ei oo muuttunu piiruakaan.


      • kysyvä.ei.eksy
        kansankynttilä kirjoitti:

        Sarin nakeista ei ookaan juttua pukannu aikoihin. Muuten palsta tuntuu olevan samassa jamassa kun 3 vuotta sitten. Jarmo ei oo muuttunu piiruakaan.

        Kuka Jarmo kansankynttilän mielestä on palstalla ja
        kirjootteleekos sopimattomia?


      • kysyvä.ei.eksy kirjoitti:

        Kuka Jarmo kansankynttilän mielestä on palstalla ja
        kirjootteleekos sopimattomia?

        Valitettavasti kirjoittelet sopimattomia palstalla. Eikö meidän molempien olisi jo korkea aika lopettaa kirjoittelut ja keskittyä olennaisempiin asioihin? Ihmiset alkavat vain vihata meitä, koska kaikki kirjoitukset pyörivät vain sinun peppareikäsi ympärillä!


      • ainon.kakkasuusta
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Valitettavasti kirjoittelet sopimattomia palstalla. Eikö meidän molempien olisi jo korkea aika lopettaa kirjoittelut ja keskittyä olennaisempiin asioihin? Ihmiset alkavat vain vihata meitä, koska kaikki kirjoitukset pyörivät vain sinun peppareikäsi ympärillä!

        Ainoastaan rouvan kirjoitukset hänen kymmenillä
        eri nimmareillaan pyörivät Ainon rouvan fantasioitten
        ympärillä, muut eivät ole niin yksinkertaisia kuin hullu aino


      • ainon.kakkasuusta kirjoitti:

        Ainoastaan rouvan kirjoitukset hänen kymmenillä
        eri nimmareillaan pyörivät Ainon rouvan fantasioitten
        ympärillä, muut eivät ole niin yksinkertaisia kuin hullu aino

        En ole yksinkertainen! Minä olen mielenvikainen!


      • riskit.hierojat
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        En ole yksinkertainen! Minä olen mielenvikainen!

        Olet yksinkertainen mielenvikainen ja kohta paranet kun
        suku saapuu hieromaan rouvaa.


      • Haluan, että he nuolevat minulle orgasmin!


      • uutta.virtaa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Haluan, että he nuolevat minulle orgasmin!

        Hieronta aiheuttaa sen että rouvan jutut eivät ole samoja
        joka ketjussa kuten nyt on tapana.


      • uutta.virtaa kirjoitti:

        Hieronta aiheuttaa sen että rouvan jutut eivät ole samoja
        joka ketjussa kuten nyt on tapana.

        Tarkoitatko, että Viitaniemet pyrkivät jotenkin muokkaamaan ajatusmaailmaani?


      • lähde.karkuun.ajoissa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Tarkoitatko, että Viitaniemet pyrkivät jotenkin muokkaamaan ajatusmaailmaani?

        Olet sen muokkauksen jälkeen poissa palstalta pitkään.


      • lähde.karkuun.ajoissa kirjoitti:

        Olet sen muokkauksen jälkeen poissa palstalta pitkään.

        Uhkaavatko he jotenkin minua? Siis Simo, Hannu ja Pekka? Kynttilät peppareikiin auttaa joka lähtöön!


    • Lääkkeet täytyy jäädä ottamatta, jotta tämä palsta pysyy virkeänä ja mielenkiintoisena.

      • Tee minulle lisää lääkettä. Tuntuu kuin pääni räjähtäisi. Päässäni pyörivät vain Hatuset, Kuismot, Hoikkalat, Kannakset ja Riuskaset.


    • h88g

      Avohoitopotilaita riittää. Olisiko Suomi24 ylläpidon aika puuttua tähän ja poistaa jauhanta?

    • h2o.päässä

      Kyllä ,hirveää solvaamista yksityisyyden loukaamista karmeaa

      • kusta.päässä

        Kyllä .Mikähän vittu sitä hoikkalaa oikeen vaivaa?


    • Suomen laki ei päde tällä keskustelupalstalla ollenkaan.

      • nuku.yöllä

        Siinä psykopaatti taas


    • Hyvät ihmiset! Olen ehdottanut monta kertaa Jarmo Kalervo Hoikkalalle (s.1956), että meidän olisi korkea aika lopettaa tämä paskanjauhanta. Valitettavasti Jarmo ei edes halua keskustella koko asiasta ja näin kirjoittelu vain jatkuu. Olisiko mahdollista, jos muutkin lukijat kehottaisivat Jarmoa hieman rauhoittumaan?

      • ainolle.rauhoittavaa

        Millaisia juttuja Jarmo kirjoottaa ja mikä niissä hullua ainoa
        häiritsee?


      • ainolle.rauhoittavaa kirjoitti:

        Millaisia juttuja Jarmo kirjoottaa ja mikä niissä hullua ainoa
        häiritsee?

        Hän kirjoittaa aivan sairaita juttuja ja usein tivaa minulta, millaisia juttuja Jarmo kirjoottaa ja mikä niissä minua häiritsee!


      • kynttilä.peppareikään
        ainolle.rauhoittavaa kirjoitti:

        Millaisia juttuja Jarmo kirjoottaa ja mikä niissä hullua ainoa
        häiritsee?

        Hoikkala kirjoottaa niin älyttömia juttuja että hoitokoti olis paikallaan.


      • peregriinus
        kynttilä.peppareikään kirjoitti:

        Hoikkala kirjoottaa niin älyttömia juttuja että hoitokoti olis paikallaan.

        Vankilaan liskolle se joutais.


      • vouti.hoitaa

        Rouvana esiintyvä skitso herjaa nimeltä.


      • hoikkala_pitää_nimetä
        vouti.hoitaa kirjoitti:

        Rouvana esiintyvä skitso herjaa nimeltä.

        Hoikkista kuuluu herjata nimeltä, ku sekin herjaa kaikia


      • hoikkalan_munaa--
        vouti.hoitaa kirjoitti:

        Rouvana esiintyvä skitso herjaa nimeltä.

        yritälks sä jotenki puollustaa sitä hinttiä? ime viä sen munaa!!!


      • vouti.hoitaa kirjoitti:

        Rouvana esiintyvä skitso herjaa nimeltä.

        Sinusta tulee aina käyttää koko ristimänimeäsi!


    • Kaukokoijari

      Kynttilåä se vaan kaipaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1851
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1779
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1745
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1557
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1425
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1232
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1108
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe