samsung galaxy express 2!

kiitos vaimo!

Eli onks kellään tätä kännykkää ku se verra uus näyttää oleva. Kuoria ja kalvoja oon ettiny mutta ei oo näkyny. Johtuuko siitä kun on nii uusi malli?

95

5285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykänny oon

      Moikka! Ittellä sama luuri ja tuolla

      www.laudtec.com/wallet-leather-case-for-samsung-express-2.html

      Näyttäis olevan!

    • uneliazz

      tässä selaillu itsekkin ja näyttäs joulukuun lopulla tulevan suojus malleja!

    • pekke1

      itekki etin koko ajan mutta eipä vielä oikein löydy :(

    • perkinerkki

      milloin tulossa suomeen kauppoihin noita suojakuoria

    • munluuri

      www.munluuri.com nettikauppaan tulossa lompakko mallisia kuoria n. 1-2 viikon päästä.

      • kysyn vaan

        Uskaltaako tuolta tilaa, et on luotettava?


    • vapunen
      • ???"???

        Minulla sama puhelin mutta tässä ei netti toimi kunnolla ei ole koko joulukuunaikana toiminut. Siis netissä voi surffailla huoletta mutta minkäänläisten videoiden katselua on turha yrittää, se lopettaa samantien netin käytön jos rupee videoita katselemaan. Se voi olla liittymäwtä kiinni mutta mitä pitäisi tehdä


    • Vika voi olla liian hidas netinnopeus videoiden toistoon.

      • isiwjdj

        Ei ole kun mulla on 21M netti ja mihinkään sovellukseen ei pääse jos se tarvitsee nettiä


      • ???"???

        Nopeus oli 8m ja jyväskyläs keskustassa 18m et ei se siit nopeudesta johdu


      • ???"???
        ???"??? kirjoitti:

        Nopeus oli 8m ja jyväskyläs keskustassa 18m et ei se siit nopeudesta johdu

        Mutta voiko se johtua tästä liittymästä kun sqmalla vaihdettiin liittymä kännyn kaa


      • ???"??? kirjoitti:

        Mutta voiko se johtua tästä liittymästä kun sqmalla vaihdettiin liittymä kännyn kaa

        Ei oikeastaan voi kun nopeus on kerran noinkin hyvä.

        Toistuuko tuo videoiden katselu ongelma yhtä videopalvelua vai muitakin?


    • tepaaaaa

      Mä olen omistanut express 2 noin kolmisen viikkoa ja tyytyväinen olen ollut. :) akunkesto vois olla parempi, mutta älypuhelimet... itse olen kanssa niitä kuoria haikaillut, joten toivottavasti niitä saisi jo piakkoin jostain!

    • pekke1

      eli onko niitä express 2 suojakuoria vielä ihan kaupoissa (en tarkoita nettikauppoja). Jos on niin missä?

    • Ei taida olla ainakaan Suomessa

      • pekke1

        no milloin tulossa


    • Sen tietää vain kuorien valmistajat tai myyntiliikkeet.

    • kalle17

      mytrendphone-sivustolla näyttäisi olevan muutama kuori kyseiseen laitteeseen, mutta uskaltaako tuolta tilata?

      • Nexusmies

        Uskaltaa, itse tilasin nexukseen kuoret tuolta ja hyvin tuli perille.


    • ler55i

      Onko Express 2;ssa ilmoituslediä missatuista puheluista, meileistä ym?

    • pekke1

      ei ole minun mielestäni

    • joo4

      sitä tässä mietin että meneekö s4 kuoret tohon express 2 kun tosi saman kokosilta ja muotosilta näyttävät?

    • joo4

      Tai s4 mini tuohon ylempään

    • Ei mene.

      • jepsuli123

        Heips! Itellä ois tarkotus ostaa piakkoin uus luuri kun vanha samsungini alkaa vedellä viimeisiään. Tää kyseinen samsung galaxy express 2 vaikuttas hyvältä ja expertiltä näkyy saavan hintaan 249e tällähetkellä. Mitä mieltä olette tästä puhelimesta kellä se on? Ja sitä olen miettinyt kuinka tämä eroaa siitä kalliimmast expressistä? (Gigantissa tais olla 299e) käytttöjärj. Siinä ainakin taisi olla eri. Ja mikshän tätä 2sta ei saa gigantista? Gigantista olisin halunnut sen ostaa koska samalla olisin saanut vaihdettua vanhan sim korttini microsimiksi. Elikkä antakaas tulla kaikenlaista palautetta! :)


      • huoltoa vailla
        jepsuli123 kirjoitti:

        Heips! Itellä ois tarkotus ostaa piakkoin uus luuri kun vanha samsungini alkaa vedellä viimeisiään. Tää kyseinen samsung galaxy express 2 vaikuttas hyvältä ja expertiltä näkyy saavan hintaan 249e tällähetkellä. Mitä mieltä olette tästä puhelimesta kellä se on? Ja sitä olen miettinyt kuinka tämä eroaa siitä kalliimmast expressistä? (Gigantissa tais olla 299e) käytttöjärj. Siinä ainakin taisi olla eri. Ja mikshän tätä 2sta ei saa gigantista? Gigantista olisin halunnut sen ostaa koska samalla olisin saanut vaihdettua vanhan sim korttini microsimiksi. Elikkä antakaas tulla kaikenlaista palautetta! :)

        Itellähän tää express 2 löytyy, muuten kyllä toiminut hyvin mutta heti aluksi alkoi kaijutin särisemään ja nyt, näin puolen vuoden jälkee kun laittaa laturiin, aloittaa ja lopettaa latausta koko ajan saattaa sammua laturissa yhtääkkiä, käynnistyy uudelleen ja välillä niim että ei tarvi pin koodia näppäillä uusikksi, myöskin tilttailee jos koitaa latauksen aikana käytää, eikä näyttö ota kontaktia... kellään muulla samanlaista ongelmaa?!


      • -J-
        huoltoa vailla kirjoitti:

        Itellähän tää express 2 löytyy, muuten kyllä toiminut hyvin mutta heti aluksi alkoi kaijutin särisemään ja nyt, näin puolen vuoden jälkee kun laittaa laturiin, aloittaa ja lopettaa latausta koko ajan saattaa sammua laturissa yhtääkkiä, käynnistyy uudelleen ja välillä niim että ei tarvi pin koodia näppäillä uusikksi, myöskin tilttailee jos koitaa latauksen aikana käytää, eikä näyttö ota kontaktia... kellään muulla samanlaista ongelmaa?!

        Kaiutinongelmaa oli särinän osalta puolen vuoden käytön jälkeen. Puhelin myyntiliikkeen kautta huoltoon, kaiutin vaihdettu ja toimii taas. Takuuseen meni.


    • pekke1

      itellä on express 2 ja ainoa miinus on mielestäni kamerat, mutta nyt valitsisin mielummin s3, koska esimerkiksi s3:seen on saatavana paljon suurempi valikoima lisävarusteita.

    • ford66

      mulla kans tuo express 2.
      saitteko muut siihe tänään uutta päivitystä? ite sain tänään päivitykse tuoho puhelimeen. muuten ei tunnu mikään muuttuneen paitsi taustakuva. Kertokaa tuliko siinä jotain parannuksia joita en vain huomaa??????????

    • pekke1

      en minäkään huomannut mitään muutosta

      • tpjj

        Mikä muutos taustiksiin tuli?


    • Apua10

      päivityksen aikana luki jotai ylänurkassa että 'root' . Siinä eessä oli joku englanninkielinen sana jota muista enkä ymmärrä.
      Olen saanut sellaisen käsityksen että roottaaminen saa takuun raukeamaan ja se olisi tietoturvariski? Että haluaisin tietää onko tuo mun puhelin nyt rootattu?
      puhelin on noin kuukauden vanha että olis aika ikävä jos se nyt ois tavallaan 'pilalla'.
      ettei vakuutuskorvais ja virus vois iskeä yms.
      Mulla siis tosiaan express 2

    • asd4

      Ihan normaali ohjelmistopäivitys samsungilta oli kyseessä, ei vaikuta takuuseen :)

      • Mikäli asensit virallisen päivityksen.


    • minäpävuan

      heips oon aatellu ostaa ton puhelimen kun moni on sanonu et on hyvä ja toi ois mun budjetille sopiva, mut mistään nettikaupoista kuten gigantista tai expertiltä en tätä kyseistä luuria löydä? expertillä oli jokunen aika sitten mutta nyt ei. Onko niitä sitten jos käy ihan liikkeessä katsomassa? Anteeksi tietämättömyyteni :)

      • erräSmies

        no soneralta sais 235e


    • Tuo edellinen apua10

      tietääkseni oli virallinen päivitys. ilmotti vaan aamulla päivityksestä ja minä ensin latasin sen ja puheli kysy että asennetaanko nyt? siirsin sitä siihen asti että pääsin kotiin,kytkin puhelimen laturiin ja asensin päivityksen.
      aika äkkiä sitte päivitti

    • pekke1

      oletteko vielä ostelleet noita suojakuoria? jos olette niin onko ollut laadukkaita? ja onko niitä vielä missään kaupoissa???

      • Apuaa

        Miten tällä expressillä pystyy liikimaan sovelluksissa taaksepäin esim. Facebookissa


    • pekke1

      se edellinen-näppäin siinä koti-näppäimen oikealla puolella.

    • Liiperi

      Sopiiko tähän express 2:seen jonkun muun puhelinmallin suojakuoria? Alkais olla jo kiire saada jonkulaiset kuoret ettei kauheesti naarmuuntuis.....

    • Liiperi
      • tilannut oon

        kyllä uskaltaa, tilasin toissa päivänä, maksoin verkkopankki tunnuksilla, paketti oli eilen kotona! Ykkösluokan kirjeenä tulee kotio!!!! Erittäin nopea, Varkaudessa kotipaikka kyseisellä firmalla....


    • Munluurista uskaltaa tilata mutta tuosta toisesta en ole varma.

    • nokia lumia 610 nyt

      vapunen. Laitatko uudestaan sen tarkemman mallin, en ehtinyt laittaa sitä muistiin. Joku 3 se oli?

    • Kerkesin poistaa sen ketjun kun kerroit että vastaava löytyi

      Mutta kyseessä oli S3 4G malli ja se maksaa noin 30 euroa enemmän kuin tuo Express 2 malli.

      http://www.elisashopit.fi/tuote/814

      Ja siinä on mm tarkempi ja suurempi näyttö, nopeampi suoritin, enemmän sisäistä muistia, enemmän Ram muistia.

      • nokia lumia 610 nyt

        Kiitos vinkistä. Alan tutkimaan tuota vaihtoehtoa. :)


    • Kyseessä on hintaluokassaan erinomainen puhelin! Tiedän koska itselläni on siitä vanhempi S3 3G malli.

    • epsu

      Ainakin amazon.com ja ebay.com myy kivoja ja halpoja kuoria / flip case:ja yksittäin. Useimmissa ilmaiset postikulut ja esim kolme kivaa kuorta sai jollain n 10e sieltä. Toki postitus kestää ja laadusta ei ole takeita kun jostain Hongkongista tulevat. Itse ajattelin huomenna tilailla sieltä :)

    • hyväksi todettu

      Minä tilasin tuolta amazon.com omaan expres2 silikoni suojakuoren ja on hyvä,ja toimitus kesti 5 päivää,elikkä lähes yhtä nopeesti tuli hongkongista ku suomalaisistakin nettikaupoista.
      Lisäksi tilasin samaan pakettiin näytön suojakalvon ja on tosi hyvä,ja todella helppo asentaa,se ite näytön suojakalvo on kahden kovan muovisuojan välissä ja on niin nopea ja helppo asentaa eikä jää kuplia,eka kerran asioin tuossa kaupassa ja olen todella tyytväinen tuotteiden laatuun ja toimitukseeen.
      Vähä hankalapaikka minun ikäiselle tilata tuolta kun ei ole hajuakaan englannin kielestä niin joka sana pitää käydä suomentamassa guuglella että ymmärtää mitä on tilaamassa.

    • pekke1

      expertillä on myös suojakalvoja kyseiseen malliin

    • flip cower

      mytrendyphonessa löytyy valkoisia ja mustia flip cowereita 11,80€ postikulut 4,80€ eli yht.16,60€ . kesti 3pv. ja oli postilaatikos. sopii täydellisesti.olen tyytyväinen tilaamiini kuoriin

      • liiperi

        Tarkoitit varmaankin Wallet-koteloita, flip:pejä ei näytä olevan......


      • Videoissa helppiä..
        liiperi kirjoitti:

        Tarkoitit varmaankin Wallet-koteloita, flip:pejä ei näytä olevan......

        Hei mulla on tää sg express 2 ja ainoo huono puoli on ku en tiiä miten videoita kuvatessa vois zoomata.


    • express 2

      mistä voi tilata express 2 sen

    • kalle17

      mites noi kameran tarkennuksen äänet saa pois päältä

      • Katso kameran asetuksista. Jos ei siellä ole niin sitten puhelin äänettömälle kuten S3 mallissa ptiää tehdä jotta kameran laukaisuääni poistuu.


    • TeleFinlandilta

      Minä tilasin pariviikkoa sitten TeleFinlandilta,josko siellä olisi vielä,ja kävin kattomassa TF sivuilta ni ainaki siellä tuo puhelin on saatavilla.

    • ostin viimeviikolla

      En ymmärrä miksi sitä ei enää oikeen myydä missään :/ Kukaan mun tuntema ei ole ikinä kuullutkaan tuosta puhelimesta, mutta kaikki ovat ihastuneet kun ovat nähneet sen. Onko siinä joku oleellinen vika jonka takia se on otettu pois myynnistä?

    • Se on tosiaan aika harvinainen malli. Voi olla että se on loppunut kesken tai sen valmistus on päättynyt.

    • Viimeviikolla ostanu

      Niin.. vähän kyllä ihmetyttää kun mistään ei löydy.

    • Pitää vain hyväksyä se ettei sitä ole myynnissä kaikissa paikoissa.

    • etteikö löydy

      Samsung Galaxy Express 2

      Samsung Galaxy Express 2
      nopea ja fiksu puhelin taskukoossa
      laadukas näyttö ja 4G-puhelin, joka yhdessä 4G-netin kanssa takaa huiman nopeat surffailut
      edullisin 4G-puhelin Samsungilta!


      10
      €/kk

      Liittymän kk-maksu
      alk. 1 €/kk

      24 kk sopimuskausi
      Kokonaishinta liittymän kanssa alk. 264 €
      Valitse väri:

      VARASTOSSA Arvioitu toimitusaika noin 7 päivää.

      Toimitus nettitilaajille:

      Kotiinkuljetus 0 €
      (norm. 10 €)
      Toimitus lähimpään postiin 0 €
      (norm. 7,06 €)
      Mite niin ei mitään löydy

      • etteikö löydy

        Jäi tuossa mainitsematta että Tele Finlandilta ainakin löytyy


    • jeboubou

      Soneralta itse tilasin ja tuli kotiovelle 2päivän sisään

    • pekke1

      soneralta ja expertiltä pitäisi löytyä

      • yökyöpeli xxx

        Soneran yömyynnistä löyty huppuhalvalla, seuraatka sitä!

        Kertamaksut
        1. laskulla Kuukausi-
        maksut
        Laite:
        Samsung Galaxy Express 2 - yömyynti (sininen)

        Sopimuskausi: 24 kk
        Laitteen kokonaishinta 96 €


        4,00 €/kk


    • kiinnostunutttttttttttti

      Onko tietoa onko kyseiseen laitteeseen tulossa uusia käyttöjärjestelmiä vai jämähtääkö tämä tähän 4.2 versioon?

    • Ei ole vielä tietoa.

    • -.-.-

      Aikas hyvä löytö tuo yömyynti!!

    • bönde

      Kestävyydessä ei kyllä ole kehumista: toissapäivänä pudotin noin 30 cm korkeudelta koulun lattialle, kaiutin rikki.
      Kannattaako yrittää takuuseen vai laittaa jollekin pienelle korjausfirmalle esim. iHelppiin Ouluun?

    • Takuuseen tuskin menee kun vika on itse aiheutettu.

    • minullakin on

      Hanki suojakuori..

    • tepepeppe

      Kävin tänään expertin liikkeessä, mutta just oli ne vähät mitä sinne oli tullu, ehtiny loppua.:( ärsyttää ku kaikille muille malleille löytyy vaikka mitä kuoria. Haluisin semmosen kovan flip kuoren värikkäänä, mutta ei taida sellasta koskaan tullakkaan.

      • Nepskukka

        eBaysta?


    • nipskukka

      Heips! eBay:sta sais kuoria ja kalvoja.. Kandes käyä :):)

    • ex lumiamiäs

      itekin oon ostamas tätä luuria onko kokemuksia ja on ko hyvä

    • Tomm1

      Heloou! käyköhän ton express i8730 mallin kuoret myös tähän express 2? vaikuttais ainaki olevan saman kokonen ku samankokonen näyttökin? jos joku tietää nii vastatkaa tähän kiitos! :-)

    • Luultavasti ei. Ovat erikokoisia.

    • pekke1

      Olen aikeissa ostaa bruntonin aurinkolaturin amazon-verkkokaupasta? Onko se luotettava kauppa vai kannattaisiko ostaa suomalaisesta verkkokaupasta? Amazonissa se olisi paljon halvempi. Seuraava osoite vie kyseisen aurinkolaturin nettisivuille.

      http://www.brunton.com/products/restore

      • pekke1

        Tai tiedättekö parempia aurinkolatureita retkikäyttöön tai muita verkkokauppoja, joista löytyisi kyseinen tuote?


    • Aurinkolatureissa on suuria eroja niin laadun kuin käytettävyyden kannalta.. Senvuoksi en ostaisi sitä ensimmäistä vaan lukisin ensin testejä ja muita.

      • pekke1

        No suositteletko itse jotakin aurinkolaturia?


    • On kokemuksia muutamasta mutta ne eivät ole hyviä.

    • -------

      Onko siinä etukameraa

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3970
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3782
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      605
      3758
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      15
      2419
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      72
      2342
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      328
      1995
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1980
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1819
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1509
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe