Miten murtaa käsi?

käden murtaminen

Eli pitää murtaa käsi
(ei ole mikään petos, töistä / koulusta pois jäämis juttu tai mikään, en missään nimessä vain halua erääseen paikkaan eräänä tiettynä päivänä)

En harrasta liikuntaa, olen aika pienikokoinen joten luiden pitäisi siis murtua helposti. Myös maidon juonti (kalsiumin saaminen) on jäänyt aika vähällä parin viime vuoden aikana.

Vinkkejä? Ei, en ole päästäni sekaisin, en vain halua mennä yhteen paikkaan.
Onnistuisko esim. kiviportaissa kaatuminen? En osaa tahallani kaatua.

85

17970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 100µg

      Ihmiskehossa on noin 206 luuta ja vastasyntyneillä luita on 350. Joten luuston terveys on tärkeää.

      Elintarvikkeista maito on suurin osteoporoosin aiheuttaja.

      Harvardin yliopiston 12V tutkimuksesta käy ilmi, että mukana olleesta 78000 henkilöstä ne jotka joivat maitoa kolme kertaa päivässä katkoivat reippaasti enemmän luita kun henkilöt jotka eivät juuri maitoon koskeneet.

      Vaikka maito tilapäisesti nostaa luumassaa niin se tuhoaa samalla soluja jotka tuottavat luuta.

      Samalla ilmeni että maito on elintarvikkeista ylivoimaisesti eniten osteoporoosille altistava.

      Tutkimuksessa mainitaan myös maidon yhteys munuaiskiviin, reumaan, syöpään ja sydäntauteihin. Maidossa oleva kalsium ja fosfori ruokkii nanobakteereita jotka aiheuttavat eturauhassyöpää ja verisuonien kalkkeutumista.

      http://www.news-medical.net/news/2005/09/12/13120.aspx

      D-vitamiinin syönti purkista läpi vuoden pitäisi olla itsestään selvä asia, mutta yllättävän harva edelleen ymmärtää D-vitamiinilisän tärkeyden. Ja jos ymmärtää, niin valitettavan harva nauttii sitä riittävästi. Tutkimusten mukaan virallinen suositus ei riitä edes vastasyntyneelle. Viralliset suositukset eivät edes nouse.

      http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=247

      • Anonyymi

        pyh! luusto on yli arvostettua!!!! vasaraa polveen sormille ,päähän yteen niin joka kuun 15. päivä!!! on ollut 82 kipsiä ja noin 300 hius/pientä murtumaa joihin ei kipsiä ole saanut!!Suosittelisin sporan alle hyppäämistä! olen tehnyt niin 4 kertaa ihan mahtava fiilis!!!


    • K. otsassa

      Miten edellinen vastasi aloittajan kysymykseen??? Pitääkö joka ...vetin väliin tulla tunkemaan tota vitamiinpropagandaa!!!

    • ummmmm

      ruuvipenkillä sais sen poikki parhaiten tai sitten liukastuminen jäällä joka sattui omalle kohalle viime vuonna.

      • ei kannata

        Voi käydä pahasti ja jäädä pysyvä vamma.

        Joten ei varmaan kannata.


      • Anonyymi

        Ruuvipenkkiä en ihan suosittele mut jos todella käden haluu murtaa niin juokse ihan pirun kovaa jäällä ja laita käsiedellä kaatuessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruuvipenkkiä en ihan suosittele mut jos todella käden haluu murtaa niin juokse ihan pirun kovaa jäällä ja laita käsiedellä kaatuessa

        Älä siinä edes neuvojasi jakele , sillä tälle ihmiselle tulee olemaan monet käsirikot jos ajattelee syitä miksi hän niin tekee. Joka ihmisellä on näitä asioita että ei halua olla jossain mukana ja niitä tilanteita on koko elämän ajan , joten sitä on vaan pystyttävä sanomaan ettei haluan olla läsnä jossain ja jatkaa elämäänsä ilman että murtaa käsiään , mistä voi jäädä elin ikäiset vaivat


    • Korvienvälivika

      Käy kouluterveydenhoitajalla ja kerro ongelmasi. Jos ei halua olla jossain paikassa johonkin aikaan ei siihen tarvita murtunutta kättä. Korvien väliä korjaisin minä sinulta.

    • Tsubu

      Laita käsi oven välii ja läimäytä täysillä toisella kädellä se kiinni! Takuun annan jos vaan lujaa läimäytät kii!! Itellä kokemusta ja murtu ranne juuri sopivasti, et meni paripäivää sairaalassa!
      Ei edes sartunu ihmeemmin!

      • ei kannata

        No sattuu ihan sairaasti. Ja jälkikäteen särkee viikkoja. Ja särkyllääkkeistä saa haittavaikutuksena vaikka mitä.

        Huonolla tuurilla luutuu vääärin, kun joku konitohtori sen laittaa ja sitten on lopuikää käsi käyttökelvoton.

        Mitäs sitten tehdään?

        Kyllä vituttaa.


      • Anonyymi

        Toimiiko oikeesti?!


      • Anonyymi

        Ihme että olen kokeillut kaikkea vasaralla käteen ja sitten käsiraudat pursitetaan ranteeseen


    • jos uskaltaa

      Tuo toimii hyvin,uskon niin, mutta vaatii toisaalta kovaa luontoa.
      Olisi kiva kuulla miten ketjun aloittaja on tehnyt...

    • suaaaperisaatananääl
    • käden murtaminen

      En ole murtanut kättä... Se oli ajatus vain, yksi monista keinoista luistaa. Ajattelin olla oksennustaudissa / ripulitaudissa pari päivää ennen sitä tiettyä päivää..

      t. Ketjun aloittaja :)

      • Juhana V.

        NYNNY!


      • Wkjk

        Tai sitten vain kaadut portaissa


      • Pupurikko

        Eli ajattelit haaskata jumalattomasti aikaa ja rahaa yhteiskunnalta ja veronmaksajilta niiden ihmisten kustannuksella, jotka oikeasti tarvitsevat apua ja niiden veronmaksajien kustannuksella, jotka omien vammojensa kanssa joutuvat tuommoisia ääliöpasikiaisia elättämään todennäköisesti!!!!
        Huomasin,e ttä on vanha ketju, mutta ottaa päähän nämä ihmiset, jotka jouten päivät pitkät muiden elättäminä vielä ovat noin saatanan typeriä!


      • Pupurikko

        Eli ajattelit haaskata jumalattomasti aikaa ja rahaa yhteiskunnalta ja veronmaksajilta niiden ihmisten kustannuksella, jotka oikeasti tarvitsevat apua ja niiden veronmaksajien kustannuksella, jotka omien vammojensa kanssa joutuvat tuommoisia ääliöpasikiaisia elättämään todennäköisesti!!!!
        Huomasin,e ttä on vanha ketju, mutta ottaa päähän nämä ihmiset, jotka jouten päivät pitkät muiden elättäminä vielä ovat noin saatanan typeriä!


      • Anonyymi
        Wkjk kirjoitti:

        Tai sitten vain kaadut portaissa

        Siinä voi murtua muutakuin pelkkä käsi esim tulla kamalasti mustelmia itse kaaduin kellarin rappuset niin siinä tuli vain päähän kuhmuja ja mustelmia vähän käsiin muttei murtunut ihme! Ja olen varma että jos tahalteen murrat kätesi miten selität vanhemmisesi?


      • Anonyymi

        Miksi syytellä sairautta kun itsenäinen ihminen voi itse valita missä on mukana olematta tekosairas.


      • Anonyymi

        Ei ole vaikea arvata mikä on syyksi. kuule mitä luulet haluavatko muutkin luistaa asiasta
        Ei väliaikaisella ns sairauksilla ole tehoa, sillä elämässä tulee tilanteita monet kerrat asioista mitä ei halua tehdä.
        Joten ajattele järkevästi äläkä turvaudu sairauteen jota ei ole.


      • Anonyymi

        Olet pelkuri jotenkin kun se on niin helppoa sanoa ettei halua olla jossain mukana, ja antaa toisten tykätä mitä vaan itse määräät. Jos murteet käsiäsi niin voit päättä psykiatriaan kyllä lääkärit näkee vammasta mistä se on tullut.


    • Todella huolestunut

      Mutta, kyllä on ajatuksenaankin HULLU!! Ei normaalitäysijärkinen ihminen edes ajattele tuollista. Vaan sanoo rehellisesti ettei mene tai käyttää pientä valkoista valhetta. Ja mielestäni, sinun elämässä on jokin TODELLA VIALLA, kun edes ajattelet tuollaista. Minkähänlainen asia saa tuollaista edes ajattelemaan??? Tee selväksi itsellesi, että et pidä siitä ko. asiasta ja hanki vaikka ammattiauttajan apua selvitäksesi tilanteesta. Ymmärrätköhän itse ollenkaan ajatustesi kulkua?

    • Tsubu

      Nyt jumankauta se käsi sinne oven välii. Jos et ite uskalla läimäyttää ovea kiinni, niin mä voin tulla auttaa! Saisitpa olla ainakin sairaalassa pitempääkin. Ei se tosiaankaan satu paljoa. Käsi turtuu nopeasti iskun jälkee ja turpoo, mut muuten ei ole mitään kipuja. Alkuun sattuu tietysti, mutta niin sen pitääkin. Kipu häviää noin viikossa ja kotiin sairaalasta pääset hyväslykys kahdessa. Voi tosin mennä kauemminkin, jos joudutaan tekee luudutus leikkauksia.

      • ei kannata

        Käsi kipsissä vähintään 6 viikkoa ja siihen kuntoutus päälle.

        Helvetilliset säryt monta viikkoa ja kipulääkkeiden haittavaiktuksia.

        ja jos kaikki ei mene oppikirjojen mukaan, niin käsi käyttökelvoton lopun ikää.


      • Anonyymi

        Mistä kohti se käsi kanttii laittaa


    • Voi sentään

      Paras apuväline käsi .Milläs sitten vedät jos ei kättä!....HULLU !

    • mitämitä!?

      Nyt on pakko nostaa tätä ylöspäin, koska en ole pitkään aikaan lukenut mitään yhtä käsittämätöntä. Onko tämä yleistäkin? Olen oikeasti huolissani aloittajan mielenterveydestä, ja asenteesta elämään muutenkin. Jonkun pitäisi oikeasti puuttua asiaan. Ja sitten vielä jotkut OIKEASTI neuvovat tapoja. Mitä h*lvettiä?! Jos edes miettii itsensä vakavasti satuttamista välttääksen jonkun velvollisuuden, on elämässä oltava jotain pahasti vialla. Ja mikähän prkl voi olla sen arvoista?? Valottakaa nyt joku asiaa. Onko tämä tosiaan joku yleinen tapa toimia? Huihui.

      • Anonyymi

        Suosittelen risiiniöljyä. Saa apteekista ja voi vetäytyä joksikin aikaa lepoon.
        Ei aiheuta loppuelämän vammautumista.
        Vaikka murtuma paranisi se voi alkaa aiheuttamaan ongelmia vanhemmiten.


      • Anonyymi

        Kyllähän näitä tekosairaita on aika paljon , niitä kun hommataan tarpeen mukaan,
        Yleisin on vatsatauti, virtsarakon tulehdus , ja muka kuumetta,jne
        Näillä keinoilla vältellään töihin menoa, olemaan ystäviensä juhlissa, saadakseen sairasrahaa ja joillakin tähtäimessä myös eläke , sekin tarvitsee hyvät näyttelijän lahjat. Myös selkä kipuja valitetaan usein. Se on niin että hoitoja ei oteta keksityillä jutuilla vaan olemaan rehellinen itselleen ja muille eintartte valehdella omaa nahkaansa pelastaakseen


    • mitämitä?!

      Ja pakko vielä lisätä, että joku kun pyytää neuvoja parhaaseen tapaan vammauttaa itsensä, niin tämä yksi valopää tulee siihenkin väliin jauhamaan noista hemmetin d-vitamiineistaan. Really?! Taitaa silläkin vähän vikaa päässä olla. Vaikuttaa kylläkin melkein botilta, sama litania toistuu heti, kun joku mainitseekin murtuman.

    • tämähän kannattaa

      "Onnistuisko esim. kiviportaissa kaatuminen?"
      Siinähän vois saada esim. neliraajahalvauksen, niin ei tarttis mennä enää ikinä minnekään. Kätevää!

    • jfdklsö

      Etköhän keksi parempiakin syitä olla poissa. Esim. flunssa on paljon helpompi aiheuttaa...

    • ÖöööööOK

      Hullu haluaa murtaa käden

    • Thekingishere

      Siis...?

      • Zff

        Se haluu murtaa käden.


    • Huqvarna

      Suosittelen moottorisahalla vetämään reiden katki.

    • 1. Mene suihkuun iha nakuna ja sit laitat paljo saippuaa lattialle ja sit vaa suihkuttelet niin eiköhä kaadu :D

    • Saaainenkinkipsin

      Laita sormet oven väliin ja ovi kiinni kunnolla

      • Anonyymi

        Toimisko jos löis ihan vittun kovaa pöytälipastoon?
        Tarvisin vastauksen.


    • ttytyry

      mene vaan räkänokka sinne armeijaan äläkä bittu valita siellä

    • Sattumanvairaista

      Laita joku painava hyppää sun kädenpälle ja pomppii sun käden pääl ni eiköhä jotai tuu XD

    • Pupurikko

      Ihan kannattaa katsoa jostain kulkuetäisyydeltä mahdollisimman korkea moottoritien yli kulkeva silta ja hypätä sieltä sitten liikenteen sekaan!!! Suosittelen kyseiselle ääliölle lämpimästi!!!! itse moninkertaisena luunmurtumapotilaana surkean terveydenhuollon armoilla olleena ja koko murtumien jälkeisen ikäni krempoista ja kivuista kärsineenä suosittelisin, että jos joku on tuommoinen niiden surkeiden terveydenhuoltopalveluiden turhaan wannabee-käyttäjähalukas ja muutenkin idioootti tai todennäköisemmin ihan provona moista sontaa kirjoitteleva, niin kannattaisi ennemmin murtaa suoraan kallonsa ja niskansa, niin ei tosiaan minnekään tarvitse enää ikuna mennä!!!!!!

    • Eitarviiteloa

      Meet lääkärille ja sanot niinkuin asiat on. . .oikeesti

    • vedäkäteen

      no vittu nii i sanokaa miten murtaa käsi :D

    • Käsipakettiin

      Mäkin oon miettinyt miten voisin käden murtaa 😂 kaikki keinot käyttöön

    • Anonyymi

      Juu en ite lähtis tollasta typerää tekemään ja joo tiedän että ketju on ainakin 7 vuotta vanha mutta mua vaan vituttaa tollaseet tyypit jotka ajatelee että käsi oven väliin ja paiskasee sen tosi lujaa kiini niin ois jotenki hyvä ratkasu jos jotakuta ahistaa mennä johonkin paikkaan niin mee puhuun siitä vaikka kouluskypiatrille tai sun vanhemmille koska se ois paljon parempi ratkasu kun murtaa käsi koska siitä jää aina joku pysyvä vamma ihan vaan tiedoksi

    • Anonyymi

      Jos hyppii trampoliinilla kahdella kädellä aasin potkuja ja sitten päättä tehdä ne yhdellä kädellä ja lentää siitä selälleen.
      Itselläni ei ikinä satu mitään sellaista sattuis varmaan...

    • Anonyymi

      Älä mene sitten siihen tiettyyn paikkaan tiettynä päivänä. Valehtele että sinulla on menoa tai ihan mitä tahansa. Sano että sulla on flunssa. Sano että olit kaverin hautajaisissa/häissä/serkun ristiäisjuhlissa. Tai sano, että unohdit koko jutun.

      Älä pyöri sellaisten ihmisten kanssa jotka pakottavat sinut menemään tiettyyn paikkaan.

      Tää on jotenkin niin surullinen aloitus. Mitä h*lvettiä oikeasti

      • Anonyymi

        Tällä hetkellä on helppoa luistaa jostain pakollisesta menosta. Sanoo vaan että on koronaoireita ja pitäisi mennä koronatestiin.


    • Anonyymi

      Lyö vasaralla kättre

    • Anonyymi

      Itte ainakin aijon lyödä ihan vitun kovaa pöytälipastoo sillä en viittis menna kouluu vaan koska pällin mun kaverilt yhe jutun 'tottakai oon jo palauttanu sen' mut siis jäin kiinni enka jaksa sitä et mun opettaja skitsoo mulle

    • Anonyymi

      Miten murtaa käsi nopeasti mutta kivuttomasti. Pitäis saada vastaus nyt

      • Anonyymi

        Luunmurtuma ei ole koskaan kivuton ja kipuja jatkuu pitkään. Minulla on murtunut käsi autokolarissa ja sääri urheillessa, en missään nimessä olisi tuollaista halunnut. Kummassakin tapauksessa jäi virheasentoja luihin ja mm. polveen on jouduttu laittamaan tekonivel kun se kului loppuun säären asentovirheen vuoksi.


      • Anonyymi

        Sä oot reilu 7 vuotta yrittänyt murtaa kätesi ja vielä et ole onnistunut siinä.Kannattaisko lopettaa yrittäminen siinä vaiheessa kun 10 vuotta tulee yrittämistä täyteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä oot reilu 7 vuotta yrittänyt murtaa kätesi ja vielä et ole onnistunut siinä.Kannattaisko lopettaa yrittäminen siinä vaiheessa kun 10 vuotta tulee yrittämistä täyteen.

        Tai sitten otsikko houkuttelee eri tavoitteiden vuoksi ihmisiä etsimään ohjeita (joku voi etsiä ohjetta senkin vuoksi että voi katkaista toisen henkilön käden).


    • Anonyymi

      Mä haluisin murtaa kyynärpään tai ranteen miten onnistuis?

      • Anonyymi

        Haluat siis tehdä itsestäsi pysyvän invalidin! Noiden murtumien korjaus ei onnistu aina kunnolla.


      • Anonyymi

        Älä nauti maitotuotteita eli kalsiumia,niin voit helpommin koittaa sen ranteen murtumista ehkä noin 70 vuotiaana kun osteoporoosi on iskenyt luihisi.


    • Anonyymi

      Mä haluun venäyttää mun käden ilman että se sattuu Mut miten mä pystyisin tekee sen?

      • Anonyymi

        Suututa miin veli nii sit ku se lyö siiut kätee nii se ainaki venähtää


    • Anonyymi

      öö tiiän et tää on vanha ketju, mut sit ku se käsi on murrettu nii mitä sit pitää sanoo? ”Joo läimäisin oven kiinni ku mu käsi oli välissä” tostaha joutuu laitokseen

    • Anonyymi

      Aloittaja on 9 vuotta sitten pyytänyt neuvoja eli varmaan tulee neuvot hieman myöhässä.

    • Anonyymi

      Ei kannata kaatua kiviportaissa, selkä tai olka saattaa murtua ennen kättä

    • Anonyymi

      Ei kannata ehkä tahallaan murtaa, itse, en tahallani:

      Nilkka, jossa kyllä aikaisemminkin ollut ongelma, neurologinen juttu, no arvioin itse että 2 viikkoa jotta paranee, eipä parantunutkaan sitten meni 3 kuukautta jotta pääsin eilen juurikin ostoskärryn tukemana isoon kauppaan ostamaan ruokia.

      Tärkeä parantumispointti, että pääsee ostamaan ruokaa.

    • Anonyymi

      Tää ketju on jotain 10 vuotta vanha emt mut silti viddu mä oon myöhässä...kertokaa lisää vinkkejä mihin viddu voin nauraa

    • Anonyymi

      Tää on tosi vanha ketju vrm jotai 10 mut silti lisää kommentteja koska sain tosi fiksun idean murtaa kyynärpään tai ranteen ei jalkaa koska en halu keppejä mielummin käsi mutta kertokaa vinkkejä!!!!

    • Anonyymi

      Osta vähintään 10 mm paksua köyttä ja vähintään 10 metriä, mielellään kaksikymmentä metriä ja sido se tiukasti ranteeseen. Sen jälkeen toinen pää kiinni johonkin periksi antamattomaan tolppaan. Sitten kovat vauhdit pyörällä, mopolla, moottoripyörällä tai autolla. Käyttämällä autoa saat parhaimman venähnyksen/murtuman.

      Ellei köyttä ole käytössä kymmentä metriä, voi käyttää minkä tahansa talon tai rakennuksen tikkaita apuna, eli taas sido köysi tiukasti ranteeseen ja sitten se köyden toinen pää tikkaiden yläpäähän niin korkealle että narun toinen pää (ranne) jää maasta pari metriä ja sitten hyppäät sieltä tikkaiden yläpäästä alas. Huom, jos olet yli kaksimetriä pitkä, köysi pitää olla lyhyempi, koska tarkoitus on ettei jalat ota maahan hypyn jälkeen, jolloin saadaan ranteelle maksimaalinen nykäisyvoima.

      Ellei ranne ole riittävästi vielä venähtänyt/murtunut, niin toimenpide voidaan toistaa riittävän monta kertaa.

    • Anonyymi

      ammu itseäsi päähän!!paljon pidempi sdairasloma!!! ei asetta ohimolle laita pyssy suuhun,kitalakeen kiinni!! kerran kirpaisee mut ei kauaan,eläke varma !!! Saat vielä kovia hguumeita kivun lievitykseen. Itse tehnyt sen 3 kertaa kun valtio ei ymmärrä minun opioidi tarvetta!!!

      • Anonyymi

        kyllä olen tehnyt melkein samoi...tein kyllä sen virheen ettei mutka ollut suussa!


    • Anonyymi

      käsi on amatööri hommaa!!! minulla on 22 kallon murtumaa ja menetin silmäni.minua työtiin biljardi mailalla päähän.ei satu mutta paljon hyviä lääkkeitä ja eläke 3000e/kk suosittelen!!!

    • Anonyymi

      Minäkin olen ampumisen kannalla.Ei ehkä ekalla kerralla sentään päähän niin kuin tuossa jokuneuvoi mutta vaikka selkärankaan tai munille??

    • Anonyymi

      On siinäkin syy tehdä pahaa itselleen vain siksi että voi olla poissa jostain. Ei kuule ole mitenkään asiallista. Jos et halua olla jossain, niin seiso sanojesi takana ilman käsien murtamista , ketään ei silti pakoteta mihinkään .
      Joten käsi joka on murtunut voi aiheuttaa tulevaisuudessa vahinkoa sinulle .
      Ajattele järjellä , ettet hommaa elinikäistä vammaa itsellesi.

    • Anonyymi

      Oko mahdollisesti tullut paperi kutsuntaan , kun ajattelet tuollaisia juttuja.

    • Anonyymi

      Joooo tulee vissii iha oikeesti neuvot hel~~ti myöhäs xdd

    • Anonyymi

      Kokeile vain vääntää nii kyllä se siitä katkiaa

    • Anonyymi

      jos tulee paperi kutsuntaan, menee, mutta kieltäytyy palveluksesta.

      mutta toiseksi, ei se armeija ole paha paikka,
      moni on tyytyväinen kun käy ja moni innostuu ja yrittää alikessun tai vänrikin arvoja.
      Myös työnantaja arvostaa armeijaa

    • Anonyymi

      Erkki sanoo huono idea:D

    • Anonyymi

      Jos haluaa murtaa käden ilman että sattuu kannattaa hellästi pomppia esim.Trampoliinilla tai lattialla kättä vasten

    • Anonyymi

      Kyllä se varmasti onnistuu

    • Anonyymi

      Keveri parikyt vuotta teki tuon, mutta armejija kutsui silti... kun parani.

    • Anonyymi

      Se on jo silloin mielen sairautta jos haluaa murtaa kätensä siksi että on mentävä jonnekin Se kun sanoo suoraan ettei halu mennä sinne jonnekin ja seisoo sanojensa takana.
      Se on aika valheellista touhua että joku sitten tykkäisi että sinua on sääli kun käsi on murtunut , et taida olla edes aikuinen vielä.
      Itse nuorena toivoin että pyörtyisin kun oli yksi tärkeä tilanne ja jännitin, vaan en pyörtynyt ja tilannekin joka ei ollut mieleeni oli meni siinä sujuvasti.
      Niin että sinä päätät jos et halua mennä jonnekin ja sanot Ei , sitten se sama mitä toiset sanoo, ihminen joka uskaltaa sanoa asiat kuten ajattelee pärjää aina paremmin maailmassa kun nämä valehtelijat joilla on milloin mitäkin mielessä .Laitila siitä itsenäinen elämäsi.

    • Anonyymi

      Itse kun olin suihkussa kaaduin suoraan käden päälle joten se sattui ja tuli pieni hius murtuma joten tässä on opetus jos et halua murtaa elimistöäsi niin pistä vähän saipuaa.

    • Anonyymi

      Käsi voisi murttua jos takaa oman käden päälle se on yksi vaihto ehto ainakin yksi mitten voi käden mustaa muuta en tiiä

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      353
      4006
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1749
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1497
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      199
      1268
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe