Aasialaiset naiset julmia ja ilkeitä?

aaasiaaa

Minulla on lapsi vietnamilaisen naisen kanssa ja koskaan en ole tavannut ihmistä, joka on noin ilkeä ja julma ja vaikka mitä. Se siitä aasialaisten naisten ihanuudesta. Olen tavannut naisen suomessa ja hän on asunut täällä jo 6-vuotta. Taitaa olla suuri myytti tuo, että kuinka miehen on hyvä olla aasialaisen naisen kanssa. Kyllä heidän luonne on niin erilainen kuin suomalaisten, todella äkkipikaisia ja suuttuvat aivan pienistä asioista. Hänen kaikki sukulaisensa ja tuttunsa tuntuvat olevan aivan samanlaisia, eli ei ole vain yksittäistapaus. Kertokaa, jos muilla samanlaisia kokemuksia? Koskaan en enää sekaannu ulkomaalaisiin naisiin ja minä kun pidin suomalaista naista hankalana. Lasta en kuulemma näe koskaan jos teen sitä tai tätä, sitä uhkausta tulee päivittäin.

14

2499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Moni kakku päältä kaunis.. niinhän sitä sanotaan. En kyllä miettisi jos lasta kaltoinkohtelisi, vaan hoitaisin eron tuotapikaa, huolimatta naisen uhkailusta. Kyllä täällä löytyy oikeutta vaikka kuinka yleensä oikeus onkin äidin puolella. Yritä saada jostain todisteaineistoa (esim naapurit, päiväkoti yms) varmuuden vuoksi. Tsemppiä, kyllä sä selviät.

    • Chom chom

      Olisi alun perin hyvä tutustua persoonaan eikä arvioida ihmisiä myyttien tai mielikuvien kautta. Olen nähnyt aika paljon vietnamilaisten parisuhteita, myös suomalaisten kanssa. Suurin osa elää vallan tavallista, onnellistakin perhe-elämää, jossa perhekeskeisyys ja toisten huomioiminen on itsestään selvää. Mutta olen myös nähnyt ihmisiä, joille toiset ihmiset ovat käyttötavaraa: ollaan yhdessä/kavereita niin kauan kuin toisesta on jotain hyötyä. Olen nähnyt ihan käsittämättömiä yrityksiä juonitella ja kääntää ihmisiä toisiaan vastaan. Mieheni ja minä ollaan valittu seuramme aika tarkkaan. Miksi tuhlata aikaa ihmisten kanssa, joiden elämänarvot ovat totaalisen erilaiset kuin meillä?

      Ihmettelit äkkipikaista luonnetta. Luonne on yksilöllistä, mutta yleisesti voisin sanoa, etteivät vietnamilaiset naiset mitään hissukoita ole. Hyvään kasvatukseen toki kuuluu tietty pidättyväisyys ja kasvojen säilyttäminen, ja puhetapa usein jo paljastaa jotain yhteiskuntaluokasta/sivistyneisyydestä. Toisaalta joistakin näennäisen pienistä asioista voidaan vetää pultit, jos kokee tulleensa loukatuksi.

      Kerroit, että puolisosi on asunut Suomessa jo 6 vuotta. Mielestäni sillä ei ole paljonkaan väliä. Oma kokemukseni on, että vaikka olisi ulkoisesti sopeutunut Suomeen hyvin ja osaa tässä yhteiskunnassa toimia, vaikutus parisuhteeseen ja perhe-elämään on täysin eri asia. Kodin seinien sisällä on eri maailma.

    • Asian beatu is a fraud

      Aasialaiset naiset näyttävät söpöiltä pienten vartaloiden ja kilttien kasvojensa kanssa.

      Sisältä voi paljastua, että ovat samanlaisia naisia, kuin kaikki muutkin. Eli osaavat valehdella, juonitella ja jättää ulkopuoliseksi. Aivan kuten suomalainen ja muun maalainen nainen.

      Älkää antako ulkonäön hämätä!

      Aasialaiset naiset eivät ole kilttejä ja eivät huolehdi miehestä paremmin kuin suominainen.

      Rahan perässä ottavat suomipoikia thainaiset ja filipinat.

      Miehen pitää osata huolehtia itse itsestään.

      • niin metsä vastaa...

        "Aasialaiset naiset eivät ole kilttejä ja eivät huolehdi miehestä paremmin kuin suominainen."

        No niin. Kun joku kommentoi stereotypiaa vastaan stereotypialla niin siinähän sitä ollaan. Kumpikaan näkökanta ei tietenkään ole oikea.

        Lisäksi pitää ottaa huomioon, että "aasialainen" ei ole yksi kulttuuri, kuten ei myöskään "eurooppalainen" - vai ovatko suomalaiset miehet maagisia rakastajia kuten ranskalaiset, tai puheliaita kuten italialaiset ???

        Niin, kaikki ranskalaisethan ovat tuollaisia, eikö ?

        Minulla on ollut 3 suhdetta aasialaisiin naisiin, (tarkennus: peräkkäin, ei samanaikaisesti), joista kaksi ensimmäistä lopetin, koska näin ettei yhteiselolle ole edellytyksiä.

        Kolmas johti avioliittoon vuosia sitten; ja olen täysin vakuuttunut siitä, että valintani on ollut oikea. Sen kontrastina on edellinen avioliittoni, yli 20v suomalaisen naisen kanssa.

        Pitkälti yhteistä noille Aasialaisille kulttuureille on yleensä perhekeskeisyys, joka näkyy myös siinä, että avioliiton odotetaan olevan pysyvä. Tyypillisesti, nainen on yleensä miehelle kuuliainen ja alistuva, pyytääpä/haluaapa mies sitä tai ei. Se nyt vain kuuluu kulttuuriin.

        Vielä vuosien jälkeen, vaimoni haluaa tehdä minulle kaiken mitä voi; leipoo, laittaa hyvää aasialaista ruokaa, jopa melkein joka ilta haluaa hieroa kipeää selkääni, jne. jne.

        En ole kuullut kenenkään suomalaisen miehen puhuvan vaimostaan yhtä ihanana kuin minun vaimoni.

        Mutta on kaksi asiaa joihin täällä kirjoittelevat eivät tunnu kiinnittävän huomiota, vaan latelevat stereotypioitaan joko aasialaisten (tai afrikkalaistenkin) puolesta tai vastaan.

        1) Motivaatio lähteä omasta maastaan. Lienee itsestäänselvää, että jos henkilö on ensisijassa motivoitunut tulemaan puolisoksi Suomeen, pitäisi hälytyskellojen soida, ei hääkellojen !

        2) Niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan. No, monille aasialaisille kulttuureille tuo konkreettinen "huutaminen" , mihin me miehet usein syyllistymme kommunikaatio-ongelmiemmekin vuoksi, on kertakaikkisen vakava virhe parisuhteessa - 100 kertaa enemmän kuin suomalaiselle naiselle.

        Mutta itse asia 2)-kohdassa on kuitenkin esimerkkiä oleellisempi; Jos suomalainen mies yrittää itse alistaa toisen kulttuurin naista (olettaen sen kuuluvan kulttuuriin), mies tuhoaa raskaasti tuon liiton perusteita ! Valitettavasti, olen nähnyt tällaista usein.

        Uskon, että tavallani elää avioliittoa, jossa katson, että hänen ihana käytöksensä minua kohtaan saa minulta samanlaisen vastakaiun, on suhteemme parempi nyt kuin vuosia sitten.

        Suosittelen samaa muillekin, yksi-tai monikulttuurisille suhteille.

        Syystä tai toisesta, tämä ei aiemman aviopuolisoni kohdalla kai sitten riittänyt. Aasia-Eurooppa 1-0.


    • Hemmetti

      En pidä enää Aasialaisista yhtään, minusta on tullut melkeinpä rasisti, niin ovat kokemuksia heistä huonoja. Lisäksi uutiset Kiinan julmuuksistä eläimiä kohtaan.

      • Asiaaa

        Väitätkö, että Kiinan julmuudet liittyvät kaikkiin kiinalaisiin? Aika suuri maa. Taitaa poliittisella johdolla olla omat punaiset linjansa, joka määrittää pitkälle.


    • Näin on pojjat

      Suominainen on paras nainen, jos on pakko nainen ottaa, he sentään käyvät töissä ja ollaan sen suhteen tasa-arvossa, kummallakin omaa rahaa. Raha on minulle miehenä tärkein asia parisuhteessa ja en halua elättää ketään, mieluummin päinvastoin.

      • kaikki myynnissä

        Olet oikeassa. Mutta kaikki luuserithan ei suomineitoa saa. Ottakoot edes venäläisen, joka on rotudaami eikä kauppaa alapäätään koko ajan niinku noi aasialaiset.


    • pieni epäilys

      Täällä noi yhdet ja samat äijät markkinoi ja myy aasialaisviivaa, taitaa olla paritusta toi.

    • yturiry

      Ap:lla pikku yleistys... yksi ihminen on veemäinen, niin koko mantereen miljardit ihmiset ovat

    • T1000

      Itse olen seurustellut nyt 4 vuotta vietnamilaisen naisen kanssa enkä enää suomalaisiin tyytyisi. Hän ja hänen vietnamilaiset ystävänsä/perheensä ovat rauhallisia eikä mitenkään äkkipikaisia. Hänessä on sopivasti konservatiivista perhekeskeisyyttä ja sukupuolirooleja mutta samalla liberaalia itsenäistä naista. Suomalaiset naiset nalkuttavat siitä miten miesten pitäisi tehdä enemmän sitä ja tätä mutta eivät ole itse valmiita tulemaan vastaan yhtään

    • meryssät

      Ja kaikki Itä-Eurooppalaiset miehet niinkuin esim. suomalaiset ovat mukavia, sopeutuvia ja joviaaleja :)))

    • Matiasö

      Juttusi perusteella satuilet, tarinaa koko juttu, no niitä on netti täynnä

    • Lukemistoa

      Tuossa on asiaa.
      Käsittelee aasialaisten/valkoisten suhteita.

      .

      https://www.reddit.com/r/hapas/comments/58rwna/read_before_posting_the_2017_eurasian_half_asian/

      Vaatii kyllä kielitaitoa, sivusto lienee USA:ssa,

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5750
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3637
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      221
      1836
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1752
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1202
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      29
      1155
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      278
      929
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      927
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      867
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe