Paljonko te saatte viikkorahaa?

emt

niin laittakaa ikä ja raha määrä
mä oon 13v tyttö ja saan viikos 20e mun mielest se on liian vähän

66

696

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • revolution!

      13v. nurmijärveltä 50e mun mielest se o tarpeeks kuen käytä kuitenkaa

    • Jumalautanytteidänka

      0€
      Vain lellipennut saa viikkorahaa. Mihin helvetissä voitte olla tyytymättömiä 20€/vk?

      • liian iso viikkoraha

        Olen 13v ja olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa mihin te tarviitte 20e ja 50e ja mun mielest se aika paljonko mihin te käytätte sitä itse saan 5e ja säästän kunnes saan haluamani summan.


      • liian iso viikkoraha

        Olen 13v ja olen samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa mihin te tarviitte 20e ja 50e ja mun mielest se aika paljonko mihin te käytätte sitä itse saan 5e ja säästän kunnes saan haluamani summan.


    • Taviiss

      70€ viikossa:D

      • lellikki

        90€ joskus 100€ että nii nimittäin oon lellipentu


      • 1+2=100000000€
        lellikki kirjoitti:

        90€ joskus 100€ että nii nimittäin oon lellipentu

        Mää saan joka pvä about 70€ mut vaan sen takia ku isi ja äiti miljonäärei:/


    • Lellitty...

      Mitä vittua sä oot 13v ja saat 20€ ja oot tyytymätön ite oon 15v ja saan 5€ Ja se kyllä riittää mulle iha hyvin

      • lao-shan-lung

        Erotuomari palkkioista tulee about 3000€/vuosi, eli alle 60€ viikossa. DJ hommista satunnaisia 50-1200€ palkkioita, eli keskimäärin noin 100€ viikko. Tähän päälle mahdolliset arvokisavoitot, joita nyt harvemmin tulee, ja palkinnot aika pieniä (esim. Mm hopea 400€ johon päälle seuralta 200€ stipendi) vanhemmilta en saa mitään, vaan eipä oikeestaan haittaa. Kotitöitäkään en hirveesti tee, paitsi teen aina safkat ja leikkaan nurmikon/teen lumityöt.


      • $£€¥
        lao-shan-lung kirjoitti:

        Erotuomari palkkioista tulee about 3000€/vuosi, eli alle 60€ viikossa. DJ hommista satunnaisia 50-1200€ palkkioita, eli keskimäärin noin 100€ viikko. Tähän päälle mahdolliset arvokisavoitot, joita nyt harvemmin tulee, ja palkinnot aika pieniä (esim. Mm hopea 400€ johon päälle seuralta 200€ stipendi) vanhemmilta en saa mitään, vaan eipä oikeestaan haittaa. Kotitöitäkään en hirveesti tee, paitsi teen aina safkat ja leikkaan nurmikon/teen lumityöt.

        13 vuotias olen, ja viikkoraha on 5€


      • samaa mieltä

        Samaa mieltä saan 5e ja oon 13v mulle se riittää hyvin ja mä ainakin säästän


    • Lellitty ehkä???

      en saa ollenkaa viikko- tai kuukaus rahaa kusaaan kerran kk kaudessa ostaa mitä haluan eli vaatteita puhelimen tietsikan jne jos tarten uuden tai uusia

    • xboxlivesyörahaa :(

      Saan 50-100€kuussa eli jotain 12-25€ vko mutta ne menee mun tilille jonne on kertyny jo n.7K ja sit isovanhemmilta joku 5€ 10€ 20€ satunnaisesti kun nähään ja sain synttärilahjaks yhteensä 250€ kymmeneltä ihmiseltä/viideltä pariskunnalta

    • vii.

      mitä tarkoittaa 7K ?

      seittemänkymppiä ? 70e ?

      • dk97

        K=kilo
        kilo=1000
        7 kiloa= 7000
        7K=7000

        vittu oot pälli


    • SU0M1337

      100TONZAA TULEE ISILTÄ JOKA KUUKAUSI JA UUS MERSU MULLE JOKA VUOSI MUTTA MYYN SEN AINA KOSKA TYKKÄÄN MYYDÄ AUTOJA J33J33

    • viviv

      Musta 20 e viikossa on aika hyvä. Ite saan vähemman ja oon sinua vanhempi ja pärjään sillä kyllä. Joskus pitää säästää jos jotai suurempaa pitää hankkia mut se on ihan ok sekin

    • en ole lellitty

      10€/kk ja oon 13v. Lisäksi saan 10€ jos saan kokeesta kympin ja 5€ jos saan kokeesta 9. Minusta se on sopiva määrä, kun asun tälläisessa pikkukylässä jossa ei oo kunnon vaatekauppoja.

    • hgfs

      20e/vk on vitusti! 840 vuodessa :O ite saan 50e/kk

    • saatte iha helvetisti

      5e viikossa, jos imuroin koko talon. (ja ei oo pieni talo!)

    • Tyttöjostain

      Toi ei todellakaan oo liian vähä -.- Ite saan kuukades 30e ja se välil tuntuu vähä liian pienelt, mut onneks saan ee rahaa

      • erittäin hyvin

        No itte saan 20e kuukaudes mut pitää tehä töitä sen eteen. Ja oon 11. :)


      • erittäin hyvin

        No itte saan 20e kuukaudes mut pitää tehä töitä sen eteen. Ja oon 11. :)


    • mitä helvettiä ?

      mitä helvettiä tää saa jotkut 30/vko --> mitä vittua :DDDD? ite saan 20/kk... onks teiän vanhemmat niinku ihan vitun rikkaitaki ja sit viel selitätte et se ei oo tarpeeks..

      • auto7

        No lol!!! En saa ikinä yhtää rahaa enkä myöskään tarvii. Oon 11v


      • pokemoni
        auto7 kirjoitti:

        No lol!!! En saa ikinä yhtää rahaa enkä myöskään tarvii. Oon 11v

        9v ja 200e/viikko Oon ihan tyytyväinen. Mut se menee suoraan säästötilille


      • NÄLÄNHÄTÄ
        pokemoni kirjoitti:

        9v ja 200e/viikko Oon ihan tyytyväinen. Mut se menee suoraan säästötilille

        ole hyvä ja vedä kä***n


      • pian 11wee
        NÄLÄNHÄTÄ kirjoitti:

        ole hyvä ja vedä kä***n

        pokemoni, saat vuodes jtn. Tuhansii! Mikä lellikki.


      • pokemoni
        pian 11wee kirjoitti:

        pokemoni, saat vuodes jtn. Tuhansii! Mikä lellikki.

        en saa käyttää niitä. Mut ei mun tarvi ku saan kaikkee esim. sain eilen kalagsy note 3 puhelimen. Ja mitä toi tarkottaa vedä käteen?


    • haaah

      ite en saa yhtään viikko tai kuukausi rahaa, mutta ei mun ite tarvi ostaa mitään käyttötavaroita . poika 15-v

    • tyttö

      oon 13v ja saan viikkorahaa 5 euroo

    • Rahaa tekemättömästä

      Olen nyt 16v , enkä ole saanut 10vuoteen mitään viikkorahoja, kuusivuotiaana sain "lauantai" karkkipussin, mutta ei rahaa.
      Ja olen kiitollinen perheelleni tästä!
      Olempahan itse oppinut hoitamaan raha asioita ja tekemään rahaa, eikä se todellakaan kasvapuussa.. niinkun te monet viikkorahan ansaitsevat ilmeisesti luulette. Raha on kovan työn ja vaivan takana, toivoavoi jotta tekin sen opitte ennenkuin muutatte omillenne..

      :DD helkkari vie..

      • Onnellinen :)

        Olen 13 vuotias. Meillä ei oo varsinaista viikkorahaa, vaan me tehdään itsenäisesti, ja saadaan sen mukaan; joskus 7, 0.20, 3€... Ja jos halutaan.jotain nii kysytään, yleensä käy. Itse en oikein tarvitse rahaa,ja mull on Olli yhteensä elämäni aikana n.500€, sisarukseni (saa tulevaisuudessa)kaks kertaa enemmän (3 ja 9 vuotiaat


    • Koht 13v Poika

      Ja saan 20€ kuukaudes riittää iha hyvi

    • Liian vähän

      Saan Viikos vaan 228916312638921639217321073972103790271382730128730217301273920173921379210739217Euroa mut se ei riitä kaikki menee yleensä Mars patukoihin

      • laskelmoija

        tuolla rahalla saa 238916312638921639217351073972103790271382730128730217301273920173921389210769217 mars patukkaa

        Paitsi jos ostat uimahallin automaatista niin saat
        229916312638921639217321074072203790271382730128730217301273920173921379210739217 patukkaa
        paitsi ettei mihinkään automaattiin mahdu niin paljoa joten saat 50 patukkaa automaatista
        toisaalta voit mennä kahvion varastaan ja nyysiä lisää patukoita jolloin tulos on 650 mutta jos nyysit ne, et maksa mitään. Ja jos ostat 500 000 000 000 000 patukan erän se mkasaa 218916312637921639217321073972103790271382730128730217301273920173921379210735217 eli monta gigamegatriljoonaa vähemmän. Mutta jos vanhenpasi antavat noin ison summan niin maksat myös varmaan veroja. verot vähennätään summastasi niin sinulle jää 227816312638621639217321073972103790271382730128730217301273920173921379210739217 ja tällä saa 227916312638421639217321073972103790271382730128730217301273920173926379210739217patukkaa


    • gbehyjt11

      en saa lainkaan viikkorahaa vaikka teen kotitöitä paljon ja ruuan aina ja oon 16 w. että en saa vielä edes opintotukea ja oon lomat töissä saadakseni rahaa koulukirjoihin kun oon lukiossa nii neki pitää ite ostaa... joskus saan kaupasta karkkipussin tai sit jotai hyviä hedelmiä. Minun perheeni ei todellakaan oo rikas , porukat eronnu ja äiti tienaa 2000e/kk (puhelinmyyjä)mikä on ihan hyvin mutta siitä menee 60% verotukseen (pitkä tarina) ja iskä tienaa n.500-800e/kk (rengasmyyjä) toi palkka riippuu vähän ajankohdasta,loppu syksystä ja keväästä... että saat olla todella onnellinen tohon 20e/vk vaikka tällä tyylillä miten ite saan rahani oppii parhaiten rahan käyttöö ja nii asun isälläni

    • Se yks...

      Oon 13v ja saan 5e kuukaudessa. Teen hirveesti töitä sen eteen ja se riittää hyvin minulle :)

    • rahaa on

      Oon 14 v. ja saan 20€ kuukaudessa. Pärjään sillä tosi hyvi ja oon saanu rahaa säästöönki joten en suoraan sanottuna tajuu mitä valitatte :D

    • wilperiinazz

      Oon 00 ja saan 40 kymppii kuukaudessa mun tilille ja joudun ostaa vatteet ja eväät harkkoihin kaikki ite!! Se riittää iha hyvin ja saan jaso todistuksista rahaa!! 10=10€ 9=5€ 8=3€ ja munkeski arvo on yleensä 9 tai jotain sinne päin!!

      • Palko vai vähä?

        Mä oon 01 ja saan joka viikko 2.50€. Kokeista saan kympil alkavast kympi ja ysil alkavast vitose.synttäreil saan sellase about 300€. Mitä mieltä ootte tost? Ostan ite vaatteet, mut vanhemmat kyl ostaa kengät ja takit. Mitä mieltä ootte?


      • 20e on paljon..
        Palko vai vähä? kirjoitti:

        Mä oon 01 ja saan joka viikko 2.50€. Kokeista saan kympil alkavast kympi ja ysil alkavast vitose.synttäreil saan sellase about 300€. Mitä mieltä ootte tost? Ostan ite vaatteet, mut vanhemmat kyl ostaa kengät ja takit. Mitä mieltä ootte?

        Oon 13v poika ja saan sen 2e-5e viikossa ja se riittä minulle ihan hyvin.


    • tohtorisyker0

      Saan viikossa 30€ - 40€, josta 27€ menee harrastukseen.

    • Paskasaatana69

      16 kohta seittemäntoista v poika 10€ viikos.
      Ehä se mihinkää riitä, ainakaa nykyhinnoila, mutta pitää vaa sit sopeutuu... Esim jos ostaa maxiaskin röökii yhelle viikolle ni hyväksyy sit sen et sinä viikkona ei käyä pitsalla. Näin se vaa menee, oon koettanu ehottaa et jos saisin enemmä rahaa mut kun ei nii ei. Keräilen tosin pulloja ja niistä saa oikeesti yllättävän hyvin rahaa.. lainaan kavereille rahaa ja otan korkoa.
      Ja jos haluaa ajatella positiivisesti, ni aikusena ja työssäkäyvänä, oha sillonki kaiken mailman velkoja, vuokria ja veroja maksettavana, että pitää sitä rahankäyttöö säännöstellä.. Tuleepaha harjoteltua jo täs vaihees.

      • rahaton

        Mä oon koht 13 ja saan viikos 4€. Siitä vähennetään aina tekemättömistä läksyistä 0,50 ja sotkusesta huoneesta saman verran. Musta se on ollu ihan sopiva, mut ku katoin noit paljon muut saa viikkorahaa ni heräs kysymys et mist teiä vanhemmat oikee ne rahat repii ku meillä faijan tulot on sellaset sähkömiehehe harjottelusta, paljo siit ikinä tuleeki ja mutsi on työtön. Oon yleensä aika paljon ilman rahaa ku mun pitää ostaa vaatteet tms. omilla rahoilla. Mut isot ostokset menee mutsin ja faijan kaa kulut puoliks esim. jos ostan jonku 300 eukan pyörän ni vanhemmat maksaa siit 150(eli molemmat maksaa 75€)


    • Tyttö 14

      Ite saan kuussa 80€ jolla sit ostan itelleni kaiken muun paitsi ruoan ja puhelinlaskun. Kuulostaa paljolta ja yleensä jääkin joka kuulta kymppi tai pari seuraavalle, mut kyl sitä sit meneekin kun useempi meikki loppuu samaan aikaan tai sukat alkaa nuhjaantuun yms. :D Isommat ostokset, kuten kunnon talvikengät tai takki on sellasii kans mitä porukat maksaa, samoin salikortti 70€/2kk

    • €n $aa viikkorahaa

      Mä en saa yhtään viikkorahaa, en oo myöskään ikinä saanu mitään viikkorahaa.

      Sit jos joskus lähen harvoin kavereitten kaa leffaan tms. niin äiti saattaa antaa kympin pari mukaan. Samoin kun jotakin leirejä ulkomaille suostuu vanhemmat maksamaan kun en saa viikkorahaa

      • ~÷`₩~₩~~₩₩₩`₩₩`

        Mä en ymmärrä mite joku voi olla tyytymätön siihe että saa viikko rahaks 50€.
        Mulle riittää viikkorahaksi iha hyvi 5€ ja sillä saan viikos iha hyvi jotaki.


      • trollaaja
        ~÷`₩~₩~~₩₩₩`₩₩` kirjoitti:

        Mä en ymmärrä mite joku voi olla tyytymätön siihe että saa viikko rahaks 50€.
        Mulle riittää viikkorahaksi iha hyvi 5€ ja sillä saan viikos iha hyvi jotaki.

        No mä en saa viikko rahaa mut silti ei vit** haittaa työ ootte tyytymättömiä 20 ei perkele sanon minä.


      • Minä
        trollaaja kirjoitti:

        No mä en saa viikko rahaa mut silti ei vit** haittaa työ ootte tyytymättömiä 20 ei perkele sanon minä.

        Saan 40e kuukaudessa mutta teen sen eteen töitä enkä hirveesti saa ylimäärästä rahaa jos meen leffaan ym. Oon kyllä tyytyväinen mun viikkorahaan ja mun mielestä sen on kuitenki aika paljo rahaa kuussa


    • Lissu 11v

      Siis saan viikossa vaan 130€

    • 11v 4e

      11v ja 4e

    • minecraftertomi04

      oon 10 wee ja saan viikossa 80euroa käteistä ja isi laittaa joka kuukausi mun sääsötilille 300euroa. mun mielestä saan aivan liian vähän rahaa, koska en saa tolla ku vaan suihinoton viikossa :-(

    • ihmettelenasennettas

      sinuna olisin ihan tyytyväinen tohon summaan viikossa. ite olen -00 syntynyt ja en mitään viikkorahoja saa ollenkaan, vaikka en kyllä mistään köyhästä perheestä olekaan. et oopas nyt ihan tyytyväinen tohon summaan minkä saat, pärjäät sillä todella hyvin, jos mäkin pärjään sillä etten saa ollenkaan.

    • Rikkaat vanhemmatko

      Muksut c'moon, jos saatte monia kymppejä kuussa/viikossa niin yrittäkääpä vaikka säästää sitä johonkin isompaan ostokseen. Ette kadu vanhempana..
      Tai säästäkää vaikka pidempään. Karkit/pelit yms.eivät ole välttämättömiä, mutta äkkiä tulee vastaan se aika kun tarttettaisiin mopoa/korttia/autoa/korttia tms.
      Mutta toki jos perheen tapana on kasvattaa lapset "pappa be daalar" tyyliin niin tuhlatkaamme kaikki, ja opitaamme se että perhe kustantaa tulevaisuudessakin...

    • Rikkauttarakkaudella

      Pyöreät 0,00,-

    • turhamurha

      Mä saan kuukaudessa 30e tai 50 e et turha sanoo et liian vähän!

    • 15vee

      Oon 15vee jätkä ja viikos saan 75 egee, eikä oo muuten vitsi, vaan ihan tosiasia, mun mielestä se ei oo vähän mutta ei se myöskään paljoo oo :/

    • tyytyväinen

      Oon 13w ja saan 5 € viikossa jos kaikki kotityöt on tehty enkä saa yleensä shoppailurahaa koska yh-isä ja oon ihan tyytyväinen, mut sä kehtaat valittaa vaik saat 20€/vk, teetkö ees töitä sen eteen??

    • saan 70€ paitsi jos jään kii röökäämisest:D vitun ämmä mutsi ei ymmärrä mun keho on mun omal vastuul-.-

    • rahaton:D

      oon 13 v tyttö ja en saa mitää kun joudun aina tekee hirveesti töitä rahan eteen. jos teen hirveesti töitä saan ehkä 1-5e...:(

    • JJHGJ

      10v: Kuukausiraha 10€ mutta ei aina makseta:(

    • ------------

      13v. 0€.
      Olen tyytyväinen koska jos tarvitsen jotain saan kyllä heti sen rahamäärän, koska en saa viikkorahaa.

    • En saa yhtään viikkorahaa, enkä oo ikinä saanukkaan. Äiti ei myöskään maksa mun vaatteita, koulutarvikkeita tai muitakaan tavaroita. En myöskään saa itse päättää, mitä rahoillani ostan.

      Repikää siitä!

      • Oon muuten 13.v. tyttö. Unohin sanoo.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe