Millainen paikka kajaani on asua?

Nainen19v

Muutto olisi sinne edessä ja olisi kiva tietää millaista porukkaa siellä asuu. Onko ihmiset sosiaalisia, mukavia, helposti lähestyttäviä? Millaiset liikunta mahdollisuudet? Millaisia miehiä..?

114

4938

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vink-Vink!

      Suurinosa sisääpäin vetäytynyttä porukkaa, mitä nyt kaljahuurteisena uskallettaan avata suu. Kovia ollaan valitettavasti juoruamaan ja mitä liikuntaan tulee , saleja löytyy - kannattaa kuitenkin tehdä oma "kiertoajelu" , jos tykkää itekseen treenata / mihin aikaan...-hinnat on räätälöity siten että kuntosaleilla mistä löytää uusia laitteita / toimivia ja hyvän ilmanvaihdon , saa maksaa. Lith:listä suosittelen ostamaan lenkkarit ja painumaan kesäisin asfaltti juoksuun - halpaa ja ei haise toisten hiki.-Tsemppiä! ja tervetuloa.

      • huuugopeikko

        missään muuallahan ei tapahdu mitän tuollaista? Herätkää pahvit.


    • Kiitti nyt riitti!

      Älä hyvä ihminen sitä virhettä tee, että tänne muuttasit!! Itse asunut täällä puolitoista vuotta ja pitkän odotuksen jälkeen kuukauden päästä vihdoin ja viimein pääsen täältä pois, takas sivistyksen ääreen! Täällä ei ensinnäkään ole töitä! Huora ämmät jallittelee varattuja miehiä!! Ihmiset ovat hemmetin sisäänpäin kääntyneitä, ei suvaita ulkopaikkakuntalaisia ja pitkin nokanvartta vaan katsellaan..Ja mitä miehiin tulee, ovat väkivaltaisia ja juoppoja! Aivan hirveä paikka asua ja elää!!!!!

      • Huh huh

        Juu,-samaa mieltä -tosin kokemusta on yli 30 vuotta. Mutta ei sitä tiiä tietenkään mennä sanomaan valmiiksi -jotta mehtään sinullakin menöö. Tuu testaa paikka ja kuuntele hyvinkin määrätietoisesti mitä yrittäävät selittää sulle. Elä vaan paljasta heti "kaikkia kortteja".....-asu ensin ainakin puoli vuatta & mieti sitten -kehen luottaa ettei asiasi heti oo jossain paikallis-lehden "yleisönosastolla" tai naapurin ukon työpaikalla -hillomunkki keskustelun lomassa , pää-aiheena.. Korvat auki - SUU KIINNI!


      • sivistynyt kajaanila

        sellainen kirjoitus sitten... no tällaisiakin ihmisiä on jotka eivät ole mihinkään tyytyväisiä vaan odottavat että kaikki kannetaan eteen, eikä sekään riitä. Tällaiset ihmiset eivät viihdy missään, eivät edes oman päänsä sisällä. Onneksi tämäkin esimerkki on jälleen vaihtamassa paikkakuntaa. Yhtään väkivaltaista juoppoa miestä en tunne, no ehkä juopon, mutta pääosin ihan tavallisia mukavia miehiä. ja Sivistys lähtee aina kuitenkin ihmisestä itsestään.


      • VINKKEJÄ -tosiaan.
        sivistynyt kajaanila kirjoitti:

        sellainen kirjoitus sitten... no tällaisiakin ihmisiä on jotka eivät ole mihinkään tyytyväisiä vaan odottavat että kaikki kannetaan eteen, eikä sekään riitä. Tällaiset ihmiset eivät viihdy missään, eivät edes oman päänsä sisällä. Onneksi tämäkin esimerkki on jälleen vaihtamassa paikkakuntaa. Yhtään väkivaltaista juoppoa miestä en tunne, no ehkä juopon, mutta pääosin ihan tavallisia mukavia miehiä. ja Sivistys lähtee aina kuitenkin ihmisestä itsestään.

        "sivistynyt kajaanila" ..............suu-auki tosiaan luin " no ehkä juopon" :) hienoa ! Mä tunsin ennen paljonkin - tahtoovat olla hyvin moni Paltaniemen hautuumaalla ! Ja A-Klinikkka löytyy Kajaanista myös ! Turha tässä on tehdä liian kaunista vaikutelmaa...-mutta on niitä muutamia todella ihania ihmisiä Kajaanissa mutta tuskin Baarista ne ensimmäisenä - valomerkin jälkeen löytyy !!!!


    • Jäpä87

      Kylläpä täältä mukaviakin ihmisiä löytyy... Kaunis paikka kesäsin talvella hiukka masentava mutta mikäpä paikka ei olisi ! Hyvä jos auton hommaat julkiset ei oikein toimi... Toivottavasti tulet viihtymään etkä anna toisien juttujen masentaa Tervetuloa :)

    • Kajaanilainen87

      Kylläpä täältä mukaviakin ihmisiä löytyy... Kaunis paikka kesäsin talvella hiukka masentava mutta mikäpä paikka ei olisi ! Hyvä jos auton hommaat julkiset ei oikein toimi... Toivottavasti tulet viihtymään etkä anna toisien juttujen masentaa Tervetuloa :)

    • oi oi
    • El Bimbo vai Bambo

      Rantapuisto on sekakäyttäjien / sekopäiden paikka , kierrä se ainakin lämpimänä kesäaamuna / viikonloppuisin kaukaa.....-Paltaniemi on kaunista jos haluaa katsella "maalaisidyliä" -vaikka JUNTTEJAHAN myö täällä ollaan kaikki. ...em.paikassa saat olla ainakin rauhassa..AUTO kannattaa tosiaan hankkia. ELÄMÄ on...

    • Parta ajamatta

      Kajaani on kaikin puolin mukava paikka. Kaupungin keskusta on tiivis, kaikki on lähellä kävelymatkan päässä. Me miehet olemme järjestään ihan Ridgen näköisiä. Kainuulainen on tunnetusti sellainen että se katsoo vierasta vähän pitempään ennen kuin virkkaa mitään, mutta kun lähestyt rohkeasti niin kyllä sitä juttua piisaa. Meillä on nyt uupouusi uimahalli ja muita liikuntapaikkoja liikaakin. Työttömiä tahtoo olla kovin paljon, mikä sitten aiheuttaa lieveilmiöitä.

    • kajaanilainen92

      Tervetuloa tänne vaan! Kajaani on hyvä paikka asua. Keskustassa kaikki palvelut kävelymatkan päässä, liikuntamahdollisuudet hyvät varsinkin jos kehtaa ajaa sotkamoon/vuokattiin. Ihmisetkin pääosin mukavia, toki poikkeuksiakin löytyy. Itse olen asunut 2 vuotta ja ei ole ollut valittamista! :)

      • juuuuuuuuuuu

        En lukenut tekstiäsi tarkasti , sori. Mutta Sotkamo EI kuulu Kajaaniiin !!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • aikaansa edellä
        juuuuuuuuuuu kirjoitti:

        En lukenut tekstiäsi tarkasti , sori. Mutta Sotkamo EI kuulu Kajaaniiin !!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Ei vielä mutta kuntaliitosten myötä saamme sotkamon, talvivaaran ym. muuta mukavaa iloksemme, joten hiljaksiin sinunkin tulee alkaa totutella realiteetteihin.


    • KOKEMUSTA

      Unta ootte varmaan nähny tai putkasta juuri päässy. Kajaanissa on eläkelläiset ja muutama nuorikin IHANIA ihmisiä, eli ei kaikki. Muihin en halua ENÄÄ tutustua.

    • kelekka

      Jos mehtuu- ja erähommista tykkäät etkä oo korkeakulttuurisen elämäntavan perrään niin Kajaani on silloin ok paikka, on muuten hyvät kelekkareitit ajella.

    • Nainen19v

      Entäs minnepäin kajaania kannattaisi muuttaa? Tykkään jos lähellä olisi vähän luontoa, mihin pääsisi lenkille, mielellään myös kävelymatkan päässä keskustasta, sillä minulla ei ole ajokorttia..

      • VINKKEJÄ

        Oravantielle-suosittelen , jos meinaat kaupungin vuokra-asuntoa -parhaat kokemukset em. asunnoista, -lähellä kaupunkia ja vimpelin-"urheilukeskus" myös jne.., -mutta muuten keskustasta löytyy yksityisiltä paljon tarjontaa...-muista vielä : ELÄ OTA alinta kerrosta , -jos meinaat ilman eareita nukkua.


      • lenkkikaveriksi?

        Purola, Puistola, Keskusta ( löytyy paljonkin vapaita vuokra-asuntoja ), etu-Lehtikangas, Teppana. Siinäpä ne jotka läheltä keskustaa löytyy. Purolassa lähinnä omakotitaloja. Teppanassa kerrostaloja, siinä etuna vesiliikuntakeskus ja Pöllyvaaran ulkoilumaastot. Tervetuloa Kajaaniin :)


      • yes poks

        HUUHKAJANVAARAAN TIETENKIN! siellä se mörrimöykky asuu ja sillä on suuri MOLO.


    • Jos töitä haluat..

      .. Niin täältä niitä et ainakaan saa. T. Työtön kajaanilainen

      • työtäpukkaa

        hommaa ammatti tai kysele... ite kokeilin ja ekan puhelun jälkeen olin töissä... :P


    • Työtön

      Ei töitä, ei miehiä, eli kajaani on perseestä.

    • 25 -35

      Puhua vai oma pulesta meitä ola lohtaja abc palo hyvää miheä.

    • <=3 ja (|)

      Kajaanilaiset ovat hyvin mukavaa ja sopuisaa väkeä. Kaikki.

    • neuvonantaja

      Asuinpaikaksi suosittelen yläkaupunkia, Purolaa tai sitten ihan keskustaa. Tosin ei juuri mistään ole kuin kävelymatka luontoon, ei edes keskustasta! Ainoa paikka, jota kannattaa välttää asuinpaikkana on Lohtaja - siellä kyllä on luonto lähellä, mutta niin myös narkit, juopot, vankilasta vapautuneet ja mannet.. sekä tietysti mamut:)

    • Nainen19v

      Kiitos vastauksista! Olen itsekkin kuullut että siellä tursuaa pakolaisia joka tuutista! Eivät taida kuitenkaan olla mitään kovin väkivaltaista sorttia..? Pari vähän huonokäytöksistä tummaa olen tavannut ja jäänyt ehkä vähän kammo :(

    • G.Rynderi

      Oksatiellä on kanssa viihtyisiä, luonnonläheisiä ja kansainvälisen tuulahduksen tarjoavia edullisia asuntoja tarjolla

      • Oksatiellä

        Tota noin.... kyllä ne Pietarin rivarit on lievästi sanottuna ylihinnoiteltuja kuntoonsa nähden. :(


    • Pklainen

      Oksatiellä ei tietääkseni ole kerrostaloja/rivitaloja, jos jotain yksiötä meinasit..?

    • Riippuu minne joutuu

      Riippuu siitä missä asuu ja onko oikeissa töissä :D eli hyvällä alueella missä ihmiset käy oikeissa töissä on tietysti mukavaa ja kivaa porukkaa ja miehet kunnollisia jne ja alueilla mihin on kasattu kaikki työttömät, tukitoimissa olevat yms on tietysti . . . niinku tiiät :D

    • kotokajaus

      Muualle muuttaneena sanoisin,että Suomen parhaat mahdollisuudet liikuntaan,Vuokatti mukaan lukien ja hienot maastot sekä nyt käytyäni uudessa uimahallissa jossa upea sali niin mitäs voisi toivoa. Työttömyyttä on nyt maapallon ympäri, itsestä riippuu Se osa-alue ja voivotella saa jos haluaa tai kotona oleilla,sekään ei ole kielletty. Vähän aikaa asuneilla koti-ikävä mikä rassaa ei paikka, jos ei ole muita niin on vaikeampi sopeutua,sehän on selvää. Toki itsestä kiinni ja noin nuori niin hyvin menee,kun löydät hyvään miehen, sitä ei voi taata mistään, yksi jossain vaeltaa, mutta seuraa varmaan saat..

    • Kätevä_vaimo

      Tervetuloa. Suurin osa mukavaa porukkaa, muutama joutilas nettikirjoittelija jotka koettavat dissata kaiken mahdollisen. Kun Kainuulaisesta ihmisestä kerran saat ystävän, se suhde kestää. Liikuntamahdollisuudet loistavat, Kajaanissa uusi vesiliikuntakeskus, Vuokatissa uimahalli ja kylpylä, Suomen parhaat hiihtomaastot, hiihtoputki, kaikenlainen liikunta onnistuu. Miehet vähän jässiköitä, mutta kyllä sellaisestakin pienellä vaivalla hyvän miehen saa.

      • KARTTAPLLO

        VUOKATTI ei oo Kajjjanissa !


      • porkat posrtuassa

        Hiihtämäänkö kysyjä sanoi tänne haluavansa???


      • U R P O
        porkat posrtuassa kirjoitti:

        Hiihtämäänkö kysyjä sanoi tänne haluavansa???

        Lue tarkemmin näitä T E K S T E J Ä !


      • DISSOTAAAA!!!!

        Kajjjjaanilaisena -miten voit käyttää sanaa : "DISSATA" ???? myö ollaan juntteja - ja juntteina pysytään. Punaniskoja !


      • döktö

        Onko lääkkeet unohtunut. sinun mukavuutesi on psykiatrisessa pakkohoidossa.


      • 3t43q4t34t
        KARTTAPLLO kirjoitti:

        VUOKATTI ei oo Kajjjanissa !

        niinhän tuossa lukee että Vuokatissa. Sehän on sen paikan nimi? Eihän siinä väitetäkään missään että Vuokatti on Kajaanissa? Kajaanissa vesi..., vUOKATISSA... HÄ? Mitä kohtaa et ymmärtänyt?


      • hemmabeasto
        döktö kirjoitti:

        Onko lääkkeet unohtunut. sinun mukavuutesi on psykiatrisessa pakkohoidossa.

        No hei... Olen viihtynyt hyvin Kajaanissa yli 40 vuotta. Ja siinä välissä asunut 10 vuotta muuallakin ja aika monessakin kaupungissa, jopa ulkomailla hei! Viihtyvyys on ihan omasta itsestään kiinni. Jos on ongelmia omassa päässään, ei viihdy missään.


    • jock jock

      Täällä on J-Pennanen.

    • EX-Liikkeenh.K:ni

      Lue minun viestejä niin tiedät, itse olen mukavimmasta päästä, rento ja seurallinen mies, mutta sinä olet liian nuori minulle niin ja huumorintajuinen. Lue minun viesti, jonka nimimerkki on EX-Liikkeenharj.K:ni. Olen huomannut kajaanissa asuessani, että en saa olla mukava, rento, kiltti, lapsirakas, hauska, huumorintajuinen, ymmärtäväinen, ulospäinsuuntautunut, oma-aloitteinen, taiteilija, kokkaava mies, leipova mies...kaikki elämäni asiat käännetään negatiiviseksi ja huonoksi, harrastan myös karaokea, en ole juoppo, olen ylipainoinen, olen asunut yksin 20 (Olen 44-v.) vuotta, olen muihin katsottuna erilainen persoona, olen sosiaalinen....en suosittele kajaania sinulle, toinen...en suosittele sotkamoa sinulle...jos muutat tänne kajaaniin niin harkitse erittäin tarkoin mihin porukkaan menet..nimittäin täällä "kiehuu" KATEUS!!!

      • EttÄ näin.

        Naulan kantaan - kateellista kansaa, suurin osa. Ja muiden asioista ollaan liiankin perillä - että "nuilla menee vieläkin huonommin kuin meillä" ! -vaikkei tuntisi koko ihmistä / ihmisiä ollenkaan. Koita pärjätä -uusi tulokas !


      • Leppoisa mies

        Minäkin olen mukava ja leppoisa, enkä kadehdi ketään, mutta nämä muut kadehtii ja ovat valittajia.


    • Kotirouva

      Ei minusta kajaanissa ole niin sivistymätöntä, kateellista porukkaa kuin muut antoivat silloin ymmärtää, kun tänne tulin.. Vaikka pakko myöntää että paikalliset ovat ehkä vähän ujoja!

      • Näin on

        Ujous on meillä geeneissä ja kateus on katsojan silmissä.


      • Aeto kaenuulaenen
        Näin on kirjoitti:

        Ujous on meillä geeneissä ja kateus on katsojan silmissä.

        Ei kajaani-\kainuulaiset olet minusta ujoja! Tai sitten olen nähnyt aina kainuulaiset humaltuneena eri näköisistä aineista..


    • evp m...

      Hyvä täällä asua sopivan kokoinen kaupunki on. Olen asunut 35 v hyvin viihdyn täällä.

    • Teppana on lähellä

      Teppana tai ydinkeskusta.

    • Rami. A. Sisti

      Miksi mennä ulkomaille.......tule Kajaaniin. Tosi kansainvälinen meininki katukuvassa. Ihonvärissä löytyy laidasta laitaan.
      Suomen suurin mamu-keskus.

    • pysykää pois

      Varokaa muuttamasta tänne Kättöön Ketotielle jossa asuu kuuluisa Kätön Matti joka kyttää työkseen naapureita.

    • Minänaenen

      Elä sinä likka tule tänne meidän miehiä viemää! Mamuja saat kyllä ottaa vaekka kaksi..

      • Nainen19v

        En oikee mamuista.. Suomi mies on paras! :)
        Niistä kuntosaleista vielä että mitä suosittelisitte?


      • wefsdf
        Nainen19v kirjoitti:

        En oikee mamuista.. Suomi mies on paras! :)
        Niistä kuntosaleista vielä että mitä suosittelisitte?

        Uuden vesiliikuntakeskuksen kuntosali vaikuttaa parin käyntikerran jälkeen tosi hyvältä.


    • piuiyu

      Täällä on komeita poikia cittarin eteinen täynnä ,menehän katsomaan sopiva itselles kun muutat.

      • Valio joukkoa

        Voi valita eri tuoksuilla.


      • Marjaleena

        Pyhpah, ne miestä ole nähnykkää.


    • Fantastinen paikka

      Yleensä ne jotka sanoo että Kajaanilaiset ovat kateellisa ovat todellisuudessa itse kateellisia tai he ei hyväksy muiden mielipiteitä, koska muut ei suostu tanssimaan heidän pillin mukaan niin muut on kateellisia.

    • Iihanamuija

      Ei täällä mitään kovin kummosia miehiä ole..

    • Lutkaksi kutsuvat

      Uimahallin kuntosali on paras! Ja miehiä täältä löytyy joka reiälle ;)

    • Paluumuuttajat...

      Kiva paikka asua, pari kyrpää tullut omaa rauhaisaa eloa häiritsemään.
      Mutta kaikenkaikkiaan kiva pieni kaupunki.
      Puolet juntteja jostain kainuun perämailta, mutta harvemmin niistä haittaa.
      Oikeastaan kiva reurata niitten toilailuja älykkäämpien joukossa.

      • korpi1

        Paras kaupunki suomessa, en lähde ikinä pois täältä


    • sosiaalinen pummi

      Kyllä täältä löytyy ihan samanlaisia ihmisiä kuin muissakin paikoissa... hyvät liikuntamahdollisuudet on kyllä ja muutamia komeita miehiäkin saattaa joskus kävellä vastaan... hullujahan ne kyllä on,siis ne komeimmat :D

    • Aeto kaenuulaenen

      Muuta vaekka kuopijjoon, sinne se minähi menin karkuun kaenuuta, enkä päeveekää kadu!

      • 114-50v.

        Elähä Matti iliveile turhaan. Kun se alkuinto sammuu, niin Kuopio onki meleko tyly paekka. Routa porsaan jne..............

        Kukatkaan ei kuki ennää.


    • sehrihvi
    • Unohda muutto

      Pysy vaan kaukana tyttö koko paikasta. Suurin osa sisäsiittoista porukkaa ja sehän näkyy tietynlaisena hulluutena. Sukua keskenään ovat sotkeutuneet toisiinsa aikojen alusta. Ja hulluushan periytyy sukupolvesta toiseen. Sisäsiittoisuus on ollut myös tutkimuksen kohteena näillä alueilla. Ja nepotismi, hyväveli-järjestelmä yms. kukoistaa eri hallinnonaloilla eli asiat ei suju, jos ei sattumoisin ole ketään tuttua antamassa apua asioiden hoitamisessa. Kannattaa kiertää kaukaa kyseinen seutu, ihan omaa hyvääsi ajatellen :) Ja kateus, enpä ole kohdannut missään muualla niin suuressa mittakaavassa kuin täällä.

    • Marjaleena

      Hyvä paikka muuten, mutta täältä et miestä löydä! Kaikki lihavia, ilkeitä ja kieroja kuin käärmeet !!

      • kajjjaanilainen

        Tervetuloa!
        Mutta oikeesti KAIKKI Kajaanilaiset tuntee toisensa tää on nii pieni paikka ja kannattaa muuttaa keskustaan tai joen toiselle puolelle


    • Muijaämmä

      Rumia miehiä.

    • kapeakatseinenkainuu

      Sosiaalisena ihmisenä Kajaanissa pärjää, mutta jos vähänkään ujo tai joukosta erottuva sattuu olemaan niin voi se elämä olla helvettiäkin.

    • Nainen19v

      Kiitos vastauksista!
      Itse olen kyllä sosiaalinen, mutta en kuitenkaan kaupungilla kehtaa mennä ihan tuntemattomalle avautumaan. No, toivottavasti pärjään ja ihmiset ottaisivat hyvin vastaan ! Jos vielä on mielipiteitä niin antaa tulla vain (:

    • betonikoppi

      Lohtaja on vankimielisairaala aluetta. Iso osa neljä seinän sisälle linnoittautuneita mielisairaita.

    • kapeakatseinenkainuu

      Niin joo, minunkin mielestäni audottomalle ihmiselle keskusta/teppana olisi hyvä paikka asua. Teppanassa rauhallinen ja yllättävän viihtyisä kerrostaloasuinalue, lähellä lähikauppa. Eikä ole pitkä matka kaupunkiin kävelemällä ja lenkkipolutkin lähtee ihan teppanan vierestä pöllyvaaran luontoon sekä joelleppäin. :) Lohtajaa ja oksatietä tosissaan kannattaa välttää minunkin mielestäni. Tervetuloa vaan! :)

    • Älä tule

      Rumia ihmisiä ja ruma paikka.

      • Mene sinä

        Sinulle suositan muuttoa Kaliforniaan. Siellä kaikki haluavat näyttää kauniilta.


      • Älä tule
        Mene sinä kirjoitti:

        Sinulle suositan muuttoa Kaliforniaan. Siellä kaikki haluavat näyttää kauniilta.

        Harkitsen asiaa vakavasti!


    • Etelän mies

      Sanoisin tähän kommentin runoilijan sanoin:
      "Kainuussa asuu sitkeä,
      mutta ah, niin vittumainen kansa."
      Tämä pätee etenkin Kainuun kunnallisiin viranhaltijohin, jotka tekevät tuttavani kertoman mukaan aivan mielivaltaisia päätöksiä. Esimerkkeinä vanhustenhoito, rakennuslautakunnan lupajaoston toiminta jne.
      Kainuussa pätee villin lännen laki: viranhaltijat ovat yrittäjien ja maksumiesten lieassa ja varsinaisesta voimassa olevan lainsäädännön noudattamisesta tai järjen käytöstä asukkaiden hyväksi ei ole häivähdystäkään.
      Onneksi itse älysin lähteä sieltä pois jo ennen aikuisuutta.
      .

    • Ei muuta

      Jännä kun j pennanen ei ole ottanut osaa keskusteluun !

    • talonvaltaajat

      Kajaanista ei ole mitään huonoa sanottavaa, mutta ihmisistä sitäkin enemmän. Jos ihmettelet miksi kaupungin vuokra-asuntoja on paljon vapaana niin tähän on hyvä selitys. Tyhjissä taloissa asuu yksi tai kaksi mielenterveyskuntoutujaa, jotka terrorisoivat taloa yötä päivää paremman tekemisen puutteessa. Esimerkiksi Huukajanvaarassa Samoojantie asuntoja on paljon tyhjänä.

      • talonvaltaajat

        Huuhkajanvaarassa Samoojantiellä paloi tiettävästi talo? Et voi tietää heräätkö elossa.


      • akka-huuhkaja

        Yksi pahimmista tapauksista asuu Samoojantiellä: Menkää katsomaan ja kuulemaan ennen keskiyötä niin tiedätte miksi Samoojantien asunnot ovat tyhjiä.


      • grillikatos
        akka-huuhkaja kirjoitti:

        Yksi pahimmista tapauksista asuu Samoojantiellä: Menkää katsomaan ja kuulemaan ennen keskiyötä niin tiedätte miksi Samoojantien asunnot ovat tyhjiä.

        Samoojantien kassialma vetäytyy asuntoon ja sammuttaa valot, jos näkee yleisöä.

        http://www.youtube.com/watch?v=MeT_ohhMitQ


    • asuntopula

      Kaupungin pitäisi valikoida vuokralaiset tarkemmin ettei asunnoista olisi pulaa. Kajaanin asuntopula johtuu vuokralaisista. Puskaradion kautta sana leviää mihin ei kannata muuttaa. Kajaanissa on asuntopula vaikka kaupungilla on vapaana 125 asuntoa.

      • vajaamieliset RY

        Miksi kaupunki päästää syyntakeettomat asumaan yksin? Syyntakeettomuus merkitsee kyvyttömyyttä ymmärtää syy-seuraussuhteita ja tekojen seurauksia. Arkikielessä syyntakeettomuus usein merkitsee samaa kuin kyvyttömyys ottaa vastuuta teoistaan ja niiden seurauksista. Talon polttaminen, asunnon tuhoaminen ym. järjestyssäännöt. Syyntakeettomalla ei ole elämisen perustaitoja!


      • vapaata riistaa
        vajaamieliset RY kirjoitti:

        Miksi kaupunki päästää syyntakeettomat asumaan yksin? Syyntakeettomuus merkitsee kyvyttömyyttä ymmärtää syy-seuraussuhteita ja tekojen seurauksia. Arkikielessä syyntakeettomuus usein merkitsee samaa kuin kyvyttömyys ottaa vastuuta teoistaan ja niiden seurauksista. Talon polttaminen, asunnon tuhoaminen ym. järjestyssäännöt. Syyntakeettomalla ei ole elämisen perustaitoja!

        Kaupunki on vastuussa mielenterveyskuntoutujista. Sinua vastaan ei voida nostaa syytteitä, jos joudut tekemisiin syyntakeettoman kanssa, koska syyllisyyestä ei ole takaita. TAE-sopimus tarkoittaa lakia. Syyntakeettomalle ei ole lakia olemassa.


      • turpakäräjät
        vapaata riistaa kirjoitti:

        Kaupunki on vastuussa mielenterveyskuntoutujista. Sinua vastaan ei voida nostaa syytteitä, jos joudut tekemisiin syyntakeettoman kanssa, koska syyllisyyestä ei ole takaita. TAE-sopimus tarkoittaa lakia. Syyntakeettomalle ei ole lakia olemassa.

        Syyntakeettomuus on juridiikassa tekijä, joka poistaa teon rangaistavuuden.


    • Nainen19v

      Kiitos vastauksista! Olen laiska ja läskinen tyttö.

    • Kajaanin malli

      Yhdessä luhtitalossa sanotaan asuvat keuhkotautinen. Kauhkotautisen naapurina ei ole tiettävästi asunut ketään vuodesta 2000. Ei ole halpaa kaupungilla pitää yhtä kahta asuntoa tyhjänä.

    • avohoito

      Kaupunki kuvittelee saavansa hyvät rahat asuntojen vuokraamisesta, mutta päin vastoin asuntoja on tyhjänä ja Kajaanissa on asuntopula.

    • keijo3

      Joko nainen19v olet muuttanut kajaaniin? Ja jos niin mitä pidät? Itse olen ikäni täällä asunut, enkä ole kohdannut kateutta. Ehkä jos olisin lotossa voittanut, tiedä häntä, mutta omaisuuteni rehellisellä työllä oon saanut niin eipä tuota ole kellään ollut sanottavaa.. tai tietenkin niitä ihmettelijöitäkin on välillä ollut, muttei varmasti sen enempää kuin muuallakaan. Ählämeitä ja manneja on todellakin liikaa se on myönnettävä, en tiedä muiden paikkojen lukumääriä onko enemmän vai vähemmän mutta liikaa jokatapauksessa.. Jotkut sanovat kajaanilaisia ujoiksi, minun mielestä se ei välttämättä ole sitä vaan sitä ettei kehuta ja vouhoteta omilla asioillaan, ainakaan tuntemattomille vaan pidetään huoli omista asioista.. Sille joka valittaa ettei kajaanissa ole töitä, sanoisin että työtilanne täällä asukaslukuun nähden on parhaasta päästä tässä maassa.. että oiskohan syytä katsoa sinne peiliin jos ei niitä töitä ole??? Hyvä kaupunki asua, kun et pidä liikaa meteliä itsestäsi.. ole nöyrä ja kunnioita muita, niin pärjäät varmasti. Eli täysin toisenlainen kuin ne helsingistä tänne muuttaneet!

    • susi3

      kajaani hyvä 35 v asunut maalta muuttaneenna ok.

    • Muutin 10v sitten

      Asun ennemmin kajaanissa kuin kärsin peräpukamista kuhmossa.

    • naamaperuslukemilla

      Kajaanissa elää mitään sanomattomia ihmisiä (turhakkeita).

    • Sami.J

      Eikö se mitäänsanomattomuus osittain kerro just siitä mistä keijo puhuu? Vissiin nokkapystyssä pitäs sitten kulkea.. mukava paikka ja mukavia ihmisiä. Itse kuopiosta, muutaman kerran käynyt työhommissa ja hyvin on pärjänny turhakkeiden kans. Hyvin on otettu myös hotelleissa yms. vastaan.

    • tosikko3

      Älä naura niin kukaan ei kirjoita keskustelupalstalla, että Muukkosen murhaaja nauraa netissä!

    • Homot ja lesbot K:ni

      ALA PAINUA VITTUUN TÄÄLTÄ KAJAANISTA JO!!

    • Jamppe 69

      Älä muuta Kajaaniin...joudut pilkkaamisen, nauramisen, syyllistämisen, yllyttämisen, Bodomin pieruhahmo kohteeksi, kateuden, katkeruuden, uhkailujen, alistamisen, pakottamisen, epäasiallisen suhtautumisen, väärän asenteen, huhujen, perättömyyksien ja kaiken lisäksi joudut tilanteeseen, jossa nämä tietyt ihmiset täällä Kajaanissa puhuvat sinun selkäsi takana, että olet aikaisemmin elämässäsi Esim.käyttänyt taksimiesten antennilaatikkoa ihmisohjausmielessä ja selkäsi takana huhut ovat saaneet vallan ja autolla ajaessasi tai muuten liikkuessasi ulkona perääsi lähtee kirveshenkilö ja asehenkilö, joten oman turvallisuutesi johdosta ÄLÄ KOSKAAN MUUTA KAJAANIIN!! Voi myös olla todennäköistä, että jotkut puhuvat edelleen selkäsi takana, että olisit raiskannut jonkun 6-v. pikkupojan...

    • Jamppe 69

      Jos olet muuttamassa Kajaaniin niin älä missään nimessä laita vasemman käden peukaloa pystyasentoon..poliisit alkavat vääntämään vasemman kätesi selkään niin, että se ensinnäkin muistuttaa Bodomin murhiin liittyvän pieruhahmon käyttäytymisestä, kun hahmo laittaa vasemman käden peukalon pystyasentoon ja sitten selkään ja sinulle tulee pysyvä haitta vasempaan käteesi, joka on kipeä ja kärsit siitä lopun ikäsi.

    • Harkitse vielä

      No onhan tää vähän tämmönen ruma ja persoonaton pikkujunttila..

    • No liekkö se jo

      muuttanut kun reilu puolivuotta sitten on kyselly asiaa.. toivottavasti olet viihtynyt näiden joidenkin katkerien ihmisten kirjoittamasta paskasta huolimatta.. niiden, jotka eivät siellä pärjänneet ja tulleet naapurien kanssa toimeen.. niiden jotka ovat nyt niin loukkaantuneita saamastaan kohtelusta.. :(

    • lisätäään

      Kajaanilaiset ovat kodin js työn ulkopuolella mielipuolia. Kajaanilaiset ovat rumia, koska uutta verta ei tule perintötekijöihin. Kajaanilaiset ovat terveitä esim. helsinkiläisiin verrattuna. Helsinkiläiset ovat syöpätilostojen kärjessä. Voit olla syntyperäisten helsinkiläisten kanssa 80 prosentin varma, että jälkikäsvulla on syöpäkeenit.

      • syöpägeeni

        Perintötekijänä saatu syöpä on huonompi juttu. Kuoleisuus on moninkertainen ja paljon nuorempana sairauksista puhumatakaan.


    • akuurilapset

      ihmisten määrä ei kasva enään tästä paljon suuremmaksi, mutta ihmisten kuollleisuus kasvaa exponentiaalisesti. Samalla putoaa ihmisten keskimääräisen elinikä. Jos elinympäristö riittäisi kaikille niin elossa olevien ihmisten määrä kasvaisi. Määrä kasvaa, mutta kuolleisuus samassa suhlasteessa.

      Tilastollisesti ihmisten määrä on 2030 kolme miljardia ihmistä enemmän, mutta vain kuollleiden määrässä.

      Ihmiset haluavat ankkuroida parisuhteen lapsella.

    • ässäritari

      TOSIHYVÄ! täällä on tarjolla mustaamunaa,puolimustaa,ruskeaa ja hyvin vähän sitä perusväristä,kun ne alkaa kaikki olla RUSKEANREIJÄN ritaria....

      • Hole in o..... Nope!

        Aha? :D Asiantuntija näköjään vauhdissa. Montaako olet jo testannu?


    • vennamonpyörivähauta

      Missä ne kaikki niin paljonmainoistetut huoraämmät on . Täällä olisi yksi varattu mies joka kaipaisi römpsää, kotosalla ei ketarat avaudu.

    • eikannata

      Jos olet kauniiksi kehuttu,terveet elämäntavat omaava,ulospäin suuntautuva,miesten suhteen kranttu.Kannatat monikulttuurillisuutta.
      Parempi Mielenterveyden ja ruumiillisen terveyden kannalta pysyä kaukana Kainuusta.
      Täällä kadehditaan ulkopaikkakuntalaisia joilla paremmat geenit.Kapuloita tulee takuu varmasti rattaisiin.

      • mustatorttu

        Haluaisin mustaa römpsää mutta missä ne kaikki mustat naiset on?? Äijiä kyllä notkuu joka nurkalla seiniin nojailemassa mutta ajat puuttuu !! Muutamia sairaalloisen lihavia aina näkyy suunnilleen kymmenen pennun kans kulkemassa tuolla ni mitenpä sitä semmosta..


    • Rönkkö
      • p3rs3r31käkö?

        minäpä tiedän kuka tämän laittoi levitykseen. Typerys luottaa kavereihinsa hah


    • Rönkkö
    • Anonyymi

      Juu ei tänne kannata muuttaa, kaikki täältä on pois lähössä vaikka uusia kerrostaloja ja kaupparakennuksia koitetaan tänne survoo kokoajan lisää, ei ne tästä paikasta parempaa tee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe