Yläkerrassa asuu "norsuja".

Yläkerran"naapurit".

Hei!
Olen lopen kyllästynyt asuntoni yläkerrasta kuuluvaan ääneen.
Se kuulostaa siltä, kuin joku paukuttaisi jatkuvasti vasaraa.
En haluaisi todellakaan vaikuttaa rasistilta, mutta pakko myöntää, että heti kun muuan venäläisperhe sinne muutti, alkoi kuulua tuota ääntä.

Joskus äänet ovat myös sitä, että joku hankaisi imuria lattiaan ja joskus kuulostaa, että joku juoksisi siellä.

Mitä voin tehdä asialle, nimittäin en halua vaikuttaa rasistiselta, mutta se voidaan käsittää juuri niin, sillä juuri he meluaisivat.

Asia häiritsee minua!!

3

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellanlettas3

      Juu, vaikeeta on.

      Itsellä asuu kaksi kerrosta (!) ylempänä bulgarialaisnainen (?) jälkikasvunsa kanssa. Joka yö tulee klo 23 aikaan kylään turkkilaismies. Hyppäävät asunnossa juurikin kuin norsut vaihtelevasti 2-3 asti yöllä. Joka yö. Ei voi olla heräämättä.

      Olen käynyt huomauttamassa, että yö ei ole remontointiaika tai sopiva aika vaihdella huonekalujen paikkoja vetämällä niitä pitkin lattiaa.

      Ei mitää vaikutusta. En tiedä harjoittelevatko maratonille vai mitä.

      Ensimmäisestä yöremontoinnista huomauttaessani vastaus oli: "No minä ajattelin, kun on paksu seinä, niin ei kuulu mitään". Kerrostalossa???

      Noh, ei kai sitä voi tajuta, kun kaikki muut ovat hiljaa ja ottavat toiset asukkaat huomioon.

      Seuraavalla remonttikerralla vetosi siihen, että on lauantai. Miehen mielestä la-su yöllä klo 23.30 voi siis remontoida.

      Myös tupakkaa olivat asunnossa vedelleet, kun yhden kerran kävin heidän biletyksestään huomauttamassa. Asunnossa on tupakointikielto, vaan eipä tuollekaan asialle mitään tehty.

      Useammat järjestyssäännöt on laitettu.

      Isännöitsijä on antanut kaksi huomautusta asiasta. Varoitusta ei ole voinut antaa, koska siihen tarvitaan toisenkin asukkaan allekirjoitus. Yläkerran naapurini ei halua laittaa nimeään. En tiedä pelkääkö häiriköintiä. Mutta koska ääni kuuluu kaksi kerrosta alaspäin kuin he olisivat suoraan yläkerran naapureitani, niin minun yläkerran naapurillani se vasta mukavaa on...

      Että onnea vaan matkaan sinulle... Toivottavasti sitä on enemmän kuin minulla.

      Nyt tätä ihanuutta on jatkunut runsaan vuoden. Ja kyllä, rasistiksi leimaantuu herkästi ja sen varaanhan moni laskee..

    • Hervantakin Kelpais

      Minulla oli paljon tilitettävää, mutta silloinkin, kun pätkin viestini kolmeen osaan, tämä kökkö valitti, että viestin sisältö on liian pitkä, annoin periksi.

      Ennen tänne pystyi kirjoittamaan normaalin pitkiä viestejä, mutta nyt tähän on tungettu joku älyvapaa 5000 merkin rajoitus!

      Mitä hittoa, eihän teksti vie paljon mitään tilaa, ei siihen tarvi rajoituksia laittaa, herranen aika!

      Mutta sanottakoon, että yläkerran naapurin somaleilla ei ole mitään käsitystä, kuinka kerrostaloasunnoissa tulee elää - eikä ole varmaan montakaan järjestyssääntöä, jota he eivät olisi jo ehtineet lyhyessä ajassa rikkoa.

      • Hervantakin Kelpais

        Ja lisäisin, että hermo on alkanut riipiytyä niin pahasti, että jotain on pakko muuttua ja pian, tai saattaa tapahtua jotain hyvin epätoivoista.

        Olen sopinut jo keskustelusta heidän kanssaan, joten toivo elää.. sittenpähän näemme, onko stereotypioissa ja huhuissa perää, ja ovatko rasistit oikeassa, vai onko moinen pelkkää huuhailua, ja ihmiset alkuperämaahan katsomatta kunnon porukkaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe