ylipainoinen tyttö 15v.

liili1

moikka! tarvisin apua.. olen n.163cm ja painan lähemmäs 90 kiloa... miten saisin laihdutettua.. olen yrittänyt mutta minulla on todella heikko itsekuri ja olen yrittänyt laihtua...minun menkatkaan eivät ole alkaneet :/ voisiko se johtua ylipainosta.. olen valehdellut kaikille että minulla on jo menkat.. en haluaisi valehdella mutta nolottaa niin paljon ... luulin että menkkani alkoivat mutta se olikin peräpukamista johtuvaa buotoa en ole kertonut siitäkään kenellekkään.. AUTTAKAAA!! antakaa vinkkejä minulle ja koitta ede ymmärtää..

lihava tyttö 15v. espoosta

8

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sontsa vähä lihavamm

      Et halua laihtua tarpeeksi jos itsekuri ei riitä. Vitun läski lehmä (kohotan haluasi laihtua haukkumalla massuasi) Syö salaattia vitun pullanorsu. Juokse jonnekki muualle ku vaan kakun luo. Ruma ihrasika!

    • no sun

      Kannattaa ekaks käydä läpi mitä syöt. Ja pyrkiä vähentään turhaa syömistä. Mee sit lenkille useemmin. Mutta täysin syömättä ei sitte saa olla.

    • ecc__

      Kerro miten olet yrittänyt laihduttaa? Enköhän mä saa vähän jeesattua

      • liili1

        No siis teen vatsalihaksia ja syön terveellisesti ja tossa mun painossa oli virhetai siis painan tarkalleen 96kg ok? Terveydentarkastuksessa katottiin.. ja olen kuulemma sairaalloisesti ylipainoinen... ja en hallitse edes suoliani ja pullat pyörähtää iha millovaa pannulle


    • laihduttaja

      Ite oon kans 15 ja pudottanu painoo jtn 10-15 kiloo, ennen kiusattii lihavuudest mut nyt jo paaaaljon vähemmän tai ei juuri ollenkaa:) syön vähän hiilihydraatteja eli en ollenkaan perunaa riisiä pastaa, jne. Jo pelkällä ruokavaliolla on lähteny toi 10 kg, liikun kuitenki n.5km lenkkejä viikossa muutamn kerran.

      • haluuntietääääjj

        vau o: paljo painoit enne?


    • Aika simppeliä toi laihduttaminen, yksinkertaisesti kulutat vaan enemmän kun syöt niin alat laihtua. Ota selvää sun perusaineenvaihdunnasta ja päivittäisestä kulutuksesta. Jos itse haluaisin laihtua niin kattosin vaan tästä http://karppaus.info/laske/bmr.php perusaineenvaihduntani joka on 1580 ja söisin tyyliin tuol 1600 kcal päivä, koska silloin kuluttaisin helposti jo yli tuon verran.

      Loppupelissä laihtumiseen ei vaikuta se mistä ne kalorit koostuu paitsi jos vedät herkkuja joka päivä niin insuliini arvot voi nousta ja sitä kautta paino lähtee nousuun. Joten karppaukset yms on turhia sillä kehos tarvitsee monipuolisesti kaikkea toimiakseen oikeesti hyvin.

      Kansii suosii ruokia jotka sisältää vähemmän kaloreita;
      Korvaa sokeriset jugurtit esim maitorahkalla
      syö välipalana herkkujen sijasta hedelmä, esim omena tai banaani.
      Ruokia jois ei oo kaloreita mutta yksinkertasesti ovat täyttäviä ; esim kaurapuuro.

      Kansii alkaa esim tekeen kävelylenkkejä vaikka alkuun 3kertaa viikossa niin kulutat enemmän ja se laihdutus nopeutuu kiinteyttää. Mutta jos liikut niin sen mukaan myös syöt enemmän.

      Joku 2-3kg/ kk on hyvä laihdutustahti ja siin ei kannata kiirehtiä tai mitään, todennäkösesti 90kg ihmisellä noi kilot lähtee karisemaan paljon nopeammin.
      Herkuttelu kerran viikkoon on ihan sallittua mutta ei sillonkaan kannata vetää överiks.

      Loppupelissä pallo on sulla haluatko laihtua vai et , kukaan ei tee sitä sun puolestas. Onnee matkaa :)

    • jjj__

      Ala käydä lenkillä. Rasva ei todellakaan pala vatsalihaksia tekemällä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe