WhatsApp ja netti

einiinfiksu

Latasin tuossa ehkä viikko sitten WhatsAppin Nokiaani. Minulla on käytössä rajaton netti (ainakin käsittääkseni pitäisi olla, tuskin sopimus on miksikään yhtäkkiä muuttunut). Ongelmani on seuraava: vaikka sulkisin WhatsAppin, netti jää silti päälle. Se kuluttaa akkua enkä siksi haluaisi pitää sitä yllä 24/7. Luulen myös että ihmiset ottavat minuun yhteyttä luullen minun olevan paikalla. Aluksi sain jostain WhatsAppin asetuksista laitettua sen sillä tavalla, että netti menee päälle vasta kun aukaisen itse sovelluksen. Nyt netti ei kuitenkaan enää häviä minnekään vaan jää päälle, vaikka valitsen asetuksista samat asetukset kuin aiemmin. Onko kellään sama juttu? Ja vielä voisi mainita, että kotonani ei ole wlan-yhteyttä vaan käytän tavallaan puhelimen omaa nettiä, mikä kuluttaa akkua siis enemmän. En haluaisi ladata akkua joka päivä, ehkä jopa useita kertoja päivässä.. Kokeilin sammuttaa puhelimen ja kun aukaisin sen uudestaan, netti tuli automaattisesti päälle. Tiedän, ettei tämän periaatteessa pitäisi olla ongelma, koska minulla voin käyttää nettiä rajattomasti, mutta kyllä tämä minua silti häiritsee. Tietääkö kukaan, mitä tehdä?

5

317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5230,. (500) 520

      Jos kyse on Lumiasta on mahdotonta että netti jäisi päälle eli aktiivikseksi vaikkei sovellusta käytä eikä se ole aktiivinen muutoinka kuin viestin saapuessa tai lähetettäessä,mitään säätöä ei tarvita eikä olekaan.Taustatehtävissä jos on sallittu se mahdollistaa viestittelyn vaikket ole paikalla ja sovellus sammuneena eli saat yläpalkkiin hälyn viestistä ihan kuin tekstiviestissä.Tämän jälkeen nettiyht.katkeaa etkä ole paikalla mutta tavoitat saapuneet whatsapp viestit.Simppeli juttu.
      .

      • einiinfiksu

        Joo ei ole Lumia vaan Asha, ainakin toistaiseksi. Kiitos kuitenkin.


    • 5230,. (500) 520

      Joo mä arvasin että symbian sulla,esim. mullakin nokia 500 whatsapp pitää nettiä kokajan päällä,samoin ashat,- s60/s40 whatsapp kun on suunniteltukin niin että ne pitää jatkuvasti yhteyden päällä,paitsi lumioissa joissa on jo kehittyneempi sovellus joka osaa automaattisesti katkaista 3G tai wlan yhteyden,sen takia onkin mukava pitää lumiassani whatsappia koska se ei syö ylim.akkuvirtaa

      • series 40

        Asha ei ole symbian vaan s40 ( series40)


    • PiEtU65

      Testattu symbian s60

      1. Sulje whatsapp

      2. Käynnistä whatsapp asennuksen poisto. Paina "punaista luuria"/"keskeytä" painiketta.

      nyt se menee pois asennuksen poisto ikkunasta.

      3. jos se kysyy "Haluatko keskeyttää asennuksen" paina "kyllä". (voit joutua menemää takaisin asennksen poistoon painaaksesi "kyllä")

      Nyt internet yhteys pysyy kiinni ja whatsapp:a ei kuitenkaan ole poistettu, voit käynnistää whatsapp:n normaalisti

      ja se näyttää kaikki viestit joita et ole vielä lukenut.

      uusi tapahtuma tarvittaessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe