Tyttö pelaaja, hot or not?

Girl Gamer ;)

Eli oon tyttö joka pelaa kaiken näkösii pelei mut haluisin tietää (ihan huvinvuoks) teidän mielipidettä että onko se coolia vai lamea? Minulla ei ole väliä sillä aion kuitenkin pelata CoD ja muita IHANIA pelejä, kunnes keksin jotain mielyttävämpää. (sitä paitsi xbox on ainoa tapani pitää yhteys erääseen ystävääni... )

14

344

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nennu.

      Ei sillä periaatteessa oo mitään väliä pelaatko vai et, ei se tee susta sen parempaa tai huonompaa. Jos tykkäät peleistä ja pidät yhteyttä ystävääsi (mikä on hieno juttu), uskon että pelaamisesi on ok. Jos pelaamisesta ei ole mitään hyötyä tai tunnet jääneesi koukkuun peleihin, voi olla järkevää lopettaa. En voi sanoa että pelaaminen tekisi ihmisestä yhtään sen coolimman kuin muistakaan. En itse pelaa ja olen pärjännyt tähän asti mainiosti :) Mutta en halua myöskään sanoa tytön pelaamisen olevan"lamea" tai out koska se olisi epätasa-arvoista tyttöjä kohtaan - voisinhan saman tien haukkua kaikki poikapelaajat maan rakoon. Sitä en kuitenkaan tee, pelatkoon niin tytöt kuin pojatkin rauhassa mikäli kokevat sen tärkeänä eivätkä jää siihen koukkuun :) Anteeksi pitkä selitykseni.

      • Girl Gamer ;)

        Kiitos, koska olen miettinyt ku olin ystäväni kanssa xBoxin kautta juttelemassa, ja eräs hänen kaveri pelasi meidän kanssa CoD:ia eikä hän kuullut minua sillä on asetuksista niin ettei tuntemattomat kuule.. Niin niin sitten kun parin pelin jälkeen kun se kaverin kaveri puhuu englantia niin kaveri meni sitten sanomaan she... Tyyppi lähti partysta ja kysyin kaveriltani että mikä häneelle tuli, hän sanoi että kaverinsa oli sanonut "Wait... SHE!!!! No way im out"... Se vaan pisti miettimään... JA nykyään kun kuulen tuntemattomien äänet ja pelaan tuntemattomien kanssa se tulee aina niin esille että olen tyttö... :/ vaikka eihän se mitään, kunhan ei keskustelut mene liian pitkälle :)


      • Kiro
        Girl Gamer ;) kirjoitti:

        Kiitos, koska olen miettinyt ku olin ystäväni kanssa xBoxin kautta juttelemassa, ja eräs hänen kaveri pelasi meidän kanssa CoD:ia eikä hän kuullut minua sillä on asetuksista niin ettei tuntemattomat kuule.. Niin niin sitten kun parin pelin jälkeen kun se kaverin kaveri puhuu englantia niin kaveri meni sitten sanomaan she... Tyyppi lähti partysta ja kysyin kaveriltani että mikä häneelle tuli, hän sanoi että kaverinsa oli sanonut "Wait... SHE!!!! No way im out"... Se vaan pisti miettimään... JA nykyään kun kuulen tuntemattomien äänet ja pelaan tuntemattomien kanssa se tulee aina niin esille että olen tyttö... :/ vaikka eihän se mitään, kunhan ei keskustelut mene liian pitkälle :)

        Tais se kaveri joka lähti olla tosikko pelaajista tiimissä joten se oletti että girl gamers are noobs. ja lähti sit sen takia,,

        Minusta girl gamers ovat hot.


    • Richtofen<3

      Mä oon kans tyttö pelaaja joka pelaa CoDin pelejä.......

      • Boy Gamer :)

        Mäkin rakastan Richtofenia, ainakin BO1:ssä :D


    • PelimiesBF4

      Ei sillä ole väliä onko tyttö vai poika.
      Jos tykkää siitä mitä tekee niin sillä on väliä.
      Pelaaminen on ihan kivaa jos homma pysyy järkevissä rajoissa eli elämästä löytyy myös jotain muutakin eli pelaaminen ei korvaa elämisen muita normaaleja kontakteja ym.

      Enemmänkin saisi tyttöjä olla, joten ei muuta kun joukkoon.
      Itse pelaan BF4 tällä hetkellä, CODiakin on tullu pelattua mutta uusinta en taida ostaa kun tämä BF4 kuitenkin on se mistä tykkään enempi.

      Kiva jos likkoja ois enempi :D

      • -.-

        Ei vittu...


    • HaxorusSuper

      Itelläni on bf4 digital deluxe, pelasin betassa ja jumalauta kun oli vaikeeta, kun oli tottunu bf3 tyyliin, ni saatana sielt tulee assault riflen kaa joku vaippasankari kulman takaa ja ampuu niin ettei voi juosta tai kääntyy ku kestää 2 vuotta kääntyä kolme astetta.

      • Siis omg ihq daa

        Mäkin oon tyttöpelaaja ja kuulun peliyhteisöön missä on kaikennäköisiä kiltoja, sitä kautta sitten löysin oman kiltani eikä kukaan mitenkään vähättele sitä että oon nainen. Kaikki on vaan innoissaan. Just pelasin codin ghostin läpi, jännä loppu! Ja lemppari pelisarja on gears of ear, suosittelen. Pitää tappaa locusteja yms yms. Ei xbox välitä pelaajien sukupuolesta.


      • 20+11
        Siis omg ihq daa kirjoitti:

        Mäkin oon tyttöpelaaja ja kuulun peliyhteisöön missä on kaikennäköisiä kiltoja, sitä kautta sitten löysin oman kiltani eikä kukaan mitenkään vähättele sitä että oon nainen. Kaikki on vaan innoissaan. Just pelasin codin ghostin läpi, jännä loppu! Ja lemppari pelisarja on gears of ear, suosittelen. Pitää tappaa locusteja yms yms. Ei xbox välitä pelaajien sukupuolesta.

        Kik jonuonpro


    • minä

      Mikäs sun gamertagi on? :D voitas pelailla sitte codia :D

      • GööliGööl

        Imusuula.DoD


    • Reiv

      Jaa a ite ainaki tykkään just semmosist tytöistä jotka pelaa videopelei ;)

    • heehhehe

      Joka nörtin unelma.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1804
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1714
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1602
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1531
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      19
      1399
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe