Mitä ovat TV7:n todelliset arvot?

Aika hävetä Ojares!

Miten minusta tuntuu että TV7:n arvot ovat muuttuneet Toiminnan perusteena ei voi olla enää Jumalan Sana kun katsoo Ojareksen ja kumppaneitten toimintaa tämän Herzog eksytyksen aikana....


Arvot
Julkaistu marraskuu 24, 2011
Taivas TV7:n toiminnan perustana on Jumalan Sana. Kanava toteuttaa Jeesuksen antamaa lähetyskäskyä (Matt. 28:16-20) viedä ilosanoma Hänestä kaikkeen maailmaan. Kanava tunnustaa toiminnallaan, että Kristuksen ristinkuolema on avannut kaikille ihmisille pääsyn Jumalan yhteyteen (Ef. 2:17-18).

Kanavan talous perustuu kristilliseettisesti ja moraalisesti kestävään taloudenhoitoon.(2Moos. 20:2-17)

Taivas TV7 on yhteiskristillinen, poliittisesti sitoutumaton kanava. Kanava haluaa toimia eräänlaisena laajakaistana kristillisessä kentässä niin, että eri suunnista tulevat kristityt voivat oppia toisiltaan ja rakentua yhdessä yhdeksi Kristuksen ruumiiksi (Matt. 22:36-40).

7

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoavoimaa
    • jdksjfdfgdfg

      Enemmän minua huolestuttaa se, että uskovat eivät käytökseltään ero ei uskovista.
      Tekopyhyyttä täynnä.

    • huomattu3

      Täynnä valehtelijoita.

      • Huomattu4

        En siis ole ainoa joka näkee tämän, lohdullista. En pidä tästä. Kauniita puheita maailmaan riittä, mutta mitä salassa tehdää se ratkaisee.


    • Onko julkisessa kirkkosymposiumissa todettu tosiasiana se, että Herzog on tämän aikakauden eräs eksyttäjä, joista Raamatun Kirjoituksissa varoitetaan?

    • En ole viisas

      Voiko kuollut antaa voidetta elävälle? Mikä se voide on. Jokin henkiolentoko?

      Missä Raamatussa kerrotaan että kuolleelta on menty hakemaan voide?

      Mä en nyt uskalla oikein sanoa juuta tai jaata tähän. On tietty näkemys asiasta. Ja se on sellainen että mä tuijotan Raamatun sivuja silloin kun en tajua mitään. Jos en osaa sanoa juuta tai jaata ja rukouksen kerakaan en saa selvää tietoa päähäni niin sitten se asia ei mulle kuulu.

      Minä se van Jeesusta odottelen kotona ja sillä selvä. Katselen kyllä tv-ohjelmia ja kyselen aika tiheäänkin että Jeesus, onko asia noin vai eikö se ole noin. Vaikken korvin vastauksia kuule niin jotenkin kuitenkin elämäni ohjautunee oikein mahdollisten karikoiden ohi. On ainakin turvallinen olo kun voi sanoa Jeesukselle että en ymmärrä näkemääni ja kuulemaani varmuudella.

      Kyllähän se aikamoista on....etten sanoisi. En ole viisas mutta Jumala on viisas.

    • Mirka.. ,,,,,,,,,

      TV7 aiheuttaa mielenvikaisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2606
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1143
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe