MIKSI NUORET ON TYHMIÄ

misnormaal.

KUN lähtevät jonkun netti seuralaisen tapaamisiin yksi ja jonnekin huoltoaseman vessaa ym. tyhmiin paikkoihin ,mikä ei tasan ole normaalin ihmisen touhua. ei mulla ole koskaan pentunakaan tullu mieleen mennä huoltiksen vessaan tm. tyhmään. ja sitten kaikenlainen kitinä kiusaamisesta. se loppuu heti kun itse päättää toimia. älytöntä kitinää voi kun vuosia kiusattiin.

9

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MISNORM

      LUE UUTISET TYHMÄ .

    • NUORET OVAT VIISAITA

      Sinä se tyhmä oot. Luulen, että sä tarkotiit et nuoret OVAT tyhmiä. Ja paska stereotypia, muutenkin, miten huoltoaseman vessasta saa tyhmän?

    • Tyttö18

      Juuri niin. Ja miksi nyt on tuollaisia pissaliisoja. Meikkiä satakiloa pärstässä ja "voi ziizuz kun mun hiukset on huonosti!!1! Ei me voida nyt mennä kauppaan!" Sun muuta. Olen kyllästynyt tuollaiseen. Olen varmaankin ainoa, mutta iskee myötähäpeä siihen, kun ne keikuttelee kävellä kadulla.

      Tiedän, te varmaankin nyt minua häpeälliseksi, mutta tiedän, niin olen! Nykyisinhän on nämä hienostelijajteinit, joiden varjoon jäämme me "tavalliset tallaajat."

    • Ha ha ha ha ha ha ha ha

      Jotkut teinit asuvat tietokoneessa! Siinä menee raja!(minun mielestäni...)Ja jotkut heräävät aamu klo.4 jotta pääsevät koneelle ja sähläävät koko päivän! En ymmärrä sitä...

    • kiduuttaja

      Tyhmäthän vasta maistuvatkin.

    • TuliYla-Aste-Mieleen

      Vainoharhanenhan sitä ollaan jos ei vessaan uskalla yksin.

    • ettiijämistäämitää

      Miksi aikuiset on tyhmiä? Tai siis enhän minä tiedä, oletko sinä aikuinen mutta kuitenkin... Ihmiset yleistää nykyään niin helvetin paljon niinkui nyt sinä tässä asiassa. Ja luulenpa, että kyllä sinunki nuoruudessas oli ihmisiä, jotka meni sinne vitun huoltiksen vessaan tapaamaan jotain tuntematonta, vaikka se sinä et olisi ollutkaan.

    • Maailman parantaja?

      Anna kun arvaan, olit itse kiusaaja tai päätit alentua kiusaajien tasolle ja mättää niitä turpaan.

      Jos et ole itse ollut kiusattu ei kannata tulla puhumaan tuolla tavalla että ihan kuin kiusaamisen lopettaminen ois noin helppoa.

      Muuten kiusaamista ei edes olis.

    • Sun Vanhemmat

      minä en ainakaan olke tyhmä t:lautage40

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe