Turun alueella Mp huolto?

Magna

Hei. Voisi joku suositella kohtuuhintaista, mutta ammattinsa osaavaa huoltokorjaamoa moottoripyörälle? Itselläni odottaa tallissa Honda Magna syyshuoltoa ja paria pikkujuttua,mutta omat taidot ja työkalut ei rootä. Kiitoksia etukäteen jos asiallisia kommentteja tulee.

17

10147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiijii

      TR-PYÖRÄ löytyy turusta muistaakseni kaarnikonkatu oli osoite hautausmaata vastapäätä
      on ammatinsa osaava mies

      • Magna

        Otanpa yhteyttä alkuviikosta. Molitorkin kuulemma huoltaa muualtakin ostettuja pyöriä, mutta mutta..panostaako ammattitaitoansa yhtä paljon kuin häneltä pyörän ostaneihin?


      • Kokemuksia ?

        Mitenkäs Tampereen MP-huollot on toiminut ?


    • Ana

      Raisiossa, muistaakseni Haikankatu (Nesteentien varrella), sieltä olen saanut hyvää hoitoa pyörälleni. Muistaakseni omistaja on joku palomies, joten häntä ei kai aina saa kiinni?

      • S.R.

        Jos asia on vielä ajankohtainen, niin sanonpa minäkin pari sanaa.

        Flywheel sijaitsee tosiaan Raisiossa Nesteentien varrella, mutta omistaja ei ole palomies vaan entinen road-racing kuljettaja, Markku Kivi. Suomen huippuja vielä muutama vuosi sitten. Minä ainakin olen saanut hyvää palvelua sieltä, tosin en halpaa. Makke pitää mielestäni kiskurihintoja, alennusta ei niin vaan tipu. Tosin on hän hyväkin.

        TR-pyörän Rissanen puolestaan on mielestäni todella luihu kaveri, varoisin menemästä sinne.

        Suosittelen kyllä sitä Flywheeliä Turun seudulla. Marttilassa olisi Erkka Korpiahon paikka (Erkka ajaa edelleen road-racingiä), mutta hän ottaa vastaan vain sieltä ostettuja pyöriä.


      • jiijii
        S.R. kirjoitti:

        Jos asia on vielä ajankohtainen, niin sanonpa minäkin pari sanaa.

        Flywheel sijaitsee tosiaan Raisiossa Nesteentien varrella, mutta omistaja ei ole palomies vaan entinen road-racing kuljettaja, Markku Kivi. Suomen huippuja vielä muutama vuosi sitten. Minä ainakin olen saanut hyvää palvelua sieltä, tosin en halpaa. Makke pitää mielestäni kiskurihintoja, alennusta ei niin vaan tipu. Tosin on hän hyväkin.

        TR-pyörän Rissanen puolestaan on mielestäni todella luihu kaveri, varoisin menemästä sinne.

        Suosittelen kyllä sitä Flywheeliä Turun seudulla. Marttilassa olisi Erkka Korpiahon paikka (Erkka ajaa edelleen road-racingiä), mutta hän ottaa vastaan vain sieltä ostettuja pyöriä.

        miten niin erkka ei ota kuin itse myymänsä pyörät
        ei minun tietääkseni asia ei ole näin ainakin itse olen saanut palvelua jo toistakymmentä vuotta saattaa olla ns.kiirekausia jolloin erkka pitää "kiinni"omista myymistään pyöristä ja myöskin asiakkaista ottaen huomioon paljonko erkka on myynyt tuomiaan pyöriä niin asiakaskunta on aika suuri kyllä sieltä on aina apu tullut kun sitä olen tarvinnut joskin joskus
        joutuu odottamaan 2:kin tuntia mutta on myös päinvastoin kun olen menny kysymään renkaan vaihtoa koska sopii niin juhani vei jo pyörää
        sisälle ja homma hoitui heti eikä ollut ainoa kerta mutta pitää muistaa että heillekin on annetava työrauha jos kyttä perseentakana niin ei siitä varmaan kukaan pidä tällaista tälläkertaa terviisiiii.....


      • jiijii
        S.R. kirjoitti:

        Jos asia on vielä ajankohtainen, niin sanonpa minäkin pari sanaa.

        Flywheel sijaitsee tosiaan Raisiossa Nesteentien varrella, mutta omistaja ei ole palomies vaan entinen road-racing kuljettaja, Markku Kivi. Suomen huippuja vielä muutama vuosi sitten. Minä ainakin olen saanut hyvää palvelua sieltä, tosin en halpaa. Makke pitää mielestäni kiskurihintoja, alennusta ei niin vaan tipu. Tosin on hän hyväkin.

        TR-pyörän Rissanen puolestaan on mielestäni todella luihu kaveri, varoisin menemästä sinne.

        Suosittelen kyllä sitä Flywheeliä Turun seudulla. Marttilassa olisi Erkka Korpiahon paikka (Erkka ajaa edelleen road-racingiä), mutta hän ottaa vastaan vain sieltä ostettuja pyöriä.

        meitä on moneen junaan jane... ei kannataisi sulkea takaovea jos on mennyt jokin asia vähän
        pieleen tai on tullut erimielisyyksiä TR-PYÖRÄ
        eli tapsa rissanen on kyllä sellainen "velho"
        että tietoa ns:päässä on käsittääkseni aika paljon olen sieltäkin saanut hyvää palvelua ja myöskin puhelimen välityksellä kun on ollut
        itsellä tai tapsalla kiire tätä ei kovin moni korjaamo kyllä tee koska pelkäävät menettävänsä potenttiaalisen asiakkaan siis älä sulje takaovia
        saattaa osua omaan nilkkaan terviisiiiii.....


    • tr

      tr- pyörästä olen saanut asiallista ja nopeaakin palvelua. Mainittakoon että myös Turun poliisilaitos ostopalveluna teetättää joitain korjauksia/huoltoja siellä.

    • brittikuski

      Olen myöskin ollut TR-pyörään tyytyväinen. Sen sijan Motomarkettiin en enää koskaan vie pyörääni. Kolarikorjauksen yhteydessä naarmuttivat tankin ja kun valitin asiasta, korjaamopäällikkö vain vittuili.

    • Liedon äijä

      Se on kyllä tuo TR--pyörä melko kumma paikka: asiakaspalvelu tarkoittaa vittuilua asiakkaalle ja hinnat huomattavasti muita merkkihuoltoja korkeammat. En tiedä kuinka tyypillistä tämä on, mutta mun pyörän takarengasta vaihtaessa naarmutti vanteen aika ikävään kuntoon. En suosittele yhtään.

    • Kokemusta TR;stä

      Minä teetätin muutaman kerran TR-pyörässä määräaikaishuollon BMW;heni.
      Sanoin lähteväni Italiaan. MAksoin huollosta maltaita.
      Ennen matkaa - huollon jälkeen - kuului moottorisata omituisia ääniä. Omatoimisesti yritin paikallistaa äänen syntypaikkoja. Laturin remmi!!!
      Avasin remmikotelon kannen ja kas; Remmi oli kuin vappuviuhka, risanen ja kolmisainen. Ei muuta kuin ostamaan uusi remmi - ei TR-pyörästä.
      Vaihdon jälkeen äänet katosivat.
      Mikä oli tarinan opetus?
      Pyöräni oli MÄÄRÄAIKAIShuollossa johon KUULUU mm. laturin hihnan vaihto!
      No, tekevälle sattuu mutta en koskaan enää palaa TR-pyörän asiakkaaksi.

      • BMW1100RT

        TR-pyörän huollosta on sekä hyvää sanottavaa aiemmilta vuosilta että huonompaa palutetta viime vuosilta. Vaikuttaa, että huollon taso laskee.

        Aiemmin TR-pyörässä huoletut japanilaiset pyöräni ovat olleet hyvässä kunnossa huollon jälkeen. Nyt pari kertaa TR-pyörässä BMW huollossa käyneenä täytyy sanoa, että kytkimen säätäminen ei omistajalta onnistu. Tyhjäkäynti ja kylmänä käynnistys saatiin sotkettua perusteellisesti jne. Yksinkertaisia perusjuttuja, jotka siitten joutuu itse säätämään ja korjaamaan, kun ns. ammattilaisen asenne ja työmoraali eivät ole kohdallaan.

        Mistähän näissä ns. ammattilaisten tekemissä huolloissa auto/moottoripyörä nykyisin maksetaan, kun tuo työn laatu ja asenne näyttäisi olevan vähän niin ja näin....?


    • Tauski

      TR- pyörässä tosiaan eriskummallinen lähestymistapa asiakaspalvelutilanteeseen. Puhelimessa tulee oitis suoranaista vittuilua. Jos tiedustelee jollekin huoltotoimenpiteelle hintaa, niin tulee sellaista tekstiä ettei kyllä luulis äijällä olevan ainuttakaan asiakasta. Kiitos kokemuksesta, riitti ensimmäinen kerta kun palveluntarjoaja pitää tyhmänä ja vittuilee heti alkuun. Pidä tunkkis!

    • 750cc

      Valver Laitilassa siellä on palvelu hyvää ja asiansa osaavia äijiä,Uskoakseni noi hinnatkin on kohdallaan,jos hyväksyy et remppamiehenkin on syötävä ja maksettava laskunsa.

    • mpeetä

      www.mp-huolto.fi saat reilua huoltopalvelua!

      • kerkki

        Raisiossa Lidlin vieressä on asiallinen korjaamo, voin suositella!


    • Aqe

      Huittisten MP huolto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4020
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3872
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3794
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2518
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      74
      2380
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2017
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      2000
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1839
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1529
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe