Honda CR-V vm. 1998 ja vakionopeudensäädin

Honda CR-V

Moro! Mulla on vuoden 1998 Honda CR-V. Mukava auto ajaa jne, mutta vakionopeudensäädin puuttuu.. Saakohan tuon vuosimallin autoon jälkiasennettavaa vakionopeudensäädintä ja jos saa, niin kukahan niitä mahtais asentaa ja mitä lysti mahtais maksaa..? Yritin netistä googlailla, tuloksetta..

7

1909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivitä

      Vaihda uudenpaan!

      • Honda CR-V

        Arvasin että joku tuon laukoo :D Tuollahan se ongelma korjaantuis joo, mutta haluan vielä pitää tämän auton kun kilometrimittari ei vielä näytä hoosiannaa ja muutenkin auto toimii moitteetta. Oon lukenut noita keskusteluja, joissa uudempia cr-v:itä moititaan viasta jos toisestakin joten... :D


      • eipä se
        Honda CR-V kirjoitti:

        Arvasin että joku tuon laukoo :D Tuollahan se ongelma korjaantuis joo, mutta haluan vielä pitää tämän auton kun kilometrimittari ei vielä näytä hoosiannaa ja muutenkin auto toimii moitteetta. Oon lukenut noita keskusteluja, joissa uudempia cr-v:itä moititaan viasta jos toisestakin joten... :D

        Vakkari autuutta tuo!


      • 88kmh
        eipä se kirjoitti:

        Vakkari autuutta tuo!

        Autosähköliikkestä. Vehostakin saa kyllä. Hinta n.600€


      • Honda CR-V
        88kmh kirjoitti:

        Autosähköliikkestä. Vehostakin saa kyllä. Hinta n.600€

        Kiitoksia! Pistän Veholle viestiä.


      • CRV-123
        Honda CR-V kirjoitti:

        Kiitoksia! Pistän Veholle viestiä.

        Mitä Veholla sanottiin hommelista. Minulla 2002 vm crv ja kysyin samaa hommaa Raision Veholta . Asennus mahdollista, hinta n. 600€ mutta puhelimeen vastannut huoltopäällikkö? ei suositellut asennusta. Sanoi suoraan että pysytään paremmissa väleissä kun et asennuta. Jälkiasennetu säädin on ns. vaijeri mallia eikä kuulemma pelitä kunnolla, mahdollisesti en olisi tyytyväinen lopputulokseen ja vika olisi sitten heidän.
        Onko muilla kokemuksia asiasta.


    • 1998crv_

      Samanlaiseen -98 automaattiin laitoin itse viime kesänä tämmöisen. http://katuauto.fi/product_info.php/products_id/66

      ebaysta saa saksanmaalta vielä 50€ halvemmalla. Asentamiseen meni itselläni noin yhden työpäivän verran. Hyvin toimii. Ainakin omasta mielestäni lähes välttämätön hankinta jos ajaa vähänkin pitempää matkaa sillä tuossa vanhakoppaisessa en saa itse hyvä ajoasentoa millään vaikka olen ihan tavallisen pituinen alle 180cm. Penkin istuinosa on liian lyhyt. penkki on liian matalalla eikä oikealle jalalle saa kunnon tukea. Tein penkkiin jopa muutaman sentin korotuspalat, mutta ei se hyvä ole vieläkään. Vakionopeudensäätimen kanssa matkat kuitenkin menee mukavasti kun jalkoja voi pitää vapaammin miten sattuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      348
      3945
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1729
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1295
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1251
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe