Miesten tippasuojat

18+13

Mitä suojia te käytätte jälkitiputteluun. Itse käytän tena men 2. Minulle riittäisi pienempikin mutta tena men 1 suojaa en ole löytänyt tavallisista kaupoista samoin muutkin merkit taitaa olla apteekkitavaraa. Toimiiko siteet esim. Rainbow normal tai harmony normal , paketissa lukee kyllä myös miehille mutta sopivatko miehen anatomiaan.

19

2957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eba

      Minä myös käytän Tena Men 2. Tilaan suojat nettikaupasta. Saa isomman satsin eikä tarvitse kaupasta ostaa.

    • Anonyymi

      Käytän Tena Men 2. Ei virtsankarkailua, mutta on todella hyvä suoja kalsareille, ei haise kusi eikä kellastu housut. Tena Men 1 olisi todella ohut ja musta, sopii myös housun suojaksi, mutta olen päätynyt Men 2 käyttäjäksi koska se on hieman paksumpi ja enemmän "munasuojamaisempi" ja antaa myös hyvän tuen mulkulle sekä erinomaisen bulgen etumukseen. Voin suositella!

      • Anonyymi

        Tena men2 mullakin käytössä. Aina tulee muutama tippa vessareissun jälkeen joten suoja pitää kalsarit puhtaina. Välillä olen käyttänyt myös Men3 suojia, ne tuntuvat mahtavilta kun ovat paljon paksummat ja housujen etumus pullottaa. Suosittelen molempia, pysyy housut puhtaina eikä kusi haise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tena men2 mullakin käytössä. Aina tulee muutama tippa vessareissun jälkeen joten suoja pitää kalsarit puhtaina. Välillä olen käyttänyt myös Men3 suojia, ne tuntuvat mahtavilta kun ovat paljon paksummat ja housujen etumus pullottaa. Suosittelen molempia, pysyy housut puhtaina eikä kusi haise.

        Nämä on kyllä hyviä suojia. Antaa itelle varmuutta ainakin itelle kun välillä meinaa kusi housuun karata väkisin. Tena men 2&3 on aktiivisessa päivittäisessä käytössä


    • Anonyymi

      Mä otin TENA Men Level 3:n käyttöön 26-vuotiaana, mutta sittemmin huomasin teippivaipat varmemmiksi (silti ihan huomaamattomat, kouruvaippoja en saanut istumaan niin hyvin ja pullotti kuivanakin enemmän ja etenkin vielä kun kastui ja alkoi sitten painosta roikkumaan ja niistä valui ja karkasi pissat ohi housuihin), kun tuosta siteestä helposti vuosi ja valui pissat ohi pitkin housuja. Tuo "se on hieman paksumpi ja enemmän 'munasuojamaisempi' ja antaa myös hyvän tuen mulkulle sekä erinomaisen bulgen etumukseen", kyllä kuvaa tuota Level 3:a vielä tuota Level 2:ta paremmin.

      • Anonyymi

        Ok, kiitos kommentoinnistasi!
        En ole kokeillut tätä level 3:sta, pitää kokeilla sitä. Itellä tavallista kookkaampi mulkku, voi olla että saa aikaan melkoisen pullotuksen slogeissa. Palataas aiheeseen kun olen kokeillu tätä level kolmosta..

        Olisi muuten mahtavaa saada toiselta vaikka postitse, käytetyn suojan, (sellaisen jossa ei virtsaa tietystikään) jossa vuorokauden käytön jälkeen kertyneet tuoksut ja tietty tuo muoto, jonka kalu jättäny painuessaan pehmeään suojaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, kiitos kommentoinnistasi!
        En ole kokeillut tätä level 3:sta, pitää kokeilla sitä. Itellä tavallista kookkaampi mulkku, voi olla että saa aikaan melkoisen pullotuksen slogeissa. Palataas aiheeseen kun olen kokeillu tätä level kolmosta..

        Olisi muuten mahtavaa saada toiselta vaikka postitse, käytetyn suojan, (sellaisen jossa ei virtsaa tietystikään) jossa vuorokauden käytön jälkeen kertyneet tuoksut ja tietty tuo muoto, jonka kalu jättäny painuessaan pehmeään suojaan...

        Itsellä käytössä useasti tena men level 2 ja 3. Toisinaan karkaa ja hyvin suojaa myös hajuilta ja viimesiltä tipoilta kun ne kumminkin housuun tippuu. Ikää 24-vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä käytössä useasti tena men level 2 ja 3. Toisinaan karkaa ja hyvin suojaa myös hajuilta ja viimesiltä tipoilta kun ne kumminkin housuun tippuu. Ikää 24-vuotta

        Hyvä kuulla, että on muitakin nuoria miehiä. Oletko kauankin käyttänyt Tenaa ja oliko se miten helppo tai vaativa ratkaisu alkaa käyttämään? Mietityttääkö sinua missään tilanteessa huomaamattomuus tai että jos joku huomaa, vaikka kuntosalin pukuhuoneessa tai kaverit huomaavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla, että on muitakin nuoria miehiä. Oletko kauankin käyttänyt Tenaa ja oliko se miten helppo tai vaativa ratkaisu alkaa käyttämään? Mietityttääkö sinua missään tilanteessa huomaamattomuus tai että jos joku huomaa, vaikka kuntosalin pukuhuoneessa tai kaverit huomaavat?

        Reilut pari vuotta oon käyttäny. Ei minua mietityä. Kuntosalin pukkarissa osa varmasti huomannu jos on kastunu runsaammin että pullottaa enemmän. Ja kaverit ei ole mitään sanonu. Helposti saanut sujautettua taskuun suojan ja vaihdettua vessassa jos tarve.
        Käytätkö itse?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reilut pari vuotta oon käyttäny. Ei minua mietityä. Kuntosalin pukkarissa osa varmasti huomannu jos on kastunu runsaammin että pullottaa enemmän. Ja kaverit ei ole mitään sanonu. Helposti saanut sujautettua taskuun suojan ja vaihdettua vessassa jos tarve.
        Käytätkö itse?

        Vastasin jo tuossa yllä, kun kerroin kokeilleeni TENA Men Level 3:a 26-vuotiaana, mutta käyttänyt jo sen jälkeenkin teippivaippoja päivisin 5 vuotta. Okei kaverit ei ole mitään sanoneet. Itse olen pyrkinyt olemaan teippivaippojen kanssa niin huomaamaton, etten usko kenenkään tietävän. Ajatteletko, että he eivät ehkä ole huomanneet tai miten ajattelet reagoivan jos huomaavat? Sulla kuitenkin tulee välillä pissaa suht paljonkin, kun kakkosen imukyky on sen puoli litraa ja kolmosen 7 desiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin jo tuossa yllä, kun kerroin kokeilleeni TENA Men Level 3:a 26-vuotiaana, mutta käyttänyt jo sen jälkeenkin teippivaippoja päivisin 5 vuotta. Okei kaverit ei ole mitään sanoneet. Itse olen pyrkinyt olemaan teippivaippojen kanssa niin huomaamaton, etten usko kenenkään tietävän. Ajatteletko, että he eivät ehkä ole huomanneet tai miten ajattelet reagoivan jos huomaavat? Sulla kuitenkin tulee välillä pissaa suht paljonkin, kun kakkosen imukyky on sen puoli litraa ja kolmosen 7 desiä.

        Hankala sanoa. Varmaan kysyisivät ja vastaisin. Entäs itse? Mitä sanoisit?
        Ja toisinaan karkaa rakollinen kerralla.
        Halua keskustella jossain enemmän?


      • Anonyymi

        32v mies ja Tena Men level 3 täälläkin käytössä. Käytän niitä miesten stringien kanssa ja voi pojat miten hyvälle ne tuntuu jalassa. Etenkin löysien collegehousujen alla.
        Tekee myös todella mukavan pullotuksen.
        Töissä tulee käytettyä vain Tenan mustaa tippasuojaa tai level 1. Aloin käyttämään miesten tenoja, kun virtsaamisen jälkeen jäi tiputtelemaan ja oli inhottava olla ja kulkea nihkeissä boksereissa.

        Oikein kuumana hellepäivänä tai kuntosalilla tykkään käyttää naisten pitkiä ja siivettömiä libresse siteitä. Ei ole jalkoväli aivan hiestä märkänä kun muuten hikoilee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        32v mies ja Tena Men level 3 täälläkin käytössä. Käytän niitä miesten stringien kanssa ja voi pojat miten hyvälle ne tuntuu jalassa. Etenkin löysien collegehousujen alla.
        Tekee myös todella mukavan pullotuksen.
        Töissä tulee käytettyä vain Tenan mustaa tippasuojaa tai level 1. Aloin käyttämään miesten tenoja, kun virtsaamisen jälkeen jäi tiputtelemaan ja oli inhottava olla ja kulkea nihkeissä boksereissa.

        Oikein kuumana hellepäivänä tai kuntosalilla tykkään käyttää naisten pitkiä ja siivettömiä libresse siteitä. Ei ole jalkoväli aivan hiestä märkänä kun muuten hikoilee.

        Aik hauska että on muitakin. Mie käytän kans noita siteitä välillä. tena lady maxi on aivan paras tuntuu kivalle ja ei haittaa hikinen pers.


    • Anonyymi

      Minä 50v ja olen käyttäny Tena level 0 eli musta ja ohut. On nimenomaan siksi, että kusemisen jälkeen lopputipat menee Tenaan eikä housuihin. Olen siisti kaveri ja en koskaan ole tajunnut kun pissainen kikkeli laitetaan housuihin ja loput tipat aina vaatteilla. Jokainen siisti mies käyttää just tätä level 0 miesten housun suojaa, se ei ole tarkoitettu mihinkään pidätyskyvyttömyyteen vaan ihan joka jätkälle joka huolehtii hygieniastaan.

      • Anonyymi

        Hyvin kiteyteytetty, mutta myös vaipat ovat hygieniatuotteita ja niitäkin käyttäessä tulee pitäneeksi hygieniastaan parempaa huolta kuin keskiverto mies. Vaikka olisi nuorikin mies, alle 50-vuotias tai vasta parikymppinen ja joutuu pidätyskyvyttömyyteen käyttämään vaippoja, niin se on ok ja normaalia, sitä ei pitäisi hävetä myöskään.


    • Anonyymi

      Kierrän tai ravistan sen kuivaksi, ei tarvita tippasuojia. Se on sellaista...

    • Anonyymi

      Hain googlesta juttua jälki tiputtelusta kun sellaista vaivaa olis täälläkin ja löyty tämä keskustelu. Tosiaan miesten tenoilla menty jo muutama vuosi ja level 1 on ollut hyvä. Kusella käymisen jälkeen jää vähäksi aikaa tiputtelemaan. Tympeät oli nihkeät kalsarit niin aloin sitten käyttämään noita tenoja. Enpä ole asiaa häpeillyt tai peitellyt oikein yhtään. Jos se jotain häiritsee että on vaipat jalassa niin häiritköön prkl

      • Anonyymi

        En ole koskaan ymmärtänyt tuota joidenkin kusella käyntiä. Vetskari auki ja vehje kaivetaan vielä kalsarien sepaluksen takaa ja sitten kustaan ja vehje tungetaan saman tien takaisin. Vehje on väkisinkin mutkalla ja puristuksissa, ei taatusti tule kaikki pihalle. Sitten ne loput tulevatkin pitkin kalsareita. Minä käyn asialla aina hyvin huolellisesti, avaan housut ja lasken niitä vähän alas, samoin kalsareita lasken alas ja vehje otetaan esiin yläkautta, sitten lopuksi vielä kunnon ravistus ja kuivaus. Kalsareissa minulla on aina Tena2 tai 3 suoja vaikkei mitään tiputtelua paljon olekaan. Puhdas ja kuiva suoja kalsareissa tuntuu mukavalta ja varsinkin Tena3 pullottaa komeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan ymmärtänyt tuota joidenkin kusella käyntiä. Vetskari auki ja vehje kaivetaan vielä kalsarien sepaluksen takaa ja sitten kustaan ja vehje tungetaan saman tien takaisin. Vehje on väkisinkin mutkalla ja puristuksissa, ei taatusti tule kaikki pihalle. Sitten ne loput tulevatkin pitkin kalsareita. Minä käyn asialla aina hyvin huolellisesti, avaan housut ja lasken niitä vähän alas, samoin kalsareita lasken alas ja vehje otetaan esiin yläkautta, sitten lopuksi vielä kunnon ravistus ja kuivaus. Kalsareissa minulla on aina Tena2 tai 3 suoja vaikkei mitään tiputtelua paljon olekaan. Puhdas ja kuiva suoja kalsareissa tuntuu mukavalta ja varsinkin Tena3 pullottaa komeasti.

        Tena 3 on mahtavan tuntuinen päällä kun on miesten stringit jalassa. Aivan upean pullea olo jalkojen välissä. Hyvin pitää pienet kuset mitä on mukava pikkuisen tirautella. Jalassa vielä ohuet ja tyköistuvat collarit ai että!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6689
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4330
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2760
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2080
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1633
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1071
    Aihe