Vuokra/ratsuponi hakusessa :)

Kiinnostunut

Heippa! Olen 12 -vuotias tyttö, joka etsii hoito/vuokra/ratsuponia. Olen ratsastanut kohta 4kk ja HeC asteinen koulussa ja hypin 40cm. Mieluiten ottaisin vuokriksen/ratsuponin, ja jos joku "tarjoaisi" ratsuponia, niin pääsisin ratsastamaan tiistaina ja keskiviikkona joka toinen viikonloppu perjantai mukaan lukien. Ja sama olisi vuokriksella. Olen 148cm pitä, ja painan 45kg. En toivoisi hevosta, vaan ponia, welsh sektio A olisi kaikista parhain rotu :) Ja jos olisi jotain esim. 105cm shettistä, niin sekin oli täydellisyys :) Poni olisi Vantaalla, ja sinne pitäisi päästä bussilla.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunut

      En siis ottaisi mieluusti hoitoponia, ja ratsuponilla tarkoitan ponia, jolla ratsastan vaan... Niin ja rodulla ei ole väliä, kunhan poni :) ja korjaan, kohta 5kk ratsastanut... Ensimmäinen kokeilu voisi olla tammi-maaliskuussa? Ja täytän 9. tammikuuta 13, eli olen kohta 13v

    • poni

      Jos tosissasi haluat vuokraponin, älä latele mitään ehtoja. Vuokraponia on noin nuorena todella vaikea saada, joten pakko ottaa vastaan se mitä tarjotaan (oli se sitten minkä kokoinen tai rotuinen tahansa) ja käydä silloin kun omistaja haluaa että käyt.

      Kannattaa myös ilmoittaa paljonko on valmis maksamaan. Ja huomaa että vuokraukseenkin kuuluu aina hoito! Harjaus, varusteiden laitto ja varusteiden huolto ratsastuksen jälkeen. Itsellä menee vuokrahevosen kanssa vähintään noin 30-40min ennen ja jälkeen ratsastuksen aikaa hoitamiseen.

    • Viestin aloittaja

      Kuten jo aiemmin mainitsin, niin ihan sama minkärotuinen, mutta ei hevonen. Mutta vielä selvennyksenä, että jos on hevonen, niin ei mieluusti 180cm, vaikka 165cm. Ja HUOM sanoin pääsisin ratsastamaan silloin, joka tarkoittaa, että minulla on muuta tehtävää niinä toisina päivinä. Eli maanantaina minulla on ratsastus, torstaina useimmiten kuvaamassa kaverin ratsastusta, ja joka toinen viikonloppu isäni luona, eli minkä minä sille voin, että en pääse kuin tuolloin... Ja se on itsestäänselvyys, että vuokraukseen kuuluu aina hoito. Mutta tuon hinnan tosissaan unohdin, mutta olisin valmis maksamaan 15-30€ kerrasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe