Kertokaa kantanne

15w tyttö

Eli oon 15w tyttö ja pituutta on huimat 155cm ja painoo löytyy n.51kg.No pistän tähän mittanauha mittanikin eli vatsan ympärys n.71cm,reidet 50cm,rinnan ympärys 70cm.En luokittele itseäni lihavaksi vaan vahvaksi koska mulla näkyy vatsalihakset aika hyvin,reidet on tosi vahvat ja kiinteät ja kädetkään ei oo mitkään rimpulat ja hartioissa on vähän leveyttä.No olen blondi,en meikkaa tai suorista/kiharra hiuksiani,aion opiskella eläinten hoitajaksi tai vastaavaksi.Koulun ka liikkuu 8 paikkeilla.Sitten luonteesta voin loukkaantua aika pienestä asiasta esim jos minulle huomautellaan koko ajan jostain,osaan nauraa ja vitsailla vähän isommassa porukassa olen hieman sivusta seuraaja,olen valitettavasti pieni karkkihiiri mikä selittää painoni.esim.suklaata menee joka viikko väh.puoli levyä..No tykkään laulamisesta mutten esiintymisestä,en ole koulussa se joka huutelee toisille tai on ekana valittamassa tehtävistä tai muusta sellaisesta,tyydyn ainakin omasta mielestä vähään ja harrastan taekwondoo,partioo ja olen isoskoulutuksessa.Ja kuvaani en valitettavasti jaa tänne.Mitä mieltä olette tällaisista erilaisisista tytöistä ei siis niistä pakkelinaamoista tai koviksista ja kysykää jos jäi mieleen jotain. :)
Saa olla oma itsensä ja sanoa mitä ajattelee.

7

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Slim.

      Aika lihava, oletko vammainen tai jotain?

    • 15w tyttö

      En oletko itse?

      • pojkarna

        Aika läski...


    • fuck liers

      En lihava ja vatsalihakset näkyy mutta rinnanympärys on pienempi kuin vatsan??? Vaikka tissejä ei olisi niin jos pyykkilautavatsa löytyy niin on se vatsan ympärys vähemmän kuin rinnan!

    • ~95

      Kyllä vaikutat tutustumisen arvoselta ihmiseltä.

    • asdfg5

      Missä päin harrastat kwondoa? :'D

    • 15w tyttö

      Oon pirkanmaalta päin kuntaa en kerro.Ja mulla ny sattuu olemaan tällänen ruuminrakenne ja kaikilla on vatsalihakset mutta jos on ihan älyttömän laiha nii se sixpack näkyy koska ei oo yhtään ylimäärästä rasvaa.Ite oon yrittäny kasvattaa lihasta kesäkuusta asti ja nyt alkaa pikkuhiljaa näkyyn työn tulos,eikä mulla ole mitään pyykkilautavatsaa vaan just ja just näkyy 4ylintä.Näkyis luultavasti kokonaan jos pudottaisin painoo pari kiloo mutta olen pudottanut ennestään jo n.3 ja puol kiloo pitkällä aikavälillä ja olen kumminkin reilusti normipainon puolella BMI on joku 21.3.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6629
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4283
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2700
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1588
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1084
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe