Microdermal

Minnny

Kertokaa kokemuksia ko. lävistyksestä. Kestikö parantuminen kauan ja kuinka vaikeahoitoinen on yms. Ja tehdäänkö tätä lävistystä alle 18 vuotiaalle huoltajan suostumuksellakaan?

4

281

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjepo90

      Ikärajoista en tiiä (yleensä kai K16?), mut mulla on ollu microdermal n. 4-5kk. Mulla on paljon muitakin lävistyksiä (tragus, napa, nenä, rusto yms) ja voin kertoo että microdermal on kaikista helpoin ja kivuttomin!
      Helppo hoitaa, varsinkin kun ottaa sellaseen paikkaan ettei siihen jatkuvasti hankaa mikään. Lävistyksen teko oli nopeaa ja koski vähemmän ku korvisten laitto. Tuntu lähinnä ikävältä, ja ainut mikä sattui, oli se kun lävistäjä kiristi timanttia paikoilleen.
      Hoito-ohjeet oli yksinkertaset, piti pitää öisin laastarin alla ja viikon ajan painella korua, että "juurtuu" kunnolla. Omani ei oo ikinä tulehtunu.
      Läväri ei myöskään ollu YHTÄÄN kipeä laiton jälkeen. Jo seuraavana päivänä ihon punotus oli poissa ja koru näytti siltä että se ois ollu siinä aina.
      Suosittelen.

      • Sähkörusakko

        Sitä laastaria suositellaan pitämään microdermalin päällä kokoajan ainakin viikon ajan koska tällöin se juurtuu parhainten eikä kasva helpolla ulos kun ei voi saada kolhuja kun laastari suojaa sitä. (mahdollisesti voi pitää pitempäänkin jos haluaa turvata varmemmin)


    • nuorilävistäjä

      minulla ollu itselaitettu(oon tehnyt lävistyksiä jo 3vuotta) microdermal n. vuoden, laitto oli noppee ja kivuton, lähinnä vihloi, laitoin siis biopsy punchilla aka dermal punchilla. ekat pari viikkoa pidin laastaria öisinn siinä päällä, koska sijainti poskipäässä niin en halunnu kulkee laastari naamassa :D:D ei ollut yhtään kipeä ja meni n 6kk että kudosnestettäkään ei tullut yhtään. joskus kun oon kännissä sitä kolhinut yms niin saattanut alka punottaa ja muutaman kerran vuotanut vertakin mut sitten vaan hoitanu sitä samalla tavalla ku aluksi niin parantunu :) eli siis melkein täysin kivuton laittaa, paranee hitaasti mutta ei ole laiton jälkeen yhtään kipeä toisinkuin muut lävärit yleensä ja helppohoitoinen jos ei ala kasvaan ulos. suosittelen !

    • apua8

      Onko kellään kokemusta mickrodermalista kampaajan ammatissa itse otin paripäivääsitten ja opiskelen kampaajaksi onko tietoa haittaako jollain tavalla työskentelyä tai vahingoittaako kampaajanpuuhat sitä ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      87
      3684
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      578
      3445
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3339
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      52
      2167
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2091
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      317
      1921
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1895
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      156
      1624
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1351
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1332
    Aihe