Lyhyt mies treffeillä

Pekkapoika89

Olen saanut usein suoraan tai epäsuorasti naisilta kuulla, että olen liian lyhyt (pituus 160 cm). Päätimmekin kaverin kanssa tehdä pienen källin.

Hommasimme minulle sokkotreffit erääseen siistiin ravintolaan. Olimme virittäneet tuolin jalkojen alle korotukset, että näyttäisin istuessa pitkältä. Olin valmiina ravintolassa ja laitoin naiselle (kutsutaan vaikka Minnaksi) viestin, että istun oven vieressä jo odottamassa. Treffit menivät hyvin, Minna kyseli paljon minusta ja meillä oli vähän vitsailuakin välillä. Pientä kosketteluakin tapahtui pöydän yli.

Kun oltiin istuttu joku puoltoista tuntia, sanoin hänelle, että ehtisin tavata hänet ensi viikolla uudestaan. Minna sanoi että hänelle kyllä ensi viikolla käy illat aika hyvin. Luetteli siinä muutaman päivänkin, että keskiviikko käy, torstai käy, launtai käy... Mutta sitten nousin ylös. Hän katsoi 160 cm varttani ylhäältä alas, alhaalta ylös ja takaisin alhaalta ylös. Sen jälkeen hän sanoi "Tuota... (kiusallisen pitkä tauko) mä en tapaile pätkiä." Otin naisen drinkin käteeni, heitin lopun sisällön hänen naamalleen ja sanoin: "Mä en tapaile pinnallisia huoria."

Nainen näytti hyvin vihaiselta, mutta eipä kehdannut enää sanoa mitään takaisinkaan. Saatiin hyvät naurut kaverin kanssa. Sokkotreffit järjestäneelle kaverilleni hän ei ole sanonut treffeistä mitään, kysyttäessä totesi vain että "Meni kiitos oikein hyvin!"

85

3211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivystävä feministi

      Seuralaisesi olisi toki voinut valita sanansa hienovaraisemmin, mutta tottahan se on, pätkillä miehillä ei tee nainen mitään. Pätkän kannattaa keskittyä matematiikkaan tai muihin tieteisiin ja lopettaa naisten kiusaaminen ärsyyttävällä pienellä olemuksellaan. Älä tule baareihinkaan vaan pysy yliopistolla tai autokorjaamolla, niin ei tule turhia konflikteja. Me naiset nimittäin osataan paremmin varautua tuollaisissa paikoissa käydessä, että siellä tulee työhönsä keskittyviä luotaantyöntäviä miehiä vastaan. Mutta kyllä me niihinkin osataan suhtautua ihmisinä, niin kauan kun tajuavat jättää kättelyn ja muut lähentelyt komeammille ja antavat vähän alennusta hinnoista tai muuta palvelua.

      • Elät omaa maailmasi

        Olen 173 cm pitkä komea ja lihaksikas, naisia olen saanut kylliksi ja saisin edelleen ellen olisi parisuhteessa, mutta olen myös törmännyt sellaisiin tilanteisiin, joissa kaunis nainen yrittänyt saada kauneutensa perusteella lisää palveluja, mutta olen sanonut suoraan ettei tule kauppoja. Sen sijaan kun tulee vanha rouva tai pappa, mielelläni avaaan myös oven heille ja annan extra palveluja veloituksetta. Olen aina pitänyt sitä loukkaavana osoituksena älykkyyttäni kohtaan kun olen törmännyt ko tilanteisiin.


      • 8 senttiä

        kyrvän mitta se on joka ratkaisee.


      • Olen 195
        Elät omaa maailmasi kirjoitti:

        Olen 173 cm pitkä komea ja lihaksikas, naisia olen saanut kylliksi ja saisin edelleen ellen olisi parisuhteessa, mutta olen myös törmännyt sellaisiin tilanteisiin, joissa kaunis nainen yrittänyt saada kauneutensa perusteella lisää palveluja, mutta olen sanonut suoraan ettei tule kauppoja. Sen sijaan kun tulee vanha rouva tai pappa, mielelläni avaaan myös oven heille ja annan extra palveluja veloituksetta. Olen aina pitänyt sitä loukkaavana osoituksena älykkyyttäni kohtaan kun olen törmännyt ko tilanteisiin.

        Ai 173cm on pitkä, no eipä taida olla nykyaikana, ehkä joskus 1800 luvulla olikin. Kyllä pitää olla nykyisin yli 182 cm jotta on miehen kokoinen.


      • lyhyt sankari
        Olen 195 kirjoitti:

        Ai 173cm on pitkä, no eipä taida olla nykyaikana, ehkä joskus 1800 luvulla olikin. Kyllä pitää olla nykyisin yli 182 cm jotta on miehen kokoinen.

        pitkät on kömpeliä ja menee vanhuksena ihan lyttyyn eikä pysty enää liikkumaan! pieni senkuin porskuttaa ja painaa naisia vielä 8-kymppisenäkin! itse en huoli pitkiä naisia, enkä edes tavoittele sellaisia kun mielestäni yli 170 senttinen kroppa etenkin naisella on ruma. pientä joustoa tietysti mutta noin suunnilleen! ja mikä on rumempaa kuin pitkä ja laiha mies??


      • AikaPoikaLaulaa

        Se on kuule sillä lailla, että naisilta otetaan tuplahinta olipa laskuttajana hongankolistaja tai snadi heppu. Palvelua ette saa muualta kuin toiselta, mahdollisesti hyvällä päällä olevalta ämmältä.


    • Pieni mies

      Jos lyhyille miehille ei olisi kysyntää, heitä ei olisi edes olemassa. Sitä paitsi, mitä isompi ihminen, sitä enemmän p@skaa tämän sisälle mahtuu.

    • on se

      Erittäin hieno källi, jos oli todellinen tilanne, eikä trolli.

      Tällaisesta kun saisi vielä videon. Nykyään on esim pieniä kynä- ja kellokameroita.

    • Time waits for no 1

      Kuinka kauan hukkasit elämästäsi tuon tarinan keksimiseen?

    • mies 173 cm

      No mitenkähän paljon samanlaisia tarinoita naiset voisivat tehdä? Tietenkin erilaisilla konsteilla. Työntäisivät rintoihin täytettä tai meikkaisivat jotain tosi paljon erinäköiseksi. Kyllä olen nähnyt lyhyellä miehellä tosi hyvän näköisiä vaimoja ja onnellisia tuntuvat olevan. Sulla itselläsi vaan on asenteessa hieman korjaamista. Tietenkään ei toi tyttö oikein tehnyt, mutta etpähän hyvin käyttäytynyt itsekkään. Olis saattanut tulla vaikka takas ja selittänyt tilanteen hieman toisin. Yleensä ihminen jos menee tolaltaan, niin sitä saattaa tokaista mitä suuhun sattuu tulemaan. No saattpa mennä siinäkin ohi suhde sulta.

      • pekkapoika89

        "Olis saattanut tulla vaikka takas ja selittänyt tilanteen hieman toisin. Yleensä ihminen jos menee tolaltaan, niin sitä saattaa tokaista mitä suuhun sattuu tulemaan. No saattpa mennä siinäkin ohi suhde sulta."

        Meinaatko todella, että olisin halunnut olla enää missään tekemisissä sen naisen kanssa? Ilmeisesti aikamoinen white knight sinäkin, kun olet sitä mieltä että nainen vain teki epähuomiossa jonkun virheen tuossa, vaikka tilanne oli niin selvä kuin voi olla.


    • jepjep3

      muuten ihan mielenkiintoista, mutta pitikö käydä väkivaltaiseksi? Taitaa olla sulla pahempiakin ongelmia.

      • Täysimittainennainen

        Nyt se nainen muistaa vaan olleensa ilkeän käppänän kanssa ikävässä tapaamisessa. Jotain taisi mennä pieleen jo aimmein, koska noin traumaattisesti olit tilanteen valmistanut. Olit varmaan jännittynyt ja epäaito muutenkin typerässä lavastuksessasi. Pidit toista pilkkanasi ja käyttäydyit vielä väkivaltaisesti ja asiattomasti, kun nainen reagoi asettamaasi typerään lavastukseen ihan ymmärrettävästi, koska oli provosoituna.

        Luonne sun ongelmas on ap, ei pituutuesi.


    • Teppo Kuitulainen

      Menehän nyt , katkera pieni meihenpökäle , takaisin omaan huoneeseen keksimään lisää tarinoita.

    • Nainen 183cm

      Et sitten ehdottanut mitään pätkäsuhdeta? :D :D :D
      Totuushan on että naiset eivät tykkää kääpiöistä paitsi lumikki joka vehtas seitsemän pätkän kanssa, pervessi, hyi olkoon.

    • mies 173 cm

      Jotenkin oli pekkapojan kommentit lyhytnäköisiä. Ehkä kannattaisi nousta talousjakkaralle ja koittaa selvittää päänsä jalkahien kärystä. On eri juttu olla pieni mies ja äkänen pieni mies.
      Yleensä itsestään vitsin vääntäminen helpottaa myös omaa tilaa, myös vapauttaa sen toisenkin osapuolen. Minäkin voisin suuttua jostain, mutta onneksi olen lihava. ;o)

    • buahahah

      hah ha olet tosi herrasmies, oli varmaan ihan tipalla ettei se tappanut sinua nyrkillä. Kannattaa ensikerralla käyttäytyä niin kuin aikuinen mies, eikä heitellä drinkkejä kuin hinttipelkuri.

    • 172 cm mies

      160 cm mies on jo koomisen mittainen näky.

      • madallettu

        tää koominen 160cm mies nostaa penkistä 150kg, maasta 240 ja kyykystä samat. siinä jää hongankolistelijatki toisiks,jos eivät hormoonihirviöitä ole. eiköhä noita lyhyitäki naisii ole jotka tykkää pienemmistäkin miehistä ja yleensä mitä isompi mies sitä rehvakkaampi ja täynnä itseään. ei ole ainakaa minulle ongelma olla lyhyt,jos jotain haittaa,ni saa mennä muualle. jos ei kelpaa,ni hyvinhä tuota pärjää iteksiiki :)


      • dgdsfgdsfgsdg
        madallettu kirjoitti:

        tää koominen 160cm mies nostaa penkistä 150kg, maasta 240 ja kyykystä samat. siinä jää hongankolistelijatki toisiks,jos eivät hormoonihirviöitä ole. eiköhä noita lyhyitäki naisii ole jotka tykkää pienemmistäkin miehistä ja yleensä mitä isompi mies sitä rehvakkaampi ja täynnä itseään. ei ole ainakaa minulle ongelma olla lyhyt,jos jotain haittaa,ni saa mennä muualle. jos ei kelpaa,ni hyvinhä tuota pärjää iteksiiki :)

        Ihan sama paljonko nostat ja mistä. Olet silti lyhyt ja jotkut vaan haluaa pitkän. :)


      • 185cm mies
        dgdsfgdsfgsdg kirjoitti:

        Ihan sama paljonko nostat ja mistä. Olet silti lyhyt ja jotkut vaan haluaa pitkän. :)

        Alle 170 "miestä" ei kukaan ota tosissaan :D


      • mada1
        185cm mies kirjoitti:

        Alle 170 "miestä" ei kukaan ota tosissaan :D

        eikx oo hyvä,et on madallettuja miehii,et isot miehet tuntee mahtipontisuutensa ja egonsa täydessä tehossa,narsismi :) oha suurmiehii ollu pieniiki miehii ja auktoriteetti ollu kova heillä. "persejalat" on työ elämässäkin kovempia tekeen töitä,ku taas isoilla miehillä alaselät krakaa,ku ruvetaan töitä tekeen tosissaan. näin 20v. raksoilla olleena nähny useesti käyvän ja saikuttelevat mut weekendeinä ollaan taas nii teräsmiehii :) poikkeuksiakin tosin on mut he eivät huutele yleisillä sivuilla ja hauku erikokoisii ja muotoisii ,heillä itsetunto on nii kova muutenkii,käyttävät tarmonsa työhön ja tosi elämään,eikä virtuaali elämään :)


      • Ainakin 10cm lisää

        Eihän edes 173senttinen ole vielä tosimiesten koossa. Kyllä siihen tarvitaan enemmän


      • Ilopilleri2014
        madallettu kirjoitti:

        tää koominen 160cm mies nostaa penkistä 150kg, maasta 240 ja kyykystä samat. siinä jää hongankolistelijatki toisiks,jos eivät hormoonihirviöitä ole. eiköhä noita lyhyitäki naisii ole jotka tykkää pienemmistäkin miehistä ja yleensä mitä isompi mies sitä rehvakkaampi ja täynnä itseään. ei ole ainakaa minulle ongelma olla lyhyt,jos jotain haittaa,ni saa mennä muualle. jos ei kelpaa,ni hyvinhä tuota pärjää iteksiiki :)

        Eihän pituudella mun mielestä oo merkitystä eikä iällä.Kyllä se kemia ja samat arvot on jotka merkkaa :)


    • Karvaperse
    • Anthony!

      Minkäs takia niin monilla pienillä esim maahanmuuttaja pojilla/miehillä on monesti lapsia sekä perhettä? Esim Ruotsin laivoilla näkee hyvin usein pieniä maahanmuuttaja miehiä työntelemässä lapsen vaunuja joissa lapsi nukkuu ja vaimo on matkassa?

      • .........

        Siksi kun tummaihoinen mies on ensisijainen vaihtoehto kaikille valkoisille rotupetturi huorille.


      • Mike2
        ......... kirjoitti:

        Siksi kun tummaihoinen mies on ensisijainen vaihtoehto kaikille valkoisille rotupetturi huorille.

        Ja siksi että niillä vanhemmat on tehny sen aviodiilin jo pojan synnyttyä. Mahtaa siinä akkaa v*tuttaa kun näkee millainen pätkä diilistä tuli.


    • Lihava nainen

      Valitettava tosiasia, miehen lyhyys on vähän sama kuin naisen lihavuus. Monille ei kelpaa, osaa ei haitta ja osalle jopa plussaa. Ei pääse valitsemaan, mutta aina jonkun saa.

      • omansa löytänyt

        Lihavan miehen töräisyt on kaikuvampia, koska suoli on tilavampi. Pitkillä miehillä suolta on lisäksi pidemmältä, joten ilma kerää voimaa pidemmn ajan. Eli suosin pitkiä miehiä heidän seksymmän pierun takia.


      • Mike2

        Lyhyellä miehellä ei ole mahdollisuutta muuttua pitkäksi. Lihava nainen voi laihduttaa itsensä normaaliksi. Se voi olla vaikeaa, mutta se on mahdollista.


    • pätkä55

      olen 160cm ja olen huomannut että pidemmillä ei aina veri kierrä ylös asti ja aivotoiminta on vajavaista, lyhyet ovat todellakin sosiaalisempia kun ei aina yllä niin osaa pyytää apua, pitkä ei osaa kommunikoida ja on kehonsa vanki kun todellakin luulee että vain pituus ratkaisee, sori poijaat ei se mitta vaan taito.
      eikä se pidä paikkansa että lyhyt ei saa naista, sori väärä luulo. kyllä pitkä mies joka sortuu lihavaan naiseen on säälittävämpi kuin nainen hengaa lyhyen miehen kanssa, osoittaa itsevarmuutta suosia erillaisuutta.

    • kurre1

      Paska puhetta! Kaikki naiset tykkäävät pyykkipojista. Eikä se miehen pituus mitään meinaa kun on keskeltä sopiva!!

    • to sia si a

      Minä oon taas sitämieltä että kaikkein kauneimmat mimmit olen nähnyt kyllä lyhyemmillä miehillä, pituuseroa saattanut olla 20->cm. Kyllähän ihmisen luonne tekee naiseen vaikutuksen oli pätkä tai pitkä...

    • --Walle--

      Itse olen pitkä mies, mutta onnettoman pieni penis. Naisia on ollut kymmeniä, mutta enää en harrasta naisia lainkaan, koska se nöyryytys on aikamoinen kun sen näkee naisesta vaikka tämä kuinka peittelisi. Kukaan ei ole siis suoraan päin naamaa sanonut, että liian pieni kalu, mutta sen nyt vaan aistii. Aika hurjaa se olisi kyllä naiselta jos sanoisi isolle miehelle, että onpa sulla pieni kalu, liian pieni. Naisia on tykyllä kyllä lukuisia, mutta pyrin elämässä siihen, että vain yksi nainen enää tulee näkemään penikseni ja haluan olla varma, että hänelle ei ole peniksen koolla oikeasti väliä, niitäkin kuulemma on.

      • Kiva ku täs niinku lukee tätä palstaa ni tollastaki shittiä näkee ketjussa, ps. tää oli pakko kommentoida noin ***un tyhmää vastaukseen.


      • -Walle-
        to.nza90 kirjoitti:

        Kiva ku täs niinku lukee tätä palstaa ni tollastaki shittiä näkee ketjussa, ps. tää oli pakko kommentoida noin ***un tyhmää vastaukseen.

        Hyvähän se on isomunasen huudella!


    • myös lyhyt mies

      itekin oon suht lyhyt. 163cm mies. moni juttu menee jo alkumetreillä pieleen pituuteni takia. niin monesti kuullu ollaan vain kavereita lause ja oot liian lyhyt mulle. joskus kun netissä jutteli jollekin ja ajatus synkkasi ja tapaamista mietittiin ni nainen kysy pituuttani ja heti kun kuuli sen blokkasi mut kokonaan mitään selityksiä antamatta. Lisäks jotkut naiset haluavat vain satuttaa keinolla millä hyvänsä, kait ne luulee että kun on lyhyt ni on jo tottunut kaikkeen paskaan ja antavat sitten lisää paskaa niskaan. Tässä nyt oon viimeisen 10 vuoden aikuisiän aikana kuullut lähes viikottain jotain mollaamista pituudestani, muutama sanoo että mee kotiis kasvamaan. Kait sitä yksin on mentävä sit kun niin monelle se pituus on niin kova pala ettei kestä. ja sama on seksi. ei seksiä, ei mua. kovin yksinäistä on tämä elämä, minkäs teen. oishan se kiva tavata nainen 2 kertaa mutta kun ei ni ei. itekin oon nyt alkanu vittuilee takas kaikille. tulee kylmemmäks. eikä enää välitä oikeastaan mistään. huutakaa vaan kadulla lyhyeks. mua ei enää kiinnosta. tuskin edes panon jälkeen nimeäskään kysyn. kyyninen ja kylmä. semmoiseksi muuttuu kun tarpeeks saa paskaa niskaan.

      • Pitkä pienimuna

        Helppohan se on isolla kalulla panna ja huudella.


    • Pätkillä isot

      Mitä hiton väliä on miehen pituudella. Pätkällä on takuu varmasti iso kalu, en tiedä mistä tämä johtuu mutta näin se vain on, tuhansia miehiä uimahallilla nähneenä olen asiasta varma. Laulaahan se yksi lyhyt mieskin että kompensoituu tuolla alempana. Itse olen hieman keskipituista pitempi ja poikkeuksetta näillä pätkillä on isommat kalut. Itse olisin mieluummin isokaluinen pätkä kuin tällanen pienimunainen pitkä jota ei voi edes mieheksi sanoa kullinsa perusteella.

      • kyllä_näin_on

        just jooo..... naisena jo tiedän että se mitä jossain uimahallissa näkee, ei ol mitenkää luotettavaa. Kattoppas, kun joillain voi olla pienen pieni prinssinnakki lepotilas, mut juhlakunnossa semmoi hk:n sininen! vastaavasti joku elefantinkärsäinen kun on valmiina touhuumaa, ni komeus vaan nousee..huonolla tuurilla on sitten pitkä ja ohut, hyi olkoon!!! et milloin miehet tajuu sen, että saunassa ei edes voi vertailla sitä, kellä on isoin, ellei jokaisella seiso!!!!


    • Kukkurukuu3

      Mulla on hyvin lyhyt ystävätär (paljon alle 160 cm) ja aika paksu, mutta miehen pitää olla pitkä ja urheilullinen. Ihmettelen kovin sellaisia vaatimuksia. Itse tykkään lyhyistä miehistä, mutta toki muutaman sentin itseäni pidemmistä. Tottahan se on että lyhyellä miehellä on vähemmän valinnanvaraa, mutta se ei tosiaanhaan tee miehestä vähemmän miehekästä.

    • nainen90

      Olen 168 cm ja pidän itseäni lyhyemmistä miehistä.

      • pitkä ja iso

        Kukaan ei usko näihin trolleihin hehehe.

        Pidät lyhyestä hohoho


      • nainen90
        pitkä ja iso kirjoitti:

        Kukaan ei usko näihin trolleihin hehehe.

        Pidät lyhyestä hohoho

        Miksen voisi pitää? Onko se niin mahdoton ajatus?


    • pätkä55

      hienoa, hyvin huomaa kun lyhyt mies kirjoittaa tänne niin siinä on ajatusta, johtuu varmasti siitä että se "kasvu" on mennyt ihan oikeeseen paikkaan eli aivoihin ja jos nainen valittaa semmoisista asioista joihin ei todellakaan pysty itse vaikuttamaan eli pituus, ikä ja naamataulu niin sitten saa muhia omissa liemissään, onneksi on vielä olemassa fiksuja naisia.

      • Nainen, 168 cm

        Joo-o...

        Lyhyet miehet tietenkin kelpuuttavat minkälaisen naisen tahansa, kunhan naisen luonne on sopiva, eikö niin? Lyhyet miehet ovat oikein ylimaallisia, syvällisiä älykköjä ja pitkät ja normaalipituiset ihmiset automaattisesti pinnallisia idiootteja. Ja normaalipituisten/pitkien kanssa seurustelevat naiset ovat totta kai pinnallisia lorttoja.

        Ja ne naiset, jotka tykkäävät erityisesti juuri lyhyistä miehistä ja haluavat ehdottomasti seurustella vain sellaisten kanssa, eivät tietenkään ole pinnallisia idiootteja, eiks niin...

        Lyhyitä miehiä - älykkäitä ja/tai fiksuja kun ovat - ei haittaa, vaikka nainen olisi 35 vuotta vanhempi. Tai vakavasti sairas. Tai todella ruma. Tai liikuntakyvytön. Tms. Millään naisen fyysisillä ominaisuuksilla (etenkään sellaisilla, joihin nainen ei voi itse vaikuttaa) ei ole lyhyiden miesten parinvalinnassa mitään vaikutusta, eikö?


        ...


        Ihan oikeasti, mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää, että monet naiset (suurin osa naisista?) haluavat itseään pidemmän tai suunnilleen itsensä pituisen miehen. Se ei tee naisista, pitkistä miehistä tai lyhyistä miehistä yhtään sen pinnallisempia/tyhmempiä/muutakaan negatiivista. Asia nyt vain on näin.

        Osalle pituus taas saattaa olla sellainen ominaisuus, jolla ei ole väliä. Tai jotkut pitävät nimenomaan lyhyistä miehistä. Tällaiset naiset sitten deittailevat niitä lyhyitäkin miehiä.


    • lapsellista..

      Rima alitettu vetämällä huorakortti heti esiin. Parempi aloittajan pysyä sinkkuna kun ei muuta keksi. Ei näytä tulevaisuus hyvältä parisuhteessa.

      • nainen532

        Minusta on ihan ymmärrettävää, että mies haukkuu naista huoraksi, jos nainen on ensin lytännyt miehen itsetunnon ihan kokonaan. Jos itse ensin loukkaa toista pahoin, ei voi odottaa hyvää kohtelua.


    • miss åbo

      Onhan se niin, että alle 180 cm ei ole mies eikä mikään. Voihan sitä kuvitella että kalu näyttää isommalta jos kantaja on noin puolet sen pituudesta.

    • nainen1

      Jos viestisi on tosi niin mulle kyllä kelpais oikein hyvin 160cm mies. Olen itsekin lyhyt n.157cm mut ei mua oo kokskaan lyhyys haitannu. Ois tosi mukava löytää suht. saman pituinen mies sellaisen kanssa on mukava halailla ja pusutella kun ylettää sopivasti..:) Minkähän ikäinen oot..?

      • Juissi666

        loistava pituus kun itsekkin olen saman mittainen :)


    • etsillaitaas

      On ihan mukava olla 191cm mies ja komeakin:-)

      • nainen22fsfe4fe4

        Varmaan olet varattu, se on harmi :---(


    • sellastavaana

      Minä taas olen 170cm pitkä mulkku. Koskaan ei ole nainen mua dumpannu pituuteni takia. Ei edes sen alapään pituuden. Pisin nainen joka minulla on ollut oli hieman yli 180cm pitkä. Nykyinen vaimoni on myös minua pidempi. Ollu hänen kanssaan jo yli 6 vuotta ja yhteinen lapsikin löytyy.

    • urts

      Winston Churchill oli usein kunnon kännissä ravintoloissa käydessään. Niinpä kerran sattui tilanne jossa vanhempi naishenkilö meni sanomaan hänelle, että te olette juopunut sika. Winston sanoi heti takaisin.: " ja te olette helvetin ruma". Nainen hermostui tästä ja vaati selitystä johon Winston sanoi: " katsokaas kun minä huomenna aamupäivällä herään vuoteestani niin olen selvä. Mutta kun te heräätte vuoteestanne niin olette edelleenkin ruma". Tarinan opetus on ettei pidä puuttua toisten asioihin, varsinkaan kapakassa.

    • Iloa elämään

      Ristomatti Ratia on virkistävä poikkeus lyhyestä miehestä . Rohkea värienkäyttäjä ,
      itsetunto kohillaan . Värit käy pienemmille miehille , erottuu edukseen . Rohkeasti
      vain . Olis kiva katella .

    • Kukkurukuu3

      Seurustelin vuosia miehen kanssa joka oli minua yli 20 cm pidempi. Suutelu seisaaltaan oli hankalaa, minä varpaillaan ja niska kenossa. Seksin aikana hänen rintakarvansa minun naamassani. Vain vähän pidempi mies on siis joka suhteessa paljon parempi vaihtoehto.
      Älkää moukat mollatko lyhyitä miehiä!

    • etsillaitaas

      Tekeehän ne nykyään pidennys leikkauksia. Katkaistaan reisiluut ja pistetään sellainen ruuvaus systeemi jota kotona säädellään ja luu luutuu. Jos se ei riitä niin sitten katkaistaan sääriluut ja sama systeemi. Sillä saa muistaakseni 15 senttiä maksimissaan pituutta lisää.

      Karsean näköinen operaatio ja kivuliaskin mutta tehdään niitä suomessakin jos on niin epätoivoinen pituudestaan.

      • leikkauksella lisää

        Pituusleikkauksella saatu lisäpituus riippuu ihmisestä. Muistan katsoneeni dokkarin jossa mies sai oliko se 5cm lisää pituutta (olikohan syynä ettei nivelet joustaisi enempää).. Jos pituutta tulee vain 5 cm, on tämä minusta aika vähän.. Ottaen huomioon, että leikkauksessa katsaistaan reisiluu ja toipuminen on hidasta. Päätös on tietenkin aina henkilön itsensä :)


    • Säälittävää

      Tyhmä provo.

    • nella salmi

      Miksi haluat kiduttaa itseäsi ja etsiä "todisteita", että nainen ei lyhyttä miestä ota?
      Jos et kaipaa sielunkumppania vaan saalistat feminiinistä palkintopokaalia, sinuna keskittyisin suurin piirtein itseni pituisiin, korkeintaan 4 cm pidempiin naisiin ja tietysti näyttämään hyvin tienaavalta, anteliaalta ja varakkaalta yleensäkin. Kun on kulissit kunnossa, nainen voi katsoa läpi sormien niin (siinä tilanteessa) merkityksettömiä asioita kuin pituuttasi. Elämä on. :)

    • qwert123

      Etusormi ja peukalo pystyyn ja sitä nostelee. Siinä se totuus on :-)

    • Mies 180cm

      Surullista juttua :( yksi elämä, 160 cm

    • Pieni ja onnellinen

      Kylläpä on ala-arvoista tekstiä ja naiset etenkin, häpeän teitä. On tänne eksynyt muutama tyhjä päinen ja pitkä miehen kuvatus.Ei pituus sano mitään ihmisen älykkyydestä eikä inhimillisyydestä. Olen 152 pitkä nainen ja ollut aviossa yli 30v 20 senttiä pidemmän ihanan miehen kanssa. Hänessä on kaikki just minulle sopivaa, sen lisäksi hän on erittäin älykäs ja hyvä isä, sekä erinomainen työnantaja. Ei se ole pituudesta kiinni, vaan tärkeintä on se, mitä on korvien välissä - muistakaa se. Kasvakaa aikuisiksi

    • ganjaman
    • 1 + 1

      Kyllä maailmasta varmasti löytyy myös lyhyitä naisia, joille kelpaisi hieman lyhyempi mies. Miksi hakata päätä seinään ja etsiä pitkiä naisia, kun lyhyitäkin on olemassa?

    • Kolme metrii pitkä

      Olit sitten lyhyt tai pitkä mies ja varsinkin jos asut Hki, Vantaa tai Espoo linjalla ei naisia kiinnosta nähdä kuin kerran koska netissä, ei ole kuin säälittäviä rumia urpoja jotka ei näille ei lapsettomille miss Suomille kelpaa. Mutta pillua kyllä jaetaan vkl. oikein maksusta koko Uudenmaan alueella, no ei ihme jos ei seurustelu kiinnosta kun huoraaminen on kivempaa. MIEHET POISTAKAA SUOMI24 DEITTI ILMOITUKSENNE SIELLÄ EI OLE MITÄÄN!

    • heppu165cm

      Oma moka jos ei lyhyenä naista saa. mulla hyvännäkönen gimma jo 10 vuotta. ja jos oon toista naista halunnu ei oo tarvinnu niistäkään kauheimman näkösten kans hengata. itestä kiinni, ei pituudesta.

    • jhkhjk

      Sinähän ap valehtelit, joten mulla olisi mennyt heti ensimetreillä luottamus sinuun, vaikka olisit ollu miten pitkä tahansa ei se olisi enää ollut se pointti tässä.

      Jos pystyt tekemään tollasta niin miettisin naisena mitä muuta pystyt valehtelemaan ja vedättämään...

    • normi 185cm

      Pätkien kannataa tyytyä kaloriinoihin, jollei lompakossa ole täytettä.

    • Taidat viihtyä paremmin sen "kaverisi" kanssa. Onnea teille ja hauskaa yhdessä oloa.
      Laita netti ilmoituksia omalla pituudellasi äläkä valehtele. Vastaa niihin missä ei mainita miehen pituutta. Ei se kaikille ole tärkeä.
      Mutta jos mies häpeää pituuttaan ja itseään niin ei se hyvältä vaikuta.

    • Korkkarimimmi

      Jaaha, sitä on pojat källin tehneet, säälittävää.

      Minä olen korkkarimimmmi ja todettava on, että vähän jää valinnan varaa, koska luonto ei anna periksi olla itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Korkkarit jalassa olen 180 cm ja täältä ylhäältä katsellessa ei näy kuin lyhyitä ja kaljuja miehiä. Mitä on maailmalle tapahtunut?

      Jokaiselle on kuitenkin todennäköisesti se parikki jossain eli onnea hakuun ja källit jättäisin tekemättä.

      • korkannut setä

        No pakkoko on sitten niitä korokekenkiä käyttää, jos et halua ylhäältäpäin ihmisiä katella. Ois sitten enemmän mistä valita, jos kerran pakko noin turhamainen olla.
        Etkä sinä edes erityisen pitkä ole, jos jatkopaloilla olet 180cm.
        Minun eksäni(nainen siis..) oli 184cm ilman kenkiä , eli oli 5cm minua pitempi.


    • Kellä oli 1x palli ?

      Ja koska sinä olet pätkä-trolli, muista:

      - lihava tai ruma nainen on sinusta ihana, tai 195cm ja lihaksikas nainen.
      - jos nainen pitää topattuja rintsikoita ja luulet, että tissit on DD, et ole yhtään pettynyt, kun täytteet pois heitettyään hän onkin aito ja ihana AA.

      jne jne jne
      Tajusitko jutun pointin? Et voi tuntea seksuaaista vetovoimaa jokaiseen vastaantulijaan.
      Mutta juttusi perusteella, mikäli se oli totta, olet todella ikävä ja ilkeä ihminen, se on sinun ongelmasi.

    • Pikkulikka2

      Kun ite on vaan 150 senttinen ja muutenkin "tuulen heiteltävä " niin ei sitä edes ajattele että miehen tarvitsisi olla pitkä. Ei suhteessa pituus merkiste oikeasti pidemmänpäälle mitään. Olennaista on mitä on korvien välissä ja kiten tulee yhdessä muuten juttuun. Onneksi jokaiselle on myös mitallisesti eri kokoisia :=)

    • sir1

      Kyllä pituudella on väliä, joka asiassa!

    • sir1

      Voi sua raukkaa!!Pituudella on todella väliä, joka asiassa!

      • näinpä juu

        Itsellänikin on 19,5cm pitkä. Monet haluaa pitkää, mutta omani riittänee useimmille


    • hujoppi

      Miksi joku kääpiömies haluaa pitkän hujoppinaisen? Tietysti jokainen haluaa samanpituista seuraa.

    • lyhyt mies.

      annoin turpiin kerran sellasel 185 cm ja 100 kg äijälle ja itse olen 20 cm lyhyempi ja 20 kg kevyempi. Oli se noloo sille kun oma tyttöystävä oli vieressä kannustamassa sitä.

    • lyhyetkinmukavia

      Mä kyllä tykkään lyhyistäkin miehistä. Tai sellaisista, että silmät on samalla korkeudella (165 cm )

      :)

    • Herrasmies192cm

      Ihan hyvä källi, mut siis yks homma ei menny itsellä jakeluun: Istus tuolissa ja nainen tulee luoksesi, etkä edes nouse pystyyn tai auttamaan naista tuolille?

      Mielestäni aika mautonta, että istut tuolilla nainen saapuu ja sanot: tossa tuoli, istu siihen. :D

    • Minkkityttö

      No jaa, itse olisin ainakin sitten korjannut lausuntoni seuraavaksi: "En tapaile tyylittömiä ääliöitä."

    • jellyL

      Ihan oikein, että heitit juomat sen naisen päälle! Olihan se nainen ihan hirveän julma sinua kohtaan. :( Ymmärrän niin hyvin, miltä tuollainen tuntuu. Toivottavasti löydät jonkun mukavan tytön elämääsi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      362
      3205
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      140
      1217
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      136
      987
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe