Nainenko vain miehen tarpeiden tyydyttämist varten?

Katariitta

Aviomieheni sanoi perinteisen kolmen viikon seksittömän kauden jälkeen aivan tosissaan: "Lämmitä itse itseäsi, niin minä tulen ja tyhjennän pussit". Järkytykseltäni en kyennyt suostumaan leikkiin. Olen lukossa.
Mieheni ei ole yli vuoteen koskettanut minua, ei hyväillyt, ei nuollut. Olen hyvinsäilynyt yli 40-vuotias virkanainen, näytän ikäistäni nuoremmalta, huolehdin itsestäni, liikun jne. Muut miehet pitävät minua viehättävänä ja haluttavana. Olemme olleet yhdessä 2 vuotta. Neljän kuukauden aktiivisen jakson jälkeen seksielämä alkoi muuttua takkuisen tahmeaksi. Seksiä meillä on vain miehen ehdoilla krt/kk. Tekemäni aloitteet ovat jääneet ilman vastakaikua.
En halua elää ilman seksiä. Harkitsen ja pohdin, onko taloudellisesti turvatulla elämällä ja muuten hyvällä kumppanilla suurempi merkitys kuin toimivalla seksielämällä. Ottaisinko rakastajan? Pelkään kuitenkin pettämisestä aiheutuvia sisäisiä ristiriitoja ja muita mahdollisia ongelmia.

10

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehen neuvo

      Moi!

      Aika tökersti toimittu...Mutta...

      Olette 2 aikuista ihmistä ja hyvinkin lyhyen suhteen ollessa kyseessä sanoisin, että nostat kissan pöydälle nyt heti. Kerrot mikä mättää, mitä haluat ja mitä et halua. Jos miehesi on noin isolla tunneälyllä varustettu niin en olettaisi hänen ollenkaan olevan mikään Einstein naisten suhteen ja yhtäkkiä keksivän jotain parannusta...

      Miksi muutenkaan vaivaat päätäsi asialla jos nyt jo 2 vuoden suhteen jälkeen mietit itsekkin pettämistä. Noin vanha mies ei enää opi uusia temppuja ja jos sinulle kerran on parempaa tyrkyllä muualla niin lähde ihmeessä katselemaan muiden miesten antimia....

    • kuuntele sisintäsi..

      Valitsitko väärän kumppanin rahan takia?
      Vaikuttais siltä. Mies ei vaikuta fiksulta, taitaa olla tylsäkin...
      Ei teidän suhteessa kyllä lämpöä ole..
      Harkitse tarkkaan mitä haluat elämältäsi.
      Haluatko olla onnellinen, osaako/haluaako miehesi tehdä sinusta onnellisen?
      Vai meneekö raha kaiken edelle?

    • sun miehesi kaipaa

      pumpattavan barbaran. Keksi jotain rietasta ja muutu naisena avoimemmaksi, masturboi valoisan aikaan hänen nähden..siitä se lähtee.

    • Jotenkin vaikuttaa siltä, ettei miehesi ole aivan terve.
      Ainakin minulle, kumppanini seksistä saama nautinto, merkitsee erittäin pajon.
      Jopa niin paljon, etten voisi edes kuvitella koskaan käyttäytyväni miehesi tavoin. Eihän tuo olle kahden ihmisen välistä seksiä, se on lähinnä masturboimista toiseen ihmiseen.

      Kyllä terve mies nauttii esileikeistä ja nautinnon tuottamisesta naiselle ainakin yhtä paljon, kuin mitä nainen nauttii sen saamisesta.
      Sillon kun vaimoni vielä suostui seksiin, niin esileikissä hyväilyin ja suuseksillä hän sai aina orgasmin jo ennen varsinaista yhdyntää ja yleensä yhdynnän aikana lisää. Silloin sain itsekin seksistä suurimman nautinnon.

      Muuten olet pohdintojesi kanssa hiukan samassa tilanteessa kuin minäkin, muten hyvässä parisuhteessa, mutta seksi ei toimi.
      Tosin meillä minä turvaan taloutemme, mutta mahdollisessa erossa, myös oma taloudellinen tilanteeni huononisi oleellisesti.

      Aivan samoin olen miettinyt myös rakastajatarta ja se alkaa vaikuttaa parhaimmalta vaihtoehdolta.
      Mahdollisena ongelmana on "pelko" rakastumisesta. Pystyisinkö pitkän kylmässä suhteessa elämisen jälkeen pitämään suhten "pelkkänä seksisuhteena", jos vuosien jälkeen saisin tuntea vieressäni naisen lämmön ja halun?

      Mutta ilmeisesti se riski on jossain vaiheessa otettava, koska kylmässä suhteessa eläminen tappaa kaiken ilon elämästä.

      Mieti tarkkaan haluatko jatkaa tuollaisessa suhteessa, minä olen jatkanut jo kohta kuusi vuotta ja kadun nyt jokaista vuotta, jonka olen "tuhlannut".

      • sarisari

        "mies47vuotta" kertoisitko itsestäsi vähän enemmän, vaikutat oikein kiinnostavalta:)
        Itse olen vielä avoliitossa (huonossa) elävä, 43 v hoikka, kauniiksikin kehuttu nainen.


      • sarisari kirjoitti:

        "mies47vuotta" kertoisitko itsestäsi vähän enemmän, vaikutat oikein kiinnostavalta:)
        Itse olen vielä avoliitossa (huonossa) elävä, 43 v hoikka, kauniiksikin kehuttu nainen.

        Olen kertonut itsestäni aika paljon Suomi 24 sivuilla. Löydät nimimerkkihaullani varmasti riittävästi tietoa. Jos haluat, voit kysellä minulta suoraan, laita viestiä sähköpostiini:
        [email protected]


      • uskollisuus kunniaan
        mies47vuotta kirjoitti:

        Olen kertonut itsestäni aika paljon Suomi 24 sivuilla. Löydät nimimerkkihaullani varmasti riittävästi tietoa. Jos haluat, voit kysellä minulta suoraan, laita viestiä sähköpostiini:
        [email protected]

        ÄLKÄÄ PETTÄKÖ AVIOPUOLISOITANNE!!!
        Hyvä elämä on muutakin kuin seksiä!
        Samalla logiikalla pettäsitte myös, jos puolisonne olisi sairastunut tai vaikka auto-onnettomuudessa loukkaantunut, niinkö?
        Halpamaista asennoitua niin, että jos seksi ei onnistu, niin sitten pettämään!!!
        Toivon joka ikisen pettäjän omalle kohdalle jotain, mikä tekee teidät itsenne seksiin kykenemättömäksi, niin sille teidän pettämällenne puolisolle jää SALAA VALITTAVAKSI, pettääkö vai onko uskollinen LUPAUKSENSA MUKAAN kuolemaan saakka!
        Silloin saatte itse miettiä ja kärvistellä, kun ei kertakaikkiaan ole seksiä ja pelätä puolisonne syrjähyppyjä, vaikka ette tiedä mitään!!! Joka ikiselle petturille tuollainen olisi vähintäänkin oikein ja kohtuullista!!!


      • hyi mitä naikkosia
        sarisari kirjoitti:

        "mies47vuotta" kertoisitko itsestäsi vähän enemmän, vaikutat oikein kiinnostavalta:)
        Itse olen vielä avoliitossa (huonossa) elävä, 43 v hoikka, kauniiksikin kehuttu nainen.

        Eikö yhtään hävetä TUNKEA AVIONRIKKOJAKSI toisen avautuessa ongelmistaan??? Sinunkaltaisillesi ei toivo mitään hyvää, paitsi todellisen uskoontulon, jolloin synti alkaa kirvellen polttaa sisintäsi!


      • huoruus mielessäsi
        mies47vuotta kirjoitti:

        Olen kertonut itsestäni aika paljon Suomi 24 sivuilla. Löydät nimimerkkihaullani varmasti riittävästi tietoa. Jos haluat, voit kysellä minulta suoraan, laita viestiä sähköpostiini:
        [email protected]

        Enpä ihmettele, ettei vaimoasi kiinnosta, kun täällä jakelet sähköpodtiosoitettasi naikkosille. Toivottavasti vaimosi lukee näitä js osaa yhdistää juttujasi. Olet jo ilmeisesti valmis avioRIKOKSEEN! Sälittävä luuseri, joka ei VIITSI omaa vaimoaan tavoitella ja vietellä, vaan tänne tulee muita naisia säälipisteillä kosimaan! Todella raukkamaista! Petos on rikos! Rikot itse oman hyvän perheesi, sillä petokset tulevat kyllä puolison tietoon. Vähänpä sinulle oma perhe merkkaa. OMAT HIMOSI VAIN!!!


    • kfflwfg

      Rehellistä on erota, vain valheellinen ihminen jää suhteeseen pettämään "taloudellisista syistä". Ei meilläkään seksihalut kohtaa, mutta jos alkaisin harkita rakastajaa, niin ennemmin puhuisin asiat rehellisesti halki ja vaikka eroaisin kuin olisin noin älyttömän kaksinaamainen ja epäkunnioittava rakasta puolisoa kohtaan. Niin toivoisin mieheni myös toimivan minun kohdallani eikä alkaa pelata kaksilla korteilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4813
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4583
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4194
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3167
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2701
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2172
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe