Tytöt!!! Millasiin jätkiin ihastutte?

IfckingLoveUbitch

Millasiin jätkiin te tytöt yleensä ihastutte. Ihastutteko itseänne vanhempiin, ujoihin vai koviksiin? Miten näytätte ihastuksenne?

146

1564

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeaaaa

      Omat ns.kriteerit; pitempi hyvä pituus olis jtn 175-185cm, ainakin vuoden vanhempi max.3v. Ei todellakaa mikää kovis ja semmone esittäjä, vaan mukava ulospäinsuuntautunu ja itsevarma ja komeus tietty plussaa..Oon tähän mennessä aina ihastunu kaikkii huumorintajusii jätkii vaikken ulkonäön puolest niist oiskaa nii kiinnostunu.. Kyl oon ujoihinki poikii ihastunu mut eihän se yleensä etene mihkää D: Ite ainakin tuijottelen poikaa ja hymyilen ku katseet kohtaa ni jään tuijottaa pitkää-kiinnostuta ei voi olla huomaamatta ;pp

      • kaunisTyttö10

      • jossuuuu_97

        pitkiin jätkiin joil on iso kalu ;)


      • blllondi

        Ite tykkään vanhemmista mut en mistöä 18 vuotiaista x) kohtelias, semi hyvännäkönen huumorintajunen, aika rohkee et ei ujo, sellasee jätkää kenelle ulkonäöl ei oo välii vaa luonteel, en haluis et poika ois mua lyhempi eli sais olla yli 160 cm, pk seudult olis plussaa :3 sit ois kiva et tää poika ei olis hirveen lihava( en haluu loukata ketää) eikä mikää ruipelo :-) sellanen vois olla brune mut tää ei oo todellakaan pakollist :33 et jos tällasta jäbää löytyy ikä -01 (mieluiten -01set sit alkuvuodest) , -00 , -99 :-)
        Ite oon aika blondi , en mikää ns huippukuntone ja laiha , mut en mikää läskikää. Siniset silmät, ei hirveesti näppyjä, otsassa on niit ehkä vähä enemmän. Luonteeltani loukkaannun tosi helposti, omastmielest iha mukava ja huumorintajune riippuu tietenki millast ja mis tilanteessa x) oon 157 pitkäää jajaja perusnätti mun mielest c: et jos vaan joku löytyy nii PLIIS laittakaa kikkiä :3 ja kiitos jos jaksoit lukee♡


    • aaandylovaah

      Vanhempiin, rentoihin, yleensä just niihin jotka vihaa tällaisia ihmisiä, pitempiin kun minä. Mustat hiukset siniset/vihreät silmät on se unelma ;)

      • unelmajätkää<3

        Mullon toi niin sama! :D unelmajätkä näyttäis vähän samalta kuin Jack / pakkasukko siinä Disneyn yhessä uudessa joululeffassa Viisi Legendaa, paitsi mustilla hiuksilla XD DISNEY ON SE JUTTU :333


      • cutie

        No mun unelmapoika olis tällänen:
        Mua ainaki kaks vuotta vanhempi, 180-190cm, normaalipainonen, lihaksii sais olla jonku verra, ruskeet/mustat hiukset ja ruskeet/siniset silmät.. :3
        Sitten luonteeltaan se vois olla:
        Rento, kiltti, mukava, hauska, höpsö, söpö, romanttinen, rehellinen, avulias, luotettava, huolehtivainen, ymmärtäväinen, urheilullinen, pikkasen tuhma sais olla kans ;3 jaja.. sellasta :)

        Toi olis sit mun unelmapoika, et en oo noin kriittinen sit oikeesti :D mut jos joku tunnistaa ittensä näistä kuvauksista, nii kerro heti :'3


      • joku rndom
        cutie kirjoitti:

        No mun unelmapoika olis tällänen:
        Mua ainaki kaks vuotta vanhempi, 180-190cm, normaalipainonen, lihaksii sais olla jonku verra, ruskeet/mustat hiukset ja ruskeet/siniset silmät.. :3
        Sitten luonteeltaan se vois olla:
        Rento, kiltti, mukava, hauska, höpsö, söpö, romanttinen, rehellinen, avulias, luotettava, huolehtivainen, ymmärtäväinen, urheilullinen, pikkasen tuhma sais olla kans ;3 jaja.. sellasta :)

        Toi olis sit mun unelmapoika, et en oo noin kriittinen sit oikeesti :D mut jos joku tunnistaa ittensä näistä kuvauksista, nii kerro heti :'3

        cutie missä päin asutat ja ikää? Tunnistan itseni noista sun kriteereistäs :3


      • kaltsu20
        cutie kirjoitti:

        No mun unelmapoika olis tällänen:
        Mua ainaki kaks vuotta vanhempi, 180-190cm, normaalipainonen, lihaksii sais olla jonku verra, ruskeet/mustat hiukset ja ruskeet/siniset silmät.. :3
        Sitten luonteeltaan se vois olla:
        Rento, kiltti, mukava, hauska, höpsö, söpö, romanttinen, rehellinen, avulias, luotettava, huolehtivainen, ymmärtäväinen, urheilullinen, pikkasen tuhma sais olla kans ;3 jaja.. sellasta :)

        Toi olis sit mun unelmapoika, et en oo noin kriittinen sit oikeesti :D mut jos joku tunnistaa ittensä näistä kuvauksista, nii kerro heti :'3

        Mä mut oon 10v XD paljon sä


      • joku rndom
        kaltsu20 kirjoitti:

        Mä mut oon 10v XD paljon sä

        oon 13 täytän parin kuukauden päästä 14


      • nazi69 69 69
        unelmajätkää<3 kirjoitti:

        Mullon toi niin sama! :D unelmajätkä näyttäis vähän samalta kuin Jack / pakkasukko siinä Disneyn yhessä uudessa joululeffassa Viisi Legendaa, paitsi mustilla hiuksilla XD DISNEY ON SE JUTTU :333

        se on dreamworksin elokuva ei disneyn


      • Vittumitäpaskaa
        cutie kirjoitti:

        No mun unelmapoika olis tällänen:
        Mua ainaki kaks vuotta vanhempi, 180-190cm, normaalipainonen, lihaksii sais olla jonku verra, ruskeet/mustat hiukset ja ruskeet/siniset silmät.. :3
        Sitten luonteeltaan se vois olla:
        Rento, kiltti, mukava, hauska, höpsö, söpö, romanttinen, rehellinen, avulias, luotettava, huolehtivainen, ymmärtäväinen, urheilullinen, pikkasen tuhma sais olla kans ;3 jaja.. sellasta :)

        Toi olis sit mun unelmapoika, et en oo noin kriittinen sit oikeesti :D mut jos joku tunnistaa ittensä näistä kuvauksista, nii kerro heti :'3

        Miks kaikilla on näitä "joo oot sä muuten täydellinen mut oot liian lyhyt, sorry"? Onko sillä pituudella mitään HELVETIN merkitystä? :DDDD


      • Niijust
        Vittumitäpaskaa kirjoitti:

        Miks kaikilla on näitä "joo oot sä muuten täydellinen mut oot liian lyhyt, sorry"? Onko sillä pituudella mitään HELVETIN merkitystä? :DDDD

        Samaa oon miettiny, kaikki haluaa 57 vuotta vanhemman ja 94cm pidemmän. Ei sillä pitäs ainakaa mun mielestä olla väliä...


    • hih:3

      Itse ihastun niihin ujoihin älykköihin. :D
      (eli niihin ns. "nörtteihin")

      -Mua pidempi ,eli yli 160cm(mutta ihanne pituus vähän päälle 180cm ;D)
      -Pukeutuu siististi
      -Hiusten värillä tai silmien värillä ei ole mitään väliä
      -Älykäs/hyvä koulussa
      -Kunnianhimoinen
      -Ujo/hiljainen
      -Kuuntelee rockia/metallia tai klassista
      -SILMÄLASIT
      -Taiteellinen tai urheilullinen

      Siinä on nyt jotain :D

      • \(^.^)/

        Toi kuulostaa pelottavan paljon multa koska: yli 160cm (olen n. 177cm), on silmälasit, olen hiljainen/ujo, hyvä koulussa (tuli kaikista atto-aineista 3, olen siis ammatti koulussa 2. vuoden opiskelijana), kuuntelen metallia (Epica, Within Temptation, Nightwish...), urheilullinen (jos yli 10km lenkeillä käynti lasketaan niin juu) ja olen kai ns. nörtti (pidän puhelimella/konsoleilla pelaamisesta)...

        Ja lopuksi olen 17v poika Lahdesta... :D


      • Atleettinen
        \(^.^)/ kirjoitti:

        Toi kuulostaa pelottavan paljon multa koska: yli 160cm (olen n. 177cm), on silmälasit, olen hiljainen/ujo, hyvä koulussa (tuli kaikista atto-aineista 3, olen siis ammatti koulussa 2. vuoden opiskelijana), kuuntelen metallia (Epica, Within Temptation, Nightwish...), urheilullinen (jos yli 10km lenkeillä käynti lasketaan niin juu) ja olen kai ns. nörtti (pidän puhelimella/konsoleilla pelaamisesta)...

        Ja lopuksi olen 17v poika Lahdesta... :D

        Pyh 10km juoksee mun 5v pikkuveli. Oma ennätys on 20km 1h 55min 45sec. Harrastan taekwondoa jossa mul on ruskea vyö. Nörtti en kumminkaan ole.


      • ok!!
        \(^.^)/ kirjoitti:

        Toi kuulostaa pelottavan paljon multa koska: yli 160cm (olen n. 177cm), on silmälasit, olen hiljainen/ujo, hyvä koulussa (tuli kaikista atto-aineista 3, olen siis ammatti koulussa 2. vuoden opiskelijana), kuuntelen metallia (Epica, Within Temptation, Nightwish...), urheilullinen (jos yli 10km lenkeillä käynti lasketaan niin juu) ja olen kai ns. nörtti (pidän puhelimella/konsoleilla pelaamisesta)...

        Ja lopuksi olen 17v poika Lahdesta... :D

        Joo, no oot vähän kuin mä, paitsi oon pian 15v tyttö. Tuli vaan mieleen!


      • ^^^
        Atleettinen kirjoitti:

        Pyh 10km juoksee mun 5v pikkuveli. Oma ennätys on 20km 1h 55min 45sec. Harrastan taekwondoa jossa mul on ruskea vyö. Nörtti en kumminkaan ole.

        No jes. Oikeesti varmaan oot joku läski joka makaa sohval ja unelmoi ruskeesta vyöstä ja lihaksista :D


      • 00 boi

        ite oon

        165
        keski arvo 8.7 (matikka 9, kemia 10)
        treenaan salil ja savate on se juttu
        sit rillit oli
        mötleyy crüe ja alice cooper \m/
        musikaalinen olen .


      • ns nörtti

        Mistä päin oot kuulun noihin sun kriteereihin paitsi en oo ihan 180 oon vaa 175 ja jos
        Kiinostuit laita viestii fbs walter myllyaho ja siin profiilikuvas on mun mopo (derbi)


      • Taekwondoilija
        Atleettinen kirjoitti:

        Pyh 10km juoksee mun 5v pikkuveli. Oma ennätys on 20km 1h 55min 45sec. Harrastan taekwondoa jossa mul on ruskea vyö. Nörtti en kumminkaan ole.

        Harmi, ettei taekwondossa ole ruskeaa vyötä.


    • Bitchplease

      Itsevarmoihin, koviin ja sellasiin omantien kulkijoihin. Samanlaisiin kuin mä. Tosin kaikki mun lovestoryt on loppunu alkuunsa, koska dumppaan kaikki nopeesti, koska siroutumiskammo.

    • -99 tyttönen

      Huumorintajune, ulospäinsuuntautunut, rohkea, luotettava, rehellinen, ystävällinen, mukava, ei suutu helposti, suojelevainen, itsevarma, rento, siniset silmät, ruskeet hiukset (kumpikaa näist ei oo tärkee), pitkä (mua pidempi, yli 165cm) mielellää n.175-185, sil ois joku harrastus mis se ois hyvä (ois ihanaa jos harrastais jalkapalloo, jääkiekkoo, breakdancea tai skeittais), urheilullinen, lihaksikas, huolehtii hygieniast, pukeutuu siististi/tyylikkäästi, melko hyvä koulus, tykkää kuunnella musiikkia, osais ain välil yllättää, haluis tehä miun kans yhes kaikkii asioit (jos se nyt harrastais jtn urheluu veis miut sen peleihi, pelais miunkaa esim. COD:ta), ois positiivinen ja ilone, komeus o ain plussaa;), ois sellane cool, rakastavainen, ei pettäis, ei yrittäis tehä miut mustasukkaseks, sanois asioist suoraa sellai mite ne o, ei valehtelis, ei polttais, ei käyttäis huumeit, ei varastais, mielellää ei jois mut jos juo nii vaa harvoi, vietettäis ain välil romanttisii iltoi mut välil pitää antaa myös tilaa toisillemme ettei joltais iha 24/7 kahestaa, kuuntelis, kertois huolistaa ja muist asioist, ei salailis, ois aina mun tukena

      Voisin keksii paljo enemmä:D mut tos oli suurinpiirtein millanen mun unelmapoikaystävä ois mut yleensä ihastun melko erillaisii tyyppeihi. En paljoo kato ulkonäköö, mut kyl ne o aika komeit/semi hyvännäkösii ja yleensä pojat tekee vaikutuksen miuhu niiden taidoillaa ja sit ihastun niihi:D

      • 9870184

        Nuo luonteen piirteet sopii aika hyvi muhu. Mulla on vaalee tukka ja vihertävät silmät. Harrastin kiekkoo ja breikkii mutta lopetin. Rakastan sitä ku saa kuunnella jotakuta ja kun joku kuuntelee mua. En todellakaa käytä päihteitä ja mulla on hyvä huumorintaju.


      • -99 tyttönen
        9870184 kirjoitti:

        Nuo luonteen piirteet sopii aika hyvi muhu. Mulla on vaalee tukka ja vihertävät silmät. Harrastin kiekkoo ja breikkii mutta lopetin. Rakastan sitä ku saa kuunnella jotakuta ja kun joku kuuntelee mua. En todellakaa käytä päihteitä ja mulla on hyvä huumorintaju.

        kui vanha oot ja mis päi asut?:)


    • vinkki

      Pikku vinkki:tytöt eivät ihastu mihinkääm esittäjiin.olkaa vaan niinkuin sinä itse niin sitse tyttö vielä tärppää.

      • -roskapostirobotti-

        miten ne kusipäät aina sitten kelpaavat? vai ettekö vain tutustu aluksi esim ujoilta vaikuttaviin?


    • rakkaudesta sekaisin

      Jotenki tuntuu että aina niihin vääriin...ite rakastuin poikaan joka sanoo suoraan ja minkään näköstä romanttista elettä on turha odottaa. Asenteeseen ja ulkonäköön iskin silmäni niin että ikäero menetti merkityksen (minä 16 ja hän 22). Se että nyt tuntuu väärältä johtuu siitä, että hän käyttää huumeita ja valheella alkoi suhde. Kuitenkin olen niin rakastunut etten välitä.

    • safhgfh

      Tässä näitä mun "kriteerejä" :D

      mua korkeintaan 2 cm lyhyempi ( ite 185 xdd ), hyväs kunnossa, jossain määrin erilainen kuin muut, sellanen joka pitää samoista asioista kun minä, tavoitteet korkeella, jne. :D

      • gskeoirbr

        Ei jumalauta...... jos joku on sua lyhyempi rupeetko oikee mittailla "Sori oot 2, 1 senttiä lyhyempi ku mä en ala vaik ootki täydellinen paitsi toi pituus "

        Iha oikeesti et tuu löytää poikaa tollatavalla


    • :))

      sellaseen, joka on oma itsensä, hygienia ja yleinen siisteys kunnossa, käyttää järkeään, mut osaa olla myös rennosti. Hyvä huumorintaju ja osaa ottaa muut huomioon. Ulkoiset seikat jää monesti vähemmälle arvolle ja ovat vain plussaa.

    • neitonenvain

      Pitää olla mukava ja hyväkäytöksinen (=ei oo koppava eikä pidä ihmisii eriarvosina).

      Itteeni pitempi (eli n. 175 ois just jees).

      Hygieniasta pitää osaa huolehtii!! Huom se on mun tärkein kriteeri :D

      Ei saa esittää tai olla "kovis" tms. ja pitää olla mahollisen paljon oma itsensä :)

      Uskaltaa halii yms vaik kaverit näkis.

      Plussaa on tietty ulkonäkö mut se ny ei oo nii tarkkaa :D ja se et ei oo mikää lihapulla.

    • In lööööv ❤️

      Sellainen itsevarma ja huumorintajune urheilullinen ja lempee :33

    • r.A
    • :))))

      noo ne kehen mä oon ihastunu niin niillä on ollu tälläsia piirteitä: huumorintajunen, musiklaalinen, futari

    • EWFvGÖSDCJK

      Vastatkaapa näihin tytöt

      1. Mitä mieltä olette onko pojan pakko olla urheilullinen tai musikaalinen?
      2. Onko toisinaan esiintyvä "näsäviisaus" haitaksi?
      3. Onko selvä ulospäinsuuntautuneisuus välttämätöntä?
      4. Mitä mieltä olette hikkemäisyydestä?
      5. Onko tyylillä merkitystä? (jos on, niin millainen?)
      6. Minkälainen huumorintaju?
      7. Onko älykkyydellä väliä?

      • gurlsjustlike

        1. no eei välttämättä ku en ite oo kovin urheilullinen mut oon silti hyvässä kunnossa, musikaalinen mä sit ite kyllä oon. mut ei tarvi olla oikeestaa.
        2. no eii :) ellei sit iha koko aja, sit se rupee ärsyttään
        3. ei kai, ite en tosin hirveesti sellanen oo joten ois kiva jos se poika ois sit ite vähä enemmä sellane.
        4. ööö ei oikee iske ku en itekkää oo :D
        5. swäääääg.
        6. samanlaine kun mulla :) nauran kyllä aika tyhmillekkin läpille
        7. ei, paitsi jos se on ihan vitun tyhmä nii...


      • Vastauksii

        1. Ei oo pakko olla, mutta sellanen terve urheilu kuuluu mun mielestä jo ihan itsestään huolehtimiseen, eli jonkun asteinen urheilullisuus on tärkeetä. Musikaalisuudella ei ole taas mitään väliä.

        2. Näsäviisaus, asia johon kaikki joskus sortuvat. SE ON ÄRSYTTÄVÄÄ...

        3. Riippuu aika pitkälti ihmisestä. Mulle ulospäin suuntautuminen on tärkeetä, kun hiljaiset ja kuoreensa vetäytyvät on usein aika tylsää seuraa.

        4. Nörttejä on kahden laisia. Vitun ärsyttäviä, kaikkeen päteviä liimapäitä ja sitten on näitä jotka vaan sattuu olemaan kiinnostuneita asioista ja fiksuja.

        5.Mitä vaan, paitsi totaalinen massapukeutuminen tai äärimmilleen vedetty goottilook

        6. Samanlainen huumorintaju on aika tärkeetä jo ihan väärinkäsitysten välttämisen kannalta. Korjaan yleistä harhaluuloa, pervoläppä ja kaksimieliset jutt on pieninä annoksina ja oikeeseen aikaan vaan hauskaa heittoo ja heitän sitä itsekin.

        7. Jos aivotoiminta ei oo samaa luokkaa tohvelieläimen kanssa, on ees vähän yleissivistynyt ja omaa tilannetajua, kaikki on hyvin


      • 7+14
        Vastauksii kirjoitti:

        1. Ei oo pakko olla, mutta sellanen terve urheilu kuuluu mun mielestä jo ihan itsestään huolehtimiseen, eli jonkun asteinen urheilullisuus on tärkeetä. Musikaalisuudella ei ole taas mitään väliä.

        2. Näsäviisaus, asia johon kaikki joskus sortuvat. SE ON ÄRSYTTÄVÄÄ...

        3. Riippuu aika pitkälti ihmisestä. Mulle ulospäin suuntautuminen on tärkeetä, kun hiljaiset ja kuoreensa vetäytyvät on usein aika tylsää seuraa.

        4. Nörttejä on kahden laisia. Vitun ärsyttäviä, kaikkeen päteviä liimapäitä ja sitten on näitä jotka vaan sattuu olemaan kiinnostuneita asioista ja fiksuja.

        5.Mitä vaan, paitsi totaalinen massapukeutuminen tai äärimmilleen vedetty goottilook

        6. Samanlainen huumorintaju on aika tärkeetä jo ihan väärinkäsitysten välttämisen kannalta. Korjaan yleistä harhaluuloa, pervoläppä ja kaksimieliset jutt on pieninä annoksina ja oikeeseen aikaan vaan hauskaa heittoo ja heitän sitä itsekin.

        7. Jos aivotoiminta ei oo samaa luokkaa tohvelieläimen kanssa, on ees vähän yleissivistynyt ja omaa tilannetajua, kaikki on hyvin

        Ite IHASTUN sellasii jotenki edes tyylikkäisiin ja mua kohtaan kohteliaisiin ja mukaviin poikiin jonka kans voi puhuu iha mist vaa... Ja sit et voi olla mun kans ilma esittämist... Ja mua pidempi(173) ja sellane joka hyväksyy mut tälläsena ku oon... Ja sen harrastuksil ei oo sinäänsä välii mut ite en henkilökohtasesti tykkää pojista jotka metsästää...


      • waiting4you.

        1. Ei ole.
        2. Ei ole. :)
        3. Ei välttämättä.
        4. Ei minkään näköistä haittaa.
        5. Ei, kunhan luonne on kohdallaan. :)
        6. Kunhan ei ihan tosikkona ole, niin hyvä on. :)
        7. Ei.

        Ohops, vastailin näköjään jokaiseen ei. :D


      • tyttö 16vee :)

        1. Mitä mieltä olette onko pojan pakko olla urheilullinen tai musikaalinen?
        -Ei pakko, mutta ite kun oon musikaalinen niin olis kiva jos hänki ois. Ja no ei himo urheilullinen mut hyväs kunnos. Toki rakastua saattaa kehem vain.

        2. Onko toisinaan esiintyvä "näsäviisaus" haitaksi?
        -on haitaksi.

        3. Onko selvä ulospäinsuuntautuneisuus välttämätöntä?
        -minulle kyllä koska itsekkin olen.

        4. Mitä mieltä olette hikkemäisyydestä?
        -ei väliä, kunhan se ei mene tytön edelle.


        5. Onko tyylillä merkitystä? (jos on, niin millainen?)
        -on väliä, monenlaiset tyylit on hyvännäkösii niin vaikee sanoo. Sekin on paljon että katsoo vatteiden yhteen sopivuuden ja näin...ei jää huomaamatta pojat joilla on samanlainen tyyli kuin etsellä.

        6. Minkälainen huumorintaju?
        -tähän on vaikee vastata, no sitä pitää olla mutta ei liikaa....


        7. Onko älykkyydellä väliä?
        -tunneälyä vain tarvii olla.


      • flaffy

        1. Mitä mieltä olette onko pojan pakko olla urheilullinen tai musikaalinen?
        - Ei tosiaan pidä, koska itse en ole kumpaakaan.

        2. Onko toisinaan esiintyvä "näsäviisaus" haitaksi?
        - Ei ole, harrastan sitä itsekkin. >.<

        3. Onko selvä ulospäinsuuntautuneisuus välttämätöntä?
        - Ei ole, yhdessä opettelemme sosiaalisemmiksi.

        4. Mitä mieltä olette hikkemäisyydestä?
        - ''Hikkemäisyydstä'' = Haluaa menestyä koulussa ja tekee töitä sen eteen? Ei mitään vikaa! D:

        5. Onko tyylillä merkitystä? (jos on, niin millainen?)
        - Siisti, verkkarit on nono. :|

        6. Minkälainen huumorintaju?
        - Mustaa huumoria 8D Huumorintaju samalla tasolla mun kanssa, koska yli puolet mun jutuista kuuluu olla hauskoja. x(

        7. Onko älykkyydellä väliä?
        - On, en voi kuvitella seurustelevani tyhmän ihmisen kanssa. :| Näsäviisasteluun ja vasta argumentointiin tarvitsee jonkinlaista tietoa.


      • tarkkaa :D

        Näsäviisaus on ihan parasta!!! paitti jos sulla on ärsyttävä ääni nii sitte se on sika ärsyttävää! >:(


    • waiting4you.

      Ihastun sellasiin ihmisiin, jotka eivät esitä mitään ns. "roolia". Ja en tiedä miksi, mutta se on ihanteellista jos tuo ihastus on vanhempi. Ulkonäöllä ei ole niinkään väliä, vaan luonteella. Suloinen ja kohtelias. Kyllähän lävistykset ja tatuoinnit kuitenkin tuovat iloa silmään. Heh, siinä minun mielipiteeni. :)

    • asddf

      No yleensä ihastun saman ikäsiin tai vanhempiin,nuoremmatki menee mut ei mikää wannabejonne kakarat :D ja yleensä tykkään semmosista jotka harrastais samoja asioita ku mä (laskettelu,ratsastus,ammunta,moottoriurheilu) tai sitte et tykkäis pelata nii vois sitte joskus kahestaa pelata vaikka ps3:lla :3 sitte se ei sais hävetä suhdetta (mun exä häpes kertoo sen äidille...) ofc pitäs olla pitempi ku mä (160cm xd) joku 165-190cm,mieluite blondi,mutta ei sillä hiustenvärillä oo nii väliä,sitte se olis semmone höpö ja tykkäis välillä sekoilla mun kans :3

      • samantyyppine

        Minkä ikäne oot ja mistä kotosi?


    • juutyttöolen

      No yleensä ihastun bruneihi mut nyt oon ihastunu yhtee blondii Ö.Ö ja aina samanikäsiin mut onhan sit jotai julkkisihastuksii ..
      Ja ulkonäöstä sen verran et on komee ja sillee hoikka, vähä lihaksii ja hygieeninen
      Luonteelta; mukava, huomioon ottava, i h a n a, hauska, sellane jonka kaa riittää juttuu, ujo, ei ym, ja vittu ei mikää kiimane
      Ja sit plussaa on musikaalisuus, koska laulavat tai soittavat pojat on vastustamattomii (ellei ne oo sellasii rumii eihygieniastatietoakaan pellejä)

    • teri

      Itselläni on kriteereinä se, että on oma itsensä, osaa lohduttaa, huumoria pitää löytyä ja muutenkin samoja kiinnostuksen kohteita. Ulkonäöllä ei sitten mitään muuta väliä, että kunhan ei oo mikään ryhävalas eikä pelkkää luuta, kyllä miehellä massaa pitää olla (enkä tarkoita lihasmassaa, en yhtään tykkää sellaisista lihaskimpuista)
      Niin, ja että hyväksyy minut sellaisena kuin olen, eli ettei yritä alkaa muuttamaan minua tai mitään.
      Eli ei mitään vaativaa minulla, tosin eipä saakkaan olla, kun en itsekään mikään palkinto olekaan.

    • MINAVAANx

      Hyvä luonteisiin, hauskoihin, ehkä vähä koviin, mut ei esittäjiin. Ulkonäköö en nii kauheesti sillee kato, mut en kyl kauheena tykkää kauheen ylipainosistakaa

    • julpuu

      Ite en juuri koskaan ihastu, sillä kohdalle ei vaan ole osunut mun tyyppisiä, suht saman ikäisiä tyyppejä.
      Ulkonäöllisesti kiinnostus on parhaiten taattu, kun: pituus vähint. 175cm, tummat hiukset (ei lyhyet, muttei hevilettiäkään), pukeutumistyyli vähän rock/emo tms eli pillit, tennarit ja bändipaita, lävistykset tai tatuoinnitkaan ei haittaa, mutta yleisilme kuitenkin suht siisti (hygienia kunnossa yms).

      Arvostan tunneälyä, empatiaa, sitä että voi olla oma itsensä esittämättä mitään. Kunnianhimoa olisi myös hyvä olla, sillä itsellänikin on tavoitteet korkealla. Arvomaailmojen tulisi muutenkin osua kohdilleen.
      Luonteesta myös sen verran, että hieman ujo saa olla, niin olen minäkin aluksi, mutta sen verran temperamenttia löytyy, että seinäruusun kanssa ei jutusta tule mitään.
      Samat kiinnostuksen kohteet ovat myös tärkeitä; etenkin samantapainen musiikkimaku on mun listan kärkipäässä, sillä keikat ja bändit on yks mun elämän tärkeimmistä asioista ja olisi mukavaa, että voisi jakaa tällaisen innostuksen jonkun kanssa eikä keikoillekaan tarvitsisi mennä enää yksin.

      Ei siis taida olla ihme, että oon sinkku. En ole mikään söpö keijukainen (en kyllä ihan ryhävalaaksikaan haukkuis), sosiaalisesti hieman awkward ja saatan tahtomattani vaikuttaa välinpitämättömältä. Jos minus ei mitään muuta hyvää ole, niin ainakin musamaku on mahtava.

    • Minävaintäällänäin

      Viimeisin ihastuksen kohde oli mua muutaman vuoden vanhempi, hän oli ennen kaikkea mukava ja huumorintajuinen, ulospäinsuuntautunut ja rehellinen. Mm, hänen kanssaan oli helppo jutella, kertoa omia mietteitä ja toisin päin. Tai hän aina sanoo että "Jos sulla on joku hätä niin sä voit aina puhua mulle", mä vaan en ole sitä tyyppiä että purkaisin omia asioita kellekkään.

      Mitäs muuta, hän on sulonen, tummahiuksinen ja tummasilmänen, ehkä piirre mihin ihastuin oli se söpö hymy

      • profiili12345

        Missä päi asut :D


      • Minätäällävainnäin
        profiili12345 kirjoitti:

        Missä päi asut :D

        Tampereella, tai siis siinä vieressä :D


    • dhazed

      Odotan paljon ja ihastun harvoin... Arvostan älykkyyttä (kirjaviisaus ja maalaisjärki on molemmat tärkeitä imo) ja empaattisuutta. Jonkinnäköistä kiinnostusta taiteita, kirjallisuutta ja maailmanpolitiikkaan kohtaan pitäisi löytyä ja intohimoa ja tunteita vaikka omaa opiskelualaa tai harrastusta tai jotain kohtaan. Avoimuus vetää myös puoleensa, varsinkin jos tyyppi vaikuttaa siltä, että sille on helpo jutella. Ja sarkasmi!

      Ulkonäöllä ei sitten olekaan kamalasti väliä, pidän tummista hiuksista, terävistä kulmahampaista, välkkyvistä silmistä, sängestä ja kaikista pienistä yksityiskohdista; pisamista, arvista, luomista.

      Kolme viimesitä ihastustani (yksi ex) ovat olleet minua 1-3 vuotta vanhempia ja sosiaalisesti lahjakkaita ja älykkäitä, muuten aika erilaisia ja -näköisiä.

    • Jenskuus

      -Ulospäin suuntautunut
      - Huumorintajunen
      - Ei saa peitellä olevansa suhteessa
      - Ei saa esittää
      - Itsevarma
      - Huolehtivainen
      - Tyyli tajuinen?:D
      - Minua pidempi eli yli 165 :D
      - Pitää musiikista
      - Sosiaalinen
      - Ei piilottele vanhemmilta
      - Avoin
      - Komea

      • Jenskuus

        Niin ja sit viä..

        - Kuuntelee
        - Saa olla mua vanhempi max 3.v
        - Max 1.v nuorempi saa olla


    • aaawss ♥

      Ite ihastun aika lail tälläsii poikii :3 180cm-190cm pitkä, urheilullinen (ei pakko, mut yleensä ne nyt sattui harrastamaan jotai :D) normaali painonen, hiuste väril ei oo välii eikä silmie kosk ne o vaa pikkuseikkoi :) iha semne semi ulkonäkö on aina plussaa:) luonteeltaa semne bueno olis: luotettava, ihana, osaa antaa omaa tilaa hieman, vähä tuhma o kiva;3, aika rento, mukava, urheilullinen, sit ymmärtäis mua ja osais kuunnel :) onha niit mut noi ny tul mielee:D

      • aaws ♥

        Joo ja oon 15v :D eli yleensä tykkään vähä vanhemmist mut ei sil iälläkää oo sinänsä välii kunha ny ei iha mitää 50 vuotiat XD


      • Tyttö11vee
        aaws ♥ kirjoitti:

        Joo ja oon 15v :D eli yleensä tykkään vähä vanhemmist mut ei sil iälläkää oo sinänsä välii kunha ny ei iha mitää 50 vuotiat XD

        Oon 11v joten about saman ikäinen, vähän minua pidempi (olen 152 cm ja nykyinen ihastukseni n.168). Ulkonäöl ei oo nii välii vaikka tietysti komeus on plussaa. Luonne: fiksu, mukava, ulospäinsuuntautuva, rehellinen, hauska. P.S. Oon tosi vaativa tiedän!!XD


      • minnuuuuzzz
        Tyttö11vee kirjoitti:

        Oon 11v joten about saman ikäinen, vähän minua pidempi (olen 152 cm ja nykyinen ihastukseni n.168). Ulkonäöl ei oo nii välii vaikka tietysti komeus on plussaa. Luonne: fiksu, mukava, ulospäinsuuntautuva, rehellinen, hauska. P.S. Oon tosi vaativa tiedän!!XD

        Oon itev13 joten jtn saman ikastä eiseny haittaa jos o nuorenoi tai vanhenpi. Sit mua vähä pidenpi oon ite 177cm jtn ehk joku 180cm xd. Sit siniset tai ruskeet silmät ja blondi tai ruskeet hiukset ois ihanat mut ei silkää nii välii oo xd. Luonteelt vois olla semmone huumorin tajune hassu joka tykkäis vaa makaa jossai sägys munkaa ja halii tai jtn muut söpöö ei mikää kunno retu pervo mut kyl vähä voi olla


      • espoost 15v

        Mispäi asut ja ikä? :)


    • 15vee

      Mä ihastun itseäni huomattavastikin vanhempiin. Ikää täytyy olla vähintään pari vuotta enemmän kun mulla. Ihastun rentoihin, aitoihin, suht pitkiin ja huumorintajuisiin poikiin/miehiin :) Koviksia, omahyväisiä tai itserakkaita en voi sietää. Tai sellasia jotka luulevat olevansa jotenkin "cooleja". Myöskin jätkät jotka huolehtivat ulkonäöstään enemmän kuin mä, on kans hyi. Miehen täytyy olla mies eikä mikään neiti :D En tiedä oonko poikkeus, mutta mä tykkään miehistä joilla on massaa. (EI LÄSKIÄ) Siis esim mies joka ei omista kaljamahaa, muttei sen kummemmin sixpackiäkään on hot! Nää pillifarkku ja hollister jätkät yms. älkää edes vaivautuko. Ja mun ihastumisen näyttäminen riippuu aivan siitä toisesta ihmisestä, siitä millainen hän on :)

      • 15vee

        Eikä tosiaan mikään gymhullu tarvitse todellakaan olla. kunhan pitää itsensä kunnossa ja terveenä!


    • queh

      Jätkän on ehdottomasti pidettävä itsestään hyvä huoli (hygienia, siisteys, kroppa).
      Sixpack tai edes jonkin verran näkyvät vatsalihakset. Tuoksuisi hyvältä ja pukeutuisi ajankohtaisesti, ei mihinkään collareihin ja huppariin joka päivä. Ulkonäöllisesti komea. :) Naisia kunnioittava luonne, huumorintajuinen ja hauska, iloinen jne. Mitään angstipaskaa en jaksa. Luotettava, rehellinen, ei ikinä ajattelisikaan pettävänsä. Tykkäisi söpöillä ja halailla, ei salaisi suhdetta ystäviltään tai perheeltään.

      Olis aivan unelma :3 Jos tälläne jätkä on jossain päin maailmaa,
      laita kikkis alle! Kieli ei oo ongelma, puhun mitä vaan jos jätkä miellyttää.

      • Urheilija15vee

        Ite vastaan melkein kaikkee tossa paitsi parii kohtaa. Salaan aina suhteeni perheeltä ja ystäviltä. Vanhemmille vien tytön näytille sitten vasta kun uhataan erolla koska vanhemmat on aina niin helvetin noloja. Et silleen.


    • perkelesoikoon

      miten helvetissä te naiset voitte vaatia MELKEIN kaikilta miehiltä sixpackkiä :D pitäisikö meidän sitten vaatia täydellistä persettä ja kunno rinta varustus ja kaiken kukkuraksi teille viel sixpackki :D ei se kuulkaas ole niin helppoa miltä näyttää. Ei sitä viikossa saa :D

      • 15vee

        Samaa mieltä vaikka naispuolinen olenki! :D just kirjoitin tästä tuohon ylemmäs


      • Ihastunut

        Ite harrastan täyskontakti jujutsua ja telinevoimistelua ja hyvin näkyy sixpackki sun muut lihakset(ei kumminkaan mikään bodarin vartalo) ja lenkeilen paljon. Olen vaan tosi ujo tyttöjen kanssa, en uskalla puhua, pyytää ulos ihastustani. Itse olen 178cm pitkä ja täytän kohta 16.Minun mielestä naisella ei tarvitse olla kunnon rinta varustusta tai persettä tai ei tarvitse olla koulun kaunein mutta en kumminkaan haluaisi naista jolla ei ole rintoja tai persettä ja on ruma kuin mikä. Yleensä ne tytöt/naise jotka eivät omaa parasta persettä, isoimpia rintoja ja kauneimpia kasvoja ovat luonteeltaan yleensä mukavampia kuin sellaiset kurvimissit. Oma ihastukseni on sellainen ihan kauniin näköinen tyttö joka on tosi kiltti ja mukava luonteeltaan toisin kuin kouluni kurvimissit jotka ovat tosi ilkeitä. Ja siitä sixpackistä vielä että se tulee ihan ittekseen jos on jo vähän pienemmästä lähtien harrastanu jotain lajia ja nähnyt vähän vaivaa. Jotkut näkee vaivaa jotkut ei.


    • 

    • perkelesoikoon

      Herran jumala! vihdoinki joku on mun kanssa samaa mieltä :D onneks ees jotkut ymmärtää :D Totuus on karu :D get use to it!

    • vuosimallii 97

      Sanotaanko vaikka että ihastun sellasiin jätkiin jotka on mukavia mulle ja osaa olla hauskoja. Yleensä samanikäsiin tai vuoden pari vanhempiin.

      Samat intressit tietty lisää kiinnostusta, esim. samantyylisen musiikin kuuntelu (en oikein pysty kuvittelemaan seurustelevani perus massapaskaa kuuntelevan pojan kanssa). Musikaalisuus ylipäätään on hyvä juttu.

      Jonkinnäkönen yleissivistys olis jees, että vois puhua jostain muustaki kun siitä miten jollain on uus auto ja miten se ja se on kusipäitä.

      Urheilullisuus ei oo missään nimessä pakollista. Urheilijat muutenkin tuppaa usein olemaan vähän ylimielisiä, mikä ei todellakaan oo mun mielestä hyvä juttu. Jonkinnäköinen omasta kunnosta huolehtiminen olis silti jees.

      Hygieniasta huolehtiminen on tärkeetä! Ettei haise(paljoo) ja hiukset ja vaatteet on (tai ainakin näyttää) puhtailta. Ja niitä kalsareita ja sukkiakin voi vaihtaa välillä.

      Niin ja pituudesta vielä että mielellään itseeni pidempi(167), mut pitkissä jätkissä kyl on jotain mystistä vetovoimaa.
      Omalla kohdallani oon huomannu kans että mustat/tummanruskeat hiukset on turn on, oon ehkä kerran elämäni aikana ihastunu blondiin. Tiedä sitten mistä johtuu.

      Tästä nyt tuli enemmän tämmönen unelmapoikaystävä äyäyäy. Yleisesti kyl ihastun luonteeltaan niin erilaisiin jätkiin, joskus hiljasiin, joskus äänekkäisiin, joskus outoihin ja joskus tavallisiin :D You'll never know.

    • aarpe

      miten työt suhtautuu arpiin kasvoissa? :)

    • aarpe

      *tytöt siis :)

      • 15vee

        Tokihan riippuu millaisista arvista puhut :)


      • abdi muhammadi
        15vee kirjoitti:

        Tokihan riippuu millaisista arvista puhut :)

        mullakin olla arpi kasvoissa ei ehkä haitaa vai tytöt olla ehkä niin???? :) mitä sanoa??? :)))


    • hellät <3

      Ihastun yleensä samanikäsii tai vuotta vanhempii mut yleensä en parii vuot vanhempii kosk tuntuu et ne pitää sillee "pikkukakarana" ja nii mut oon seukannu parin puolvuot nuoremmankin kans et ei sil sillee välii ;) mut ööö yks mun poikkis oli mua lyhyempi ja se jotenki vei itsetuntoo varsinki jos laitoin korkkarit ni olin iha nolona lopputuloksena oli et kävelin epäryhdikkäästi XD no muut poikkikset onki ollu saman mittasii tai pitempii ja se on tuntunu paljo luontevammalt ja sellaselt :) en ihastu sellasii noloihi nörtteihi jotka vaa pelaa kännyl tyylii jtn matopelii ja sit sillee "wowow sain niiku 1739 pistet vitsi oon boss!" vaa sellasii niiku jotka on urheilullisii eikä mtn sohvaperunoit mut en tarkota et pitäis urheilla 24/7 ja sillee mut sit jos on jo niiku sellane poika et vietätte aikaa ja näi nii kaikist ihanint ku poika pitää käsist kii ja halaa pitkää

      • Painukaahelvettiinääliöt

        Kaikki tytöt jotka laittaa että "-sixpac ois hyvä" ni oikeesti Cmon ette varmaankaan tiedä että jos nainen haluu näyttää hyvältä ni se vaan on eikä syö rasvasta ruokaa, no miehet joutuu käymään 5 kertaa viikossa salil et sais jonku helvetin sixpacin puolessa vuodessa!!!


    • jupöjgfdskb

      Luonne tulee tietty ekan, jätkän pitää olla kiinnostunu mun asioist, antaa mulle tilaa, olla sosiaallinen, mut kuitenki viettää enemmä aikaa mun kaa, ku jätkäkavereiden kaa ryyppäämäs. Fiksu saa olla (ja pitää olla) mut en jaksa kuunnella ainasta näsäviisasteluu jos sanon jotai väärin. Jätkän pitää kans olla huomaavainen ja suojeleva mua kohtaa, ei oo mitää söpömpää ku se et poika vetää mut kainaloo jos se huomaa et mua pelottaa tai antaa takin ku mul on kylmä.

    • jennyalise

      -Poika on mun kaa joko saman vuonsyntyny tai enintään 2v ikäeroo ylöspäi
      -Ruskeet (ei maantienharmaat!) hiukset ja siniset silmät ois plussaa
      -Ei mikää luukasa muttei mikään läskikään
      -Urheilulline ois kans plussaa
      -Mieluiten ulkomaalaine
      -Nimi Jasper tai Kasper ois kiva :3 (ei pakolline)
      -Ei mikään ihan hirvee luuseri

      Siin on nyt jotai. Enemmäki ois kai mut ei jaksa laittaa.

      • Casper14

        Kelpaako Casper? Jos kyllä nii vastaan kaikkee mitä sun listal on. Nii paitsi toi ikä, en tiä minkä ikänen oot.


      • jennyalise

        Nii ja kandeis olla söpö! Unohin:D


    • haaveiluuuuuuuwususu

      Mä näin just unta et juttelin jonku pojan kanssa ja sit suudeltii

      • poika13v

        kikkaa? Mun kikki: otusss


    • MINÄTAAS

      Hauska eikä mikään ruipelo. Pöhkö :)

    • dashneehh

      rokkareihin joilla on pitkä tukka, kauniit kasvot ja asennetta

      • 99999999999999999999

        MINÄ!


    • 3+13

      Miul on tälläsii kriteereitä;
      • minuu pitempi (yli 167)
      • 97 - 95 syntyny (ite oon 97)
      • hiuksil ei oo muute välii mut sellane siisti kampaus et ei oo sellast metrin pitust lettii
      • ei tarvii olla mitää sixpackkii tai mitää, normipainone mut ei ne lihakset haitakskaa oo!
      • miulle se et pesee hampaat ja käy suihkus useemmi ku kaks kertaa viikos on aika tärkeetä
      • jos siul on söpöt silmät nii sulan heti.
      • ei sellai nössö joka ei uskalla puhuu tai sanoo omaa mielipidettää mistää
      • hauska ja osaa ottaa rennosti ja kestää läppää itestääki ettei loukkaannu heti kaikesta
      • sellai jonka kaa voi puhuu mistä vaa et kuuntelee ja sit itekki kertoo miulle sen asioista
      Tossa noi tärkeemmät varmaa oli :D kiinnostusta näytän vaa sillei et eka kattelen sitä ja hymyilen ja sut ku viitin nii meen vaa juttelee :)

      • minuuzzz

        Tulkaa kikkaa kirjotin jo tuos vähä aika sitte oon tyttö espoost -00/13 kik ZminnaZ


      • uhah

        oon just sun kriteerit!!! Onjs sul kikkii? Mis päin asut? Ahaahaahaa oon tyttö :p heke :D


    • elämänkoulu

      TAHDON RAKASTELLA SINUA!!!! TAHDOTKO SINÄ MINUA?

    • psily

      Tämmönen on hyvä:

      Ruskeet silmät, roteva, tyylikäs, matala ääni, söpö, kiltti, hauska, kohtelias, ruskeet hiukset jne...

      • PSily

        Ja tietenki eläinrakas ja hyvä kokkaamaan :))

        Ja kyl mun mielestä ihastukselleen saa välil esittää ;>


    • 16+2

      Mitä mieltä jos on luomii naama puolilleen täynnä

      • 18-2

        Eei haittaa mitään, itelläki on :)


    • 12vtyttö

      Ihastun yleensä saman ikäiseen tai vanhempaan. Ylensä koviksiin tai sellaisiin jotka esittää. Ulkonäöllä ei ole niin väliä. Ihastun tosi helposti. Olen kerran ihastunut myös ujoon tyyppiin.

      • lookingforsomeonewhocare

        Mä ihastun aina siihen joka ei todellakaan oo kiinnostunu musta. Ihastun tosi helposti, mut aina siihen väärään tyyppiin.. Mut siis unelmapoikaystävä ois saman ikäne tai vuotta vanhempi, ruskeet hiukset, pitempi ku mä (oon aika lyhyt ni se ei oo ongelma:D), semmone sopivan lihaksikas/urheilulline(mut ei mikää lihaskimppu), ihana, luonteeltaan hauksa, huolehtivainen, romanttinen, semmonen joka välittää....ja kaikkee muuta ihanaa❤


    • this girl

      Mulla on tapana ihastua itteä vanhempiin miehiin. Oon ite 16v. Sais olla vähän minua pidempi. Ulkonäöltä kiinnitän ekana huomiota silmiin, rakastan sinisiä silmiä, hiusten pitää olla siistit, tykkään semmosista vähän pörrösistä, sopivan pitusista, värillä ei niinkään väliä. Lihakset aina plussaa, mutta ei mitään hirveetä bodaria.

      Ulkonäköä tärkeämpi asia aina kummiski luonne. Jätkän pitää olla itsevarma, ei kuitenkaan ylimielinen, sellanen joka tietää mitä tekee, huumorintajunen, sellanen joka osaa myös kuunella, ja sit sellanen että se osais aina yllättää. Ja lisäks sen pitäis olla ihan tajuttoman kärsivällinen, koska mää oon kaikkea muuta ku kärsivällinen ja mussa voi olla aika paljon kestämistä ku sille päälle satun. Ja oon ite joskus tosi äkkipikanen ja kiukkunen ja sen jätkän pitäis osata suhtautua siihen huumorilla. Lisäks se että sillä pitäis olla oma tahto, en voi sietää semmosia ihmisiä jotka kuuntelee mukisematta, aivan sama mitä niille sanoo. Kuulostaa ehkä ouvolta, mutta sen pojan pitäis osata pistää vastaan, huutaa vaikka, kunhan ei myönny kaikkeen mitä sanon ja teen.

    • asdlolads

      Miks tytöt ei voi ihastua samanikäsii jätkiin?

      • Voi v

        Samaa mieltä. Naisilla on vielä suurempi elin iän odote kuin miehillä eli jos nait saman ikäisen miehen niin mitä ilmeisemmin se mies kuolee ennen sinua saati sitten vanhempi. Ja mikä se on kun nainen on vuoden vanhempi miestä niin tämä ei kelpaa vaikka olisikin kaikin puolin upea ilmestys mutta kyllä se 2v vanhempi liha pullalle tuoksuva läski Mooses kelpaa. OIKEASTI OLETTEKO TYHMIÄ VAI VITUN TYHMIÄ. Ja inhoon ihan vitusti sitä että " ei väliä onko urheilullinen kroppa ja komee naama, luonne ratkaisee." ymmärrättekö mitä edes tarkoitatte tuolla lauseella? No minä kerron te sanotte siinä että jätkä voi olla läski ja vitun ruma kunhan on kiva luonne. Älkää sanoko mitään mitä ette tarkoita.


      • Eikaikki
        Voi v kirjoitti:

        Samaa mieltä. Naisilla on vielä suurempi elin iän odote kuin miehillä eli jos nait saman ikäisen miehen niin mitä ilmeisemmin se mies kuolee ennen sinua saati sitten vanhempi. Ja mikä se on kun nainen on vuoden vanhempi miestä niin tämä ei kelpaa vaikka olisikin kaikin puolin upea ilmestys mutta kyllä se 2v vanhempi liha pullalle tuoksuva läski Mooses kelpaa. OIKEASTI OLETTEKO TYHMIÄ VAI VITUN TYHMIÄ. Ja inhoon ihan vitusti sitä että " ei väliä onko urheilullinen kroppa ja komee naama, luonne ratkaisee." ymmärrättekö mitä edes tarkoitatte tuolla lauseella? No minä kerron te sanotte siinä että jätkä voi olla läski ja vitun ruma kunhan on kiva luonne. Älkää sanoko mitään mitä ette tarkoita.

        Miu sisko on 23 ja sen poikaystävä 21 ja yks miu kaveri on ihastunu vuotta nuorempaan jätkään, ei kaikki tytöt haluu vanhempaa jätkää. Ja toi et jotku sanoo 'ei ulkonäöl oo välii, luonne ratkasee' joo okei jotku väittää et niit ei kiinnosta ulkonäkö mut ne nyt on idioottei jos ei tarkota sitä. Mut ne väittää sillei koska jotku jätkät valittaa et tytöt ottaa vaa hyvännäkösii jätkii. Mut oikeesti on sil ulkonäöl vähä välii, vaik yks tosi mukava tyyppi jutteli miulle viime vuonna ja kysy et haluunko olla sen kaa nii en halunnu koska sil on sellai maine et yrittää iskee kaikkii ja ei se ollu mitenkää söpö


      • truefaith
        Eikaikki kirjoitti:

        Miu sisko on 23 ja sen poikaystävä 21 ja yks miu kaveri on ihastunu vuotta nuorempaan jätkään, ei kaikki tytöt haluu vanhempaa jätkää. Ja toi et jotku sanoo 'ei ulkonäöl oo välii, luonne ratkasee' joo okei jotku väittää et niit ei kiinnosta ulkonäkö mut ne nyt on idioottei jos ei tarkota sitä. Mut ne väittää sillei koska jotku jätkät valittaa et tytöt ottaa vaa hyvännäkösii jätkii. Mut oikeesti on sil ulkonäöl vähä välii, vaik yks tosi mukava tyyppi jutteli miulle viime vuonna ja kysy et haluunko olla sen kaa nii en halunnu koska sil on sellai maine et yrittää iskee kaikkii ja ei se ollu mitenkää söpö

        Itellää ikä ei oo mikää este mut maksimissaa voisin seurustella vuotta nuoremman eli -00 kaa ja max. 2 vuotta vanhemma kaa :) En oo mitenkää vaativa, mut yleensä ihastun jäkis tai jalis poikii :d Sellane mua vähä pidempi (160cm), asuis lähellä, blondit/ruskeet hiukset, iha minkä väriset silmät vaa :3 Ulkonäkö on vaa plussaa, mut ei silmälaseja :d (ei pahalla) asuis lähellä tottakai ja ois rento, ei mikää kovis ja esittävä vaa sellane ihana ja luotettava :) Rakastais aidosti ja näyttäis sen :3 Pliis jos joku löytää noista ittestää nii kertokaa!! :)


      • poitsumelkein16
        truefaith kirjoitti:

        Itellää ikä ei oo mikää este mut maksimissaa voisin seurustella vuotta nuoremman eli -00 kaa ja max. 2 vuotta vanhemma kaa :) En oo mitenkää vaativa, mut yleensä ihastun jäkis tai jalis poikii :d Sellane mua vähä pidempi (160cm), asuis lähellä, blondit/ruskeet hiukset, iha minkä väriset silmät vaa :3 Ulkonäkö on vaa plussaa, mut ei silmälaseja :d (ei pahalla) asuis lähellä tottakai ja ois rento, ei mikää kovis ja esittävä vaa sellane ihana ja luotettava :) Rakastais aidosti ja näyttäis sen :3 Pliis jos joku löytää noista ittestää nii kertokaa!! :)

        Taidan itteni löytää, mutta en kyllä tykkää lätkästä mut futis on iha jees! :D


      • 00poika
        truefaith kirjoitti:

        Itellää ikä ei oo mikää este mut maksimissaa voisin seurustella vuotta nuoremman eli -00 kaa ja max. 2 vuotta vanhemma kaa :) En oo mitenkää vaativa, mut yleensä ihastun jäkis tai jalis poikii :d Sellane mua vähä pidempi (160cm), asuis lähellä, blondit/ruskeet hiukset, iha minkä väriset silmät vaa :3 Ulkonäkö on vaa plussaa, mut ei silmälaseja :d (ei pahalla) asuis lähellä tottakai ja ois rento, ei mikää kovis ja esittävä vaa sellane ihana ja luotettava :) Rakastais aidosti ja näyttäis sen :3 Pliis jos joku löytää noista ittestää nii kertokaa!! :)

        Mä oon aikalailla tollane paitsi oon lyhempi... liikaa...


      • 00poika
        truefaith kirjoitti:

        Itellää ikä ei oo mikää este mut maksimissaa voisin seurustella vuotta nuoremman eli -00 kaa ja max. 2 vuotta vanhemma kaa :) En oo mitenkää vaativa, mut yleensä ihastun jäkis tai jalis poikii :d Sellane mua vähä pidempi (160cm), asuis lähellä, blondit/ruskeet hiukset, iha minkä väriset silmät vaa :3 Ulkonäkö on vaa plussaa, mut ei silmälaseja :d (ei pahalla) asuis lähellä tottakai ja ois rento, ei mikää kovis ja esittävä vaa sellane ihana ja luotettava :) Rakastais aidosti ja näyttäis sen :3 Pliis jos joku löytää noista ittestää nii kertokaa!! :)

        Ja lähellä asumisesta en tiiä :)


      • lätkäboyman
        truefaith kirjoitti:

        Itellää ikä ei oo mikää este mut maksimissaa voisin seurustella vuotta nuoremman eli -00 kaa ja max. 2 vuotta vanhemma kaa :) En oo mitenkää vaativa, mut yleensä ihastun jäkis tai jalis poikii :d Sellane mua vähä pidempi (160cm), asuis lähellä, blondit/ruskeet hiukset, iha minkä väriset silmät vaa :3 Ulkonäkö on vaa plussaa, mut ei silmälaseja :d (ei pahalla) asuis lähellä tottakai ja ois rento, ei mikää kovis ja esittävä vaa sellane ihana ja luotettava :) Rakastais aidosti ja näyttäis sen :3 Pliis jos joku löytää noista ittestää nii kertokaa!! :)

        Oon tommonen ja pelaan lätkää onks sul kik


      • Chopper
        truefaith kirjoitti:

        Itellää ikä ei oo mikää este mut maksimissaa voisin seurustella vuotta nuoremman eli -00 kaa ja max. 2 vuotta vanhemma kaa :) En oo mitenkää vaativa, mut yleensä ihastun jäkis tai jalis poikii :d Sellane mua vähä pidempi (160cm), asuis lähellä, blondit/ruskeet hiukset, iha minkä väriset silmät vaa :3 Ulkonäkö on vaa plussaa, mut ei silmälaseja :d (ei pahalla) asuis lähellä tottakai ja ois rento, ei mikää kovis ja esittävä vaa sellane ihana ja luotettava :) Rakastais aidosti ja näyttäis sen :3 Pliis jos joku löytää noista ittestää nii kertokaa!! :)

        Olen 98 syntynyt, 178cm pitkä ja on ruskeet silmät ja hiukset. Olen myös urheilullinen harrastan ju-jutsua, uintia ja lenkkeilyä. Aika ujo olen myös.


      • möy

        Mie oon tyttö ja itteä vanhemmat pojat ei oo mun mieleen! En vaa pysty olla itteä vanhemman kaa! En uskalla oma itteni tai jotai! Mieluite sama ikäne tai nuorempi


    • sdfdkg

      No siis huomion herättää poika jolla on hyvä tyyli/ näyttää hyvältä. Sellasiin poikiin myös kiinnittää huomiota, jotka tuoksuu hyvälle. Ja hymy on ihanaa.. :) Mä ainakaan en yleensä ihastu sellasiin "koviksiin", vaan yleensä nää mun ihastukset on sellasten kilttien ja hiljasten sekä äänekkäiden kovisten välillä. Sellasia hauskoja keillä on hyvä huumorintaju, mukavia / ystävällisiä, kohteliaita muttei mitään "ole hyvä kuningatar" - tyyppisiä. Sitten jos tuntee tän pojan hyvin ni yleensä huomio kiinnittyy luonteeseen. Mä ite tykkään sellasista vähän romanttisista, rakastavaisista ja huolehtivista pojista, jotka sit kumminkin ei oo liian huolehtivaisia. Sellasia jotka näyttää välittävänsä muttei liian usein. Sellaset on kivoja jotka kehuu - muttei liikaa. (Kannattaa sanoa tyttöä mieluummin kauniiksi kuin kuumaksi/seksikkääksi, vinkkivinkki :D). Eiköhän tossa nyt jotain..

      Ite ainakin kattelen ihastustani aina välillä, ja jos se sattuukin kattomaan takasin ni käännän katseen / hymyilen. Jotkut kans sillee " tuijottaa ", mut kääntää katseen heti kun tää poika kattoo :D.. Et semmostaaa..

    • odedode

      Tuntuu surulliselta kun kaikki haluu niitä pidemmän jätkän... Olen 14v. Poika tnä vuon täytän 15 oon meijjän koulun lyhyin jätkä (tasan 150cm):D johtuu sydänsairauksesta mutta olen ihan tavallisen näköinen ja kyl meijjä koulun tytön o sanonu mua söpöks ja tällee... Tosin mul o vähä liikaa massaa ei näy onneks ulkootpäi...:D neki ois kiva saada pois :D

      • 00poika

        Mulla sama ongelma oon vuoden nuorempi ja samanmittane... vittumaista ku lyhyet ei kelpaa


      • 100 lasissa
        00poika kirjoitti:

        Mulla sama ongelma oon vuoden nuorempi ja samanmittane... vittumaista ku lyhyet ei kelpaa

        Naiset ei vaan pidä kauheen seksikkäänä miestä joka on päätä lyhyempi se on vaan totuus. Sama asia kun se että mies omistaa isommat tissit kun itse nainen.


    • Mariii

      Semmosii minuu pitempii (mikä tarkottaa yli 180cm mieluite lähemmäs 195cm (oon pitkä)) ja yleensä nää nyt tuppaa olee minuu vanhempii. Voisin olla vaik 10 vuotta vanhemman kaa eikä ois mitää ongelmaa. Ja bad boys on ain viehättäny minuu ni ehkä kovis, mut ujous on toisaalta tosi söpöö.

      Ja yleensä otan katsekontaktii aika selkeesti jätkää ja hymyilen vähä ja jos seki hymyilee ni siit sit eteepäi ;3

    • 3+123

      Unelmapoika ois sellanen luonteeltaan mukava, huolehtivainen, jaksaa jutella, kuuntelee jos on huolia ym. ei puhu vaan omista asioistaan. osoittaa välittävänsä.
      ulkonäöllä ei silleen oo mitään väliä, kunhan ei oo mikää hernekeppi tai ryhävalas. mut sellanen hyvässä kunnossa, suht urheilullinen ja silleen. :D musikaalisuus ja komeus tietysti plussaa aina, mutta kunhan ei esitä mitään eikä oo täysin outsider nii kaikki on hhyvin.

      ja ite yleensä osotan ihastusta ihan vahingossa. :D vilkuilen tunneilla ja huomaamatta alan hymilemää jos on silmäpeliä ym.

      • söpöys energiaa :3

        Huolehtivaisiin


      • BackPack
        söpöys energiaa :3 kirjoitti:

        Huolehtivaisiin

        Sellasii melko vaaleehiuksisii poikii jotka osaa ainaki Moonwalkin ja käyttää sellasii "hinttivaatteit" :D


    • sinä

      Semmosiin joilla on vaaleet hiukset ja siniset silmät...:]

    • Badass

      Tummat hiukset, ja silmät. Siis omg... :D Ja jos poika vaikuttaa mukavalta, ja hauskalta, olen myyty.

    • Just A Dream

      - Samanikäinen tai mielellään vuoden tai pari vanhempi
      - Luonteeltaan vähän saman tyyppinen kuin minä
      - Hyvä keskustelemaan, fiksu, huumorintajuinen, hauska, "kovis", mutta samalla herkkä, luotettava, ymmärtäväinen, rohkea
      - Minua pidempi (mielellään noin 10 cm pidempi), ruskeat silmät!, ruskeat hiukset (ei välttämättä), muuten ei ulkonäöllä niinkään välillä , kunhan nyt ei mikään todella ylipainoinen
      - Mielellään edes vähän urheilullinen
      - Ei mikään pelifriikki! Siis saa pelata, mutta ei silleen 24/7

      Tuli aika paljon näitä kriteereitä ja oon kyllä ihastunu ihan erilaisiinkin kun tossa mutta toi nyt on sellanen unelma XD

      • Uuuuu

        Tunnistan itteni tost tekstist ;)


    • Joku vuodelta -99

      Näit vastauksii on varmaa sata ja kukaa ei varmaa jaksa lukee tätä mut aina voi yrittää:)

      Haluisin et poika olis mua pitempi mikä on helppoo ku oon vaa 160cm pitkä ja hiukset vois olla joko blondi tai mustat. Tykkään persoonallisist pojist semmosist joita ei voi luokitella mihikää tiettyy kastii (=tyylii jonne, kovis, emo) huumorintajune ja mukava joka ajattelis muita eikä kiusais ketää ees läpällä. Sit semmone romanttine joka uskaltais viiä mut iha kunnon treffeille tyylii elokuvii tai syömää eikä vaa jonnekki hengaa... :) ja sit semmone joka ois siin samal ku parasystävä et sen kans pystyy pitää hauskaa ja sille voi kertoo kaiken :)

    • Äpärät

      Voi vitun kakarat.... -97

    • Tällästä:)

      Ihtee vanhempii, sellasiin söpöihin taviksiin jotka uskaltaa tulla juttelemaan :) Pitempi ois kivempi kun oon kuitenki ite 175cm :D Ja en tykkää mistää koviksista vaikka ne onkii yleensä komeempia mutta ku ne on vaa nii kusipäitä. Rohkea, kiltti, huumorintajuinen ja muutenki semmone halinalle :3

    • karoliina1998

      pitää olla samanikäinen tai vähän vanhempi, mutta ei nuorempi... ja huumorintajua, esittämistä ja kovistelua pitää vähän olla et on jtn kiinnostusta... :D

      • hevari97

        Taidat olla kunnon lissu


    • Poikabongailija

      Itse pidän pojista, jotka ovat pidempii ku mä(eli yli 161). Luonne ois rohkea, huolehtiva, ainaki jonku verran fiksu, hauska, tekeva jne... pitäs olla tyylitajuu ja lihasta ja rahaa! Oon siis ite 13vee ja painan 52.0. XD

      • Poikabongailija

        vähä leija ja samanikäne tai vahempi:)


      • järkeäää

        Kiitos kun kerroit painosi joka kiinnosti ihan vitusti...


    • Linex

      Ite oon ollu jo jonkin aikaa jolain tavalla ihastunu mun nettikaveriin. Oltiin kerran sattumalta samalla servulla niin se tulee juttelee mulle kun sillä oli jotain ongelmia asetuksissa eikä saanu niitä kuntoon. En oo kyl koskaan nähny sitä, mutta oon jutellu sen kanssa 100-200 tuntia Skypessä. Se on kyl muutaman vuoden nuorempi, mutta ei se haittaa ainakaan mua, koska se on aivan huipputyyppi. Meillä on semipaljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja se on neuvonu/opettanu mulle vaikka mitä. En kyl usko et tää menee ikinä mtenkään vakavaks kun asutaan niin kaukana toisistamme ja ikäerookin on varmaan 4-3-vuotta

    • kikatkaa ! ruusaj

      no yleensä asiallisuus on se juttu. Kun joku osaa tulla asiallisesti jutteleen, eikä heti tyyliin "kivat bosat. alax ?" ni se on oikeesti arvostettava ja toosi kiva juttu. Sitte semmosiin rentoihin ja aika urheilusta pitäviin, en vaadi todellakaan mitään sixpäckiä tai hervotonta habaa, unelma naamaa jne, kun semmosta iteltäkää ei löydy. Semmoset pojat kans, mitkä osaa ja jaksaa kuunnella ja joskus se jaksain myöskin ihan vaan olla, ettei kokoaja tarviis olla menossa mut sit kans et tykkäis vaik käydä lenkillä tai salilla mun kans :) ja sit yks iha pääjuttu on hygienia!! :D jos tunnistat ittes tästä ni ota yhteyttä. Oon vaan monesti miettiny, ettei pojat kovin usein ees juttele mulle tai sillai, mut ei mulla mihinkään suhteeseen viel oo kiire

    • hellyysonrakkautta

      Itse olen nyt jo melkein viiskyt vuotta vanha.
      Mutta olen vissiin kuitenkin jäänyt nuoreksi
      ja muistan hyvin mikä oli se ilmapiiri nuorena.
      Oli paljon sitä tytöissä ja pojissa, että
      ulkoinen kauneus on tärkeetä (ei se ole)
      ja sitten oli ihan selvästi sitä paljon,
      että vain henkinen hyvyys toisessa ihmisessä
      on tärkeätä.
      Ne jotka olivat sitä mieltä, että vain henkinen
      hyvyys on tärkeätä olivat oikeassa.
      Pinnallisuus on itseasiassa sairaus,
      joka tuhoaa ihmisen.
      Esimerkiksi sillä tavalla,
      että menee naimisiin narsistin kanssa,
      ja ei tule koskaan kokemaan oikeata
      rakkautta ja hellyyttä.

    • kpmh

      Ruskeet silmät!!!, luotettava, huumorintajune, rakastava... no siinä kai ne oliki :)

    • Ettänäin

      Luotettava, rehellinen, ihana luonne, ei polta eikä juo tms. ja sellane jonka kanssa vois olla kahestaa eikä se menis vaa kavereittensa kanssa aina ←
      ja ulkonäkökin on tärkee et se pitäis huolta ittestää et ei ois mikään finnikasa ja sille vois kertoo kaikki huolet :-*

    • bigabaddhul

      Ensinnäki miks te tytöt sanotte ettei ulkonäöl oo välii ku te kuitenki siit välitätte puhumal kehost..?

    • jokuvaa:3

      No mulle on ihan sama minkäpitunen se mua on ! No ujot on silleen sulosia mut sit jos on sit nii ujo et ei tuu mitää nii sit se on sillee blää. Ja myönnän kiinnittäväni ensimmäisenä ulkonäköön ja sit jos se tyyppi on kusipää nii se on siinä. Komee,sulonen,huumorintajunen,pitäs suunsa kiinni oikeessa paikassa ja sellanen huomaavinen:3 ja siis oon mukava ja kiltti ja nauran sen jutuille ja siis emmä tiiä miten mä näytän et oon ihastunu :D

    • boorroood

      Mua pidempi,vanhempi ja vähän sellane pahis.
      En ny tarkota että vetää jotain roolia, hakkaa naisia ja on yöt kännäämässä.
      Mutta siis vähän sellane arvaamaton periaattees jännittävä ?
      Ja en tiiä mikä siinä on mutta oon aina rakastanu pitkähiuksisii miehii ♥
      Tälläkään en tarkotaan mitään suomalaista Ari Koivusen kaltaista hevaria.

    • SIMPLYTHEBEST

      Ihastun sellasii joilla on samanlainen huumorintaju ku mulla! Ei siihen paljo muuta tartte! :D

      • N.E.K.K.U

        -Välittää muistakin kun ittestään
        -ruskeet tai siniset silmät
        -luotettava mukava ja hauska
        -Hiuksien väri on mulle ihan sama :D
        -Lihaksii vois olla jonkin verran mut se ei oo se tärkein juttu
        -ulospäin suuntautuva

        Jos tunnistit ittes noista laita viestii kikis: Nekkuli15


    • mieleltäänaikuinen

      - ajattelee järkevästi
      - osaa ilmasta mielipiteensä tarvittaessa, jaksaa keskustella maailman menosta
      - vähintään yli 180cm, ihanne pituus ois joku 190cm :) (ite oon yli 170)
      - ulkonäöllä ei sinänsä oo väliä niin paljoa, kunhan on oma ittensä
      - synkkaa hyvin
      - ei ole optimisti :D mielummin pessimisti, niinkuin itekkin oon :D
      - ei tarvi olla mikää kehonrakentaja, mut urheilulline kuiteskin
      - osaa avautuu asioist jotka painaa mieltä
      - EI pinnallinen
      - realisti :D
      - joku sellainen ammatti josta saa kuiteskin rahaa, ei elä mun rahoilla :) ite oon diplomi inssiks opiskelemassa
      - kiinnostunut kaikesta tekniikasta, kuten autoista ja osaa hoitaa remontti hommia :D
      - pitää ulkonäöstään kuitenkin huolta tarpeeksi :)
      - keksii mukavia yllätyksiä
      - ehdottomasti huumorintajuinen
      - ei liian narsisti :)
      - osaa olla kunnioittavainen kaikkia kohtaan
      - ei ajattele lapsellisesti
      TÄRKEINTÄ ON TIETYSTI, ETTÄ SOPII MULLE :) ei oo varmaan miestä joka täyttäs nää kaikki :)

      • mieleltäaikuinen

        olen siis tyttö :D 15 vuotta


    • Tytttyttytytyut

      No siis ite tykkään semmosista rennommista urheilullisista, hyvännäkösistä pojista jotka on semi pitusii eikä käyttäydy kuin mikäkin kusipää xD sit semmonen joka osaa laittaa ruokaa ois kiva. Ja semmonen joka ei ajattele vain itseänsä.

    • Joku aika ihastunut

      Unema poika, mielenkiintoinen kysymys :)

      Luonne:
      Kiltti, huolehtivainen mutta ei liian, huumorintajuinen, suht. siisti, romanttinen, tykkää hullutella :D yms. :)

      Ulkonäkö:
      Mahollisimman tummat tai vaaleat, ei mielellään mitään välistä.
      "Surulliset" ja ruskeet silmät olis niiiin ihanat :3
      Sais olla pitempi kuin mä :)

    • Gamergirl15

      Miks ees vastaan:D?
      Mut no voin vaa kuvailla ihastukseni..

      Vaaleenruskeet hiukset, vihreet silmät, vähä pörröstä kiharaa. Tuuheet ripset

    • jjjjjjjjjjjjjjjjjj

      Söpöt tytöt
      Pituudella ei väliä
      Täytyy olla muotoja
      Mukava

    • awwe

      No usein vanhempaa vuoden tai pari. Semmosee ujoo ja sulosee poikaa. Sit semmoset vaaleet hiukset ja hirmu söpö.

    • Ruskeat silmät

      Miksi niin moni tykkää ruskeista silmistä? Itellä on kans ruskeet silmät mut ihmettelen kun puoli tuntemattomat tulee sanoo että"ai ku sulla on kauniit simät" Mikä siis vetää ruskeissa silmissä puoleensa?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe