Itellan hidas palvelu

etanat töissä

Onpa hidasta Itellan palvelu Kuopiossa: Tilasin puhelimen joululahjaksi joka on saapunut Kuopioon 16.12.2013 n. klo 6.10. Nyt on 23 päivä eikä se ole liikkunut minnekään viikkoon!
Tulee katkera pettymys pojalle joka odottaa puhelinta Jouluna.
Etanakin on nopeampi kuin Kuopion lajittelukeskus.
Kiitos Huonosta Palvelusta, ette voi hitaammin toimia vaikka kuin yrittäisitte.

17

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etanat töissä

      Niin, se puhelin piti toimittaa Nurmekseen, poika pettyy pahasti kun se oli hänen "toivepuhelin". Jos olisin tiennyt Kuopion "Iitan" hitaudesta niin olisin vaikka itse käynyt sen puhelimen hakemassa "Iitan" jakelukeskuksesta.

      • Matkahuolto

        Matkahuolto toimii ripeästi, kertoo kokemus.


    • itella on hidas

      Ilmoittele saatko sen puhelimen edes Jouluksi 2014!

    • ItellanOrjina

      Onko se ihme että Itellan palvelu on hidasta ja helvetin kallista?

    • ????

      Eikö kannattaisi kysyä Itellasta pakettia kuin täältä?

      • etanat töissä

        On kysytty itellalta joulunalusviikolla ja sitten vielä 23.12. Eivät osanna sanoa miksi viipyy mutta arvelivat että kyllä se 23.12 viimeistään. Joulunahan ei voinut kysellä mutta heti joulun jälkeen soitin, eivät osanneet sanoa minkä takia viipyy. Käskivät soittaa ostopaikkaan vaikka se on lähetystietojen saapunut Kuopion lajitteluun 16.12.2013 klo 6.10. Tänään taas olin yhteydessä myös sähköpostilla ja tuli sama vastaus: ota yhteyttä myyjään eli Verkkokauppa com:iin ja sitten tuli vielä sähköposti Itellalta että vastuu kuljetuksesta on myyjällä! Eli pitäskö myyjäliikkeen henkilön tuoda puhelin henkilökohtaisesti kotiini, hahah! Sitä vartenhan on posti tai hienosti sanottununa Itella ja myöskin Matkahuolto. Kiistatta puhelin on saapunut Kuopioon 16.12 ja lähtenyt myyjältä 13.12. Jo viime viikolla soittelin asiasta ja ne puhelut on tullut kalliiksi kun kummallakin taholla on ns. palvelunumerot ja jonotin joka kerralla aika pitkään, n.10-15 euroa on mennyt jo puhelinlaskuihin tämän asian tiimoilta eikä selkoa ole tullut. Myyjään olin yhteydessä s-postilla mutta en vielä ole saanut vastausta. Ei sen puoleen että se 10-15 euroa on mennyt hukkaan mutta se jonottaminen käy hermoille. Harmittaa enempi kun lahjansaaja ei saanutkaan toivelahjaansa Jouluksi ja tietysti rassaa kysellä sen puhelimen perään kun on muutakin tekemistä, kuten töissä käynti. Niin ja puhelin on maksettu etukäteen kun Verkkokauppa.com on luotettava yhtiö ja kyllähän ne laittavat varmaankin uuden puhelimen kun sitä ei kerran Kuopiosta löydy mutta harmittaa pojan puolesta ja kyrsii tämä minuakin kun eivät osaa muuta kuin vänkyttää että "ota yhteys myyjään", no jospa sieltä tulee mies Kuopioon etsimään sitä puhelinta kun lajittelukeskus ei löydä,haha..


    • sklfjergjioe

      käypä postista tiedustelemassa seurantakoodilla joskos se olisi sattunut saapumaankin jo perille vaikkei näykään netissä?

      Joskus jotkut kaupan kassat toimivat kuin hidastetussa filmissä mikä hivenen ärsyttää jos on kiire. Ei tarvitse ylinopeudella pyöriä kuin väkkärä mutta toimisivat edes normaalinopeudella eikä suunnilleen puolinopeudella.

      • palstan aloittaja

        Joo, niinpä teenkin ja jos olen ollut väärässä niin silloin pyydän anteeksi Kuopion postilta, muuten en. Kiitos neuvosta!


    • alalla ollut

      Huokaus... taas näitä känisijöitä. MINÄ haluan pakettini ensimmäisenä koska MINUN pakettini on kaikkein TÄRKEIN! Pistäpä näitä omannavan tuijottajia, itsekkäitä narsisteja 5 miljoonaa jonoon postittamaan ennenkuin alat postityöntekijöitä haukkua.

      Vai yritätkö sanoa, että posteissa istuu ihmisiä kahvilla ja pullaa syömässä ja nauraen sormella osoittavat SINUN pakettiasi?

      Kyllä siellä niska limassa kolmessa vuorossa 9 minuutin tauoilla kaltaistesi narsistien ostoksia lajitellaan. Harmi vain että Sinä et ole maapallon ainoa postinsaaja ja harmi että Itella jatkuvasti vähentää työntekijöitä.

      KYLLÄ - saa harmittaa jos Oma paketti ei tunnissa tule kotiovelle.
      EI - pienpalkkaista ja ahkerien työntekijöiden haukkuminen osoittaa vain oman pienuutensa ja typeryytensä.

      • etanaakin hitaampi

        Jaa että tunnissa,nyt on 27:s päivä eli 11 päivää kulunut ja tunneissa noin 280 tuntia mennyt eli etanatkin on nopeampia kuin Kuopion Itella. Laske itse jos osaat, tai no, eihän sitä kohtuuttomia sulta voi vaatia mutta laske taskulaskimella tunnit alkaen 16.12.-13 klo 6.10 ja nyt 27.12 ja klo on 23.20. Eli yli 280 tuntia, laskin sen päässäni joten voi olla heittoa jonkun verran. En minä ole syypää jos Etana yhtiö maksaa huonoa palkkaa ja jos ymmärrät niin kyllä siitä tosiaan tulee enempi kuin tunti yhdessätoista vuorokaudessa katos kun 1 vrk on 24 tuntia, 2 vrk on 48 jne. Kyl sie opit laskemaan kun vuan harjoottelet!


      • suhteellisuudentaju3
        etanaakin hitaampi kirjoitti:

        Jaa että tunnissa,nyt on 27:s päivä eli 11 päivää kulunut ja tunneissa noin 280 tuntia mennyt eli etanatkin on nopeampia kuin Kuopion Itella. Laske itse jos osaat, tai no, eihän sitä kohtuuttomia sulta voi vaatia mutta laske taskulaskimella tunnit alkaen 16.12.-13 klo 6.10 ja nyt 27.12 ja klo on 23.20. Eli yli 280 tuntia, laskin sen päässäni joten voi olla heittoa jonkun verran. En minä ole syypää jos Etana yhtiö maksaa huonoa palkkaa ja jos ymmärrät niin kyllä siitä tosiaan tulee enempi kuin tunti yhdessätoista vuorokaudessa katos kun 1 vrk on 24 tuntia, 2 vrk on 48 jne. Kyl sie opit laskemaan kun vuan harjoottelet!

        Kuinkahan monta pakettia joulun alla menee Kuopion Itellan lajittelukeskuksen läpi?
        Kuopion keskushan hoitaa koko Itä-Suomen pakettien lajittelun. Itä-Suomessa (Pohjois-Savo, Etelä-Savo, Pohjois-Karjala) asuu yli 600000 ihmistä, noin 10 % kaikista suomalaisista.
        Suomessa menee päivittäin 12 miljoonaa lähetystä lajittelukeskusten läpi. Joulun a lla paljon enemmän.
        Kuopion lajittelukeskuksen läpi menee noin miljoonaa lähetystä päivittäin. Joulun alla moninkertaisesti.
        Jos tuosta miljoonien lähetysten joukosta yksi on kadonnut, niin se on pienen pieni pissi valtameressä.


      • kymmeniä/satoja?
        suhteellisuudentaju3 kirjoitti:

        Kuinkahan monta pakettia joulun alla menee Kuopion Itellan lajittelukeskuksen läpi?
        Kuopion keskushan hoitaa koko Itä-Suomen pakettien lajittelun. Itä-Suomessa (Pohjois-Savo, Etelä-Savo, Pohjois-Karjala) asuu yli 600000 ihmistä, noin 10 % kaikista suomalaisista.
        Suomessa menee päivittäin 12 miljoonaa lähetystä lajittelukeskusten läpi. Joulun a lla paljon enemmän.
        Kuopion lajittelukeskuksen läpi menee noin miljoonaa lähetystä päivittäin. Joulun alla moninkertaisesti.
        Jos tuosta miljoonien lähetysten joukosta yksi on kadonnut, niin se on pienen pieni pissi valtameressä.

        Jaa että vain yksi paketti on hävinnyt? Eiköhän niitä ole hukassa kymmeniä jos ei jopa satoja, kaikki ei vaan kirjoita tänne Etanan hävittämistä paketeista....


    • fgdfg34w545ert

      Heh ai Sinä olitkin se joka sai potkut laiskottelusta lajittelussa. Jäljelle jääneet oli kyllä kiitollisia kun läksit, työteho ja yleinen ilmapiirikin nousi samantien kovasti. Onhan se surullista kun täällä joudut omaa pahaa oloasi ja 10 000 entistä työtoveriasi aiheetta haukkumaan, mutta omapa on surkea olosi.. Hae apua!

    • kuole pois!

      Menin Prismaan ja siellä jouduin jonottamaan!! Tajuutteko - mun eessä oli joku täti joka osti maitoo ja kananmunia. Mulla oli kiire Alkoon ja pistivät laiskat Prisman kassat mut jonottamaan! Kyllä KAIKKI MAAPALLON KASSAMYYJÄT ovat laiskoja, saamattomia, tyhmiä ja rumia kun MINÄ jouduin jonottamaan! Mieheni ostaman citymaasturin ikkunassa oli myös kuraa - KUOPION KATUJEN HARJAAJAT ovat laiskoja ja tyhmiä!!! Eiks niin?!

      • slow motion work

        eräässä kilpailevassa kaupassa on sattunut joskus sellainen kassa joka toimii kuin puolinopeudelle hidastettuna. Eikö työpaikoilla yleensä pidä työskennellä 100 - 110% teholla eikä 50% teholla...


    • hittooo

      2-7 päivää kestää >.

      • ????

        Et jaksanut sitten vanhempaa viestiä kaivaa esiin? Aloita vaikka vuodesta 2004


        Jokohan tuo puhelin on tullut perille vai tuleeko ensi jouluna?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe